Sortowanie:
Znaleziony: 67 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka biura
Asystentka biura
nowe Łęczyca 30+ kilka dni temu

SCHRANER Polska nowoczesna kuźnia matrycowa poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko: Asystentka biura Miejsce pracy: Łęczyca Zakres obowiązków: • bieżąca obsługa administracyjno – organizacyjna biura, , • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,, • sporządzanie pism, prowadzenie korespondencji, • organizacja i obsługa spotkań biznesowych, • współpraca administracyjna i merytoryczna ze wszystkimi działami spółki oraz z partnerami biznesowymi, • dbanie o wizerunek firmy oraz pomieszczeń biurowych. Wymagania: • wykształcenie min. średnie, • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (programu MS Office) oraz urządzeń biurowych, • dobra organizacja pracy i zdolność sprawnego działania, również pod presja czasu, • doskonałe umiejętności komunikacyjne, • sumienność, lojalność, skrupulatność, dynamizm w działaniu, • motywacja do pracy, optymizm, poczucie humoru, • wysoki poziom kultury osobistej, • mile widziana znajomość języka angielskiego, • prawo jazdy kat. B. Oferujemy: • pracę w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, • przyjazną atmosferę pracy. Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word wraz z zaznaczeniem nazwy stanowiska w tytule maila na adres: @

Asystentka biura
Asystentka biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAsystentka Biura Miejsce pracy: Warszawa - biuro w centrum W-wy Godziny pracy: 9-17 pon-pt. Wynagrodzenie podstawowe: 7 000 - 8 000 PLN Forma zatrudnienia: UoP lub B2B Opis stanowiska: Asystentka Biura będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną biura, Zarządu i pracowników. Do jej obowiązków będzie należeć: · Profesjonalna i kompleksowa obsługa recepcji · Obsługa klienta, w tym powitanie i pokierowanie gości, udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania, przygotowanie kawy/herbaty na spotkania z gośćmi · Dbałość o estetykę biura · Odbieranie i wysyłanie korespondencji · Prowadzenie rejestru gości i odwiedzających · Zarządzanie kalendarzem, spotkaniami i rezerwacją sal konferencyjnych · Prowadzenie innych zadań administracyjnych, takich jak obsługa biurowa, zamawianie materiałów biurowych, przygotowywanie raportów i prowadzenie dokumentacji · Obsługa logistyczno-organizacyjna eventową, spotkań, szkoleń oraz podróży służbowych Wymagania: · Wykształcenie minimum średnie · Pogodne usposobienie i wysoka kultura osobista · Doświadczenie w pracy biurowej · Dyskretność w odniesieniu do powierzanych informacji poufnych · Terminowość i sumienność · Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 · Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne · Umiejętności organizacyjne i administracyjne · Umiejętność pracy w zespole · Wysoki poziom osobistej prezencji · Dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w pełnym wymiarze godzin · Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o mocnej pozycji na rynku · Możliwości rozwoju zawodowego · Pracę w przyjaznej atmosferze · Zajęcia z najlepszym trenerem personalnym · Dofinansowanie do karty Multisport · Prywatną opiekę medyczną

Asystentka Biura
Asystentka Biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAsystentka Biura Miejsce pracy: Warszawa - biuro w centrum W-wy Godziny pracy: 9-17 pon-pt. Wynagrodzenie podstawowe: 7 000 - 8 000 PLN Forma zatrudnienia: UoP lub B2B Opis stanowiska: Asystentka Biura będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną biura, Zarządu i pracowników. Do jej obowiązków będzie należeć: · Profesjonalna i kompleksowa obsługa recepcji · Obsługa klienta, w tym powitanie i pokierowanie gości, udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania, przygotowanie kawy/herbaty na spotkania z gośćmi · Dbałość o estetykę biura · Odbieranie i wysyłanie korespondencji · Prowadzenie rejestru gości i odwiedzających · Zarządzanie kalendarzem, spotkaniami i rezerwacją sal konferencyjnych · Prowadzenie innych zadań administracyjnych, takich jak obsługa biurowa, zamawianie materiałów biurowych, przygotowywanie raportów i prowadzenie dokumentacji · Obsługa logistyczno-organizacyjna eventową, spotkań, szkoleń oraz podróży służbowych Wymagania: · Wykształcenie minimum średnie · Pogodne usposobienie i wysoka kultura osobista · Doświadczenie w pracy biurowej · Dyskretność w odniesieniu do powierzanych informacji poufnych · Terminowość i sumienność · Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 · Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne · Umiejętności organizacyjne i administracyjne · Umiejętność pracy w zespole · Wysoki poziom osobistej prezencji · Dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w pełnym wymiarze godzin · Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o mocnej pozycji na rynku · Możliwości rozwoju zawodowego · Pracę w przyjaznej atmosferze · Zajęcia z najlepszym trenerem personalnym · Dofinansowanie do karty Multisport · Prywatną opiekę medyczną

Asystent/asystentka biura
Asystent/asystentka biura
Legnica 30+ kilka dni temu

Asystent/asystentka biuraDynamicznie rozwijająca się firma elektroinstalacyjna poszukuje osoby do pracy w biurze na terenie Legnicy.Mile widziane osoby uczące się. Rozpatrzymy każdą aplikację natomiast skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Zadania:wspieranie zespołu w wykonywaniu bieżących, prostych prac z zakresu obsługi biura i zarządzania firmąobsługa telefonu i mailaWymagania:komunikatywność i umiejętność pracy w zespoledokładność, zaangażowanie, odpowiedzialne i profesjonalne podejście do powierzonych zadańdobra obsługa komputera, Worda i znajomość podstaw Excela posiadanie czynnego prawa jazdy kat. BProponujemy:atrakcyjne wynagrodzeniewdrożenie na stanowisku pracypracę w miłej atmosferze z młodym zespołemniezbędne wyposażenie i narzędzia pracyzachowanie niezależności i samodzielności w działaniumożliwość rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji w obszarze administracji

Asystentka Biura / Asystent biura
Asystentka Biura / Asystent biura
Kraków 30+ kilka dni temu

TRWA REKRUTACJA, ZAPRASZAMY! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystentka Biura / Asystent biura Praca od zaraz Podejmij się wyzwań!! O nas znajdziesz: www.chillispaces.com Codzienne aktywności obejmować będą m.in.: Obsługa gości odwiedzających siedzibę firmy; Nadzór nad obiegiem korespondencji firmowej, dokumentacji i faktur; Wsparcie przy organizowaniu eventów marketingowych oraz eventów dla Pracowników; Kontakty z dostawcami usług (administrator Budynku, firmy cateringowe, hotele, itp) Koordynacja przesyłek kurierskich. Aplikuj, jeśli: Masz doświadczenie na analogicznym stanowisku; Masz proaktywne podejście do obowiązków oraz odpowiedzialność za powierzone zadania; Znasz język angielski (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z gośćmi albo klientami i anglojęzycznymi); Posiadasz dobrą znajomość pakietu Ms Office (w tym Excel). Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi profesjonalnej kawiarki :) Na co możesz liczyć? Realne możliwości rozwoju swoich kompetencji. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Elastyczny i zadaniowy czas pracy. Wyjątkową atmosferę pracy.

Asystent/Asystentka biura
Asystent/Asystentka biura
420000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szukamy Asystenta/Asystentkę biura dla naszego Klienta, firmy handlowej z branży mleczarskiej.Harmonogram: poniedziałek-piątek | od 09:00 do 17:00 (możliwy elastyczny harmonogram w mniejszym wymiarze)Stawka brutto: 4500-6000 zł/mieśObowiązkiBieżące wsparcie Zarządu oraz Działu HandlowegoPrzygotowywanie dokumentacji handlowejWspółpraca z kontrahentami spółkiZarządzanie korespondencją przychodzą i wychodzącąDbanie o prawidłowy obieg dokumentówWymaganiaWykształcenie wyższe (preferowani studenci 4-5 roku)Doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku)Bardzo dobra znajomość pakietu OfficeBardzo dobra organizacja pracy (skrupulatność, obowiązkowość, terminowość)Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalneUmiejętność pracy pod presją czasuUmiejętność pracy w zespoleZnajomość języka polskiego oraz rosyjskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymUmiejętność obsługi urządzeń biurowych OferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź umowę cywilno-prawnąAtrakcyjne wynagrodzeniePrzyjazną atmosferę pracyKomfortową przestrzeń biurowąZapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Asystent/Asystentka biura. Przesyłaj CV i za pośrednictwem OLX. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie i zrozumienie. Dołącz do naszego zespołu!

Sekretarka - Asystentka Biura
Sekretarka - Asystentka Biura
Lublin 30+ kilka dni temu

Sekretarka - Asystentka Biura Zakres obowiązków: • Koordynowanie i zarządzanie codzienną pracą biura • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Tworzenie pism, zestawień oraz raportów • Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów • Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnych informacji oraz dokumentacji przed spotkaniami • Bieżące prace biurowe, dbałość o właściwy wizerunek firmy • Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu • Ścisła współpraca z innymi działami firmy Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych • Dobra znajomość języka angielskiego • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • Dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres • Zdolności analityczne, samodzielność i inicjatywa w działaniu • Rzetelność i skrupulatność Oferujemy: • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Elastyczne godziny pracy - możliwość pracy zdalnej • Możliwość negocjacji wynagrodzenia • Przyjazną atmosferę • Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania obowiązków Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późn. zm.)”. Administratorem danych jest ROGOŻ Sp. z o.o. –A- S.K.A. z siedzibą w w Lublinie przy ul. Prostej 19/3, 20-135 Lublin, NIP 8971792491, REGON 02225077. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich usunięcia/poprawiania. Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

Asystent/Asystentka biura - j.angielski
Asystent/Asystentka biura - j.angielski
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do naszego zespołu jako Asystent / Asystentka Biura! Zakres obowiązków: • Wprowadzanie danych do systemu; • Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca; • Sprawdzanie poprawności danych; • Przygotowywanie raportów i zestawień; • Pomoc w bieżących sprawach dotyczących firmy; • Współpraca z dostawcami i kurierami; • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Czego oczekujemy od Ciebie: • Doświadczenia w pracy biurowej; • Dokładności, dbałości o szczegóły; • Zrozumienia potrzeby utrzymania porządku w biurze i efektywnego zarządzania dokumentacją; • Umiejętności organizacyjnych, dzięki którym wesprzesz nas w codziennych zadaniach administracyjnych; • Pozytywnego podejścia i zdolności do pracy w zespole; • Administracyjnego wsparcia działu handlowego, księgowego oraz kadrowego; • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1; • Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point). Co możemy Ci zaoferować: • Przestrzeń do wyrażania swoich pomysłów i aktywnego uczestnictwa w projektach; • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku; • Umowę o pracę; • Stałe godziny pracy od poniedziałku od piątku; • Pracę w zgranym i wspierającym zespole. Lokalizacja biura: Nowe Trzepowo. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie. *Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami/kandydatami. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach rekrutacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

Asystentka biura
Asystentka biura
560000 zł
30+ kilka dni temu

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓWSporządzanie pism oraz zestawień w programie MS ExcelPraca w programie magazynowym ENOVAObsługa dokumentów zakupowych oraz sprzedażowychNadzór nad przepływem informacji, obiegiem dokumentów i korespondencji wewnętrznej i zewnętrznejBieżąca obsługa i organizacja sekretariatu a także dbanie o wizerunek biuraInne prace związane z codzienną działalnością biura i współpraca z innymi działami firmy NASZE WYMAGANIADoświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuZnajomość obsługi sprzętów biurowychWysoki poziom komunikatywnościZnajomość pakietu Office i innych aplikacji biurowych Umiejętność redagowania pism urzędowych, biznesowychUmiejętność organizacji pracy – samodzielność, inicjatywa, sumiennośćWysokie umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobistaZnajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem OFERUJEMYZatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuWynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków, doświadczenia i umiejętnościZatrudnienie na podstawie umowy o pracęPrywatna opieka zdrowotna 

Asystentka Biura
Asystentka Biura
Grodzisk Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem do naszego zespołu poszukujemy osoby, która chciałaby zostać z nami na długo, która pomoże nam w pracach administracyjno biurowych a w szczególności: - kontroli merytorycznej i rachunkowej dokumentów - wprowadzaniu dokumentów do programu - czuwaniem nad obiegiem dokumentów - współpracą z instytucjami zewnętrznymi - współpracą z innymi działami spółki - uczestnictwem w pracach naszego zespołu - innych bieżących zadaniach zleconych przez przełożonego Wymagania: Głównie zaangażowanie w powierzone obowiązki Dynamiczność i dyskrecja Oferujemy: Umowę o pracę Praca pon- pt./ 8-16 Program dodatkowych świadczeń pracowniczych karta multisport Współpracę oraz pomoc doświadczonej kadry Praca stacjonarna w Urszulinie k/Grodziska Maz W celu przystąpienia do procesu rekrutacji proszę o przesłanie CV z załączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Asystentka biura
Asystentka biura
690000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:• Bieżąca obsługa pracy biura• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą• Prowadzenie kalendarza terminów spotkań• Obsługa spotkań• Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe• Bieżąca pomoc w pracy ekspertów• Inne zadania zlecone przez współpracownikówWymagania:• Znajomość pakietu MS Office• Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne• Dyspozycyjność• Bardzo dobra organizacja czasu i pracyOferujemy:• konkurencyjne wynagrodzenie• ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze• możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychOsoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV

Asystentka biura
Asystentka biura
1200000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

AdRem Software sp.  z o. o. to polska firma z siedzibą w Krakowie i biurem w Nowym Jorku, która w sposób kompleksowy zajmuje się projektowaniem i tworzeniem oprogramowania do monitorowania i zarządzania sieciami komputerowymi. Produkty AdRem Software są sprzedawane do ponad 87 krajów na całym świecie.Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Asystentka/Asystent biura(Kraków)OBOWIĄZKI:·         profesjonalna obsługa recepcji·         administracyjne wsparcie pracowników firmy·         obsługa spotkań, rozmów telefonicznych, korespondencji·         współpraca z dostawcami i kurierami·         świadczenie pomocy dla Prezesa w wykonywaniu powierzanych przez niego zadań·         nadzór nad flotą samochodów firmowych·         robienie niezbędnych zakupów do firmy·         utrzymanie ruchu na terenie firmyWYMAGANIA:·         wykształcenie min. średnie,·         znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,·         bardzo dobra znajomość pakietu MS Office·         CZYNNE prawo jazdy kat. B – warunek konieczny·         samodzielność i zaangażowanie·         doskonała organizacja pracy·         wysokie zdolności komunikacyjne·         wysoka kultura osobistaOFERUJEMY:przyjazna atmosfera w pracysłodycze, kawastabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełny etat)zdobycie ciekawego doświadczenia zawodowegoprywatna opieka zdrowotnakarta multisportdodatek urlopowy

Asystentka biura
Asystentka biura
1990000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Twoim zadaniem będzie:Prace administracyjne w biurzeWspółpraca z działem kadr w zakresie rekrutacjiKontrola terminów ważności dokumentów ( przeglądy techniczne samochodów) Rejestracja aut, odbiór dowodów rejestracyjnych z Urzędu KomunikacjiPrzygotowywanie dokumentacji pracowniczejWprowadzanie otrzymanych reklamacji do wewnętrznego systemuWeryfikacja żądań i reklamacji klientów oraz komunikacja z klientemOczekujemy:Doświadczenia na podobnym stanowisku;Czynnego prawa jazdy typu B;Doskonałej organizacji pracy;Wysokich zdolności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej;Samodzielności, zaangażowania, otwartości na nowe wyzwania,

Asystentka biura
Asystentka biura
1000000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy dynamicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta Biura. Jesteśmy firmą w branży OZE która ceni sobie innowacyjność, profesjonalizm i zaangażowanie, dlatego szukamy kandydata, który podziela nasze wartości i jest gotowy dołączyć do naszego zespołu.Zakres obowiązków:- administracja biurowa oraz dbanie o poszanowanie porządku biura- obsługa korespondencji biurowej oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki- wsparcie bieżącej działalności biura- prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych- współpraca z klientami zewnętrznymi- kierowanie spraw do właściwych pracowników- przygotowywanie zestawień, raportów i analiz- sporządzanie notatek ze spotkań- organizacja wyjazdów kierownictwa firmyNasze wymagania:- obsługa pakietu MS Office- dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne- znakomita organizacja pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów- umiejętność logicznego myślenia- znajomość języka angielskiego- dyspozycyjność- prawo jazdy- wiek do 26 latMile widziane:- wykształcenie wyższe- doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 1/2 etatu- możliwość rozwoju i poszerzenia kompetencji,- świetną atmosferę (serio, wszyscy się w biurze lubimy!)- uczestnictwo w imprezach integracyjnych firm- pracę w trybie stacjonarnymProsimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez SUPREME ENERGY sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji"

Asystentka biura
Asystentka biura
Kraków 30+ kilka dni temu

Matex firma transportowa o międzynarodowym zasięgu poszukuje Asystentki biuraJeżeli masz doświadczenie, lubisz prace w sekretariacie, umiesz zadbać o prawidłowy obieg dokumentów w firmie oraz prawidłowe funkcjonowanie biura - dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura, dbanie o miła atmosferę , organizacja spotkań firmowych……czylimasz praktyczne umiejętności w zakresie obsługi komputera oraz pakietu Ms Officejesteś dokładny, sumienny cechuje cię staranność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność współpracy z innymiumiesz dobrze organizować swoja pracę oraz pozytywnie nastawiasz się do zleconych zadańAPLIKUJ! Oferujemy·         atrakcyjne wynagrodzenie·         stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę oraz system premiowy·         młody energiczny, uśmiechnięty team·         możliwość rozwoju zawodowego·         różnego rodzaju benefity·         nowoczesne biuro w centrum KrakowaRozpoczęcie od zaraz

Asystentka biura
Asystentka biura
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOsoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za - Wsparcie procesu pozyskiwania klientów - Wsparcie procesu rekrutacji poprzez kontakt z Kandydatami, przygotowywanie i publikację ogłoszeń rekrutacyjnych itp., - Koordynacją obiegu dokumentów związanych z zatrudnieniem, - Koordynacją kalendarza spotkań

Asystentka biura
Asystentka biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta, lidera w swojej branży osoby na stanowisko Asystentki biura – dynamicznej osoby, chcącej wykazywać się inicjatywą, dbającej o szczegóły i posiadającej umiejętności szybkiego myślenia. Osoba na tym stanowisku powinna kreatywnie rozwiązywać problemy i poszukiwać rozwiązań, nie bojąc się dzielić pomysłami. Uśmiech, energia i umiejętność budowani relacji to klucz do sukcesu w tej roli. Zadania:Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowejKompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeńObsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskichZapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurzeOpieka nad salami konferencyjnymi (system rezerwacyjny, znajomość sprzętów AV)Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów biurowychOrganizowanie podróży służbowych: rezerwacje biletów i hoteli, koordynacja wyjazdów oraz rozliczanie delegacjiPomaganie w przygotowaniu onboardingu osób nowozatrudnionychAktywne wspieranie Office Managera w realizacji codziennych zadańWspółudział w realizacji programu lojalnościowego poprzez pomoc w obsłudze magazynu marketingowegoAdministracyjne wspieranie koleżanek i kolegów z pracy Wymagania:Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowiskuPraktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)Planowanie i bardzo dobra organizacja pracyDoskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjneDokładność, oko do szczegółówNastawienie na działanie (umiejętność szybkiego reagowania)Odpowiedzialność i elastyczność w działaniu przy nietypowych sytuacjachProaktywna postawa oraz zaangażowanieOtwarta osobowość i wysoka kultura osobistaDyskrecjaDyspozycyjność (praca stacjonarna w stałych godzinach 9:00 -17:00) Mile widziane: Doświadczenie w branży hotelarskiejZnajomość języka francuskiego Oferta:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zajęcia on-line z języka angielskiegoUdział w eventach firmowych oraz różnego rodzaju inicjatywach integracyjnychMożliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach i warsztatach

Asystentka biura
Asystentka biura
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma Biameditek Sp. z o.o. od 40 lat funkcjonuje na rynku medycznym i współpracuje ze światowymi markami w zakresie dystrybucji urządzeń i akcesoriów poszukuje kandydatki na stanowisko:ASTSTENTKA BIURATwój zakres obowiązków:· realizacja zadań administracyjno-organizacyjnych związanych z prowadzeniem biura· nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych oraz korespondencji· organizacja delegacji i wyjazdów służbowych zarządu i pracowników· organizacja eventów firmowych i biznesowych (targi, warsztaty, konferencje)· udział w aktywnościach marketingowych i współpraca z działami sprzedażyNasze wymagania:· dobra znajomość pakietu MS Office· znajomość języka angielskiego· kreatywność i proaktywna postawa· komunikatywność oraz wysoka kultura osobista· mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuTo oferujemy:· zatrudnienie na podstawie umowy o pracę· pracę w godzinach 08.00-16.00· przyjazną atmosferę dobrą atmosferę pracy· dofinansowanie do karty sportowej· dodatkowe świadczenia świąteczne· dofinansowanie wypoczynku letniego· niezbędne narzędzia pracy

Asystentka biura z językiem niemieckim
Asystentka biura z językiem niemieckim
Brzesko 15 dni plecy

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę: Stanowisko: Asystentka biura z językiem niemieckim Firma: Firma O&K Elektro Lokalizacja: Miejsce pracy - Biuro firmy O&K Elektro – Brzesko ul. Elektryczna 7 Firma elektryczna O&K Elektro poszukuje kompetentnej Asystentki Biura z biegłym językiem niemieckim, gotowej do współpracy w dynamicznym środowisku administracyjno-budowlanym. Wymagania: - Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - Umiejętność obsługi pakietu MS Office - Doświadczenie w obszarze administracyjnym będzie dodatkowym atutem Obowiązki: - Obsługa korespondencji w języku niemieckim - Wsparcie działu administracyjnego - Asystowanie przy organizacji spotkań i konferencji - Inne zadania związane z funkcjonowaniem biura Oferujemy: - Elastyczny czas pracy - Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia - Możliwość rozwoju zawodowego w branży budowlanej - Miłą atmosferę w zespole - Prace zdalna Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, komunikatywną i poszukujesz pracy, która da Ci możliwość wykorzystania języka niemieckiego oraz rozwijania się w obszarze biurowym, zapraszamy do aplikowania na to stanowisko. Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim i niemieckim na adres @ W temacie wiadomości prosimy o podanie nazwiska i stanowiska, na które aplikujesz. Firma budowlana O&K Elektro zapewnia równe szanse i promuje zróżnicowanie w miejscu pracy. Osoby niepełnosprawne i osoby spragnione rynku pracy zachęcamy do aplikowania. Niniejsze ogłoszenie jest ważne do dnia 30 czerwca 2024 roku. Serdecznie zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu!

Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa
Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa
470000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa Twój zakres obowiązków·         wspomaganie biura w wykonywaniu obowiązków służbowych;·         nadzór nad dokumentami;·         prowadzenie kalendarza spotkań;·         zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i sprawnego obiegu dokumentów;·         asystowanie i pomoc w działaniach zarządu. Nasze wymagania·         mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku·         znajomość MS Office oraz obsługa sprzętów biurowych·         komunikatywność·         zorganizowanie i systematyczność·         zaangażowanie i motywacja do współpracy oraz rozwoju osobistego To oferujemy·         ciekawą i odpowiedzialną pracę·         umowę o pracę·         system premiowania·         podróże służbowe·         stabilne warunki zatrudnienia·  możliwość rozwoju zawodowego   Dołącz do nas! Aplikuj już dziś! CV należy wysyłać przez panel OLX. Do usłyszenia!

Sekretariat, asystentka biura
Sekretariat, asystentka biura
750000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków ·  redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień,·  zapewnienie wsparcia i organizacji pracy biura,·  współpraca z instytucjami, organizacjami, urzędami, kontrachętami,·  wsparcie zespołów projektowych,·  zarządzanie korespondencją (w tym poczta e-mail),·  dbanie o zaopatrzenie biura,·  obsługa spotkań z klientami,·  współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi. Nasze wymagania·  umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,·  znajomość pakietu MS Office,·  zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków,·  samodzielność i odpowiedzialność,·  prawo jazdy kat. B,·  gotowość do sporadycznych podróży służbowych krajowych,·  atutem będzie znajomość autocad. To oferujemy·  stabilną i ciekawą pracę,·  zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·  praca w zgranym i pomocnym zespole. W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

Sekretarka, Asystentka Biura
Sekretarka, Asystentka Biura
790000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

ASYSTENTKA BIURADołącz do naszego zespołuPraca stacjonarna w Warszawie OPIS STANOWISKAdbanie o codzienne funkcjonowanie biuraobsługa telefonu firmowego, rezerwacyjnegoobsługa poczty e-mailowej, poczty firmowej oraz przesyłek kurierskichkoordynowanie kalendarza Zarządudbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy oraz współpraca z innymi działamizaopatrzenie firmy w artykuły biurowe i środki pierwszej pomocy medycznejdbanie o prządek oraz koordynowanie pracy serwisu sprzątającego biuro CZEGO OCZEKUJEMYbardzo dobra organizacja czasu pracyskrupulatność, dokładność, terminowośćzaangażowanie, komunikatywność i energia w działaniudobra znajomość urządzeń biurowych i podstawowych programów MC Officesamodzielność w działaniuprawo jazdy kat. B – mile widzianedoświadczenie na podobnym stanowisku – mile widzianeznajomość języka angielskiego, programów graficznych będzie dodatkowym atutem CO ZAPEWNIAMYstałe wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie lub B2Bpracę w miłym zespoleposiłek regeneracyjny - pracowniczyelastyczny grafik pracy (np. dostosowany do zajęć szkolnych) Proszę o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystentka Biura Regionalnego
Asystentka Biura Regionalnego
Kraków 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia organizacyjnego i administracyjnego • rzetelnego prowadzenia ewidencji magazynowej Nasze wymagania • doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku min 1 rok • wykształcenie min. średnie mile widziane studentki IV i V roku (studia zaoczne) • sprawna obsługa komputera w zakresie MS Office • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnego działania • solidność i systematyczność • wysokie zdolności organizacyjne • wysoka kultura osobista • dyspozycyjność To oferujemy • atrakcyjne wynagrodzenie stałe • możliwości rozwoju • współpracę na zasadzie usługi zewnętrznej (umowa zlecenie, umowa B2B) • pakiet medyczny • karta sportowa

Asystentka biura handlowego
Asystentka biura handlowego
Poznań 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę na stanowisku Asystentki biura i obsługi klienta. Wymagania: znajomość szeroko pojętej branży technicznej (firma sprzedaje części do maszyn), komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność, zapał do pracy, energia. Zakres obowiązków: Praca w systemie Comarch ERP Optima. Przygotowanie i wysyłka dokumentów do biura księgowego. Telefoniczny kontakt z klientem i dostawcą. Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów i zamawianie towaru u dostawców. Sporządzanie ofert. Praca z handlowcem. Pakowanie i wysyłka towarów. Czas pracy 8:00 – 16:00, poniedzialek-piątek Biuro – Poznań, ul. Poznańska 27a Praca na umowę o pracę. Stabilne wynagrodzenie uzaleznione od doświadczenia, do 4 tys zł. netto Mile widziane również osoby w średnim wieku.

Asystentka Biura / Recepcjonistka
Asystentka Biura / Recepcjonistka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Działamy na rynku od dawna, bo od 1995 roku. Nasze początki to ścisła specjalizacja w sprzedaży wykładzin podłogowych. Szybko jednak rozszerzyliśmy działalność o usługi instalacyjne, a do oferty włączyliśmy wiele produktów i usług związanych z kompleksową instalacją wykładzin i utrzymaniem podłóg. Na przestrzeni lat wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze firm i instytucji. Naszą domeną stały się zamówienia kontraktowe. Dziś współpracujemy zarówno z Klientami zamawiającymi instalację wykładzin bezpośrednio dla siebie, jak również z projektantami wnętrz i firmami remontowo-budowlanymi.Kogo szukamy:Poszukujemy osoby młodej, najlepiej o statusie studenta, lubiącej pracę w zespole, samodzielnej, o miłej aparycji. Doświadczenie na stanowiskach biurowych/administracyjnych będzie dużym atutem. Opis stanowiska:Oferta dotyczy stanowiska recepcyjnego, praca skupia się więc przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura, kontakcie z potencjalnymi klientami oraz wsparciu prezesa. Jest to stanowisko wielozadaniowe, dlatego poszukujemy osoby potrafiącej dobrze organizować sobie pracę.Obowiązki:Obsługa telefonu oraz maila biurowego Obsługa klientów biurowychDbanie o wizerunek biuraCzynności administracyjne: zapisywanie, drukowanie oraz archiwizowanie fakturWysyłka wskazanych dokumentówOrganizowanie noclegów dla pracownikówPrzygotowywanie prostych zestawień według wytycznychPomoc przy organizowaniu spotkań, zebrań handlowych oraz zebrań zarząduPomoc w rekrutacjach oraz wdrażaniu nowych handlowcówPomoc w koordynacji i komunikacji z poszczególnymi pracownikami w firmieInne, bieżące zadania, zlecone przez przełożonego   Wymagania:Znajomość MS Office (Word, Excel)Otwartość, miła aparycja, komunikatywnośćUmiejętność organizowania sobie czasuZaangażowanie i chęci naukiStatus studenta oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będą dodatkowym atutemOferujemy:Zatrudnienie na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00Elastyczny czas pracy, możliwość wybrania dni oraz godzin pracy, możliwość dostosowania wymiaru pracy do zajęć na uczelniZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieWynagrodzenie w wysokości: 28,00 zł/h netto – okres próbny wynosi 2 miesiące.Po okresie wdrożenia udział w premii kwartalnej, karta MultiSport, ubezpieczenie PZUSzkolenie, przygotowanie do każdego z wymienionych zadańKoleżeńską atmosferę w zgranym zespoleUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania. 

Sekretarka/ Asystentka biura
Sekretarka/ Asystentka biura
230000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

OPISFirma Voss specjalizuje się w montażu konstrukcji stalowych regałów magazynowych typu AKL, OPM, DPS, SILO, FLEXY, CUBY. Dziesięć lat doświadczenia w branży ugruntowało pozycję firmy na rynku przez co zapewnia ona stałe i stabilne zatrudnienie swoim pracownikom.Wraz z dynamicznym rozwojem oraz rozpoczęciem nowych projektów w Europie i Ameryce Północnej zatrudnimy pracowników na stanowiskoSekretarka/ Asystentka biuraTwój zakres obowiązków·         bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu·         obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej),·         bieżące wsparcie administracyjne pracowników firmy oraz kontakt z innymi oddziałami,·         nadzór nad dokumentacją związaną z projektami .Nasze wymagania·         znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie  - warunek konieczny,·         dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych - pakiet MS Office, w szczególności narzędzi Excel i Word,·         samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,·         komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,·         sumienność, rzetelność, skrupulatność i terminowość.Mile widziane·         doświadczenie w pracy w dziale administracji. To oferujemy:·         umowa o pracę na pełen etat,·         niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon·         ubezpieczenie grupoweZapraszam do kontaktu

Asystent / Asystentka biura zarządu
Asystent / Asystentka biura zarządu
589000 zł
Konin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy podmiotem medycznym o zasięgu ogólnopolskim – w jednym miejscu integrujemy specjalistów z wielu dziedzin medycyny. Organizujemy prywatną opiekę medyczną w formie abonamentów zdrowotnych oferowanych zakładom pracy, instytucją finansowym, samorządowym, firmom telekomunikacyjnym i stowarzyszeniom dla ich pracowników oraz klientów.Twój zakres obowiązków- wsparcie i organizacja bieżących działań Zarządu/Rady Nadzorczej- zadania administracyjno-biurowe - zapewnienie przejrzystego obiegu dokumentów, ich kompletności i poprawności- zakupy biurowe- współpraca z kontrahentami- organizacja spotkań biznesowych i wydarzeń szkoleniowo-integracyjnych- organizacja tele- i wideo-konferencji- bieżąca dbałość o estetykę i prawidłowe funkcjonowanie biuraNasze wymagania- samodzielność, dynamiczność i zdecydowanie w działaniach- doskonała organizacja czasu pracy- komunikatywność- wysoka kultura osobista- punktualność i odpowiedzialność- gotowość do długoterminowej współpracy- znajomość języka angielskiego (co najmniej w stopniu komunikatywnym)To oferujemy- umowę o pracę- dobrą atmosferę pracy- stałe wynagrodzenie- stałe godziny pracy (poniedziałek-piątek 10-18)

