Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
pracownik biurowy/HANDLOWIEC
pracownik biurowy/HANDLOWIEC
nowe 16 dni plecy

Firma POWER-DACH zatrudni pracownika na stanowisko pracownik biurowy / handlowiec w branży budowlanejZakres obowiązków :·       czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów;.     mile widziane doświadczenie w obsłudze programu Subiekt, kasy fiskalnej, MS Oficce·       odbieranie połączeń telefonicznych;·  obsługa korespondencji mailowej;·       rozliczanie rozrachunków, kontrola płatności;·       obsluga pracowników, ubezpieczeń pojazdów,. przygotowywanie ofert dla klientów;·       umiejętność pracy w zespoleProsimy o przesyłanie CV. Kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 69*******30 po 6 maja.

Pracownik biurowy Handlowiec
Pracownik biurowy Handlowiec
Odolanów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik biurowy Zakres obowiązków: wynagrodzenie: podstawowe + wysoka premia wymagania: wykształcenie średnie, sumienność, odpowiedzialność znajomość obsługi komputera znajomość języka dodatkowym atutem mile widziane doświadczenie prawo jazdy kat. B praca z dokumentami, rachunkami kontakt z kontrahentami wyszukiwanie nowych kontrahentów Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny Tel.+48 603 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy / handlowiec
Pracownik biurowy / handlowiec
23 dnia plecy

Opis oferty pracyPracownik biurowy / handlowiec Firma Bregus, producent i instalator filtrów do wody, poszukuje ambitnych osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu jako sprzedawcy. Możemy poszczycić się 25-letnim doświadczeniem, a na polskim rynku działamy już 12 lat. Dzięki bardzo wysokiej jakości usług oraz innowacyjnym rozwiązaniom (inteligentne sterowniki umożliwiające zdalny serwis) zyskaliśmy zaufanie wśród klientów w całym kraju. Obsługujemy firmy, instytucje i osoby fizyczne. Zakres obowiązków: - Telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów - Pozyskiwanie nowych klientów, planowanie sprzedaży, przygotowywanie ofert i negocjowanie - Doradztwo w zakresie uzdatniania wody - Wprowadzanie nowych produktów i realizowanie planów sprzedażowych - Dbanie o wizerunek firmy, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi i klientami indywidualnymi - Współpraca z działem technicznym (planowanie instalacji, serwisu, przyjmowanie zgłoszeń swoich klientów) Wymagamy: - Chęci do pracy i systematyczności - Umiejętności interpersonalnych i cierpliwości - Umiejętności pracy w grupie (okazjonalnie także samodzielności) - Elastyczności, szybkiego uczenia się i otwartości na zmiany Mile widziane: - Doświadczenie w pracy z klientem - Zainteresowanie problematyką uzdatniania wody lub doświadczenie w branży - Wykształcenie kierunkowe (technik chemik, inż./mgr chemik lub kierunki pokrewne) - Znajomość języków obcych (np. angielski lub włoski) - Wykazywanie własnej inicjatywy - Prawo jazdy kategorii B Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę po okresie próbnym) - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy) - Niezbędne narzędzia pracy - Pracę w zorganizowanym i doświadczonym zespole - Szkolenia w zakresie produktów i technologii filtracji - Możliwość rozwoju oraz zdobycie cennego doświadczenia na rynku krajowym i zagranicznym - Całoroczny dostęp do bardzo wysokiej jakości wody pitnej Zapraszamy do przesłania CV przez niniejszą stronę, na adres „biuro [małpa] bregus . pl” lub bezpośrednio do biura pod adresem 02-781 Warszawa, ul. Roentgena 46 lok. U10. PAMIĘTAJ o dołączeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy- handlowiec
Pracownik biurowy- handlowiec
680000 zł
30+ kilka dni temu

Poszukujemy TYLKO Mężczyzny do Pracy w biurze polegająca na sprzedaży garaży blaszanych Oferujemy podstawa+ prowizja. Osoby z doświadczeniem ewentualnie bez doświadczenia możliwość przyuczenia wiek 20-45lat. Wykształcenie min Średnie Praca w biurze. CV prosimy składać osobiscie w firmie. Nie odpowiadamy na wiadomości poprzez Olx.

pracownik biurowy - handlowiec Bełchatów
pracownik biurowy - handlowiec Bełchatów
295000 zł
Bełchatów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do naszego oddziału w Bełchatowie pracownika biurowego - handlowca, Najlepiej z doświadczeniem w handlu. Praca stacjonarna. Zajmujemy się sprzedażą kotłów grzewczych na pelet, ekogroszek, drewno, gazowych jak również pomp ciepła. Poszukujemy osoby uśmiechniętej, pogodnej, nie bojącej się rozmowy z klientem, prawo jazdy kat B, Najlepiej wykształcenie techniczne. Wysokie wynagrodzenie. Umowa o pracę

Handlowiec/pracownik biurowy/doradca techniczny
Handlowiec/pracownik biurowy/doradca techniczny
Gdańsk 4 kilka dni temu

