Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik biurowo - administracyjny
Pracownik biurowo - administracyjny
nowe Olsztyn 8 dni plecy

Opis oferty pracyAktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace administracyjno - gospodarcze • działania organizacyjne i administracyjne związane z zakwaterowaniem pracowników • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z pracownikami, zakwaterowaniem itp Wymagania - przyjmujemy także bez doświadczenia : • dobra organizacja pracy • obowiązkowość i szczegółowość • pomysłowość i inicjatywa • zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji - mile widziana znajomość języka rosyjskiego Oferujemy: • możliwość stażu • możliwość rozwoju zawodowego • miłą atmosferę i dobry humor w naszym zespole • możliwość zakwaterowania , Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U nr.133,poz.833)”.

Pracownik biurowo-administracyjny
Pracownik biurowo-administracyjny
Konin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzkolTrans to firma, która od roku 2018 wspiera przedsiębiorstwa z branży kolejowej w całej Polsce. Specjalizuje się w organizowaniu szkoleń zawodowych oraz kursów kwalifikacyjnych. Firma SzkolTrans to profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi i funkcjonowania bocznic kolejowych. W związku z rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik biurowo-administracyjny Zakres obowiązków: • Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi i administracyjnymi • Koordynacja spotkań oraz kontakt z kontrahentami firmy • Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją oraz raportami • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Wymagania: • Pozytywne nastawienie, doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie • Biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Umiejętność pracy w zespole • Znajomość procesów administracyjnych • Wysokie kompetencje organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem Oferujemy: • Elastyczne godziny pracy (kilka dni w tygodniu wg ustalonego grafiku) • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania

Pracownik biurowo-administracyjny
Pracownik biurowo-administracyjny
895000 zł
Jaworzno 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma budowlana poszukuje:PRACOWNIKA BIUROWO - ADMINISTRACYJNEGOMiejsce pracy: Jaworzno, śląskieZAKRES ZADAŃ:·       Współpraca z zarządem i pracownikami biurowymi oraz produkcyjnymi,·       Współpraca z działem kadrowo-płacowym oraz działem księgowości,·       Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (poczta, e-mail),·       Redagowanie pism i dokumentów,·       Pomoc w prowadzeniu obsługi kadrowej,·       Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, ploter).WYMAGANIA:·       Biegłej znajomości programów pakietu MS Office w tym obsługi poczty elektronicznej,·       Wysokiego poziom kultury osobistej, umiejętności interpersonalnych, łatwości komunikowania się,·       Dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności i odpowiedzialności,·       Prawo jazdy kat. B,·       Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą kadrową.OFERUJEMY:·       Wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego,·       Niezbędne narzędzia pracy,·       Przyjazne środowisko pracy,·       Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych uprawnień,·       Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Praca stacjonarna w godz. 7:00 – 15:00 (pon. – pt.)Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać poprzez formularz kontaktowy.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zapewniamy całkowitą dyskrecję.Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Pracownik biurowo-administracyjny
Pracownik biurowo-administracyjny
1290000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma EG Extensa sp. z o.o. sp. k. poszukuje osoby na stanowisko: pracownik biurowo-administracyjny.Jesteśmy częścią Engineering Group, zrzeszającej wyspecjalizowane firmy inżynierskie. Dzięki tej współpracy możemy zaoferować naszym Klientom kompleksowe usługi w szerokim zakresie elektroniki, automatyki i systemów kontrolno-pomiarowych. Zapewniamy inspirujące środowisko pracy, gdzie Twoje umiejętności rozwijają się równie dynamicznie, jak nasza firma – dołącz do nas, aby wspólnie kreować sukces!Obowiązki:Wsparcie w koordynacji bieżących spraw biuraNadzór nad pocztą przychodzącą oraz wychodzącąPrzygotowanie bierzących zamówień i kontrola ich dostawKontrola stanu i przepływu dokumentów handlowychOrganizacja i kontrola wysyłekWymagania:Znajomość programu ExcelPodstawowa znajomość języka angielskiegoBardzo dobre umiejętności komunikacji w mowie i piśmieWysoka dyscyplina pracy i terminowośćPrawo jazdy kategorii BDodatkowe atuty:Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuZnajomość narzędzi z pakietu Comarch ERP OptimaZnajomość zasad sprawnego funkcjonowania gospodarki magazynowejCo oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencjiPełen etat z elastycznymi godzinami pracyPracę w dynamicznie rozwijającej się firmieSzkolenia zawodowe

