Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista do spraw biurowych i administracji
Specjalista do spraw biurowych i administracji
nowe 30+ kilka dni temu

Szkoła języka angielskiego działająca na rynku radomskim od 27 lat ciesząca się bardzo dobrą opinią poszukuje osobę do pracy w sekretariacie, na stanowisko specjalista do spraw biurowych i administracji. Praca w godzinach od 11.30 do 19.30 lub od 16.00 do 20.30 Opis stanowiska • wykonywanie wszelkich prac biurowych i administracyjnych • codzienna kompleksowa obsługa klienta • wykorzystywanie znajomości oferty szkoły do rozmów z klientami • dbałość o płynną komunikację w firmie. Wymagania • biegła obsługa programów komputerowych • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 • łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich, • wysoka kultura osobista, • miła aparycja, • dyspozycyjność, • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane : informatyka, administracja) szkolenia, kursy dla pracowników sekretariatu.

Specjalista ds. studentów i absolwentów
Specjalista ds. studentów i absolwentów
850000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZAProwadzi rekrutację na stanowisko: Specjalista ds. studentów i absolwentówul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk1. Wymagania niezbędne:a. wykształcenie wyższe, ukończenie studiów na kierunku: administracja/ zarządzaniei/lub medycyna/nauki o zdrowiu,b. znajomość obowiązujących przepisów prawa oraz zarządzeń i innych aktównormatywnych dotyczących szkolnictwa wyższego / niepublicznych uczelni,c. obywatelstwo polskie,d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściąganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f. umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,g. znajomość języków obcych (min. języka angielskiego)h. prawo jazdy kat. B.2. Wymagania dodatkowe:a. wyjątkowe zdolności organizacyjne,b. dokładność,c. myślenie perspektywiczne,d. kreatywność,e. samodzielność,f. umiejętność podejmowania ważnych i trudnych decyzji,g. umiejętność motywowania,h. wysoko rozwinięte cechy komunikacyjne,3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:I. Do zakresu obowiązków Specjalisty ds. studentów i absolwentów należy:1) prowadzenie spraw dotyczących działalności Uczelni, w obszarze spraw studentówi absolwentów, w tym:a) tworzenie i kontrola informacji kierowanej do studentów i absolwentów;b) nadzór i kontrola odbioru informacji, analiza informacji zwrotnej;c) integracja studentów i absolwentów, w tym planowanie i realizacja we współpracy z innymijednostkami Uczelni wydarzeń integracyjnych, także dla studentów zagranicznych;d) bieżący kontakt ze studentami, w tym przede wszystkim z Samorządem Studentów,starostami poszczególnych grup; organizowanie spotkań ze studentami w kontekście programukształcenia i innych ważnych programowo i jakościowo obszarów działalności uczelni,włączanie studentów i absolwentów w publiczną działalność uczelni na rzecz różnych grupinteresariuszy – uczniów / osób starszych etc.;e) nadzór nad systemem motywowania i wspierania studentów i absolwentów, w tymw szczególności w kontekście działalności naukowej, sportowej i innej wykraczającej pozaprogramy studiów;f) nadzór i kontrola Powiślańskiego Studenckiego Funduszu Rozwojowego – informowanie,podział środków, kontrola wykonania, sprawozdawczość;g) nadzór nad realizacją i rozwojem studenckiego ruchu naukowego, w tym Kół Naukowych,uczestnictwa studentów i absolwentów w konferencjach naukowych, warsztatach i innychformach działalności naukowej;h) nadzór i motywowanie studentów i absolwentów do aktywności sportowych, w tymnawiązanie i podtrzymywanie relacji z klubami sportowymi / zrzeszeniami sportowcówetc. prace nad utworzeniem Powiślańskiego Akademickiego Związku Sportowego;i) nadzór, kontrola i organizacja Biura ds. osób z niepełnosprawnościami w zakresie sprawstudentów i absolwentów;j) nadzór, kontrola i organizacja działalności Biura Karier studentów i absolwentów, prace nadutworzeniem Akceleratora Przedsiębiorczości Studentów i Absolwentów;k) nadzór nad Pocztem Sztandarowym Uczelni;l) nadzór i kontrola nad analizami dot. studentów i absolwentów, w tym:a) ankietyzacją dot. jakości kształcenia na studiach;b) ankietyzacją dot. oceny administracji uczelni;c) ankietyzacją dot. Losów Absolwentów Uczelni;d) ankietyzacją dot. samooceny przygotowania zawodowego na kierunku pielęgniarstwo /ratownictwo medyczne / inne;e) ankietyzacją dot. dystansowej oceny przydatności zawodowej studentów kierunkupielęgniarstwo;f) ankietyzacją dot. zachowań etycznych i uczciwości akademickiej;g) badaniem osiągnięć – ocen studentów w roku akademickim.m) organizacja sieci Absolwentów uczelni;2) udział i nadzór merytoryczny oraz kontrola obiegu dokumentów dotyczących sprawstudenckich, w tym:a) spraw studentów niepełnosprawnych;b) samorządu studenckiego i organizacji studenckich;c) studenckiego ruchu naukowego, kulturalnego i sportowego;d) spraw socjalno-bytowych studentów;e) spraw stypendiów i zapomóg studenckich.3) stymulacja innowacyjności kształcenia na Uczelni w kontekście potrzeb i pomysłówstudentów i absolwentów;4) udział merytoryczny w procesie oceny programowej, akredytacji kierunków studiów orazanalizie stanu kadrowego Wydziałów/kierunków w zgodności z zasadami w zakresieuprawnień;5) udział w krajowych i zagranicznych konferencjach i spotkaniach i pracach zespołówzwiązanych ze sprawami studentów i absolwentów w uczelniach;6) współpraca z jednostkami Uczelni, ważnymi z punktu widzenia studentów i absolwentów:a) Komisją Programowo-Dydaktyczną;b) Komisją ds. kształcenia praktycznego;c) Komisją ds. jakości kształcenia; w tym z Koordynatorem ds. jakości kształcenia;6) wykonywanie innych czynności zleconych przez Rektora.7) Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach.

Specjalista/-tka ds. transportu
Specjalista/-tka ds. transportu
Warszawa 4 kilka dni temu

O FIRMIENa rynku od 1992 roku. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z dużym doświadczeniem, z siedzibą w ścisłym centrum Warszawy (stacja metra Warszawa Centrum, dworzec Warszawa-Śródmieście, Warszawa Centralna). Zajmujemy się obsługą firm w zakresie księgowości, administracji, biura wirtualnego, itd. Zbudowaliśmy zespół zróżnicowanych specjalistów z pasją zajmujących się tymi dziedzinami, w których czują się najlepiej i posiadają w nich odpowiednią wiedzę.O STANOWISKUOsoba pracująca na stanowisku specjalista/-tka ds. firm transportowych zajmuje się uzyskiwaniem licencji i zezwoleń na transport, uzyskiwaniem zezwoleń na transport międzynarodowy towarów i osób, zezwoleń EKMT, kart do tachografu przedsiębiorstw, uzyskiwaniem dokumentów kierowców, np. Świadectw Kierowcy, kart do tachografu, itp., rejestracją i wyrejestrowywaniem pojazdów. Pilnuje terminowości wykonywanych procedur oraz postępowań administracyjnych. Ściśle współpracuje z Głównym Inspektoratem Transportu Drogowego (GITD) oraz z Wydziałem Komunikacji Urzędu Miasta. Kompletuje odpowiednią dokumentację do procedur oraz dba o prawidłowy obieg dokumentacji. Przygotowuje pisma w prowadzonych sprawach oraz pozostaje w kontakcie z Urzędami. Nadzoruje i raportuje o postępach prowadzonych spraw. Pilnuje ważności i zakresu dokumentów firmy i kierowców, w tym również polis ubezpieczeniowych. Prowadzi rejestr dot. dokumentacji i danych firm.CZEGO WYMAGAMY?kompetencje twardebardzo dobra znajomość procedur administracyjnych w Urzędach transportowych, m.in. GITD, Wydziały Komunikacji, itd.;znajomość ustawy o transporcie drogowym lub ustawy o prawie przewozowym mile widziane;znajomość planowanych zmian w przepisach i działalności Urzędów;znajomość systemu iBTM;doświadczenie w uzyskiwaniu dokumentacji transportowej i dokumentacji kierowców;znajomość pakietu MS Office, obsługi komputera i urządzeń biurowych;znajomość języków obcych mile widziana; bardzo dobra znajomość języka polskiego obowiązkowa.umiejętności miękkiezdolność do pracy w zespole;zdolność do organizacji, samodzielność;radzenie sobie ze stresem i presją czasu;dokładność i systematyczność;szczerość, otwartość;inteligencja emocjonalna oraz logiczne i analityczne myślenie.CO OFERUJEMY?zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat;praca w młodym i dynamicznym zespole;gwarantujemy skrupulatne wprowadzenie w obowiązki;wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i wykonywanych obowiązków;premie i możliwość rozwoju;miejsce pracy w ścisłym Centrum Warszawy w nowoczesnym biurze.Praca wyłącznie w trybie stacjonarnym.Uprzejmie prosimy o przesyłanie CV w wiadomości na OLX wraz z Państwa oczekiwaniami finansowymi z zaznaczeniem brutto lub netto.

