Sortowanie:
Znaleziony: 15 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Zatrudnimy pracownika biurowego
Zatrudnimy pracownika biurowego
nowe Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy pracownika biurowego. Zakres obowiązków: praca przy komputerze (Word, Excel) - przygotowanie dokumentów, sporadycznie praca z terenie - spotkania z klientem poza biurem, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji e-mail, prowadzenie rozmów telefonicznych lub przekierowywanie rozmówców do odpowiednich osób pracujących w firmie (rozmowy zarówno z klientami jak i instytucjami zewnętrznymi). Wymagane: prawo jazdy kat. B, skrupulatność (czyli myślimy co robimy). Miejsce pracy: Kalisz, Godziny pracy: 8-16 (pon-pt). Praca w młodym zespole. Prosimy o wysyłanie CV na adres: @ Zachęcamy do rekrutowania również osoby, dla których będzie to pierwsza praca oraz studentów studiów zaocznych.

Zatrudnimy pracownika biurowego.
Zatrudnimy pracownika biurowego.
Gdańsk 20 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy osoby do biura. Praca w różnych zespołach. Kadry, marketing oraz sekretariat. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej . Zapraszamy pod numerem 601 - pokaż numer telefonu -

Pracownik biurowy.
Pracownik biurowy.
550000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika biurowego do pralni . Miejsce wykonywania pracy - Warszawa Żoliborz

PRACOWNIK Administracyjno-Biurowy
PRACOWNIK Administracyjno-Biurowy
3640000 zł
Konstancin-Jeziorna 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy Pracownika Administracyjno-Biurowego z Konstancin-Jeziorna, Góra Kalwaria, Piaseczno, Wilanów i okolic. Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie. Wymagane doświadczenie i kwalifikacje w zakresie: kadr, księgowości, sprzedaży i wystawianiu faktur. Aplikacje prosimy przesyłać elektronicznie

Pracownik biurowy - firma budowlana
Pracownik biurowy - firma budowlana
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika biurowego do firmy budowlanej w zakresie branży wod.-kan.W zakres obowiązków wchodzić będzie:rozliczanie budowyzamawianie materiałówprzygotowywanie dokumentów budowy, w tym dokumentacji odbiorowejanaliza dokumentacji projektowejWymagania:wykształcenie - Inżynieria środowiskadoświadczeniesumiennośćumiejętność pracy w zespoleAplikacje proszę przesyłać przez portal olx.

Pracownik biurowy do piekarni
Pracownik biurowy do piekarni
1290000 zł
Wołomin 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika biurowego do piekarni TRIMAR w Wołominie.Podstawowe obowiązki:przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną i mailowąwprowadzanie danych do systemukomputerowe wystawianie dowodów dostaw i fakturarchiwizowanie dokumentówutrzymywanie dobrych relacji z telefonującymi do firmy klientamiPoszukujemy osoby:odpowiedzialnejdokładnejdyspozycyjnejenergicznejz pozytywnym nastawieniemmile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowiskuOsoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV na adres mailowy wskazany w ogłoszeniu.

Pracownik biurowy ds. Kadr i płac
Pracownik biurowy ds. Kadr i płac
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika biurowego ds. kadr i płac. Wymagania: Znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, Znajomość obsługi komputera w tym poczty e-mail oraz programów płatnik, excel. Obowiązki: Sporządzanie wszelkiego rodzaju pism i umów, Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, jak i umów zleceń, Sporządzanie deklaracji PIT i ZUS. Oferujemy umowę o pracę. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV.

Pracownik biurowy do obsługi sklepu internetowego w języku niemieckim
Pracownik biurowy do obsługi sklepu internetowego w języku niemieckim
Oleśnica 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiegoMiejsce pracy Długołęka Wymagania: Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmiedobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychdokładność, skrupulatność Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów indywidualnych oraz obsługa sklepu internetowego w języku niemieckimprzygotowywanie ofertraportowanie wyników pracypraca stacjonarna w Długołęce Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniestałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 8-16Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
960000 zł
Drzewica 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika na stanowisko specjalista ds. biurowo- administracyjne , Obowiązki pracownika biurowego : -obsługa systemu magazynowo-księgowego (kontrola stanów magazynowych, remanenty) -obsługa systemów odpadowych wystawianie faktur, wz -przygotowanie dokumentów dla działu księgowego -składanie zamówień inne prace logistyczne i biurowe -prowadzenie biura kontakty z klientami -obsługa urządzeń biurowych -prowadzenie rejestrów -sporządzanie pism -kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Wymagania: -skrupulatność -sumienność -prawo jazdy kat B -doświadczenie na stanowisko administracyjno- biurowym -mile widziana znajomość jęz, angielskiego Gwarantujemy Umowę o pracę na pełny etat , pracę w dynamicznej i ciekawej branży Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Pracownik biurowy / tworzenie raportów kosztowych
Pracownik biurowy / tworzenie raportów kosztowych
570000 zł
Żywiec 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy na podstawie umowy o pracę pracownika biurowego do wykonywania raportów kosztowych. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:sporządzanie miesięcznych raportów kosztowych na potrzeby wewnętrzne,tworzenie raportów dotyczących procesu transportowego, np. spalania pojazdów, cen paliw, rentowności tras,dbanie o spójność danych i poprawność dokonywania analiz,proponowanie usprawnień w procesie transportu mających na celu poprawę wyników ekonomicznych.WYMAGANIA:znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),samodzielność w realizowanych zadaniach,komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,dbałość o jakość i terminowość powierzonych zadań,zaangażowanie,bardzo dobra organizacja czasu pracy.OFERUJEMY:zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,pracę w zgranym zespole oraz przyjazną atmosferę pracy,otwartość na zgłaszane pomysły i usprawnienia,możliwość zdobycia doświadczenia.

Sekretarka Popołudniami Niepełny wymiar godzin Katowice
Sekretarka Popołudniami Niepełny wymiar godzin Katowice
30+ kilka dni temu

Zatrudnimy Sekretarkę do pracy popołudniami od 12-19.00 w biurze dorywczo wg zapotrzebowania w firmie szkoleniowej w Katowicach. Mile widziany status Studenta Zaocznego kierunku Marketing Reklama E-Marketing. Jako firmą edukacyjno-szkoleniowa od 2003 r. w Katowicach, prowadzimy kursy językowe i szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (coaching i mindfulness). Kogo szukamy: - sekretarki/ pracownika biurowego lub pracownika pracującego popołudniami w sekretariacie szkoły, - osoby samodzielnej, komunikatywnej, bardzo dobrze zorganizowanej do prac biurowych i biegłej w obsłudze klienta, - dodatkowym atutem będzie znajomość marketingu, Canvy, wysiłki mailingów z umiejętnością pisania angażujących postów w Social Media, umiejętność edycji strony www w Wordpressie. Czego oczekujemy: - zatrudnimy osobę zorganizowaną do obsługi klienta oraz organizacji kursów i szkoleń z nastawieniem na samodzielność w organizacji szkoleń - znającą się w jakimś stopniu na marketingu i Social Media mile widziana znajomość zasad ustawienia programów mailingowych oraz znającą zasady promocji w Internecie - studentkę studiów zaocznych interesująca się ogólnie marketingiem, reklama internetową, zarządzaniem, oraz która zna tematykę reklam w Social Media. Czego oczekujemy: - wymagana komunikatywność, wysoka kultura osobista, analityczne podejście do spraw zawodowych, bardzo dobra organizacja pracy - bardzo dobry kontakt z klientem, wysokiej kultury osobistej - mile widziana znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym - dostępności do pracy POPOLUDNIAMI od poniedziałku do piątku, bez weekendów. Oferujemy: - pracę w młodym i zgranym zespole ludzi, również z Native Speakerami, - miłą, wspierającą atmosferę pracy, - możliwość rozwoju i szkolenia na stanowisku pracy, - samodzielność podczas zarządzania sekretariatem i przy podejmowaniu decyzji, - dodatkowe premie zależne od zaangażowania, - możliwe odbycie dodatkowych rozwijających miękkich szkoleń organizowanych przez naszą firmę lub kursu językowego. W tej pracy będziesz odpowiadać za: - zarządzaniem kontaktami z klientem ( telefonicznie, mailowo, osobiście) - organizacja kursów i szkoleń od informowania o naborze klienta, przez obsługę kursu po wystawienie zaświadczenia o ukończeniu kursu, - dbanie o prawidłowy przepływ informacji, kontakt z klientem i kompletowaniem dokumentów, - ustawania programów mailingowych, pracę z programem Canva, - współpraca w zakresie marketingu internetowego i działania w social media. Jesteś zorganizowana, energiczna, komunikatywna i lubisz samodzielność na stanowisku pracy oraz masz podstawy marketingu to ta praca lub staż jest dla Ciebie ! Zgłoś się już dziś ! Wyślij swoje CV, LM i foto na maila z dopiskiem Popołudnia asystentka(malpa)lingua-house.pl Odpowiemy na wybrane oferty.

