Sortowanie:
Znaleziony: 14 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik biurowy / obsługa zamówień / obsługa klientów
Pracownik biurowy / obsługa zamówień / obsługa klientów
950000 zł
nowe Świnoujście 30+ kilka dni temu

Hurtownia warzyw i owoców Stefpol poszukuję pracownika biurowego do pracy stacjonarnej w biurze w Świnoujściu. Jesteśmy małą rodzinną firmą o ugruntowanej pozycji, działającą na rynku już od ponad 20 lat. Chcielibyśmy powiększyć swój zespół o nowego członka.Do zakresu obowiązków należeć będzie:wystawianie faktur/wz na podstawie zamówieńprzygotowywanie raportów i zestawień;obsługa klientów detalicznych (wystawianie paragonów);odbieranie zamówień składanych telefonicznie (także w języku niemieckim)prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym: korespondencji, obiegu dokumentów — wprowadzanie danych do systemu;obsługa arkuszów kalkulacyjnych Excel;bieżące wsparcie administracyjne współpracowników;Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;wykonywanie innych bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem biura.Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę i pełne ubezpieczenie);Możliwość podjęcia pracy od zaraz;szkolenie wewnętrzne przygotowujące do pracy na oferowanym stanowisku;przyjazną atmosferę w młodym i zgranym zespole;pracę w systemie jednozmianowym 06:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godzinach 6-12;możliwość zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności.Nasze oczekiwania wobec Ciebie:Dobra znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (obsługa klientów i zamówień);dobra organizacja stanowiska pracy (w tym organizacja dokumentów);podstawowa znajomość programów magazynowych ERP;podstawowa znajomość obsługi pakietu MS Office;umiejętność pracy w  zespole;dyspozycyjność i zaangażowanie w realizację wytyczonych celów;punktualność.Mile widziane:prawo jazdy kat. B;angielski w stopniu komunikatywnym;dobra znajomość programu Subiekt GT;doświadczenie w handluznajomość w jakości warzyw i owoców (nie jest to wymagane).Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV ze zdjęciem za pośrednictwem OLX.Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Pracownik biurowy w dziale serwisu
Pracownik biurowy w dziale serwisu
Nysa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do pracy na stanowisko: pracownik biurowy w dziale serwisowym. Praca w Nysie, w pełnym wymiarze godzin - od 8.00 do 16.00. Wymagamy: - zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność, - umiejętność organizacji czasu pracy, - język angielski w stopniu komunikatywnym, - biegła obsługa pakietu MS Office - wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem - mile widziane: znajomość elektroniki przemysłowej, doświadczenie w pracy w branży mechanicznej/przemysłowej Zakres wykonywanych obowiązków : - przygotowywanie ofert dla klientów - obsługa posprzedażowa - przygotowywanie dokumentacji serwisowej - nadzór nad instalacjami urządzeń, delegacjami i wyjazdami serwisantów, - uzupełnianie oferty zgodnie z potrzebami klienta - przygotowywanie list zamówień od dostawców - inne zadania zlecone przez przełożonego i współpracowników CV prosimy przesyłać przez formularz.

Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Rusiec 30+ kilka dni temu

Firma P.P.H.U. KAMPOL z siedzibą w Ruścu (woj. łódzkie) zatrudni osobę na stanowisku pracownik biurowy ze znajomością j.niemieckiego. Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa firmy pod względem administracyjno-biurowym - wsparcie obsługi klientów -przygotowywanie ofert -pozyskiwanie zamówień od Klientów -budowanie pozytywnego wizerunku firmy - współpraca z pozostałymi działami w firmie -współpraca z kontrahentem zagranicznym Umiejętności: - znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie - zdolności negocjacyjne i sprzedażowe - umiejętność pracy w zespole - dobra znajomość i obsługa programów pakietu MS Office Oferujemy: - korzystne i stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia zdrowotnego - narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku - pracę w miejscu, w którym ceni się atmosferę, szacunek i wzajemne relacje Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik Biurowy - Obsługa Programu Subiekt GT, e-commerce
Pracownik Biurowy - Obsługa Programu Subiekt GT, e-commerce
Jelcz-Laskowice 10 dni plecy

