Praca
Union Chocolate Sp.z o.o. Żychlin Producent czekolad, mas czekoladowych oraz polew Zatrudni Technologa Wymagania: • wykształcenie wyższe - kierunkowe • dobra znajomość języka angielskiego • znajomość technologii branży spożywczej • co najmniej 3 letni staż pracy w branży spożywczej • doświadczenie na podobnym stanowisku • bardzo dobra znajomość HACCP, BRC i IFS Oferujemy: • praca stacjonarna • umowa o pracę • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy CV prosimy przesyłać drogą mailową na adres @
Opis oferty pracyWprowadzanie danych, dodatkowa praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 21.00 oraz soboty i niedzielę w miesiącu marzec- kwiecień. Praca w siedzibie firmy w Żarach.
Opis oferty pracyFirma Padło Ubezpieczenia Sp. z o.o. sp. kom. poszukuje osoby na stanowisko agent ubezpieczeniowy. Wymagania: posiadanie uprawnień do wykonywania czynności agencyjnych (licencja KNF, wpisy w Zakładach Ubezpieczeń), wykształcenie min. średnie, aktywne prawo jazdy kat. B, zaświadczenie o niekaralności. Praca w Lisiej Górze od pon. do pt. w godz. od 8:30 do 15:30 Respektujemy premie uznaniowe i sprzedażowe. Obowiązki: kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, administrowanie dokumentacją. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy. W razie pytań prosimy o kontakt.
Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na stanowisko biurowe. Mile widziane osoby z umiejętnościami pracy w Excelu. Praca z dokumentami oraz z programem biurowym. Chętne osoby zapraszam do kontaktu. Praca od 10.00 - 18.00. 05-550 Łazy, ul. Al. Krakowska 165 lok. C7. Oferujemy stabilne zatrudnienie, miłą atmosferę, terminowe wynagrodzenie.
Opis oferty pracyAgencja pracy tymczasowej poszukuje osób do działu legalizacji pobytu. Cudzoziemcy mile widziani. Praca od zaraz.
OFERTA PRACY Stanowisko: Księgowa wspólnot mieszkaniowych Miejsce pracy: Legnica Zakres obowiązków: Prowadzanie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, Sporządzanie sprawozdań finansowych dla Wspólnot Mieszkaniowych, Rozliczanie mediów we Wspólnotach Mieszkaniowych, Księgowanie faktur, wyciągów oraz innych dokumentów księgowych; Współudział w tworzeniu planów gospodarczych, Weryfikacja dokumentacji pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, Współpraca z zarządami budynków i kontrahentami firmy Przygotowywanie dokumentacji kredytowej dla wspólnot mieszkaniowych; Wymagania: Doświadczenie w prowadzeniu księgowości wspólnot mieszkaniowych - mile widziane Wykształcenie minimum średnie Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej; Znajomość przepisów CIT, VAT, PIT, Znajomość Ustawy o własności lokali, Ustawy o Rachunkowości, Dobra znajomość pakietu MS Office Bardzo dobra organizacja pracy; zaangażowanie i dynamizm w działaniu Oferujemy: Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Stabilne zatrudnienie w dobrej lokalizacji; Umowa o pracę ; Niezbędne narzędzia pracy. Prosimy o składanie CV na adres e-mail: @ z dopiskiem praca księgowa Legnica.
Opis Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102). Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik obsługi sekretariatu (praca dodatkowa) Opis stanowiska: - obsługa interesantów - przygotowanie pism - prowadzenie terminarza i organizacja spotkań - współpraca z Dyrektorem Oddziału i jego Zastępcami - obsługa korespondencji i jej prawidłowego obiegu - wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych zleconych przez przełożonych - praca polegająca na zastępstwie docelowego pracownika sekretariatu na czas jego nieobecności Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, ksero, fax, skaner) - biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office - doświadczenie na stanowisku obsługi kancelaryjnej, biurowej min. 6-12 miesięcy - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie - wysoka kultura osobista - umiejętność pracy w zespole - umiejętność organizacji pracy własnej - dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją) Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie - wynagrodzenie w postaci stawki godzinowej 21,00 brutto/h - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 - możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji Zainteresowanych prosimy o aplikację przez formularz Lento. Administratorem danych jest Outworking SA z siedzibą w Poznaniu (61-502), przy ul. Langiewicza 2/10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. W każdej chwili ma Pani/Pan prawo skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw do zarządzania danymi osobowymi, więcej szczegółów dostępnych jest na stronie: www.outworking.pl/rodo
Poszukuję osób od 18-45 lat, które chcą nauczyć się zarabiać z domu Praca polega na wypełnianiu darmowych formularzy. 1 formularz =100 zł zarobku 50 formularzy= 5000 zł zarobku ‼️ + oczywiście bonusy pieniężne na starcie i w późniejszych etapach pracy Wymagania: ✨około 2/3 godzinki wolne w ciągu dnia- sama wybierasz sobie porę pracy ✨ dostęp do telefonu lub komputera z dostępem do internetu ✨Pełnoletność ✨Zamieszkanie na terenie Polski Praca bez sprzedaży, wkładu własnego, bez namawiania nikogo do niczego, nie musisz mieć żadnego doświadczenia, wszystkiego Cię nauczę. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej na Messenger ANGELIKA SMORDOWSKA
Zatrudnimy Panią do pracy dorywczej . Praca w biurze handlowym.Mile widziana podstawowa znajomość środowiska internetu , MS Office , urządzeń biurowych. Aplikację (CV) prosimy składać za pomocą niniejszej strony. Dodatkowym atutem będzie posiadanie statusu ucznia.
Opis oferty pracyPraca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Pomoc biurowa Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań (codzienny kontakt z klientem, telefoniczny, mailowy, osobisty) - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem Zapraszamy do kontaktu tel. Praca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Wirtualna asystentka Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem
Agencja Reklamowa poszukuje pracowników do pracy biurowej. Wymagana znajomość komputera oraz pakietu MS Office. Praca od poniedziałku do piątku. W pełnym wymiarze godzin. Lokalizacja 1km od metra Służew. Po więcej informacji prośba o kontakt.
Opis oferty pracyPoszukuję osoby do pracy biurowej w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca prowadzona również w porze nocnej. Oferuję umowę o pracę. Wymagania: bardzo dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych,zaangażowanie w prace. Poszukiwana osoba bezkonfliktowa i dyspozycyjna.
Praca zdalna Doradca klienta, opiekun ogłoszeń klienta, praca biurowa. Zatrudnimy do naszego teamu reklamowego osoby z całej Polski. Nowoczesna firma z zagranicznym kapitałem, dająca duże możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji oraz zarobków, oferuje pracę. Zakres obowiązków: - stały kontakt z klientem, telefoniczny, emailowy - pozyskiwanie klienta - stałe śledzenie wybranych stron internetowych - obsługa baz danych klientów i stron internetowych - dbanie o dobry wizerunek firmy - realizowanie wyznaczonych planów. OCZEKUJEMY: • poprawnej wymowy, • zaangażowania i kreatywności, • komunikatywności, • wysokiej kultury osobistej, • dobrej organizacji pracy, samodzielności, odpowiedzialności, • sprawnej obsługi komputera. OFERUJEMY: - wynagrodzenie: podstawa + premia od każdej umowy, - merytoryczne przygotowanie do pracy oraz szkolenie wewnętrzne, - częściowy zwrot rachunku za internet, - dopłatę do rachunku za prąd, - pracę w dogodnych godzinach (więcej pracujesz, więcej zarabiasz). Studenci mile widziani. CV prosimy przesyłać na adres: @
Opis oferty pracyWitam przeprowadzam rekrutację na stanowisko asystenta biurowego. Szukamy młodej, pozytywnej i uśmiechniętej osoby do naszego biura w Katowicach. Jeśli jesteś zainteresowany ciekawą pracą w nowoczesnej branży i chcesz się rozwijać ta praca jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: - Obsługa podstawowego sprzętu biurowego - Kontakt z klientami i współpracownikami - Prowadzenie korespondencji mailowej - Organizacja kalendarza - Archiwizacja dokumentów Co oferujemy - Praca od poniedziałku do piątku 8-16 - Praca w ekskluzywnej lokalizacji w Katowicach - Rozwój wewnątrz firmy - Fajna atmosfera i praca w młodym zespole - Atrakcyjne wynagrodzenie Zapewniamy pełne szkolenie więc nie jest potrzebne duże doświadczenia.
