Sortowanie:
Znaleziony: 59 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Praca w Kancelarii Adwokackiej
Praca w Kancelarii Adwokackiej
nowe Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Poszukiwany! Student/ka Prawa, Prawnik/Prawniczka lub Aplikant/ka!Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi oraz filią w Tomaszowie Mazowieckim poszukuje ambitnej osoby do naszego zespołu na stanowisko asystenta na podstawie umowy zlecenie/umowy o pracę. Jeśli jesteś studentem ostatnich lat prawa, absolwentem studiów prawniczych lub aplikantem, a jednocześnie zależy Ci na zdobyciu praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w prężnie rozwijającej się kancelarii, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Praca wykonywana będzie w siedzibie Klienta Kancelarii w Łaznowskiej Woli, ewentualnie w siedzibie lub filii Kancelarii. Możliwe prace wyjazdowe w urzędach. W przypadku osób posiadających stosowne uprawnienia, również w sądach na terenie całej Polski, głównie w województwie łódzkim.Bliższe informacje o Kancelarii znaleźć można na stronie internetowej: www.adwokat-sylwestrowicz.pl/Dopuszczamy kandydatury praktykantów lub osób chętnych do odbycia stażu.Nasze oczekiwania:Studenci ostatnich lat prawa, prawnicy lub aplikanci zainteresowani zdobywaniem praktyki w obszarze prawa gospodarczego i cywilnego, prawa rodzinnego oraz prawa karnego.Dobra znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz rodzinnego.Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjne.Chęć rozwijania się zawodowo i podejmowania nowych wyzwań.Rzetelność i sumienność.Profesjonalizm w wykonywaniu powierzonych zadań.Umiejętność planowania zadań.Podstawowa znajomość pakietu MS Office.Doświadczenie mile widziane, jednak nie jest konieczne. Wszystkiego można się nauczyć.Zakres obowiązków:opracowywanie pism procesowych i innych,analiza problemów prawnych, wyszukiwanie orzecznictwa sądowego, stanowisk doktryny w wybranym zakresie,sporządzanie projektów pozwów i innych pism inicjujących postępowanie cywilne, karne i administracyjne, egzekucyjne bądź odwołań od rozstrzygnięć wydanych w danych postępowaniach, oraz sporządzanie projektów innych pism,terminowe wykonywanie zobowiązań sądu czy innych organów lub podmiotów.Co oferujemy:Praktykę w prężnie rozwijającej się kancelarii adwokackiej, gdzie zdobędziesz cenne doświadczenie.Godziny pracy 9-17Miejsce pracy: Łaznowska Wola (powiat tomaszowski, woj. łódzkie) - ewentualnie w Łodzi i Tomaszowie MazowieckimPrzyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych prawników.Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od posiadanego doświadczenia.Jak aplikować?Zainteresowanych podjęciem zatrudnienia prosimy o przesyłanie CV oraz ewentualnie innych dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy lub poprzez OLX .W przypadku, jeśli w przesłanych przez Państwa dokumentach będą znajdować się dane osobowe, których zakres wykracza poza katalog danych określonych w art. 22^1 § 1 k.p. (np. wizerunek) prosimy o wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas tych danych. W przeciwnym razie Państwa aplikacje nie będą mogły brać udział w rekrutacji. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w klauzuli informacyjnej (do wglądu w siedzibie Kancelarii).Informuję, że Administratorem danych jest Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi przy al. Piłsudskiego 133D lok. 109. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgody mogą być w każdym momencie cofnięte, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed ich cofnięciem. W tym celu prosimy o kontakt.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę prawniczą z nami!

Praca w Kancelarii
Praca w Kancelarii
Łask 11 dni plecy

Poszukujemy osoby do pracy w Kancelarii w Łasku.Mile widziany również student / studentka studiów wieczorowych bądź zaocznych na kierunkach prawo lub administracja.Praca w młodym zespole, dobra atmosfera pracy.Gwarantujemy możliwość rozwoju zawodowego.Oferta odbycia stażu z perspektywą dalszego zatrudnienia.

PRACA w Kancelarii Prawnej
PRACA w Kancelarii Prawnej
Legnica 30+ kilka dni temu

Kancelaria Prawna Król i Wspólnicy z siedzibą w Legnicy zatrudni osoby z wykształceniem prawniczym oraz aplikantów adwokackich i radcowskich. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres e-mail.

Praca w kancelarii notarialnej
Praca w kancelarii notarialnej
740000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Kancelaria Notarialna w centrum Warszawy zatrudni osobę do obsługi sekretariatu. Doświadczenie mile widziane. Praca na cały etat. Obowiązki: obsługa repertorium, wysyłka korespondencji, przygotowywanie poświadczeń dokumentów, prowadzenie kalendarza.Prosimy w odpowiedzi na ogłoszenie wpisać jakiego wynagrodzenia Państwo oczekują.

Praca w Kancelarii Notarialnej
Praca w Kancelarii Notarialnej
1150000 zł
Knurów 30+ kilka dni temu

Kancelaria notarialna notariuszy Anny Szendzielorz i Zuzanny Pardubickiej-Wieczorek w Knurowie, zatrudni pracownika sekretariatu z doświadczeniem.Poszukujemy do naszego zespołu osoby pracowitej, chętnej do zdobywania wiedzy, dokładnej, punktualnej i odpowiedzialnej.Proponujemy zatrudnienie na pełny etat, w ramach umowy o pracę od 01.03.2024 roku.Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało prowadzenie sekretariatu kancelarii, w tym między innymi prowadzenie Repertorium, przygotowywanie korespondencji, przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych, przygotowywanie kart KAS i GIIF, obsługa interesantów, w tym udzielanie merytorycznych informacji, przyjmowanie i weryfikowanie dokumentów oraz (w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia) sporządzanie projektów aktów notarialnych.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub/i wykształcenie prawnicze mile widziane, w szczególności obsługa programu Kancelaria Notarialna (Wolters Kluwer).

Praca w kancelarii komorniczej
Praca w kancelarii komorniczej
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwana osoba do pracy na umowę o pracę na pełny etat w kancelarii komorniczej w Bielsku-Białej. Doświadczenie i wiedza na temat specyfiki zawodu mile widziane. Wymagania: dyspozycyjność, znajomość podstawowych przepisów prawa, uczciwość, wysoka kultura osobista, komunikatywność.

Praca w Kancelarii Adwokackiej
Praca w Kancelarii Adwokackiej
Legnica 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem Kancelarii Adwokackiej zatrudnimy radców prawnych, adwokatów, aplikantów radcowskich, aplikantów adwokackich, prawników, studentów prawa. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji.

praca w Kancelarii Notarialnej
praca w Kancelarii Notarialnej
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Notarialna zatrudni osobę, która pracowała już wcześniej w Kancelarii Notarialnej i posiada doświadczenie. Mile widziani także aplikanci notarialni. Osoby zainteresowana prosimy o przesyłanie CV.

