Sortowanie:
Znaleziony: 55 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
praca dodatkowa
praca dodatkowa
nowe Żary 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWprowadzanie danych, dodatkowa praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 21.00 oraz soboty i niedzielę w miesiącu marzec- kwiecień. Praca w siedzibie firmy w Żarach.

Praca dodatkowa/stała
Praca dodatkowa/stała
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dodatkowa, lub stała, dla ucznia lub studenta, albo dla wszystkich szukających pracy, w sektorze dietetyki. Praca polega na obsłudze klientów, obsłudze komputera. Wymagania - chęci do nauki nowych rzeczy - status ucznia lub studenta (dietetyki, pokrewnych) - przyjmujemy osoby z doświadczeniem i bez. - umiejętności obsługi komputera - znajomość "podstaw dietetyki". Jeśli nie masz - możesz napisać. Szkolimy od podstaw. Praca: Salon Diet Miejsce pracy : Kraków

pracownik biurowy/praca dodatkowa
pracownik biurowy/praca dodatkowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Witam,Poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik biurowy, który dołączy do naszego zespołu. Zakres obowiązków: Praca z dokumentami, obsługa korespondencji ( poczta, e-mail, telefony). wykonywanie bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem firmy. Wymagania: chęć do pracy , umiejętność obsługi komputera. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność . Praca z dokumentami , 1/2 lub 1/3 etatu, jako dodatkowa albo zdalna ( ewentualnie weekendowa- można i dla studentów ). 

Praca w sekretariacie (praca dodatkowa)
Praca w sekretariacie (praca dodatkowa)
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102). Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik obsługi sekretariatu (praca dodatkowa) Opis stanowiska: - obsługa interesantów - przygotowanie pism - prowadzenie terminarza i organizacja spotkań - współpraca z Dyrektorem Oddziału i jego Zastępcami - obsługa korespondencji i jej prawidłowego obiegu - wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych zleconych przez przełożonych - praca polegająca na zastępstwie docelowego pracownika sekretariatu na czas jego nieobecności  Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, ksero, fax, skaner) - biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office - doświadczenie na stanowisku obsługi kancelaryjnej, biurowej min. 6-12 miesięcy - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie - wysoka kultura osobista - umiejętność pracy w zespole - umiejętność organizacji pracy własnej - dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją) Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie - wynagrodzenie w postaci stawki godzinowej 21,00 brutto/h - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 - możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kwalifikacji Zainteresowanych prosimy o aplikację przez formularz Lento. Administratorem danych jest Outworking SA z siedzibą w Poznaniu (61-502), przy ul. Langiewicza 2/10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. W każdej chwili ma Pani/Pan prawo skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw do zarządzania danymi osobowymi, więcej szczegółów dostępnych jest na stronie: www.outworking.pl/rodo

Praca dodatkowa= Kasa dodatkowa
Praca dodatkowa= Kasa dodatkowa
Bolesławiec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w branży ubezpieczeniowej, to nie tylko dodatkowe oszczędności, ale również wiedza która na 100% przyda Ci się w przyszłości. Jaka forma pracy, zdalna czy stacjonarna byłaby dla Ciebie interesująca? Chcesz dowiedzieć się więcej, zgłoś się już dziś ! UBEZPIECZENIA BOLESŁAWIEC ul. Łokietka 1B 537 - pokaż numer telefonu - 609 - pokaż numer telefonu -

Praca dodatkowa/stała
Praca dodatkowa/stała
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dodatkowa lub stała (dla studentów) Do Salonu Diet Dietetyka poszukiwana osoba do pracy dodatkowej, albo stałej. Opis stanowiska: Twoim zadaniem będzie : - obsługa klienta - pozyskiwanie klientów - obsługa komputera, Nazwa pracodawcy : Salon Diet Dietetyka Miejsce pracy: Biuro (Salon Diet Dietetyka) Warszawa Nie będziemy pisać, czego oczekujemy, ponieważ oczekujemy od was kreatywności.

Praca dodatkowa/stała
Praca dodatkowa/stała
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dodatkowa lub stała (dla studentów) Do firmy związanej z dietetyką poszukiwana osoba do pracy dodatkowej, albo stałej. Opis stanowiska: Twoim zadaniem będzie : - obsługa klienta - pozyskiwanie klientów - obsługa komputera, Nazwa pracodawcy : Salon Diet Dietetyka Miejsce pracy: Biuro (Salon Diet Dietetyka) Warszawa Nie będziemy pisać, czego oczekujemy, ponieważ oczekujemy od was kreatywności.

Praca dodatkowa Biurowa
Praca dodatkowa Biurowa
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Oferujemy pracę dorywczą lub stałą biurową polegającą na : - archiwizacja danych , - obsługa wszystkich urządzeń biurowych , - sporządzanie pism - obsługa klienta - promowanie firmy poprzez roznoszenie ulotek - promowanie firmy na targach - prowadzenie portali społecznościowych- Facebook- fanpage, instagram, twitter, - prowadzenie strony internetowej. - Mile widziane prawo jazdy kat B CV prosimy przesyłać na adres @

Praca dodatkowa - asystentka
Praca dodatkowa - asystentka
2950000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Dam pracę jako asystentka / asystent - głównie mail, tel, wystawianie faktur, sprawdzanie wpłat. Zdalnie ale czasem też trzeba by było załatwić coś w mieście. Dlatego osoba musi być z Białegostoku.Jest to zajęcie zajmujące kilka godzin tygodniowo + (nie koniecznie) dobrze bo było żeby była osoba, która ma dużo czasu wolnego w sierpniu i wrześniu - jest wtedy dużo do załatwiania w mieście.Konieczne cechy:dobra organizacja,asertywność,umiejętność rozwiązywania problemów,odpowiedzialność, obowiązkowość,sumienność, słowność,dobra znajomość excela;Kwota do uzgodnienia. Preferuje rozliczenia przez useme.com lub podobną platformę.Godziny pracy elastyczne.Zamiast CV może być opis doświadczenia i powodu dla którego się zgłaszasz.

Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa
Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa
470000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Asystent / Asystentka biura zarządu. Praca dodatkowa Twój zakres obowiązków·         wspomaganie biura w wykonywaniu obowiązków służbowych;·         nadzór nad dokumentami;·         prowadzenie kalendarza spotkań;·         zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i sprawnego obiegu dokumentów;·         asystowanie i pomoc w działaniach zarządu. Nasze wymagania·         mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku·         znajomość MS Office oraz obsługa sprzętów biurowych·         komunikatywność·         zorganizowanie i systematyczność·         zaangażowanie i motywacja do współpracy oraz rozwoju osobistego To oferujemy·         ciekawą i odpowiedzialną pracę·         umowę o pracę·         system premiowania·         podróże służbowe·         stabilne warunki zatrudnienia·  możliwość rozwoju zawodowego   Dołącz do nas! Aplikuj już dziś! CV należy wysyłać przez panel OLX. Do usłyszenia!

Praca dodatkowa dla studenta
Praca dodatkowa dla studenta
Kraków 6 dni plecy

Poszukujemy pracownika (będącego studentem do 25 roku życia) jako pomoc do prac administracyjno-biurowych w Szkole Wokalno-Aktorskiej w Krakowie. Czas pracy do uzgodnienia. Mile widziani studenci Akademii Ekonomicznej z zamiłowaniem do sztuki/muzyki.Prosimy o przesłanie CV w wiadomości.

Pracownik socjalny - praca dodatkowa
Pracownik socjalny - praca dodatkowa
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyI. Adres jednostki: Wrocławskie Centrum Integracji, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław II. Określenie stanowiska: Pracownik socjalny III. Planowane zatrudnienie: IV kwartał 2023r.; pierwsza umowa na czas określony – 6 miesięcy (z możliwością przedłużenia) IV. Wymiar etatu: 0,25 V. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE. 2. Nieposzlakowana opinia. 3. Wykształcenie wyższe kierunkowe przygotowujące do zawodu pracownika socjalnego 4. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku pracownika socjalnego 5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe. 7. Kwalifikacje zgodne z ust. o pomocy społecznej. (art. 116 i 156) VI. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie: • Ustawy o ochronie danych osobowych i RODO • Ustawy o zatrudnieniu socjalnym. • Ustawy o pomocy społecznej. 2. Doświadczenie w zakresie świadczenia pracy socjalnej mile widziane 3. Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym zwłaszcza w zakresie prowadzenia szkoleń grupowych oraz konsultacji indywidualnych. 4. Dobra znajomość obsługi komputera i programów (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet). 5. Kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji. 6. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy. VII. Zakres obowiązków: 1. Opracowanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym dla uczestników. 2. Nadzór nad realizacją postanowień zawartych w Indywidualnych Programach Zatrudnienie Socjalnego. 3. Prowadzenie konsultacji indywidualnych dla uczestników WCI na rzecz poprawy funkcjonowania w środowisku społecznym 4. Prowadzenie warsztatów grupowych dla uczestników WCI z zakresu poprawy sytuacji życiowej i zawodowej 5. Kontakt z jednostkami wspomagającymi proces reintegracji społeczno-zawodowej uczestników, np. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, ośrodki terapii uzależnień, schroniska dla bezdomnych. 6. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. 7. Uczestnictwo w wyjściach integracyjno-kulturalnych z uczestnikami VIII. Wymagane dokumenty: Obowiązkowe: • Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny; • Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem; • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia; • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego; • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE (patrz – załącznik pn. „Oświadczenie”); • Oświadczenie o niekaralności (patrz – załącznik pn. „Oświadczenie”); • Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (patrz – załącznik pn. „Oświadczenie”); • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku (patrz – załącznik pn. „Oświadczenie”). Dodatkowe: kserokopie dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, itp. na stanowisku objętym naborem. IX. Forma i termin składania ofert : 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu; 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Pracownik socjalny w terminie do dnia 30.12.2023 r. do godziny 10:00; 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.).”. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. X. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące ( przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół. XI. Dodatkowych informacji udziela: p. Regina Nowak – tel. (71) 782-35-22 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–15.00

Administrator nieruchomości - Praca dodatkowa
Administrator nieruchomości - Praca dodatkowa
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy zaangażowanej i sumiennej osoby do administrowania budynkiem w Grudziądzu. Praca obejmuje około 16 godzin miesięcznie, co stanowi doskonałą okazję dla osób poszukujących pracy dodatkowej. Obowiązki: Administracja kamienicą Wynajmowanie wolnych lokali, w tym aktywne poszukiwanie potencjalnych najemców Spis i kontrola mediów Załatwianie spraw urzędowych związanych z administrowaniem budynkiem Utrzymywanie regularnego kontaktu z lokatorami Oferujemy: Elastyczny grafik pracy. Praca hybrydowa Możliwość rozwoju osobistego Przyjazne środowisko pracy Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś gotów(-a) podjąć wyzwanie, prosimy o przesłanie swojego zgłoszenia

REJESTRATORKA MEDYCZNA PRACA DODATKOWA
REJESTRATORKA MEDYCZNA PRACA DODATKOWA
30+ kilka dni temu

Pracownia medyczna Voxel S.A poszukuje osoby na weekendy i na godziny popołudniowe, kilka dni w tygodniu.

ZATRUDNIĘ od 1.04. | praca dodatkowa
ZATRUDNIĘ od 1.04. | praca dodatkowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szukam osoby, której głównym obowiązkiem będzie telefoniczne umawianie spotkań. Będzie wspaniale, jeśli jesteś osobą śmiałą, otwartą, obdarzoną darem “lekkiego słowa”.  To oferta doskonała dla studentów lub osób pracujących na etacie, które chciałyby dorobić do swojej pensji. Ważne informacje: - praca zdalna w niepełnym wymiarze godzin - pracujesz gdzie i kiedy chcesz - wynagrodzenie będzie uzależnione od osiągniętych wyników - okres próbny: 14 dni - zatrudnienie na umowę zlecenie najwcześniej od 1.04.2022 r. - mile widziana znajomość programów Sads & Asari oraz biegła obsługa Aplikacji Google --> Wyślij CV oraz napisz kilka słów o sobie na adres: @ Do zobaczenia!

Praca Zdalna Koordynator Agencja Pracy Praca Dodatkowa
Praca Zdalna Koordynator Agencja Pracy Praca Dodatkowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma Ponik Holding poszukuje pracownika w formie Zdalnej Wakat : KOORDYNATOR Do obowiązków na stanowisku koordynatora należeć będzie poszukiwanie miejsc pracy , na terenie Polski jak i zagranicą. System pracy jest całkowicie zdalny. Początek pracy to system prowizyjny oraz współpraca niewiążąca. Od ciebie zależy czy zarobisz 1000 zł czy 100 zł . Spróbuj swoich sił w dziale HR ! Ty decydujesz ile godzin pracujesz! Liczą się chęci i zaangażowanie. Mogą być osoby pracujące, mamy lub inne osoby chcące zdobyć pracę dodatkową. Więcej szczegółów ? Napisz do mnie ! Zapraszamy do kontaktu pod numer 574 - pokaż numer telefonu - CV proszę przesłać na adres mailowy @

Praca dodatkowa w sekretariacie szkoły językowej
Praca dodatkowa w sekretariacie szkoły językowej
Lublin wczoraj

Studentko! Studencie!Szukasz przyjaznej firmy, która zaoferuje Ci fajną pracę dodatkową, gdzie zdobędziesz bogate doświadczenie, cenione na obecnym rynku pracy? Zaaplikuj do nas!Szkoła Językowa Avalon oferuje pracę dla nowego "BOSa", czyli super-ogarniacza w Biurze Obsługi Słuchacza (BOS) naszej Szkoły!Co oferujemy?- możliwość dostosowania godzin pracy do studiów,- darmowy kurs języka angielskiego,- możliwość ćwiczenia umiejętności językowych w pracy,- doświadczenie w działach Obsługi Klienta, Sprzedaży i Administracji i/lub Marketingu,- szkolenie i onboarding,- pracę stacjonarną w centrum miasta, w stabilnej firmie z 22-letnią tradycją,- przyjazną atmosferę w zgranym teamie i kreatywne środowisko pracy,- kawa, napoje, itp. ;)Jakie mamy wymagania?- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,- komunikatywność,- odpowiedzialność,- dokładność,- rzetelność,- kreatywność,- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz współpracy w zespole,- zdolność szybkiego reagowania i raportowania do dyrekcji,- znajomość programów biurowych (Word, Excel na poziomie min. podstawowym),- dyspozycyjność głównie w godzinach popołudniowych na tygodniu oraz przedpołudniowych w soboty (do dostosowania),- mile widziane będzie doświadczenie w działach Obsługi Klienta, Sprzedaży, Administracji, Marketingu jak też pokrewne praktyki lub działania w organizacjach studenckich, itp.,- preferowany status studenta.Jeśli czujesz, że to może być miejsce dla Ciebie, szybciutko prześlij swoje CV przez formularz OLX. Pytania można kierować na adres mailowy z ogłoszenia.Szkoła zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.

Praca dodatkowa dla aplikanta radcowskiego/adwokackiego
Praca dodatkowa dla aplikanta radcowskiego/adwokackiego
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZlecę dodatkową pracę dla aplikanta radcowskiego/adwokackiego. Zakres obowiązków: -sporządzanie pism procesowych -uczestnictwo w rozprawach

Trener - Praca dodatkowa w branży edukacji dziecięcej
Trener - Praca dodatkowa w branży edukacji dziecięcej
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 35 do 50 zł netto na godzinę Czego oczekujemy?gotowości do pracy w ciągu 30 dniLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 2

Praca Dodatkowa, Możliwość zarobku juz w PIERWSZYM DNIU PRAC
Praca Dodatkowa, Możliwość zarobku juz w PIERWSZYM DNIU PRAC
Słupsk 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznie rozwijającym się Zespołem prowadzę nabór na stanowisko: Stanowisko ds. zarządzania budżetem oraz reklamy i marketingu  UWAGA: Nie wymagamy rozmów telefonicznych, rekrutacja odbywa się za pomocą wiadomości. Nie wymagamy spotkań z Klientami. Nie wymagamy od kandydatów żadnych danych poufnych, nie jesteśmy instytucją zbierającą dane i przetwarzającą je. Co oferujemy? Praca odbywa się na podstawie UMOWY, wysokie wynagrodzenie (3 500 PLN-12 000 PLN) miesięcznie, dodatkowe premie zależne od zaangażowania, Wsparcie zespołu elastyczne godziny pracy niezbędne narzędzia do pracy możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej nie wymagamy doświadczenia Szkolenia wprowadzające nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej Wymagania: Pełnoletność obywatelstwo polskie aktualne zamieszkanie w Polsce komputer lub smartfon z dostępem do internetu obsługa komputera na poziomie podstawowym motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: reklama oraz promocja produktów, na zlecenie różnych firm zewnętrznych, narzędzia reklamowe praca odbywa się w internecie. zarządzanie budżetem (PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA) prowadzenie sklepu online (PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA) Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 20 lat. Możesz potraktować moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: Na początek około 3500 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji. Wynagrodzenie, jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach 5 000 PLN – 20 000 PLN miesięcznie. To nie jest etat ani korporacja. Preferuję kontakt bezpośredni. Przejdźmy na „Ty”. Pobór odbywa się przez Messengera/Whatsappa oraz Instagrama

PRACA z domu | DODATKOWA LUB STAŁA | TYGODNIOWKI
PRACA z domu | DODATKOWA LUB STAŁA | TYGODNIOWKI
Elbląg 14 dnia plecy