Specjalista/-tka ds. legalizacji pracy cudzoziemców
Specjalista/-tka ds. legalizacji pracy cudzoziemców
Warszawa 4 kilka dni temu

O FIRMIENa rynku od 1992 roku. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z dużym doświadczeniem, z siedzibą w ścisłym centrum Warszawy (stacja metra Warszawa Centrum, dworzec Warszawa-Śródmieście, Warszawa Centralna). Zajmujemy się obsługą firm w zakresie księgowości, administracji, biura wirtualnego, itd. Zbudowaliśmy zespół zróżnicowanych specjalistów z pasją zajmujących się tymi dziedzinami, w których czują się najlepiej i posiadają w nich odpowiednią wiedzę.O STANOWISKUOsoba pracująca na stanowisku specjalista/-tka ds. legalizacji pracy cudzoziemców zajmuje się procedurą uzyskiwania zezwoleń na pracę dla osób różnych narodowości, oświadczeń o powierzeniu pracy, powiadomień o podjęciu pracy przez obywateli Ukrainy oraz informacji starosty. Prowadzi odpowiednią korespondencję z Urzędami oraz pozostaje z nimi w kontakcie telefonicznym i mailowym. Nadzoruje i raportuje przebieg rozpoczętych spraw oraz weryfikuje terminowość procedur i postępowań administracyjnych oraz wydawania decyzji przez Urzędy Wojewódzkie i Urzędy Pracy. Zna specyfikę pracy tych Urzędów. Zna ustawę o cudzoziemcach oraz na bieżąco obserwuje zmiany w przepisach i działalności Urzędów. Przygotowuje pisma i kompletuje odpowiednią dokumentację w prowadzonych sprawach oraz dba o prawidłowy obieg dokumentów.CZEGO WYMAGAMY?kompetencje twardebardzo dobra znajomość ustawy o cudzoziemcach, prawa imigracyjnego oraz procedur związanych z legalizacją pracy cudzoziemców;znajomość przepisów Kodeksu Pracy i pozostałych aktów prawnych związanych z zatrudnianiem cudzoziemców różnych narodowości;znajomość planowanych zmian w przepisach;znajomość systemu praca.gov.pl oraz umiejętność wypełniania wniosków dot. legalizacji pracy;znajomość pakietu MS Office, obsługi komputera i urządzeń biurowych;znajomość języków obcych mile widziana; bardzo dobra znajomość języka polskiego obowiązkowa.mile widziana znajomość legalizacji pobytu cudzoziemców, ale nie wymagana.kompetencje miękkiezdolność do pracy w zespole;zdolność do organizacji, samodzielność;radzenie sobie ze stresem i presją czasu;dokładność i systematyczność;szczerość, otwartość;inteligencja emocjonalna oraz logiczne i analityczne myślenie.CO OFERUJEMY?zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat;praca w młodym i dynamicznym zespole;gwarantujemy skrupulatne wprowadzenie w obowiązki;wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i wykonywanych obowiązków;premie i możliwość rozwoju;miejsce pracy w ścisłym Centrum Warszawy w nowoczesnym biurze.Praca wyłącznie w trybie stacjonarnym.Uprzejmie prosimy o przesyłanie CV w wiadomości na OLX wraz z Państwa oczekiwaniami finansowymi z zaznaczeniem brutto lub netto.

