Pracownik biurowy w dziale sprzedaży - praca od zaraz!!!
Firma z branży urządzeń hydraulicznych, producent pomp wodnych marki IBO, znajdująca się w A2 Warsaw Park, poszukuje na stanowiskoPracownik Biurowy w dziale sprzedażyKogo szukamy ?Osób które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę, oraz mają już doświadczenie sprzedażowe, przede wszystkim z obsłudze zamówień i wystawianiu faktur.Mile widzianeDoświadczenie w sprzedażyObsługa programu WF-MAGZnajomość pakietów biurowych OfficeSwoboda oraz komunikatywność w rozmowie z klientemUmiejętności techniczne - zaznajomienie się ze specyfikacjami naszych urządzeń - pompy wodne.Na czym polega praca?Wystawianie fakturPrzygotowywanie zamówieńObsługa klientów w zakresie sprzedaży – weryfikacja ilości i poprawności zamówieńObsługa posprzedażowa klientawspółpraca z firmami kurierskimi, składanie reklamacjiWspółpraca ze wszystkimi działami firmyInne prace administracyjno-biuroweCo oferujemy ?Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę .Pracę jednozmianową (8-16) Wolne weekendywynagrodzenie 4000zł netto (na rękę) + 10 procent premii frekwencyjnejBardzo dobry dojazdMagazyn i biura znajdują się przy samym zjeździe z Węzła Grodzisk Mazowiecki, 30 km od Warszawy, bezpośredni parking,PRACA STACJONARNAZapraszamy do składania swoich aplikacji.
Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:· Umowę o pracę;· Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;· Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;· Stałą pracę OD ZARAZ;· Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:· Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);· Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;· Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;· Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);· Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);· Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;· Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;· Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:· J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);· Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);· Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);· Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;· Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;· Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl