Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik do pracy w dziale handlowym
Pracownik do pracy w dziale handlowym
nowe Radom 30+ kilka dni temu

Spółka OKTAGON w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik do pracy w dziale handlowym ze znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie Miejsce pracy: Radom Umiejętności: • Biegle posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie • Znasz język angielski • Obsługujesz pakiet MS Office • Jesteś osobą komunikatywną • Lubisz współpracę z ludźmi • Chcesz sprawdzić swoje zdolności językowe • Odpowiedzialnie wykonujesz powierzone zadania • Mile widziane doświadczenie w dziale handlowym Do Twoich zadań należeć będzie: • Przygotowywanie ofert handlowych lub zapytań ofertowych w języku niemieckim • Kontakty z kontrahentami • Obsługa klientów zagranicznych • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji • Prace biurowe Prosimy o przesyłanie cv przez formularz kontaktowy.

Pracownik biurowy z j.niemieckim - handlowiec stacjonarny
Pracownik biurowy z j.niemieckim - handlowiec stacjonarny
Żywiec 30+ kilka dni temu

Firma "WALA" jest producentem okuć do stolarki drzwiowej, z silną pozycją na rynku Polskim. Firma nadal dynamicznie się rozwija, wdraża nowe produkty i poszukuje nowych rynków zbytu. Pracownik biurowy z j.niemieckim - handlowiec stacjonarny Obowiązki Poszukujemy osoby do pracy w biurze w dziale handlowym (sprzedaży). Do obowiązków zatrudnionego będzie należeć obsługa klienta polegająca na kontakcie telefonicznym, przygotowaniu ofert, wprowadzaniu zamówień, kontrola realizacji zamówień, koordynacja wysyłek, kontroli płatności. Wymagania - Dobra znajomość języka niemieckiego. - Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. - Wykształcenie min. średnie, mile widziane techniczne lub handlowe. - Obsługa komputera wraz z pakietem MS Office. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji z klientem. Oferujemy - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. - Praca w wymiarze 8h w ruchomych godzinach pracy –rozpoczęcie pracy między godziną 7:00 a 9:00 - Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i energicznym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

Pracownik Biurowy (back office)
Pracownik Biurowy (back office)
450000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:·      Umowę o pracę;·      Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;·      Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;·      Stałą pracę OD ZARAZ;·      Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:·      Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);·      Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;·      Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;·      Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);·      Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);·      Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;·      Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;·      Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:·      J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);·      Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;·      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);·      Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);·      Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;·      Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;·      Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Młodszy specjalista ds. handlu
Młodszy specjalista ds. handlu
Bydgoszcz 11 dni plecy

Jesteśmy hurtownią farmaceutyczną z ponad 30 letnim doświadczeniem. Zajmujemy się dystrybucją produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz produktów specjalnego przeznaczenia medycznego głównie z rodzaju lecznictwa zamkniętego. Praca wiąże się z odpowiedzialnością za stan zdrowia ostatecznego klienta, dlatego też działamy w środowisku wysoce proceduralnym stosując najwyższe standardy. MEDAN to firma rodzinna z wartościami stawiającymi na szczerą relację pracownik-pracodawca, zapewniająca wspierające środowisko pracy. Obecnie jesteśmy w procesie reorganizacji działu handlowego i poszukujemy osób, które charakteryzują się wysoką kulturą i etyką pracy, ceniących sobie wyzwania i biorących odpowiedzialność za powierzone zadania.Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:MŁODSZY SPECJALISTA DS. HANDLUDo podstawowych zadań należeć będzie:·    realizacja zamówień (zamawianie, przyjmowanie i sprzedaż towarów),·    utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami i dostawcami towarów,·    prowadzenie i ewidencjonowanie wymaganej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej,·    monitorowanie stopnia realizacji kontraktów podległych placówek,·    przygotowywanie ofert handlowych,·    czynna i sprawna współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji wspólnego celu.Wymagane kwalifikacje i umiejętności:·    wykształcenie minimum średnie,·    wysoka kultura pracy,·    łatwość komunikacji w mowie i piśmie,·    umiejętność pracy pod presją czasu i klienta,·    umiejętność reagowania na nieoczekiwane zdarzenia,·    umiejętność pracy z danymi,·    rozwinięte umiejętności interpersonalne,·    znajomość obsługi MS Office/Libre Office w stopniu podstawowym·    inicjatywa, wytrwałość i zaangażowanie w pracę,·    samodzielność, sumienność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,·    chęć rozwoju kompetencji i otwartość na zmiany.Mile widziane:·    kursy i szkolenia przygotowujące do pracy w handlu i sprzedaży,·    doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. Opis miejsca i czasu pracy:·    siedziba firmy znajduje się w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym, ul. Franza Blumwego 21·    łatwy dojazd do pracy komunikacją miejską lub od drogi krajowej S10, S5, A1,·    praca stacjonarna 5 dni w tygodniu, w godzinach 6:30-14:30, 7:30-15:30,·    praca w Dziale Handlowym w Sekcji Realizacji Zamówień Publicznych w 4 osobowym zespole.Oferujemy:·    zatrudnienie na umowę o pracę (6-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony),·    indywidualny program wdrożeniowy do pracy,·    przydzielenie opiekuna w okresie próbnym odpowiedzialnego za bezpośrednie wsparcie i wdrożenie w pracę,·    możliwość wzięcia udziału w programie szkoleń oraz warsztatach rozwijających kompetencje i kwalifikacje,·    samodzielność i możliwość wpływu na rozwój firmy,·    pakiet medyczny, sportowo-rekreacyjny i ubezpieczenie grupowe,·    pakiet dodatkowych, pełnopłatnych dni wolnych,·    dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych, szkoleń i kursów,·    wzrost wynagrodzenia wraz z nabywaniem nowych umiejętności i kwalifikacji. Umów się, przyjdź i poznaj nas i naszą firmę!CV prosimy wysyłać przez portal. Proszę o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, znajdującą się na stronie www.medan.biz.pl/kontakt