PRACA w Kancelarii Prawnej
PRACA w Kancelarii Prawnej
Legnica 19 dni plecy

Opis oferty pracyKancelaria Prawna zatrudni pracowników do pionu logistycznego oraz specjalistów w zakresie marketingu. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-meil.

PRACA W KANCELARII PRAWNEJ W CENTRUM
PRACA W KANCELARII PRAWNEJ W CENTRUM
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Jędrych & Partnerzy z siedzibą w centrum Warszawy poszukuje: STUDENTA PRAWA / APLIKANTA ADWOKACKIEGO / RADCOWSKIEGO Co oferujemy: - zdobycie nowego doświadczenia, - rozwój w zakresie wiedzy i umiejętności, - możliwość nawiązania stałej współpracy. Zakres obowiązków: - tworzenie projektów prostych pism procesowych, - kontakt z klientami, sądami, instytucjami i innymi podmiotami, - nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów , - analiza orzecznictwa i doktryny. Wynagrodzenie: adekwatne do zaangażowania oraz doświadczenia (nie mniej niż minimalna stawka godzinowa) Forma zatrudnienia: umowa o pracę/zlecenia/praktyki. Preferujemy raczej pełen etat. Dodatkowe wymagania: - umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, sumienność, terminowość, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, - umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, - umiejętność posługiwania się portalami informacji prawniczej (Lex/Legalis), - dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego. CV prosimy składać przez Lento.

Praca w Kancelarii Adwokackiej/ Firmie windykacyjnej
Praca w Kancelarii Adwokackiej/ Firmie windykacyjnej
Legnica 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem Kancelarii Adwokackiej zatrudnimy radców prawnych, adwokatów, aplikantów radcowskich, aplikantów adwokackich, prawników, studentów prawa. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji.

Praca w Kancelarii Syndyka - Asystent/ka Syndyka
Praca w Kancelarii Syndyka - Asystent/ka Syndyka
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy w kancelarii syndykaOpis:Syndyk Sebastian Grysiak poszukuje kandydata do pracy na stanowisku pracownika biurowego w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia - atrakcyjne wynagrodzenie.Zakres obowiązków:rejestracja wnioskówobsługa wpływającej korespondencji,przygotowywanie akt postępowania,bieżące prowadzenie spraw,obsługa administracyjna kancelarii.Wymagania:umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.student prawa lub administracji,wiek do 26 roku życia.Oferujemy:stabilne wynagrodzeniemożliwość rozwojumiłą i spokojną atmosferę pracywynagrodzenie netto 3500,00 zł - 4500,00 złOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail wraz z klauzulą:kontakt(malpa)ukrz.pl"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

praca w Kancelarii Notarialnej-Asystent Notariusza/Aplikant Notarialny
praca w Kancelarii Notarialnej-Asystent Notariusza/Aplikant Notarialny
Warszawa 30+ kilka dni temu

Kancelaria Notarialna w Warszawie na Białołęce poszukuje osoby na pełen etat na stanowisko Asystent Notariusza/Aplikant Notarialny.Zakres obowiązków:-bieżąca obsługa sekretariatu,-przygotowywanie odpisów, wypisów, poświadczeń,-prowadzenie repertorium elektronicznego (Kancelaria Notarialna),-sporządzanie projektów aktów notarialnych,-bezpośredni kontakt z klientem.Wymagania:- ukończone studia prawnicze lub student ww. kierunku,- mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej,- biegła znajomość obsługi komputera, w tym programów MS Office,-dyspozycyjność, uczciwość i samodzielność, chęć do nauki.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w postaci CV.

Praca dla repertorzysty/ki w kancelarii notarialnej
Praca dla repertorzysty/ki w kancelarii notarialnej
Warszawa 16 dni plecy

Praca od pon. do pt. w godz. 9:00-17:00.Stanowisko: repertorzysta/ka w dwuosobowym sekretariacie.Podstawowe obowiązki:rejestrowanie czynności notarialnych w programie Kancelaria Notarialna,wystawianie faktur w systemie Kancelaria Notarialna,prowadzenie ksiąg notarialnychWymagania: doświadczenie w prowadzeniu repertorium w programie Kancelaria Notarialna, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie, koncentracja, wysoka kultura osobista.Oferujemy pracę w nowoczesnej kancelarii notarialnej o ugruntowanej pozycji na rynku, w kilkuosobowym, miłym, zaangażowanym zespole. Dajemy możliwość poszerzania wiedzy.

Praca dla Prawnika w Kancelarii
Praca dla Prawnika w Kancelarii
150000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Kancelaria Prawna SWWB s.c. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby do pracy na stanowisku Prawnika.Wymagania:ukończone studia prawnicze,doświadczenie w pracy w kancelarii,znajomość procedury karnej, cywilnej i administracyjnej,odpowiedzialność za powierzone zadania.prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.Obowiązki:wsparcie adwokatów i radców prawnych w bieżącej obsłudze klientów Kancelarii,sporządzanie projektów pism procesowych i dokumentów,analizy prawne,kontakt z sądami i urzędami,bieżący kontakt z klientami Kancelarii,prowadzenie akt spraw.Oferujemy:wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,szeroki zakres spraw i projektów zapewniający możliwość rozwoju zawodowego,wsparcie merytoryczne adwokatów i radców prawnych,komfortowe warunki współpracy oraz dogodną lokalizację biura w centrum miasta.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (z adnotacją: Prawnik) zawierającej CV wraz z aktualną klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji za pośrednictwem portalu lub bezpośrednio na adres e-mailZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

PRACA / PRAKTYKI W KANCELARII ADWOKACKIEJ
PRACA / PRAKTYKI W KANCELARII ADWOKACKIEJ
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Jędrych & Partnerzy z siedzibą w Warszawie poszukuje: STUDENTA PRAWA / APLIKANTA ADWOKACKIEGO / RADCOWSKIEGO Co oferujemy: - zdobycie nowego doświadczenia, - rozwój w zakresie wiedzy i umiejętności, - możliwość nawiązania stałej współpracy. Zakres obowiązków: - tworzenie projektów prostych pism procesowych, - kontakt z klientami, sądami, instytucjami i innymi podmiotami, - nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, - analiza orzecznictwa i doktryny. Wynagrodzenie: w przypadku zatrudnienia na umowę zlecenia adekwatne do zaangażowania oraz doświadczenia (nie mniej niż minimalna stawka godzinowa). Forma zatrudnienia: umowa o pracę/zlecenia/praktyki. Czas pracy: dostosowany do zajęć na uczelni. Dodatkowe wymagania: - umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, sumienność, - terminowość i dobra organizacja pracy, - umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, - dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu. CV prosimy składać przez Lento.

Praca biurowa w kancelarii prawnej
Praca biurowa w kancelarii prawnej
Biała Podlaska 10 dni plecy

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Białej Podlaskiej Łukasz Nejman zatrudni na pełen etat osobę do pracy biurowej. Oferujemy: zatrudnienie na cały etat na podstawie umowy o pracę atrakcyjne wynagrodzenie praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 szkolenie wstępne praca w młodym zespole Zakres obowiązków: wykonywanie zleconych czynności administracyjno-biurowych przygotowywanie dokumentów oraz nadzór nad ich obiegiem kontakt telefoniczny/mailowy z Klientami sporządzanie pism Wymagania: sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (Excel, Word) i urządzeniami biurowymi dobra organizacja pracy zaangażowanie i samodzielność w działaniu wykształcenie wyższe prawo jazdy kat. B chęć podjęcia dłuższej współpracy doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Praca biurowa w kancelarii komorniczej
Praca biurowa w kancelarii komorniczej
Czechowice-Dziedzice 11 dni plecy

Kancelaria komornicza przyjmie do pracy biurowej. Do zakresu obowiązków będzie należeć m.in. odbieranie poczty oraz jej segregowanie, skanowanie. Podkładanie pism do akt i in. Mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach pracy. Wymagane wykształcenie średnie.

Student prawa do kancelarii podatkowej
Student prawa do kancelarii podatkowej
Szczecin 13 dnia plecy

Poszukujemy studenta prawa do pomocy w kancelarii prawno-podatkowej, w tym do prac administracyjnych ale i przy rozliczeniach podatkowych. Praca w elastycznym wymiarze czasu w zależności od możliwości kandydata, stacjonarnie w kancelarii. Poszukiwana jest osoba, która chciałaby się edukować w kierunku podatków i doradztwa podatkowego, najlepiej student zaoczny.

Student do pracy w Kancelarii
Student do pracy w Kancelarii
Warszawa 16 dni plecy

#Warszawa #praca #studentSTUDENT DO PRACY W KANCELARIIKancelaria mieszcząca się samym centrum Warszawy, przy ul. Chłodnej poszukuje studenta prawa lub administracji.Poszukujemy osoby, do której głównych zadań będzie należała: obsługa administracyjno-biurowa Kancelarii, kontakt z sądami, urzędami i innymi instytucjami, sporządzanie prostych pism.Przez okres pierwszych 3 miesięcy praca w oparciu o umowę o płatne praktyki absolwencki zaś po tym okresie, w oparciu o umowę zlecenia.Doświadczenie zawodowe w Kancelarii nie jest warunkiem koniecznym. Ważniejsza dla nas jest sumienność, rzetelność, dokładność i pracowitość oraz zdolność szybkiego uczenia się.

Zatrudnię Pracownika Biurowego
Zatrudnię Pracownika Biurowego
Włocławek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik biurowy Kancelaria Notarialna Wojciech Gołębiewski we Włocławku Zakres obowiązków: 1. Bezpośrednia obsługa klienta 2. Praca w systemie rejestracji aktów notarialnych Notariat 3. Prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych kancelarii 4. Obsługa sekretariatu, w tym odbiór połączeń telefonicznych 5. Odbiór korespondencji oraz wysyłka poczty 6. Zarządzanie terminarzem 7. Obsługa poczty email Wymagania 1. doświadczenie w pracy w Kancelarii Notarialnej - WYMÓG KONIECZNY, 2. Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych 3. Wysoka kultura osobista 4. Punktualność i sumienność w wykonywaniu obowiązków 5. Wielozadaniowość 6. Umiejętność obsługi programu Microsoft Excel na poziomie podstawowym Informacje o stanowisku 1. Praca w godzinach 8-16 2. Umowa o pracę, na czas określony (3 miesiące okres próbny) 3. praca od 01 lutego 2024 roku

Zatrudnię pracownika biurowego
Zatrudnię pracownika biurowego
Słupca 7 dni plecy

Przyjmę na umowę zlecenia praca biurowa w kancelarii. Wymagane wykształcenie minimum średnie ekonomiczne ,lub studenta prawa ,wszystkie informacje dodatkowe telefonicznie. Kontakt telefoniczny 53*******14

Pracownik sekretariatu Kancelarii Notarialnej we Wrocławiu
Pracownik sekretariatu Kancelarii Notarialnej we Wrocławiu
Wrocław wczoraj

Kancelaria Notarialna we Wrocławiu, przy ul. Sarniej (Jagodno), zatrudni osobę na stanowisko: pracownika sekretariatu. Praca na cały etat. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, prowadzenie Repertorium, bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem, obsługa korespondencji, sporządzanie projektów aktów notarialnych.Wymagania: wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej.Najbardziej pożądane cechy: zaangażowanie, pracowitość, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.Wysokość wynagrodzenia uzależniona będzie od doświadczenia w pracy w obsłudze kancelarii notarialnej.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Swarzędz 30+ kilka dni temu

Szukam pracownika biurowego do kancelarii komorniczej w Swarzędzu. Do zadań pracownika należeć będzie rejestracja spraw, obsługa petentów, pisanie pism w sprawach. Praca w godzinach 8-14, bądź 9-15.

Kancelaria Notarialna zatrudni pracownika sekretariatu
Kancelaria Notarialna zatrudni pracownika sekretariatu
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Notarialna w Zabrzu zatrudni pracownika na pół etatu lub umowę zlecenie. Praca w godzinach od 12 do 16-17 (do uzgodnienia). Zakres obowiązków: sporządzanie projektów aktów notarialnych, obsługa sekretariatu, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, wykonywanie bieżących prac związanych z funkcjonowaniem Kancelarii, prowadzenie notarialnego repertorium, sporządzanie wypisów, odpisów, wyciągów . Wymagania: umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziane doświadczenie pracy w Kancelarii Notarialnej oraz znajomość programu RejNet.

Zatrudnię pracownika sekretariatu
Zatrudnię pracownika sekretariatu
Ząbki 16 dni plecy

Kancelaria Notarialna w Ząbkach zatrudni pracownika biurowego.Wymagania:Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy biurowej,Znajomość programu Kancelaria Notarialna,Umiejętność pracy w zespoleDokładność, Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań, Praca pod presją czasu.Mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej.

sekretarka do kancelarii prawnej
sekretarka do kancelarii prawnej
Warszawa 16 dni plecy

Kancelaria Prawna w Warszawie - Wawer przyjmie sekretarkę. Umowa B2B. Praca stacjonarna poniedziałek -- piątek 10.00-18.00. Zadania: administracyjna obsługa kancelarii - telefony, prowadzenie grafiku spotkań, obsługa spotkań, zdalnych rozpraw prawników, korespondencji. Jeżeli asystentka będzie zainteresowana podnoszeniem kwalifikacji i rozwojem, oferujemy możliwość wykonywania zadań merytorycznych/prawniczych, w miarę umiejętności. Zespół kancelarii - 4 prawników (adwokatów i radców prawnych). Kancelaria prowadzi sprawy głównie z zakresu prawa cywilnego, ale także administracyjnego oraz karnego. Adres strony www.kurek-partners.com.Prosimy o przesyłanie mailem cv na adres kontaktowy.