Pracownik Biurowy - Obsługa Programu Subiekt GT, e-commerceJesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Biurowego, specjalizującego się w obsłudze programu Subiekt GT oraz platform sprzedażowych takich jak OLX i Allegro.Lokalizacja: Jelcz-Laskowice, strefa ekonomicznaGodziny pracy: Poniedziałek - Piątek, 8:00-16:00Zakres obowiązków:Wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ, RW, MM) w programie Subiekt GT.Stały kontakt i współpraca z biurem rachunkowym.Monitorowanie stanów magazynowych Exel lub inne apliakcjePrzyjmowanie zamówień klientów drogą e-mailową.Wystawianie i zarządzanie ofertami produktów na portalach OLX i Allegro.Wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Znajomość programu Subiekt GT.Umiejętność organizacji własnej pracy i dobra znajomość obsługi komputera.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz e-commerce.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.Jak aplikować: Prosimy o przesyłanie CV za pomocą formularza aplikacyjnego na OLX. W tytule wiadomości prosimy wpisać „Pracownik Biurowy" Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
17 dni plecy

P.P.H.U. POL-DREW jest firmą rodzinną. Głównym aspektem działalności jest produkcja i sprzedaż węgla drzewnego i brykietu do grilla.Obecnie zatrudnimy osobę do pracy na stanowisko:  Pracownik biurowy w wymiarze pełen etat. Praca od poniedziałku do piątku.  Zakres obowiązków:realizacja zamówień i wystawianie faktur ( obecnie pracujemy na programie COMARCH ERP OPTIMA);prowadzenie dokumentacji biurowej ( dokumenty sprzedaży, dokumenty magazynowe, przyjęcia towaru, protokoły itp.);kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami, obsługa zamówień Klientów;współpraca z dostawcami firmy, pilnowanie przydzielonych stanów magazynowych, aktualizowanie cen u dostawców, składanie zamówień na półprodukty;przyjmowanie i obsługa Klientów w siedzibie firmy;prowadzenie raportów magazynowych oraz raportów sprzedaży;obsługa sprzedaży wysyłkowej;wystawianie zleceń załadunku, listów przewozowych oraz dokumentów dostaw i sprzedaży;dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy. Wymagania :wykształcenie minimum średnie;doświadczenie w sprzedaży / bezpośredniej pracy z Klientem;umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem;mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;wysoka kultura osobista;bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i kreatywność w działaniu;zaangażowanie i otwartość;umiejętność pracy w zespole;znajomość pakietu MS Office, praca na MS EXCEL. Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;praca w systemie jednozmianowym;szkolenia i pomoc we wdrożeniu do wykonywanej pracy;wynagrodzenie zawsze na czas;możliwość rozwoju zawodowego;niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer).Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie CV poprzez stronę OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez P.P.H.U. POL-DREW Jacek Perzanowski z siedzibą w Ponikiew Wielka 18, 06-232 Czerwonka dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Praca biurowa- administracja, wsparcie sprzedaży.
Praca biurowa- administracja, wsparcie sprzedaży.
289000 zł
Marki 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z branży metalowej zatrudni osobę na stanowisko: Pracownik biurowy. Ze względu na rzadką specyfikę naszej produkcji, ogłoszenie kierujemy zarówno do osób z doświadczeniem w branży metalowej jak i osób, które chciałyby rozpocząć swoją przygodę w tym temacie. Obowiązki na stanowisku: obsługa zapytań i zamówień sporządzanie ofert wystawianie zleceń produkcyjnych weryfikacja stanu wykonanych zleceń telefoniczna i mailowa obsługa klientów wystawianie dokumentów WZ i FVwystawianie dokumentów przewozowychobsługa zamówień internetowychbieżące prace administracyjno-biurowe współpraca z działem produkcji Oczekujemy: zaangażowania w wykonywane prace wysokiej kultury osobistej umiejętności dobrej organizacji pracy umiejętności pracy w zespole odporności na stres samodzielności oraz dyscypliny wewnętrznej znajomości pakietu MS Office przynajmniej podstawowej znajomości języka angielskiegoOferujemy: stałe zatrudnienie oparte o umowę o pracę po okresie próbnym pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 w Markach pod Warszawą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie z 18 letnim doświadczeniem w produkcji możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego (również członków rodziny pracowników)wynagrodzenie adekwatne do poziomu umiejętności i zaangażowaniakartę Multisport na preferencyjnych warunkach możliwość rozwoju zawodowego w firmie z niemalże zerową rotacją pracowników Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie do nas swojego CV za pośrednictwem OLX lub na adres email. Koniecznie do swojego CV prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Pracownik biurowy - Asystent/ka dyrektora
Pracownik biurowy - Asystent/ka dyrektora
30+ kilka dni temu

Firma handlowa z branży odzieżowej poszukuje Pracownika na stanowisko: Pracownik biurowy - Asystent/ka dyrektora Miejsce pracy Wrocław Na początek oferujemy: - pracę na okres próbny, a potem umowa o pracę. - praca 8 h dziennie, 5 dni w tygodniu (pon - pt) - miłą atmosferę w zgranym zespole - wynagrodzenie 3500 brutto (na początek) -możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz możliwość pracy na samodzielnym stanowisku Do Twoich zadań należeć będzie - profesjonalna obsługa klientów: mailowa i telefoniczna - obsługa i weryfikacja zamówień, wystawianie produktów na platformach sprzedażowych - drukowanie i naklejanie listów przewozowych - wystawianie faktur - rozpatrywanie reklamacji i zwrotów - drukowanie i układanie faktur - przygotowanie raportów i sprawozdań - wyszukiwanie informacji w internecie - przygotowanie pism - przygotowanie umów z pracownikami i klientami. Wymagania: - samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków - mile doświadczenie na podobnym stanowisku, - biegła obsługa komputera (szybkie pisanie na klawiaturze) i urządzeń biurowych, - dobra znajomość pakietu MS Office - mile widziana znajomość Allegro, amazon itp. - entuzjazm, uczciwość i umiejętność współpracy w zespole Zgłoszenia: CV ze zdjęciem przesyłam poprzez formularz zgłoszeniowy. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Praca biuro administracyjna
Praca biuro administracyjna
1150000 zł
Zamość 30+ kilka dni temu

Firma handlowo-usługowa z wieloletnim doświadczeniem poszukuje kandydata na stanowisko pracownik biurowy z dobrą znajomością j. angielskiegoPRACOWNIK BIUROWY Miejsce pracy : Zamość k/Bydgoszczy kujawsko-pomorskieZakres obowiązków:wystawianie faktur wprowadzanie zamówień od klientów przygotowywanie ofert obsługa dokumentów sprzedażowych, magazynowychaktualizację i wprowadzanie danych do systemuarchiwizacja dokumentów wychodzących i przychodzącychobsługa komputera i urządzeń biurowych, kasy fiskalnejInne wymagania:dobra znajomość j. angielskiegoumiejętności sprawnej pracy w zespolezdolności efektywnej organizacji pracy własnejkomunikatywność oraz wysoka kultura osobistamile widziana znajomość obsługi programu Subiekt, excelOferujemy:Praca na pełen etat w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku,atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracępracę w dynamicznym zespole, wsparcie i dobrą atmosferę,premie uznanioweRODOMając na uwadze dbałość o właściwe dysponowanie Państwa danymi osobowymi oraz realizując nałożony obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust.1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej: RODO), osoby zainteresowane ofertą na dane stanowisko prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych opatrzonych poniższą klauzulą, jej brak uniemożliwi nam realizację procesu rekrutacyjnego z Pani/ Pana udziałem. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. 

