Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik biura obsługi klienta - gospodarka odpadami
Pracownik biura obsługi klienta - gospodarka odpadami
nowe 30+ kilka dni temu

Firma Złom Biała Sp. z o.o. Rzeszów ul. Sikorskiego zatrudni osobę do pracy na stanowisku Pracownik biura obsługi klienta (gospodarki odpadami) Obowiązki: • obsługa klienta detalicznego i hurtowego • obsługa programu magazynowego Darsoft • zatwierdzanie i wystawiane kart przekazania odpadu • weryfikacja i kompletowanie decyzji środowiskowych • współpraca z działem handlowym Wymagania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • znajomość regulacji dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami • znajomość Excel Oferujemy: • szkolenie wstępne • umowę o pracę • pełny etat • przyjazną atmosferę pracy • możliwość rozwoj

Pracownik Biura obsługi klienta - Dział serwisu
Pracownik Biura obsługi klienta - Dział serwisu
Zator 30+ kilka dni temu

FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą, wynajmem i serwisem Wózków Widłowych, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta – dział serwisu Miejsce pracy : Zator Do zadań należeć będzie: • obsługa korespondencji mailowej • telefoniczna obsługa klientów • ustalanie grafiku pracy Oczekiwania: • wykształcenie min. średnie • łatwość w nawiązywaniu kontaktów wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, • umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność, rzetelność • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (np. infolinia, BOK), Kandydatom oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę • prace od poniedziałku do piątku • atrakcyjne wynagrodzenie • niezbędne narzędzia do pracy • przyjazną atmosferę w pracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego na adres: @ uprzejmie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Lemarpol Wózki Widłowe Sp. z o.o. z siedzibą w Zatorze, ul. Staszica 21 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Pracownik biura obsługi Klienta
Pracownik biura obsługi Klienta
Ostróda 2 dnia plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika biura obsługi klienta, która będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę naszych klientów. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w kontakcie z klientami poprzez odbieranie telefonów, przyjmowanie zamówień oraz zarządzanie nimi w systemie.Obowiązki:Odbieranie i obsługa telefonów od klientów, udzielanie odpowiedzi na pytania oraz rozwiązywanie problemów.Przyjmowanie i rejestracja zamówień od klientów, wprowadzanie ich do systemu.Tworzenie tras dostaw zgodnie z zleceniami klientów i wprowadzanie ich do systemu.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta oraz dbanie o pozytywną relację z klientami.Wymagania:Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Znajomość obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego przyswajania nowych programów.Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, choć nie jest wymagane.Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz szybkiego podejmowania decyzji.Zorientowanie na detal i dokładność w pracy.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w obszarze obsługi klienta.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.Jeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem i spełniasz nasze wymagania, prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Serdecznie zapraszamy do aplikowania!

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
2 dnia plecy

Opis oferty pracyObsługa klienta w firmie RAFS Sp. z o.o. specjalizującej się w obszarach produkcji opakowań tekturowych zatrudni pracownika. Do obowiązków której będzie należało: - zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta; - prowadzenie sklepu internetowego - obsługa zamówień- przyjęcie i wprowadzenie zamówienia, wystawienie potwierdzenia terminu realizacji dla Klienta, archiwizacja zamówień; ( Bieżące zadania i działania, tak aby sprawnie obsłużyć zamówienia od klientów) -realizacja wysyłek kurierskich - raportowanie swojej pracy Wymagania: - dobra umiejętność poruszania się w obszarach socjal mediów. - odpowiedzialność, zaangażowanie i umiejętności organizowania własnej pracy; - otwarta postawa, komunikatywność; - min. wykształcenie średnie (preferowane wyższe). Dodatkowymi atutami będą: - doświadczenia związane z rynkiem opakowań; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - miejsce zamieszkania: aglomeracja górnośląska; - mile widziana znajomość języka angielskiego Co oferujemy: - stałą umowę o pracę w pełnym wymiarze; - szkolenia dotyczące materiałów opakowaniowych oraz technik sprzedaży; - pracę w przyjezdnej atmosferze w rozwijającej się przyszłościowej firmie; Czekamy na Twoje CV

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
599000 zł
Rusiec 30+ kilka dni temu

Kim jesteśmy? Jesteśmy wyjątkową grupą ludzi, których łączy doświadczenie, wiedza i tradycja. Firma Pamapol S.A. to spółka dominująca w Grupie Kapitałowej Pamapol i wiodący producent w branży przetwórstwa mięsno-warzywnego, wieloletni lider na rynku w kategorii dań gotowych, warzyw konserwowych i mrożonek marki Kwidzyn. Zatrudniamy obecnie około 1500 osób na terenie całego kraju. Chętnie dzielimy się wiedzą i jesteśmy otwarci na nowe wyzwania. Nieustannie się rozwijając szukamy osób chętnych na stanowisko: Pracownik Biura Obsługi KliebtaMiejsce pracy: RusiecWymagania kwalifikacyjne: • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; • dobra znajomość obsługi komputera; • znajomość Excel; • mile widziana znajomość sytemu ERP XL; • dobra organizacja pracy własnej; • systematyczność; • umiejętność pracy w zespole; Nasza Spółka oferuje: • możliwość nabycia nowych umiejętności i szkoleń; • perspektywę rozwoju; • stabilne warunki zatrudnienia; • zatrudnienie na umowę o pracę; Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik biura obsługi klienta
Pracownik biura obsługi klienta
399000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Symetricus jest producentem polskiej marki AROMA KING. Zajmujemy się sprzedażą e-papierosów, które zyskały międzynarodowe uznanie.W 3 lata marka Aroma King stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży w Europie, ale i nie tylko. Nasze produkty to także vapory, kapsułki aromatyzujące oraz woreczki nikotynowe.Oddziały Aroma King znajdują się między innymi w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Emiratach Arabskich, Chinach oraz Krajach europejskich. Nasze produkty możesz zobaczyć w Belgii, Finlandii, Niemczech, Austrii, Malcie, Holandii, Słowacji, Cyprze, Rumunii, Grecji, Bułgarii, Czechach, Słowenii, Hiszpanii, Irlandii, Estonii, Chorwacji, Francji, Włoszech, Litwie.Zakres obowiązków:Kontakt z klientem: odpowiadanie na maile oraz telefony klientówRozwiązywaniu problemów z zamówieniami klientówRozpatrywanie reklamacji klientówSprawdzanie poprawności zamówieńWspółpraca z magazynemObsługa poczty wychodzącejWymagania:Doświadczenie w obsłudze klientaWysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy z klientemSumienność i pracowitośćStatus studentaPrawo jazdy kat. BOferujemy: Umowa zlecenie, wynagrodzenie 27,70 zł/hPraca od poniedziałku do piątku 8-16Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowejPraca z biura w centrum Katowice

Pracownik Biura Obsługi Klienta | Mercedes
Pracownik Biura Obsługi Klienta | Mercedes
Łódź 6 dni plecy

Grupa Bemo to jedna z największych w Polsce grup dealerskich, w skład której wchodzi ponad 30 autoryzowanych salonów sprzedaży samochodów takich marek jak Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, LEVC, Mazda, Mercedes-Benz, MG, Opel, Peugeot oraz Volvo znajdujących się w Poznaniu, Szczecinie, Koszalinie, Warszawie, Łodzi i Rzeszowie. Działamy na polskim rynku od roku 1993, dzięki czemu możemy pochwalić się długoletnim i bogatym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze samochodów.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik Biura Obsługi KlientaMiejsce pracy: ul. Kolumny 3, ŁódźNr ref.: BOK/2024/118Twoje zadania:telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznegobudowanie kalendarza Działu Serwisuwsparcie Działu Serwisu w zakresie obsługi posprzedażowej klientawsparcie działów wewnętrznych w zakresie dystrybucji informacjiadministrowanie procesu reklamacji posprzedażowejścisła współpraca z zespołami produkcyjnymi i sprzedażowymiOd Ciebie oczekujemy:doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientakomunikatywności i zaangażowaniadynamizmu, samodzielnościdokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętności ustalania priorytetów oraz rozwiązywania bieżących problemówznajomości pakietu MS Officewykształcenia minimum średniedyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 19:00 oraz w 1-2 soboty w miesiącu w godzinach 08:00 - 14:00Dla Ciebie:umowa o pracękarta Multisportbony i paczki świątecznekarta medycznaubezpieczenie grupowenieformalny dress code

Pracownik biura obsługi klienta - popołudnia
Pracownik biura obsługi klienta - popołudnia
425000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Witam. Poszukuje osoby koniecznie w doświadczeniem w obsłudze klienta, praca od zaraz: Wymagania:-komunikatywność,-dyspozycyjność od poniedziałku do piątku 16:00 - 20:00, -doświaczenie w obsłudze klienta, -dobra znajomość Excela (konieczne przygotowywanie raportów w Excelu),-posiadanie komputera z dostępem do Internetu,-chęć i motywacja do pracy,-wysoka kultura osobista. Zakres pracy:-telefonczna obłsuga klienta, -praca zdalna, bez wychodzenia z domu i BEZ kontaktu z klientem na żywo,-obsługa messeneger, skrzynki pocztowej, -akceptowanie przychodzących zamówień z systemu CRM -tworzenie dokumentów-możliwość szkolenia i wsparcie zespołu,Czego NIE wymagamy:-spotkań na żywo,-prowadzenia kontaktu z niekulturalnym klientem,-robienia niespodziewanych nadgodzin,-dostępności po godzinach pracy,