Pracownik biurowo-administracyjny, Wrocław
Pracownik biurowo-administracyjny, Wrocław
230000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Delta Business Service poszukuje osobę na stanowisko pracownika biurowo-administracyjnego, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjno-techniczne w zarządzaniu budynkiem biurowyLokalizacja: Wrocław, ul. SwobodnaOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie Delta Business ServicePełne wdrożenie i profesjonalne szkolenie przez naszą firmęZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieWynagrodzenie miesięcznie: 4500 zł nettoGrafik: dni robocze od godz. 08:00 do 17:00 – osiem godzin plus niepłatna 1 godzina na przerwę obiadowąWymagania:Doświadczenie w administrowaniu budynkamiDobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – warunek koniecznyPożądana elementarna znajomość techniki budynkowej – klimatyzacja, instalacje elektryczne itp.Umiejętność obsługi poczty, podstawowe wiadomości na temat księgowościUmiejętność wykonywania opisanych powyżej prac biurowo-administracyjnych – osoba realizująca usługę zostanie szczegółowo przeszkolona przez nasWysoka kultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleDo głównych obowiązków należą:Obsługa administracyjna budynku biurowego, w tym:Obsługa korespondencji i rozmów telefonicznychOrganizacja podróży służbowychObsługa zamówień wewnętrznych i zewnętrznych (materiały biurowe)Pośredniczenie pomiędzy pracownikami biura a usługodawcami zewnętrznymiRaportowanie – terminowe i rzetelne gromadzenie wymaganych informacji i danych, wypełnianie raportów wewnętrznychZarządzanie obsługą techniczną, w tym:Przyjmowanie zgłaszanych problemów technicznych (budynek, klimatyzacja, zasilanie, meble, osprzęt biurowy)Zlecanie napraw odpowiednim służbom technicznym, nadzorowanie i pilnowanie terminowości usług w tym zakresieWspieranie zarządzania usługodawcami pracującymi na terenie budynku i/lub na rzecz firmy (catering, sprzątanie, serwisy techniczne, archiwizacja)Dla zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aktualnego CV. Zatrudnimy osobę do stałej współpracy. Rozważymy tylko poważne oferty od osób, które zamieszczą CV w aplikacji. Na "puste" kontakty nie odpowiadamyPraca od zaraz

Pracownik biurowy/asystet biura nieruchomości.
Pracownik biurowy/asystet biura nieruchomości.
609000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą z branży nieruchomości oraz ubezpieczeń w związku z rozwojem zatrudnimy pracownika biurowego. Biuro QUALITY posiada dwa oddziały. Poszukiwany pracownik do siedziby w Poznaniu (Piątkowo). Twój zakres obowiązków: - Administrowanie internetowymi ogłoszeniami sprzedaży (umiejętność pisania ofert sprzedażowych) - Bieżące aktualizowanie treści na stronie internetowej - Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji w firmie, archiwizacja dokumentów - Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - Wspieranie bieżącego funkcjonowania i organizacji oddziału - Wspieranie pracy Ekspertów Nieruchomości - Zarządzasz ruchem Klientów w oddziale - Obsługa klientów Wymagania: - Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy - Dokładność, sumienność oraz punktualność - Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy - Wykształcenie minimum średnie - Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność Oferujemy: - Jednozmianowa praca od poniedziałku do piątku = wolne weekendy! - Umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym - Bieżące wsparcie ze strony kadry zarządzającej oraz innych pracowników - Stała pensja + premie (Pensja uzależniona od doświadczenia) - Pracę w młodym środowisku oraz przyjaznej atmosferze - Wszystkie materiały/narzędzia niezbędne do pracy Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: Pon-Śr 10:00 - 18:00 Czw-Pt 9:00 - 17:00 Bierzemy pod uwagę jedynie zgłoszenia z załączonym CV ze zdjęciem. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy również o umieszczenie na przesyłanych dokumentach klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Sekretarka szkoła Student Zaoczny z marketingiem OD ZARAZ
Sekretarka szkoła Student Zaoczny z marketingiem OD ZARAZ
Katowice 5 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy Sekretarkę/Osobę zajmującą się obsługą klienta z elementami marketingu w szkole językowej Lingua House w Katowicach OD ZARAZ. Mile widziany status Studenta Zaocznego. Jako firmą edukacyjno-szkoleniowa od 2003 r. w Katowicach, prowadzimy kursy językowe i szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (coaching i mindfulness), jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku szkoleniowym. Kogo szukamy: - odpowiedzialnej i zorganizowanej osoby / sekretarki/ pracownika biurowego - osoby samodzielnej, operatywnej do prac biurowych i w obsłudze klienta - miel widziana znajomość działania marketingu Social media, Mailingów, sporządzania grafik w Canva oraz zainteresowanie tematem reklamy i marketingu - zatrudnimy chętnie osobę ze statusem studenta zaocznego. Czego oczekujemy: - umiejętności organizacji i zarządzania informacją o kliencie - umiejętności obsługi klienta, - komunikatywność, wysoka kultura osobista, analityczne podejście do spraw zawodowych wymaganych przy organizacji szkoleń i kursów - zamieszkiwanie w Katowicach lub bliskich okolicach - dostępności do pracy POPOLUDNIAMI od 12.00/13.00 do 19,00 od poniedziałku do piątku, bez weekendów - dodatkowym atutem będzie znajomość Canva, z umiejętnością pisania angażujących postów w Social Media, edycji strony www - komunikatywna znajomość angielskiego. Oferujemy: - pracę biurową w młodym i zgranym zespole ludzi, również z Native Speakerami, - miłą, wspierającą atmosferę pracy, - możliwość rozwoju i szkolenia na stanowisku pracy, - samodzielność podczas zarządzania sekretariatem i przy podejmowaniu decyzji, - dodatkowe premie zależne od zaangażowania, - możliwe odbycie dodatkowych darmowych kurów językowych lub rozwijających miękkich szkoleń organizowanych przez naszą firmę. W tej pracy będziesz odpowiadać za: - zarządzaniem kontaktami z klientem ( telefonicznie, mailowo, osobiście) - organizacja kursów i szkoleń od informowania o naborze klienta, przez obsługę kursu po wystawienie zaświadczenia o ukończeniu kursu, - dbanie o prawidłowy przepływ informacji, kontakt z klientem i kompletowaniem dokumentów, - kontakt z SOCIAL MEDIA oraz zasadami marketingu - pracę z programem Canva (ewentaulnie). Jesteś zorganizowana, energiczna, komunikatywna, lubisz organizować pracę wokół siebie oraz cenisz kontakt z ludźmi i samodzielność na stanowisku pracy to to stanowisko pracy jest dla Ciebie ! Zgłoś się już dziś ! Wyślij swoje CV, LM i foto na maila z dopiskiem POPOŁUDNIA asystentka(malpa)lingua-house.pl Odpowiemy na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych.

