Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Szukamy pracownika biurowego
Szukamy pracownika biurowego
650000 zł
nowe Chorzów 30+ kilka dni temu

Szukamy młodej i zaangażowanej osoby do pracy w zespole działu kontroli.Zakres obowiązków:- obsługa systemów- obsługa telefoniczna klientów- dbanie o każdy detal- kontakt z obsługą obiektów- dbanie o dobry wizerunek- kontrola pracownikówKogo szukamy:- osoby zaangażowanej- odpowiedzialnej- chętnej do pracy- drobiazgowej- dostępnej- miłej- znajomość języka angielskiego (na poziomie swobodnego komunikowania się)Zapewniamy:- komfortowe warunki pracy- stabilne zatrudnienie- odpowiednie wynagrodzenie- stałe godziny pracy- umowęCV prosimy przesyłać przez OLX.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy pracownika na stanowisko asystenta biurowego. Zakres obowiązków: -wsparcie w bieżących pracach administracyjnych, -koordynowanie obiegu informacji i korespondencji, -przygotowywanie zestawień do faktur, -wystawianie faktur, -kontakt z kierowcami, -monitorowanie ważności ubezpieczeń i przeglądów floty, -awizowanie aut. Wymagania: - umiejętność szybkiej nauki, - łatwość nawiązywania kontaktów, - samodzielność i dobra organizacja pracy, - znajomość obsługi komputera (m.in. pakiet Microsoft Office)

Pracownik administracyjno-biurowy/ Administrator
Pracownik administracyjno-biurowy/ Administrator
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą Partner Service - Agencją Pracy Tymczasowej. Świadczymy usługi z zakresu pozyskiwania i zarządzania zasobami ludzkimi. Od lat lat wspieramy rozwój karier i umożliwiamy polskim i zagranicznym firmom znalezienie najlepszych specjalistów. Aktualnie dla naszego Klienta, szukamy pracownika na stanowisko pracownika administracyjno - biurowego/Administatora. Wymagania: -wykształcenie minimum średnie; -znajomość zagadnień i czynności administracyjno-biurowych; -podstawowa znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem nieruchomościami; -dobra organizacja czasu pracy; -umiejętność pracy z ludźmi; -wysoka kultura osobista. Zakres obowiązków: -realizacja zadań związanych z obsługą administracyjną nieruchomości oraz utrzymaniem budynków; -obsługa mieszkańców; -przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenie korespondencji dla obsługiwanych obiektów; -sprawowanie nadzoru oraz kontroli nad powierzonymi budynkami. Oferujemy: -pracę od poniedziałku do piątku; -stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; -zatrudnienie w firmie o ogruntowanej pozycji na rynku; -atrakcyjne wynagrodzenie; -pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.

Pracownik biurowy – ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Pracownik biurowy – ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy Agencją Zatrudnienia Fundacja Fuga Mundi i obecnie szukamy osób do na stanowiska pracownika biurowego. Zakres obowiązków: • organizacja pracy biura • bieżące sprawy biurowe dotyczące zajmowanego stanowiska • administracyjne wsparcie biura firmy • wprowadzenie dokumentów do systemu • nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja • przygotowywanie zestawień i rozliczeń Wymagania: • orzeczenie o niepełnosprawności • wykształcenie średnie • punktualność i skrupulatność • komunikatywność • umiejętność pracy w zespole • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • możliwość rozwoju zawodowego • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji • niezbędne narzędzia pracy • przeszkolenie i wdrożenie w obowiązki Rekrutacja prowadzona jest w ramach projektu „Kompas kariery” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu telefonicznego – 605 - pokaż numer telefonu -

Oferta pracy na stanowisku pracownik biurowy/sekretariat
Oferta pracy na stanowisku pracownik biurowy/sekretariat
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy„Kancelaria Prawna Ziemba i Wspólnicy” Spółka Komandytowa w Kielcach poszukuje studentki prawa/aplikantki radcowskiej/aplikantki adwokackiej/pracownika na zastępstwo na stanowisko pracownika biurowego/sekretariatu (z możliwością dalszego zatrudnienia) w pełnym wymiarze czasu pracy. Zakres obowiązków: 1. Obsługa sekretariatu, 2. Przyjmowania, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej do biura w wersji papierowej. 3. Obsługa poczty elektronicznej, 4. Udzielanie informacji klientom (bezpośrednio lub telefonicznie), w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, 5. Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz prowadzenie terminarza spotkań, 6. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Biura w materiały biurowe. Oczekiwania: 1. Szukamy osoby otwartej, komunikatywnej, zorganizowanej o wysokiej kulturze osobistej, 2. Wymagana biegła obsługa komputera, w tym programu MS Office, 3. Prawo jazdy kat. B mile widziane. Oferujemy: 1. Umowę o pracę, 2. Stabilne zatrudnienie, 3. Stałe godziny czasu pracy, 4. Pracę w przyjaznym zespole. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym dla celów prowadzonej rekrutacji na adres @ .Więcej informacji udzielimy pod numerem tel. 41 241-80-27.

Pracownik administracyjno-biurowy, PODSTAWA + PREMIA, UMOWA O PRACĘ!
Pracownik administracyjno-biurowy, PODSTAWA + PREMIA, UMOWA O PRACĘ!
Kraków 10 dni plecy

Szukamy 1 pracownika, gotowego podjąć pracę od zaraz.STANOWISKO• Pracownik administracyjno-biurowy.Poszukujemy młodych, kreatywnych osób na stanowisko pracownika biurowego, w sklepie internetowym.Miejsce pracy:Biuro mieści się w Krakowie na Nowej Hucie.ul. Longinusa Podbipięty 29BOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:• przyjmowanie zamówień drogą elektroniczną,• wprowadzanie zamówień, oraz faktur zakupowych do systemu sprzedaży,• kontrolę obiegu dokumentacji handlowej,• współpracę z Przedstawicielami Handlowymi i pozostałymi działami,• wsparcie działu logistyki,Od kandydatów oczekujemy:• umiejętności pracy w zespole,• umiejętności pracy pod presją czasu,• optymizmu i komunikatywności,• znajomości obsługi komputera i programów księgowych,• energii i kreatywności,• zaangażowania w wykonywaną pracę,• dyspozycyjności,Pracujemy na Comarch ERP -  mile widziana znajomość programu.Jeśli posiadasz już doświadczenie w obsłudze klienta to Twój dodatkowy atut.Oferujemy:• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, dodatkowo przewidujemy premie i dodatki• szkolenie wstępne• pracę od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 (wolne wszystkie weekendy)• kartę sportową/kartę medyczną/parking pod biurem/napoje ciepłe i zimne/• nowoczesne, przyjazne środowisko pracy, młody zespółOsoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o składanie CV na adres p.swietek(małpa)hurtowniafree-energy.plProsimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).„

Dział Back Office / pracownik biurowy / centrum Wrocławia
Dział Back Office / pracownik biurowy / centrum Wrocławia
2690000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą sprzedażowo-marketingową z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku, która prowadzi rekrutację na stanowisko pracownika biurowego do działu Back Office. Szukamy przede wszystkim osób ambitnych , które mają jasno określone cele i dążą do ich realizacji.Największą wartością jest dla nas rozwój osobisty oraz zdobywanie cennego doświadczenia, co możemy zagwarantować na tym stanowisku! :)Od kilku lat prężnie działamy na rynku i prowadzimy biura w największych miastach wojewódzkich w Polsce m.in w Katowicach, Krakowie, Gdańsku. Mamy wysoką pozycję na rynku i podejmujemy współpracę z największymi przedsiębiorcami w całym kraju. Jakie będą Twoje obowiązki?Tworzenie raportów dla zarząduMailowa weryfikacja umówPrzeprowadzanie weryfikacji telefonicznejBieżąca obłsuga programu ExcelPraca w systemie crm Obsługa posprzedażowa klienta biznesowegoCo możemy zaoferować?Pakiet benefitów - Luxmed + MultisportSłużbowy laptop i telefonAtrakcyjne wynagrodzenie + premiePraca w stabilnej firmieWyjazdy integracyjneMożliwość rozwoju osobistego i zawodowegoCzego oczekujemy?Znajomości obsługi pakietu MS Office (głównie Excel)KomunikatywnościUmiejętności organizacji pracy własnejZaangażowania w powierzone zadaniaDyspozycyjności od poniedziałku do piątkuChęci zdobywania doświadczeniaMile widziany status studentaJeśli nie masz doświadczenia w pracy biurowej, to nie problem, ponieważ wszystkiego Cię nauczymy!Chcesz nas poznać lepiej? Nie czekaj, aplikuj :)Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, dodatkowo prosimy o dołączenie do CV klauzuli RODO.

Pracownik do Działu Promocji i Reklamy
Pracownik do Działu Promocji i Reklamy
30+ kilka dni temu

Kogo szukamy? Uczelnia wyższa poszukuje Pracownika Biurowego do Działu Promocji i Reklamy, ze smykałką do marketingu internetowego. Wymagamy: - umiejętność płynnego poruszania się w Internecie i Mediach Społecznościowych, - aktywnego zainteresowania tematyką marketingu internetowego, - chęci uczenia się i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, - umiejętności kreatywnych, - odporności na pracę pod presją czasu, - dobrej organizacji pracy, - dyspozycyjności, - kultury osobistej w miejscu pracy, - prawa jazdy kat. B, - pozytywnej energii… Zadania: - asystowanie przy realizacji kampanii reklamowych, - przygotowywanie i opracowywanie projektów reklam, - proponowanie nowych rozwiązań z zakresu reklamy internetowej, - współpraca ze wszystkimi biurami Uczelni, - inne działania wspierające pracę Działu Promocji. Oferujemy: - pracę w ścisłym centrum Starego Miasta Bydgoszczy, - liczne możliwości rozwoju zawodowego, - pracę w zaangażowanym i dynamicznym zespole, - wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności, - umowę o pracę po okresie próbnym. Uwaga: jeśli posiadasz wymagane umiejętności, lecz nie masz doświadczenia zawodowego, nie martw się - wyślij do nas swoje zgłoszenie, a my pomożemy Ci się wdrożyć. CV prosimy o wysłanie na adres: @ Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sekretarka Popołudniami Niepełny wymiar godzin Katowice
Sekretarka Popołudniami Niepełny wymiar godzin Katowice
30+ kilka dni temu

Zatrudnimy Sekretarkę do pracy popołudniami od 12-19.00 w biurze dorywczo wg zapotrzebowania w firmie szkoleniowej w Katowicach. Mile widziany status Studenta Zaocznego kierunku Marketing Reklama E-Marketing. Jako firmą edukacyjno-szkoleniowa od 2003 r. w Katowicach, prowadzimy kursy językowe i szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (coaching i mindfulness). Kogo szukamy: - sekretarki/ pracownika biurowego lub pracownika pracującego popołudniami w sekretariacie szkoły, - osoby samodzielnej, komunikatywnej, bardzo dobrze zorganizowanej do prac biurowych i biegłej w obsłudze klienta, - dodatkowym atutem będzie znajomość marketingu, Canvy, wysiłki mailingów z umiejętnością pisania angażujących postów w Social Media, umiejętność edycji strony www w Wordpressie. Czego oczekujemy: - zatrudnimy osobę zorganizowaną do obsługi klienta oraz organizacji kursów i szkoleń z nastawieniem na samodzielność w organizacji szkoleń - znającą się w jakimś stopniu na marketingu i Social Media mile widziana znajomość zasad ustawienia programów mailingowych oraz znającą zasady promocji w Internecie - studentkę studiów zaocznych interesująca się ogólnie marketingiem, reklama internetową, zarządzaniem, oraz która zna tematykę reklam w Social Media. Czego oczekujemy: - wymagana komunikatywność, wysoka kultura osobista, analityczne podejście do spraw zawodowych, bardzo dobra organizacja pracy - bardzo dobry kontakt z klientem, wysokiej kultury osobistej - mile widziana znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym - dostępności do pracy POPOLUDNIAMI od poniedziałku do piątku, bez weekendów. Oferujemy: - pracę w młodym i zgranym zespole ludzi, również z Native Speakerami, - miłą, wspierającą atmosferę pracy, - możliwość rozwoju i szkolenia na stanowisku pracy, - samodzielność podczas zarządzania sekretariatem i przy podejmowaniu decyzji, - dodatkowe premie zależne od zaangażowania, - możliwe odbycie dodatkowych rozwijających miękkich szkoleń organizowanych przez naszą firmę lub kursu językowego. W tej pracy będziesz odpowiadać za: - zarządzaniem kontaktami z klientem ( telefonicznie, mailowo, osobiście) - organizacja kursów i szkoleń od informowania o naborze klienta, przez obsługę kursu po wystawienie zaświadczenia o ukończeniu kursu, - dbanie o prawidłowy przepływ informacji, kontakt z klientem i kompletowaniem dokumentów, - ustawania programów mailingowych, pracę z programem Canva, - współpraca w zakresie marketingu internetowego i działania w social media. Jesteś zorganizowana, energiczna, komunikatywna i lubisz samodzielność na stanowisku pracy oraz masz podstawy marketingu to ta praca lub staż jest dla Ciebie ! Zgłoś się już dziś ! Wyślij swoje CV, LM i foto na maila z dopiskiem Popołudnia asystentka(malpa)lingua-house.pl Odpowiemy na wybrane oferty.

