Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Praca biurowa 1/2 etat
Praca biurowa 1/2 etat
nowe Słupsk 30+ kilka dni temu

Praca biurowa 1/2 etatu w zakresie obsługi spraw związanych z pracownikami, planowaniem zakresu prac.

Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu
Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2023 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie, nadzorowanie oraz określanie koncepcji integracji. MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: od 01.01.2024 r. FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 6000-9000 zł brutto PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: a) przygotowywanie koncepcji integracji systemów IT oraz dokumentacji technicznej • określanie zakresu wdrożenia, • planowanie zadań, • analiza rozwiązań IT, b) koordynacja i nadzorowanie integracji systemów IT, c) nadzorowanie prac wykonawców w określonym zakresie i czasie, d) zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie integracji z systemami IT, e) prowadzenie spotkań z interesariuszami / warsztatów analitycznych dotyczących integracji, f) analiza potrzeb dotyczących rozwoju i zmian w systemach informatycznych mających wpływ na utrzymanie oraz rozwój integracji, g) wsparcie w testowaniu przy integracji z innymi systemami, h) monitorowanie i raportowanie efektów integracji, i) monitorowanie, raportowanie oraz wspieranie prac wdrożeniowych, j) ocena możliwości integracji. NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie wyższe, b) umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, samodzielnego budowania założeń i ich prezentacji. NASZE OCZEKIWANIA: a) bardzo dobra organizacja pracy i zdolność ustalania priorytetów, b) komunikatywność, c) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.   NASZE PREFERENCJE: a) znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym, b) 2 letnie doświadczenie w powyższej roli lub podobnej. OFEROWANE BENEFITY:  prywatna opieka medyczna,  dofinansowanie szkoleń,  dofinansowanie nauki języków obcych,  udział w pracowniczym planie kapitałowym.  udział w pracowniczym planie kapitałowym. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:  kierowanie pojazdem do 3,5 T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,  praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi,  obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),  praca w wymuszonej pozycji ciała – praca biurowa. NA DALSZYM ETAPIE BĘDĄ WYMAGANE NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, jakie daje Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 22.12.2023 r. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z .o.o.

Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury
Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2024 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań związanych z eksploatacją infrastruktury systemu FALA. MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: 25.03.2024 r. FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 5000 – 7000 zł brutto PODSTAWOWE OBSZARY DZIAŁANIA: a) realizacja procesów budowy oraz nadzór w późniejszej eksploatacji infrastruktury w tym kolejowej systemu FALA, b) koordynacja działań wykonawcy systemu FALA w okresie wdrażania i stabilizacji systemu w obszarze kolejowym, c) nadzór nad umowami dotyczącymi obszaru kolejowego, d) wsparcie procesu rozliczania i optymalizacji kosztów funkcjonowania infrastruktury kolejowej systemu FALA, e) nadzór nad realizacją i rozliczanie umów z zewnętrznymi Wykonawcami. NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie minimum średnie techniczne, preferowane kierunki elektrotechniczne/informatyczne b) mile widziane uprawnienia eksploatacyjne SEP G1 lub wyższe NASZE OCZEKIWANIA: a) prawo jazdy kat. B., b) samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, c) odporność na stres, d) komunikatywność, e) zdolności analityczne, f) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. NASZE PREFERENCJE: a) doświadczenie w kontaktach i realizacji zadań we współpracy z podmiotami zewnętrznymi. b) trzyletni staż pracy . OFEROWANE BENEFITY:  prywatna opieka medyczna,  dofinansowanie szkoleń i kursów specjalistycznych,  dofinansowanie nauki języków obcych,  udział w pracowniczym planie kapitałowym. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU PRACY:  kierowanie pojazdem do 3,5 T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,  praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi,  obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),  praca w wymuszonej pozycji ciała – praca biurowa. NA DALSZYM ETAPIE BĘDĄ WYMAGANE NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, jakie daje Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 20.03.2024 r. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z o.o.

Starszy Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury
Starszy Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2024 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Starszy Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań związanych z eksploatacją infrastruktury kolejowej systemu FALA. MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: 25.03.2024 r. FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 5000 – 7000 zł brutto PODSTAWOWE OBSZARY DZIAŁANIA: a) realizacja procesów budowy oraz nadzór w późniejszej eksploatacji infrastruktury kolejowej systemu FALA, b) obsługa merytoryczna kontraktu na budowę sytemu FALA w zakresie montażu walidatorów kolejowych, c) koordynacja działań wykonawców systemu FALA w okresie wdrażania i stabilizacji systemu w obszarze kolejowym w zakresie wyposażenia w urządzenia walidujące, d) nadzór nad umowami dotyczącymi obszaru kolejowego, sporządzanie projektów umów i aneksów, e) rozliczanie i optymalizacja kosztów funkcjonowania infrastruktury kolejowej systemu FALA, f) nadzór nad realizacją i rozliczanie umów z zewnętrznymi Wykonawcami. NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie wyższe, b) prawo jazdy kat. B, NASZE OCZEKIWANIA: a) samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, b) odporność na stres, c) komunikatywność, d) zdolności analityczne, e) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. f) znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 NASZE PREFERENCJE: a) doświadczenie w kontaktach i realizacji zadań we współpracy z instytucjami zewnętrznymi. OFEROWANE BENEFITY:  prywatna opieka medyczna,  dofinansowanie szkoleń i kursów specjalistycznych,  dofinansowanie nauki języków obcych,  udział w pracowniczym planie kapitałowym. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU PRACY:  kierowanie pojazdem do 3,5 T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,  praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi,  obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),  praca w wymuszonej pozycji ciała – praca biurowa. NA DALSZYM ETAPIE BĘDĄ WYMAGANE NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, jakie daje Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 20.03.2024 r. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z o.o.