Pracownik Biura Obsługi Klienta - zakład mięsny
Pracownik Biura Obsługi Klienta - zakład mięsny
6 dni plecy

P.P.H.U. MARK’S SP. Z O.O. zatrudni osobę na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTAMiejsce pracy : Prusak 23, 98-420 SokolnikiWymagania:gotowość do nabywania nowych umiejętnościumiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowychznajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego lub/i języka niemieckiegodokładność, sumienność, zaangażowanie, dyspozycyjnośćOferujemy:stabilne zatrudnienie - szukamy pracowników do długotrwałej współpracyumowę o pracę - pełen etatmożliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia dla Ciebie i Twojej rodzinyatrakcyjny system wynagrodzeń i premiiTo Ciebie właśnie szukamy! Dołącz do naszego grona!

Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
wczoraj

Należymy do Grupy Petit Forestier, europejskiego lidera w wynajmie pojazdów chłodni. Jesteśmy Spółką, która wykorzystując wieloletnie doświadczenie i szerokie kompetencje świadczy usługi w zakresie wynajmu pojazdów chłodni. Aktualnie poszukujemy pracownika na niżej wymienionym stanowisku:Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowegoMiejsce pracy: BroniszeOpis stanowiska:organizacja przeglądów technicznych i badań obowiązkowych pojazdów,wsparcie w organizacji napraw pojazdów,otwieranie, rozpisywanie oraz zamykanie zleceń serwisowych,organizacja przekazania/odebrania samochodów do/z naprawy, koordynacja przygotowania samochodów zastępczych,dbanie o porządek na placu – prawidłowe rozmieszczenie pojazdów,utrzymywanie kontaktu z użytkownikami pojazdów, dbanie o poprawny wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji klientów.·        Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,umiejętność pracy w zespole,zaangażowanie i motywacja do pracy,prawo jazdy kat.B.Oferujemy:długoletnią pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,umowę o pracę, na pełen etat,ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe na życie, pakiet medyczny, pakiet sportowy, dofinansowanie do nauki języków obcych.Informujemy, że Administratorem danych jest Petit Forestier Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Broniszach przy ul. Świerkowej 1E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”Jeśli wyraża Pan/ Pani zgodę na udział w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez naszą organizację prosimy o zamieszczenie w CV dodatkowych klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Petit Forestier Polska Sp. z o.o.”

Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowego
Głogów 2 dnia plecy

Należymy do Grupy Petit Forestier, europejskiego lidera w wynajmie pojazdów chłodni.Kontynuując dynamiczny rozwój firmy w Polsce poszukujemy kandydatów stanowisko:Pracownik biura obsługi klienta serwisu samochodowegoMiejsce wykonywania pracy: Głogów, Lubin, Polkowice, LegnicaOpis stanowiska:organizacja przeglądów technicznych i badań obowiązkowych pojazdów,utrzymywanie kontaktu z użytkownikami pojazdów,otwieranie, rozpisywanie oraz zamykanie zleceń serwisowych,organizacja przekazania / odebrania samochodów do /z naprawy,koordynacja przygotowania samochodów  zastępczych,przygotowanie samochodów do działu handlowego,dbanie o poprawny wizerunek firmy i wysoki poziom satysfakcji klientów.Wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1),wykształcenie minimum średnie,dobra umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej,umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,umiejętność pracy w zespole (współpraca w Biurze Obsługi Klienta),zaangażowanie i motywacja do pracy,prawo jazdy kat B.Oferujemy:długoletnią pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,umowę o pracę, na pełen etat,ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,dodatkowe benefity: ubezpieczenie grupowe na życie, pakiet medyczny, pakiet sportowy.Informujemy, że Administratorem danych jest Petit Forestier Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Broniszach przy ul. Świerkowej 1E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”Jeśli wyraża Pan/ Pani zgodę na udział w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez naszą organizację prosimy o zamieszczenie w CV dodatkowych klauzul: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Petit Forestier Polska Sp. z o.o.”

Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Płock 6 dni plecy

Miejsce pracy: Płock ul. Kostrogaj 9DZakres obowiązków:Doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązańKoordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracyDbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmyWspółpraca z innymi działami SpółkiWymagania:Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klientaWykształcenie min. średnieUmiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office)Komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleMile widziane:Znajomość funkcjonowania sprzętu będącego w ofercie firmyUprawnienia na wózek widłowyPrawo jazdy kat. BOferujemy:Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątkuPracę w godzinach 7-15 lub 8-16 (do uzgodnienia)Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościPełne wdrożenie do pracy, szkolenia, wsparcie ze strony Twojego opiekuna i zespołuPrzyjazne środowisko pracy nagrodzone certyfikatem Great Place To Work® - rozpoznawalnym na świecie wyróżnieniem przyznawanym najlepszym miejscom pracyInteresującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłamiBogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn będących w ofercie firmy)Chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV

Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
6 dni plecy

Miejsce pracy: Gronowo Górne 82-300 (pow. elbląski), ul. Agatowa 2Zakres obowiązków:Doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązańKoordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracyDbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmyWspółpraca z innymi działami Spółki Wymagania:Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klientaWykształcenie min. średnieUmiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office)Komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleMile widziane:Znajomość funkcjonowania sprzętu będącego w ofercie firmyPrawo jazdy kat. BOferujemy:Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątkuPracę w godzinach 7-15 lub 8-16 (do uzgodnienia)Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościPełne wdrożenie do pracy, szkolenia, wsparcie ze strony Twojego opiekuna i zespołuPrzyjazne środowisko pracy nagrodzone certyfikatem Great Place To Work® - rozpoznawalnym na świecie wyróżnieniem przyznawanym najlepszym miejscom pracyInteresującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłamiBogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn będących w ofercie firmy)Chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV

Pracownik biura obsługi klienta w Szkole Pływania Fregata Swimming
Pracownik biura obsługi klienta w Szkole Pływania Fregata Swimming
380000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Największa szkoła pływania w Poznaniu - Fregata Swimming - szuka osób do pracy w swoim biurze obsługi klienta, które znajduje się w Termach Maltańskich w Poznaniu!Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną i o pogodnym usposobieniu, a przy tym dokładną i sumienną - to może właśnie Ciebie szukamy. Ważne, abyś biegle posługiwał/a się komputerem i był/a gotowy/a do pracy w elastycznym systemie zmianowym (rano - po południu), obejmującym 7 dni w tygodniu. Do obowiązków w biurze należy m.in. telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klientów, przyjmowanie płatności itp.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w podobnej pracy.Godzinowy wymiar pracy to ok. 3/4 etatu - dogodny dla osoby studiującej.Na stanowisku obsługi klienta oferujemy umowę zlecenie.Osoby zainteresowane pracą, prosimy o załączenie aktualnego CV.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Szczecin 30+ kilka dni temu

Grupa Igielski - dołącz do zespołu!Pracownik ds. obsługi klienta i administracjiPraca od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00, 10:00-18:00Obowiązki:-obsługa klienta / kontakt z klientem,-obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego,-planowanie zajęć,-weryfikacja deklaracji, formularzy -pozyskanie klienta,-obsługa sal wykładowych i innych wynajmowanych pomieszczeń,-administracja dokumentacji rekrutacyjnej, szkoleniowej, rozliczeniowej itp.-fakturowanie, rozliczenia i windykacja,-obsługa realizowanych projektów,-proponowane wynagrodzenie netto 3500 zł (okres próbny)Wymagania:-prawo jazdy kat. B,-doświadczenie na podobnym stanowisku-wykształcenie min. średnieDołącz do naszego zespołu. Gwarantujemy pracę w zgranym i współpracującym zespole, najlepszych klientów i mnóstwo nowych doświadczeń zawodowych. Posiadasz referencje lub polecenia od poprzednich Pracodawców załącz.Jesteś zainteresowana/y ?Wyślij CV na adres e-mail podany w kontakcie lub osobiście do biura (Aleja Bohaterów Warszawy 18/1-2 Szczecin)W tytule wpisz: pracownik ds. obsługi klientaZastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Obsługa klienta, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji biurowej
Obsługa klienta, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji biurowej
900000 zł
Kłobuck 30+ kilka dni temu

Fergopol zatrudni na stanowisko: pracownik biura obsługi klienta w branży motoryzacyjnej.Miejsce pracy : Kłobuck, serwis samochodowy, myjnia.Zadania:Obsługa klientów, wypisywanie zleceńObsługa bieżących spraw biurowo-administracyjnychObsługa programów komputerowychPrzyjmowanie/wypisywanie fakturInne drobne prace administracyjno-biuroweobsługa kasy, terminala płatniczegoUtrzymywanie porządku i czystości w biurze firmyOczekiwania:Umiejętność sprawnej obsługi komputeraSkrupulatność i obowiązkowośćZnajomość pakietu MS Office (Excel, Word)Dobra organizacja pracyDokładność w wykonywaniu obowiązkówDyspozycyjnośćOferujemy:Praca w systemie dwuzmianowymStabilna praca, terminowe wynagrodzenieMożliwość zdobywania wielu nowych umiejętnościAPLIKUJ wysyłąjąc: swoje CV ze zdjęciem przez OLX

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Rekrutacyjna Assunto Sp. z o.o. (KRAZ 13438) dla swojego Klienta szuka pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy Zakres obowiązków: • prowadzenie biura • kontakt z Klientami • obsługa urządzeń biurowych • kontrola nad korespondencją firmy Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na ½ etatu • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności • możliwość rozwoju zawodowego Wymagania: • komunikatywność • dyspozycyjność • pracowitość • umiejętności obsługi pakietu MS Office, • otwartość Mile widziani studenci zaoczni :) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą na adres email @ więcej informacji pod numerem 794 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami
Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami
Kielce 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami Miejsce Pracy-Kielce Obowiązki: - Bieżąca obsługa biura - obsługa klienta osobista/ telefoniczna/mailowa - udział w przygotowywaniu projektów - rozwijanie współpracy z kontrahentami Wymagania: - mile widziane doświadczenie w pracy biurowej- ale nie wymagane - bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office - wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów - bardzo dobra znajomość języka angielskiego B2, C1 - komunikatywność i wysoka kultura osobista - zaangażowanie i chęć uczenia się nowych rzeczy - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - bierność zawodowa Oferujemy: - umowę o pracę - udział w projektach krajowych oraz międzynarodowych - wsparcie pracowników oraz prace w miłym zespole - rozwój zawodowy - stabilne zatrudnienie Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania cv na adres mailowy : @ bądź za pośrednictwem portalu. Kontakt : 739 - pokaż numer telefonu - @ w tytule wiadomości proszę wpisać: Pracownik biurowy ds. zarządzania projektami *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności.

Pracownik biura - obsługa klienta
Pracownik biura - obsługa klienta
920000 zł
Gorlice 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura - Obsługi Klienta Typ pracy: pełen etatLokalizacja: Gorlice Zakres obowiązków·         przyjmowanie i realizacja zamówień telefonicznych oraz internetowych,·         kontakt z klientami firmy z wykorzystaniem dostępnych kanałów komunikacji,·         nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień,·         obsługa wewnętrznego systemu zamówień,·         dbanie o pozytywny wizerunek firmy·         przygotowywanie podstawowych dokumentów np: (umowy, protokoły, oferty) Nasze wymagania·         dyspozycyjność·         doświadczenie w obsłudze Klienta - mile widziane,·         zaangażowanie w wykonywaną pracę,·         umiejętność komunikacji i współpracy w Zespole,·         punktualność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,·         zdolność szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu,·         nienaganna kultura osobista,·         umiejętność działania w sytuacjach stresowych. Oferujemy·         umowę o pracę,·         wstępne szkolenie stanowiskowe,·         pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji na rynku,·         pozytywną atmosferę i wysoką kulturę pracy,·         elastyczność w planowaniu grafiku pracy,

pracownik biuro tłumaczeń / tłumacz
pracownik biuro tłumaczeń / tłumacz
30+ kilka dni temu

Biuro Tłumaczeń Koncepcja oferuje zatrudnienie dla osoby z biegłą znajomością języka niemieckiego oraz doświadczeniem zawodowym w biurze tłumaczeń OBECNIE POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik biura tłumaczeń/tłumacz Miejsce pracy: Biuro tłumaczeń we Wrocławiu Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa plus prowizje • możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji • możliwość awansu • miłą atmosferę w pracy oraz pracę w młodym i kreatywnym zespole Obowiązki: • wykonywanie tłumaczeń z /i na język niemiecki • obsługa klientów przychodzących do biura • nawiązywanie kontaktów z tłumaczami różnych języków • raportowanie i przygotowywanie analiz dla przełożonych • wdrażanie i szkolenie nowych pracowników • pozyskiwanie nowych tłumaczy do współpracy z biurem Wymagania: • wykształcenie wyższe –preferowane filologia germańska • doświadczenie w obsłudze klienta w biurze tłumaczeń • poprawne posługiwanie się językiem polskim • znajomość języka angielskiego • elokwencja • odporność na stres • silna motywacja i nastawienie na realizację planów sprzedażowych • wyśmienita organizacja • dyspozycyjność • otwartość, sumienność, kreatywność • bardzo dobra znajomość obsługi komputera • mile widziane prawo jazdy Sposób aplikowania: Osoby zainteresowane pracą oraz spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesłania aplikacji wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych na adres: @ z informacją w tytule maila: „Pracownik biura tłumaczeń ” Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Pracownik back office z j. włoskim
Pracownik back office z j. włoskim
Szczecin 7 dni plecy