Specjalista/ka ds. administracji i księgowości - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. administracji i księgowości - z orzeczeniem
999000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku:  SPECJALISTA/KA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI (z orzeczeniem o niepełnosprawności) RZESZÓWTWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: prowadzeniu i koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych,księgowaniu wyciągów bankowych i faktur w programie finansowo-księgowym,wykonywaniu innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia,posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office,posiadasz znajomość zagadnień księgowych.W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: umowę o pracę -zatrudnienie bezpośrednio przez Pracodawcę,profesjonalne wdrożenie do wykonywania obowiązków na stanowisku pracy,pracę wykonywaną w systemie 1 zmianowym,wsparcie doświadczonych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie aktywizacji zawodowej. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!   Masz pytania?  Zadzwoń: numer telefonu w prawym górnym rogu strony. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.   Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
770000 zł
Nowa Sól 30+ kilka dni temu

Witaj!Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą produkcyjną w branży ekologicznych systemów akustycznych z filcu PET i elektroniki, aktualnie tworzymy nowy zakład produkcyjny w Nowej Soli.Jeżeli jesteś osobą zorganizowaną, efektywnie zarządzasz czasem pracy i posiadasz umiejętności analityczne, zapraszamy Cię do naszego zespołu!Kogo szukamy: Specjalista ds. Administracji i Zarządzania BiuremLokalizacja: Nowa Sól (Park Technologiczny Interior)Rodzaj zatrudnienia: Pełny etatGłówne obowiązki na tym stanowisku:Komunikacja Wewnętrzna i Zewnętrzna:Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, dostawców i innych gości firmy.Zarządzanie wewnętrznymi kanałami komunikacji, informowanie pracowników o ważnych sprawach firmy.Wpisywanie i zarządzanie zamówieniami.Współpraca z dostawcami usług i zarządzanie zamówieniami firmy.Koordynacja Korespondencji i Dokumentacji:Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym e-mailami, listami, paczkami.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Finanse i Rachunkowość:Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedażowych, duplikatów i innych dokumentów księgowychWprowadzanie faktur zakupów i ich opisywanie. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zakupu w firmie.Definiowanie przelewów bankowych oraz rozliczanie i analiza płatnościAnaliza stanów magazynowych, wprowadzanie produktów na stan, wpisywanie inwentaryzacjiComiesięczne przygotowanie zestawień do księgowości, wyjaśnianie nieścisłościZarządzanie Operacjami Biurowymi:Nadzorowanie codziennych operacji biurowych, w tym utrzymanie sprzętu biurowego, zarządzanie zapasami materiałów biurowych i innych oraz dbanie o ogólny porządek w biurze.Wsparcie Zarządu i Działów:Koordynowanie kalendarzy spotkań, zarządzanie terminarzamiWsparcie zespołu i zarządu w codziennych zadaniach.Zarządzanie Spotkaniami i Wydarzeniami:Organizacja i koordynacja spotkań, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń firmowych, w tym rezerwacja sal, catering, logistyka.Zarządzanie Zasobami Ludzkimi:Administrowanie systemem obecności pracowników, pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw kadrowych (współpraca z działem kadr)Wsparcie Logistyczne i Administracyjne:Zarządzanie flotą pojazdów służbowychPrzygotowywanie i zarządzanie zamówieniami na potrzeby biura i działów firmyWymagania:Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu biura.Znajomość programu StreamSoft Prestiż lub innego systemu ERPZnasz pakiet MS Office, szczególnie ExcelPosiadasz umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy.Masz zdolności komunikacyjne i umiesz pracować w zespole.Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.Oferujemy:Atrakcyjne Wynagrodzenie: Konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia składające się z podstawy oraz premii za osiągnięte wyniki i zaangażowanie.Możliwość Rozwoju i Awansu: Jesteśmy firmą, która dynamicznie się rozwija i docenia innowacyjność oraz zaangażowanie. Współtworzenie Sukcesu Firmy: Twoja praca będzie miała bezpośredni wpływ na rozwój i sukces firmy. Zachęcamy do dzielenia się pomysłami i inicjatywami, które mogą przyczynić się do wzrostu filzBee.Przyjazna Atmosfera Pracy: Dbamy o pozytywną atmosferę w pracy, wspierając współpracę i otwartą komunikację. Nasz zespół to grupa pasjonatów, którzy cenią sobie wzajemny szacunek i dobrą współpracę.Jeśli nasza oferta przemawia do Ciebie, prześlij nam swoje CV za pośrednictwem OLX. Dokumenty, które do nas prześlesz, zostaną wykorzystane wyłącznie w procesie rekrutacyjnym. Po jego zakończeniu zostaną zniszczone.Prosimy, aby na swoich dokumentach umieścić tekst:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Filzbee sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy, Nowy Kisielin A. Wysockiego 8, 66-002 Zielona Góra, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i możliwość współpracy!