Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Sekretariat/ pracownik biurowy
Sekretariat/ pracownik biurowy
nowe Skarżysko-Kamienna 13 dnia plecy

Sekretariat/pracownik biurowy-firma poszukuje osoby do pracy w sekretariacie.Tylko CV z dopiskiem o zgodzie przetwarzania danych osobowych

Pracownik biurowy: sekretariat, technolog handlowiec, logistyk
Pracownik biurowy: sekretariat, technolog handlowiec, logistyk
420000 zł
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem, firma Maszrol Chamier Gliszczyńska Sp. K. poszukuje pracowników na stanowisko:Handlowiec produkcji stolarki PCVMiejsce pracy:SiwiałkaOpis stanowiska:- przygotowywanie wycen dla klientów,- obsługa klienta - doprecyzowanie zapytań, przedstawienie ofert.Oczekujemy:- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane,- dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Oferujemy:- umowę o pracę,- kształcenie i możliwość podnoszenia kwalifikacji w nowym zawodzie,- doskonałe warunki i atmosferę pracy siedzibie firmy,- atrakcyjne wynagrodzenie.- możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie będącej liderem w branżyPRACOWNIK BIUROWY-SEKRETARIAT Zakres obowiązków :obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu,koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,obsługa korespondencji, przesyłek kurierskich oraz rozmów telefonicznych,przyjmowanie gości oraz dbanie o wizerunek firmyobsługa urządzeń biurowych na potrzeby funkcjonowania biura i zapewnienie ich sprawnego funkcjonowaniaNasze wymagania:dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)praca w pełnym wymiarze godzinumiejętność logicznego myśleniawysoka kultura osobistabardzo dobra organizacja pracysamodzielność w wykonywaniu powierzonych  zadańOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępraca od poniedziałku do piątku w stałych godzinachterminowe wynagrodzenieciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowiskuLOGISTYKObowiązki :- monitorowanie zleceń, nadzór nad flotą transportową oraz kierowcami- dbałość o jakość i terminowość świadczonych usług.- przygotowanie dokumentacji spedycyjnej i innych prac administracyjnych.- efektywne zarządzanie flotąWymagania:- biegłą znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office- dobra organizacja pracy- zdolność do podejmowania decyzji pod presją czasu- znajomość podstawowych zagadnień związanych z transportem : Konwencja CMR, czas pracy kierowców itp.- dyspozycyjność- komunikatywność- umiejętność pracy w zespole.Oferujemy :- atrakcyjny system wynagrodzenia- stabilne zatrudnienie- prace w dynamicznym zespole

Oferta pracy na stanowisku pracownik biurowy/sekretariat
Oferta pracy na stanowisku pracownik biurowy/sekretariat
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy„Kancelaria Prawna Ziemba i Wspólnicy” Spółka Komandytowa w Kielcach poszukuje studentki prawa/aplikantki radcowskiej/aplikantki adwokackiej/pracownika na zastępstwo na stanowisko pracownika biurowego/sekretariatu (z możliwością dalszego zatrudnienia) w pełnym wymiarze czasu pracy. Zakres obowiązków: 1. Obsługa sekretariatu, 2. Przyjmowania, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej do biura w wersji papierowej. 3. Obsługa poczty elektronicznej, 4. Udzielanie informacji klientom (bezpośrednio lub telefonicznie), w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, 5. Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz prowadzenie terminarza spotkań, 6. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Biura w materiały biurowe. Oczekiwania: 1. Szukamy osoby otwartej, komunikatywnej, zorganizowanej o wysokiej kulturze osobistej, 2. Wymagana biegła obsługa komputera, w tym programu MS Office, 3. Prawo jazdy kat. B mile widziane. Oferujemy: 1. Umowę o pracę, 2. Stabilne zatrudnienie, 3. Stałe godziny czasu pracy, 4. Pracę w przyjaznym zespole. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym dla celów prowadzonej rekrutacji na adres @ .Więcej informacji udzielimy pod numerem tel. 41 241-80-27.

Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Wrocław 30+ kilka dni temu

Notariusz Karolina Habaj, prowadząca Kancelarię Notarialną we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 108A lok. 15, zatrudni pracownika biurowego (sekretarkę/asystentkę). Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna Obowiązki ·komunikacja z klientami (telefon, e-mail, sekretariat) ·prowadzenie korespondencji urzędowej ·prowadzenie ksiąg ·przygotowywanie dokumentów Wymagania ·wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności ·bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word) i innych urządzeń biurowych ·bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność ·doświadczenie w pracy biurowej (niekoniecznie w kancelarii) Oferujemy ·stabilne zatrudnienie na długi czas ·pracę w pełnym wymiarze czasu (w godz. 9.30 – 17.30) ·dostęp do zasobów merytorycznych kancelarii ·miejsce pracy w centrum miasta

PRACOWNIK BIUROWY (centrum/bez doświadczenia/elastyczne rbh)
PRACOWNIK BIUROWY (centrum/bez doświadczenia/elastyczne rbh)
Poznań 30+ kilka dni temu

PRACOWNIK BIUROWY (ekskluzywne biuro w centrum/bez doświadczenia/elastyczny grafik) Firma GOLDEN STATE GROUP działająca na rynku od ponad 12 lat, o ugruntowanej pozycji w sferze sprzedaży bezpośredniej, zatrudni pracowników biurowych (sekretariat/prowadzenie zestawień i umów, przygotowywanie dokumentów handlowych). Zapewniamy szerokie wsparcie oraz szkolenia. Biuro jest wygodne i przestronne, mieści się w centrum Poznania, w firmie panuje rodzinna atmosfera otwartości na drugiego człowieka. Zakres obowiązków: - rejestrowanie dokumentów w wykazach, - wprowadzanie danych oraz zmian do wewnętrznych systemów, - weryfikowanie poprawności i kompletności umów i dokumentów, - bieżąca obsługa dokumentacji - przygotowywanie dokumentów do wysyłki, archiwizowanie, skanowanie, wykonywanie kserokopii, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Oczekiwania: - Sumienności i dokładności w wykonywaniu codziennych obowiązków, - Gotowości do poszerzania swojej wiedzy i zdobywania doświadczenia, - Znajomości obsługi komputera i pakietu Microsoft Office (Excel, Word). Oferta skierowana również do studentów/ słuchaczy szkół niestacjonarnych, - Pełne szkolenie (płatne), - Rozwój w firmie o zasięgu międzynarodowym, - Wybór odpowiadającej formy zatrudnienia (Umowa o pracę/Zlecenie/B2B). Aplikuj na ogłoszenie lub skontaktuj się bezpośrednio z naszym biurem pod numerem: +48 507 - pokaż numer telefonu -

Pracownik Biurowy (back office)
Pracownik Biurowy (back office)
450000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:·      Umowę o pracę;·      Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;·      Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;·      Stałą pracę OD ZARAZ;·      Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:·      Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);·      Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;·      Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;·      Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);·      Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);·      Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;·      Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;·      Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:·      J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);·      Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;·      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);·      Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);·      Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;·      Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;·      Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl