Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystent/asystentka biura
Asystent/asystentka biura
nowe Legnica 30+ kilka dni temu

Asystent/asystentka biuraDynamicznie rozwijająca się firma elektroinstalacyjna poszukuje osoby do pracy w biurze na terenie Legnicy.Mile widziane osoby uczące się. Rozpatrzymy każdą aplikację natomiast skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Zadania:wspieranie zespołu w wykonywaniu bieżących, prostych prac z zakresu obsługi biura i zarządzania firmąobsługa telefonu i mailaWymagania:komunikatywność i umiejętność pracy w zespoledokładność, zaangażowanie, odpowiedzialne i profesjonalne podejście do powierzonych zadańdobra obsługa komputera, Worda i znajomość podstaw Excela posiadanie czynnego prawa jazdy kat. BProponujemy:atrakcyjne wynagrodzeniewdrożenie na stanowisku pracypracę w miłej atmosferze z młodym zespołemniezbędne wyposażenie i narzędzia pracyzachowanie niezależności i samodzielności w działaniumożliwość rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji w obszarze administracji

Asystent/Asystentka biura
Asystent/Asystentka biura
420000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szukamy Asystenta/Asystentkę biura dla naszego Klienta, firmy handlowej z branży mleczarskiej.Harmonogram: poniedziałek-piątek | od 09:00 do 17:00 (możliwy elastyczny harmonogram w mniejszym wymiarze)Stawka brutto: 4500-6000 zł/mieśObowiązkiBieżące wsparcie Zarządu oraz Działu HandlowegoPrzygotowywanie dokumentacji handlowejWspółpraca z kontrahentami spółkiZarządzanie korespondencją przychodzą i wychodzącąDbanie o prawidłowy obieg dokumentówWymaganiaWykształcenie wyższe (preferowani studenci 4-5 roku)Doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku)Bardzo dobra znajomość pakietu OfficeBardzo dobra organizacja pracy (skrupulatność, obowiązkowość, terminowość)Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalneUmiejętność pracy pod presją czasuUmiejętność pracy w zespoleZnajomość języka polskiego oraz rosyjskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymUmiejętność obsługi urządzeń biurowych OferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź umowę cywilno-prawnąAtrakcyjne wynagrodzeniePrzyjazną atmosferę pracyKomfortową przestrzeń biurowąZapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Asystent/Asystentka biura. Przesyłaj CV i za pośrednictwem OLX. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie i zrozumienie. Dołącz do naszego zespołu!

Asystent/Asystentka biura - j.angielski
Asystent/Asystentka biura - j.angielski
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do naszego zespołu jako Asystent / Asystentka Biura! Zakres obowiązków: • Wprowadzanie danych do systemu; • Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca; • Sprawdzanie poprawności danych; • Przygotowywanie raportów i zestawień; • Pomoc w bieżących sprawach dotyczących firmy; • Współpraca z dostawcami i kurierami; • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Czego oczekujemy od Ciebie: • Doświadczenia w pracy biurowej; • Dokładności, dbałości o szczegóły; • Zrozumienia potrzeby utrzymania porządku w biurze i efektywnego zarządzania dokumentacją; • Umiejętności organizacyjnych, dzięki którym wesprzesz nas w codziennych zadaniach administracyjnych; • Pozytywnego podejścia i zdolności do pracy w zespole; • Administracyjnego wsparcia działu handlowego, księgowego oraz kadrowego; • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1; • Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point). Co możemy Ci zaoferować: • Przestrzeń do wyrażania swoich pomysłów i aktywnego uczestnictwa w projektach; • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku; • Umowę o pracę; • Stałe godziny pracy od poniedziałku od piątku; • Pracę w zgranym i wspierającym zespole. Lokalizacja biura: Nowe Trzepowo. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie. *Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami/kandydatami. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach rekrutacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa
Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa
470000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa Twój zakres obowiązków·         wspomaganie biura w wykonywaniu obowiązków służbowych;·         nadzór nad dokumentami;·         prowadzenie kalendarza spotkań;·         zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i sprawnego obiegu dokumentów;·         asystowanie i pomoc w działaniach zarządu. Nasze wymagania·         mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku·         znajomość MS Office oraz obsługa sprzętów biurowych·         komunikatywność·         zorganizowanie i systematyczność·         zaangażowanie i motywacja do współpracy oraz rozwoju osobistego To oferujemy·         ciekawą i odpowiedzialną pracę·         umowę o pracę·         system premiowania·         podróże służbowe·         stabilne warunki zatrudnienia·  możliwość rozwoju zawodowego   Dołącz do nas! Aplikuj już dziś! CV należy wysyłać przez panel OLX. Do usłyszenia!