Opis oferty pracyPraca dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności tylko i wyłącznie !!! Praca jako Wirtualna asystentka Praca stacjonarna w jednym z biur w Rzeszowie (centrum) WYMAGANIA: - znajomość komputera - znajomość pakietu MS OFFICE - komunikatywność - wielozadaniowość OBOWIĄZKI - prowadzenie bieżących spraw klienta - umawianie spotkań - prowadzenie kalendarza - kontakt z klientem
Praca w firmie zajmującą się sprzedażą części samochodowych. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika odpowiedzialnego za zamówienia online, zamówinia zewnętrzne poprzez kontakt telefoniczny oraz cały proces związany z zakupami i zwrotami. Wymagania : biegła znajomość obsługi komputera , punktualność, sumienność, odpowiedzialność. Praca biurowa - 9 godzin Mile widziana wiedza z Motoryzacji.
Legalna praca online polegająca na wypełnianiu darmowych formularzy. Kontakt wyłącznie na czacie, gotowymi skryptami. Nie trzeba z nikim rozmawiać telefonicznie. O godzinach pracy i czasie na nią poświęconym decydujesz sam. Zarobki są uzależnione od Twojego indywidualnego zaangażowania. Praca polega na wypełnianiu darmowych formularzy. 1 formularz =100 zł zarobku 50 formularzy= 5000 zł zarobku + bonusy pieniężne na starcie i w późniejszych etapach pracy Wymagania: - pełnoletność - zamieszkanie na terenie Polski - dostęp do telefonu lub komputera z dostępem do internetu Praca bez sprzedaży, wkładu własnego, bez namawiania nikogo do niczego, nie musisz mieć żadnego doświadczenia, wszystkiego Cię nauczę. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej na Messenger Ewelina Fertała lub na Instagramie @_zacznijzarabiaconline_
Opis oferty pracyHR CORPORATION Sp. z o. o. to dynamicznie rozwijająca się agencją prace na rynku polskim. Do naszego biura poszukujemy osobę na stanowisko Specjalista do spraw handlowych. Do obowiązków należy: -Realizacja planu sprzedażowego, -Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami, -Dbanie o wizerunek firmy, -Zapewnienie stałej dostępności produktów, -Wdrażanie akcji promocyjnych u klientów. Oczekujemy: -Dobra znajomość języka polskiego ( angielski miłe widziany) -prawo jazdy kat. B -otwartość, komunikatywność i prostota w nawiązywaniu kontaktów Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenia -niezbędne narzędzia do pracy -praca w przyjaznej atmosferze -Tylko formalne zatrudnienia
Opis oferty pracyPraca dodatkowa, lub stała, dla ucznia lub studenta, albo dla wszystkich szukających pracy, w sektorze dietetyki. Praca polega na obsłudze klientów, obsłudze komputera. Wymagania - chęci do nauki nowych rzeczy - status ucznia lub studenta (dietetyki, pokrewnych) - przyjmujemy osoby z doświadczeniem i bez. - umiejętności obsługi komputera - znajomość "podstaw dietetyki". Jeśli nie masz - możesz napisać. Szkolimy od podstaw. Praca: Salon Diet Miejsce pracy : Kraków
Praca w firmie transportowej głównie wystawianie faktur oraz przygotowywanie dokumentów
Praca biurowa na czas określony w Ostrowie Wlkp. Zastępstwo na okres 2 tygodni. Wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Opis oferty pracyZatrudnię osobę do biura mile widziane absolwent administracji, prawa, mile widziane wyższe wykształcenie , praca związane z administracją wynagrodzenie miesieczne do 5 tys
Firma zatrudni osobę na stanowisko koordynator napraw pojazdów dostawczych i ciezarowych. Wymagany język niemiecki lub angielski komunikatywny oraz podstawowa wiedzą mechaniki pojazdowej . Praca od zaraz.