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej sieci bankowej, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych z j. włoskim Pracownik back office z j. włoskim Zakres obowiązków: • weryfikacja dokumentacji bankowej w j. włoskim • sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów • wprowadzanie danych do systemów elektronicznych Wymagania: • znajomość języka włoskiego na poziomie min. B1 • dobra znajomość obsługi komputera • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej • dyspozycyjność od zaraz Oferujemy: • współpracę na podstawie umowy o pracę • pracę w systemie stacjonarnym z możliwością pracy hybrydowej (50% z biura w Szczecinie) • stałą stawkę wynagrodzenia w wysokości 5500 zł brutto • liczne benefity pozapłacowe • szybki proces rekrutacyjny   Zgłoś się już dziś!

PILNE! Pracownik biurowy , bez doświadczenia
PILNE! Pracownik biurowy , bez doświadczenia
Puławy 30+ kilka dni temu

Jeżeli to czytasz to pewnie jesteś w trakcie poszukiwania pracy. Aktualnie do naszego biura w Puławach poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik obsługi rejestracji klienta. Oferujemy: Gwarantowaną stawkę godzinową wysoki i przejrzysty system premiowy, pracę w oparciu o umowę zlecenie , stałą pomoc przełożonych bez względu na to na jakim etapie pracy jesteś, pakiet szkoleń wdrażających - nie wymagamy od Ciebie doświadczenia! stałe godziny pracy 8-16 ( zatrudniamy na min. 6h) Oczekujemy: chęci podjęcia współpracy na stałe, łatwości nawiązywania kontaktów, brak statusu ucznia lub studenta Spełniasz wszystkie warunki? Jeśli tak, to właśnie na Ciebie czekamy :) Aplikuj już dziś przez portal OLX lub skontaktuj się telefonicznie pod numerem 507 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy, e-commerce, sprzedaż mebli, obsługa Klienta
Pracownik biurowy, e-commerce, sprzedaż mebli, obsługa Klienta
Słubice 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi KlientaMiasto: SłubiceRegion: lubuskie Opis stanowiska:·         znajomość obsługi komputera i internetu,·         umiejętność prowadzenia rozmowy z Klientem oraz badania potrzeb Klienta,·         zaangażowanie i kreatywność,·         wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,·         sumienność i obowiązkowość,·         umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientem.Wymagania:·         doświadczenie na podobnym stanowisku i praca z Klientem. Oferujemy oczywiście przy małym doświadczeniu szybkie przeszkolenie.·        wyższe wykształcenie i doskonała znajomość zasad pisowni i ortografii języka polskiego. ·         znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację będzie dużym plusem.Oferujemy:·         zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ·         pracę w młodym zespole,·         stały rozwój i doświadczenie w sprzedaży,·         niezbędne narzędzia do pracy.·        wynagrodzenie na początku wynosi 5000 PLN Brutto (około 3800 netto). Wraz z nabywanym doświadczeniem i wynikami w sprzedaży będzie rosło.  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Skontaktujemy się z wybranymi osobami spełniającymi opisane wyżej warunki.  

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
1151700 zł
Dobrzyniewo Duże 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:przyjmowanie dokumentacji oraz obsługa klienta przy przyjmowaniu pojazdów wycofanych z eksploatacji,wprowadzanie danych do systemów informatycznych,monitorowanie płatności faktur,wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami,udzielanie informacji na temat ofert firmy,wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów,sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej,obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami firmowymi, z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie,wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami,wystawianie faktur sprzedaży, komunikacja ze wszystkimi działami firmy,dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura,Wymagania:skrupulatność,sumienność,komunikatywność,dobra organizacja pracy,znajomość pakietu MS Office,umiejętność pracy w zespole,umiejętność obsługi urządzeń biurowych,Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespoleFirma „AMBIT” Sp. z o. o. funkcjonuje na rynku samochodów używanych od 1992 r. Prowadzimy działalność m. in. w zakresie recyklingu pojazdów, skupu i sprzedaży samochodów używanych i powypadkowych oraz handlu częściami samochodowymi z demontażu. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji na rynku, budującym zespół w oparciu o ludzi aktywnych, kompetentnych i chętnych do pracy oraz dalszego rozwoju. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik Administracyjno-biurowy.

Pracownik Recepcji - Nadarzyn - Kajetany
Pracownik Recepcji - Nadarzyn - Kajetany
550000 zł
30+ kilka dni temu

Apleona Polska jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości. Aktualnie do jednego z obsługiwanych przez nas obiektów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:Pracownik Recepcji (K/M)Miejsce pracy: woj. mazowieckie (Nadarzyn -Kajetany) Osoba zatrudniona na stanowisku Pracownik Recepcji będzie odpowiedzialna za:Obsługa gości, klientów i dostawców Klienta;Wsparcie administracyjne pracowników biura w codziennych zadaniach;Obsługa centrali telefonicznej;Rejestrowanie korespondencji przychodzącej zewnętrznej i wewnętrznej z dekretacją;Przygotowanie i rejestrowanie przesyłek wychodzących pocztowych i kurierskich;Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie; Współpraca z dostawcami usług kurierskich i Pocztą Polską; Generowanie zamówień na dostawy art. Biurowych itp.;Obsługa sal konferencyjnych i spotkań biznesowych.Oczekiwania wobec Kandydatów:Wykształcenie średnie lub wyższe;Możliwość dojazdu własnym środkiem transportu do miejsca pracy;Dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office);Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;Wysoka kultura osobista;Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność. Oferujemy:Umowę o pracę;Pracę od poniedziałku do piątku;Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;Prywatna opieka medyczna,Pakiet sportowo-rekreacyjny;Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS ("Wczasy pod gruszą", świadczenia świąteczne). 

Pracownik na zastępstwa: recepcja i pracownik techniczny
Pracownik na zastępstwa: recepcja i pracownik techniczny
Warszawa wczoraj

Cześć, Do naszego dwudziestosobowego zespołu pracowników na zastępstwa poszukuję osoby dostępnej 2/3 dni w tygodniu na stanowisko: - Flying Receptionist – recepcjonistka na zastępstwa - oraz Flying Handyman - pracownik techniczny Praca polega na wspieraniu kilku naszych obiektów w biurowcach w charakterze zastępstw za stałego pracownika lub pomocy im podczas nateżenia pracy. Idealna praca dla studentów dziennych. Obiekty znajdują się na Śródmieściu oraz na Mokotowie. Zakres obowiązków w przypadku recepcji: - przyjmowanie Gości (witanie, wydawanie kart, ewidencjonowanie wejść) - kompleksowa obsługa pracowników biura oraz budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji - odpowiadanie na zapytania pracowników biura i upewnianie się, że wszystkie ich prośby zostały - zrealizowane dbając tym samym o wysoką satysfakcję klienta - zrządzanie pocztą przychodzącą/wychorząca oraz kurierami - inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura Oczekiwania w przypadku recepcji: - komunikatywna znajomość języka angielskiego - umiejętność swobodnej obsługi komputera (w tym MS Office) - wysoki poziom kultury osobistej - otwartość i zaangażowanie w powierzone zadania - umiejętność organizacji czasu i priorytetowania zadań Zakres obowiazków w przypadku pracownika technicznego/handymana: - wykonanie drobnych, a czasem bardziej skomplikowanych prac remontowo-naprawczych - nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń znajdujących się w biurze - wykonywanie napraw, konserwacji Oczekiwania w przypadku pracownika technicznego/handymana: - chęć do pracy - prawo jazdy mile widziane :) Co oferujemy: - Umowa zlecenie - Stawka godzinowa: 29,10 zł brutto - Praca w dniach poniedziałek-piątek, w przedziale godzin 7:00-18:00 - Wdrożenie stanowiskowe, szkolenia przygotowujace do wykowywania tych zadań - Możliwość rozwoju w strukturach firmy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV :) Pozdrawiam, Klaudia, Koordynator