Pracownik biurowo administracyjny/zarządzanie
Pracownik biurowo administracyjny/zarządzanie
Tczew 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów wystawianie dokumentów sprzedaży inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy Wymagania odpowiedzialność i obowiązkowość sumienność i dokładność samoorganizacja pracy znajomość pakietu MS OFFICE łatwość w przyswajaniu wiedzy doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu komunikatywność

Pracownik biurowo-administracyjny, Wrocław
Pracownik biurowo-administracyjny, Wrocław
230000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Delta Business Service poszukuje osobę na stanowisko pracownika biurowo-administracyjnego, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjno-techniczne w zarządzaniu budynkiem biurowyLokalizacja: Wrocław, ul. SwobodnaOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie Delta Business ServicePełne wdrożenie i profesjonalne szkolenie przez naszą firmęZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieWynagrodzenie miesięcznie: 4500 zł nettoGrafik: dni robocze od godz. 08:00 do 17:00 – osiem godzin plus niepłatna 1 godzina na przerwę obiadowąWymagania:Doświadczenie w administrowaniu budynkamiDobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – warunek koniecznyPożądana elementarna znajomość techniki budynkowej – klimatyzacja, instalacje elektryczne itp.Umiejętność obsługi poczty, podstawowe wiadomości na temat księgowościUmiejętność wykonywania opisanych powyżej prac biurowo-administracyjnych – osoba realizująca usługę zostanie szczegółowo przeszkolona przez nasWysoka kultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleDo głównych obowiązków należą:Obsługa administracyjna budynku biurowego, w tym:Obsługa korespondencji i rozmów telefonicznychOrganizacja podróży służbowychObsługa zamówień wewnętrznych i zewnętrznych (materiały biurowe)Pośredniczenie pomiędzy pracownikami biura a usługodawcami zewnętrznymiRaportowanie – terminowe i rzetelne gromadzenie wymaganych informacji i danych, wypełnianie raportów wewnętrznychZarządzanie obsługą techniczną, w tym:Przyjmowanie zgłaszanych problemów technicznych (budynek, klimatyzacja, zasilanie, meble, osprzęt biurowy)Zlecanie napraw odpowiednim służbom technicznym, nadzorowanie i pilnowanie terminowości usług w tym zakresieWspieranie zarządzania usługodawcami pracującymi na terenie budynku i/lub na rzecz firmy (catering, sprzątanie, serwisy techniczne, archiwizacja)Dla zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aktualnego CV. Zatrudnimy osobę do stałej współpracy. Rozważymy tylko poważne oferty od osób, które zamieszczą CV w aplikacji. Na "puste" kontakty nie odpowiadamyPraca od zaraz

Pracownik biurowo-administracyjny w dziale rozliczeń Nasz Prąd S.A.
Pracownik biurowo-administracyjny w dziale rozliczeń Nasz Prąd S.A.
619000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik biurowo-administracyjny w dziale rozliczeń.Jeśli szukasz pracy w nowoczesnej firmie i rewelacyjnej atmosferze, dołącz do nas i rozwijaj się razem z nami!Nasze wymagania:- doświadczenie w pracach biurowych  min. 12 miesięcy,- dobra znajomość pakietu Microsoft Office,- umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, sumienność i samodzielność,- umiejętność pracy w zespole,- punktualność,- otwartość i komunikatywność.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków:- rozliczanie prowizyjne sieci sprzedaży,- sporządzanie umów zleceń dla handlowców,- opłacanie faktur sprzedażowych,- wprowadzanie faktur do systemu,- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w dziale,- wykonywanie innych zadań administracyjnych,- komunikacja z pozostałymi działami.To oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat- pracę w nowoczesnym biurze w atrakcyjnej lokalizacji,- atrakcyjne wynagrodzenie,- liczne możliwości awansu,- kartę Multisport Plus,- prywatna opieka medyczna.

Pracownika biurowo-administracyjnego w Centrali Banku
Pracownika biurowo-administracyjnego w Centrali Banku
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla Naszego Stałego Klienta z sektora bankowego poszukujemy na stanowisko: Pracownik biurowo-administracyjny Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. TBBA01 Obowiązki: -• bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy • obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej, łączenie rozmów • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej • współpraca z firmami kurierskimi • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze • bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych Co oferujemy? • atrakcyjne wynagrodzenie na umowę zlecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę, • możliwość korzystania z Benefitów firmowych, • ciekawą pracę w dynamicznej międzynarodowej firmie finansowej , • przyjazny zespół nastawiony na współpracę, • możliwość praca zdalna. Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przysyłanie aplikacji - Ref. TBBA01