Praca na recepcji w klubie sportowym.Godziny pracy :Poniedziałek - Czwartek 15:30-20:15Piątek 15:30-16:15Wymagana komunikatywność i profesjonalne podejście do obsługi klienta. Preferowana studentka z Kielc lub bliskich okolic.
Opis oferty pracyDzień dobry stanowisko pracownik biurowy praca z komputerem do pracy wymagana jest umiejetność pisania tekstów w edytorze html - pobieranie plików -tworzenie folderów - wpisywanie danych do tabeli -prowadzenie cennika -drukowanie zestawień -
Firma Trans-Glass w Okonku przewozy pasażerskie ,praca w biurze,zatrudnimy osobę w dziale logistyki ,praca zmianowa, KONTAKT 51*****04
Zatrudnię studenta/studentkę Praca biurowa Zapraszamy do współpracy, jeśli masz: • chęć i motywację do pracy. Zakres obowiązków: • przyjęcie/wydanie dokumentów, obsługa komputera. Wynagrodzenie netto 3400 - 4000 Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu OLX
Akkademus Innowacje dla Edukacji to firma specjalizujące się w tworzeniu cyfrowych programów edukacyjnych dla dzieci i dorosłych. Jesteśmy właścicielem produktu: Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak, Dziennika elektronicznego dla przedszkoli oraz Platformy Edukacyjnej Medical English. Poszukujemy osoby która pomoże nam w biurze ( praca stacjonarna) w Warszawie w pracy administracyjnej. Chcielibyśmy rozpocząć współpracę z osobą skrupulatną, sumienną i dokładną .Możliwa jest współpraca w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.PRACOWNIK BIUROWYOferujemy:· elastyczny grafik· atrakcyjne wynagrodzenie· zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w stabilnej firmie· biuro zlokalizowane w dobrze skomunikowanym punkcie ( blisko stacji Warszawa-Włochy)· pełne przeszkolenie, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych· przyjazną atmosferę pracy Zakres obowiązków:· telefoniczny i mailowy kontakt z klientem· prowadzenie dokumentacji· pomoc przy koordynacji zamówień· po okresie wdrożenia do pracy również przygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji produktów oraz wykonywanie wszelkich dodatkowych czynności administracyjnych, jakie powstaną w trakcie współpracy Nasze wymagania:dostępność minimum 60 h/mscbiegłej obsługi komputera pakietu MS Officeskrupulatności i dokładnościchęci do pracy i rozwijania swoich umiejętnościsamodzielności w wykonywanych obowiązkach Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikowanie za pośrednictwem formularza.
Opis oferty pracyDodatkowa popołudniowa praca administracyjna - obsługa komputera - warunek konieczny - bardzo dobra znajomość excela oraz worda – warunek konieczny Obowiązki - przygotowywanie dokumentacji - przygotowywanie plakatów - obsługa poczty mailowej Praca w godzinach od 16:00 do 20:00 ( ilość dni w tygodniu uzależniona od ilości przygotowania dokumentów). Praca stacjonarna pod adresem: ul. W. Drzymały 8E, 43-176 Gostyń
Opis oferty pracyDodatkowa praca biurowa (Bytom,os.Ziętka) – jeśli masz czas w godzinach popołudniowych – napisz na mail bytombiuro ( ) mailplus.pl w tytule podaj swoje imię,w wiadomości- telefon oraz klauzulę „zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji”.
Szukamy osoby do naszego teamu, która będzie obsługiwała naszych klientów online Jesteśmy firma finansowa nazywamy się Smart Choice Financial Services i dzialamy w UK. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie C1, C2 w mowie i pismie bo beda Panstwo rozmawiali z osobami z Anglii przez telefon i wymieniali z nimi maile, do tego skrupulatnosc ale tez wazna jest szybkosc w rozwiazywaniu tasków. Praca polega na obsludze dokumentow, robieniu aplikacji, sprawdzaniu dokumentow pod wzgledem poprawnosci. Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Praca jest w 100% zdalna ale na pełny etat i dosyć elastyczna ważne aby była wykonywana (8h) w trakcie pracy biur w UK czyli między np 7 rano a 18 ale od Państwa zależy decyzją dokładnie co do godzin, przerw itd
Praca biurowa sklepuzakres obowiązków:wprowadzanie faktur do programu kc-firmawystawianie faktur do paragonówwprowadzanie zamówień do platformywykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem towarubieżące wsparcie pracowników sklepuNasze oczekiwania:zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy i umiejętnościcenimy uczciwość i zaangażowaniemiłe widziane będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku tel.5********39
Centrum terapii dzieci na Ursynowie/Mokotowie szuka pani do pracy na recepcji. Praca na etat w tyg.od godz.14-20. Soboty od god.9-14.00. Szukamy osoby, rzetelnej,uczciwej ,lubiącej kontakt z dziećmi. Wymagamy dyspozycyjności pod tel. w godz. 9-14.00. Atutem jest mieszkanie w okolicach naszego ośrodka.
Opis oferty pracyZatrudnię pracownika biurowego, praca od 8-14 , wysokie wynagrodzenie. praca przy segregacji dokumentó administracyjnych, mile widziane osoby ze znajomością prawa administracyjnego. osoby zainteresowane proszone o kontakt 500 - pokaż numer telefonu - Możliwość zamieszkania w centrum Zakopanego
OpisBiuro projektowe RWA Architekci z Częstochowy zatrudni osobę na stanowisko asystenta architekta do pracy przy projektach architektoniczno-budowlanych.WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:– znajomość AutoCAD wymagana,– znajomość Sketchup wymagana,– obsługa pakietu MS Office wymagana,– wykształcenie kierunkowe,– osoby wyłącznie z Częstochowy lub okolic,OFERUJEMY :– praca w pełnym wymiarze godzin stacjonarnie w biurze,– umowa o pracę, praktyki, staż do uprawnień projektowych, – praca przy ciekawych projektach,– praca w młodym, dynamicznym zespole projektowym.– współpraca z branżystami i koordynacja projektowa– obsługa urzędowa i formalno prawna
Centrum terapii dzieci na Ursynowie/ Mokotowie szuka pani do pracy na recepcji. Praca na pełen etat, w tyg. w godz.14-20, w sobotę w godz.9-14.00 Szukamy osoby, rzetelnej, punktualnej, lubiącej pracę z dziećmi, pełniącej rolę koordynatora zajęć. Wymagamy dyspozycyjności pod tel. w godz.9-14.00 Atutem jest bliskie miejsce zamieszkania( Mokotów,Ursynów)
Opis oferty pracyPoszukujemy chętnych do ciekawej pracy jako doradca - agent nieruchomości obsługa klienta zakres pracy spotkania, nawiązywanie współpracy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie ofert bieżący kontakt z klientem, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji, praca online zapewniamy szkolenie, zapraszam doświadczenie nie wymagane także jako praca dodatkowa
Opis oferty pracyPoszukujemy chętnych do ciekawej pracy jako doradca - agent nieruchomości obsługa klienta zakres pracy spotkania, nawiązywanie współpracy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie ofert bieżący kontakt z klientem, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji, praca online zapewniamy szkolenie, zapraszam doświadczenie nie wymagane także jako praca dodatkowa
Do młodego i dynamicznego zespołu poszukujemy rejestratorki medycznej.Praca na cały etat!!Pracujemy w pięknym, nowym, świetnie wyposażonym gabinecie.Wymagane doświadczenie na ww. stanowisku.Zatrudnimy również osobę ze statusem studenta :)Oferujemy:Pełny etat, umowa na zastępstwo/umowa o pracę/umowa zlecenie, konkurencyjne wynagrodzenie,Możliwość rozwoju zawodowego,Super atmosferę w młodym, zgranym zespole,Praca z wyspecjalizowaną kadrą stomatologiczną.CV z numerem kontaktowym prosimy kierować w zgłoszeniu.
Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika – Agenta Nieruchomości na pełen etat. Wymagania: - obsługa komputera - prawo jazdy kat. B - komunikatywność - łatwe nawiązywanie kontaktów z Klientami - szybkie przyswajanie wiedzy Warunki pracy: - praca w biurze i w terenie (zarząd nieruchomościami Biura oraz prezentacje) Zakres zadań: - wystawianie faktur - rejestrowanie umów - obsługa klienta i biura - obsługa korespondencji - ogłaszanie ofert Istnieje możliwość rozwoju i awansu . Proszę o kontakt pod numerem: 508 - pokaż numer telefonu -
Agencja Pracy Tymczasowej InCPraca.pl (nr licencji 11163) dla swojego klienta poszukuje pracowników do prac biurowych od zaraz z możliwością długotrwałej współpracy. Ksawerów 21, 02-656 Warszawa (okolice Mokotowa) Stała praca w godzinach 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku. Praca m.in przy archiwizacji dokumentów. Wymagania: znajomość pakietu Office, dyspozycyjność (praca od zaraz), odpowiedzialność, chęć do pracy. Oferujemy: Stawkę godzinową 20-23 zł brutto za każdą zrealizowaną godzinę, Możliwość długotrwałej współpracy w podobnych zleceniach, Darmowe konto na naszej platformie, które pozwoli dostosować oferty pracy do Twoich potrzeb. Umowę cywilnoprawną (zlecenie) na poszczególne prace. Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą formularza Lento. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Witam,Poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik biurowy, który dołączy do naszego zespołu. Zakres obowiązków: Praca z dokumentami, obsługa korespondencji ( poczta, e-mail, telefony). wykonywanie bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem firmy. Wymagania: chęć do pracy , umiejętność obsługi komputera. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność . Praca z dokumentami , 1/2 lub 1/3 etatu, jako dodatkowa albo zdalna ( ewentualnie weekendowa- można i dla studentów ).
praca przy realizacji zamówień sklepu internetowego w godz 8-16 lub 9-17 przy pełnym etacie , możliwość pracy na część etatu do uzgodnienia. Okres próbny 1-3 miesiące w zależności od zaangażowania i jakości pracy wynagrodzenie 2800 netto , po okresie próbnym wynagrodzenie 3200 netto a następnie szybki wzrost wynagrodzenia wraz z jakością pracy do 4000-4500 netto. Cenimy sobie spokój i szukamy pracowników którzy chcieliby się związać z firmą na dłużej ale również przyjmiemy osoby które potrzebują pracę dodatkową
Opis oferty pracyMłoda, szybko rozwijająca się firma szuka pracownika na stanowisko asystenta w biurze do wykonywania podstawowych prac administracyjnych. Szukamy osoby chętnej do pracy, nie bojącej się wyzwań i nastawionej na rozwój. Wymagania: - pozytywne nastawienie - obsługa komputera - rzetelność i umiejętność utrzymania porządku w miejscu pracy Warunki pracy: - atrakcyjny system wynagrodzeń - elastyczne godziny pracy dostosowane do twojej dostępności - szkolenia - pracę w młodym, zgranym zespole Obowiązki: - praca z dokumentami - kontrola kalendarza spotkań - przygotowywanie raportów/prezentacji - kontakt serwisowy z klientem
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010 Praca w archiwum| Umowa zlecenie | Praca od zaraz | DLA KAŻDEGO Zadania: • Archiwizacja i ewidencja dokumentów, • Realizacja zadań z zakresu porządkowania dokumentacji, • Tworzenie elektronicznych spisów dokumentacji, • Praca w systemie archiwalnym/zarządzania dokumentami papierowymi. Wymagania: • Dobra organizacja pracy własnej • Skrupulatność i dokładność • Gotowość do podjęcia pracy od zaraz Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie • Możliwość zdobycia doświadczenia przy projektach realizowanych w archiwum • Pracę od poniedziałku do piątku • Możliwość wyboru godzin pracy 6-14/7-15/8-16 • Wynagrodzenie 28,10 zł brutto/h dla Ucznia/Studenta brutto = netto Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Opis oferty pracySzukamy zaangażowanej i sumiennej osoby do administrowania budynkiem w Grudziądzu. Praca obejmuje około 16 godzin miesięcznie, co stanowi doskonałą okazję dla osób poszukujących pracy dodatkowej. Obowiązki: Administracja kamienicą Wynajmowanie wolnych lokali, w tym aktywne poszukiwanie potencjalnych najemców Spis i kontrola mediów Załatwianie spraw urzędowych związanych z administrowaniem budynkiem Utrzymywanie regularnego kontaktu z lokatorami Oferujemy: Elastyczny grafik pracy. Praca hybrydowa Możliwość rozwoju osobistego Przyjazne środowisko pracy Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś gotów(-a) podjąć wyzwanie, prosimy o przesłanie swojego zgłoszenia
Opis oferty pracyRekrutacja pracowników do Holandii do różnych branż – ogrodnictwo, prace na magazynach, praca na produkcji czy w sektorze technicznym. Zadania: · Rekrutacja pracowników niskiego szczebla, · Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń, · Selekcja otrzymanych aplikacji, · Rozmowy telefoniczne z osobami ,które chcą wyjechać do pracy za granice, · Administrowanie baza danych, · Aktywne budowanie wizerunku Firmy na lokalnym rynku, Nasze wymagania: · Dyspozycyjność, · Komunikatywność, · Dobra organizacja czasu pracy, Oferujemy: · Różne formy współpracy, · Wynagrodzenie prowizyjne – prowizja za każdego kandydata, który rozpocznie pracę (średnia to 8 zrekrutowanych osób tygodniowo) · Możliwość awansu · Niezbędne narzędzia do pracy · Otwartość na wdrążanie własnych pomysłów · Pakiet dodatkowych benefitów · Samodzielność w realizacji codziennych działań Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( również na potrzeby przyszłych rekrutacji ) , przez HolandiaJobs Roland Vollmuller z siedzibą w Radomiu 26-600 , ul. Żeromskiego 86 , dla celów związanych z rekrutacją pracowników i poszukiwaniem pracy , zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych , w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami, jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia." Oświadczam, że jestem świadom, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne i moja zgoda na ich przetwarzanie jest dobrowolna. Ponadto posiadam informacje o pełnej nazwie oraz adresie siedziby firmy, celu zbierania danych, znanych oraz przewidywanych odbiorcach i kategoriach. CV BEZ powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane. Dziękujemy za przesłane aplikacje. Informujemy , że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Agencja Pośrednictwa Pracy szuka na stanowisko Rekruter HR. Praca na stanowisku Rekruter HR, będzie polegała na zamieszczaniu ogłoszeń z ofertami pracy za granicą. Oprócz tego rekruter będzie kontaktować się telefonicznie z klientem. Na początku otrzymasz od nas dostęp do systemu (bezpłatnie), pełne szkolenie zdalne oraz telefon służbowy. Praca na umowę zlecenie. Masz pełną swobodę na tym stanowisku. Pracujemy kiedy i gdzie chcemy, oraz sami decydujemy ile czasu poświęcimy na pracę. Można traktować tą pracę jako dodatkowe zajęcie lub jako stałą pracę. Jeżeli chcesz zgłosić swoja kandydaturę zostaw swoje CV w załączniku.
Opis oferty pracyZatrudnię "od zaraz" zarządcę nieruchomości lub administratora do firmy obsługującej wspólnoty mieszkaniowe. Praca w Warszawie - biuro na Pradze-Południe. Mile widziane prawo jazdy.
Poszukuje studentów/ uczniów z aktualna legitymacja studencka/szkolną , do pracy dorywczej. Praca biurowa, obsługa telefoniczna klientów, Godziny pracy do ustalenia telefonicznie. Proszę o kontakt SMS.