Pracownik biurowy z niemieckim - bez doświadczenia
Pracownik biurowy z niemieckim - bez doświadczenia
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy z niemieckim. Twój zakres obowiązków: - obsługa i monitorowanie bieżących procesów; - wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów w języku niemieckim; - uzupełnianie, aktualizacja oraz analiza danych w systemie; - przygotowywanie raportów. Wymagania: - znajomość języka niemieckiego (min. B1); - wykształcenie min. średnie; - umiejętność obsługi komputera (Windows i MS Office, w szczególności Excel); - dobrze rozwinięte umiejętność analityczne oraz komunikacyjne. Oferta: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - profesjonalne szkolenia dla nowych pracowników; - możliwość uczestnictwa w bezpłatnych kursach językowych; - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa, programy lojalnościowe); - budowanie kariery w międzynarodowym środowisku; - elastyczne godziny pracy; - dogodna lokalizacja biura. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Pracownik biurowy z j. niemieckim
Pracownik biurowy z j. niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy z j. niemieckim. Twój zakres obowiązków: - administrowanie i monitorowanie bieżących procesów; - uzupełnianie i weryfikacja danych w systemie; - wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów w języku niemieckim; - przygotowywanie raportów. Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2); - wykształcenie min. średnie; - umiejętność obsługi komputera (Windows i MS Office, w szczególności Excel); - dobrze rozwinięte umiejętność analityczne oraz komunikacyjne; - gotowość do pracy stacjonarnej. Oferta: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - profesjonalne szkolenia dla nowych pracowników; - możliwość uczestnictwa w bezpłatnych kursach językowych; - pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, karta sportowa, programy lojalnościowe); - budowanie kariery w międzynarodowym środowisku; - elastyczne godziny pracy; - dogodna lokalizacja biura. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Specjalista ds. kontaktu z klientem / Pracownik biurowy
Specjalista ds. kontaktu z klientem / Pracownik biurowy
Toruń wczoraj

CLEAN WAY. Naszą pasją jest czystość. Dołącz do nas!Z branżą zajmującą się utrzymaniem czystości i higieny związani jesteśmy ponad 17 lat. Profil naszej działalności obejmuje usługi porządkowe oraz sprzedaż środków czystości, materiałów eksploatacyjnych, sprzętu i maszyn do utrzymania czystości. Codziennie z pełnym zaangażowaniem  i odpowiedzialnością pomagamy naszym Klientom w utrzymaniu czystości ich obiektów. Wszystko po to, by i oni mogli się cieszyć czystym i bezpiecznym otoczeniem.POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKOSpecjalista ds. kontaktu z klientem // Pracownik biurowyMiejsce pracy: ToruńSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:                               ·         Interesuje Cię branża higieniczna / utrzymania czystości  i chcesz być jej ekspertem·         Potrafisz wytyczać sobie własny, aktywny rytm pracy,  dobrze czujesz się w pracy samodzielnej·         Nawiązywanie nowych kontaktów jest dla Ciebie przyjemnością·         Zależy Ci na budowaniu długofalowych relacji (biznesowych )·         Jesteś/komunikatywny/a ?  ·         Dążysz do tego, być najlepszym w tym co robisz·         Lubisz codzienne rozmowy z klientami, w trakcie których przekażesz wiedzę na temat naszych produktów i pomożesz skompletować je pod potrzeby konkretnego klienta·         Ważna jest dla Ciebie opieka posprzedażowa i zbieranie informacji zwrotnej·         Znasz pakiet MS Office szczególnie Excel·         Jesteś pogodnie nastawiony/-a, z łatwością przychodzi Ci złapanie kontaktu z rozmówcą·         Masz dobrą energię, w pracy skupiasz się na działaniu, a po pracy dbasz o swój relaks.Do Twoich obowiązków  należeć będzie:Prace administracyjno-biurowe - dbałość o sprawne bieżące funkcjonowanie biura, współpraca z firmami świadczącymi usługi dla biura, firmami kurierskimi i inne.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie potrafi nawiązać pozytywny kontakt z rozmówcąWsparcie działu sprzedażyWłaściwa realizacja procedur obsługi klientów (obsługa klienta osobista, telefoniczna , e-mailowa ) wprowadzanie zamówień do systemu. wystawianie faktur , koordynacja zamówień do dostawców )Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednim jednostkami organizacyjnymi firmyObsługa programów sprzedażowo magazynowych,   ( min. Subiekt GT ,)Wsparcie przy realizacji bieżących projektów , tworzenie raportów , zestawieńKontakt z innymi działami w firmieKoordynacja spraw firmowych i pracowniczych z centralą firmyNasze wymagania·         Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)·         Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu·         Odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w pracę·         Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz wiedza w obszarze AI w tym znajomość najnowszych platform opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPTOferujemy·         Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,·         Praca stacjonarna w biurze od poniedziałku do piątku 7.30-15.30·         wdrożenie i merytoryczne wsparcie w produktach, z których korzystają nasi klienci·         Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,·         Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,·         Pracę w doborowym zespole·         Zniżkę pracowniczą na produkty i usługi Clean Way  CV oraz list motywacyjny prosimy kierować za pośrednictwem portalu OLX najpóźniej do 24.05.2024  Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Clean Way Anna Duszyńska, z siedzibą Toruniu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska, .Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawa wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Administratorem danych osobowych jest  Clean Way Anna Duszyńska z siedzibą w Toruniu, ul. Stalowa6e, 87-100 Toruń. ·         Jeśli wyraża Pan/ Pani  również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: