Praca w kancelarii
Poszukiwany! Student/ka Prawa, Prawnik/Prawniczka lub Aplikant/ka!Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi oraz filią w Tomaszowie Mazowieckim poszukuje ambitnej osoby do naszego zespołu na stanowisko asystenta na podstawie umowy zlecenie/umowy o pracę. Jeśli jesteś studentem ostatnich lat prawa, absolwentem studiów prawniczych lub aplikantem, a jednocześnie zależy Ci na zdobyciu praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w prężnie rozwijającej się kancelarii, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Praca wykonywana będzie w siedzibie Klienta Kancelarii w Łaznowskiej Woli, ewentualnie w siedzibie lub filii Kancelarii. Możliwe prace wyjazdowe w urzędach. W przypadku osób posiadających stosowne uprawnienia, również w sądach na terenie całej Polski, głównie w województwie łódzkim.Bliższe informacje o Kancelarii znaleźć można na stronie internetowej: www.adwokat-sylwestrowicz.pl/Dopuszczamy kandydatury praktykantów lub osób chętnych do odbycia stażu.Nasze oczekiwania:Studenci ostatnich lat prawa, prawnicy lub aplikanci zainteresowani zdobywaniem praktyki w obszarze prawa gospodarczego i cywilnego, prawa rodzinnego oraz prawa karnego.Dobra znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz rodzinnego.Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjne.Chęć rozwijania się zawodowo i podejmowania nowych wyzwań.Rzetelność i sumienność.Profesjonalizm w wykonywaniu powierzonych zadań.Umiejętność planowania zadań.Podstawowa znajomość pakietu MS Office.Doświadczenie mile widziane, jednak nie jest konieczne. Wszystkiego można się nauczyć.Zakres obowiązków:opracowywanie pism procesowych i innych,analiza problemów prawnych, wyszukiwanie orzecznictwa sądowego, stanowisk doktryny w wybranym zakresie,sporządzanie projektów pozwów i innych pism inicjujących postępowanie cywilne, karne i administracyjne, egzekucyjne bądź odwołań od rozstrzygnięć wydanych w danych postępowaniach, oraz sporządzanie projektów innych pism,terminowe wykonywanie zobowiązań sądu czy innych organów lub podmiotów.Co oferujemy:Praktykę w prężnie rozwijającej się kancelarii adwokackiej, gdzie zdobędziesz cenne doświadczenie.Godziny pracy 9-17Miejsce pracy: Łaznowska Wola (powiat tomaszowski, woj. łódzkie) - ewentualnie w Łodzi i Tomaszowie MazowieckimPrzyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych prawników.Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od posiadanego doświadczenia.Jak aplikować?Zainteresowanych podjęciem zatrudnienia prosimy o przesyłanie CV oraz ewentualnie innych dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy lub poprzez OLX .W przypadku, jeśli w przesłanych przez Państwa dokumentach będą znajdować się dane osobowe, których zakres wykracza poza katalog danych określonych w art. 22^1 § 1 k.p. (np. wizerunek) prosimy o wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas tych danych. W przeciwnym razie Państwa aplikacje nie będą mogły brać udział w rekrutacji. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w klauzuli informacyjnej (do wglądu w siedzibie Kancelarii).Informuję, że Administratorem danych jest Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi przy al. Piłsudskiego 133D lok. 109. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgody mogą być w każdym momencie cofnięte, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed ich cofnięciem. W tym celu prosimy o kontakt.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę prawniczą z nami!
Poszukujemy osoby do pracy w Kancelarii w Łasku.Mile widziany również student / studentka studiów wieczorowych bądź zaocznych na kierunkach prawo lub administracja.Praca w młodym zespole, dobra atmosfera pracy.Gwarantujemy możliwość rozwoju zawodowego.Oferta odbycia stażu z perspektywą dalszego zatrudnienia.
Kancelaria Prawna Król i Wspólnicy z siedzibą w Legnicy zatrudni osoby z wykształceniem prawniczym oraz aplikantów adwokackich i radcowskich. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres e-mail.
Kancelaria Notarialna w centrum Warszawy zatrudni osobę do obsługi sekretariatu. Doświadczenie mile widziane. Praca na cały etat. Obowiązki: obsługa repertorium, wysyłka korespondencji, przygotowywanie poświadczeń dokumentów, prowadzenie kalendarza.Prosimy w odpowiedzi na ogłoszenie wpisać jakiego wynagrodzenia Państwo oczekują.
Kancelaria notarialna notariuszy Anny Szendzielorz i Zuzanny Pardubickiej-Wieczorek w Knurowie, zatrudni pracownika sekretariatu z doświadczeniem.Poszukujemy do naszego zespołu osoby pracowitej, chętnej do zdobywania wiedzy, dokładnej, punktualnej i odpowiedzialnej.Proponujemy zatrudnienie na pełny etat, w ramach umowy o pracę od 01.03.2024 roku.Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało prowadzenie sekretariatu kancelarii, w tym między innymi prowadzenie Repertorium, przygotowywanie korespondencji, przygotowywanie wniosków wieczystoksięgowych, przygotowywanie kart KAS i GIIF, obsługa interesantów, w tym udzielanie merytorycznych informacji, przyjmowanie i weryfikowanie dokumentów oraz (w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia) sporządzanie projektów aktów notarialnych.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub/i wykształcenie prawnicze mile widziane, w szczególności obsługa programu Kancelaria Notarialna (Wolters Kluwer).
Opis oferty pracyPoszukiwana osoba do pracy na umowę o pracę na pełny etat w kancelarii komorniczej w Bielsku-Białej. Doświadczenie i wiedza na temat specyfiki zawodu mile widziane. Wymagania: dyspozycyjność, znajomość podstawowych przepisów prawa, uczciwość, wysoka kultura osobista, komunikatywność.
W związku z dynamicznym rozwojem Kancelarii Adwokackiej zatrudnimy radców prawnych, adwokatów, aplikantów radcowskich, aplikantów adwokackich, prawników, studentów prawa. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji.
Opis oferty pracyKancelaria Notarialna zatrudni osobę, która pracowała już wcześniej w Kancelarii Notarialnej i posiada doświadczenie. Mile widziani także aplikanci notarialni. Osoby zainteresowana prosimy o przesyłanie CV.
Opis oferty pracyKancelaria Prawna zatrudni pracowników do pionu logistycznego oraz specjalistów w zakresie marketingu. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-meil.
Opis oferty pracyKancelaria Jędrych & Partnerzy z siedzibą w centrum Warszawy poszukuje: STUDENTA PRAWA / APLIKANTA ADWOKACKIEGO / RADCOWSKIEGO Co oferujemy: - zdobycie nowego doświadczenia, - rozwój w zakresie wiedzy i umiejętności, - możliwość nawiązania stałej współpracy. Zakres obowiązków: - tworzenie projektów prostych pism procesowych, - kontakt z klientami, sądami, instytucjami i innymi podmiotami, - nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów , - analiza orzecznictwa i doktryny. Wynagrodzenie: adekwatne do zaangażowania oraz doświadczenia (nie mniej niż minimalna stawka godzinowa) Forma zatrudnienia: umowa o pracę/zlecenia/praktyki. Preferujemy raczej pełen etat. Dodatkowe wymagania: - umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, sumienność, terminowość, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, - umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, - umiejętność posługiwania się portalami informacji prawniczej (Lex/Legalis), - dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego. CV prosimy składać przez Lento.
Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem Kancelarii Adwokackiej zatrudnimy radców prawnych, adwokatów, aplikantów radcowskich, aplikantów adwokackich, prawników, studentów prawa. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji.
Pracownik biurowy w kancelarii syndykaOpis:Syndyk Sebastian Grysiak poszukuje kandydata do pracy na stanowisku pracownika biurowego w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia - atrakcyjne wynagrodzenie.Zakres obowiązków:rejestracja wnioskówobsługa wpływającej korespondencji,przygotowywanie akt postępowania,bieżące prowadzenie spraw,obsługa administracyjna kancelarii.Wymagania:umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.student prawa lub administracji,wiek do 26 roku życia.Oferujemy:stabilne wynagrodzeniemożliwość rozwojumiłą i spokojną atmosferę pracywynagrodzenie netto 3500,00 zł - 4500,00 złOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail wraz z klauzulą:kontakt(malpa)ukrz.pl"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Kancelaria Notarialna w Warszawie na Białołęce poszukuje osoby na pełen etat na stanowisko Asystent Notariusza/Aplikant Notarialny.Zakres obowiązków:-bieżąca obsługa sekretariatu,-przygotowywanie odpisów, wypisów, poświadczeń,-prowadzenie repertorium elektronicznego (Kancelaria Notarialna),-sporządzanie projektów aktów notarialnych,-bezpośredni kontakt z klientem.Wymagania:- ukończone studia prawnicze lub student ww. kierunku,- mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej,- biegła znajomość obsługi komputera, w tym programów MS Office,-dyspozycyjność, uczciwość i samodzielność, chęć do nauki.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w postaci CV.
Praca od pon. do pt. w godz. 9:00-17:00.Stanowisko: repertorzysta/ka w dwuosobowym sekretariacie.Podstawowe obowiązki:rejestrowanie czynności notarialnych w programie Kancelaria Notarialna,wystawianie faktur w systemie Kancelaria Notarialna,prowadzenie ksiąg notarialnychWymagania: doświadczenie w prowadzeniu repertorium w programie Kancelaria Notarialna, skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie, koncentracja, wysoka kultura osobista.Oferujemy pracę w nowoczesnej kancelarii notarialnej o ugruntowanej pozycji na rynku, w kilkuosobowym, miłym, zaangażowanym zespole. Dajemy możliwość poszerzania wiedzy.
Kancelaria Prawna SWWB s.c. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje osoby do pracy na stanowisku Prawnika.Wymagania:ukończone studia prawnicze,doświadczenie w pracy w kancelarii,znajomość procedury karnej, cywilnej i administracyjnej,odpowiedzialność za powierzone zadania.prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.Obowiązki:wsparcie adwokatów i radców prawnych w bieżącej obsłudze klientów Kancelarii,sporządzanie projektów pism procesowych i dokumentów,analizy prawne,kontakt z sądami i urzędami,bieżący kontakt z klientami Kancelarii,prowadzenie akt spraw.Oferujemy:wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,szeroki zakres spraw i projektów zapewniający możliwość rozwoju zawodowego,wsparcie merytoryczne adwokatów i radców prawnych,komfortowe warunki współpracy oraz dogodną lokalizację biura w centrum miasta.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (z adnotacją: Prawnik) zawierającej CV wraz z aktualną klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji za pośrednictwem portalu lub bezpośrednio na adres e-mailZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Opis oferty pracyKancelaria Jędrych & Partnerzy z siedzibą w Warszawie poszukuje: STUDENTA PRAWA / APLIKANTA ADWOKACKIEGO / RADCOWSKIEGO Co oferujemy: - zdobycie nowego doświadczenia, - rozwój w zakresie wiedzy i umiejętności, - możliwość nawiązania stałej współpracy. Zakres obowiązków: - tworzenie projektów prostych pism procesowych, - kontakt z klientami, sądami, instytucjami i innymi podmiotami, - nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, - analiza orzecznictwa i doktryny. Wynagrodzenie: w przypadku zatrudnienia na umowę zlecenia adekwatne do zaangażowania oraz doświadczenia (nie mniej niż minimalna stawka godzinowa). Forma zatrudnienia: umowa o pracę/zlecenia/praktyki. Czas pracy: dostosowany do zajęć na uczelni. Dodatkowe wymagania: - umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, sumienność, - terminowość i dobra organizacja pracy, - umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, - dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu. CV prosimy składać przez Lento.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Białej Podlaskiej Łukasz Nejman zatrudni na pełen etat osobę do pracy biurowej. Oferujemy: zatrudnienie na cały etat na podstawie umowy o pracę atrakcyjne wynagrodzenie praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 szkolenie wstępne praca w młodym zespole Zakres obowiązków: wykonywanie zleconych czynności administracyjno-biurowych przygotowywanie dokumentów oraz nadzór nad ich obiegiem kontakt telefoniczny/mailowy z Klientami sporządzanie pism Wymagania: sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (Excel, Word) i urządzeniami biurowymi dobra organizacja pracy zaangażowanie i samodzielność w działaniu wykształcenie wyższe prawo jazdy kat. B chęć podjęcia dłuższej współpracy doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV za pomocą OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Kancelaria komornicza przyjmie do pracy biurowej. Do zakresu obowiązków będzie należeć m.in. odbieranie poczty oraz jej segregowanie, skanowanie. Podkładanie pism do akt i in. Mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach pracy. Wymagane wykształcenie średnie.
Poszukujemy studenta prawa do pomocy w kancelarii prawno-podatkowej, w tym do prac administracyjnych ale i przy rozliczeniach podatkowych. Praca w elastycznym wymiarze czasu w zależności od możliwości kandydata, stacjonarnie w kancelarii. Poszukiwana jest osoba, która chciałaby się edukować w kierunku podatków i doradztwa podatkowego, najlepiej student zaoczny.
#Warszawa #praca #studentSTUDENT DO PRACY W KANCELARIIKancelaria mieszcząca się samym centrum Warszawy, przy ul. Chłodnej poszukuje studenta prawa lub administracji.Poszukujemy osoby, do której głównych zadań będzie należała: obsługa administracyjno-biurowa Kancelarii, kontakt z sądami, urzędami i innymi instytucjami, sporządzanie prostych pism.Przez okres pierwszych 3 miesięcy praca w oparciu o umowę o płatne praktyki absolwencki zaś po tym okresie, w oparciu o umowę zlecenia.Doświadczenie zawodowe w Kancelarii nie jest warunkiem koniecznym. Ważniejsza dla nas jest sumienność, rzetelność, dokładność i pracowitość oraz zdolność szybkiego uczenia się.
Opis oferty pracyPracownik biurowy Kancelaria Notarialna Wojciech Gołębiewski we Włocławku Zakres obowiązków: 1. Bezpośrednia obsługa klienta 2. Praca w systemie rejestracji aktów notarialnych Notariat 3. Prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych kancelarii 4. Obsługa sekretariatu, w tym odbiór połączeń telefonicznych 5. Odbiór korespondencji oraz wysyłka poczty 6. Zarządzanie terminarzem 7. Obsługa poczty email Wymagania 1. doświadczenie w pracy w Kancelarii Notarialnej - WYMÓG KONIECZNY, 2. Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych 3. Wysoka kultura osobista 4. Punktualność i sumienność w wykonywaniu obowiązków 5. Wielozadaniowość 6. Umiejętność obsługi programu Microsoft Excel na poziomie podstawowym Informacje o stanowisku 1. Praca w godzinach 8-16 2. Umowa o pracę, na czas określony (3 miesiące okres próbny) 3. praca od 01 lutego 2024 roku
Przyjmę na umowę zlecenia praca biurowa w kancelarii. Wymagane wykształcenie minimum średnie ekonomiczne ,lub studenta prawa ,wszystkie informacje dodatkowe telefonicznie. Kontakt telefoniczny 53*******14
Kancelaria Notarialna we Wrocławiu, przy ul. Sarniej (Jagodno), zatrudni osobę na stanowisko: pracownika sekretariatu. Praca na cały etat. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, prowadzenie Repertorium, bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem, obsługa korespondencji, sporządzanie projektów aktów notarialnych.Wymagania: wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej.Najbardziej pożądane cechy: zaangażowanie, pracowitość, dokładność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.Wysokość wynagrodzenia uzależniona będzie od doświadczenia w pracy w obsłudze kancelarii notarialnej.
Szukam pracownika biurowego do kancelarii komorniczej w Swarzędzu. Do zadań pracownika należeć będzie rejestracja spraw, obsługa petentów, pisanie pism w sprawach. Praca w godzinach 8-14, bądź 9-15.
Opis oferty pracyKancelaria Notarialna w Zabrzu zatrudni pracownika na pół etatu lub umowę zlecenie. Praca w godzinach od 12 do 16-17 (do uzgodnienia). Zakres obowiązków: sporządzanie projektów aktów notarialnych, obsługa sekretariatu, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, wykonywanie bieżących prac związanych z funkcjonowaniem Kancelarii, prowadzenie notarialnego repertorium, sporządzanie wypisów, odpisów, wyciągów . Wymagania: umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziane doświadczenie pracy w Kancelarii Notarialnej oraz znajomość programu RejNet.
Kancelaria Notarialna w Ząbkach zatrudni pracownika biurowego.Wymagania:Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy biurowej,Znajomość programu Kancelaria Notarialna,Umiejętność pracy w zespoleDokładność, Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań, Praca pod presją czasu.Mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej.
Kancelaria Prawna w Warszawie - Wawer przyjmie sekretarkę. Umowa B2B. Praca stacjonarna poniedziałek -- piątek 10.00-18.00. Zadania: administracyjna obsługa kancelarii - telefony, prowadzenie grafiku spotkań, obsługa spotkań, zdalnych rozpraw prawników, korespondencji. Jeżeli asystentka będzie zainteresowana podnoszeniem kwalifikacji i rozwojem, oferujemy możliwość wykonywania zadań merytorycznych/prawniczych, w miarę umiejętności. Zespół kancelarii - 4 prawników (adwokatów i radców prawnych). Kancelaria prowadzi sprawy głównie z zakresu prawa cywilnego, ale także administracyjnego oraz karnego. Adres strony www.kurek-partners.com.Prosimy o przesyłanie mailem cv na adres kontaktowy.
Kancelaria notarialna w Gdańsku zatrudni osobę z doświadczeniem (Warunek konieczny) do prowadzenia sekretariatu. Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku. Od kandydatów oczekujemy: - Doświadczenia w pracy na stanowisku sekretarki/sekretarza lub prowadzenia repertorium A w Kancelarii notarialnej, - Skrupulatności i odpowiedzialności, - Ukończone studia wyższe - administracja lub pokrewne, - Chęć współpracy na dłużej, - Pozytywnego nastawienia. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę, - Wsparcia zespołu i przełożonego, - Miłą atmosferę i pracę w dużym zespole. Obowiązki: - Obsługa klientów Kancelarii, - Przygotowywanie i wydawanie wypisów, - Prowadzenie repertorium A, - Przygotowywanie i wysyłka korespondencji, - Obsługa kasowa
Kancelaria notarialna w Gdyni zatrudni osobę z doświadczeniem (Warunek konieczny) do zarządzania birem. Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku. Od kandydatów oczekujemy: - Doświadczenia w pracy na stanowisku sekretarki/sekretarza lub prowadzenia repertorium w Kancelarii notarialnej, - Skrupulatności i odpowiedzialności, - Ukończone studia wyższe - administracja lub pokrewne, - Chęć współpracy na dłużej na tym stanowisku, - Pozytywnego nastawienia. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę, - Wsparcia zespołu i przełożonego, - Miłą atmosferę i pracę w dużym zespole. Obowiązki: - współpraca z zespołem, by zapewnić szybki proces czynności notarialnych, - Obsługa klientów Kancelarii, - Przygotowywanie i wydawanie wypisów, - Prowadzenie repertorium, - Przygotowywanie i wysyłka korespondencji, - Obsługa kasowa.
Zatrudnimy OD ZARAZ pracownika Kancelarii Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego w Gliwicach. OBOWIĄZKI: - obsługa sekretariatu Kancelarii, m.in. nadzór nad pocztą przychodzącą i wychodzącą, - pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, - archiwizacja akt, - obsługa urządzeń biurowych, - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami Kancelarii, Sądami, Komornikami, - organizacja spotkań z klientami, - sporządzanie pism i korespondencji biurowej, - sporządzanie prostych pism procesowych, w tym w postępowaniu egzekucyjnym. WYMAGANIA: - mile widziani absolwenci lub studenci IV i V roku, preferowany kierunek administracja/prawo, - mile widziane doświadczenie w pracy biurowej/ windykacji, - biegła obsługa komputera, w tym obsługa pakietu Office (szczególnie EXCEL, WORD) - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - rzetelność, komunikatywność, energiczność. OFERUJEMY: - umowę o pracę na pełny etat, - praca w godzinach 7-15 (lub do indywidualnego ustalenia), - możliwość zdobycia cennego doświadczenia i nowych umiejętności, - wsparcie i pomoc przy realizacji bieżących zadań. Prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy. W przypadku pytań proszę o kontakt tel: 516 - pokaż numer telefonu -
Radca prawny, prawnik, aplikant, praktykant Siedlce Miejsce pracy: Siedlce Region: Mazowieckie Kancelaria Prawna Omega poszukuje radcy prawnego, prawnika, aplikanta lub praktykanta do pracy w zespole prawnym, w zakresie obsługi spraw cywilnych, administracyjnych, gospodarczych na rzecz klientów indywidualnych oraz podmiotów gospodarczych. Wymagania: * mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii lub w instytucji bankowej, * umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu * komunikatywność i umiejętność pracy w zespole * zdolność analitycznego myślenia * wysoka kultura osobista * rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań Zakres obowiązków: * wparcie przy sporządzaniu pism procesowych, informacji i opinii prawnych, innych dokumentów związanych z działalnością Kancelarii, * pomoc dla Radców Prawnych * udział w rozprawach * analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy, * kontakt z Klientem * wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej stałych klientów Oferujemy: * atrakcyjne warunki zatrudnienia, * elastyczny czas pracy * przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole * niezbędne narzędzia pracy ( laptop, telefon, dostęp do Lexa,) * dla aplikantów - czas pracy umożliwiający niezakłócone odbywanie aplikacji * praca w Kancelarii o ogólnopolskim zasięgu * wynagrodzenie odpowiednie do zdobytego dotychczas doświadczenia * wsparcie i pomoc oraz przyuczenie od Radców Prawnych Zapraszamy do aplikowania
Kancelaria Komornicza w Poznaniu poszukuje pracownika biurowego. Zakres obowiązków: Rejestracja i zakładanie spraw egzekucyjnych Odbiór korespondencji, kontakt z urzędami i sądami Odbieranie telefonów oraz przyjmowanie interesantów Archiwizacja dokumentów kancelarii Asystowanie w czynnościach egzekucyjnych Wymagania: Minimum 2 letnie doświadczenie pracy w kancelarii komorniczej (warunek konieczny) Bardzo dobra znajomość przepisów prawa cywilnego i postępowania cywilnego w zakresie egzekucji sądowej, ustawy o komornikach sądowych i egzekucji, ustawy o kosztach komorniczych (warunek konieczny) Umiejętność pracy pod presją czasu Dobra organizacja pracy, dokładność, Umiejętność pracy w zespole jak i pracy samodzielnej Wysoka kultura osobista Doskonałą znajomość obsługi systemu Komornik SQL Znajomość programów Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel) Oferujemy: Stabilne zatrudnienie Elastyczne godziny pracy Praca w miłej i przyjaznej atmosferze Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz kwalifikacji CV prosimy przesłać na adres mailowy: kancelariapoznan2023gmail.com
Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelaria Rachunkowej. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: prowadzenie spraw sekretariatu, prowadzenie ewidencji korespondencji i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, odbiór dokumentów od Klientów Kancelarii. skanowanie i sortowanie dokumentów, zamówienia materiałów biurowych itp. dla Kancelarii, inne sprawy bieżące. Wymagania: - wykształcenie wyższe licencjackie + minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, - dobra znajomość pakietu OpenOffice, - język angielski w stopniu komunikatywnym, - wysoka kultura osobista, - samodzielność, - umiejętność pracy w zespole. WYŁĄCZNIE osoby trwale NIEPALĄCE Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - nowoczesne narzędzia pracy - dobrą atmosferę w pracy - możliwość poszerzenia wiedzy - praca od poniedziałku do piątku Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie swojej aplikacji na adres: praca (at) faber-kancelaria.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), mając również na uwadze prawodawstwo krajowe)
Atrakcyjna oferta- praca biurowa, stacjonarnie w Bydgoszczy. Poszukiwany pracownik do sekretariatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Do obowiązków potencjalnego pracownika należeć będzie m.in: bieżąca obsługa klienta i kancelarii (wykonywanie telefonów do klientów, odpisywanie na maile), przygotowywanie dokumentacji i poczty do wysyłki, prowadzenie kalendarza, podawanie kawy/herbaty. Wymagana jest biegła znajomość obsługi sprzętów biurowych i komputera, w tym pakietu Office, komunikatywność, umiejetność pracy w grupie, zaradność, a przede wszystkim chęć do pracy i do nauki. Praca w miłym, zgranym zespole. Prosimy o przesyłanie CV wraz klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy wskazany w niniejszym ogłoszeniu. Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.
Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika kancelarii do Wydziału Obsługi Kancelaryjnej i Archiwizacji w Departamencie Administracji i Zamówień. Główne zadania: - praca w kancelarii ogólnej BFG - rejestracja korespondencji oraz obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (system EZD) - obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej w postaci papierowej i elektronicznej (rejestracja w systemie EZD, rozdział, wysyłka) - obsługa składów chronologicznych - obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) - obsługa skrzynki do doręczeń elektronicznych - przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych - prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy i umów z podmiotami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie oraz rozliczanie faktur za te usługi - udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych – instrukcja kancelaryjna i archiwalna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt - współdziałanie w prowadzeniu archiwum zakładowego Funduszu Oczekiwania: - 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją bądź pracą w kancelarii lub archiwum - znajomość systemu EZD - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego - doskonałą lokalizację biura (ścisłe centrum Warszawy) - atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń: pracowniczy program emerytalny (7% wynagrodzenia), prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do kart sportowych/hali sportowej, biletów do kina/teatru - przyjazną atmosferę pracy
Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika kancelarii do Wydziału Obsługi Kancelaryjnej i Archiwizacji w Departamencie Administracji i Zamówień. Główne zadania: - praca w kancelarii ogólnej BFG - rejestracja korespondencji oraz obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (system EZD) - obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej w postaci papierowej i elektronicznej (rejestracja w systemie EZD, rozdział, wysyłka) - obsługa składów chronologicznych - obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) - obsługa skrzynki do doręczeń elektronicznych - przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych - prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy i umów z podmiotami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie oraz rozliczanie faktur za te usługi - udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych – instrukcja kancelaryjna i archiwalna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt - współdziałanie w prowadzeniu archiwum zakładowego Funduszu Oczekiwania: - 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją bądź pracą w kancelarii lub archiwum - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego - doskonałą lokalizację biura (ścisłe centrum Warszawy) - atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń: pracowniczy program emerytalny (7% wynagrodzenia), prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do kart sportowych/hali sportowej, biletów do kina/teatru - przyjazną atmosferę pracy
#Warszawa/ Wola #praca #studentSTUDENT DO PRACY W KANCELARIIKancelaria mieszcząca się na Warszawskiej Woli, przy ul. Chłodnej poszukuje studenta prawa/ administracji do pomocy w sprawach biurowych i nie tylko ….Kancelaria specjalizuje się w sporach sadowych kredytów powiązanych w walutą CHF.Poszukujemy osoby, do której głównych zadań będzie należała: - obsługa administracyjno-biurowa Kancelarii, - kontakt z sądami, urzędami i innymi instytucjami, - sporządzanie prostych pism, w tym projektów pism procesowych.Wynagrodzenie w wysokości uzależnionej od wymiaru czasu pracy (do ustalenia). Poszukujemy osoby do pracy w wymiarze minimum 3 dni w tygodniu.Doświadczenie zawodowe w Kancelarii nie jest warunkiem koniecznym. Ważniejsza dla nas jest sumienność, rzetelność, dokładność i pracowitość oraz zdolność szybkiego uczenia się.W treści wiadomości prosimy o wskazanie dostępności (od kiedy możliwe jest rozpoczęcie pracy oraz w jakim wymiarze tj. w jakie dni i w jakich godzinach w przedziale 8 00 – 18 00 ).