Asystent / Asystentka biura zarządu
Asystent / Asystentka biura zarządu
589000 zł
Konin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy podmiotem medycznym o zasięgu ogólnopolskim – w jednym miejscu integrujemy specjalistów z wielu dziedzin medycyny. Organizujemy prywatną opiekę medyczną w formie abonamentów zdrowotnych oferowanych zakładom pracy, instytucją finansowym, samorządowym, firmom telekomunikacyjnym i stowarzyszeniom dla ich pracowników oraz klientów.Twój zakres obowiązków- wsparcie i organizacja bieżących działań Zarządu/Rady Nadzorczej- zadania administracyjno-biurowe - zapewnienie przejrzystego obiegu dokumentów, ich kompletności i poprawności- zakupy biurowe- współpraca z kontrahentami- organizacja spotkań biznesowych i wydarzeń szkoleniowo-integracyjnych- organizacja tele- i wideo-konferencji- bieżąca dbałość o estetykę i prawidłowe funkcjonowanie biuraNasze wymagania- samodzielność, dynamiczność i zdecydowanie w działaniach- doskonała organizacja czasu pracy- komunikatywność- wysoka kultura osobista- punktualność i odpowiedzialność- gotowość do długoterminowej współpracy- znajomość języka angielskiego (co najmniej w stopniu komunikatywnym)To oferujemy- umowę o pracę- dobrą atmosferę pracy- stałe wynagrodzenie- stałe godziny pracy (poniedziałek-piątek 10-18)

Asystent/Asystentka biura i zdalna obsługa rezerwacji.
Asystent/Asystentka biura i zdalna obsługa rezerwacji.
1055000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do długotermonowej współpracy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka Biura.Dodatkowym obowiązkiem na tym stanowiksu jest także elektroniczna i telefoniczna obsługa rezerwacji  naszego ośrodka wypoczynkowego działającego w sezonie letnim.Obowiązki:obsługa zdalna recepcji  telefoniczna oraz elektroniczna: zarządzanie rezerwacjami i bazą klienów, udzielanie informacji, przygotowywanie ofert pobytowych, obsługa mediów społecznościowych,zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klientów poprzez profesjonalne podejście i pomoc w rozwiązywaniu problemów,udoskonalanie procedur tj. wnioskowanie o usprawnienia procesów obsługi Klienta oraz sugerowanie nowych rozwiązań, które mogą poprawić efektywność pracy, - obsługa korespondencji,wsparcie działań administracyjnych biura w Krakowieprzygotowywanie i archiwizacja dokumentów,  nadzorowanie ogólnego funkcjonowania biura, przygotowywanie i negocjowanie zapytań ofertowych na zakup towarów i usług, pomoc w podstawowych czynności administracyjnych.Wymagania:umiejętności komunikacyjne w mowie  i piśmie,znajomość obsługi komputera oraz narzędzi biurowych,samodzielność, dokładność oraz umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista,doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym,- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,mile widziana znajomość oprogramowania "KWHotel" (nie jest wymagana)mile widziane wykształcenie  hotelarskie  (nie jest wymagane)w sezonie letnim dyżury mailowe i telefoniczne również w weekendy (dodatkowo płatne)Praca w godzinach 8:30-16:30, zapewniamy narzędzia pracy.Jeśli jesteś osobą komunikatywną, lubiącą pracę z ludźmi i posiadającą umiejętności organizacyjne, dołącz do naszego zespołu! Zachęcamy do przesłania CV z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dream Big Investments Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".

Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka
849000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:odbieranie rozmów telefonicznych,ewidencjonowanie i ekspedycję korespondencji,organizację pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. wprowadzanie danych oraz ofert sprzedaży do wewnętrznego systemu obiegu dokumentów),prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych projektóworganizację spotkań biznesowych i obsługę klientów,organizację podróży służbowych krajowych i zagranicznych (przeloty, hotele),obsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych,obsługę urządzeń biurowych,dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji,dbanie o estetykę i porządek w części biurowej oraz salonie pokazowym,realizację zadań organizacyjnych zleconych przez ZarządWymagania:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie,biegła znajomość pakietu MS Office oraz Internetu,doskonała organizacja pracy,Oferujemy: interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji       Nasza firma Cream Profesjonalne Technologie Spożywcze Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą maszyn dla piekarni i cukierni na terenie całego kraju. 

Asystent/Asystentka biura i działu sprzedaży
Asystent/Asystentka biura i działu sprzedaży
683000 zł
Otwock 30+ kilka dni temu

Agencja Reklamowa Regalo Gifts obecna na rynku gadżetów reklamowych od ponad 10 lat zatrudni na stanowisko Asystenta/Asystentki biura i działu sprzedaży.Wymagania:- Znajomość programu graficznego Corel Draw/Adobe Photoshop - podstawowy zakres - Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów- Dobra organizacja czasu pracy- Sumienność i dokładność- Doświadczenie w sprzedaży- Znajomość MS Office- Prawo jazdy kat. B- Wysoka kultura osobistaZakres obowiązków:- Nawiązywanie kontaktów i budowa długofalowej relacji z klientami / dostawcami- Rozpoznawanie potrzeb klienta i przygotowywanie ofert handlowych- Negocjowanie warunków realizacji zamówień- Dbanie o obieg dokumentacji księgowej- Nadzór oraz pomoc przy realizacji zamówień- Raportowanie wyników pracyMile widziane:- Doświadczenie w sprzedaży dla klienta biznesowego- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji- Znajomość branży gadżetów reklamowych- Znajomość języka angielskiegoOferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie - Wynagrodzenie : stała pensja- Stałe godziny pracy 8:00-16:00 – praca stacjonarna w biurze- Telefon służbowy i laptop- Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań- Przyjazną, partnerską atmosferę w pracyPortal Olx.pl wynagrodzenie podaje w kwocie brutto.Aplikacje ( CV ze zdjęciem ) prosimy przesyłać za pośrednictwem Olx.plProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez REGALO Gifts z siedzibą w Otwocku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Asystent/Asystentka biura i Działu Sprzedaży
Asystent/Asystentka biura i Działu Sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