Asystent obsługi najmu / dla studenta
Asystent obsługi najmu / dla studenta
569000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma zarządzająca mieszkaniami na wynajem poszukuje pracownika na stanowisko asystenta obsługi najmu.Zakres zadań:- obsługa wynajmu mieszkań (tworzenie ogłoszeń, umawianie i przeprowadzanie prezentacji, weryfikacja najemców, zawieranie umów)- bieżące rozliczanie wynajmu mieszkań przy pomocy dedykowanego systemu- przyjmowanie zgłoszeń, koordynowanie napraw, usuwania usterek- kontakt z Klientami firmy- realizacja zadań administracyjno- biurowych- wsparcie w prowadzeniu projektów remontowych polegające na koordynacji logistyki zamówień (m.in. zamawianie materiałów, wycenianie i zlecanie usług, wyszukiwanie produktów)Szukamy właśnie Ciebie jeśli:- masz status studenta (najlepiej zaocznego)- masz mniej niż 26 lat- masz ochotę uczyć się nowych rzeczy oraz chcesz zdobywać ciekawe doświadczenie w branży nieruchomości pracując w małej ale prężnie rozwijącej się firmie- umiesz sprawnie i samodzielnie wykonać wyznaczone Tobie zadania- masz umiejętności planowania swojej pracy i wyboru priorytetów- jesteś gotowy pracować zarówno w biurze (zdecydowana większość czasu) jak i nie boisz się pracy w terenie- akceptujesz elastyczny czas pracy, ze wszystkimi korzyściami i wadami. Ilość godzin pracy dostosujemy do Twoich możliwości, jednakże ze względu na sezonowość w branży wynajmu mieszkań, będziesz musiał być gotowy do pracy (raczej sporadycznie) również w weekendy, dni wolne od pracy oraz święta (w szczególności w okresie wakacyjnym lipiec – wrzesień)Wymagania od idealnego kandydata:- skrupulatność, dokładność i punktualność- odpowiedzialność za powierzane zadania- komunikatywność i empatia- samodzielność w działaniu- nastawienie procesowe, szukanie optymalizacji- obsługa pakietu biurowego- j. angielski na poziomie komunikatywnymMile widziane:- doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:- pracę od zaraz- stawkę od 27,70 zł za godzinę pracy- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon)- różnorodność wykonywanych zadań- możliwość częściowej pracy zdalnej- ciekawą pracę, w której każdy dzień jest inny- możliwości rozwoju i nauki w zakresie nieruchomościCV wraz ze zdjęciem proszę przesłać poprzez formularz olx. W wiadomości napisz dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie.

Sekretarka szkoła Student Zaoczny z marketingiem OD ZARAZ
Sekretarka szkoła Student Zaoczny z marketingiem OD ZARAZ
Katowice 24 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy Sekretarkę/Osobę zajmującą się obsługą klienta z elementami marketingu w szkole językowej Lingua House w Katowicach OD ZARAZ. Mile widziany status Studenta Zaocznego. Jako firmą edukacyjno-szkoleniowa od 2003 r. w Katowicach, prowadzimy kursy językowe i szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (coaching i mindfulness), jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku szkoleniowym. Kogo szukamy: - odpowiedzialnej i zorganizowanej osoby / sekretarki/ pracownika biurowego - osoby samodzielnej, operatywnej do prac biurowych i w obsłudze klienta - miel widziana znajomość działania marketingu Social media, Mailingów, sporządzania grafik w Canva oraz zainteresowanie tematem reklamy i marketingu - zatrudnimy chętnie osobę ze statusem studenta zaocznego. Czego oczekujemy: - umiejętności organizacji i zarządzania informacją o kliencie - umiejętności obsługi klienta, - komunikatywność, wysoka kultura osobista, analityczne podejście do spraw zawodowych wymaganych przy organizacji szkoleń i kursów - zamieszkiwanie w Katowicach lub bliskich okolicach - dostępności do pracy POPOLUDNIAMI od 12.00/13.00 do 19,00 od poniedziałku do piątku, bez weekendów - dodatkowym atutem będzie znajomość Canva, z umiejętnością pisania angażujących postów w Social Media, edycji strony www - komunikatywna znajomość angielskiego. Oferujemy: - pracę biurową w młodym i zgranym zespole ludzi, również z Native Speakerami, - miłą, wspierającą atmosferę pracy, - możliwość rozwoju i szkolenia na stanowisku pracy, - samodzielność podczas zarządzania sekretariatem i przy podejmowaniu decyzji, - dodatkowe premie zależne od zaangażowania, - możliwe odbycie dodatkowych darmowych kurów językowych lub rozwijających miękkich szkoleń organizowanych przez naszą firmę. W tej pracy będziesz odpowiadać za: - zarządzaniem kontaktami z klientem ( telefonicznie, mailowo, osobiście) - organizacja kursów i szkoleń od informowania o naborze klienta, przez obsługę kursu po wystawienie zaświadczenia o ukończeniu kursu, - dbanie o prawidłowy przepływ informacji, kontakt z klientem i kompletowaniem dokumentów, - kontakt z SOCIAL MEDIA oraz zasadami marketingu - pracę z programem Canva (ewentaulnie). Jesteś zorganizowana, energiczna, komunikatywna, lubisz organizować pracę wokół siebie oraz cenisz kontakt z ludźmi i samodzielność na stanowisku pracy to to stanowisko pracy jest dla Ciebie ! Zgłoś się już dziś ! Wyślij swoje CV, LM i foto na maila z dopiskiem POPOŁUDNIA asystentka(malpa)lingua-house.pl Odpowiemy na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych.

Pracownik biurowy\Asystent w siedzibie firmy, Bemowo, pon.-pt. 8-16
Pracownik biurowy\Asystent w siedzibie firmy, Bemowo, pon.-pt. 8-16
244000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu szukamy pracownika biurowego chętnego do przeszkolenia oraz wdrożenia do pracy w charakterze asystenta ds. rekrutacji.Chcemy zaproponować:ciekawą pracę w zgranym zespolepracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00prace biurowe typu obsługa korespondencji, zamówienie materiałów, pilnowanie urlopów itp. przeszkolenie oraz stopniowe wdrożenie z zakresu procesu rekrutacji liniowych oraz wyższego zaszeregowania na każdym jego etapiestałe wsparcie doświadczonego rekruteradla osób, które już nie kontynuują szkoły lub ukończyły 26 rok życia umowę o pracę na okres próbny, z możliwością przedłużeniadla pełnoletnich uczniów lub studentów umowę zlecenie, zwolnienie z podatku, wyższą stawkę brutto=netto za godzinęwynagrodzenie płatne na kontodobrą atmosferę w pracyTa oferta jest dla Ciebie, ponieważmasz gotowość do wykonywania czynności biurowych i asystenckichjesteś osobą dyspozycyjną od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00interesujesz się tematyką rekrutacji i chcesz dalej się rozwijać w tym kierunkumasz duże pokłady empatii i otwartości oraz chęci do pracy z osobami z różnymi niepełnosprawnościamijesteś osobą komunikatywną oraz osobą o wysokiej kulturze osobistejmasz doświadczenia w wykonywaniu czynności biurowych, recepcyjnych, asystenckich (typu staż, wolontariat lub zatrudnienie)Zapraszamy osoby, które są na etapie szkoły dla dorosłych lub studiów i te, które już przestały się uczyć lub studiować, i ten etap mają już za sobą.Uwaga! Przypominamy, że uczniowie i studenci zatrudnieni do 26 r. ż. na umowę zlecenie są zwolnieni z podatku, i mają wyższe wynagrodzenie za godzinę.Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza OLX.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Informujemy, że udział w procesie rekrutacji jest dobrowolny i bezpłatny.Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka PERSONALA AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-360) ul. Człuchowska 66. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodmalpapersonala.pl. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, chyba, że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego .Wyrażam zgodę, żeby spółka PERSONALA AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o. udostępniła moje dane osobowe innym podmiotom, w których będzie poszukiwała dla mnie zatrudnienia.[Personala -wpis do rejestru agencji zatrudnienia 13354]