Opis oferty pracyPRACA 100% zdalna | bez doświadczenia | DODATKOWA LUB STAŁA | tygodniówki | Twoja praca polegać będzie na odpisywaniu klientom na wiadomości według gotowych materiałów, które są udostępniane oraz umieszczaniu ogłoszeń na stronach internetowych | W pierwszym miesiącu działania przy luźnym nakładzie pracy można zarobić na spokojnie ok. 2000 złotych na rękę. Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania (ludzie w naszym zespole z większym stażem zarabiają nawet 6-9 tyś. miesięcznie) | WYMAGAMY pełnoletniości, obywatelstwa polskiego ze względu na prawny charakter działania, komputera lub smartfona z dostępem do Internetu, posiadania Facebooka i Messengera | Możliwość jednorazowego zarobku min. 500zł podczas szkolenia | KONTAKT 514 - pokaż numer telefonu - - WhatsApp, SMS lub kontakt telefoniczny

Dodatkowa praca biurowa
Dodatkowa praca biurowa
3 kilka dni temu

Opis oferty pracyDodatkowa praca biurowa (Bytom,os.Ziętka) – jeśli masz czas w godzinach popołudniowych – napisz na mail bytombiuro ( ) mailplus.pl w tytule podaj swoje imię,w wiadomości- telefon oraz klauzulę „zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji”.

Dodatkowa popołudniowa praca administracyjna
Dodatkowa popołudniowa praca administracyjna
Gostyń 27 dni plecy

Opis oferty pracyDodatkowa popołudniowa praca administracyjna - obsługa komputera - warunek konieczny - bardzo dobra znajomość excela oraz worda – warunek konieczny Obowiązki - przygotowywanie dokumentacji - przygotowywanie plakatów - obsługa poczty mailowej Praca w godzinach od 16:00 do 20:00 ( ilość dni w tygodniu uzależniona od ilości przygotowania dokumentów). Praca stacjonarna pod adresem: ul. W. Drzymały 8E, 43-176 Gostyń

PRACA MAGAZYN Sosnowiec | DODATKOWA!
PRACA MAGAZYN Sosnowiec | DODATKOWA!
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik Sortowni / Pracownik Magazynu Miejsce pracy: ul. Inwestycyjna, Sosnowiec ZADANIA: • Przyjmowanie, rozładunek i załadunek samochodów z przesyłkami • Sortowanie przesyłek • Przygotowanie przesyłek do załadunku – pakowanie przesyłek do opakowań zbiorczych, tworzenie palet OFERUJEMY: • Stawkę w wysokości 30 zł brutto/godzina (29 zł + 1 zł dodatku jakościowego za zmianę nocną lub 29 zł brutto/godzina za zmianę dzienną) 5050 zł brutto msc.; • Premia za każde polecenie nowego kandydata do pracy w wysokości 600 złotych brutto; • Wynagrodzenie chronione przed zajęciem komorniczym (pomoc w załatwieniu formalności) • Zatrudnienie w oparciu o PEŁNOSKŁADKOWĄ umowę zlecenie (płatne chorobowe). • Zdobycie doświadczenia zawodowego w największej firmie z sektora logistycznego. - Elastyczne godziny pracy: zmiany do wyboru: 23:00- 5:00/08:00, 5:00-9:00/10:00/11:00 lub 14:00/15:00 - 20:00 (poniedziałek-piątek) WYMAGANIA: • Umiejętności pracy w zespole • Sumienności i motywacja do pracy • Chęć do pracy fizycznej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny Prosimy również o dopisanie w swojej aplikacji następującej klauzuli: (1 klauzula) Klikając w przycisk „Wyślij” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zawierające poniższą klauzulę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem privacy(małpa)inwork.pl Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/łeś wysyłając nam zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wypływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłeś zgodę w na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 60 miesięcy. Twoje dane przekazane będą do Inwork Sp. z o.o. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań skontaktować się możesz z nami pod adresem privacy(małpa)inwork.pl (2 klauzula) Akceptując klauzulę lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zawierające poniższą klauzulę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu rekrutacyjnym (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe które nie zostały wskazane w kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w kodeksie pracy lub. Innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. (3 klauzula) Zgody są dobrowolne i nie mają wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W każdym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę, wysyłając e-mail na adres hr(małpa)inwork.pl co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez cofnięciem zgody. (4 klauzula zgoda na przyszłe rekrutacje) Zgadzam się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Inwork Sp. z o.o Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami. Agencja Zatrudnienia (nr licencji 14 007) 28 zł/h brutto to aż 4700 brutto miesięcznie! Jeśli jesteś studentem lub uczniem, stawka brutto będzie równa stawce netto! Polecaj nowych pracowników i zarabiaj za każde polecenie łącznie 600 złotych ! Nasz system polecania do tej pory wypłacił już ponad 125 000 zł! polecaj pracowników, i zarabiaj więcej! Wystarczy, że każda polecona przez Ciebie osoba przepracuje z nami przynajmniej 30 dni otrzymasz 300 złotych, po kolejnych 90 dniach, otrzymasz kolejne 300 złotych. ZADZWOŃ 32... 307... 93… 00 Infolinia dostępna 24/7 dni w tygodniu! Aplikuj kiedy Ci wygodnie!