Specjalista ds. handlu
Specjalista ds. handlu
Bydgoszcz 11 dni plecy

Jesteśmy hurtownią farmaceutyczną z ponad 30 letnim doświadczeniem. Zajmujemy się dystrybucją produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz produktów specjalnego przeznaczenia medycznego głównie z rodzaju lecznictwa zamkniętego. Praca wiąże się z odpowiedzialnością za stan zdrowia ostatecznego klienta, dlatego też działamy w środowisku wysoce proceduralnym stosując najwyższe standardy. MEDAN to firma rodzinna z wartościami stawiającymi na szczerą relację pracownik-pracodawca,  zapewniająca wspierające środowisko pracy. Obecnie jesteśmy w procesie reorganizacji działu handlowego i poszukujemy osób, które charakteryzują się wysoką kulturą i etyką pracy, ceniących sobie wyzwania i biorących odpowiedzialność za powierzone zadania.Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:SPECJALISTA DS. HANDLUDo podstawowych zadań należeć będzie:·    realizacja zamówień (zamawianie, przyjmowanie i sprzedaż towarów),·    utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami i dostawcami towarów,·    prowadzenie i ewidencjonowanie wymaganej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej,·    monitorowanie stopnia realizacji kontraktów podległych placówek,·    przygotowywanie ofert handlowych,·    czynna i sprawna współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji wspólnego celu.Wymagane kwalifikacje i umiejętności:·    wykształcenie wyższe,·    min. 2 letnie doświadczenie handlowe w branży farmaceutycznej·    znajomość asortymentu stosowanego w lecznictwie zamkniętym (produkty lecznicze, zamienniki, wyroby medyczne itp.),·    znajomość podstawowych zasad prawa zamówień publicznych,·    wysoka kultura pracy,·    umiejętność pracy pod presją czasu i klienta,·    umiejętność reagowania na nieoczekiwane zdarzenia,·    zdolności analityczne i umiejętność pracy z danymi,·    rozwinięte umiejętności interpersonalne,·    dobra znajomość obsługi MS Office/Libre Office,·    inicjatywa, wytrwałość i zaangażowanie w pracę,·    samodzielność, sumienność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,·    chęć rozwoju kompetencji i otwartość na zmiany.Mile widziane:·    znajomość obsługi programu KAMSOFT,·    znajomość prawa farmaceutycznego w zakresie hurtowni farmaceutycznych,·    znajomość zasad Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej,·    wykształcenie farmaceutyczne. Opis miejsca i czasu pracy:·    siedziba firmy znajduje się w Bydgoskim Parku Przemysłowo Technologicznym, ul. Franza Blumwego 21·    łatwy dojazd do pracy komunikacją miejską lub od drogi krajowej S10, S5, A1,·    praca stacjonarna 5 dni w tygodniu, w godzinach 6:30-14:30, 7:30-15:30,·    praca w Dziale Handlowym w Sekcji Realizacji Zamówień Publicznych w 4 osobowym zespole. Oferujemy:·    zatrudnienie na umowę o pracę (6-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony),·    możliwość skrócenia okresu próbnego w zależności od posiadanych umiejętności i osiągnięcia samodzielności w pracy,·    indywidualny program wdrożeniowy do pracy,·    przydzielenie opiekuna w okresie próbnym odpowiedzialnego za bezpośrednie wsparcie i wdrożenie w pracę,·    możliwość wzięcia udziału w programie szkoleń oraz warsztatach rozwijających kompetencje i kwalifikacje,·    samodzielność i możliwość wpływu na rozwój firmy,·    pakiet medyczny, sportowo-rekreacyjny i ubezpieczenie grupowe,·    pakiet dodatkowych, pełnopłatnych dni wolnych,·    dofinansowanie do urlopów wypoczynkowych, szkoleń i kursów,·    wzrost wynagrodzenia wraz z nabywaniem nowych umiejętności i kwalifikacji. Umów się, przyjdź i poznaj nas i naszą firmę! CV prosimy wysyłać przez portal. Proszę o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych, znajdującą się na stronie www.medan.biz.pl/kontakt

Pracownik biurowy - Włodawa, woj. lubelskie
Pracownik biurowy - Włodawa, woj. lubelskie
6 zł
Włodawa 30+ kilka dni temu

Nasz Klient z branży chemii budowlanej rozwija zespół w dziale handlowym. Jeśli ten sektor to nowość na Twojej ścieżce kariery, ale szybko się uczysz, to nie wahaj się i podejmij wyzwanie. Do współpracy zapraszamy osoby z Włodawy i okolic. Dla Naszego klienta poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Pracownik biurowy - Włodawa/lubelskie Podstawowe obowiązki: - numeryczne segregowanie dokumentów, - porządkowanie faktur, - prowadzenie rozmów administracyjnych, - obsługa sprzętu biurowego - ksero, skaner, - przygotowywanie korespondencji, - odbieranie i segregowanie poczty. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - umiejętność obsługi komputera, znajomość programów - MS Office-Word, MS Office-Excel, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy zespołowej, - dokładność, sumienność, - skrupulatność i pracowitość. Oferujemy: - umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, - pracę w stabilnym przedsiębiorstwie i możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Pozostałe oferty pracy dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na portalu Werbeo.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl