Pracownik administracyjno-biurowy pomoc biurowa
Hurtownia Akcesoriów Gospodarstwa Domowego, lider w branży dystrybucji produktów niezbędnych w każdym domu, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osoby na stanowisko: Pracownika administracyjno-biurowego. Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, oferującą szeroki asortyment produktów wysokiej jakości. Naszym pracownikom zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego.Obowiązki:Fakturowanie sprzedaży bieżącej oraz wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych.Monitorowanie płatności bieżących (przychodzących i wychodzących).Współpraca z biurem księgowym Bieżący kontakt z klientem firmy.Pomoc w obsłudze sprzedaży oraz obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.Dbałość o bieżące potrzeby firmy oraz zapewnienie sprawnej organizacji pracy biura.Oferujemy:Stałą umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.Stabilne wynagrodzenie z dodatkami motywacyjnymi.Pracę od poniedziałku do piątku – gwarancja wolnych weekendów.Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.Wymagania:Odpowiedzialność, sumienność i staranność w wykonywaniu powierzonych zadań.Elokwencja oraz kultura osobistaUmiejętność obsługi programów Microsoft Office (Word, Excel).Znajomość podstaw fakturowania oraz podstawowych zasad rachunkowości.Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole.Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie stabilność zatrudnienia oraz chce rozwijać swoje umiejętności w dynamicznie rozwijającej się firmie, zapraszamy do aplikowania. Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, za pośrednictwem aplikacji OLX. Proces rekrutacyjny będzie przeprowadzony z zachowaniem najwyższych standardów i dbałością o bezpieczeństwo kandydatów.Dołącz do nas i rozpocznij swoją karierę w Hurtowni Akcesoriów Gospodarstwa Domowego już dziś
Szukam pomocy do biura, mile widziane doświadczenie ale mogę przyuczyć. Najważniejsza jest chęć do pracy lub jej nauczenia, ponieważ szukam kogoś na stałe nie na chwile, oferuje tylko pełen etat i umowę o pracę. Praca pon. - pt. w godz. 8-16. Oferuje 3tys.netto/msc na początek. Zadania na stanowisku to m.in. obsługa poczty elektronicznej, wprowadzanie danych do Worda, Excela, księgowanie wyciągów bankowych i faktur, porządkowanie dokumentacji, obsługa drukarki i skanera, wszelkie zadania zlecone przez przełożonego, współpraca z innymi pracownikami. Zapewniam miłą atmosferę, pewną pracę i możliwość realnego rozwoju. Proszę o przesyłanie CV.
Powiązane wyszukiwania
- Pracownik administracyjno-biurowy
- Pracownik administracyjno - biurowy chrzanów
- Pracownik administracyjno - biurowy
- Pracownik administracyjno-biurowy.
- Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
- Pracownik administracyjno -biurowy - zakładowa pilne
- Szkolenie pracownik administracyjno - biurowy z elementami