Sortowanie:
Znaleziony: 152 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Biura Zarządu
Pracownik Biura Zarządu
nowe Mińsk Mazowiecki 24 dnia plecy

Opis oferty pracyFabryka Urządzeń Dźwigowych S.A. w Mińsku Mazowieckim poszukuje kandydata na stanowisko: pracownik Biura Zarządu. Ogólny zakres obowiązków: - obsługa organizacyjna biura zarządu, - przygotowywanie projektów pism, - protokółowanie spotkań, - opracowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu, - nadzorowanie obiegu dokumentów Od kandydatów oczekujemy: - wykształcenie średnie/wyższe - dobra znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy - znajomość języka angielskiego (płynna komunikacja również telefoniczna), Po upływie okresu próbnego Spółka może zaproponować nowe warunki zatrudnienia. W strukturze Spółki są możliwości awansu a rotacja pracowników jest bardzo mała. C.V. prosimy wysyłać na adres e-mail: @ lub złożyć osobiście w siedzibie Spółki w Mińsku Mazowieckim przy ul. Gen. K. Sosnkowskiego 1. Aplikując do nas oświadcza Pan/Pani, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przesłanych w CV w celu przeprowadzenia aktualnego procesu rekrutacji przez Fabrykę Urządzeń Dźwigowych S.A. , ul. Gen.K.Sosnkowskiego 1 w Mińsk Mazowiecki. Przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że może w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. -

Pracownik biura - obsługa klienta
Pracownik biura - obsługa klienta
920000 zł
Gorlice 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura - Obsługi Klienta Typ pracy: pełen etatLokalizacja: Gorlice Zakres obowiązków·         przyjmowanie i realizacja zamówień telefonicznych oraz internetowych,·         kontakt z klientami firmy z wykorzystaniem dostępnych kanałów komunikacji,·         nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień,·         obsługa wewnętrznego systemu zamówień,·         dbanie o pozytywny wizerunek firmy·         przygotowywanie podstawowych dokumentów np: (umowy, protokoły, oferty) Nasze wymagania·         dyspozycyjność·         doświadczenie w obsłudze Klienta - mile widziane,·         zaangażowanie w wykonywaną pracę,·         umiejętność komunikacji i współpracy w Zespole,·         punktualność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,·         zdolność szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu,·         nienaganna kultura osobista,·         umiejętność działania w sytuacjach stresowych. Oferujemy·         umowę o pracę,·         wstępne szkolenie stanowiskowe,·         pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji na rynku,·         pozytywną atmosferę i wysoką kulturę pracy,·         elastyczność w planowaniu grafiku pracy,

Pracownik biura
Pracownik biura
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do biura ( firma z odpadami). Zadania: - wprowadzanie oraz zatwierdzanie do systemu wewnętrznego firmy danych dot. odbioru odpadów oraz wyjaśnianie ewentualnych niejasności z klientem, - obsługa mailowa i telefoniczna klientów, - obsługa systemu BDO – prowadzenie bieżącej ewidencja odpadów oraz wprowadzanie kart na ewidencję odpadów niebezpiecznych, - prowadzenie comiesięcznych zestawień do faktur dla podwykonawców, - obsługa bieżąca biura - zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe, - dobra znajomość Pakietu Microsoft (w szczególności Excel, Word), - skrupulatność, - umiejętność pracy w zespole, - dyspozycyjność – gotowość do pracy w systemie zmianowym 8-18. Mile widziane: - wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub pokrewne, - znajomość i umiejętność posługiwania się systemem BDO, - znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV.

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
599000 zł
Rusiec 30+ kilka dni temu

Kim jesteśmy? Jesteśmy wyjątkową grupą ludzi, których łączy doświadczenie, wiedza i tradycja. Firma Pamapol S.A. to spółka dominująca w Grupie Kapitałowej Pamapol i wiodący producent w branży przetwórstwa mięsno-warzywnego, wieloletni lider na rynku w kategorii dań gotowych, warzyw konserwowych i mrożonek marki Kwidzyn. Zatrudniamy obecnie około 1500 osób na terenie całego kraju. Chętnie dzielimy się wiedzą i jesteśmy otwarci na nowe wyzwania. Nieustannie się rozwijając szukamy osób chętnych na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi KliebtaMiejsce pracy: RusiecWymagania kwalifikacyjne: • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; • dobra znajomość obsługi komputera; • znajomość Excel; • mile widziana znajomość sytemu ERP XL; • dobra organizacja pracy własnej; • systematyczność; • umiejętność pracy w zespole; Nasza Spółka oferuje: • możliwość nabycia nowych umiejętności i szkoleń; • perspektywę rozwoju; • stabilne warunki zatrudnienia; • zatrudnienie na umowę o pracę; Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik Biura /Obsługa sklepów internetowych
Pracownik Biura /Obsługa sklepów internetowych
Mikołów dzisiaj

Pracownik Biura / Obsługa sklepów internetowychMiejsce pracy: MikołówRegion: śląskieOpis stanowiska:·       obsługa działu sprzedaży, telefoniczna i e-mailowa obsługa zamówień/ zapytań·       obsługa Klienta/ bieżąca pomoc Klientom·       doradztwo w zakresie aktualnej oferty firmy·       współpraca z działem księgowym·       współpraca z handlowcami·       współpraca z firmami logistycznymi (wysyłka zapytań nt. transportu, organizowanie transportu)·       współpraca z działem magazynowymWymagania:·       wykształcenie min. średnie·       obsługa komputera, znajomość MS Office - warunek konieczny·       język angielski – minimum komunikatywny·       umiejętność komunikacji i sprawnego działania w zespole·       pozytywne nastawienie do Klienta·       wysoka kultura osobista·       chęci i motywacja do pracy adminstracyjno-biurowej·       dobra organizacja pracy·       zaangażowanie·       prawo jazdy Kat.B (mile widziane)Oferujemy:·       zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·       5-cio dniowy system pracy (pn-pt 8:00-16:00)pracę w młodym zespole oraz współtworzenie sukcesu dynamicznie rozwijającej się firmy.

Pracownik Biura Obsługi Klienta - zakład mięsny
Pracownik Biura Obsługi Klienta - zakład mięsny
nowe 6 dni plecy

P.P.H.U. MARK’S SP. Z O.O. zatrudni osobę na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTAMiejsce pracy : Prusak 23, 98-420 SokolnikiWymagania:gotowość do nabywania nowych umiejętnościumiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowychznajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego lub/i języka niemieckiegodokładność, sumienność, zaangażowanie, dyspozycyjnośćOferujemy:stabilne zatrudnienie - szukamy pracowników do długotrwałej współpracyumowę o pracę - pełen etatmożliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia dla Ciebie i Twojej rodzinyatrakcyjny system wynagrodzeń i premiiTo Ciebie właśnie szukamy! Dołącz do naszego grona!

Pracownik Biura Handlowego
Pracownik Biura Handlowego
Myszków dzisiaj

W związku z rozwojem sieci sprzedaży, poszukuje kandydatów na stanowiskoPracownik Biura Handlowego Zadania:- przygotowanie ofert handlowych,- doradztwo techniczne,- sporządzanie dokumentacji handlowej,- udzielanie wsparcia administracyjnego pracownikom działu handlowego,- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne(preferowane elektroenergetyczne),- znajomość zagadnień z obszaru elektroenergetyki będzie dodatkowym atutem,- dobra znajomość pakietu Ms Office,- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,- zaangażowanie w powierzone obowiązki i dyspozycyjność,- prawo jazdy kategorii B. 

Pracownik biura/asystent
Pracownik biura/asystent
nowe Łódź 7 dni plecy

Golden Lions House, ceniona marka w branży deweloperskiej, skupiająca się na rewitalizacji kamienic oraz sprzedaży i wynajmie mieszkań, poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego/asystentaObowiązki:- Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej- Zarządzanie dokumentacją biurową- Wsparcie administracyjne dla działów firmy- Organizacja spotkań i podróży służbowych- Pomoc przy przygotowywaniu prezentacji i raportów- Koordynacja działań zespołu i komunikacja wewnętrznaWymagania:- Doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientami i współpracownikami- Dyspozycyjność i odpowiedzialnośćOferujemy:- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefityJeśli jesteś osobą dynamiczną, odpowiedzialną i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV oraz list motywacyjny na adres e-mail.Czekamy na Twoje zgłoszenie.

Pracownik biura magazynu
Pracownik biura magazynu
1400000 zł
30+ kilka dni temu

Firma Greenyard Logistics Poland specjalizująca się w obrocie produktami świeżymi, poszukuje pracowników na stanowisko:PRACOWNIK BIURA MAGAZYNUMiejsce pracy: DĄBRÓWKA, ul. Logistyczna 7Czas pracy: 5 dni pracy między NIEDZ a PT (pracująca niedziela rekompensowana dniem wolnym), system 2-zmianowyDo Twoich obowiązków należeć będzie:obsługa systemu logistycznego,wypełnianie i wydawanie dokumentów przewozowych,wyjaśnianie reklamacji,bieżące tworzenie zestawień oraz raportów,proste prace administracyjno - biurowe (skanowanie, kserowanie, porządkowanie dokumentów itp.).Czego oczekujemy?dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym, również w niektóre niedziele (średnio 1 niedziela w miesiącu),dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),zaangażowania i odpowiedzialności,dokładności i skrupulatności.Mile widziane:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,praktyczna znajomość programów do prowadzenia gospodarki magazynowej.W zamian oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,jasny i atrakcyjny system premiowania,możliwość nabycia doświadczenia w rozwijającej się międzynarodowej firmie logistycznej,szkolenie wdrożeniowe,dodatkowe bonusy: wczasy pod gruszą, ubezpieczenie grupowe, premie za polecenie pracowników, premie świąteczne, bony podarunkowe, możliwość przystąpienia do Multisport i MedicoverOsoby zainteresowane prosimy o składanie swojego CVDo aplikacji należy dołączyć formułę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Greenyard Logistics Poland sp. z o. o., z siedzibą przy ul. Wiśniowej 1, 96-321 Żabia Wola, dobrowolnie podanych moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Oświadczam, że znane mi są moje prawa do odwołania zgody, wglądu w moje dane, ich poprawiania, przenoszenia i usuwania”

pracownik biura handlowego
pracownik biura handlowego
Busko-Zdrój 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do do sprzedaży stolarki okiennej pcv i alu ,fotowoltaiki oraz pomp ciepła . Obowiązki: • pozyskiwanie nowych klientów • obsługa kontrahentów • raportowanie • planowanie i prognozowanie sprzedaży Wymagania: ukierunkowanie na cel • kreatywność • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • motywujący system wynagradzania • samochód służbowy • szkolenia • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Dziękując za przesłanie aplikacji informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

Pracownik biura obsługi klienta - gospodarka odpadami
Pracownik biura obsługi klienta - gospodarka odpadami
30+ kilka dni temu

Firma Złom Biała Sp. z o.o. Rzeszów ul. Sikorskiego zatrudni osobę do pracy na stanowisku Pracownik biura obsługi klienta (gospodarki odpadami) Obowiązki: • obsługa klienta detalicznego i hurtowego • obsługa programu magazynowego Darsoft • zatwierdzanie i wystawiane kart przekazania odpadu • weryfikacja i kompletowanie decyzji środowiskowych • współpraca z działem handlowym Wymagania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • znajomość regulacji dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami • znajomość Excel Oferujemy: • szkolenie wstępne • umowę o pracę • pełny etat • przyjazną atmosferę pracy • możliwość rozwoj

Recepcjonistka/Pracownik biura w Poradni Psychologicznej
Recepcjonistka/Pracownik biura w Poradni Psychologicznej
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNiepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna z siedzibą na Pradze Południe poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonistki/Pracownik Biura. Nie szukamy osób "na chwilę", nie jest to oferta dla studentów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: osobistą i telefoniczną obsługę pacjenta/klienta udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług realizację bieżących zadań recepcji i biura m.in organizacji grafików Specjalistów dbałość o właściwy przepływ informacji i dokumentacji dbanie o pozytywny wizerunek Poradni dbałość o stanowisko pracy Od Kandydatki oczekujemy: wysokiego poziomu kultury osobistej bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych punktualności, dyskrecji, dokładności w działaniu wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: Umowę zlecenie (po okresie próbnym możliwość zatrudnienia, w oparciu o umowę o pracę) Interesującą i stabilną pracę pracę w przyjaznej atmosferze, praca w godzinach 10-18 Szukamy osoby zdecydowanej na podjęcie pracy na powyższym stanowisku, dynamicznej i pewnej w swoich działaniach, która poszukuje stałej i stabilnej pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem.

Pracownik Biura Projektów Instalacji Elektr./ Teletech.
Pracownik Biura Projektów Instalacji Elektr./ Teletech.
30+ kilka dni temu

STANOWISKO Pracownik Biura Projektów Instalacji Elektrycznych / Teletechnicznych LOKALIZACJA MIEJSCA PRACY Ogrodowa 72, 91-071 Łódź ZATRUDNIENIE Cały etat / niepełny etat / staż / praktyki Umowa o pracę Opis stanowiska pracy: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik Biura Projektów Instalacji Elektrycznych / Teletechnicznych należy: przygotowywanie kosztorysów, weryfikacja dokumentacji projektowej i technicznej oraz analiza danych. Praca na tym stanowisku wiąże się z wykonywaniem swoich obowiązków stacjonarnie – w siedzibie firmy Elektromonter. Szczegółowy zakres obowiązków: - przygotowywanie kosztorysów budowlanych - weryfikacja dokumentacji projektowej i technicznej - analiza i archiwizacja danych - sporządzanie dokumentacji technicznej - realizacja innych, bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Wymagania: - teoretyczna wiedza w dziedzinie elektryki i automatyki - doświadczenie na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office / Microsoft 365 - znajomość programów z rodziny CAD (głównie programy AutoCAD, ZwCAD) - umiejętność czytania schematów elektrycznych (przynajmniej na poziomie podstawowym) - doskonała organizacja pracy własnej - wysokorozwinięte zdolności analityczne i porównawcze - dyspozycyjność w pracy w pełnym wymiarze godzin (poniedziałek - piątek) - umiejętność pracy pod presją czasu - sumienność, punktualność, samodzielność Mile widziane: - umiejętność pracy w zespole - uprawnienia do prowadzenie pojazdów kat. B - wysoka kultura osobista Oferujemy: - umowę o pracę - wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanej wiedzy - premie kontraktową - możliwość rozwoju - nowoczesne narzędzia do pracy i szkolenia Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Zainteresowanych prosimy o wysłanie CV poprzez Lento. Kontakt: Tel: 42 632 10 10 Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami - najlepiej pasującymi do określonego przez nas profilu.

Pracownik biura eventowego/biura podróży.
Pracownik biura eventowego/biura podróży.
Łódź 2 dnia plecy

OPISPoszukujemy do naszego zespołu osób do pomocy przy obsłudze eventów, wyjazdów i obsłudze ośrodka turystycznego. Szukamy osób ciekawych świata, zadaniowych, takich które nie lubią rutyny i potrafią podejmować decyzję i za nie odpowiadać. Wymagania:gotowość do podróży i pracy w kraju i zagranicą;chęć rozwoju i nauki;zdolności manualne i techniczneNIEZBĘDNE PRAWO JAZDY KAT B;umiejętność organizacji własnej pracy;odpowiedzialnośc, punktualnośćpodstawowa znajomość języka angielskiegoMILE WIDZIANI STUDENCI I ABSOLWENCIOferujemy:stałą pracę w Łodzimożliwość rozmoju zawodowego przy prestiiżowych realizacjach i projektach;możliwość uczestnictwa w interesujących projektach na terenie Europy i Polski;pracę pełną wyzwań w młodym i dynamicznym zespole przy realizacji projektów takich jak wystawy, targi, koncerty, wyjazdy i wycieczki, imprezy masowe wynagrodzenie adekwatne do umiejętnośći;nieszablonową, ciekawą pracę;Szukamy Prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie. Skontaktujemy sie z wybranymi kandydatami.

Pracownik biura obsługi Klienta
Pracownik biura obsługi Klienta
Ostróda 2 dnia plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika biura obsługi klienta, która będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę naszych klientów. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w kontakcie z klientami poprzez odbieranie telefonów, przyjmowanie zamówień oraz zarządzanie nimi w systemie.Obowiązki:Odbieranie i obsługa telefonów od klientów, udzielanie odpowiedzi na pytania oraz rozwiązywanie problemów.Przyjmowanie i rejestracja zamówień od klientów, wprowadzanie ich do systemu.Tworzenie tras dostaw zgodnie z zleceniami klientów i wprowadzanie ich do systemu.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta oraz dbanie o pozytywną relację z klientami.Wymagania:Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Znajomość obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego przyswajania nowych programów.Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, choć nie jest wymagane.Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz szybkiego podejmowania decyzji.Zorientowanie na detal i dokładność w pracy.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w obszarze obsługi klienta.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.Jeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem i spełniasz nasze wymagania, prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Serdecznie zapraszamy do aplikowania!

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
2 dnia plecy

Opis oferty pracyObsługa klienta w firmie RAFS Sp. z o.o. specjalizującej się w obszarach produkcji opakowań tekturowych zatrudni pracownika. Do obowiązków której będzie należało: - zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta; - prowadzenie sklepu internetowego - obsługa zamówień- przyjęcie i wprowadzenie zamówienia, wystawienie potwierdzenia terminu realizacji dla Klienta, archiwizacja zamówień; ( Bieżące zadania i działania, tak aby sprawnie obsłużyć zamówienia od klientów) -realizacja wysyłek kurierskich - raportowanie swojej pracy Wymagania: - dobra umiejętność poruszania się w obszarach socjal mediów. - odpowiedzialność, zaangażowanie i umiejętności organizowania własnej pracy; - otwarta postawa, komunikatywność; - min. wykształcenie średnie (preferowane wyższe). Dodatkowymi atutami będą: - doświadczenia związane z rynkiem opakowań; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - miejsce zamieszkania: aglomeracja górnośląska; - mile widziana znajomość języka angielskiego Co oferujemy: - stałą umowę o pracę w pełnym wymiarze; - szkolenia dotyczące materiałów opakowaniowych oraz technik sprzedaży; - pracę w przyjezdnej atmosferze w rozwijającej się przyszłościowej firmie; Czekamy na Twoje CV

AYSTENTKA BIUROWA - PRACOWNIK BIURA
AYSTENTKA BIUROWA - PRACOWNIK BIURA
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWirtualne Biuro HUB Kolektyw poszukuje energicznej osoby do prowadzenia spraw administracyjnych i obsługi klientów na stanowisko ASYSTENTKA BIUROWA w naszej siedzibie na Mokotowie. Praca na pół etatu z możliwością rozszerzenia na cały etat za pół roku. Wymagania : • znajomość obsługi pakietu MS Office; • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (część klientów mamy anglojęzycznych) • punktualność i odpowiedzialność • zaangażowanie i umiejętność podejmowania decyzji; Mile widziane: • mile widziane doświadczenie w zakresie pracy z dokumentami (umowy, faktury, archiwizacja) • mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta Oferujemy: • stałą pracę na wiele lat • wynagrodzenie od 30 zł / h +plus dodatki, po pół rocznym okresie stawka 38zł / h • profesjonalne przygotowanie kandydatki/a do pracy • wybraną formę zatrudnienia • miłą atmosferę pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV na adres: praca (małpa) hubkolektyw.pl Dziękujemy i zapraszamy do kontaktu. Zespół HUB Kolektyw

Pracownik biura obsługi klienta
Pracownik biura obsługi klienta
399000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Symetricus jest producentem polskiej marki AROMA KING. Zajmujemy się sprzedażą e-papierosów, które zyskały międzynarodowe uznanie.W 3 lata marka Aroma King stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży w Europie, ale i nie tylko. Nasze produkty to także vapory, kapsułki aromatyzujące oraz woreczki nikotynowe.Oddziały Aroma King znajdują się między innymi w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Emiratach Arabskich, Chinach oraz Krajach europejskich. Nasze produkty możesz zobaczyć w Belgii, Finlandii, Niemczech, Austrii, Malcie, Holandii, Słowacji, Cyprze, Rumunii, Grecji, Bułgarii, Czechach, Słowenii, Hiszpanii, Irlandii, Estonii, Chorwacji, Francji, Włoszech, Litwie.Zakres obowiązków:Kontakt z klientem: odpowiadanie na maile oraz telefony klientówRozwiązywaniu problemów z zamówieniami klientówRozpatrywanie reklamacji klientówSprawdzanie poprawności zamówieńWspółpraca z magazynemObsługa poczty wychodzącejWymagania:Doświadczenie w obsłudze klientaWysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy z klientemSumienność i pracowitośćStatus studentaPrawo jazdy kat. BOferujemy: Umowa zlecenie, wynagrodzenie 27,70 zł/hPraca od poniedziałku do piątku 8-16Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowejPraca z biura w centrum Katowice

Pracownik Biura Agencji Pracy
Pracownik Biura Agencji Pracy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Agencja pracy Lavgorc Sp. z o.o. zaprasza do składania aplikacji na stanowisko: Pracownik biurowy do działu wiz i legalizacji pracy cudzoziemców. Miejsce pracy: Warszawa, obok CH ARKADIA • Prowadzeniu czynności związanych z wizami pracowniczymi, legalizacją zatrudnienia cudzoziemców (przygotowywanie zezwoleń, oświadczeń, powiadomień, etc);
 • Monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych, prac rekrutacyjnych oraz rachunkowych;
 • Dbanie o terminowość procesów;
 • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji;
  Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku
 • Język Polski w mowie i piśmie (B2) – warunek konieczny! Znajomość języków zostanie doceniona.
 • Dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
 • Bardzo dobra organizacja pracy i komunikatywność;
 • Umiejętność obsługi programów Excel, Word;
 Co chcemy Ci zaoferować? • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/zlecenia;
 • Możliwość rozwoju w firmie;
 • Stałe wynagrodzenie,
 • System premiowy;
 • Ładne biuro z pięknym widokiem;
 • Służbowy laptop, telefon;
 • Kawę oraz słodyczy w pracy.
 Prosimy o przesłanie CV drogą mailową Prosimy podać numer telefonu w CV, oddzwonimy.

Pracownik biura w IT
Pracownik biura w IT
670000 zł
Koźmin Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Szukasz ciekawej pracy, która rozwija Twoje umiejętności? Chcesz mieć stabilne zatrudnienie, dostęp do nowych technologii i zespołu interesujących ludzi z branży IT? Dobrze trafiłeś! Zapraszamy do nas :-)W obecnej chwili otwieramy możliwość pracy na stanowisku:·         Obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe w ITStanowisko pracy przygotowane jest dla doświadczonych pracowników jak i dla kandydatów(tek) rozpoczynających dopiero karierę zawodową.Do zakresu obowiązków należeć będzie:obsługa klientów biuraprace na dokumentach zarządzających biurem tj FV, KP,PZ,WZ itp.dbałość o miejsce pracyzamawianie towaruzlecanie prac w systemiebieżąca pomoc klientom biura Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w wymiarze pełnego etatuDostęp do najnowszych technologiiDobre warunki wynagrodzenia zależne od umiejętności kandydataWsparcie rozwojowe firmyPracę w dynamicznym, doświadczonym i stale rozwijającym się zespoleMożliwość rozwoju i zmiany kierunku rozwoju w ramach działalności firmyPrzyjazną atmosferęMożliwość awansuOd kandydata oczekujemy:sumienności i odpowiedzialnościzaangażowania w powierzone zadaniaprofesjonalnego podejścia do klientówumiejętności organizacji pracy własnej i podległych osóbpogodnego nastawienia i uśmiechu :-)Szczegóły dotyczące stanowiska pracy można uzyskać w siedzibie firmy: ul. Poznańska 3, 63-720 Koźmin Wlkp. lub telefonicznie: 60*******37 oraz mailowo.Krótko o nas: Internet Time to firma działającą na rynku już od 1994 roku. Jesteśmy firmą która działa w branży IT w obszarze outsourcingu usług IT, wdrożeń oraz integracji systemów zarządzania. Posiadamy również dział programistyczny aplikacji desktop i WEB, dział związany z usługami internetowymi, hostingowy, oraz ISP. W skład naszej firmy wchodzi również własny dział związany z usługami instalacyjny sieci strukturalnych.

