Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Dodatkowa praca biurowa
Dodatkowa praca biurowa
nowe 10 dni plecy

Opis oferty pracyDodatkowa praca biurowa (Bytom,os.Ziętka) – jeśli masz czas w godzinach popołudniowych – napisz na mail bytombiuro ( ) mailplus.pl w tytule podaj swoje imię,w wiadomości- telefon oraz klauzulę „zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji”.

Praca dodatkowa Biurowa
Praca dodatkowa Biurowa
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Oferujemy pracę dorywczą lub stałą biurową polegającą na : - archiwizacja danych , - obsługa wszystkich urządzeń biurowych , - sporządzanie pism - obsługa klienta - promowanie firmy poprzez roznoszenie ulotek - promowanie firmy na targach - prowadzenie portali społecznościowych- Facebook- fanpage, instagram, twitter, - prowadzenie strony internetowej. - Mile widziane prawo jazdy kat B CV prosimy przesyłać na adres @

Wolne stanow. urzędnicze ds. inwestycji i drogownictwa
Wolne stanow. urzędnicze ds. inwestycji i drogownictwa
Świątniki Górne 6 dni plecy

Opis oferty pracyBurmistrz Miasta i Gminy Świątniki Górne ogłasza ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i drogownictwa w Referacie ds. Inwestycji i Infrastruktury. wymiar: pełen etat termin zatrudnienia: czerwiec 2024 r. FORMULARZE I PLIKI PRZESŁANE NA LENTO.PL NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ! DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ WYŁĄCZNIE ZGODNIE Z WYMOGAMI USTAWOWYMI OKREŚLONYMI W OGŁOSZENIU: https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne,a,2459350,nabor-ponowny-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-inwestycji-i-drogownictwa-w-referacie-inwestycji-i-i.html Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, c) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, d) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, f) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, g) kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć: - osobiście lub drogą pocztową do Urzędu Miasta i Gminy Świątniki Górne, 32-040 Świątniki Górne, ul. K. Bruchnalskiego 36, - przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu (ePUAP), z podaniem adresu zwrotnego oraz z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji i drogownictwa” do 27 maja 2024 roku do godz. 17.00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. List motywacyjny i życiorys muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1781) oraz przepisami ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 530) oraz własnoręcznie podpisane. 1. Niezbędne wymagania od kandydatów - BRAK SPEŁNIENIA PONIŻSZYCH WYMAGAŃ SKUTKUJE ODRZUCENIEM OFERTY NA ETAPIE OCENY FORMALNEJ: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) nieposzlakowana opinia, e) wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki w zakresie budownictwa, inżynierii dróg i pokrewne), f) posiadanie minimum rocznego doświadczenia (stażu) zawodowego w pracy związanej z zarządzaniem drogami / budową i utrzymaniem dróg (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej, własna działalność gospodarcza), g) biegła obsługa komputera, h) prawo jazdy. 2. Dodatkowe wymagania od kandydatów: a) znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustawy Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o transporcie drogowym, b) znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, c) ogólna wiedza o gminie Świątniki Górne, d) samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole, e) dobra organizacja pracy i sumienność w działaniach, f) komunikatywność. Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej. 3. Zakres obowiązków na stanowisku: 1. W zakresie inwestycji i remontów: 1) nadzór i kontrola w terenie nad prawidłowym przebiegiem realizacji inwestycji z zakresu drogownictwa, 2) udział w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na inwestycje z zakresu drogownictwa. 2. Z zakresu drogownictwa: 3) zarządzanie siecią gminnych dróg publicznych i drogami gminnymi wewnętrznymi, 4) prowadzenie ewidencji gminnych dróg publicznych, wewnętrznych i obiektów mostowych, 5) zaliczanie dróg publicznych do kategorii publicznych dróg gminnych i określanie ich przebiegu w terenie i numeracji, 6) współdziałanie z Zarządem Dróg Powiatowych i innymi zarządcami dróg w zakresie realizacji wspólnych inwestycji (uzgadnianie dokumentacji, sporządzenie umowy, rozliczanie środków), 7) opracowywanie planów finansowania budowy dróg gminnych i pozyskiwania środków na ich ulepszanie oraz budowę, 8) nadzór i kontrola w terenie nad prawidłowym przebiegiem budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, 9) kontrola stanu nawierzchni dróg i mostów, 10) zlecanie i nadzór wykonawstwa utrzymania poboczy dróg gminnych, placów komunalnych, 11) oznakowanie dróg gminnych – rozeznanie potrzeb zakupu znaków drogowych, luster, 12) zabezpieczanie przejezdności dróg w okresie zimowym – koordynacja całości zadania, 13) przygotowanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza dotyczących stawek opłaty za zajęcie pasa gminnych dróg publicznych i wewnętrznych, 14) opiniowanie i uzgadnianie lokalizacji budynków, budowli przy drogach gminnych, 15) opiniowanie projektów czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych, 16) kontrola w terenie budowy ogrodzeń i innych budowli w zakresie przestrzegania przepisów zachowania właściwych odległości od pasa drogi gminnej, 17) wydawanie zaświadczeń o dostępie do drogi publicznej nieruchomości, na której będzie zlokalizowany budynek, 18) uzgadnianie przebiegu sieci infrastruktury technicznej w obrębie pasa drogowego oraz wydawanie zezwoleń w tym zakresie, 19) wydawanie decyzji dotyczących zezwoleń na zajęcie pasa drogi gminnej, warunków urządzania (zezwolenia na lokalizację lub przebudowę) zjazdu z drogi gminnej, 20) naliczanie opłaty za zajęcie pasa drogowego, 21) przekazywanie do Referatu Finansowo-Budżetowego prawomocnych decyzji oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia windykacji, 22) przygotowywanie zestawień dotyczących opłat wynikających z wydanych decyzji na potrzeby postępowań windykacyjnych oraz zestawień należności z tytułu zajęcia dróg wymaganych do zapłaty przez Gminę, 23) ustalanie przebiegu istniejących dróg i udział w procesie regulacji własności gruntów pod gminnymi drogami publicznymi i wewnętrznym – współpraca z Referatem Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Środowiska. 3. Z zakresu komunikacji publicznej: 1) opiniowanie lokalizacji przystanków komunikacji publicznej, 2) koordynacja rozkładów jazdy komunikacji publicznej, 3) uzgadnianie i wnioskowanie o zmianę rozkładów jazdy już istniejących, 4) ustalanie opłat za korzystanie z przystanków, 5) ustalanie stref cenowych przy przewozie osób i ładunków taksówkami, opłat za parkingi przy drogach gminnych, 6) wydawanie zezwoleń na regularny przewóz osób oraz licencji na przewóz taksówkami na terenie Gminy, 7) niezwłoczne przekazywanie pracownikom upoważnionym do wprowadzania danych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej informacji o uzyskaniu, cofnięciu, utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z wydanych zezwoleń na regularny przewóz osób oraz licencji na przewóz taksówkami na terenie Gminy. 4. W zakresie oświetlenia ulicznego: 1) nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia dróg, ulic i placów komunalnych, w tym przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców gminy dotyczących awarii oświetlenia, naprawy lub wymiany lamp i przekazywanie ich do zakładu energetycznego i wnioskowanie o utrzymanie sieci w należytym stanie technicznym, 2) prowadzenie dokumentacji punktów oświetlenia. 4. Informacja o warunkach pracy: 1) miejsce pracy: a) siedziba urzędu Świątniki Górne ul. Bruchnalskiego 36, piętro, budynek posiada windę, b) ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim ale przegrodzone drzwiami przeciwpożarowymi, bez podjazdu dla wózków na dwóch schodach znajdujących się na II piętrze, c) toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, d) praca w pokoju biurowym wieloosobowym, ogrzewanym, oświetlonym. 2) psychofizyczne warunki pracy: a) praca administracyjno-biurowa, koncepcyjna, przy monitorze komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy (wykonywanie pracy w wymuszonej pozycji siedzącej), b) praca wymagająca także aktywności w terenie i przemieszczania się po obszarze gminy, c) obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, fax), telefoniczny i bezpośredni kontakt z komórkami urzędu, innymi instytucjami, wykonawcami, mieszkańcami, d) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności ale również współdziałania w zespole, e) praca pod presją czasu. 3) w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 530) pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Świątniki Górne, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %. 6. Informacja dodatkowa: Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu realizowanego w dwóch etapach: I – etap sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert, II – etap rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne. Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Świątniki Górne.

Filtr