Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista sprzedaży ds HR
Specjalista sprzedaży ds HR
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

JDM Group S.A. poszukuje do swojego biura w Rzeszowie kandydata/kandydatki na stanowisko Specjalista ds sprzedaży. Obowiązki: - sprzedaż usług HR - budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, - współpraca z innymi działami firmy oraz Zarządem Wymagania: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - komunikatywność Oferujemy wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję. Zainteresowane osoby bardzo proszę o przesłanie swojego CV

Specjalista ds. sprzedaży eksportowej z j. angielskim – prac
Specjalista ds. sprzedaży eksportowej z j. angielskim – prac
30+ kilka dni temu

Nazywamy się Jobs+ i jesteśmy agencją HR, aktualnie dla naszego Klienta – firmy działającej od niemal 5 lat na rynku, która zajmuje się sprzedażą hurtową produktów takich jak puzzle, gry, kolorowanki, naklejki, zdrapki artystyczne, zestawy magnesowe, poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży eksportowej. Jeśli jesteś komunikatywną i samodzielną osobą, która w pracy jest zorientowana na cele, to ta oferta może Cię zainteresować. Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Lokalizacja: praca zdalna Do Twoich obowiązków należeć będzie: • organizacja oraz koordynacja procesów sprzedażowych niemal w całej Europie • realizacja wyznaczonych planów sprzedaży • analiza potencjału sprzedażowego klientów, kanałów i rynków • pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie negocjacji handlowych • budowa oraz rozwój długotrwałych i stabilnych relacji handlowych • stała aktualizacja bazy danych klientów i dystrybutorów • monitorowanie działań konkurencji • reprezentowanie firmy podczas targów branżowych • przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych Sprawdzisz się na tym stanowisku jeśli posiadasz: • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży eksportowej • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (kontakt mailowy i telefoniczny) • dobrą znajomość pakietu MC Office • umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne • jesteś samodzielny /- a, dobrze organizujesz pracę i nastawiasz się na cele Mile widziane będzie jeśli posiadasz: • doświadczenie w sprzedaży eksportowej w branży zabawkowej (puzzle) • bazę kontaktów do klientów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z firmą (z 3 miesięcznym okresem próbnym) • praca od poniedziałku do piątku w godzinach, do ustalenia: 8.00-16.00 lub 9.00-17.00 • praca w 100% zdalna • zarobki 5000- 10000 netto - w zależności od posiadanego doświadczenia + premia Jeśli czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie – nie czekaj i prześlij do nas swoją aplikację. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772

Specjalista ds. sprzedaży eksportowej (zabawkowej) - zdalna
Specjalista ds. sprzedaży eksportowej (zabawkowej) - zdalna
30+ kilka dni temu

Nazywamy się Jobs+ i jesteśmy agencją HR, aktualnie dla naszego Klienta – firmy działającej od niemal 5 lat na rynku, która zajmuje się sprzedażą hurtową produktów takich jak puzzle, gry, kolorowanki, naklejki, zdrapki artystyczne, zestawy magnesowe, poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży eksportowej. Jeśli jesteś komunikatywną i samodzielną osobą, która w pracy jest zorientowana na cele, to ta oferta może Cię zainteresować. Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Lokalizacja: praca zdalna Do Twoich obowiązków należeć będzie: • organizacja oraz koordynacja procesów sprzedażowych niemal w całej Europie • realizacja wyznaczonych planów sprzedaży • analiza potencjału sprzedażowego klientów, kanałów i rynków • pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie negocjacji handlowych • budowa oraz rozwój długotrwałych i stabilnych relacji handlowych • stała aktualizacja bazy danych klientów i dystrybutorów • monitorowanie działań konkurencji • reprezentowanie firmy podczas targów branżowych • przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych Sprawdzisz się na tym stanowisku jeśli posiadasz: • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży eksportowej • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (kontakt mailowy i telefoniczny) • dobrą znajomość pakietu MC Office • umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne • jesteś samodzielny /- a, dobrze organizujesz pracę i nastawiasz się na cele Mile widziane będzie jeśli posiadasz: • doświadczenie w sprzedaży eksportowej w branży zabawkowej (puzzle) • bazę kontaktów do klientów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z firmą (z 3 miesięcznym okresem próbnym) • praca od poniedziałku do piątku w godzinach, do ustalenia: 8.00-16.00 lub 9.00-17.00 • praca w 100% zdalna • zarobki 5000- 10000 netto - w zależności od posiadanego doświadczenia + premia Jeśli czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie – nie czekaj i prześlij do nas swoją aplikację. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
680000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.   Nasz klient, dla którego prowadzimy działania rekrutacyjne to firma, która od ponad dwunastu lat zapewnia możliwość szybkiej i bezpiecznej sprzedaży pojazdów używanych za pośrednictwem profesjonalnego portalu online. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. technicznej obsługi klienta Zakres obowiązków • Stały kontakt z Klientem; • Rozpatrywanie składanych reklamacji; • Przygotowanie dokumentacji; • Odpowiadanie na zapytania klientów. Oczekiwania • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie technicznej likwidacji szkód komunikacyjnych w zakładach ubezpieczeń; • Wiedza z zakresu technicznej i merytorycznej likwidacji szkód; • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym; • Znajomość branży motoryzacyjnej; • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność radzenia sobie z presją czasu; • Komunikatywność: stały kontakt z klientem; • Sumienność. Oferta • Praca na pełen etat w godzinach 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku; • Możliwość pracy w trybie hybrydowym; • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; • Praca w międzynarodowym środowisku; • Możliwość awansu w strukturach firmy. Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. Naszym Klientem jest dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma jest aktywna na terenie całej Europy. Centrala spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (m/f)- j. angielski MIEJSCE PRACY: KATOWICE Centrum (praca stacjonarna) Numer referencyjny: L/CDC/KAT CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań logistycznych (logistyka, magazyn, transport, obsługa Klienta, analiza) oraz dodatkowo o dbanie o flotę samochodową firmy. NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA: • Współpraca z sieciami handlowymi w zakresie dostaw, zgodnie z wymogami kontraktowymi • Dbanie o terminowość dostaw i jakość zamówień • Negocjacje handlowe w ramach usług logistycznych • Organizowanie dostaw produktów do klientów oraz kontrola kosztów dostaw • Zarządzanie portfolio dostawców, dbanie o poprawność współpracy i rozwój relacji • Planowanie i kontrolę zakupów oraz stanów magazynowych • Kontrola poziomu cenowego • Dbanie o flotę samochodową firmy (planowanie wymaganych serwisów, obsługa kart paliwowych, kontrola spalania oraz eksploatacji samochodów). • Wsparcie działu sprzedaży i marketingu ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomiczne lub techniczne; transport, logistyka, zakupy) • Znajomość w stopniu min. dobrym języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację • Mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub niemieckiego • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobry Excel • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale logistycznym w firmie handlowej • Doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji gospodarką magazynową • Znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne • Umiejętnością nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami • Prawo jazdy • Zdolności strategicznym myślenia • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu oraz doskonałymi zdolności organizacyjnymi i umiejętnością pracy zarówno w grupie, jak indywidualnie • Odporność na stres • Doskonałe umiejętności analityczne. OFERUJEMY: • Pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji i sytuacji finansowej, • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole, • Umowę o pracę, • Narzędzia pracy, • Możliwość rozwoju i pracy wraz z rozwojem firmy w międzynarodowych strukturach, • Udział w tworzeniu nowych struktur i rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV. KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52. 2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: @ 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte. 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. 9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. ZGODA „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”