Pracownik Biura obsługi klienta - Dział serwisu
Pracownik Biura obsługi klienta - Dział serwisu
Zator 30+ kilka dni temu

FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą, wynajmem i serwisem Wózków Widłowych, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta – dział serwisu Miejsce pracy : Zator Do zadań należeć będzie: • obsługa korespondencji mailowej • telefoniczna obsługa klientów • ustalanie grafiku pracy Oczekiwania: • wykształcenie min. średnie • łatwość w nawiązywaniu kontaktów wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, • umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność, rzetelność • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (np. infolinia, BOK), Kandydatom oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę • prace od poniedziałku do piątku • atrakcyjne wynagrodzenie • niezbędne narzędzia do pracy • przyjazną atmosferę w pracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego na adres: @ uprzejmie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Lemarpol Wózki Widłowe Sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, ul. Staszica 21 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

PRACOWNIK BIURA ZARZĄDZANIA MARKĄ - FABRYKI MEBLI FORTE
PRACOWNIK BIURA ZARZĄDZANIA MARKĄ - FABRYKI MEBLI FORTE
25 zł
Ostrów Mazowiecka 30+ kilka dni temu

FABRYKI MEBLI "FORTE"S.A. w Ostrowi Mazowieckiej poszukują kandydatów na stanowisko - Pracownik Biura Zarządzania Marką TWOJE ZADANIA: - Zamawianie i koordynacja produkcji materiałów marketingowych i wizerunkowych - Dystrybucja materiałów marketingowych - Magazynowanie i gospodarowanie materiałami marketingowymi - Obsługa systemu SAP w zakresie ewidencji i dystrybucji materiałów - Pomoc w pracach związanych z organizacją targów oraz innych wydarzeń firmowych - Wsparcie przy organizacji i realizacji akcji promocyjnych - Rejestrowanie i opisywanie faktur oraz dokumentów w wewnętrznym programie TWÓJ PROFIL: - Umiejętność pracy w zespole - Dobra organizacja pracy i proaktywne podejście do wykonywanych zadań - Znajomość pakietu MS Office - Samodzielność w realizacji powierzanych zadań​ - Prawo jazdy kat. B KORZYŚCI: - Dofinansowanie do dwujęzycznego, przyzakładowego przedszkola „Żółty - Słonik” dla dzieci pracowników w Ostrowi Mazowieckiej - Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej - Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie - Zniżki dla pracowników na zakup mebli FORTE - Dofinansowanie świąteczne 2 razy w roku - Dofinansowanie do wypoczynku - Dofinansowanie kolonii dla dzieci pracowników - Bony noworoczne dla dzieci pracowników - Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych - Płatny program poleceń pracowniczych

Pracownik Biura Obsługi Klienta | Mercedes
Pracownik Biura Obsługi Klienta | Mercedes
Łódź 6 dni plecy

Grupa Bemo to jedna z największych w Polsce grup dealerskich, w skład której wchodzi ponad 30 autoryzowanych salonów sprzedaży samochodów takich marek jak Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, LEVC, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Opel, Peugeot oraz Volvo znajdujących się w Poznaniu, Szczecinie, Koszalinie, Warszawie, Łodzi i Rzeszowie. Działamy na polskim rynku od roku 1993, dzięki czemu możemy pochwalić się długoletnim i bogatym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze samochodów.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik Biura Obsługi KlientaMiejsce pracy: ul. Kolumny 3, ŁódźNr ref.: BOK/2024/118Twoje zadania:telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznegobudowanie kalendarza Działu Serwisuwsparcie Działu Serwisu w zakresie obsługi posprzedażowej klientawsparcie działów wewnętrznych w zakresie dystrybucji informacjiadministrowanie procesu reklamacji posprzedażowejścisła współpraca z zespołami produkcyjnymi i sprzedażowymiOd Ciebie oczekujemy:doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientakomunikatywności i zaangażowaniadynamizmu, samodzielnościdokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętności ustalania priorytetów oraz rozwiązywania bieżących problemówznajomości pakietu MS Officewykształcenia minimum średniedyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 19:00 oraz w 1-2 soboty w miesiącu w godzinach 08:00 - 14:00Dla Ciebie:umowa o pracękarta Multisportbony i paczki świątecznekarta medycznaubezpieczenie grupowenieformalny dress code

Pracownik biura - znajomość języka włoskiego
Pracownik biura - znajomość języka włoskiego
1050000 zł
Lipno 30+ kilka dni temu

Firma zajmująca się produkcją części do przyczep poszukuje pracownika, który mówi poprawnie po polsku i włosku.Kandydat musi wiedzieć, jak korzystać z komputera, podstawowych programów pakietu biurowego i poczty elektronicznej.Poszukujemy poważnych, rzetelnych i zmotywowanych ludzi.Naprawiono miesięczne wynagrodzenie z opłaconymi składkami.Biuro czynne jest po 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku.Proszę użyć numeru telefonu komórkowego +39 3928535362, odpowiadam również na WhatsApp

Pracownik biura ze znajomością księgowości
Pracownik biura ze znajomością księgowości
450000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Centrum medyczne poszukuje osoby o odpowiednich kwalifikacjach na stanowisko Pracownika ds. koordynacji biurowo - księgowejOczekujemy:-Wykształcenia wyższego kierunkowego lub w trakcie,-Dokładności i uporządkowania,-Zdolności do szybkiego uczenia się w nowych sytuacjach,-Uczciwości,-Chęci rozwoju.Oferujemy:-Warunki płacy odpowiednie do zajmowanego stanowiska,-Bardzo dobre warunki pracy w zgranym zespole,-Odpowiednie szkolenia,-Możliwość awansu.Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:-Koordynowanie obiegu dokumentów biurowych, oraz księgowych, -Nadzór nad przekazywanymi dokumentami,-Współpracę z działem księgowym.Zapraszamy do wysłania CV

Pracownik biura obsługi klienta - popołudnia
Pracownik biura obsługi klienta - popołudnia
425000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Witam. Poszukuje osoby koniecznie w doświadczeniem w obsłudze klienta, praca od zaraz: Wymagania:-komunikatywność,-dyspozycyjność od poniedziałku do piątku 16:00 - 20:00, -doświaczenie w obsłudze klienta, -dobra znajomość Excela (konieczne przygotowywanie raportów w Excelu),-posiadanie komputera z dostępem do Internetu,-chęć i motywacja do pracy,-wysoka kultura osobista. Zakres pracy:-telefonczna obłsuga klienta, -praca zdalna, bez wychodzenia z domu i BEZ kontaktu z klientem na żywo,-obsługa messeneger, skrzynki pocztowej, -akceptowanie przychodzących zamówień z systemu CRM -tworzenie dokumentów-możliwość szkolenia i wsparcie zespołu,Czego NIE wymagamy:-spotkań na żywo,-prowadzenia kontaktu z niekulturalnym klientem,-robienia niespodziewanych nadgodzin,-dostępności po godzinach pracy,

Pracownik biura magazynu [bez pośredników - 4075 pln brutto]
Pracownik biura magazynu [bez pośredników - 4075 pln brutto]
Mysłowice 30+ kilka dni temu