Sekretarka/Sekretarz biura w Kancelarii notarialnej
Sekretarka/Sekretarz biura w Kancelarii notarialnej
30+ kilka dni temu

Kancelaria notarialna w Gdańsku zatrudni osobę z doświadczeniem (Warunek konieczny) do prowadzenia sekretariatu. Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku. Od kandydatów oczekujemy: - Doświadczenia w pracy na stanowisku sekretarki/sekretarza lub prowadzenia repertorium A w Kancelarii notarialnej, - Skrupulatności i odpowiedzialności, - Ukończone studia wyższe - administracja lub pokrewne, - Chęć współpracy na dłużej, - Pozytywnego nastawienia. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę, - Wsparcia zespołu i przełożonego, - Miłą atmosferę i pracę w dużym zespole. Obowiązki: - Obsługa klientów Kancelarii, - Przygotowywanie i wydawanie wypisów, - Prowadzenie repertorium A, - Przygotowywanie i wysyłka korespondencji, - Obsługa kasowa

Kierownik Sekretariatu Kancelarii Notarialnej
Kierownik Sekretariatu Kancelarii Notarialnej
30+ kilka dni temu

Kancelaria notarialna w Gdyni zatrudni osobę z doświadczeniem (Warunek konieczny) do zarządzania birem. Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku. Od kandydatów oczekujemy: - Doświadczenia w pracy na stanowisku sekretarki/sekretarza lub prowadzenia repertorium w Kancelarii notarialnej, - Skrupulatności i odpowiedzialności, - Ukończone studia wyższe - administracja lub pokrewne, - Chęć współpracy na dłużej na tym stanowisku, - Pozytywnego nastawienia. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę, - Wsparcia zespołu i przełożonego, - Miłą atmosferę i pracę w dużym zespole. Obowiązki: - współpraca z zespołem, by zapewnić szybki proces czynności notarialnych, - Obsługa klientów Kancelarii, - Przygotowywanie i wydawanie wypisów, - Prowadzenie repertorium, - Przygotowywanie i wysyłka korespondencji, - Obsługa kasowa.

Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego
Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego
Gliwice 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy OD ZARAZ pracownika Kancelarii Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego w Gliwicach. OBOWIĄZKI: - obsługa sekretariatu Kancelarii, m.in. nadzór nad pocztą przychodzącą i wychodzącą, - pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, - archiwizacja akt, - obsługa urządzeń biurowych, - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami Kancelarii, Sądami, Komornikami, - organizacja spotkań z klientami, - sporządzanie pism i korespondencji biurowej, - sporządzanie prostych pism procesowych, w tym w postępowaniu egzekucyjnym. WYMAGANIA: - mile widziani absolwenci lub studenci IV i V roku, preferowany kierunek administracja/prawo, - mile widziane doświadczenie w pracy biurowej/ windykacji, - biegła obsługa komputera, w tym obsługa pakietu Office (szczególnie EXCEL, WORD) - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - rzetelność, komunikatywność, energiczność. OFERUJEMY: - umowę o pracę na pełny etat, - praca w godzinach 7-15 (lub do indywidualnego ustalenia), - możliwość zdobycia cennego doświadczenia i nowych umiejętności, - wsparcie i pomoc przy realizacji bieżących zadań. Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy. W przypadku pytań proszę o kontakt tel: 516 - pokaż numer telefonu -

poszukiwany prawnik, radca prawny, aplikant, praktykant
poszukiwany prawnik, radca prawny, aplikant, praktykant
Siedlce 30+ kilka dni temu

Radca prawny, prawnik, aplikant, praktykant Siedlce Miejsce pracy: Siedlce Region: Mazowieckie Kancelaria Prawna Omega poszukuje radcy prawnego, prawnika, aplikanta lub praktykanta do pracy w zespole prawnym, w zakresie obsługi spraw cywilnych, administracyjnych, gospodarczych na rzecz klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych. Wymagania: * mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii lub w instytucji bankowej, * umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu * komunikatywność i umiejętność pracy w zespole * zdolność analitycznego myślenia * wysoka kultura osobista * rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań Zakres obowiązków: * wparcie przy sporządzaniu pism procesowych, informacji i opinii prawnych, innych dokumentów związanych z działalnością Kancelarii, * pomoc dla Radców Prawnych * udział w rozprawach * analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy, * kontakt z Klientem * wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej stałych klientów Oferujemy: * atrakcyjne warunki zatrudnienia, * elastyczny czas pracy * przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole * niezbędne narzędzia pracy ( laptop, telefon, dostęp do Lexa,) * dla aplikantów - czas pracy umożliwiający niezakłócone odbywanie aplikacji * praca w Kancelarii o ogólnopolskim zasięgu * wynagrodzenie odpowiednie do zdobytego dotychczas doświadczenia * wsparcie i pomoc oraz przyuczenie od Radców Prawnych Zapraszamy do aplikowania

pracownik biurowy kancelaria komornicza Poznań
pracownik biurowy kancelaria komornicza Poznań
Poznań 30+ kilka dni temu

Kancelaria Komornicza w Poznaniu poszukuje pracownika biurowego. Zakres obowiązków: Rejestracja i zakładanie spraw egzekucyjnych Odbiór korespondencji, kontakt z urzędami i sądami Odbieranie telefonów oraz przyjmowanie interesantów Archiwizacja dokumentów kancelarii Asystowanie w czynnościach egzekucyjnych Wymagania: Minimum 2 letnie doświadczenie pracy w kancelarii komorniczej (warunek konieczny) Bardzo dobra znajomość przepisów prawa cywilnego i postępowania cywilnego w zakresie egzekucji sądowej, ustawy o komornikach sądowych i egzekucji, ustawy o kosztach komorniczych (warunek konieczny) Umiejętność pracy pod presją czasu Dobra organizacja pracy, dokładność, Umiejętność pracy w zespole jak i pracy samodzielnej Wysoka kultura osobista Doskonałą znajomość obsługi systemu Komornik SQL Znajomość programów Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel) Oferujemy: Stabilne zatrudnienie Elastyczne godziny pracy Praca w miłej i przyjaznej atmosferze Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz kwalifikacji CV prosimy przesłać na adres mailowy: kancelariapoznan2023gmail.com

Asystent biurowy / sekretarka / asystent Zarządu Kraków - Br
Asystent biurowy / sekretarka / asystent Zarządu Kraków - Br
30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelaria Rachunkowej.   Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: prowadzenie spraw sekretariatu, prowadzenie ewidencji korespondencji i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, odbiór dokumentów od Klientów Kancelarii. skanowanie i sortowanie dokumentów, zamówienia materiałów biurowych itp. dla Kancelarii, inne sprawy bieżące.   Wymagania: - wykształcenie wyższe licencjackie + minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, - dobra znajomość pakietu OpenOffice, - język angielski w stopniu komunikatywnym, - wysoka kultura osobista, - samodzielność, - umiejętność pracy w zespole. WYŁĄCZNIE osoby trwale NIEPALĄCE   Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - nowoczesne narzędzia pracy - dobrą atmosferę w pracy - możliwość poszerzenia wiedzy - praca od poniedziałku do piątku   Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie swojej aplikacji na adres: praca (at) faber-kancelaria.pl   Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.   W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), mając również na uwadze prawodawstwo krajowe)

Praca admistracyjno- biurowa Bydgoszcz
Praca admistracyjno- biurowa Bydgoszcz
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Atrakcyjna oferta- praca biurowa, stacjonarnie w Bydgoszczy. Poszukiwany pracownik do sekretariatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Do obowiązków potencjalnego pracownika należeć będzie m.in: bieżąca obsługa klienta i kancelarii (wykonywanie telefonów do klientów, odpisywanie na maile), przygotowywanie dokumentacji i poczty do wysyłki, prowadzenie kalendarza, podawanie kawy/herbaty. Wymagana jest biegła znajomość obsługi sprzętów biurowych i komputera, w tym pakietu Office, komunikatywność, umiejetność pracy w grupie, zaradność, a przede wszystkim chęć do pracy i do nauki. Praca w miłym, zgranym zespole. Prosimy o przesyłanie CV wraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy wskazany w niniejszym ogłoszeniu. Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.

Specjalista - Wydział Obsługi Kancelaryjnej i Archiwizacji
Specjalista - Wydział Obsługi Kancelaryjnej i Archiwizacji
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika kancelarii do Wydziału Obsługi Kancelaryjnej i Archiwizacji w Departamencie Administracji i Zamówień. Główne zadania: - praca w kancelarii ogólnej BFG - rejestracja korespondencji oraz obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (system EZD) - obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej w postaci papierowej i elektronicznej (rejestracja w systemie EZD, rozdział, wysyłka) - obsługa składów chronologicznych - obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) - obsługa skrzynki do doręczeń elektronicznych - przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych - prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy i umów z podmiotami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie oraz rozliczanie faktur za te usługi - udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych – instrukcja kancelaryjna i archiwalna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt - współdziałanie w prowadzeniu archiwum zakładowego Funduszu Oczekiwania: - 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją bądź pracą w kancelarii lub archiwum - znajomość systemu EZD - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego - doskonałą lokalizację biura (ścisłe centrum Warszawy) - atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń: pracowniczy program emerytalny (7% wynagrodzenia), prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do kart sportowych/hali sportowej, biletów do kina/teatru - przyjazną atmosferę pracy

Starszy specjalista ds. administracji
Starszy specjalista ds. administracji
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika kancelarii do Wydziału Obsługi Kancelaryjnej i Archiwizacji w Departamencie Administracji i Zamówień. Główne zadania: - praca w kancelarii ogólnej BFG - rejestracja korespondencji oraz obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (system EZD) - obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej w postaci papierowej i elektronicznej (rejestracja w systemie EZD, rozdział, wysyłka) - obsługa składów chronologicznych - obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) - obsługa skrzynki do doręczeń elektronicznych - przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych - prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy i umów z podmiotami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie oraz rozliczanie faktur za te usługi - udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych – instrukcja kancelaryjna i archiwalna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt - współdziałanie w prowadzeniu archiwum zakładowego Funduszu Oczekiwania: - 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją bądź pracą w kancelarii lub archiwum - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego - doskonałą lokalizację biura (ścisłe centrum Warszawy) - atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń: pracowniczy program emerytalny (7% wynagrodzenia), prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do kart sportowych/hali sportowej, biletów do kina/teatru - przyjazną atmosferę pracy

Student do pracy w Kancelarii
Student do pracy w Kancelarii
Warszawa 30+ kilka dni temu

#Warszawa/ Wola #praca #studentSTUDENT DO PRACY W KANCELARIIKancelaria mieszcząca się na Warszawskiej Woli, przy ul. Chłodnej poszukuje studenta prawa/ administracji do pomocy w sprawach biurowych i nie tylko ….Kancelaria specjalizuje się w sporach sadowych kredytów powiązanych w walutą CHF.Poszukujemy osoby, do której głównych zadań będzie należała: - obsługa administracyjno-biurowa Kancelarii, - kontakt z sądami, urzędami i innymi instytucjami, - sporządzanie prostych pism, w tym projektów pism procesowych.Wynagrodzenie w wysokości uzależnionej od wymiaru czasu pracy (do ustalenia). Poszukujemy osoby do pracy w wymiarze minimum 3 dni w tygodniu.Doświadczenie zawodowe w Kancelarii nie jest warunkiem koniecznym. Ważniejsza dla nas jest sumienność, rzetelność, dokładność i pracowitość oraz zdolność szybkiego uczenia się.W treści wiadomości prosimy o wskazanie dostępności (od kiedy możliwe jest rozpoczęcie pracy oraz w jakim wymiarze tj. w jakie dni i w jakich godzinach w przedziale 8 00 – 18 00 ).

Asystentka / Asystent w kancelarii prawnej
Asystentka / Asystent w kancelarii prawnej
Warszawa 16 dni plecy

Kancelaria GKR Legal zatrudni na pełen etat na umowę o pracę asystentkę prawną / asystenta prawnego.Kim jesteśmyGKR Legal stanowi zgrany i sprawdzony zespół. Pracujemy, wymieniamy doświadczenia i poszukujemy nowych rozwiązań. Zapewniamy naszym klientom rzetelne doradztwo prawne, bazujące nie tylko na wiedzy prawniczej, ale również na właściwym rozumieniu kontekstu biznesowego. Relacje z klientami i współpracownikami budujemy na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Profesjonalizm i zaangażowanie w pracę łączymy harmonijnie z życiem prywatnym, rozwojem i realizowaniem pasji. Zapraszamy do współpracy.Szukamy współpracownika, który:posiada minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenckim lub sekretarskim w kancelarii prawnej;zna język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację mailową, telefoniczną oraz bezpośrednią;posiada bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - głównie Word, PowerPoint;ma pozytywne nastawienie do pracy oraz zaangażowanie;jest skrupulatny/a i odpowiedzialny/a za powierzone zadaniadodatkowym atutem będzie zainteresowanie zagadnieniami związanymi ze znakami towarowymi.Twój zakres obowiązków: bieżące wsparcie pracy prawników kancelarii;prowadzenie bazy znaków towarowych;przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby kancelarii;praca z dokumentami (dbanie o ich sprawny obieg, formatowanie i archiwizacja, wysyłka korespondencji)nadzór nad kalendarzami członków zespołu kancelarii;kontaktowanie się z sądami i urzędami administracji publicznej;wsparcie recepcji kancelarii.Co oferujemy?zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie,pakiet benefitów m.in. w pełni sfinansowaną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do pakietu sportowego i ubezpieczenia grupowego na życiepracę z sympatycznym, dynamicznym, kompetentnym oraz zgranym zespołem w pozytywnej atmosferzewyjścia integracyjne – lubimy spotykać się również po pracy :);pracę w nowoczesnym biurze w dobrze skomunikowanym centrum Warszawy.Wymagane dokumentyZainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu, podając w tytule wiadomości Asystent/Asystentka  na adres biuro(ad)gkrlegal.pl

Kancelaria notarialna w Warszawie zatrudni pracownika
Kancelaria notarialna w Warszawie zatrudni pracownika
30+ kilka dni temu

Kancelaria notarialna znajdująca się w Warszawie, w dzielnicy Śródmieście, zatrudni pracownika biurowego/pracownika sekretariatu. Opis stanowiska: - praca w pełnym wymiarze godzin, - obsługa repertorium (Wolters), biurowość, korespondencja, kontakt z klientami, sporządzanie odpisów oraz klauzul poświadczeniowych, - obsługa kalendarza kancelarii, - podawanie kawy i herbaty klientom. Od kandydatów oczekujemy: - znajomości obsługi komputera, w szczególności Microsoft Word, - umiejętności obsługi urządzeń biurowych, - dobrej organizacji pracy własnej, - komunikatywna znajomość języka angielskiego, - mile widziane doświadczenie. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV - kociszewski @ notariusze.waw.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

Pracownik Administracyjny 1/2 etatu
Pracownik Administracyjny 1/2 etatu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCzym będziesz się zajmowała/zajmował? -Obsługą korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (opisywanie wg standardów, wprowadzanie terminów do kalendarza, przygotowanie załączników, wysyłka) -Realizacją płatności związanych z działalnością kancelarii, -Dbaniem o bieżące funkcjonowanie biura (m.in. zamawianie materiałów eksploatacyjnych, pilnowanie terminów przeglądów, kontakt z administracją budynku), -Współpracą z działem IT (zgłaszanie zapotrzebowania, kontrola stanu, zgłaszanie usterek), -Wsparciem w organizacji spotkań, szkoleń, konferencji oraz działaniach marketingowych, -Bieżącym monitorowaniem tematów w zakresie zamówień publicznych, -Wsparciem zespołu prawników w codziennych czynnościach np. weryfikacja statystyk, porównania danych, dostarczania treści, -Jesteśmy otwarci na zmiany więc masz pełną swobodę w proponowaniu implementacji nowych rozwiązań, usprawnień, automatyzacji w funkcjonowaniu kancelarii. Aby sprawdzić się w tej roli powinnaś/powinieneś: -Mieć minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta biura, kancelarii lub stanowisku związanym z pracami administracyjnymi, -Wcześniejsze doświadczenie w pracy na poziomie minimum dobrym z MS Office (Word, Excel, Power Point, Sharepoint). Będziesz pracował/a z pakietem Office na co dzień więc ich znajomość jest niezbędna, -Pracujemy również na wewnętrznym systemie kancelarii, w który wdrożymy Cię w ciągu pierwszych dni pracy, -Mieć duże poczucie odpowiedzialności, -Wykazywać samodzielność w działaniu, -Być skrupulatny/a: terminy są w wielu sprawach nieprzekraczalne a poprawne zaadresowanie korespondencji kluczowe, -Pojawiać się w biurze (jesteśmy na Strzeleckiej) od poniedziałku do piątku i dysponować czasem w godzinach 12:00-16:00 lub 13:00-17:00 (do ustalenia). Oferujemy: -Umowa o pracę, umowa zlecenia, b2b na ½ etatu – Ty wybierasz jaka forma współpracy Ci odpowiada, -Adekwatne wynagrodzenie przy założeniu około 80 godzin w miesiącu: startujemy od 2000 zł netto, jednak finalna stawka zależeć będzie od Twojego doświadczenia i formy zatrudnienia, -Piątkowe ucztowanie: w piątki spotkasz w KPM koneserów kuchni świata. To w ten dzień wspólnie jemy ulubione posiłki, które zamawiamy do kancelarii. Całość okraszona jak zwykle dobrą atmosferą i rozmowami, -Rzetelne wdrożenie stanowiskowe, które przeprowadzi Monika – Office Manager, z którą praca jest benefitem samym w sobie - sam/a ocenisz, -Indywidualne traktowanie – będziesz wiedział w jakim kierunku zmierzasz.

Koordynatora biura /asystent (ka)
Koordynatora biura /asystent (ka)
Będzin 10 dni plecy

W związku z prężnym rozwojem Biuro rachunkowego poszukujemy Koordynatora biura /asystent (ka)·  obsługa sekretariatu,·        obsługa programów kancelarii, w tym bazy klientów,·        nadzorowanie obiegu korespondencji biura·        redagowanie i przygotowywanie dokumentów firmowych,·        dbanie o zaopatrzenie biura i kontakty z dostawcami,·        kontakty z podmiotami zewnętrznymi,·        aktualizacja zestawień,·        obsługa spotkań.· umiejętność obsługi portali społecznościowych będzie dodatkowym atutemWymagania:·        dobra znajomość języka angielskiego,·        min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,·        bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,·        bardzo dobra organizacja pracy,·        wysoka kultura osobista,·        zdolności organizacyjne i interpersonalne,·        zaangażowanie,Oferujemy :· praca w stabilnym zespole· pakiet MultiSport · pakiet medyczny

Asystent Syndyka, Rzeczoznawcy majątkow/ agent nieruchomości
Asystent Syndyka, Rzeczoznawcy majątkow/ agent nieruchomości
Chrzanów 19 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukiwany asystent Syndyka ze znajomością zagadnień rynku nieruchomości, Asystent rzeczoznawcy majątkowego/pośrednik nieruchomości Do zespołu specjalistów ds. nieruchomości poszukujemy osoby zainteresowanej głównie współpracą przy pracy w kancelarii Syndyka oraz przy pisaniu operatów szacunkowych - wycen nieruchomości. Ponadto praca może obejmować czynności związane z pośrednictwem w sprzedaży nieruchomości oraz elementy księgowości. Istnieje możliwość zatrudnienia i współpracy w wybranej formie (część etatu lub własna działalność). Zainteresowanych prosimy o przesłanie Cv na adres e mail biura Kontakt pod nr 693 - pokaż numer telefonu - , www.jwtk.pl lub zgłoszenie się osobiście Odezwiemy się do wybranych osób.

Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria WP Law zatrudni osobę do stałej współpracy. Stanowisko: Asystent/Asystentka ds. administracyjnych ze znajomością języka angielskiego Wymagania: - doświadczenie na stanowisku administracyjnym (praca w kancelarii będzie dodatkowym atutem) - wysoka kultura osobista, komunikatywność, skrupulatność - dyspozycyjność w godzinach 9:00- 17:00 - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - status studenta (chętnie studenci zaoczni na kierunkach: administracja, socjologia, zarządzanie i pokrewnych) Do Twoich obowiązków będzie należało m.in : - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - kompletowanie dokumentacji, w tym wysyłanie pism oraz archiwizacja - monitorowanie spraw sądowych - prowadzenie kancelaryjnego kalendarza - wsparcie administracyjne współpracowników Zgłoszenia CV wraz z klauzulą można kierować na adres: rekrutacja[at]wplaw.pl

Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
Asystent/Asystentka ds. administracyjnych
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria WP Law zatrudni osobę do stałej współpracy. Stanowisko: Asystent/Asystentka ds. administracyjnych ze znajomością języka angielskiego Wymagania: - doświadczenie na stanowisku administracyjnym (praca w kancelarii będzie dodatkowym atutem) - wysoka kultura osobista, komunikatywność, skrupulatność - dyspozycyjność w godzinach 9:00- 17:00 - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - status studenta (studenci zaoczni na kierunkach: administracja, socjologia, zarządzanie i pokrewnych) Do Twoich obowiązków będzie należało m.in : - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - kompletowanie dokumentacji, w tym wysyłanie pism oraz archiwizacja - monitorowanie spraw sądowych - prowadzenie kancelaryjnego kalendarza - wsparcie administracyjne współpracowników Zgłoszenia CV wraz z klauzulą można kierować na adres: rekrutacja[at]wplaw.pl

Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej - praca stacjonarna Wrocław
Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej - praca stacjonarna Wrocław
165000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. j.Prestiżowa kancelaria prawna od 20 lat działająca na terenie Polski oraz na arenie międzynarodowej zaprasza Ciebie do aplikowani na stanowisko pracownika sekretariatu.Nasze biura znajdują się we Wrocławiu, Warszawie i Gliwicach. Na rynku działamy od ponad 20 lat. co oznacza, że możemy zaoferować stabilne zatrudnienie mimo zmieniającej się rzeczywistości. Należymy do międzynarodowej grupy Schindhelm, która zrzesza kancelarie w kilkunastu krajach w Europie i Azji, a także ściśle współpracujemy z International Advisory Group (IAG) - międzynarodową siecią kancelarii prawnych oraz podatkowych z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji i rejonu Pacyfiku.Twój zakres obowiązków• Kompleksowa obsługa sekretariatu Kancelarii we Wrocławiu w trybie stacjonarnym– prace administracyjno-biurowe;- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- Koordynacja obiegu dokumentów;- Obsługa poczty elektronicznej;• Współpraca z dostawcami usług;• Obsługa spotkań, szkoleń, eventów marketingowych;• Organizacja podróży.Nasze wymaganiaDobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;Doskonała organizacja pracy własnej;Umiejętność pracy zespołowej;Zdolności organizacyjne, pozytywne nastawienie do ludzi i entuzjazm w działaniu;Mile widziane doświadczenie w zakresie zarzadzania zespołem;Dyspozycyjność (praca naprzemienna w godz. 8-16 i 10-18);Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz kultura osobista;Obsługa poczty elektronicznej oraz znajomość pakietu MS Office;Obsługa urządzeń biurowych;Odpowiedzialności za powierzone zadania;Umiejętność pracy pod presją czasu;Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach.To oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej Kancelarii;Prace w zdigitalizowanym środowisku;Skróconą pracę w piątki;Multisport;Prywatną opiekę medyczną.Dodatkowe informacjeOferty ze wskazaniem oczekiwanego wynagrodzenia, a także zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, prosimy wysyłać, klikając w przycisk APLIKUJ.Oferty, które nie będą spełniać wskazanych wymogów, nie zostaną rozpatrzone.

Specjalista ds. kontaktu z Klientem - Kancelaria Prawna
Specjalista ds. kontaktu z Klientem - Kancelaria Prawna
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKim jesteśmy? Kancelaria Prawna VIA LEX powstała w 2013 roku, jako jedna ze spółek, należących do polskiej rodzinnej firmy Kaczmarski Group. Zespół Kancelarii Prawnej liczy już ponad 100 osób, a w jego skład wchodzą adwokaci, radcowie prawni, aplikanci adwokaccy i radcowscy, prawnicy oraz pracownicy administracyjni. Reprezentujemy naszych Klientów w postępowaniach sądowym, egzekucyjnym, a także podejmujemy się kompleksowej obsługi prawnej. Wiemy, że aby osiągnąć sukces w biznesie – podobnie jak w sporcie – konieczna jest ciągła praca na najwyższym poziomie. Nasz zespół stale się powiększa, jednak ciągle chcemy działać w niekorporacyjnym klimacie. Od wielu lat osiągamy sukcesy, bo niezależnie od tego co i jak robimy, bazujemy na jakości i profesjonalizmie. W codziennej pracy opieramy się na partnerstwie i pracy zespołowej. Przekonaj się, że to miejsce pracy właśnie dla Ciebie! Kogo poszukujemy? Specjalista ds. kontaktu z Klientem lokalizacja: Wrocław Jakich zadań możesz się spodziewać? bieżącej obsługi klientów kancelarii na każdym etapie postępowania; przygotowywania odpowiedzi na zapytania mailowe oraz telefoniczne dotyczące aktualnego stanu sprawy prowadzonej przez kancelarię; odpowiedzialności za proces rejestracji i analizy zasadności reklamacji wnoszonych przez Klientów; współpracy z innymi zespołami w zakresie pozyskania niezbędnych informacji do udzielenia odpowiedzi na wpływające zapytania ze strony klientów; uczestnictwa w działaniach związanych z usprawnianiem procesu obsługi zapytań klientów; dbałości o przestrzeganie standardów działania określonych przez firmę; udziału w wychodzących kampaniach informacyjnych do klientów kancelarii; prowadzenia dokumentacji związanej z czynnościami podejmowanymi na sprawach w obsłudze kancelarii. Do naszego zespołu zapraszamy osoby, które: doświadczenie na podobnym stanowisku; dyspozycyjność 5 dni w tygodniu; nastawienie na jakość pracy, w szczególności na współpracę z Klientem; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne; wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania; lekkość pisania; dobra organizacja pracy. Na pewno wyróżni Cię spośród innych: Podstawowa wiedza na temat procesu sądowego i egzekucyjnego w zakresie odzyskiwania należności; Nie ograniczamy się, więc jeśli masz większe doświadczenie – wyślij CV! Co możemy Ci zaproponować? Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, wolne weekendy; Przyjazną atmosferę pracy; Przyjazną kulturę organizacyjną; Możliwość zdobycia wiedzy na temat funkcjonowania przedsiębiorstw na polskim rynku; Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji poprzez indywidualnie dobrany proces wdrożeniowy; Możliwość rozwoju umiejętności interpersonalnych, a także negocjacji biznesowych; Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport; Wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy.

Kancelaria adwokacka zatrudni aplikanta I roku
Kancelaria adwokacka zatrudni aplikanta I roku
Kraków 10 dni plecy

Kancelaria Adwokacka Sevexim w Krakowie zatrudni aplikanta I roku aplikacji w pełnym wymiarze godzinowym.Wymagania: praca lub praktyka w kancelarii i orientacja w jej funkcjonowaniu. Niezbędnym wymaganiem jest samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz odpowiedzialność za powierzone zadania. Nadto oczekuje się dobrej organizacji pracy i komunikatywności. Mile widziane doświadczenie w sprawach z zakresu prawa gospodarczego i cywilnego.Zadania: sporządzanie pism procesowych, nadzór nad przydzielonymi sprawami, utrzymywanie kontaktu z klientami oraz instytucjami odpowiedzialnymi za stosowanie prawa.Wynagrodzenie: adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce oraz zakresu obowiązków. Zwracamy się z prośbą o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail kancelarii.Z góry dziękujemy za zainteresowanie nasza propozycją współpracy, do bezpośredniej rozmowy zaprosimy tylko wybrane osoby.Prosimy o dopisanie do CV klauzuli dotyczącej wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku.

Zatrudnimy adwokata, radcę prawnego  lub aplikanta adwokackiego
Zatrudnimy adwokata, radcę prawnego lub aplikanta adwokackiego
850000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

„Kancelaria Adwokacka Florczak Keller i Wspólnicy” Sp.j. w Łodzi nawiąże stałą współpracę z adwokatem, radcą prawnym lub aplikantem radcowskim.Zakres obowiązków:zastępstwo procesowe przed sądami - czynny udział w posiedzeniach Sądu! praca merytoryczna - przygotowywanie pozwów,pism procesowych itd.,bieżąca obsługa klientów kancelarii,analiza prawna wybranych zagadnień,opiniowanie umów,zastępstwo procesowe przed sądami,nadzór nad obsługą obiegu korespondencji,Wynagrodzenie: uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności, z uwzględnieniem wynagrodzenia minimalnego, do ustalenia po przeprowadzonej rozmowie z kandydatem.Forma zatrudnienia: umowa zlecenia/ umowa o pracę/ umowa o współpracęZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami.Kancelaria Adwokacka Florczak Keller i Wspólnicy sp. j. w Łodzi w celu poszerzenia zespołu nawiąże współpracę z adwokatem, radcą prawnym albo aplikantem adwokackim lub radcowskim.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (wraz z zgodą na przetwarzanie danych dla procesu rekrutacji) do dnia 20 lutego 2024 r.

Pełnomocnik - Akty Notarialne - zlecenie
Pełnomocnik - Akty Notarialne - zlecenie
Przasnysz 11 dni plecy

Poszukujemy osoby wspierającej w naszej organizacji proces przenoszenia prawa własności (po zakupie mieszkań). Umowa zlecenie.Dwie lokalizacje (do wyboru w formularzu) Przasnysz lub CiechanówDo zadań należy:Zawieranie umów przeniesienia prawa własności w kancelarii notarialnej.Archiwizacja umów przeniesienia prawa własności (aktualizacja zestawienia .xls oraz zamieszczanie skanów umów na wewnętrznym dysku Spółki).Pozyskiwanie ankiet satysfakcji klienta Spółka zapewnia przygotowanie kompletu dokumentów i wdrożenie w proces przenoszenia prawa własności.Osoba realizująca ww zadania uzyska stosowne pełnomocnictwa oraz zostanie wyposażona w niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon).Przewidywana praca w okresie maj - czerwiec.Zaangażowanie:maj - czerwiec (ok. 70 aktów)Rozliczenie za każdy akt 40 zł /nettoWymagania:umiejętność analizowania i rozumienia dokumentów formalno - prawnychmile widziane doświadczenie na rynku nieruchomości w roli: agenta/ doradcy handlowego w biurze sprzedaży / zarządcy nieruchomościmile widziane wykształcenie prawne lub administracyjnepunktualność, dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobistadyspozycyjność: 8:00-16:00; plan spotkań podawany z tygodniowym wyprzedzeniemnienaganna prezencjaobycie w obsłudze klienta

Sekretarka prawna/kancelaria/Łódź (jęz. ang. min. B2)
Sekretarka prawna/kancelaria/Łódź (jęz. ang. min. B2)
Łódź 30+ kilka dni temu

Dla renomowanej kancelarii prawnej zajmującej się kompleksową obsługą podmiotów gospodarczych, zarówno polskich jak i zagranicznych, do jej siedziby w Łodzi poszukuję kandydatów na stanowisko: Sekretarka prawna/kancelaria/Łódź (jęz. ang. min. B2) Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu: odpowiedzialność za obieg korespondencji, zaopatrzenie biura, obsługę spotkań biznesowych i kontakt z klientami (w tym anglojęzycznymi), inne prace administracyjne. Oczekiwania: - doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej/sekretaryjnej/recepcyjnej, - wysoka kultura osobista i doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, - biegła znajomość języka angielskiego (mile widziani absolwenci filologii angielskiej), minimum B2, - prawo jazdy, - atutem będzie doświadczenie w pracy w podobnym miejscu: kancelaria prawna, obsługa klienta biznesowego, - dobra organizacja pracy, komunikatywność, motywacja i zaangażowanie Oferta: - praca na pełen etat, na umowę o pracę w atrakcyjnym miejscu, - kontakt z klientami biznesowymi, - dodatkowe benefity- karta FitProfit i prywatne ubezpieczenie medyczne, - godziny pracy: 9-17, a w wyjątkowych sytuacjach (pandemia) częściowa możliwość pracy zdalnej. CV: @