23,00 zł/godz. PRACA MAGAZYN Sosnowiec | DODATKOWA!
23,00 zł/godz. PRACA MAGAZYN Sosnowiec | DODATKOWA!
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Pracownik Sortowni / Pracownik Magazynu Miejsce pracy: ul. Inwestycyjna, Sosnowiec CIEKAWA PRACA, ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE!!! ZADZWOŃ I ZAPYTAJ! ZADANIA: • Przyjmowanie, rozładunek i załadunek samochodów z przesyłkami • Sortowanie przesyłek • Przygotowanie przesyłek do załadunku – pakowanie przesyłek do opakowań zbiorczych, tworzenie palet OFERUJEMY: • stawkę w wysokości 23,00 złotych brutto/godzina; • Premia za każde polecenie nowego kandydata do pracy w wysokości 600 złotych brutto; • Wynagrodzenie chronione przed zajęciem komorniczym (pomoc w załatwieniu formalności) • Zatrudnienie w oparciu o PEŁNOSKŁADKOWĄ umowę zlecenie (płatne chorobowe). • Zdobycie doświadczenia zawodowego w największej firmie z sektora logistycznego. • Pracę (8/9 godzin) w piątki w godzinach 00:00 - 08:00/09:00 oraz dla chętnych również w inne dni •ewentualnie w godzinach popołudniowych 14:00-19:00 / 15:00-20:00 (pięć godzin) dla osób szukających dodatkowego zajęcia oraz osób uczących się WYMAGANIA: • Umiejętności pracy w zespole • Sumienności i motywacja do pracy • Chęć do pracy fizycznej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny Prosimy również o dopisanie w swojej aplikacji następującej klauzuli: (1 klauzula) Klikając w przycisk „Wyślij” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zawierające poniższą klauzulę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem privacy(małpa)inwork.pl Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/łeś wysyłając nam zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wypływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłeś zgodę w na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 60 miesięcy. Twoje dane przekazane będą do Inwork Sp. z o.o. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań skontaktować się możesz z nami pod adresem privacy(małpa)inwork.pl (2 klauzula) Akceptując klauzulę lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zawierające poniższą klauzulę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu rekrutacyjnym (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe które nie zostały wskazane w kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w kodeksie pracy lub. Innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. (3 klauzula) Zgody są dobrowolne i nie mają wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W każdym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę, wysyłając e-mail na adres hr(małpa)inwork.pl co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez cofnięciem zgody. (4 klauzula zgoda na przyszłe rekrutacje) Zgadzam się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Inwork Sp. z o.o Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami. Agencja Zatrudnienia (nr licencji 14 007)

Dodatkowa praca w biurze pomoc przy fakturach
Dodatkowa praca w biurze pomoc przy fakturach
30+ kilka dni temu

Jesteśmy Isella Group- zajmujemy się produkcją mobilnych i stacjonarnych domków z drewna, które starannie budujemy z wysokiej jakości materiałów. Oprócz tego świadczymy usługi z zakresu marketingu i sprzedaży. Działamy na terenie Europy Zachodniej. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Magazynier/ pomocnik przy produkcji Opis zlecenia: skanowanie, wysyłanie i porządkowanie faktur, wysyłanie i odbieranie poczty, zamawianie produktów do biura Czego oczekujemy: • dyspozycyjności co najmniej 15h w tygodniu (co najmniej 3h dziennie) w godzinach 7:30-17:00 • statusu studenta • rzetelności • dokładności • znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym (mile widziana) Oferujemy: • umowę zlecenie • biuro zlokalizowane w okolicach Ronda Mogilskiego w Krakowie • sprawną komunikację z zespołem • współtworzenie innowacyjnego projektu Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu przez lento.

LEKKA PRACA ZDALNA- Stała/Dodatkowa 2500zł-6000zł
LEKKA PRACA ZDALNA- Stała/Dodatkowa 2500zł-6000zł
530000 zł
Świętochłowice 30+ kilka dni temu

Dołącz do firmy i popraw swoją sytuację finansową! Szukamy zdecydowanych i ambitnych osób gotowych na krótko- i długoterminową współpracę - pracują z Nami osoby z wielu rejonów Polski !- Ty tez możeszCo oferujemy: Wypłaty w formie Tygodniówek - gwarantowane, 4 razy w miesiącu, zapewniające stały przypływ gotówki. Praca w pełni zdalna - elastyczność w wyborze miejsca pracy. Elastyczny czas pracy - decydujesz, kiedy i ile pracujesz. Pełne wsparcie zespołu 24/7 - merytoryczna pomoc dostępna o każdej porze. Branża bezinwestycyjna - brak konieczności inwestowania, tylko zyski! Szkolenia od podstaw, bez wymaganego wcześniejszego doświadczenia.Czego oczekujemy od Ciebie? Dostęp do telefonu lub laptopa z Internetem. 1-3 godziny wolnego czasu dziennie. Zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole Chęć nauki i rozwoju osobistego. Polskie obywatelstwo, skończone 18 lat. Znajomość Facebooka i Messenger. Jak wygląda praca? Pomoc na wirtualnym czacie - po uprzednim szkoleniu Dodatkowe informacje: - Praca 100% bezpieczna i legalna, współpraca z polską firmą - Bez konieczności wysyłania CV - złożenie standardowej aplikacji lub wiadomości wystarczy. - Nie jest to MLM,/Piramida Finansowa jedyna inwestycja to Twój czas, chęci i zaangażowanie. Ile można zarobić? Stawka początkowa 2500-6000 zł, ale to zależy od Ciebie. Im więcej pracy i czasu, tym wyższe zarobki. Dzienny czas pracy? To zależy od Ciebie, 1-3 godziny dziennie, ustalasz swój własny grafik. Jeśli szukasz bezpiecznej, elastycznej pracy zdalnej, kliknij przycisk "APLIKUJ"WAŻNE!- podczas aplikacji nie musisz wysyłać CV

Praca w biurze - POLSAT BOX - dodatkowa lub stała
Praca w biurze - POLSAT BOX - dodatkowa lub stała
Warszawa 2 dnia plecy

Poszukujesz pracy na stałe, a może dodatkowej? A może studiujesz i chcesz zarabiać? Świetnie!Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje ambitnych i komunikatywnych osób. Zapewniamy ciekawe projekty oraz atrakcyjne wynagrodzenie (stawka 28,10 zł/h + prowizje + bonusy)Czym będziesz się zajmować:Profesjonalna, telefoniczna obsługa stałych klientów firmy (pracujesz na naszej bazie danych)Oferujemy Ci:Zatrudnienie oparte o umowę zlecenia, stawka godzinowa 28,10 zł + prowizje i bonusy, płatne szkolenie.Dodatkowo możesz otrzymać kartę Multisport i elastycznie gospodarować godzinami pracy.Oczekujemy od Ciebie wysokiej kultury osobistej oraz zorientowania na wyniki.WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ – DOŁĄCZ DO NAS JUŻ DZIŚ!Prosimy przesyłać CV wraz z dołączoną klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych (bez tego aplikacja nie może zostać rozpatrzona): „Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Consulting Solutions w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.”Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz: www.consultingsolutions.pl/rodo.Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Nr w KRAZ: 5698