SPM Poland Sp. z o.o. (Grupa BCUBE) Obecnie poszukuje osób do pracy na stanowisko: Pracownik biura magazynu Miejsce pracy: Bieruń, Turyńska 135 Ogólny zakres obowiązków: •prace związane z ewidencjonowaniem operacji logistycznych w systemie komputerowym, generowanie i obieg niezbędnych dokumentów magazynowych. Zadnia: •tworzenie i kontrola nad dokumentacją magazynową •akceptowanie podstawowych zamówień wewnętrznych •wykonywanie czynności kontrolnych (kontrola jakościowa/ilościowa) •inwentaryzacja •archiwizacja dokumentów •czynności związane z utrzymaniem magazynu •kontakt z Klientami firmy Wymagania: •mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku •znajomości programu Excel •gotowość do pracy w systemie 4 brygadowym [system 5dni pracy pod rząd, na tę samą zmianę w ciągu całego tygodnia. Przykład start pracy w pierwszym dniu - niedziela 6:00, koniec 14:00, plus cztery następne dni tj. pon, wt, śr, czw w godzinach 6:00-14:00) •umiejętność szybkiego uczenia się •dobra organizacja pracy •odpowiedzialność, sumienność, terminowość Oferujemy: •Wynagrodzenie miesięczne na poziomie 4075 pln brutto/168h pracy •Długofalową współpracę w formie umowy o pracę bez pośredników •Możliwości rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji •Możliwości przystąpienia do PPK •Możliwości skorzystania z Medicover sport •Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Jesteś zainteresowany/-a? •zaaplikuj on-line - wysyłając swoje aktualne CV Prosimy o uwzględnienie w dokumentach rekrutacyjnych poniższych zgód. Nie są one wymagane, bez nich jednak nie będziemy mogli wziąć pod uwagę Twoich uprawnień/umiejętności, a także zatrzymać Twojego CV dla potrzeby przyszłych rekrutacji. •Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w SPM Poland Sp. z o. o. •Wyrażam zgodę na potrzeby na potrzeby przyszłych rekrutacji w SPM Poland Sp. z o. o.

PRACOWNIK BIURA ZARZĄDZANIA MARKĄ FABRYKI MEBLI FORTE S. A.
PRACOWNIK BIURA ZARZĄDZANIA MARKĄ FABRYKI MEBLI FORTE S. A.
330 zł
Ostrów Mazowiecka 30+ kilka dni temu

FABRYKI MEBLI "FORTE"S.A. w Ostrowi Mazowieckiej poszukują kandydatów na stanowisko - Pracownik Biura Zarządzania Marką TWOJE ZADANIA: - Zamawianie i koordynacja produkcji materiałów marketingowych i wizerunkowych - Dystrybucja materiałów marketingowych - Magazynowanie i gospodarowanie materiałami marketingowymi - Obsługa systemu SAP w zakresie ewidencji i dystrybucji materiałów - Pomoc w pracach związanych z organizacją targów oraz innych wydarzeń firmowych - Wsparcie przy organizacji i realizacji akcji promocyjnych - Rejestrowanie i opisywanie faktur oraz dokumentów w wewnętrznym programie TWÓJ PROFIL: - Umiejętność pracy w zespole - Dobra organizacja pracy i proaktywne podejście do wykonywanych zadań - Znajomość pakietu MS Office - Samodzielność w realizacji powierzanych zadań​ - Prawo jazdy kat. B KORZYŚCI: - Dofinansowanie do dwujęzycznego, przyzakładowego przedszkola „Żółty - Słonik” dla dzieci pracowników w Ostrowi Mazowieckiej - Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej - Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie - Zniżki dla pracowników na zakup mebli FORTE - Dofinansowanie świąteczne 2 razy w roku - Dofinansowanie do wypoczynku - Dofinansowanie kolonii dla dzieci pracowników - Bony noworoczne dla dzieci pracowników - Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych - Płatny program poleceń pracowniczych

Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
wczoraj

Należymy do Grupy Petit Forestier, europejskiego lidera w wynajmie pojazdów chłodni. Jesteśmy Spółką, która wykorzystując wieloletnie doświadczenie i szerokie kompetencje świadczy usługi w zakresie wynajmu pojazdów chłodni. Aktualnie poszukujemy pracownika na niżej wymienionym stanowisku:Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowegoMiejsce pracy: BroniszeOpis stanowiska:organizacja przeglądów technicznych i badań obowiązkowych pojazdów,wsparcie w organizacji napraw pojazdów,otwieranie, rozpisywanie oraz zamykanie zleceń serwisowych,organizacja przekazania/odebrania samochodów do/z naprawy, koordynacja przygotowania samochodów zastępczych,dbanie o porządek na placu – prawidłowe rozmieszczenie pojazdów,utrzymywanie kontaktu z użytkownikami pojazdów, dbanie o poprawny wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji klientów.·        Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,umiejętność pracy w zespole,zaangażowanie i motywacja do pracy,prawo jazdy kat.B.Oferujemy:długoletnią pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,umowę o pracę, na pełen etat,ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe na życie, pakiet medyczny, pakiet sportowy, dofinansowanie do nauki języków obcych.Informujemy, że Administratorem danych jest Petit Forestier Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Broniszach przy ul. Świerkowej 1E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”Jeśli wyraża Pan/ Pani zgodę na udział w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez naszą organizację prosimy o zamieszczenie w CV dodatkowych klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Petit Forestier Polska Sp. z o.o.”

Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
Głogów 2 dnia plecy

Należymy do Grupy Petit Forestier, europejskiego lidera w wynajmie pojazdów chłodni.Kontynuując dynamiczny rozwój firmy w Polsce poszukujemy kandydatów stanowisko:Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowegoMiejsce wykonywania pracy: Głogów, Lubin, Polkowice, LegnicaOpis stanowiska:organizacja przeglądów technicznych i badań obowiązkowych pojazdów,utrzymywanie kontaktu z użytkownikami pojazdów,otwieranie, rozpisywanie oraz zamykanie zleceń serwisowych,organizacja przekazania / odebrania samochodów do /z naprawy,koordynacja przygotowania samochodów  zastępczych,przygotowanie samochodów do działu handlowego,dbanie o poprawny wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji klientów.Wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1),wykształcenie minimum średnie,dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej,umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,umiejętność pracy w zespole (współpraca w Biurze Obsługi Klienta),zaangażowanie i motywacja do pracy,prawo jazdy kat B.Oferujemy:długoletnią pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,umowę o pracę, na pełen etat,ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe na życie, pakiet medyczny, pakiet sportowy.Informujemy, że Administratorem danych jest Petit Forestier Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Broniszach przy ul. Świerkowej 1E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”Jeśli wyraża Pan/ Pani zgodę na udział w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez naszą organizację prosimy o zamieszczenie w CV dodatkowych klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Petit Forestier Polska Sp. z o.o.”

Asystentka w firmie odzieżowej, pracownik biura
Asystentka w firmie odzieżowej, pracownik biura
Głowno 14 dnia plecy

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę: Asystentka w firmie odzieżowej, lokalizacja Głowno woj. Łódzkie Poszukujemy energicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystentki w naszej firmie zajmującej się produkcją odzieży. Jeśli masz umiejętność efektywnego zarządzania czasem, świetnie organizujesz zadania oraz potrafisz pracować w dynamicznym środowisku, to ta praca jest dla Ciebie! Obowiązki: • Pełnienie roli prawej ręki Szefa firmy, zapewniając wsparcie w codziennych działaniach. • Zarządzanie terminarzem, organizacja spotkań, podróży służbowych i innych wydarzeń. • Obsługa telefonów i poczty elektronicznej, komunikacja z klientami i dostawcami. • Monitorowanie stanów magazynowych, zamówień i kontrola dostaw. • Nadzór nad pracownikami na szwalni, koordynacja działań produkcyjnych. • Wykonywanie innych zadań administracyjnych i organizacyjnych według potrzeb. Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne. • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. • Zdolność do pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku. • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej). • Motywacja do nauki i chęć rozwijania się w obszarze zarządzania i administracji. • Czynne prawo jazdy Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie. • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności. • Przyjazne środowisko pracy. • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. • Umowa o pracę/B2B

Pracownik biura \ Koordynator ds. Realizacji projektów
Pracownik biura \ Koordynator ds. Realizacji projektów
1390000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się realizacją projektów inwestycyjno-wykonawczych, poszukujemy samodzielnej osoby, która potrafi zarządzać ludźmi, dobrze radzi sobie z dokumentami oraz potrafi współpracować z Klientem.Pracownik biura \ Koordynator ds. Realizacji projektówLokalizacja: Kraków PodgórzeDo najważniejszych obowiązków tej osoby należeć będzie:Koordynacja prac ekip montażowych i bieżące rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zleceń.Weryfikacja poprawności wykonanych prac.Sporządzanie raportów powykonawczych z wykonanych przez ekipy prac montażowych.Pośrednictwo w ustaleniach warunków wykonywanych zleceń.Nadzór nad umowami oraz dokumentami.Kontakt z Klientem odnośnie realizowanych zleceń.Wymagania:Płynna obsługa komputera - dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel) Samodzielność w wykonywaniu zadań.Zdolność szybkiego rozwiązywania problemów. Chęć i łatwość nauki nowych obszarów. Umiejętności organizacyjne oraz pracy zgodnie z wyznaczonymi priorytetami.Komunikatywność.Prawo jazdy kat B.Umiejętność pracy w zespole.Wykształcenie minimum średnie.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie, benefity plus duża samodzielność (umowa o pracę).Pracę w dynamicznym środowisku.Niekorporacyjną atmosferę w biurze.Rozwój merytoryczny i zdobywanie nowych kompetencji.

Pracownik biura HigH Szkoła Jazdy. Obsługa klienta, prowadzenie biura
Pracownik biura HigH Szkoła Jazdy. Obsługa klienta, prowadzenie biura
Poznań 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Obsługa osobista klientów w biurze oraz sprzedaż usług z oferty HIGH Szkoła JazdyOdbieranie telefonów i odpowiadanie na zapytania telefonicznie lub mailowo.Zarządzanie kalendarzami, grafikami jazd, grafikami instruktorówWykonywanie zadań administracyjnych, w tym archiwizacji i kserowania.Pisanie e-maili, notatek i listów.Wdrażanie lub opracowywanie procedur biurowych i systemów ewidencji.Zarządzanie wpisami do bazy danych i aktami klientów.Zamawianie materiałów codziennego użytku w firmieDokumentowanie informacji finansowych.Sprawdzanie stanu zapasów i zamawianie potrzebnych materiałów.Pomoc w tworzeniu prezentacji i raportów.Utrzymanie porządku w pomieszczeniach firmowychWymagania:Przede wszystkim oczekujemy chęci do pracyDobre umiejętności komunikacyjne (werbalne i pisemne).Dobra umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość produktów Microsoft Office, takich jak Outlook, Word, PowerPoint i Excel.Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym do obsługi naszych klientów anglojęzycznychCo oferujemy:pracę w młodym, zgranym i przyjaznym zespole HigH Szkoła Jazdymożliwość zawarcia umowy zlecenia lub umowy o pracę (do uzgodnieniapracę w dni robocze w godzinach 10 - 18, lub według ustalonego grafikumożliwość dopasowania grafiku pracy do innych zajęć (np. studia)dodatkowe profity i możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.Jak aplikować?Wypełnij formularz zgłoszeniowy i otrzymasz dalsze instrukcje.

Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Płock 6 dni plecy

Miejsce pracy: Płock ul. Kostrogaj 9DZakres obowiązków:Doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązańKoordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracyDbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmyWspółpraca z innymi działami SpółkiWymagania:Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klientaWykształcenie min. średnieUmiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office)Komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleMile widziane:Znajomość funkcjonowania sprzętu będącego w ofercie firmyUprawnienia na wózek widłowyPrawo jazdy kat. BOferujemy:Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątkuPracę w godzinach 7-15 lub 8-16 (do uzgodnienia)Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościPełne wdrożenie do pracy, szkolenia, wsparcie ze strony Twojego opiekuna i zespołuPrzyjazne środowisko pracy nagrodzone certyfikatem Great Place To Work® - rozpoznawalnym na świecie wyróżnieniem przyznawanym najlepszym miejscom pracyInteresującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłamiBogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn będących w ofercie firmy)Chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV

Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
6 dni plecy

Miejsce pracy: Gronowo Górne 82-300 (pow. elbląski), ul. Agatowa 2Zakres obowiązków:Doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązańKoordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracyDbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmyWspółpraca z innymi działami Spółki Wymagania:Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klientaWykształcenie min. średnieUmiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office)Komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleMile widziane:Znajomość funkcjonowania sprzętu będącego w ofercie firmyPrawo jazdy kat. BOferujemy:Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątkuPracę w godzinach 7-15 lub 8-16 (do uzgodnienia)Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościPełne wdrożenie do pracy, szkolenia, wsparcie ze strony Twojego opiekuna i zespołuPrzyjazne środowisko pracy nagrodzone certyfikatem Great Place To Work® - rozpoznawalnym na świecie wyróżnieniem przyznawanym najlepszym miejscom pracyInteresującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłamiBogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn będących w ofercie firmy)Chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV

Pracownik biura obsługi klienta w Szkole Pływania Fregata Swimming
Pracownik biura obsługi klienta w Szkole Pływania Fregata Swimming
380000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Największa szkoła pływania w Poznaniu - Fregata Swimming - szuka osób do pracy w swoim biurze obsługi klienta, które znajduje się w Termach Maltańskich w Poznaniu!Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną i o pogodnym usposobieniu, a przy tym dokładną i sumienną - to może właśnie Ciebie szukamy. Ważne, abyś biegle posługiwał/a się komputerem i był/a gotowy/a do pracy w elastycznym systemie zmianowym (rano - po południu), obejmującym 7 dni w tygodniu. Do obowiązków w biurze należy m.in. telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klientów, przyjmowanie płatności itp.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w podobnej pracy.Godzinowy wymiar pracy to ok. 3/4 etatu - dogodny dla osoby studiującej.Na stanowisku obsługi klienta oferujemy umowę zlecenie.Osoby zainteresowane pracą, prosimy o załączenie aktualnego CV.

Praca BIUROWA Pracownik BIURA Solec Kujawski 1 ZMIANA PN-PT
Praca BIUROWA Pracownik BIURA Solec Kujawski 1 ZMIANA PN-PT
Solec Kujawski 30+ kilka dni temu

Hydraulika Siłowa SKRAW-MET DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. zajmująca się handlem elementami hydrauliki siłowej zatrudni pracownika na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY. Dołącz do nas jeżeli: - Jesteś osobą pracowitą, odpowiedzialną, chętną do pracy w młodym zespole - Chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe lub zdobyć kolejne w zamian za konkurencyjne zarobki My oferujemy: - Współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Ciekawą pracę w miłej atmosferze - Stabilność płacy - Pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku - Umowę o pracę po okresie próbnym Wymagania: - Dokładność i punktualność - Organizacja pracy własnej - Sprawna obsługa urządzeń biurowych Znajomość platformy ALLEGRO będzie dodatkowym atutem. NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA _ Klauzula informacyjna: Administratorem Twoich danych osobowych jest Hydraulika Siłowa SKRAW-MET DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przez nas procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę, a także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji (w przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody w tym zakresie). Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia udzielonej przez Ciebie zgody, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aplikując na stanowisko określone w ogłoszeniu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych zawartych w przesłanej nam dokumentacji aplikacyjnej do celów prowadzonej przez nas rekrutacji. _ Zgoda na przyszłe rekrutacje: W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacji prowadzonych przez Hydraulika Siłowa SKRAW-MET DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. prosimy o zamieszczenie w dokumentacji aplikacyjnej następującej zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej (CV) dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez spółkę Hydraulika Siłowa SKRAW-MET DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.

pracownik do biura
pracownik do biura
Wołomin 30+ kilka dni temu

obecnie trwa rekrutacja na stanowisko asystentki biura. Szukamy osoby, która będzie wsparciem dla całego Zespołu w organizacji pracy biura. Liczymy na osobę uporządkowaną, dokładną i z poczuciem odpowiedzialności za swoje działania. Zależy nam, aby nasz ‘office assistant’ był osobą, która z naturalną łatwością zapanuje nad organizacyjną i administracyjną stroną naszych działań. Jeśli uważasz, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie, spełniasz poniższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu – wyślij swoje zgłoszenie.zadaniem będzie:udział w projektach z zakresu marketinguwsparcie w przygotowywaniu publikacji i prezentacjiprzygotowywanie newsletteraprzygotowywanie ofertwsparcie w organizacji eventów firmowych (spotkania biznesowe,  dni otwarte , oraz udział w wybranych wydarzeniach)monitorowanie efektów działań marketingowychtworzenie komunikacji w mediach społecznościowychwspółpraca z klientami zewnętrznymiNasze oczekiwania:komunikatywnośćłatwość nawiązywania kontaktówotwartość na nowe doświadczenia i wyzwaniakreatywność"lekkie pióro" i umiejętność redagowania tekstówsprawna obsługa pakietu MS Officesamodzielność, odpowiedzialność i wysoka kultura osobistamile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz współpraca z NGO proszę o wysłanie cv oddzwonimy   

Pracownik biurowy/ asystentka biura
Pracownik biurowy/ asystentka biura
Gliwice 2 dnia plecy

Poszukujemy osoby do Naszego Biura. Opis stanowiska:• Wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego firmy,• Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami,• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy• Współpraca z pracownikami innych działów• Umawianiem spotkań z klientami Wymagania:• Znajomość pakietu Office – w szczególności dobra znajomość MS Excel• Swoboda prowadzenia rozmów i kultura języka• Rzetelność oraz sumienność• Inicjatywa i aktywne podejście do obowiązków• Umiejętność pracy w zespole• Doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej Oferujemy:• Umowę o pracę pełny etat• Samodzielną i odpowiedzialną pracę biurową• Pracę od poniedziałku do piątku• Miłą atmosferę w pracy• Zniżkę pracowniczą do ośrodka sportowego JASNA 31 Prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX.

Pracownik do biura prawnego
Pracownik do biura prawnego
Bydgoszcz 5 dni plecy

Akademia Kujawsko-Pomorska zatrudni pracownika biura prawnego.Główne obowiązki:-przygotowywanie projektów aktów prawnych (zarządzenia, uchwały, decyzje administracyjne),- protokołowanie posiedzeń organów kolegialnych,- przygotowywanie zmian aktualizacji do obowiązujących regulaminów, zarządzeń,- prowadzenie dokumentacji biura,- pisanie pism urzędowych.Niezbędne wymagania:- wykształcenie wyższe kierunkowe: prawo lub administracjaWymagania dodatkowe:- znajomość obowiązujących aktów prawnych- odpowiedzialność za powierzone zadania, samodzielność i dokładność w działaniu,Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę na pełen etat,- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wiedzy,- możliwość rozwoju zawodowego.Prosimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji ".INFORMACJA DLA KANDYDATÓWZgodnie z art. 13Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Kujawsko-Pomorska , ul. Toruńska 55-57, 85-023 Bydgoszcz;kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem: iod&akp.bydgoszcz.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 108);Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez 3 miesiące od zakończenia rekrutacji, a przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie dla potrzeb przyszłych rekrutacji przez 1 rok.posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ww. rozporządzenia;podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów rekrutacji.

Pracownik obsługi biura kurierskiego
Pracownik obsługi biura kurierskiego
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy jedną z największych firm rozliczeniowych w PL obsługujących aplikacje przewozowe - m.in.: Glovo, Wolt, Uber Eats. Nasz zespół to kilkanaście tysięcy kurierów i kierowców od Kołobrzegu, aż po Krupówki. W każdym większym mieście mamy biuro stacjonarne, a w stolicy właśnie potrzebujemy do niego pracowników! Zapraszamy Cię do siebie! Warunki zatrudnienia: umowa zlecenie lub umowa o pracę Stawka: od 3500 netto Godziny pracy: 9:00 - 17:00 Lokalizacja: Gdańsk ul. Słomińskiego Co robimy w pracy? Głównie rekrutujemy, dajemy pracę ludziom, którzy chcą zarabiać na własnych warunkach. Ale też upraszczamy procesy i wprowadzamy innowacje. Zakres Twoich obowiązków w pracy z nami obejmie: 1. Obsługa stacjonarna interesantów. 2. Przeprowadzanie rekrutacji telefonicznejn i bezpośredniej. 3. Dopasowywanie oferty pracy do potrzeb osób rekrutowanych. 4. Obsługa systemu CRM. 5. Praca na plikach kalkulacyjnych i tekstowych (typu excel, word). 6. Weryfikacja umów pozyskanych pracowników. 7. Inne bieżące zadania zlecone przez przełożonych. Wymagamy: Znajomości języka polskiego, rosyjskiego i ukraińskiego/ angielskiego min. na poziomie średniozaawansowanym. Wykształcenia średniego, preferowane wyższe. Umiejętności pracy w zespole. Znajomości technik sprzedaży. Konsekwencji w działaniu i umiejętności zarządzania czasem pracy. Umiejętności pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie. Dokładności i zaangażowania w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Dokładności i sumienności w raportowaniu i prowadzeniu dokumentacji. Min. podstawowej znajomości programu Excel, reszty Cię nauczymy! Oferujemy: Przede wszystkim satysfakcjonującą zapłatę za pracę na tym stanowisku. Chcesz zarabiać jeszcze więcej? Jesteśmy za - mamy w zanadrzu system premiowy! Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie? Tworzymy młody zespół, który naprawdę się lubi i uzupełnia!

Pracownik administracji - obsługa biura
Pracownik administracji - obsługa biura
Szczecin 30+ kilka dni temu

Firma działająca w branży odpadowej zatrudni ?????????? ???????????????-?????????. ➡ Wymagania : ? wykształcenie minimum średnie, ? doświadczenie w pracy biurowej min. 1 rok, ? znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel), ? znajomość oprogramowania Subiekt GT , ? podstawy znajomość księgowości i kadr, ? dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, ? odpowiedzialność, dokładność, punktualność, samodzielność, ? umiejętność szybkiego uczenia się i współpracy w zespole, ? czynne prawo jazdy kat. B. oraz znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym ➡ Zakres obowiązków: ? bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, ? obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, ? fakturowanie, ? nadzór nad obiegiem dokumentów, ? współpraca z biurem rachunkowym, ? prowadzenie kalendarza spotkań, ? dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie. Wynagrodzenie 3000 zł netto, możliwość rozwoju zawodowego, możliwość dodatkowego zarobku przy obsłudze klienta.

Obsługa biura - pracownik administracyjny
Obsługa biura - pracownik administracyjny
Dębnica Kaszubska 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 1600 do 2500 zł netto miesięcznie Co oferujemy?1/2 etatuumowę o pracęumowę zleceniemożliwość pobierania zaliczekmożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinwolne weekendyCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazdoświadczenia na podobnym stanowisku powyżej rokuobsługa Pakietu MS OfficeBenefity:elastyczny czas pracyDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Pracownik administracyjny do biura
Pracownik administracyjny do biura
Świdnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOsoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura budowy oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności: - Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego, - Przygotowywanie pism do organów administracji publicznej, - Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; - Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem na budowie oraz siedzibie firmy; - Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby - Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych biura budowy; - Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom; - Przygotowywanie rad budowy -Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura i jego wyposażenia technicznego Wymagania - wykształcenie wyższe: mile widziane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie; -doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata lub w biurze budowy/IK - warunek KONIECZNY - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym oraz znajomość branży budowlanej; -Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams -samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy, sumienność -pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków, Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz Co oferujemy: - pracę w stale rozwijającej się firmie -stabilne zatrudnienie w formie dopasowanej do Twoich wymagań na odpowiedzialnym stanowisku; - stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku; -doświadczenie poszukiwane na rynku pracy :) -możliwość rozwoju zawodowego; -Pracę na pełny etat na umowę o pracę od zaraz. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała prześlij nam swoje CV i podaj nam swoje oczekiwania finansowe. Nie wymagamy Listu motywacyjnego ale napisz nam o sobie, napisz dlaczego to właśnie Ciebie potrzebujemy i dlaczego powinniśmy się umówić na rozmowę właśnie z Tobą.!