Pracownik Biurowy (back office)
Pracownik Biurowy (back office)
450000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:·      Umowę o pracę;·      Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;·      Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;·      Stałą pracę OD ZARAZ;·      Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:·      Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);·      Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;·      Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;·      Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);·      Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);·      Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;·      Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;·      Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:·      J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);·      Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;·      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);·      Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);·      Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;·      Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;·      Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto trzydzieści placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne Centra Logistyczne, stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem rozbioru drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON. Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach.   Aktualnie w związku z rozwojem współpracy sieci Topaz z rynkiem HORECA poszukujemy - PRACOWNIKA BIUROWEGO do Działu HoReCa (Stare Opole k. Siedlec, woj. mazowieckie) Pracownik biurowy Zakres obowiązków: • fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym • przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu • telefoniczna obsługa Klientów • przyjmowanie towaru na stan magazynu • zamawianie towaru od dostawców Oczekiwania: • dyspozycyjność - praca w systemie 3- zmianowym (od poniedziałku do piątku) • dokładność i dobra organizacja pracy, • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w branży spożywczej/gastronomicznej • aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowość do ich uzupełnienia Oferujemy: • umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas • dodatki premiowe dla pracowników, np. talony na święta • prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin • ubezpieczenie na życie • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z realną możliwością rozwoju zawodowego i awansu • dobrą atmosferę pracy

Handlowiec/pracownik biurowy/doradca techniczny
Handlowiec/pracownik biurowy/doradca techniczny
Gdańsk 17 dni plecy

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW: • pozyskiwanie obsługa klientów detalicznych i hurtowych• budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami • dbałość o najwyższy poziom obsługi i współpracy • przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe i realizacja zamówień CZEGO OCZEKUJEMY OD KANDYDATA: • dynamiki w działaniu • pozytywnego podejścia • nastawienia na realizację celów • samodzielności i umiejętności organizowania swojej pracy • doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem • wykształcenie minimum średnie techniczne elektryczne bądź elektroniczne • posiadania prawa jazdy kategorii B • dobrej znajomości języka angielskiego • komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów • mile widziane doświadczenie w branży jachtowej CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ: • umowę o pracę • stawkę miesięczną + atrakcyjne premie zależne od wyników • wszystkie niezbędne narzędzia pracy- telefon, dostęp do samochodu służbowego • dużą dozę samodzielności i możliwość wprowadzania w życie własnych pomysłów • możliwość rozwoju w strukturach firmy o ugruntowanej pozycji na rynku • podnoszenie kwalifikacji poprzez kursy i szkolenia krajowe i zagraniczneInformacje o firmieFirma Eljacht spółka z ograniczoną odpowiedzialnością SP.K z siedzibą Gdańsk ul. Łowicka 13, działająca w branży jachtowej specjalizacja elektronika i elektrotechnika , poszukuje kandydatów na stanowisko Handlowiec/pracownik biurowy/doradca techniczny. Proponujemy stabilną pracę w rodzinnej firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego. Prosimy o dodanie klauzuli:Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Proszę przesyłać swoje kandydatury na adres: pracaateljacht.pl z dopiskiem handlowiec.