Emeryt, najchętniej były urzędnik branża zieleń dodatkowa praca zdalna
Emeryt, najchętniej były urzędnik branża zieleń dodatkowa praca zdalna
2 dnia plecy

Dzień dobry.Poszukuję emerytowanego pracownika do dodatkowych prac biurowych w branży zieleni.Bardzo chętnie nawiążę współpracę z osobą, która pracowała w urzędzie w wydziale ochrony środowiska, super jeśli będzie znała przepisy szczególnie ustawy o ochronie przyrody oraz ogólne zamiłowanie do przyrody - szczególnie drzew.Praca dorywcza, zdalna, polega na generowaniu dokumentów związanych z opiniami dendrologicznymi i inwentaryzacjami drzew.Ilość prazy będzie uzależniona od ilości zleceń.Wynagrodzenie do uzgodnienia.osobę zainteresowaną proszę o telefon lub mail.Nasza firma zajmuje się sporządzaniem ekspertyz dendrologicznych oraz inwentaryzacji drzew.Arkadiusz MrozińskiArboris sp. z o.o.

praca dorywcza/dodtkowa przy dokumentacji firmowej
praca dorywcza/dodtkowa przy dokumentacji firmowej
Łomża 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dorywcza/dodatkowa przy segregacji,porządkowaniu i archiwizacji dokumentacji firmowej. Praca po kilka godzin dziennie , godziny do ustalenia. Mile widziani studenci/studentki. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie krótkiego CV na adres: @ z dopiskiem " praca dodatkowa" w tytule maila

PRACOWNIK BIUROWY Z NIEMIECKIM
PRACOWNIK BIUROWY Z NIEMIECKIM
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiego na poziomie minimum B1. Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy Praca w biurze w centrum miasta Praca na cały etat lub dodatkowa np. dla studentów Zapraszam do aplikacji: @

Praca w biurze nieruchomości
Praca w biurze nieruchomości
Warszawa 14 dnia plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy chętnych do ciekawej pracy jako doradca - agent nieruchomości obsługa klienta zakres pracy spotkania, nawiązywanie współpracy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie ofert bieżący kontakt z klientem, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji, praca online zapewniamy szkolenie, zapraszam doświadczenie nie wymagane także jako praca dodatkowa

Praca w biurze nieruchomośći
Praca w biurze nieruchomośći
Warszawa 18 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy chętnych do ciekawej pracy jako doradca - agent nieruchomości obsługa klienta zakres pracy spotkania, nawiązywanie współpracy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie ofert bieżący kontakt z klientem, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji, praca online zapewniamy szkolenie, zapraszam doświadczenie nie wymagane także jako praca dodatkowa

Wprowadzanie danych biurowa
Wprowadzanie danych biurowa
Wołomin 20 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy do obsługi kuriersko -pocztowej -wprowadzane danych do systemu -obsługa klienta Praca dodatkowa 2 razy w tyg w punkcie stacjonarnym w Duczkach oferujemy - Pakiet szkoleń - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji

Obsługa rejestracji
Obsługa rejestracji
30+ kilka dni temu

Poradnia Rubinowa w Gliwicach zatrudni osobę na stanowisko - obsługa rejestracji Wymagania: Kompleksowa obsługa rejestracji: umawianie pacjentów na wizyty - obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa Znajomość obsługi komputera Dobra organizacja pracy Empatia w stosunku do klientów Miła aparycja Mile widziana studentka studiów zaocznych Warunki pracy: Elastyczny grafik pracy, Praca dodatkowa, umowa zlecenie, Praca w przyjaznym zespole. Obowiązki: Umawianie pacjentów przy rejestracji, telefonicznie, internetowo Ścisła współpraca z specjalistami placówki, Wydawanie dokumentacji.

Konstruktor Oferta pracy Konstruktor praca lub staż
Konstruktor Oferta pracy Konstruktor praca lub staż
Tarnów 30+ kilka dni temu

Oferta Pracy: Konstruktor - praca lub staż !!!Zapraszamy studentów !!! Grupa EPX poszukuje pracownika na stanowisko konstruktor - projektant - możliwa praca po godzinach jako dodatkowa. Do obowiązków pracownika należeć będzie współpraca z naszymi konstruktorami, projektowanie zabawek zgodnie z aktualnymi normami, sporządzenie dokumentacji czy obliczeń, układanie elementów na arkuszach itp. Praca w biurze w Pustkowie. Wymagania: – Umiejętność rysowania w programie Solid Works,AutoCad – Umiejętność czytania rysunku technicznego, – Wyobraźnia przestrzenna, – Sumienność i zaangażowanie, Zarobki adekwatne do umiejętności. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na ***@e******.pl. W załaczniku przykładowe zestawy które produkujemy. Kontakt telefoniczny: +48698583787

Oferta pracy: AutoCad Designer 3D
Oferta pracy: AutoCad Designer 3D
70 zł
30+ kilka dni temu

Szukam AutoCad Designera 3D do firmy z branży metaloplastycznej zajmującej się produkcją m. in. bram, ogrodzeń czy balustrad. -wymagane doświadczenie-praca dodatkowa lub część etatu-Możliwość pracy zdalnej-Wynagrodzenie zależy od ilości wykonanych projektów (300zł+ za 1 wykonany projekt)-wymagane CV oraz portfolio

Studentka do pracy na recepcji w klubie sportowym
Studentka do pracy na recepcji w klubie sportowym
99000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Szukamy, pogodnej i komunikatywnej studentki do pracy na recepcji. Praca dodatkowa 2/3 zmiany w tygodniu. Czasem jakiś dzień w weekend. Klub czynny w godzinach 6:00-22:00. Zależy Nam na osobie uczciwej z elastyczną dyspozycją na minimum 2 dni/tydzieńKlub znajduje się na zaspie.

