Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista/tka ds. szkoleń
Specjalista/tka ds. szkoleń
nowe Lublin 28 dni plecy

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Lublin Główne obowiązki: • Praca przy realizacji projektów szkoleniowych • Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych • Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej • Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń • Organizacja i kompleksowa obsługa logistyczna szkoleń • Współpraca oraz stały kontakt z klientami i kontrahentami • Współpraca oraz stały kontakt z wykładowcami oraz trenerami • Prowadzenie działań promocyjnych za pomocą strony domowej fundacji oraz portali społecznościowych i ogłoszeniowych Wymagania: • Wykształcenie wyższe • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z branżą szkoleniową [warunek konieczny] • Umiejętność obsługi programów graficznych np. Adobe, Corel, Gimp • Umiejętność administrowania stronami internetowymi np. WordPress, QuickCMS • Czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) • Umiejętność pracy/współpracy w zespole • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy • Zaangażowanie i odpowiedzialność • Terminowość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań • Pozytywne podejście do życia • Inicjatywa i energia twórcza • Zimna krew Oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca od poniedziałku do piątku) • Możliwość rozwoju zawodowego • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze pozbawionej korporacyjnych zapędów Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku prosimy o przesłanie CV w formacie pdf wraz z klauzulą: „Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko: „Specjalista ds. szkoleń” mailem: na adres @ (w tytule wiadomości podając nr referencyjny: SPS/L/2024 oraz nazwę stanowiska).

Specjalista / specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego
Specjalista / specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania, dogodny dojazd MPK) kandydata na stanowisko: Specjalista / tka ds. obsługi klienta biznesowego Obowiązki: bieżąca i bezpośrednia obsługa klienta (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania biznesowe), rozwiązywanie wyzwań powierzonych przez klienta oraz reagowanie na zgłaszane potrzeby, przeprowadzanie szkoleń dla partnerów w zakresie obsługi platformy, udzielanie informacji dot. dostępności produktów, statusie zamówień oraz przedstawianie aktualnej oferty, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki współpraca z pozostałymi działami Firmy Wymagania: doświadczenie w pracy z klientem/sprzedaży (obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia) umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta, znajomość prowadzenia negocjacji handlowych, budowanie relacji partnerskich z klientami, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość na zmiany, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne. To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna) możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety, Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief Pracę 9.00-17.00 pon-pt, weekendy wolne a w piątki kończymy o 15tej :) Miejsce pracy: Wysogotowo Zapraszamy do przesyłania CV (prosimy o dołączenie poniższej klauzuli): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowych
Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowych
Gdańsk 26 dni plecy

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - szukamy osób do pracy na stanowisku: Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Gdańsk Na tym stanowisku zajmiesz się: prowadzeniem sekretariatu poprzez m.in. kompetentną obsługę gości, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizację dokumentacji, odbieranie telefonów itp. obsługą i czuwaniem nad prawidłowym przepływem obiegu dokumentów, korespondencji oraz spraw administracyjno – biurowych w firmie w strukturze rozproszonej wprowadzaniem różnorodnych danych w tym księgowych do systemu zaopatrzeniem biura w artykuły biurowe oraz inne towary i produkty współorganizowaniem spotkań oraz uczestnictwem w różnorodnych zadaniach w celu wsparcia innych działów w firmie To praca dla Ciebie, jeśli: posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej – atut mile widziany jesteś osobą studiującą zaocznie – atut mile widziany znasz język angielski na poziomie komunikatywnym min. B1 dobrze obsługujesz pakiet MS Office w tym Ms Excel cechują Cię: wysoka kultura osobista, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy jesteś osobą pewną siebie, komunikatywną, uporządkowaną, skrupulatną, o dużym poczuciu odpowiedzialności za powierzone zadania posiadasz czynne prawo jazdy kat. B Co otrzymasz w zamian: umowę zlecenie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura (08:00 – 16:00) pracę stacjonarną w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia zawodowego bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych niezbędne narzędzia pracy liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń) pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Specjalista ds. obsługi posprzedażowej
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży inżynierii mechanicznej i przemysłowej - szukamy osoby do pracy na stanowisku: Specjalista/-tka ds. obsługi posprzedażowej Miejsce pracy: okolice Bielan Wr. Na tym stanowisku zajmiesz się: posprzedażową obsługą klientów w tym m.in. wystawianiem faktur, dokumentów dot. zamówień itp., wsparciem Działu Handlowego poprzez m.in. kontrolę nad obiegiem dokumentów handlowych, prowadzenie zestawień sprzedaży, uczestnictwem w przygotowywaniu ofert handlowych i wprowadzaniem ich do systemu, monitorowaniem płatności od klientów firmy, kontrolą dokumentów przetargowych, przygotowywaniem różnorodnych prezentacji. To praca dla Ciebie, jeśli: posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, znasz język angielski na poziomie min. B1, dobrze obsługujesz pakiet MS Office oraz Comarch ERP lub inny system, cechują Cię: wysoka kultura osobista, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, skrupulatną, o dużym poczuciu odpowiedzialności i odporności na stres, posiadasz czynne prawo jazdy kat. B. Co otrzymasz w zamian: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat (3500 - 4000 PLN netto), pracę stacjonarną w godzinach pracy biura (8:00 - 16:00), bogaty pakiet benefitów (bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, NNW, dofinansowanie do zajęć sportowych, a także do kursów i szkoleń, spotkania integracyjne, brak korporacyjnej atmosfery), pracę w dobrej, zespołowej atmosferze, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w obszarze nowych technologii. Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Filtr