Kancelaria GKR Legal zatrudni na pełen etat na umowę o pracę asystentkę prawną / asystenta prawnego.Kim jesteśmyGKR Legal stanowi zgrany i sprawdzony zespół. Pracujemy, wymieniamy doświadczenia i poszukujemy nowych rozwiązań. Zapewniamy naszym klientom rzetelne doradztwo prawne, bazujące nie tylko na wiedzy prawniczej, ale również na właściwym rozumieniu kontekstu biznesowego. Relacje z klientami i współpracownikami budujemy na wzajemnym zaufaniu i szacunku. Profesjonalizm i zaangażowanie w pracę łączymy harmonijnie z życiem prywatnym, rozwojem i realizowaniem pasji. Zapraszamy do współpracy.Szukamy współpracownika, który:posiada minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenckim lub sekretarskim w kancelarii prawnej;zna język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację mailową, telefoniczną oraz bezpośrednią;posiada bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - głównie Word, PowerPoint;ma pozytywne nastawienie do pracy oraz zaangażowanie;jest skrupulatny/a i odpowiedzialny/a za powierzone zadaniadodatkowym atutem będzie zainteresowanie zagadnieniami związanymi ze znakami towarowymi.Twój zakres obowiązków: bieżące wsparcie pracy prawników kancelarii;prowadzenie bazy znaków towarowych;przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby kancelarii;praca z dokumentami (dbanie o ich sprawny obieg, formatowanie i archiwizacja, wysyłka korespondencji)nadzór nad kalendarzami członków zespołu kancelarii;kontaktowanie się z sądami i urzędami administracji publicznej;wsparcie recepcji kancelarii.Co oferujemy?zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie,pakiet benefitów m.in. w pełni sfinansowaną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do pakietu sportowego i ubezpieczenia grupowego na życiepracę z sympatycznym, dynamicznym, kompetentnym oraz zgranym zespołem w pozytywnej atmosferzewyjścia integracyjne – lubimy spotykać się również po pracy :);pracę w nowoczesnym biurze w dobrze skomunikowanym centrum Warszawy.Wymagane dokumentyZainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu, podając w tytule wiadomości Asystent/Asystentka na adres biuro(ad)gkrlegal.pl
Kancelaria notarialna znajdująca się w Warszawie, w dzielnicy Śródmieście, zatrudni pracownika biurowego/pracownika sekretariatu. Opis stanowiska: - praca w pełnym wymiarze godzin, - obsługa repertorium (Wolters), biurowość, korespondencja, kontakt z klientami, sporządzanie odpisów oraz klauzul poświadczeniowych, - obsługa kalendarza kancelarii, - podawanie kawy i herbaty klientom. Od kandydatów oczekujemy: - znajomości obsługi komputera, w szczególności Microsoft Word, - umiejętności obsługi urządzeń biurowych, - dobrej organizacji pracy własnej, - komunikatywna znajomość języka angielskiego, - mile widziane doświadczenie. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV - kociszewski @ notariusze.waw.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
Opis oferty pracyCzym będziesz się zajmowała/zajmował? -Obsługą korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (opisywanie wg standardów, wprowadzanie terminów do kalendarza, przygotowanie załączników, wysyłka) -Realizacją płatności związanych z działalnością kancelarii, -Dbaniem o bieżące funkcjonowanie biura (m.in. zamawianie materiałów eksploatacyjnych, pilnowanie terminów przeglądów, kontakt z administracją budynku), -Współpracą z działem IT (zgłaszanie zapotrzebowania, kontrola stanu, zgłaszanie usterek), -Wsparciem w organizacji spotkań, szkoleń, konferencji oraz działaniach marketingowych, -Bieżącym monitorowaniem tematów w zakresie zamówień publicznych, -Wsparciem zespołu prawników w codziennych czynnościach np. weryfikacja statystyk, porównania danych, dostarczania treści, -Jesteśmy otwarci na zmiany więc masz pełną swobodę w proponowaniu implementacji nowych rozwiązań, usprawnień, automatyzacji w funkcjonowaniu kancelarii. Aby sprawdzić się w tej roli powinnaś/powinieneś: -Mieć minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta biura, kancelarii lub stanowisku związanym z pracami administracyjnymi, -Wcześniejsze doświadczenie w pracy na poziomie minimum dobrym z MS Office (Word, Excel, Power Point, Sharepoint). Będziesz pracował/a z pakietem Office na co dzień więc ich znajomość jest niezbędna, -Pracujemy również na wewnętrznym systemie kancelarii, w który wdrożymy Cię w ciągu pierwszych dni pracy, -Mieć duże poczucie odpowiedzialności, -Wykazywać samodzielność w działaniu, -Być skrupulatny/a: terminy są w wielu sprawach nieprzekraczalne a poprawne zaadresowanie korespondencji kluczowe, -Pojawiać się w biurze (jesteśmy na Strzeleckiej) od poniedziałku do piątku i dysponować czasem w godzinach 12:00-16:00 lub 13:00-17:00 (do ustalenia). Oferujemy: -Umowa o pracę, umowa zlecenia, b2b na ½ etatu – Ty wybierasz jaka forma współpracy Ci odpowiada, -Adekwatne wynagrodzenie przy założeniu około 80 godzin w miesiącu: startujemy od 2000 zł netto, jednak finalna stawka zależeć będzie od Twojego doświadczenia i formy zatrudnienia, -Piątkowe ucztowanie: w piątki spotkasz w KPM koneserów kuchni świata. To w ten dzień wspólnie jemy ulubione posiłki, które zamawiamy do kancelarii. Całość okraszona jak zwykle dobrą atmosferą i rozmowami, -Rzetelne wdrożenie stanowiskowe, które przeprowadzi Monika – Office Manager, z którą praca jest benefitem samym w sobie - sam/a ocenisz, -Indywidualne traktowanie – będziesz wiedział w jakim kierunku zmierzasz.
W związku z prężnym rozwojem Biuro rachunkowego poszukujemy Koordynatora biura /asystent (ka)· obsługa sekretariatu,· obsługa programów kancelarii, w tym bazy klientów,· nadzorowanie obiegu korespondencji biura· redagowanie i przygotowywanie dokumentów firmowych,· dbanie o zaopatrzenie biura i kontakty z dostawcami,· kontakty z podmiotami zewnętrznymi,· aktualizacja zestawień,· obsługa spotkań.· umiejętność obsługi portali społecznościowych będzie dodatkowym atutemWymagania:· dobra znajomość języka angielskiego,· min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,· bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,· bardzo dobra organizacja pracy,· wysoka kultura osobista,· zdolności organizacyjne i interpersonalne,· zaangażowanie,Oferujemy :· praca w stabilnym zespole· pakiet MultiSport · pakiet medyczny
Opis oferty pracyPoszukiwany asystent Syndyka ze znajomością zagadnień rynku nieruchomości, Asystent rzeczoznawcy majątkowego/pośrednik nieruchomości Do zespołu specjalistów ds. nieruchomości poszukujemy osoby zainteresowanej głównie współpracą przy pracy w kancelarii Syndyka oraz przy pisaniu operatów szacunkowych - wycen nieruchomości. Ponadto praca może obejmować czynności związane z pośrednictwem w sprzedaży nieruchomości oraz elementy księgowości. Istnieje możliwość zatrudnienia i współpracy w wybranej formie (część etatu lub własna działalność). Zainteresowanych prosimy o przesłanie Cv na adres e mail biura Kontakt pod nr 693 - pokaż numer telefonu - , www.jwtk.pl lub zgłoszenie się osobiście Odezwiemy się do wybranych osób.
Opis oferty pracyKancelaria WP Law zatrudni osobę do stałej współpracy. Stanowisko: Asystent/Asystentka ds. administracyjnych ze znajomością języka angielskiego Wymagania: - doświadczenie na stanowisku administracyjnym (praca w kancelarii będzie dodatkowym atutem) - wysoka kultura osobista, komunikatywność, skrupulatność - dyspozycyjność w godzinach 9:00- 17:00 - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - status studenta (chętnie studenci zaoczni na kierunkach: administracja, socjologia, zarządzanie i pokrewnych) Do Twoich obowiązków będzie należało m.in : - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - kompletowanie dokumentacji, w tym wysyłanie pism oraz archiwizacja - monitorowanie spraw sądowych - prowadzenie kancelaryjnego kalendarza - wsparcie administracyjne współpracowników Zgłoszenia CV wraz z klauzulą można kierować na adres: rekrutacja[at]wplaw.pl
Opis oferty pracyKancelaria WP Law zatrudni osobę do stałej współpracy. Stanowisko: Asystent/Asystentka ds. administracyjnych ze znajomością języka angielskiego Wymagania: - doświadczenie na stanowisku administracyjnym (praca w kancelarii będzie dodatkowym atutem) - wysoka kultura osobista, komunikatywność, skrupulatność - dyspozycyjność w godzinach 9:00- 17:00 - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - status studenta (studenci zaoczni na kierunkach: administracja, socjologia, zarządzanie i pokrewnych) Do Twoich obowiązków będzie należało m.in : - bieżąca obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - kompletowanie dokumentacji, w tym wysyłanie pism oraz archiwizacja - monitorowanie spraw sądowych - prowadzenie kancelaryjnego kalendarza - wsparcie administracyjne współpracowników Zgłoszenia CV wraz z klauzulą można kierować na adres: rekrutacja[at]wplaw.pl
Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy sp. j.Prestiżowa kancelaria prawna od 20 lat działająca na terenie Polski oraz na arenie międzynarodowej zaprasza Ciebie do aplikowani na stanowisko pracownika sekretariatu.Nasze biura znajdują się we Wrocławiu, Warszawie i Gliwicach. Na rynku działamy od ponad 20 lat. co oznacza, że możemy zaoferować stabilne zatrudnienie mimo zmieniającej się rzeczywistości. Należymy do międzynarodowej grupy Schindhelm, która zrzesza kancelarie w kilkunastu krajach w Europie i Azji, a także ściśle współpracujemy z International Advisory Group (IAG) - międzynarodową siecią kancelarii prawnych oraz podatkowych z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji i rejonu Pacyfiku.Twój zakres obowiązków• Kompleksowa obsługa sekretariatu Kancelarii we Wrocławiu w trybie stacjonarnym– prace administracyjno-biurowe;- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- Koordynacja obiegu dokumentów;- Obsługa poczty elektronicznej;• Współpraca z dostawcami usług;• Obsługa spotkań, szkoleń, eventów marketingowych;• Organizacja podróży.Nasze wymaganiaDobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;Doskonała organizacja pracy własnej;Umiejętność pracy zespołowej;Zdolności organizacyjne, pozytywne nastawienie do ludzi i entuzjazm w działaniu;Mile widziane doświadczenie w zakresie zarzadzania zespołem;Dyspozycyjność (praca naprzemienna w godz. 8-16 i 10-18);Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz kultura osobista;Obsługa poczty elektronicznej oraz znajomość pakietu MS Office;Obsługa urządzeń biurowych;Odpowiedzialności za powierzone zadania;Umiejętność pracy pod presją czasu;Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach.To oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej Kancelarii;Prace w zdigitalizowanym środowisku;Skróconą pracę w piątki;Multisport;Prywatną opiekę medyczną.Dodatkowe informacjeOferty ze wskazaniem oczekiwanego wynagrodzenia, a także zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, prosimy wysyłać, klikając w przycisk APLIKUJ.Oferty, które nie będą spełniać wskazanych wymogów, nie zostaną rozpatrzone.
Opis oferty pracyKim jesteśmy? Kancelaria Prawna VIA LEX powstała w 2013 roku, jako jedna ze spółek, należących do polskiej rodzinnej firmy Kaczmarski Group. Zespół Kancelarii Prawnej liczy już ponad 100 osób, a w jego skład wchodzą adwokaci, radcowie prawni, aplikanci adwokaccy i radcowscy, prawnicy oraz pracownicy administracyjni. Reprezentujemy naszych Klientów w postępowaniach sądowym, egzekucyjnym, a także podejmujemy się kompleksowej obsługi prawnej. Wiemy, że aby osiągnąć sukces w biznesie – podobnie jak w sporcie – konieczna jest ciągła praca na najwyższym poziomie. Nasz zespół stale się powiększa, jednak ciągle chcemy działać w niekorporacyjnym klimacie. Od wielu lat osiągamy sukcesy, bo niezależnie od tego co i jak robimy, bazujemy na jakości i profesjonalizmie. W codziennej pracy opieramy się na partnerstwie i pracy zespołowej. Przekonaj się, że to miejsce pracy właśnie dla Ciebie! Kogo poszukujemy? Specjalista ds. kontaktu z Klientem lokalizacja: Wrocław Jakich zadań możesz się spodziewać? bieżącej obsługi klientów kancelarii na każdym etapie postępowania; przygotowywania odpowiedzi na zapytania mailowe oraz telefoniczne dotyczące aktualnego stanu sprawy prowadzonej przez kancelarię; odpowiedzialności za proces rejestracji i analizy zasadności reklamacji wnoszonych przez Klientów; współpracy z innymi zespołami w zakresie pozyskania niezbędnych informacji do udzielenia odpowiedzi na wpływające zapytania ze strony klientów; uczestnictwa w działaniach związanych z usprawnianiem procesu obsługi zapytań klientów; dbałości o przestrzeganie standardów działania określonych przez firmę; udziału w wychodzących kampaniach informacyjnych do klientów kancelarii; prowadzenia dokumentacji związanej z czynnościami podejmowanymi na sprawach w obsłudze kancelarii. Do naszego zespołu zapraszamy osoby, które: doświadczenie na podobnym stanowisku; dyspozycyjność 5 dni w tygodniu; nastawienie na jakość pracy, w szczególności na współpracę z Klientem; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne; wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania; lekkość pisania; dobra organizacja pracy. Na pewno wyróżni Cię spośród innych: Podstawowa wiedza na temat procesu sądowego i egzekucyjnego w zakresie odzyskiwania należności; Nie ograniczamy się, więc jeśli masz większe doświadczenie – wyślij CV! Co możemy Ci zaproponować? Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, wolne weekendy; Przyjazną atmosferę pracy; Przyjazną kulturę organizacyjną; Możliwość zdobycia wiedzy na temat funkcjonowania przedsiębiorstw na polskim rynku; Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia kompetencji poprzez indywidualnie dobrany proces wdrożeniowy; Możliwość rozwoju umiejętności interpersonalnych, a także negocjacji biznesowych; Dostęp do pakietów abonamentowych w zakresie opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz karty multisport; Wiele innych udogodnień pracowniczych mających na celu zwiększenie (podniesienie ) komfortu pracy.
Kancelaria Adwokacka Sevexim w Krakowie zatrudni aplikanta I roku aplikacji w pełnym wymiarze godzinowym.Wymagania: praca lub praktyka w kancelarii i orientacja w jej funkcjonowaniu. Niezbędnym wymaganiem jest samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz odpowiedzialność za powierzone zadania. Nadto oczekuje się dobrej organizacji pracy i komunikatywności. Mile widziane doświadczenie w sprawach z zakresu prawa gospodarczego i cywilnego.Zadania: sporządzanie pism procesowych, nadzór nad przydzielonymi sprawami, utrzymywanie kontaktu z klientami oraz instytucjami odpowiedzialnymi za stosowanie prawa.Wynagrodzenie: adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce oraz zakresu obowiązków. Zwracamy się z prośbą o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail kancelarii.Z góry dziękujemy za zainteresowanie nasza propozycją współpracy, do bezpośredniej rozmowy zaprosimy tylko wybrane osoby.Prosimy o dopisanie do CV klauzuli dotyczącej wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku.
„Kancelaria Adwokacka Florczak Keller i Wspólnicy” Sp.j. w Łodzi nawiąże stałą współpracę z adwokatem, radcą prawnym lub aplikantem radcowskim.Zakres obowiązków:zastępstwo procesowe przed sądami - czynny udział w posiedzeniach Sądu! praca merytoryczna - przygotowywanie pozwów,pism procesowych itd.,bieżąca obsługa klientów kancelarii,analiza prawna wybranych zagadnień,opiniowanie umów,zastępstwo procesowe przed sądami,nadzór nad obsługą obiegu korespondencji,Wynagrodzenie: uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności, z uwzględnieniem wynagrodzenia minimalnego, do ustalenia po przeprowadzonej rozmowie z kandydatem.Forma zatrudnienia: umowa zlecenia/ umowa o pracę/ umowa o współpracęZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami.Kancelaria Adwokacka Florczak Keller i Wspólnicy sp. j. w Łodzi w celu poszerzenia zespołu nawiąże współpracę z adwokatem, radcą prawnym albo aplikantem adwokackim lub radcowskim.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (wraz z zgodą na przetwarzanie danych dla procesu rekrutacji) do dnia 20 lutego 2024 r.
Poszukujemy osoby wspierającej w naszej organizacji proces przenoszenia prawa własności (po zakupie mieszkań). Umowa zlecenie.Dwie lokalizacje (do wyboru w formularzu) Przasnysz lub CiechanówDo zadań należy:Zawieranie umów przeniesienia prawa własności w kancelarii notarialnej.Archiwizacja umów przeniesienia prawa własności (aktualizacja zestawienia .xls oraz zamieszczanie skanów umów na wewnętrznym dysku Spółki).Pozyskiwanie ankiet satysfakcji klienta Spółka zapewnia przygotowanie kompletu dokumentów i wdrożenie w proces przenoszenia prawa własności.Osoba realizująca ww zadania uzyska stosowne pełnomocnictwa oraz zostanie wyposażona w niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon).Przewidywana praca w okresie maj - czerwiec.Zaangażowanie:maj - czerwiec (ok. 70 aktów)Rozliczenie za każdy akt 40 zł /nettoWymagania:umiejętność analizowania i rozumienia dokumentów formalno - prawnychmile widziane doświadczenie na rynku nieruchomości w roli: agenta/ doradcy handlowego w biurze sprzedaży / zarządcy nieruchomościmile widziane wykształcenie prawne lub administracyjnepunktualność, dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobistadyspozycyjność: 8:00-16:00; plan spotkań podawany z tygodniowym wyprzedzeniemnienaganna prezencjaobycie w obsłudze klienta
Dla renomowanej kancelarii prawnej zajmującej się kompleksową obsługą podmiotów gospodarczych, zarówno polskich jak i zagranicznych, do jej siedziby w Łodzi poszukuję kandydatów na stanowisko: Sekretarka prawna/kancelaria/Łódź (jęz. ang. min. B2) Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu: odpowiedzialność za obieg korespondencji, zaopatrzenie biura, obsługę spotkań biznesowych i kontakt z klientami (w tym anglojęzycznymi), inne prace administracyjne. Oczekiwania: - doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej/sekretaryjnej/recepcyjnej, - wysoka kultura osobista i doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, - biegła znajomość języka angielskiego (mile widziani absolwenci filologii angielskiej), minimum B2, - prawo jazdy, - atutem będzie doświadczenie w pracy w podobnym miejscu: kancelaria prawna, obsługa klienta biznesowego, - dobra organizacja pracy, komunikatywność, motywacja i zaangażowanie Oferta: - praca na pełen etat, na umowę o pracę w atrakcyjnym miejscu, - kontakt z klientami biznesowymi, - dodatkowe benefity- karta FitProfit i prywatne ubezpieczenie medyczne, - godziny pracy: 9-17, a w wyjątkowych sytuacjach (pandemia) częściowa możliwość pracy zdalnej. CV: @