Prace biurowe w przedszkolu/Tomaszkowice/Wieliczka
Prace biurowe w przedszkolu/Tomaszkowice/Wieliczka
Wieliczka 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy studentkę lub osobę pracującą do pomocy przy pracach biurowych w przedszkolu w miejscowości Tomaszkowice k/Wieliczki. Praca dodatkowa kilka/kilkanaście godzin w tygodniu- grafik do uzgodnienia -można pogodzić z pracą na etacie lub ze studiami. Praca polega na przygotowywaniu pism, wypełnianiu wniosków, porządkowaniu dokumentacji pracowniczej + typowe prace biurowe (obsługa kserokopiarki, scanera). Wymagamy biegłej znajomości obsługi komputera. Zapraszamy osobę skrupulatną, dokładną, terminową, posługującą się biegle językiem polskim, komunikatywną. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami, prosimy o przesłanie cv na adres e-mail: @

Studentkę - sekretariat w przedszkolu/Tomaszkowice/Wieliczka
Studentkę - sekretariat w przedszkolu/Tomaszkowice/Wieliczka
Wieliczka 30+ kilka dni temu

Studentkę studiów zaocznych zatrudnię do sekretariatu przedszkola w miejscowości Tomaszkowice k/Wieliczki. Od zaraz: przygotowywanie pism, wypełnianie wniosków, porządkowanie dokumentacji, prowadzenie fanpage, umawianie spotkań, czuwanie nad grafikiem, bieżące kontakty z klientami i współpracownikami itp. prace biurowe - praca dodatkowa na zlecenie w ustalonych wspólnie godzinach. Od września 2022: prowadzenie sekretariatu dla zajęć dodatkowych- forma umowy i liczba godzin do ustalenia. Praca w godzinach popołudniowych. Zapraszamy osobę energiczną, uśmiechniętą, która lubi pracować z ludźmi, chętnie się uczy (wszystkiego nauczymy) i ma zdolności organizacyjne. Szukamy osoby z bardzo dobrą znajomością języka polskiego, która ma łatwość w komunikacji zarówno ustnej, jak i pisemnej. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami, prosimy o przesłanie cv na adres e-mail: @

Obsługa dokumentów, kontakt telefoniczny, ofertowanie itp.
Obsługa dokumentów, kontakt telefoniczny, ofertowanie itp.
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jestem zainteresowany współpracą na pół etat lub jako praca dodatkowa (w dużej mierze możliwość pracy zdalnej) w zakresie obsługi dokumentów, kontaktów telefonicznych, pozyskiwania i tworzenie ofert itd. Firma zajmuje się obsługą rynku nieruchomości. Głownie zarządzanie/administrowanie i pośrednictwo w obrocie nieruchomościami. Z czasem możliwość rozszerzenia zakresu współpracy, możliwość dodatkowego wynagrodzenia prowizyjnego, do uzgodnienia. Tak, by warunki były korzystne dla obu stron. Jestem zainteresowany dłuższą współpracą, poszerzaniem z czasem jej zakresu poprzez powierzanej większej odpowiedzialności (wraz ze wzrostem wynagrodzenia). Spodziewana biegłość pracy z dokumentami, korespondencją, znajomość Word, Excel, łatwość rozmów telefonicznych. Umiejętności graficzne, obsługi stron internetowych, przygotowywania ciekawych ofert będzie dodatkowym atutem. Możliwość rozpoczęcia współ/pracy od zaraz.

Recepcjonistka w klubie fitness
Recepcjonistka w klubie fitness
Reda 2 dnia plecy

Poszukujemy dynamicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Recepcjonistki w Aqua Fit & Squash w RedzieObowiązki: Obsługa klientów klubu fitness na recepcji Rejestracja nowych klientów oraz aktualizacja danych w systemie Udzielanie informacji dotyczących oferty klubu i programów treningowych Zarządzanie korespondencją telefoniczną i mailową Utrzymanie porządku w miejscu pracy Wymagania: Dyspozycyjność w tygodniu i w weekendyUmiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy w zespole Dobra organizacja pracy własnej Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub pracy na podobnym stanowisku Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanym klubie fitness Przyjazną atmosferęElastyczny grafik godzinowy Praca dodatkowa lub na cały etatJeśli jesteś osobą energiczną, lubiącą pracę z ludźmi i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV na adres e-mail lub zgłoś się osobiście do recepcji.

Umawianie spotkań dla Doradców – Call Center
Umawianie spotkań dla Doradców – Call Center
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUmawianie spotkań dla Doradców – Call Center / Contact Center / Wsparcie Sprzedaży / Praca dodatkowa dla studentów Firma z branży odnawialnych źródeł energii poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. umawiania spotkań. Twoim obowiązkiem będzie umawianie spotkań podczas rozmowy telefonicznej i raportowanie swojej pracy. My ze swojej strony zapewniamy komputer, telefon i bazę numerów telefonów. Nie potrzebujesz swojego sprzętu do pracy. Dopasuj czas pracy do swoich potrzeb! Pracuj kiedy chcesz w godzinach pracy biura! Nie wymagamy doświadczenia w kontakcie telefonicznym z klientem! Mile widziana samodzielność w organizowaniu dnia pracy, otwartości i pozytywne nastawienie. Oferujemy wynagrodzenie godzinowe, a także premie, od ilości umówionych spotkań jak również od ich jakości – dodatkowe wynagrodzenie za podpisaną umowę na zorganizowanym przez Ciebie spotkaniu! Potrzebujesz czegoś jeszcze? Daj znać! Może czekamy właśnie na Ciebie!

Pośrednik Finansowy
Pośrednik Finansowy
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPlanując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego. Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Wynagrodzenie prowizyjne • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw • Współpraca możliwa, jako "praca dodatkowa" W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPlanując dalszy rozwój oddziału, jak również rosnące zapotrzebowanie na doradców poszukuję kandydatów do współpracy – mile widziane osoby studiujące, zatrudnione lub prowadzące działalność gospodarczą – na stanowisko: Doradca Klienta Indywidualnego/Biznesowego. Zadania: • Aktywne budowanie bazy i obsługa klientów firmowych oraz indywidualnych • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych (uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, warsztatach, szkoleniach); Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Podstawowe umiejętności z zakresu obsługi komputera • Komunikatywność • Niekaralność • Własna inicjatywa, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia Oferuję: • Wynagrodzenie prowizyjne • Przejrzysty plan kariery • Gruntowne i fachowe wdrażanie poprzez wewnętrzne programy szkoleniowe • Elastyczny czas pracy • Szkolenie od podstaw • Współpraca możliwa, jako "praca dodatkowa" W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).”