Pracownik działu obsługi klienta ze znajomością jęz. niem.
Pracownik działu obsługi klienta ze znajomością jęz. niem.
9 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. Dla naszego klienta wrocławskiej firmy produkcyjno- handlowej branży meblarskiej (sofy, siedziska, worki do siedzenia) Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik administracyjno- biurowy ze znajomością języka niemieckiego ( k/m) Miejsce pracy: Wrocław, Psie Pole OFERUJEMY: • Umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Codzienny kontakt z niemieckimi kontrahentami • Zagraniczne wyjazdy • Pracę w sympatycznym zespole • Dogodne godziny pracy - 8.00-16.00 OBOWIĄZKI: • Prace administracyjne jak: Wprowadzanie zamówień do programu Subiekt, weryfikacja poprawności danych • Sprawdzanie planów wysyłkowych • Awizacja dostaw do klientów, kontrola przebiegu dostawy • Fakturowanie sprzedaży • Obsługa klientów niemieckojęzycznych - udzielanie informacji na temat realizacji zamówień i dostaw oraz dostępności produktów • Kontakty z klientami WYMAGANIA: • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (warunek konieczny) • Doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera • Miłe usposobienie, komunikatywność, umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami • Samodzielność, odpowiedzialność SPOSÓB APLIKOWANIA: CV w języku polskim oraz (jeżeli Państwo posiadają) niemieckim, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: re*******a@k********.eu W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: re*******a@k********.eu Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2, Nr tel. 791 080 654 Posiadamy wiele ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: re*******a@k********.eu Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.************

Pracownik biurowy język niemiecki Psie Pole
Pracownik biurowy język niemiecki Psie Pole
25000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. Dla naszego klienta wrocławskiej firmy produkcyjno- handlowej branży meblarskiej (sofy, siedziska, worki do siedzenia) Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik administracyjno- biurowy ze znajomością języka niemieckiego ( k/m) Miejsce pracy: Wrocław, Psie Pole OFERUJEMY: • Umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Codzienny kontakt z niemieckimi kontrahentami • Zagraniczne wyjazdy • Pracę w sympatycznym zespole • Dogodne godziny pracy - 8.00-16.00 OBOWIĄZKI: • Prace administracyjne jak: Wprowadzanie zamówień do programu Subiekt, weryfikacja poprawności danych • Sprawdzanie planów wysyłkowych • Awizacja dostaw do klientów, kontrola przebiegu dostawy • Fakturowanie sprzedaży • Obsługa klientów niemieckojęzycznych - udzielanie informacji na temat realizacji zamówień i dostaw oraz dostępności produktów • Kontakty z klientami WYMAGANIA: • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (warunek konieczny) • Doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera • Miłe usposobienie, komunikatywność, umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami • Samodzielność, odpowiedzialność SPOSÓB APLIKOWANIA: CV w języku polskim oraz (jeżeli Państwo posiadają) niemieckim, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: re*******a@k********.eu W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: re*******a@k********.eu Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2, Nr tel. 791 080 654 Posiadamy wiele ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: re*******a@k********.eu Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.************

Pracownik działu obsługi klienta ze znajomością jęz. niem.
Pracownik działu obsługi klienta ze znajomością jęz. niem.
Wrocław 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. Dla naszego klienta wrocławskiej firmy produkcyjno- handlowej branży meblarskiej (sofy, siedziska, worki do siedzenia) Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik administracyjno- biurowy ze znajomością języka niemieckiego ( k/m) Miejsce pracy: Wrocław, Psie Pole OFERUJEMY: • Umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Codzienny kontakt z niemieckimi kontrahentami • Zagraniczne wyjazdy • Pracę w sympatycznym zespole • Dogodne godziny pracy - 8.00-16.00 OBOWIĄZKI: • Prace administracyjne jak: Wprowadzanie zamówień do programu Subiekt, weryfikacja poprawności danych • Sprawdzanie planów wysyłkowych • Awizacja dostaw do klientów, kontrola przebiegu dostawy • Fakturowanie sprzedaży • Obsługa klientów niemieckojęzycznych - udzielanie informacji na temat realizacji zamówień i dostaw oraz dostępności produktów • Kontakty z klientami WYMAGANIA: • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (warunek konieczny) • Doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera • Miłe usposobienie, komunikatywność, umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami • Samodzielność, odpowiedzialność SPOSÓB APLIKOWANIA: CV w języku polskim oraz (jeżeli Państwo posiadają) niemieckim, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2, Nr tel. 791 - pokaż numer telefonu - Posiadamy wiele ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu

Filtr