Pracownik administracyjno-biurowy staż
Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Zatrudnienie wspomagane szansą na pracę!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na 3 miesięczny staż zawodowy na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy. Zakres obowiązków: - Sporządzanie przeglądów akt, - Przepisywanie pism, wypisywanie zawiadomień do stron, - Obsługa faxu, kserokopiarki, skanera, - Dołączanie akt do wokand, - Porządkowanie materiału aktowego, - Pomoc w sekretariacie. Miejsce odbywania stażu: Mielec Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, • pozostawanie bez zatrudnienia, • w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkiwanie na terenie województwa podkarpackiego. Zapewniamy: • 3 miesięczny staż zawodowy od zaraz – 2006,18 zł (brutto)/mies. • oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy oraz trenera pracy. Wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Za udział w projekcie nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o orzeczeniu na adres mailowy.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY STAŻ (KATOWICE/ ŚLĄSKIE) W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ:możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy,indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery,profesjonalne konsultacje Twojego CV,wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej,określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej),nie jesteś osobą zatrudnioną i mieszkasz na terenie województwa śląskiego;jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i komunikatywną;posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office;dobrze znasz język angielskiZakres obowiązków:pomoc w rekrutacjikontakt z klientamiobsługa administracyjna biura.Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób NiepełnosprawnychNumer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947
Zapraszamy na udział w szkoleniu Pracownik administracyjno - biurowy z elementami sprzedaży internetowej. Po szkoleniu oferujemy staż i finalnie zależy nam na tym, aby staż zakończył się zatrudnieniem. Korzyści udziału w szkoleniu: * Prowadzenia sprzedaży internetowej, uwzględniając różne platformy. * Profesjonalnej prezentacji produktu, dbając również o własną prezencję. * Prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem . * Zarządzania procesem sprzedaży. * Budowanie ofert sprzedaży. * Tworzenie treści do publikacji w Internecie. * Wykorzystanie urządzeń mobilnych w sprzedaży.
Pracownik administracyjno-biurowy -bezpłatne szkolenie zawodowe online (10-12 dni) GWARANTUJEMY: -stypendium za szkolenie ok 800 zł -egzamin potwierdzający kwalifikacje na dane stanowisko - koszt samego egzaminu to 1250 zł (dla uczestników darmowy) -ubezpieczenie -możliwość odbycia stażu z opcją zatrudnienia (staż na 3 mc, stypendium 1400 na miesiąc) Dla uczestników szukamy później pracy związanej z tematem szkolenia. Warunki udziału: -wiek 18-29 lat -osoby niepracujące, niezarejestrowane w urzędzie pracy, nieuczące się dziennie -osoby zamieszkujące województwo mazowieckie (głównie miasta: Ciechanów, Pułtusk, Sierpc, Ostrołęka, Ostrów Mazowiecka)
ELKOP Spółka Europejska zatrudni pracownika na stanowisko: Administrator nieruchomości Miejsce pracy: ELBLĄG Zakres czynności: bieżąca obsługa obiektu biurowego i hali, wraz z przynależnymi gruntami, nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz poprawnością pracy infrastruktury technicznej obiektu (urządzenia, instalacje, systemy techniczne), rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania urządzeń i systemów na obiekcie, dbanie o efektywne wykorzystanie powierzchni najmu oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania. Przygotowywanie ofert najmu wolnych powierzchni, pozyskiwanie najemców na wolne powierzchnie, bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez ELKOP SE z dostawcami mediów, kontrahentami, najemcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów. Reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości nadzór nad wykorzystywaniem nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, minimum pięcioletni staż pracy, umiejętność organizacji pracy, umiejętność redagowania pism i wniosków, odporność na stres, wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność, wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy: umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego, pracę w firmie z bogatymi tradycjami, atrakcyjne warunki pracy Osoby spełniające powyższe warunki, prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 25.10.2022 r. na adres email z dopiskiem: Pracownik administracyjno-biurowy -Elbląg. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie, dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz.U.Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zm”