Asystent/Asystentka biura i zdalna obsługa rezerwacji.
Asystent/Asystentka biura i zdalna obsługa rezerwacji.
1055000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do długotermonowej współpracy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka Biura.Dodatkowym obowiązkiem na tym stanowiksu jest także elektroniczna i telefoniczna obsługa rezerwacji  naszego ośrodka wypoczynkowego działającego w sezonie letnim.Obowiązki:obsługa zdalna recepcji  telefoniczna oraz elektroniczna: zarządzanie rezerwacjami i bazą klienów, udzielanie informacji, przygotowywanie ofert pobytowych, obsługa mediów społecznościowych,zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klientów poprzez profesjonalne podejście i pomoc w rozwiązywaniu problemów,udoskonalanie procedur tj. wnioskowanie o usprawnienia procesów obsługi Klienta oraz sugerowanie nowych rozwiązań, które mogą poprawić efektywność pracy, - obsługa korespondencji,wsparcie działań administracyjnych biura w Krakowieprzygotowywanie i archiwizacja dokumentów,  nadzorowanie ogólnego funkcjonowania biura, przygotowywanie i negocjowanie zapytań ofertowych na zakup towarów i usług, pomoc w podstawowych czynności administracyjnych.Wymagania:umiejętności komunikacyjne w mowie  i piśmie,znajomość obsługi komputera oraz narzędzi biurowych,samodzielność, dokładność oraz umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista,doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym,- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,mile widziana znajomość oprogramowania "KWHotel" (nie jest wymagana)mile widziane wykształcenie  hotelarskie  (nie jest wymagane)w sezonie letnim dyżury mailowe i telefoniczne również w weekendy (dodatkowo płatne)Praca w godzinach 8:30-16:30, zapewniamy narzędzia pracy.Jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubiącą pracę z ludźmi i posiadającą umiejętności organizacyjne, dołącz do naszego zespołu! Zachęcamy do przesłania CV z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dream Big Investments Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".

Asystentka biura - praca administracyjno-biurowa
Asystentka biura - praca administracyjno-biurowa
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro projektowe poszukuje asystentki do bieżących spraw administracyjno-biurowych. Obowiązki: zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, organizowanie, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze, sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji oraz korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrzenie biura, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, Wymagania: znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, samodzielność w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie, wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność, sumienność. mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań, przyjazna atmosfera w pracy, ubezpieczenie grupowe, Proszę o przesyłanie CV przez Lento lub na adres @

Asystentka biura Serwis Aut Premium
Asystentka biura Serwis Aut Premium
Warszawa 30+ kilka dni temu

Serwis Aut Premium z wieloletnim doświadczeniem zatrudni osobę do pomocy w pracach biurowych.link Youtube sawgol.tv

asystentka biura -osoba z orzeczeniem
asystentka biura -osoba z orzeczeniem
Niepołomice 30+ kilka dni temu

osoby z orzeczeniem na stanowisko pracownika obsługi biura , recepcjonistki , sekretarki - oczekujemy minimum 1 rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą biura , gwarantujemy 3 tyś na rękę pracę od poniedziałku do piątku weekendy i święta wolne pracę w godzinach 8 16 Do twoich zadań będzie należała obsługa korespondencji , obsługa połączeń telefonicznych , przygotowywanie sali konferencyjnej do spotkań czy organizowanie wyjazdó dla handlowców .

asystentka biura osoba z orzeczeniem
asystentka biura osoba z orzeczeniem
Niepołomice 30+ kilka dni temu

Oferta skierowana jest do osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Obsługa klientów odwiedzających firmę (samodzielne załatwianie prostych spraw lub kierowanie ich do działu handlowego) Wykonywanie prostych zadań zleconych przez pracowników działu kadr i księgowości Telefoniczna obsługa klienta Prowadzenie korespondencji mailowej Tworzenie pism Dbanie o dobry wizerunek firmy Oczekujemy: Komunikatywności i posiadania łatwości do nawiązywania relacji z ludźmi Umiejętności organizacji pracy Zaangażowania w wykonywane obowiązki Znajomości pakietu Microsoft Office Rzetelnego i dokładnego uzupełniania danych (praca z bazą danych, CRM) Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok Umiejętności planowania pracy własnej Samodzielności Odpowiedzialności i rzetelności Oferujemy : wynagrodzenie na umowę o pracę (pełen etat) w wysokości 3010 PLN brutto + umowa zlecenie za obowiązki wykonywane na rzecz naszej drugiej spółki. W sumie podstawa wynagrodzenia to 3000 PLN netto.(po okresie próbnym wynagrodzenie zostanie zwiększone) • rodzinną i życzliwą atmosferę, pozbawioną korporacyjnego „ładu”, • stanowisko pracy dostosowane do Twoich potrzeb • niezbędne narzędzia pracy. • szkolenie, pomoc i wsparcie zawsze kiedy będzie ci potrzebne! dofinansowanie do pakietu medycznego, karty sportowej i ubezpieczenia grupowego (wszystko po okresie próbnym)

Asystentka biura / Księgowa / Pracownik administracyjny
Asystentka biura / Księgowa / Pracownik administracyjny
Gdańsk 30+ kilka dni temu

ConnThink to wysoko wykwalifikowana firma elektroinstalacyjna w Gdańsku, którą tworzy grupa ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Łączymy potrzeby naszych klientów z najlepszymi dostępnymi rozwiązaniami technicznymi. Obecnie poszukujemy do naszego zespołu : ASYSTENTA/KI BIURA Zakres obowiązków : - wprowadzanie faktur - rozliczanie pracowników i delegacji - zarządzanie dokumentami - bieżące obowiązki w biurze Wymagania : - doświadczenie na stanowisku biurowym min. 2 letnie - warunek konieczny - znajomość komputera i pakietu Office - mile widziana podstawowa znajomość zagadnień księgowych - mile widziany język obcy Oferujemy : - umowa zlecenie / umowa o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - stabilną pracę i uczciwego pracodawcę Zapraszam do składania CV na adres e-mail : daria.klimkowska @ owi-mc.pl . Praca możliwa od zaraz :)

Asystentka biura - praca od zaraz
Asystentka biura - praca od zaraz
575000 zł
Tarnowo Podgórne 30+ kilka dni temu

Agencja zatrudnienia DG Kadry to firma z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku pracy. Od lat specjalizujemy się w łączeniu Pracodawców z najlepszymi Kandydatami. W ramach swoich linii biznesowych DG kadry realizuje usługi pracy tymczasowej i rekrutacji stałych. Numer KRAZ 6791.Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:Asystentka biuraMiejsce pracy: Sierosław k. Tarnowa PodgórnegoWynagrodzenie: 5 000 zł brutto/miesiącCo możemy Ci zaoferować?umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,interesujące projekty i zróżnicowane zadania,przyjazną i otwartą atmosferę pracy.Nasze wymagania:znajomość j. angielskiego na poziomie B2 - mile widziane,skrupulatność, dokładność,chęć rozwoju – w przyszłości możliwość awansu na inne stanowisko,dyspozycyjność i gotowość do pracy od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00.Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?Kontrola stanów i zamawianie artykułów wyposażenia biura oraz artykułów spożywczych i  chemicznychRejestracja aut, odbiór dowodów rejestracyjnych z Urzędu KomunikacjiZamawianie odzieży roboczejWspółpraca z działem kadr w zakresie rekrutacji Prace administracyjne w biurzeKontrola terminów ważności dokumentów ( przeglądy techniczne maszyn i urządzeń-)Obsługa spotkań w siedzibie firmyProwadzenie kalendarza wydarzeń firmowych oraz wspomaganie działów w organizowaniu życia firmy (np. spotkania integracyjne) Rezerwacja hoteli oraz biletów lotniczych ( portal booking , tanie linie lotnicze itp. )Dołącz do naszego zespołu i stwórz z nami to niezwykłe miejsce.Czekamy na Twoją aplikację!Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.Tel. +48 515 586 562Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.dgkadry.pl

Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
849000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:odbieranie rozmów telefonicznych,ewidencjonowanie i ekspedycję korespondencji,organizację pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. wprowadzanie danych oraz ofert sprzedaży do wewnętrznego systemu obiegu dokumentów),prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych projektóworganizację spotkań biznesowych i obsługę klientów,organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych (przeloty, hotele),obsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych,obsługę urządzeń biurowych,dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji,dbanie o estetykę i porządek w części biurowej oraz salonie pokazowym,realizację zadań organizacyjnych zleconych przez ZarządWymagania:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie,biegła znajomość pakietu MS Office oraz Internetu,doskonała organizacja pracy,Oferujemy: interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji       Nasza firma Cream Profesjonalne Technologie Spożywcze Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą maszyn dla piekarni i cukierni na terenie całego kraju. 

Asystentka Biura Nieruchomości w Gdańsku
Asystentka Biura Nieruchomości w Gdańsku
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Biuro nieruchomości o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje ASYSTENTKI/SEKRETARKI do oddziału znajdującego się w GdańskuOczekujemy:·         Zaangażowania,·         Dokładności i sumienności pracy,·         Znajomości pakietu Office (przynajmniej podstawowej),·         Pozytywnego usposobienia :)·         Mile widziane: Prawo jazdy kat. B ·         Znajomość rynku nieruchomościZakres obowiązków:·         dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,·         tworzenie zestawień,·         organizacja porządku w biurze,·         prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z firmami i urzędami,·         organizacja spotkań firmowych,·         organizacja procesów rekrutacyjnych,·         pomoc w prowadzeniu fanpage'y na portalach społecznościowych,·         dokonywanie zamówień firmowych,·         dbanie o dobry wizerunek biura i firmy.Oferujemy: ·         Stałe godziny pracy, tylko w dni robocze,·         Pracę w sympatycznym, zgranym zespole,·         Spotkania integracyjne,·         Niezbędny sprzęt,·         Pracę w biurze zlokalizowanym w GdańskuSerdecznie zapraszamy do składania CV!Informacje o firmieZespół Magic House Magic House to zespół blisko 40 osób zaangażowanych w to by zapewnić sprawną, kompleksową i profesjonalną obsługę w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. To trzy współpracujące ze sobą oddziały skupione na różnych częściach Trójmiasta, które dzięki wyspecjalizowaniu zawsze dysponują aktualną i szeroką wiedzą na temat określonych lokalizacji. To ponad 6 lat doświadczenia na trójmiejskim rynku nieruchomości. W pracy cenimy sobie zaangażowanie i chęć do ciągłego rozwoju oraz rodzinną atmosferę w biurze. Czujesz, że do nas pasujesz?

Asystentka do biura
Asystentka do biura
Łódź 30+ kilka dni temu

Asystentka szefa, do biura. Na tym stanowisku do zadań będzie należeć dbanie o marketing i obsługę internetowych procesów promujących. Obsługa mediów społecznościowych. Wymagania: Dobra prezencja, duża otwartość w komunikacji, łatwość w wykonywaniu poleceń, zaangażowanie, dbanie o dobrą relacje we współpracy. Praca w miłej dobrej atmosferze. Miejsce pracy Łódź firma Atut. Telefon: 510 - pokaż numer telefonu -

Asystentka/asystent biura
Asystentka/asystent biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Asystentka/asystent biura Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Opis stanowiska: • Koordynacja prac biura • Odbieranie połączeń przychodzących • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Wsparcie Zarządu oraz kadry managerskiej. • Planowanie i organizacja zaopatrzenia biura w niezbędny asortyment, w tym przyjmowanie zgłoszeń pracowników w sprawie zakupów na potrzeby firmy • Przyjmowanie i delegacja wysyłek biurowych • Dbałość o estetykę biura Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych • Komunikatywność • Wysokie umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne • Umiejętność efektywnego i samodzielnego rozwiązywania problemów, dokładność i precyzja w działania • Umiejętność wyznaczania priorytetów • Bardzo dobra organizacja czasu pracy • Wysoka kultura osobista • Czynne prawo jazdy kat. B • Dyspozycyjność i zaangażowanie Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia • Praca na pełen etat (pon. – pt. stałe godziny pracy) • Możliwość rozwoju w kierunku rachunkowości lub zarządzania projektami • Miła i przyjazna atmosfera pracy • Lokalizacja: Warszawa Wawer, ul. Widoczna W zgłoszeniu proszę o określenie swoich preferencji finansowych.

Asystentka/ Asystent biura
Asystentka/ Asystent biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteśmy agencją public relations o ugruntowanej pozycji na rynku. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka/ Asystent biura. W zakresie Twoich zadań będzie:prowadzenie recepcji, w tym odbieranie maili i telefonówkoordynacja pracy stałych dostawców i zamówień (m.in. kurierzy, abonament medyczny, taksówki)dbanie o zaopatrzenie biuradbanie o zieleń w biurzeobsługa spotkańkoordynacja obiegu firmowych dokumentów (księgowych oraz HR)zarządzanie kalendarzem Prezeski Zarząduwsparcie Zarządu w sprawach administracyjno-biurowychOczekujemy:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (chociaż nie jest to warunek konieczny)dobra znajomość programów MsOffice (w szczególności outlook, xls, word, MsTeams)znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymotwartość na nowe rozwiązania (np. korzystanie z aplikacji)Oferujemy:1/2 etatu umowę o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia)abonament medycznytelefon służbowybezpieczne stanowisko pracymiłą atmosferęJeżeli zainteresowała Cię nasza propozycja, wyślij do nas swoje CV.

Asystent/Asystentka biura i działu sprzedaży
Asystent/Asystentka biura i działu sprzedaży
683000 zł
Otwock 30+ kilka dni temu

Agencja Reklamowa Regalo Gifts obecna na rynku gadżetów reklamowych od ponad 10 lat zatrudni na stanowisko Asystenta/Asystentki biura i działu sprzedaży.Wymagania:- Znajomość programu graficznego Corel Draw/Adobe Photoshop - podstawowy zakres - Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów- Dobra organizacja czasu pracy- Sumienność i dokładność- Doświadczenie w sprzedaży- Znajomość MS Office- Prawo jazdy kat. B- Wysoka kultura osobistaZakres obowiązków:- Nawiązywanie kontaktów i budowa długofalowej relacji z klientami / dostawcami- Rozpoznawanie potrzeb klienta i przygotowywanie ofert handlowych- Negocjowanie warunków realizacji zamówień- Dbanie o obieg dokumentacji księgowej- Nadzór oraz pomoc przy realizacji zamówień- Raportowanie wyników pracyMile widziane:- Doświadczenie w sprzedaży dla klienta biznesowego- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji- Znajomość branży gadżetów reklamowych- Znajomość języka angielskiegoOferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie - Wynagrodzenie : stała pensja- Stałe godziny pracy 8:00-16:00 – praca stacjonarna w biurze- Telefon służbowy i laptop- Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań- Przyjazną, partnerską atmosferę w pracyPortal Olx.pl wynagrodzenie podaje w kwocie brutto.Aplikacje ( CV ze zdjęciem ) prosimy przesyłać za pośrednictwem Olx.plProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez REGALO Gifts z siedzibą w Otwocku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Asystentka biura, obsługa sklepu internetowego, pakowanie
Asystentka biura, obsługa sklepu internetowego, pakowanie
30+ kilka dni temu

Zajmujemy się dystrybucją wysokiej jakości produktów kosmetycznych (ze Szwecji, Hiszpanii, Węgier, Chorwacji). Poszukujemy osoby do pracy biurowo-magazynowej, realizacji zamówień detalicznych i hurtowych, a także koordynowania reklamacji. Zakres obowiązków: • kompletowanie i pakowanie zamówień, wysyłanie towarów, • obsługa zwrotów i reklamacji, • rozwiązywanie problemów z zamówieniami, • współpraca z firmami przewozowymi, • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zamawianie niezbędnego towaru jak kartony, koperty, etykiety), • przyjmowanie kosmetyków do magazynu i ich inwentaryzacja, • tworzenie tabel Exel, prostych pism Word, • obsługa elektronicznej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • wykonywanie innych obowiązków powierzonych zadaniowo przez przełożonego (wyszukiwanie informacji na zadany temat, zbieranie ofert). Poszukujemy osoby: • samodzielnej i odpowiedzialnej, • działającej szybko, • ze znajomością pakietów MS Office (Excel, Word) • mile widziane zainteresowanie branżą kosmetyczną.

Asystent/Asystentka biura i Działu Sprzedaży
Asystent/Asystentka biura i Działu Sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

O firmie:Intracare sp. z o. o to integrator najważniejszych światowych dostawców w zakresie bezpieczeństwa oraz optymalizacji systemów IT. Jako integrator Innowacyjnych systemów informatyczny świadczymy swoje usługi w obszarach: ITSM, IT Security, Monitoring IT, Active Directory. Posiadamy akredytacje największych światowych dostawców rozwiązań IT. Zajmujemy się m. in projektowaniem i implementacją infrastruktury w tym: infrastruktury konwergentnej (HCI), rozwiązań do przechowywania danych (storage), systemów do automatyzacji kopii zapasowych, rozwiązań do optymalizacji i bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych, kompleksowych rozwiązań do wykrywania zagrożeń typu anty malware, wirtualizacja storage, sieci oraz sprzętu, jak i szeroko pojętym zarządzaniem usługami IT. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce zrealizowaliśmy projekt z zakresu hiperkonwergencji. Przez ponad 10 lat obsłużyliśmy już ponad 1000 klientów w 190 krajach na całym świecie. Jako jedyny dystrybutor w Europie posiadamy wewnętrzny dział R&D dla rozwiązań ManageEngine.Kogo poszukujemy?Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizowanie prac administracyjno-koordynacyjnych wspomagających bieżące funkcjonowanie firmy oraz będzie pełnić kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania biura poprzez obsługę administracyjną, organizacyjną i komunikacyjną a w szczególności: Wsparcie administracyjne - pomoc w organizacji czasu pracy, zarządzanie harmonogramem zarządu, koordynacja obiegu korespondencji w firmieKontakt z klientami i partnerami- utrzymywanie kontaktu z klientami i partnerami biznesowymi firmy, w tym obsługa zapytania klientów i koordynowanie działań związanych z obsługą klientaWspółpraca z działem księgowości - współpraca z zewnętrznym działem księgowym,przygotowywanie, porządkowanie i archiwizowanie fakturTworzenie analiz- przygotowywanie zestawień, pism oraz dokumentów sprzedażowych na potrzeby zarządu,Zarządzanie dokumentacją- dbanie o prawidłowe przechowywanie dokumentów i ich archiwizacjęOrganizacja spotkań i podróży- planowanie i organizacja spotkań biznesowych, konferencji oraz podróży służbowych w tym:, koordynowanie terminów spotkań, przygotowywanie dokumentacji, zarządzanie kalendarzem zarząduCzego oczekujemy ?Minimum roku doświadczenia na stanowisku administracyjnymZnajomości pakietu MS Office a w szczególności Excela, w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacjiUmiejętności komunikacyjnych w tym efektywnej komunikacji zarówno w formie pisemnej jak i ustnej zarówno w kontaktach wewnętrznych, jak i zewnętrznychDobrej organizacji pracy i dokładności: efektywnego zarządzania czasem, priorytetami i wieloma zadaniami jednocześnieWysokiej kultury osobistejMile widziane doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymiZnajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym komunikację z klientemMile widziana podstawowa znajomość zagadnień ze środowiska ITCo oferujemy ?Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowany rodzaj zatrudnienie: UoP/ B2B / umowa zlecenieNiezbędne narzędzia do wykonywania pracy - komputer, telefonMożliwość pracy hybrydowej lub zdalnejSzkolenia rozwojowe w czasie pracyMożliwość rozwoju w branży IT

Asystentka biura 2-3 razy w tygodniu
Asystentka biura 2-3 razy w tygodniu
30+ kilka dni temu

Do małego biura w centrum Warszawy ( Emilii Plater 25 ) zatrudnimy samodzielną, dynamiczną, obowiązkową osobę na stanowisko Asystentki. Główne zadania to koordynacja prac biura, przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentów, wsparcie w zadaniach asystenckich przy projektach

Zatrudnię na stanowisko: Asystentka biura w biurze rachunkowym
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka biura w biurze rachunkowym
Poznań 30+ kilka dni temu

OpisNasze biuro rachunkowe - TAXEO o ambitny, energiczny, a przede wszystkim wykształcony zespół specjalistów świadczących usługi księgowe.Stabilność połączona z niestandardowymi pomysłami, to jest to, co nas cechuje.Poszukujemy osoby na stanowisko asystentka biuraZakres obowiązków m.in.:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych, skanowanie dokumentów, zarządzanie salami konferencyjnymi.Obsługa recepcji firmyProwadzenie korespondencji z Klientami Nadawanie oraz odbieranie poczty.Przygotowanie ofert dla KlientówPrzygotowanie umówWprowadzenie danych Klientów do systemów informatycznych Firmy.Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych(nie prowadzimy telemarketingu).Wsparcie zadań ZarząduWymagania:Umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych z pakietu office.Zaangażowanie.Samodzielność i elastyczność w działaniu.Komunikatywność.Pozytywne nastawienie do ludzi.Status studenta.Dodatkowym atutem będzie:Min. 6 miesięczne doświadczenie w kontakcie z Klientem lub pracy biurowej.Znajomość zagadnień dot. marketingu i reklamy.Umiejętność tworzenia podstawowych kampanii reklamowych lub materiałów graficznych.Biegła znajomość języka obcego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Pracę w centrum Poznania.Rozwój zawodowy, szkolenia.Atrakcyjne, stałe wynagrodzenie.W razie zainteresowania proszę o wysłanie CV poprzez wiadomość w tym portalu. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o poniższej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.(Dz.U. nr 133, poz.883).

Asystentka administracyjna biura
Asystentka administracyjna biura
200000 zł
Choszczno 30+ kilka dni temu

Poszukujemy organizacyjnego talentu na stanowisko pracownika ds. administracji!Czy Twoją mocną stroną jest organizacja pracy? Czy posiadasz solidną wiedzę na temat funkcjonowania biura i tworzenia efektywnych procedur? Jeśli tak, ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!W naszym dynamicznie rozwijającym się biurze szukamy osoby, która dołączy do naszego profesjonalnego zespołu na stanowisku pracownika ds. administracji. Oferujemy rozwijającą i pełną wyzwań rolę, która obejmuje:Zarządzanie Dokumentacją: Będziesz odpowiedzialny(a) za skuteczne zarządzanie dokumentacją księgową i kadrową, w tym przechowywanie i archiwizację dokumentów.Wsparcie Działu Księgowości: Twoje zadania będą obejmować asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji: raporty GUS, dokumenty księgowe, a także wprowadzanie danych do systemu ODPN i pomoc w rozliczeniach wyciągów bankowych oraz dotacji oświatowych. Będziesz także odpowiedzialny(a) za wystawianie faktur sprzedaży.Wsparcie działu Kadr: W tej roli wspierasz zarządzanie kadrami, będziesz odpowiedzialny na przekazywanie i sprawdzanie list obecności, wprowadzania przelewów z wynagrodzeniamiKomunikacja z Klientami: Będziesz odpowiedzialny(a) za profesjonalną obsługę telefoniczną i korespondencyjną z klientami, zarówno w formie elektronicznej, jak i tradycyjnej, a także za bezpośredni kontakt.Zamówienia i Logistyka: Twoim zadaniem będzie nadzór nad zamówieniami materiałów biurowych, sprzętu oraz innych usług niezbędnych do funkcjonowania biura.Wsparcie Administracyjne: Oczekujemy Twojego aktywnego uczestnictwa w realizacji projektów specjalnych i innych zadań administracyjnych.Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie pracę w środowisku, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a Twoje umiejętności organizacyjne mogą zaistnieć, zapraszamy do aplikowania!WYMAGANIA:Preferowane wyższe wykształcenie, związane z zarządzaniem, ekonomią, księgowością lub pokrewnymi dziedzinami.Możliwe średnie, uzupełnione o odpowiednie kursy i szkolenia.Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.Doświadczenie w biurze rachunkowym lub dziale księgowości będzie dużym atutem.Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, szczególnie Excel. Pozostałych programów nauczysz się u nas.Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.Doskonała komunikacja interpersonalna, zarówno pisemna jak i ustna.Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.Umiejętność pracy w zespole.Elastyczność i adaptacja do zmieniających się wymagań.Dyskrecja i odpowiedzialność ze względu na poufność danych.OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęPracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 Zniżka na żłobek przedszkole dla dzieckaFantastyczny, uśmiechnięty zespół pracowników :)

Asystentka/ Asystent biura spółki
Asystentka/ Asystent biura spółki
825000 zł
30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·         Prowadzenie biura - bieżące prace administracyjne, obsługa korespondencji,·         Przygotowywanie i redagowanie pism, dokumentów związanych z obsługą oraz bieżącą działalnością spółki, transakcjami handlowymi oraz innymi operacjami korporacyjnymi,·         Nadzór nad obiegiem dokumentacji, archiwizacja dokumentów,·         Monitorowanie terminów prac związanych z działalnością spółki,·         Organizacja kalendarza spotkań i działań·         Współpraca z pracownikami w procesie przygotowywania dokumentacji, umów i analiz,·         Utrzymywanie kontaktu z klientami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w związku z działalnością spółki,·         Obsługa dokumentów finansowych, współpraca z zewnętrznym biurem księgowym·         Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz firmy,Wymagania:·         Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – minimum 3 lat ,·         Praktyczna znajomość MS Office,·         Zdolność analitycznego myślenia i konstruowania wniosków,·         Systematyczność i dokładność,·         Inicjatywa i aktywne poszukiwanie rozwiązań,·         Samodzielność, dobra organizacja pracy i sprawność w działaniu Mile widziane·         Wiedza z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości,·         Wykształcenie ekonomiczne kierunkowe (rachunkowość, finanse),·         Znajomość programów finansowo-kadrowych (Subiekt-GT)

Asystentka w firmie odzieżowej, pracownik biura
Asystentka w firmie odzieżowej, pracownik biura
Głowno 6 dni plecy

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę: Asystentka w firmie odzieżowej, lokalizacja Głowno woj. Łódzkie Poszukujemy energicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystentki w naszej firmie zajmującej się produkcją odzieży. Jeśli masz umiejętność efektywnego zarządzania czasem, świetnie organizujesz zadania oraz potrafisz pracować w dynamicznym środowisku, to ta praca jest dla Ciebie! Obowiązki: • Pełnienie roli prawej ręki Szefa firmy, zapewniając wsparcie w codziennych działaniach. • Zarządzanie terminarzem, organizacja spotkań, podróży służbowych i innych wydarzeń. • Obsługa telefonów i poczty elektronicznej, komunikacja z klientami i dostawcami. • Monitorowanie stanów magazynowych, zamówień i kontrola dostaw. • Nadzór nad pracownikami na szwalni, koordynacja działań produkcyjnych. • Wykonywanie innych zadań administracyjnych i organizacyjnych według potrzeb. Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne. • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. • Zdolność do pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku. • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej). • Motywacja do nauki i chęć rozwijania się w obszarze zarządzania i administracji. • Czynne prawo jazdy Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie. • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności. • Przyjazne środowisko pracy. • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. • Umowa o pracę/B2B

Asystentka do biura nieruchomości we Wrocławiu
Asystentka do biura nieruchomości we Wrocławiu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuje Pani do pracy w biurze nieruchomości od zaraz Wymagania: -rzetelnosc i chęć do pracy -łatwosc nawiązywania kontaktów Obowiązki: -dodawanie ofert sprzedaży bądź najmu na portale ogłoszeniowe -informowanie o stanie płatności za lokale -ustalenie terminów spotkań Oferuję: -umowe o prace od pierwszego dnia pracy 10200zl netto -auto służbowe po miesiącu pracy wraz z paliwem -ubezpieczenie Luxmed -mozliwosc awansu Zapraszam do kontaktu Pozdrawiam

Asystentka / Asystent Biura z niepełnosprawnością praca zdal
Asystentka / Asystent Biura z niepełnosprawnością praca zdal
30+ kilka dni temu

Dla Klienta w branży zarządzania platformami biznesowymi, poszukujemy Asystentki lub Asystenta Biura w systemie pracy zdalnej w międzynarodowej firmie. Praca dla osób z niepełnosprawnością w formule pracy zdalnej Dołączając do Naszego Klienta, będziesz: Będziesz mógł się zrealizować - ściśle współpracując z biznesem i ludźmi, którzy są zorientowany na rozwiązania Zdobędziesz pracę w międzynarodowej, zorientowanej na inicjatywę organizacji, która jest również wszechstronna i zorientowana na Klienta Mieć możliwość dokonywania zmian w Firmie każdego dnia. Twój Zakres Obowiązków: Nadzorowanie obiegu dokumentów Uzupełnianie danych w systemach Wysyłkę paczek do Kandydatów / nowych Pracowników Wsparcie Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej oraz Marketingu w zarządzaniu wizytówkami pracowników Pomoc w zadaniach projektów marketingowych Praca przy imprezach firmowych Opieka nad wizytami firmowymi Śledzenie zamówień sprzętu IT i jego wysyłki Nasze wymagania: Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Swoboda wypowiedzi w mowie i piśmie w języku angielskim, bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny Bardzo dobra znajomość Microsoft Office, ze szczególnym naciskiem na Excel Umiejętności pracy z portalem Linkedin Punktualność oraz zorganizowanie Mile widziane doświadczenie na recepcji lub doświadczenie pracy w Korpo bądź w prowadzeniu sekretariatu Rozumienie zagadnień marketingowych i sprzedażowych Co oferujemy: Pakiet profesjonalnych szkoleń rozwojowych oraz produktowych Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat Atrakcyjne warunki finansowe - wynagrodzenie negocjowane indywidualnie Benefity Pracownicze Niezbędny sprzęt do pracy laptop / telefon Praca w systemie pracy zdalnej Oferta dotyczy pracy na stałe Możliwość podjęcia zatrudnienia już od grudnia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystentka / office manager / sekretarka do Biura Projektowego POZNAŃ
Asystentka / office manager / sekretarka do Biura Projektowego POZNAŃ
239999 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma MP ENERGY zajmująca się projektami elektro-eneretycznymi poszukuje osoby o dobrej organizacji pracy do pomocy przy pracach biurowych na 2 do 3 dni w tygodniu.Biuro znajduje się na ul. Warszawskiej 43, 61-028 Poznań (Okolice ronda Śródka)Nie wymagamy doświadczenia, jedynie zapał do pracy.Oferujemy:• służbowy laptop i wszelki niezbędny sprzęt biurowy• prace w zgranym, młodym i wesołym zespole• wyjazdy służbowe, integracyjne• wolne weekendy• stałe godziny pracyOczekiwania:• obsługa pakietu MC Office• pozytywnego nastawienia• zdolności komunikacyjnych• chęci do nauki i zdobywania doświadczenia• dyspozycyjność w zadeklarowanym czasie pracy.Zakres obowiązków:• prowadzenie dokumentacji biura• kompletacja i wydruki dokumentów• weryfikacja dokumentów• praca na programie Word, Excel, PDF• Wysyłanie i odbieranie korespondencjiMile widziane osoby po kierunkach technicznych związanych z elektrotechnią, chcących zdobyć doświadczenie zawodowe, możemy wtedy dopasować zakres obowiązków w celu dodatkowego rozwoju osobistego.Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Filtr