Obsługa programu baselinker
Opis oferty pracyWitamy, Szukamy kandydata/tki na stanowisko do obslugi programu baselinker, obsluga bieżących zamówień, kontakt z klientem platform eCommerce. Istnieje możliwość home office 1 dzień w tygodniu. Forma umowy do uzgodnienia. Aplikować prosimy przez formularz lento CV oraz krótką informację odnośnie doświadczenia w programie.
Poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent Księgowy - ZamówieniaWymagania:- status studenta na minimum 2 lata (najlepiej studenci zaoczni ze wzgl. na godz. pracy)- wykształcenie w kierunku ekonomicznym, rachunkowość (technikum ekonomiczne lub rachunkowe),- skrupulatność, sumienność, uczciwość, umiejętność pracy pod presją czasu,- odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki..Zakres obowiązków:- praca na systemach BaseLinker oraz systemie księgowym Optima - obsługa modułu handlowego, pozyskiwanie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur sprzedażowych, kosztowych, handlowych do programu,- archiwizowanie faktur,- generowanie/tworzenie zestawień sprzedaży, korekt sprzedaży,- kontrola stanów magazynowych, prowadzenie małej inwentaryzacji magazynowej,- wprowadzanie nowych produktów do systemu..Z naszej strony zapewniamy:- szkolenie,- umowa zlecenie,- szansę nauki i rozwoju zawodowego,- praca w młodym zespole.Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.Lokalizacja biura:Kraków, ul. Sołtysowska (dz. Czyżyny)SKLEP 3DUV.PL.Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV.
VOPPI - producent karniszy, rolet, moskitier i zasłon poszukuje obecnie osoby na stanowisko:PRACOWNIK BIUROWY ds. OBSŁUGI KLIENTA I ZAMÓWIEŃGdzie ? W siedzibie firmy: Voppi ul. Łąkowa 6, 32-070 Kłokoczyn gm, CzernichówOpis stanowiska:weryfikacja zamówień,przekazywanie zamówień do innych działów,obsługa programu sprzedażowego,obsługa klienta: telefoniczna, mailowa, bezpośredniaskładanie zamówień u dostawcówkontakt z dostawcamiNasze oczekiwania:znajomość produktów oferowanych przez firmędoświadczenie w obsłudze klientaznajomość pakietu Office, szczególnie Excelumiejętność obsługi urządzeń biurowychdobra organizacja pracydokładność i odpowiedzialnośćumiejętność pracy w zespolezaangażowanie w wykonywaną pracępunktualnośćmile widziana znajomość programów: BaseLinker i Subiekt GTOferujemy:umowę o pracę ( pełne ubezpieczenie )pracę od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 15:00 lub od 8:00 do 16:00dobre warunki pracyprzygotowanie do pracy oraz pomocny zespółmiłą atmosferęwraz z nabieranym doświadczeniem wzrost wynagrodzeniaOsoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV poprzez portal OLX.Kontakt telefoniczny w godz. 7:00-15:00Prosimy przesyłać CV poprzez formularz na dole strony. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia. Pozostałym osobą dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.Wszystkie aplikacje powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych”.
Powiązane wyszukiwania
- Pracownik biurowy - obsługa klienta - obsługa zamówień
- Obsługa programu bezpiecznej żywności i oceny jakości
- Obsługa sklepu internetowego
- Obsługa biura i administracja
- Praca - fakturzysta - obsługa sklepu internetowego
- Specjalista ds. e-commerce, obsługa sklepu internetowego
- Pracownik biurowy obsługa zamówień obsługa klientów