O firmie:Intracare sp. z o. o to integrator najważniejszych światowych dostawców w zakresie bezpieczeństwa oraz optymalizacji systemów IT. Jako integrator Innowacyjnych systemów informatyczny świadczymy swoje usługi w obszarach: ITSM, IT Security, Monitoring IT, Active Directory. Posiadamy akredytacje największych światowych dostawców rozwiązań IT. Zajmujemy się m. in projektowaniem i implementacją infrastruktury w tym: infrastruktury konwergentnej (HCI), rozwiązań do przechowywania danych (storage), systemów do automatyzacji kopii zapasowych, rozwiązań do optymalizacji i bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych, kompleksowych rozwiązań do wykrywania zagrożeń typu anty malware, wirtualizacja storage, sieci oraz sprzętu, jak i szeroko pojętym zarządzaniem usługami IT. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce zrealizowaliśmy projekt z zakresu hiperkonwergencji. Przez ponad 10 lat obsłużyliśmy już ponad 1000 klientów w 190 krajach na całym świecie. Jako jedyny dystrybutor w Europie posiadamy wewnętrzny dział R&D dla rozwiązań ManageEngine.Kogo poszukujemy?Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizowanie prac administracyjno-koordynacyjnych wspomagających bieżące funkcjonowanie firmy oraz będzie pełnić kluczową rolę w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania biura poprzez obsługę administracyjną, organizacyjną i komunikacyjną a w szczególności: Wsparcie administracyjne - pomoc w organizacji czasu pracy, zarządzanie harmonogramem zarządu, koordynacja obiegu korespondencji w firmieKontakt z klientami i partnerami- utrzymywanie kontaktu z klientami i partnerami biznesowymi firmy, w tym obsługa zapytania klientów i koordynowanie działań związanych z obsługą klientaWspółpraca z działem księgowości - współpraca z zewnętrznym działem księgowym,przygotowywanie, porządkowanie i archiwizowanie fakturTworzenie analiz- przygotowywanie zestawień, pism oraz dokumentów sprzedażowych na potrzeby zarządu,Zarządzanie dokumentacją- dbanie o prawidłowe przechowywanie dokumentów i ich archiwizacjęOrganizacja spotkań i podróży- planowanie i organizacja spotkań biznesowych, konferencji oraz podróży służbowych w tym:, koordynowanie terminów spotkań, przygotowywanie dokumentacji, zarządzanie kalendarzem zarząduCzego oczekujemy ?Minimum roku doświadczenia na stanowisku administracyjnymZnajomości pakietu MS Office a w szczególności Excela, w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacjiUmiejętności komunikacyjnych w tym efektywnej komunikacji zarówno w formie pisemnej jak i ustnej zarówno w kontaktach wewnętrznych, jak i zewnętrznychDobrej organizacji pracy i dokładności: efektywnego zarządzania czasem, priorytetami i wieloma zadaniami jednocześnieWysokiej kultury osobistejMile widziane doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymiZnajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym komunikację z klientemMile widziana podstawowa znajomość zagadnień ze środowiska ITCo oferujemy ?Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowany rodzaj zatrudnienie: UoP/ B2B / umowa zlecenieNiezbędne narzędzia do wykonywania pracy - komputer, telefonMożliwość pracy hybrydowej lub zdalnejSzkolenia rozwojowe w czasie pracyMożliwość rozwoju w branży IT

Asystentka Biura / Asystent biura
Asystentka Biura / Asystent biura
Kraków 30+ kilka dni temu

TRWA REKRUTACJA, ZAPRASZAMY! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystentka Biura / Asystent biura Praca od zaraz Podejmij się wyzwań!! O nas znajdziesz: www.chillispaces.com Codzienne aktywności obejmować będą m.in.: Obsługa gości odwiedzających siedzibę firmy; Nadzór nad obiegiem korespondencji firmowej, dokumentacji i faktur; Wsparcie przy organizowaniu eventów marketingowych oraz eventów dla Pracowników; Kontakty z dostawcami usług (administrator Budynku, firmy cateringowe, hotele, itp) Koordynacja przesyłek kurierskich. Aplikuj, jeśli: Masz doświadczenie na analogicznym stanowisku; Masz proaktywne podejście do obowiązków oraz odpowiedzialność za powierzone zadania; Znasz język angielski (poziom komunikatywny – używany w kontakcie telefonicznym, mailowym i bezpośrednim z gośćmi albo klientami i anglojęzycznymi); Posiadasz dobrą znajomość pakietu Ms Office (w tym Excel). Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi profesjonalnej kawiarki :) Na co możesz liczyć? Realne możliwości rozwoju swoich kompetencji. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Elastyczny i zadaniowy czas pracy. Wyjątkową atmosferę pracy.

Asystentka/asystent biura
Asystentka/asystent biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Asystentka/asystent biura Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Opis stanowiska: • Koordynacja prac biura • Odbieranie połączeń przychodzących • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą • Wsparcie Zarządu oraz kadry managerskiej. • Planowanie i organizacja zaopatrzenia biura w niezbędny asortyment, w tym przyjmowanie zgłoszeń pracowników w sprawie zakupów na potrzeby firmy • Przyjmowanie i delegacja wysyłek biurowych • Dbałość o estetykę biura Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych • Komunikatywność • Wysokie umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne • Umiejętność efektywnego i samodzielnego rozwiązywania problemów, dokładność i precyzja w działania • Umiejętność wyznaczania priorytetów • Bardzo dobra organizacja czasu pracy • Wysoka kultura osobista • Czynne prawo jazdy kat. B • Dyspozycyjność i zaangażowanie Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia • Praca na pełen etat (pon. – pt. stałe godziny pracy) • Możliwość rozwoju w kierunku rachunkowości lub zarządzania projektami • Miła i przyjazna atmosfera pracy • Lokalizacja: Warszawa Wawer, ul. Widoczna W zgłoszeniu proszę o określenie swoich preferencji finansowych.

Asystentka/ Asystent biura
Asystentka/ Asystent biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteśmy agencją public relations o ugruntowanej pozycji na rynku. Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka/ Asystent biura. W zakresie Twoich zadań będzie:prowadzenie recepcji, w tym odbieranie maili i telefonówkoordynacja pracy stałych dostawców i zamówień (m.in. kurierzy, abonament medyczny, taksówki)dbanie o zaopatrzenie biuradbanie o zieleń w biurzeobsługa spotkańkoordynacja obiegu firmowych dokumentów (księgowych oraz HR)zarządzanie kalendarzem Prezeski Zarząduwsparcie Zarządu w sprawach administracyjno-biurowychOczekujemy:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (chociaż nie jest to warunek konieczny)dobra znajomość programów MsOffice (w szczególności outlook, xls, word, MsTeams)znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymotwartość na nowe rozwiązania (np. korzystanie z aplikacji)Oferujemy:1/2 etatu umowę o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia)abonament medycznytelefon służbowybezpieczne stanowisko pracymiłą atmosferęJeżeli zainteresowała Cię nasza propozycja, wyślij do nas swoje CV.

Asystentka/ Asystent biura spółki
Asystentka/ Asystent biura spółki
825000 zł
30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·         Prowadzenie biura - bieżące prace administracyjne, obsługa korespondencji,·         Przygotowywanie i redagowanie pism, dokumentów związanych z obsługą oraz bieżącą działalnością spółki, transakcjami handlowymi oraz innymi operacjami korporacyjnymi,·         Nadzór nad obiegiem dokumentacji, archiwizacja dokumentów,·         Monitorowanie terminów prac związanych z działalnością spółki,·         Organizacja kalendarza spotkań i działań·         Współpraca z pracownikami w procesie przygotowywania dokumentacji, umów i analiz,·         Utrzymywanie kontaktu z klientami oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w związku z działalnością spółki,·         Obsługa dokumentów finansowych, współpraca z zewnętrznym biurem księgowym·         Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz firmy,Wymagania:·         Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – minimum 3 lat ,·         Praktyczna znajomość MS Office,·         Zdolność analitycznego myślenia i konstruowania wniosków,·         Systematyczność i dokładność,·         Inicjatywa i aktywne poszukiwanie rozwiązań,·         Samodzielność, dobra organizacja pracy i sprawność w działaniu Mile widziane·         Wiedza z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości,·         Wykształcenie ekonomiczne kierunkowe (rachunkowość, finanse),·         Znajomość programów finansowo-kadrowych (Subiekt-GT)

Asystentka / Asystent Biura z niepełnosprawnością praca zdal
Asystentka / Asystent Biura z niepełnosprawnością praca zdal
30+ kilka dni temu

Dla Klienta w branży zarządzania platformami biznesowymi, poszukujemy Asystentki lub Asystenta Biura w systemie pracy zdalnej w międzynarodowej firmie. Praca dla osób z niepełnosprawnością w formule pracy zdalnej Dołączając do Naszego Klienta, będziesz: Będziesz mógł się zrealizować - ściśle współpracując z biznesem i ludźmi, którzy są zorientowany na rozwiązania Zdobędziesz pracę w międzynarodowej, zorientowanej na inicjatywę organizacji, która jest również wszechstronna i zorientowana na Klienta Mieć możliwość dokonywania zmian w Firmie każdego dnia. Twój Zakres Obowiązków: Nadzorowanie obiegu dokumentów Uzupełnianie danych w systemach Wysyłkę paczek do Kandydatów / nowych Pracowników Wsparcie Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej oraz Marketingu w zarządzaniu wizytówkami pracowników Pomoc w zadaniach projektów marketingowych Praca przy imprezach firmowych Opieka nad wizytami firmowymi Śledzenie zamówień sprzętu IT i jego wysyłki Nasze wymagania: Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Swoboda wypowiedzi w mowie i piśmie w języku angielskim, bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny Bardzo dobra znajomość Microsoft Office, ze szczególnym naciskiem na Excel Umiejętności pracy z portalem Linkedin Punktualność oraz zorganizowanie Mile widziane doświadczenie na recepcji lub doświadczenie pracy w Korpo bądź w prowadzeniu sekretariatu Rozumienie zagadnień marketingowych i sprzedażowych Co oferujemy: Pakiet profesjonalnych szkoleń rozwojowych oraz produktowych Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat Atrakcyjne warunki finansowe - wynagrodzenie negocjowane indywidualnie Benefity Pracownicze Niezbędny sprzęt do pracy laptop / telefon Praca w systemie pracy zdalnej Oferta dotyczy pracy na stałe Możliwość podjęcia zatrudnienia już od grudnia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zatrudnimy Asystentkę / Asystenta
Zatrudnimy Asystentkę / Asystenta
Tuszyn 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy - do jednego z naszych depozytów w TUSZYNIE poszukujemy pracownika z doświadczeniem lub do przyuczenia na stanowisko: ASYSTENTKA / ASYSTENT Praca polega między innymi na prowadzeniu dokumentacji biurowej zwiazanej z funkcjonowaniem biura depozytu. Praca od poniedziałku do piątku w Tuszynie. Wymagania: - znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office - doświadczenie (mile widziane) - prawo jazdy (mile widziane) - chęci do pracy Kontakt: Zapraszamy do kontaktu osobistego w godzinach 7-16

Asystentka ds. administracji i marketingu
Asystentka ds. administracji i marketingu
30+ kilka dni temu

Od blisko 30 lat jesteśmy na polskim rynku liderem w obszarze rozwiązań Customer Experience Management. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania pozwalające na doskonalenie procesów biznesowych i lepsze zarządzanie obsługą klientów. Współpraca z wartościowymi i ambitnymi ludźmi posiadającymi wysokie kwalifikacje jest kluczem do sukcesu naszej firmy. Poszukujemy ludzi kreatywnych, pracowitych i energicznych, którzy będą podzielać wyznawane przez nas wartości. Aktualnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko: Asystent / Asystentka ds. administracji i marketingu Zadania: • obsługa bieżących zadań administracyjno-biurowych, w tym obsługa poczty, zaopatrzenia, utrzymanie wizualnego stanu biura itp. • zarządzanie wewnętrzną komunikacją w firmie • obsługa zewnętrznej komunikacji marketingowo-sprzedażowej • przygotowywanie materiałów ofertowych • telefoniczny i korespondencyjny kontakt z klientami • prowadzenie wewnętrznych rejestrów firmy • wsparcie w koordynacji prac wdrożeniowo-serwisowych • obsługa działań marketingowych, w tym utrzymanie cyfrowych kanałów: strona www, portale społecznościowe, co-marketing • współpraca ze sprzedażą w zakresie planowania i realizacji kampanii marketingowych Wymagania: • wykształcenie wyższe, średnie lub w trakcie studiów • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) • samodzielność oraz wysoka zdolność ustalania priorytetów i organizacji pracy własnej • zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista • pracowitość i zaangażowanie • kreatywność i innowacyjność Mile widziane: • znajomość narzędzi graficznych • znajomość Word Press Oferujemy: • rozwojową, ciekawą i stabilną pracę w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze • elastyczny czas pracy sprzyjający równowadze pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym • system premiowania • benefity pozapłacowe - wsparcie finansowe inicjatyw pracowniczych w zakresie sportowego i zdrowego stylu życia z uwzględnieniem twoich/indywidualnych preferencji • dostęp do grupowego ubezpieczenia NNW • pracę w przestronnym biurze, w dogodnej lokalizacji • eventy integracyjne