TRENER DO PROWADZENIA SZKOLEŃ Z ZAKRESU SPRZEDAŻY
TRENER DO PROWADZENIA SZKOLEŃ Z ZAKRESU SPRZEDAŻY
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Firma Kontraktor Sp. z o.o. w związku z rozwojem firmy, poszukuje kandydatów na stanowisko: TRENER DO PROWADZENIA SZKOLEŃ Z ZAKRESU SPRZEDAŻY, OBSŁUGI KLIENTA I PRAC BIUROWYCH – cała polska Główne zadania na stanowisku: - Tworzenie i realizowanie szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, prac biurowych na potrzeby firmy z uwzględnieniem różnorodnych metod i technik uczenia się - Tworzenie i aktualizacja materiałów i programów szkoleniowych - Realizacja dedykowanych warsztatów oraz innych form wsparcia i edukacji dla pracowników wg wytycznych zleceniodawcy - Ciągłe doskonalenie istniejących form edukacyjnych w oparciu o informację zwrotną od zleceniodawcy oraz trendy/ innowacje pojawiające się na rynku Wymagania: - Wykształcenie wyższe, minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o tej tematyce potwierdzonych dokumentami - Kursy/szkolenia lub inne certyfikaty, dokumenty uprawniające do świadczenia usług - Mile widziane prowadzenie szkoleń z osobami z niepełnosprawnymi Oferujemy: - Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie lub umowy współpracy, elastyczny czas pracy, praca dodatkowa lub na stałe - Zdobycie ciekawego doświadczenia i rozwój zawodowy Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres @

Osoba sprzątająca - KOKOTÓW
Osoba sprzątająca - KOKOTÓW
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma sprzątająca zatrudni osobę do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, socjalnych, hali ,korytarzy na obiekcie firmy ANSWEAR Miejsce wykonywania pracy- ANSWEAR , KOKOTÓW 812 C Praca od poniedziałku do piątku. Praca na pierwszą lub drugą zmianę. W zależności od potrzeby. Do uzgodnienia. Praca dodatkowa. Umowa zlecenie. Wymagania: -dokładność, sumienność -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Proszę o kontakt tylko osoby chętne do pracy. „Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00, e-mail: clarsystematclarsystem.pl Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem iodatrodo.pl Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Prawnik
Prawnik
Kęty 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy prawnika do pracy on-line oraz stacjonarnej do obsługi klientów, spotkań doradczych, sporządzania pism, umów oraz pozwów, odpowiedzi na pozwy, prowadzenia szkoleń i spotkań informacyjnych, prawo: - cywilne - spadkowe - administracyjne - rodzinne i opiekuńcze - pracy - finansowe - podatkowe - gospodarcze i handlowe - upadłościowe Wymagania: - wykształcenie wyższe prawnicze (bez aplikacji) - znajomość podstaw obsługi pakietu Office - znajomość obsługi: Microsoft Teams lub Zoom lub Google Meet lub Skype. - znajomość obsługi: WhatsApp oraz Signal - prawo jazdy kat. B - prezencja - elokwencja Dodatkowe atuty: - znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym - dodatkowe kursy i szkolenia - znajomość obsługi środowiska CRM Oferujemy: - praca dodatkowa - wynagrodzenie między 2000 - 5000 PLN netto - umowa zlecenie (możliwa umowa o pracę) - atrakcyjne premie - karta multisport lub inna - ubezpieczenia na życie i inne - wyjazdy zagraniczne - samochód służbowy - telefon i komputer służbowy CV proszę przesłać na adres e-mail: agentprawny(małpa)synergroup(kropka)pl Rekrutacja składa się z dwóch etapów: 1) Ocena kandydata oraz rozmowa rekrutacyjna. 2) Ocena umiejętności kandydata. Małopolskie Centrum Biznesu Biuro Rachunkowe i doradztwo podatkowe. Konsultacje prawne, usługi prawne. Szkolenia i Coaching. _________________________________________________ SynerGroup spółka z o. o. ul. Jana III Sobieskiego 17 32-650 Kęty tel. +48 66 888 98 78

Osoba sprzątająca na weekend- KOKOTÓW
Osoba sprzątająca na weekend- KOKOTÓW
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma sprzątająca zatrudni osobę do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, socjalnych, hali ,korytarzy na obiekcie firmy ANSWEAR Miejsce wykonywania pracy- ANSWEAR , KOKOTÓW 812 C Praca dodatkowa na weekendy- sobota lub niedziela. Praca na pierwszą lub drugą zmianę. Do uzgodnienia. Umowa zlecenie. Wymagania: -dokładność, sumienność -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Proszę o kontakt tylko osoby chętne do pracy. „Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00, e-mail: clarsystematclarsystem.pl Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem iodatrodo.pl Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Recepcja na zastępstwo - 6 dni
Recepcja na zastępstwo - 6 dni
Warszawa 4 kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów - jednego z największych operatorów kontenerowych prowadzącego działalność w różnych sektorach biznesu, głównie w ramach transportu i energii, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Recepcja na zastępstwo - 6 dni Zakres obowiązków • Bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych; • Odbieranie telefonów i obsługa korespondencji; • Przyjmowanie i obsługa gości; • Wsparcie administracyjne dla pracowników biura. Oczekiwania • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; • Obsługa komputera i urządzeń biurowych; • Praktyczna znajomość pakietu MS Office; • Wysoka kultura osobista. Oferta • Praca dodatkowa - krótkie zlecenie na zastępstwo od 22.04 - 02.05 - 6 dni; • Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów; • Zatrudnienie na zastępstwo na podstawie umowy zlecenie w dużej, międzynarodowej firmie; • Możliwość zdobycia doświadczenia w pracach biurowych. Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570