Pracownik biurowo-administracyjny w dziale rozliczeń nasz prąd s.a.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik biurowo-administracyjny w dziale rozliczeń.Jeśli szukasz pracy w nowoczesnej firmie i rewelacyjnej atmosferze, dołącz do nas i rozwijaj się razem z nami!Nasze wymagania:- doświadczenie w pracach biurowych min. 12 miesięcy,- dobra znajomość pakietu Microsoft Office,- umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, sumienność i samodzielność,- umiejętność pracy w zespole,- punktualność,- otwartość i komunikatywność.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków:- rozliczanie prowizyjne sieci sprzedaży,- sporządzanie umów zleceń dla handlowców,- opłacanie faktur sprzedażowych,- wprowadzanie faktur do systemu,- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w dziale,- wykonywanie innych zadań administracyjnych,- komunikacja z pozostałymi działami.To oferujemy:- umowę o pracę na pełen etat- pracę w nowoczesnym biurze w atrakcyjnej lokalizacji,- atrakcyjne wynagrodzenie,- liczne możliwości awansu,- kartę Multisport Plus,- prywatna opieka medyczna.