Pracownik sekretariatu biura w Gdańsku- ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)
Pracownik sekretariatu biura w Gdańsku- ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)
Gdańsk 6 dni plecy

PRACOWNIK SEKRETARIATU GŁÓWNEGO biura w Gdańsku zadania: - praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura - dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce - wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP - prowadzenie archiwum dokumentów - zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze - odbieranie telefonów - podejmowanie gości, zamawianie usług cateringowych, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy - udział w innych projektach wspierających dział marketingu, handlowy i personalny oferujemy:  - umowę zlecenia na okres od maja do października 2024 - możliwość podnoszenia kwalifikacji w trakcie szkoleń - możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia zdrowotnego Medicover - możliwość korzystania z programu kart sportowych Multisport - pracę w dynamicznym, młodym zespole, możliwość udziału w realizacji wielu samodzielnych projektów - możliwość wpływania na ostateczny kształt i efekty swojej pracy, dużą samodzielność i możliwość wykorzystania własnego doświadczeniaMożliwość stałego zatrudnienia w przypadku zwolnienia się innego etatu biurowego w lokalizacji wymagania kwalifikacyjne: - mile widziane także osoby studiujące zaocznie, na początku swojej drogi zawodowej, z możliwością przyuczenia się do nowego zawodu - miła aparycja, kultura osobista; wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji; - zamiłowanie do porządku, umiejętność pracy z dokumentami - samodzielność - znajomość obsługi komputera - także w zakresie Ms Excel - znajomość języka angielskiego (łączenie telefonów, odpowiedzi na zapytania email, wizyty gości zagranicznych) - praca w pełnym wymiarze - 8 h dziennie, od poniedziałku do piątku. Miejsce pracy: Gdańsk ul. Budowlanych 48 (Kokoszki) Osoby zainteresowane ofertą proszę o nadesłanie CV zwrotnie w odpowiedzi na ten anons lub przez stronę www zakładka Kariera.

Pracownik/pracowniczka biura z orzeczeniem
Pracownik/pracowniczka biura z orzeczeniem
Białystok dzisiaj

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej). Do aplikowania szczególnie zachęcamy studentów i studentki ostatniego roku studiów wyższych oraz Absolwentki i Absolwentów - do pięciu lat po uzyskaniu dyplomu!   PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik biurowy/pracowniczka biurowa.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywuj Pracę", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik administracyjny biura budowy IK
Pracownik administracyjny biura budowy IK
nowe Toruń 2 dnia plecy

Osoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura budowy oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności:Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego,Przygotowywanie pism do organów administracji publicznej,Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,Nadzorowanie obiegu dokumentów,Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem na budowie oraz siedzibie firmy;Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osobyPomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych biura budowy;Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom;Przygotowywanie rad budowyProwadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura i jego wyposażenia technicznegoWymaganiaWykształcenie wyższe: budownictwo, zarządzanie projektami, administracja, i pokrewneDoświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym oraz znajomość branży budowlanej;Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teamssamodzielność i bardzo dobrą organizację pracy, sumiennośćpozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,Gotowość do rozpoczęcia pracy od zarazAktywne prawo jazdy kat.BCo oferujemy:pracę w stale rozwijającej się firmie w zespole profesjonalistów;stabilne zatrudnienie w formie dopasowanej do Twoich wymagań na odpowiedzialnym stanowisku;stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku;doświadczenie poszukiwane na rynku pracy :)możliwość rozwoju zawodowego;Pracę na pełny etat na umowę o pracę od zaraz.Jeśli chcesz pracować przy prestiżowym kontrakcie, chcesz nabyć doświadczenia i rozwijać się w kierunku Project managementu - prześlij nam swoje CV i podaj nam swoje oczekiwania finansowe. Nie wymagamy Listu motywacyjnego ale napisz nam o sobie, napisz dlaczego to właśnie Ciebie potrzebujemy i dlaczego powinniśmy się umówić na rozmowę właśnie z Tobą.!

Pracownik biurowy do biura rachunkowego
Pracownik biurowy do biura rachunkowego
17 dni plecy

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe szuka nowych pracowników! Jesteśmy spółką działającą w Polsce od ponad 9 lat. Do tej pory zaufało nam mnóstwo firm, a nasza marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych. Nieustannie się rozwijamy, a baza klientów stale się powiększa. Jesteśmy chińską spółką, która wyróżnia się dobrą atmosferą w pracy. Tak, nasi klienci są głównie z Chin i czasem współpraca z nimi jest trudna, ale zawsze znajdujemy sposób na rozwiązanie wszelkich problemów. Praca bywa ciężka, ale dzięki temu stale powiększamy swoje kompetencje i zdolności. Zapraszamy Cię do naszej firmy, zwłaszcza jeśli: - szukasz nowych wyzwań w pracy - chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowe umiejętności - interesuje Cię praca z mądrym zespołem i klientami Z nami będziesz mógł rozwijać się każdego dnia, dzięki czemu zyskasz zupełnie nowe perspektywy w przyszłości! OBOWIĄZKI: - drukowanie dokumentów - skanowanie i wgrywanie dokumentów do systemu - dostarczanie dokumentów do urzędu skarbowego - zarządzanie korespondencją - archiwizacja dokumentów - inne prace biurowe WYMAGANIA: - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny - dobra organizacja pracy - znajomość pakietu MS Office - chęć ciągłego rozwoju i nauki - zdolność do pracy pod presją czasu - wielozadaniowość - dyspozycyjność KORZYŚCI: - praca na 1/2 bądź 3/4 etatu - wynagrodzenie 30 zł brutto za godzinę - praca od poniedziałku do piątku - praca w miłej atmosferze - możliwość zgłaszania własnych pomysłów na zmiany Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV przez portal Lento.

Pracownik biurowy / obsługa biura / marketing
Pracownik biurowy / obsługa biura / marketing
Komorniki 30+ kilka dni temu

W związku ze wznowieniem działalności, zmianą lokalizacji firmy oraz branży poszukuję osoby na stanowisko obsługi biurowej oraz marketingu. Zakres obowiązków : * obsługa firmowej poczty elektronicznej * obsługa terminarza spotkań * archiwizacja dokumentów * analiza dokumentów pod względem merytoryczno-prawnym * pozyskiwanie klientów, ofertowanie, kontakt telefoniczny * marketing w mediach społecznościowych Wymagania : * umiejętność analitycznego myślenia * dobra organizacja pracy * dyspozycyjność * dbanie o detale, skrupulatność * angielski komunikatywny Oferujemy : * umowa o pracę * stałe godziny pracy * możliwość pracy zdalnej * niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop) * kawę, herbatę i miłą atmosferę Szukam osoby dostępnej od zaraz. Rozpoczęcie pracy od 01.02.2022 r. CV proszę przesyłać przez formularz lub e-mail @

Pracownik biurowy/asystet biura nieruchomości.
Pracownik biurowy/asystet biura nieruchomości.
609000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą z branży nieruchomości oraz ubezpieczeń w związku z rozwojem zatrudnimy pracownika biurowego. Biuro QUALITY posiada dwa oddziały. Poszukiwany pracownik do siedziby w Poznaniu (Piątkowo). Twój zakres obowiązków: - Administrowanie internetowymi ogłoszeniami sprzedaży (umiejętność pisania ofert sprzedażowych) - Bieżące aktualizowanie treści na stronie internetowej - Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji w firmie, archiwizacja dokumentów - Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - Wspieranie bieżącego funkcjonowania i organizacji oddziału - Wspieranie pracy Ekspertów Nieruchomości - Zarządzasz ruchem Klientów w oddziale - Obsługa klientów Wymagania: - Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy - Dokładność, sumienność oraz punktualność - Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy - Wykształcenie minimum średnie - Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność Oferujemy: - Jednozmianowa praca od poniedziałku do piątku = wolne weekendy! - Umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym - Bieżące wsparcie ze strony kadry zarządzającej oraz innych pracowników - Stała pensja + premie (Pensja uzależniona od doświadczenia) - Pracę w młodym środowisku oraz przyjaznej atmosferze - Wszystkie materiały/narzędzia niezbędne do pracy Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: Pon-Śr 10:00 - 18:00 Czw-Pt 9:00 - 17:00 Bierzemy pod uwagę jedynie zgłoszenia z załączonym CV ze zdjęciem. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy również o umieszczenie na przesyłanych dokumentach klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).