Pracownik Administracyjno Biurowy
Pracownik Administracyjno Biurowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik Administracyjno – Biurowy Opis działalności firmy: Firma BRAMSTER MIETŁA Spółka Komandytowa jest średniej wielkości rodzinnym przedsiębiorstwem produkcyjnym, zatrudniającym ok 80 osób, które od ponad 25lat produkuje bramy, furtki, ogrodzenia systemowe, ekrany dźwiękochłonne. Nasza produkcja, w przeważającej części przeznaczona jest na export do Niemiec, Austrii, Danii, Francji, Holandii, Belgii, Szwajcarii i krajów skandynawskich, obejmuje systemy ogrodzeniowe /zgrzewane panele, słupki, bramy i furtki, ekrany akustyczne oraz konstrukcje i wyroby z branży przetwórstwa stali/. Opis stanowiska pracy: W związku z rozbudową i dynamicznie rozwijającą się firmą, rynek EU, zatrudnimy: Pracownika Biurowego z dobrą znajomością obiegu dokumentów oraz znajomością języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: • Praca z dokumentami, ich zarządzanie, archiwizacja, zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie, • Kontakt z klientem krajowym i zagranicznym, • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu, • Sprawdzanie zamówień, poprawności danych: ceny, wymiary, termin • Sprawdzanie, rozliczanie faktur do zapotrzebowania, • Parowanie zapotrzebowań z fakturami, Wymagania: - Wykształcenie min. średnie, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, - Doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata na podobnym stanowisku, - Dobra znajomość obiegu dokumentów, - Sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, systematyczność i skrupulatność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, elastyczność w działaniu, - Bardzo dobra znajomość programu MS Office, Word, Excel obsługa urządzeń biurowych, - Prawo jazdy kat. B, Oferujemy: • Interesującą pracę w rozwijającej się Firmie, o wiodącej pozycji na rynku Europejskim w swojej branży, • Stabilność zatrudnienia, • Praca stacjonarna, w kilkunastoosobowym zespole, • Szkolenia branżowe, językowe, możliwość rozwoju zawodowego, • Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenia grupowe na życie, prywatna opieka medyczna, pakiet Multi sport, • Atrakcyjną formę wynagrodzenia, wynagrodzenie zasadnicze, premia uznaniowa, premia roczna. Oferujemy wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 6 000,00zł brutto miesięcznie /w okresie próbnym, na czas poznania struktury firmy/. Docelowo po okresie próbnym, wysokość wynagrodzenia może wynieść 7 500,00zł brutto miesięcznie / CV oraz list motywacyjny należy przesłać na adres mailowy: @ Na dole CV należy umieścić klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę BRAMSTER Spółka Komandytowa w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.