Specjalista/Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznyc
Specjalista/Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznyc
30+ kilka dni temu

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego (SZPZLO) Warszawa Praga-Północ w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista/Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych WARUNKI PRACY • umowa o pracę na pełen etat, • praca biurowa, • praca w siedzibie SZPZLO w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 34, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym. ZAKRES ZADAŃ: • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacji wewnętrznych, • nadzór i przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w SZPZLO, • udział w pracach komisji przetargowych powoływanych przez Kierownika Zamawiającego, • dokonywanie analizy ofert pod względem formalno-prawnym, • przygotowywanie projektowanych postanowień umów, • archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej wraz ze wszystkimi załącznikami, • prowadzenie rejestrów postępowań przetargowych, • weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych, • współpraca z zespołem radców prawnych i komórkami merytorycznymi, • sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Działu Zamówień Publicznych, • uczestnictwo w sporządzaniu Planów Zamówień Publicznych, • monitorowanie realizacji zamówień i umów. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: • specjalista: wykształcenie wyższe oraz staż pracy min. 3 lata w zamówieniach publicznych, • starszy specjalista : wykształcenie wyższe oraz staż pracy min. 5 lat w zamówieniach publicznych, • znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z nowelizacjami oraz wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji przetargowej, • podstawy znajomości funkcjonowania finansów publicznych, • umiejętność obsługi pakietu MS Office, • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu. WYMAGANIA DODATKOWE: • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, • umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy, • rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, dokładność; • doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucjach z sektora medycznego, • znajomość platformy zakupowej MarketPlanet. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. CV oraz list motywacyjny. 2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz stażu pracy (do potwierdzenia na rozmowie rekrutacyjnej). Dokumenty do dnia 22.03.2022r. prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres @ lub pocztą z dopiskiem na kopercie „Rekrutacja – Dział Zamówień Publicznych” lub składać osobiście w Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga - Północ, ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, Dział Kadr w godzinach od 8:00- do 15:00. CV Kandydata powinno zawierać zgodnie z art.221 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia. Prosimy o nie zamieszczanie zdjęcia w CV. Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SZPZLO w Warszawie z siedzibą: Warszawa (03-719) przy ul. Jagiellońskiej 34 zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty/starszego specjalisty w Dziale Zamówień Publicznych Jednocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Nabór na wolne stanowisko pracy - kierownik
Dziennego Domu Pomocy
Nabór na wolne stanowisko pracy - kierownik Dziennego Domu Pomocy
970000 zł
30+ kilka dni temu

Nabór na wolne stanowisko pracy - kierownik Dziennego Domu PomocyFundacja WERWA z siedzibą w Rogowie 48, 87-162 Lubicz ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy: KIEROWNIK DZIENNEGO DOMU POMOCYLICZBA ETATÓW: 3WYMIAR ETATU: pełny etatPLANOWANA DATA ZATRUDNIENIA:  LUTY 2024 r. 1. Wymagania niezbędne:Wykształcenie wyższe oraz 3 -letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych.Obywatelstwo polskie.2. Wymagania dodatkowe:Preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej lub w strukturach samorządowych na stanowisku kierowniczym;Znajomość specyfiki pracy w ośrodkach wsparcia;Cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość oraz cierpliwość i właściwe podejście do podopiecznych;Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległych pracowników;Umiejętność współpracy oraz skutecznego komunikowania się;Umiejętność praktycznego stosowania przepisów;Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (głównie MS Office) oraz urządzeń biurowych;Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, kultura osobista, dyspozycyjność. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :Kierownik DDP wykonuje również pracę opiekuna podopiecznych DDPKierowanie działalnością DDP oraz reprezentowanie go na zewnątrz.Uzgadnianie z Prezesem Fundacji podejmowanych decyzji dotyczących funkcjonowania i działalności DDPOrganizacja pracy na poszczególnych stanowiskach, zapewniająca sprawne wykonywanie powierzonych zadań.Realizacja zadań zgodnie ze statutem;Realizacja zajęć z uczestnikami Dziennego Domu PobytuNadzór merytoryczny nad pracą pracowników i prowadzenie dokumentacji.Sporządzanie wszystkich wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania DDPPrzestrzeganie przepisów prawa.Tworzenie warunków sprzyjających samorealizacji oraz wykorzystania wiedzy i umiejętności podopiecznych DDPDbanie o bezpieczeństwo i zdrowie podopiecznych DDPArchiwizacja dokumentacji;Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:wymiar czasu pracy - pełny etat;godziny pracy Dziennego Domu Pobytu od 700 do 1500.miejsce pracy: Przysiek lub Młyniecfizyczne warunki pracy: praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa.5. Wymagane dokumenty:list motywacyjny;życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;kserokopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach);własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i za umyślne przestępstwo skarbowe;kwestionariusz osobowy;Dokumenty należy składać osobiście w Fundacji WERWA z siedzibą w Rogowie 48, 87-162 Lubicz do dnia 19-01-2024. do godziny 15.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: KIEROWNIK DDP” Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru (spełniające wymagania formalne) zostaną powiadomione telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą RODO.        

Filtr