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW: • pozyskiwanie obsługa klientów detalicznych i hurtowych• budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami • dbałość o najwyższy poziom obsługi i współpracy • przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe i realizacja zamówień CZEGO OCZEKUJEMY OD KANDYDATA: • dynamiki w działaniu • pozytywnego podejścia • nastawienia na realizację celów • samodzielności i umiejętności organizowania swojej pracy • doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem • wykształcenie minimum średnie techniczne elektryczne bądź elektroniczne • posiadania prawa jazdy kategorii B • dobrej znajomości języka angielskiego • komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów • mile widziane doświadczenie w branży jachtowej CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ: • umowę o pracę • stawkę miesięczną + atrakcyjne premie zależne od wyników • wszystkie niezbędne narzędzia pracy- telefon, dostęp do samochodu służbowego • dużą dozę samodzielności i możliwość wprowadzania w życie własnych pomysłów • możliwość rozwoju w strukturach firmy o ugruntowanej pozycji na rynku • podnoszenie kwalifikacji poprzez kursy i szkolenia krajowe i zagraniczneInformacje o firmieFirma Eljacht spółka z ograniczoną odpowiedzialnością SP.K z siedzibą Gdańsk ul. Łowicka 13, działająca w branży jachtowej specjalizacja elektronika i elektrotechnika , poszukuje kandydatów na stanowisko Handlowiec/pracownik biurowy/doradca techniczny. Proponujemy stabilną pracę w rodzinnej firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego. Prosimy o dodanie klauzuli:Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Proszę przesyłać swoje kandydatury na adres: pracaateljacht.pl z dopiskiem handlowiec.

Pracownik biurowy z j.niemieckim - handlowiec stacjonarny
Pracownik biurowy z j.niemieckim - handlowiec stacjonarny
Żywiec 30+ kilka dni temu

Firma "WALA" jest producentem okuć do stolarki drzwiowej, z silną pozycją na rynku Polskim. Firma nadal dynamicznie się rozwija, wdraża nowe produkty i poszukuje nowych rynków zbytu. Pracownik biurowy z j.niemieckim - handlowiec stacjonarny Obowiązki Poszukujemy osoby do pracy w biurze w dziale handlowym (sprzedaży). Do obowiązków zatrudnionego będzie należeć obsługa klienta polegająca na kontakcie telefonicznym, przygotowaniu ofert, wprowadzaniu zamówień, kontrola realizacji zamówień, koordynacja wysyłek, kontroli płatności. Wymagania - Dobra znajomość języka niemieckiego. - Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. - Wykształcenie min. średnie, mile widziane techniczne lub handlowe. - Obsługa komputera wraz z pakietem MS Office. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji z klientem. Oferujemy - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. - Praca w wymiarze 8h w ruchomych godzinach pracy –rozpoczęcie pracy między godziną 7:00 a 9:00 - Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i energicznym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

Pracownik biurowy: sekretariat, technolog handlowiec, logistyk
Pracownik biurowy: sekretariat, technolog handlowiec, logistyk
420000 zł
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem, firma Maszrol Chamier Gliszczyńska Sp. K. poszukuje pracowników na stanowisko:Handlowiec produkcji stolarki PCVMiejsce pracy:SiwiałkaOpis stanowiska:- przygotowywanie wycen dla klientów,- obsługa klienta - doprecyzowanie zapytań, przedstawienie ofert.Oczekujemy:- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane,- dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Oferujemy:- umowę o pracę,- kształcenie i możliwość podnoszenia kwalifikacji w nowym zawodzie,- doskonałe warunki i atmosferę pracy siedzibie firmy,- atrakcyjne wynagrodzenie.- możliwość długoletniej pracy w nieustannie rozwijającej się firmie będącej liderem w branżyPRACOWNIK BIUROWY-SEKRETARIAT Zakres obowiązków :obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu,koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,obsługa korespondencji, przesyłek kurierskich oraz rozmów telefonicznych,przyjmowanie gości oraz dbanie o wizerunek firmyobsługa urządzeń biurowych na potrzeby funkcjonowania biura i zapewnienie ich sprawnego funkcjonowaniaNasze wymagania:dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)praca w pełnym wymiarze godzinumiejętność logicznego myśleniawysoka kultura osobistabardzo dobra organizacja pracysamodzielność w wykonywaniu powierzonych  zadańOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępraca od poniedziałku do piątku w stałych godzinachterminowe wynagrodzenieciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowiskuLOGISTYKObowiązki :- monitorowanie zleceń, nadzór nad flotą transportową oraz kierowcami- dbałość o jakość i terminowość świadczonych usług.- przygotowanie dokumentacji spedycyjnej i innych prac administracyjnych.- efektywne zarządzanie flotąWymagania:- biegłą znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office- dobra organizacja pracy- zdolność do podejmowania decyzji pod presją czasu- znajomość podstawowych zagadnień związanych z transportem : Konwencja CMR, czas pracy kierowców itp.- dyspozycyjność- komunikatywność- umiejętność pracy w zespole.Oferujemy :- atrakcyjny system wynagrodzenia- stabilne zatrudnienie- prace w dynamicznym zespole

Filtr