Zatrudnimy pracownika biurowego.
Opis oferty pracyZatrudnimy pracownika biurowego. Zakres obowiązków: praca przy komputerze (Word, Excel) - przygotowanie dokumentów, sporadycznie praca z terenie - spotkania z klientem poza biurem, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji e-mail, prowadzenie rozmów telefonicznych lub przekierowywanie rozmówców do odpowiednich osób pracujących w firmie (rozmowy zarówno z klientami jak i instytucjami zewnętrznymi). Wymagane: prawo jazdy kat. B, skrupulatność (czyli myślimy co robimy). Miejsce pracy: Kalisz, Godziny pracy: 8-16 (pon-pt). Praca w młodym zespole. Prosimy o wysyłanie CV na adres: @ Zachęcamy do rekrutowania również osoby, dla których będzie to pierwsza praca oraz studentów studiów zaocznych.
Opis oferty pracyZatrudnimy osoby do biura. Praca w różnych zespołach. Kadry, marketing oraz sekretariat. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej . Zapraszamy pod numerem 601 - pokaż numer telefonu -
Firma Steel-Jar Jarosław Kunc, ul. Parkowa 51, 64-000 Bonikowo, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko "pracownika biurowego".Do zakresu obowiązków należeć będzie: kontakt z klientami, dostawcami materiałów do produkcji oraz firmami spedycyjnymi,bieżąca obsługa administracyjna oraz korespondencja biura, prowadzenie rejestru zleceń, przygotowywanie ofert dla klientów - praca w zespole,sporządzanie zamówień materiałów niezbędnych do produkcji - praca w zespole,Przygotowywanie podstawowej dokumentacji dla pracowników,Obsługa programu księgowego COMRCH ERP XT- zakres faktur oraz magazyn,Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych -WZ,Obsługa platformy BDO,Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej -praca w zespole.Wymagania:wykształcenie minimum średnie,Doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych,Dobrą znajomość obsługi pakietu MS Office, poczty elektronicznej oraz sprzętu biurowego,Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,Zaangażowanie i samodzielność,Prawo jazdy kat. B,Mile widziane doświadczenie w branży stalowej/budowlanej,Mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego,Mile widziana znajomość podstaw programu AutoCad oraz programu CPMARCH ERP XT.Warunki zatrudnienia:System jednozmianowy – praca w godz 7.00-15.00stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wynagrodzenie od 5000,00 zł brutto.Wszystkie zainteresowane osoby prosimy kontaktować się pod numerem telefonu: 509 213 880 lub portal olx.Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ?· Monitoring pracy w terenie podwykonawców usług· Rozliczanie czasu pracy podwykonawców usług· Współpraca z działem kadr· Sporządzanie rachunków do umów zleceń· Skanowanie dokumentów do systemu i dekretacja zgodnie z właściwym kodem · Wyjaśnianie niezgodności dotyczących wpływających dokumentów od podwykonawców usług SPRAWDŹ, CZY TO CIEBIE SZUKAMY?· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata OBLIGATORYJNIE!,· Biegła umiejętność obsługi komputera i programów z pakietu MS Office.· Umiejętność organizacji pracy własnej· Prawo jazdy kategorii B· wyższe wykształcenie będzie dodatkowym atutem· preferujemy doświadczenie w pracy w dziale kadrWynagrodzenie BRUTTO - 4500 zł
Poszukujemy komunikatywnej osoby, która zasili szeregi w Naszej firmie z dobrą znajomością języka niemieckiego. Lubiącej rozmawiać przez telefon, dobrze czującej się w komunikacji w socjal-mediach, ale również odnajdującej się w drobnych pracach biurowych.Oferujemy pracę w młodym, zgranym zespole, stabilne warunki zatrudnienia, oraz konkurencyjną stawkę.Opis stanowiska:-Dbanie o wizerunek firmy,-Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami,-Przygotowywanie ofert,-Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny i media społecznościowe,-Dbanie o dobre relacje z klientem,-Sporządzanie umów,-Wystawianie faktur.Wymagania:-Znajomość języka niemieckiego,-Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie,-Umiejętność obsługi programu MS Office,-Zaangażowanie i zapał do pracy,-Umiejętność znajdowania rozwiązań i elastyczność działania,-Samodyscyplina,-Dobrej organizacji pracy własnej,-Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:-Umowę o pracę,-Praca od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00-Pracę w przyjaznej, spokojnej atmosferze,Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie dokumentu CV ze zdjęciem.Prosimy o załączenie klauzuli:
Opis oferty pracyFundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” zatrudni osobę na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Rozliczenia faktur oraz innych dowodów księgowych Podopiecznych Fundacji • Weryfikację merytoryczną i rachunkową w/w dokumentów • Obsługę telefoniczną oraz mailową Podopiecznych • Skanowanie, kserowanie i archiwizację dokumentów • Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach Wymagania: • Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz • Biegła obsługa programów Office (Word, Excel, Power Point) i urządzeń biurowych • Wykształcenie min. średnie – wymagana matura • Konstruktywne myślenie oraz chęć rozwoju • Rzetelność, sumienność, dokładność w wykonywanych obowiązkach służbowych • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy • Wysoka kultura osobista i odpowiedzialność Oferujemy: • Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku (umowa o pracę) • Niezbędne narzędzia pracy • Przyjazną atmosferę i stabilne zatrudnienie • Możliwość podniesienia kwalifikacji lub zdobycia doświadczenia • Benefity pozapłacowe (dofinansowanie do pakietu medycznego i karty multisport) • Warunki płacy do omówienia na miejscu Przed wysłaniem zgłoszenia należy zapoznać się z treścią Klauzuli informacyjnej – Kandydaci do pracy i współpracy dostępnej na stronie www.dzieciom.pl/rodo
Obowiązki:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów i raportów,Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.Przygotowywanie dokumentów dla klientów.Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.Wystawianie dokumentów księgowych.Praca w różnych lokalizacjach.Nadzór nad administrowanymi nieruchomościami.Wymagania:Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Skrupulatność i odpowiedzialność.Dobre umiejętności interpersonalne.Doświadczenie w pracy biurowej.Umiejętność pracy w zespole.Prawo jazdy kat. B.Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Umiejętność logicznego myślenia.Minimum średnie wykształcenie.
Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” zatrudni osobę na stanowisko:Pracownik administracyjno-biurowy.Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:· Rozliczenia faktur oraz innych dowodów księgowych Podopiecznych Fundacji· Weryfikację merytoryczną i rachunkową w/w dokumentów· Obsługę telefoniczną oraz mailową Podopiecznych· Skanowanie, kserowanie i archiwizację dokumentów· Wsparcie zespołu w bieżących zadaniachWymagania:· Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz· Biegła obsługa programów Office (Word, Excel, Power Point) i urządzeń biurowych· Wykształcenie min. średnie – wymagana matura· Konstruktywne myślenie oraz chęć rozwoju· Rzetelność, sumienność, dokładność w wykonywanych obowiązkach służbowych· Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy· Wysoka kultura osobista i odpowiedzialnośćOferujemy:· Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku (umowa o pracę)· Niezbędne narzędzia pracy· Przyjazną atmosferę i stabilne zatrudnienie· Możliwość podniesienia kwalifikacji lub zdobycia doświadczenia· Benefity pozapłacowe (dofinansowanie do pakietu medycznego i karty multisport)· Warunki płacy do omówienia na miejscuPrzed wysłaniem zgłoszenia należy zapoznać się z treścią Klauzuli informacyjnej – Kandydaci do pracy i współpracy dostępnej na stronie www.dzieciom.pl/rodo
Zatrudnimy pracownika biurowego do pralni . Miejsce wykonywania pracy - Warszawa Żoliborz
Zatrudnimy pracownika biurowego , administracja , dział nieruchomosci oraz branża IT . Proszę wysyłać cv ze zdjęciem
Zatrudnimy Pracownika Administracyjno-Biurowego z Konstancin-Jeziorna, Góra Kalwaria, Piaseczno, Wilanów i okolic. Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie. Wymagane doświadczenie i kwalifikacje w zakresie: kadr, księgowości, sprzedaży i wystawianiu faktur. Aplikacje prosimy przesyłać elektronicznie
Zatrudnimy pracownika biurowego do firmy budowlanej w zakresie branży wod.-kan.W zakres obowiązków wchodzić będzie:rozliczanie budowyzamawianie materiałówprzygotowywanie dokumentów budowy, w tym dokumentacji odbiorowejanaliza dokumentacji projektowejWymagania:wykształcenie - Inżynieria środowiskadoświadczeniesumiennośćumiejętność pracy w zespoleAplikacje proszę przesyłać przez portal olx.
Zatrudnimy pracownika biurowego: specjalista ds. przetargówZadania:przygotowywanie ofert przetargowychkoordynacja umówWymagane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość procedur przetargowych.Praca od poniedziałku do piątku 7.00 - 15.00 w miejscowości Durdy.Od zaraz. Cv proszę przesyłać za pośrednictwem portalu OLX.Kontakt: 15 812 15 21
Zatrudnimy pracownika biurowego do zdalnej internetowej obsługi klientów niemiecko- i anglojęzycznych. Zapewniamy niezbędny sprzęt. Wymagana znajomość języka niemieckiego i angielskiego, stabilne łącze internetowe min. 30Mb./s. uploadu. Gwarantujemy wysokie zarobki, elastyczne godziny pracy, kartę Fitprofit, prywatną opiekę medyczną oraz dodatkowe bonusy pieniężne.
Zatrudnimy pracownika biurowego do piekarni TRIMAR w Wołominie.Podstawowe obowiązki:przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną i mailowąwprowadzanie danych do systemukomputerowe wystawianie dowodów dostaw i fakturarchiwizowanie dokumentówutrzymywanie dobrych relacji z telefonującymi do firmy klientamiPoszukujemy osoby:odpowiedzialnejdokładnejdyspozycyjnejenergicznejz pozytywnym nastawieniemmile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowiskuOsoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV na adres mailowy wskazany w ogłoszeniu.
Witam zatrudnimy pracownika biurowego do obsługi klienta oraz zamawiania części ,wymagana podstawowa obsługa komputera ,otwartość na rozmowę z klientem , mile widziana znajomość części samochodowych, prawo jazdy kategorii B ,warsztat samochodowy znajdujący sie w Lublinie na Bursakach.Preferujemy płeć Męską ze wzgledu na charakter pracy . CV wraz ze zdjęciem proszę wysyłać przez portal OLX.
Zatrudnimy pracownika biurowego ds. kadr i płac. Wymagania: Znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, Znajomość obsługi komputera w tym poczty e-mail oraz programów płatnik, excel. Obowiązki: Sporządzanie wszelkiego rodzaju pism i umów, Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, jak i umów zleceń, Sporządzanie deklaracji PIT i ZUS. Oferujemy umowę o pracę. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV.
Zatrudnimy pracownika biurowego. Nasza firma ma siedzibę w Sokółce. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.Obowiązki: wprowadzanie faktur do programu księgowego (nauczymy Cię tego od podstaw)obsługa sprzętu biurowego (drukarka, skaner)przygotowywanie poczty do wysyłkiutrzymywanie kontaktu z klientami inne prace biurowe Wymagania:dobra obsługa komputera oraz znajomość podstawowych programów (Microsoft Office)komunikatywny język angielski (mile widziane inne języki obce) umiejętność pracy w zespole wykształcenie minimum średnie Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę stałe wynagrodzenie dobre warunki pracy
Zatrudnimy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiegoMiejsce pracy Długołęka Wymagania: Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmiedobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychdokładność, skrupulatność Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów indywidualnych oraz obsługa sklepu internetowego w języku niemieckimprzygotowywanie ofertraportowanie wyników pracypraca stacjonarna w Długołęce Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniestałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 8-16Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny
Zatrudnimy pracownika na stanowisko specjalista ds. biurowo- administracyjne , Obowiązki pracownika biurowego : -obsługa systemu magazynowo-księgowego (kontrola stanów magazynowych, remanenty) -obsługa systemów odpadowych wystawianie faktur, wz -przygotowanie dokumentów dla działu księgowego -składanie zamówień inne prace logistyczne i biurowe -prowadzenie biura kontakty z klientami -obsługa urządzeń biurowych -prowadzenie rejestrów -sporządzanie pism -kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Wymagania: -skrupulatność -sumienność -prawo jazdy kat B -doświadczenie na stanowisko administracyjno- biurowym -mile widziana znajomość jęz, angielskiego Gwarantujemy Umowę o pracę na pełny etat , pracę w dynamicznej i ciekawej branży Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Zatrudnimy na podstawie umowy o pracę pracownika biurowego do wykonywania raportów kosztowych. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:sporządzanie miesięcznych raportów kosztowych na potrzeby wewnętrzne,tworzenie raportów dotyczących procesu transportowego, np. spalania pojazdów, cen paliw, rentowności tras,dbanie o spójność danych i poprawność dokonywania analiz,proponowanie usprawnień w procesie transportu mających na celu poprawę wyników ekonomicznych.WYMAGANIA:znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),samodzielność w realizowanych zadaniach,komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,dbałość o jakość i terminowość powierzonych zadań,zaangażowanie,bardzo dobra organizacja czasu pracy.OFERUJEMY:zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,pracę w zgranym zespole oraz przyjazną atmosferę pracy,otwartość na zgłaszane pomysły i usprawnienia,możliwość zdobycia doświadczenia.
Zatrudnimy Sekretarkę do pracy popołudniami od 12-19.00 w biurze dorywczo wg zapotrzebowania w firmie szkoleniowej w Katowicach. Mile widziany status Studenta Zaocznego kierunku Marketing Reklama E-Marketing. Jako firmą edukacyjno-szkoleniowa od 2003 r. w Katowicach, prowadzimy kursy językowe i szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (coaching i mindfulness). Kogo szukamy: - sekretarki/ pracownika biurowego lub pracownika pracującego popołudniami w sekretariacie szkoły, - osoby samodzielnej, komunikatywnej, bardzo dobrze zorganizowanej do prac biurowych i biegłej w obsłudze klienta, - dodatkowym atutem będzie znajomość marketingu, Canvy, wysiłki mailingów z umiejętnością pisania angażujących postów w Social Media, umiejętność edycji strony www w Wordpressie. Czego oczekujemy: - zatrudnimy osobę zorganizowaną do obsługi klienta oraz organizacji kursów i szkoleń z nastawieniem na samodzielność w organizacji szkoleń - znającą się w jakimś stopniu na marketingu i Social Media mile widziana znajomość zasad ustawienia programów mailingowych oraz znającą zasady promocji w Internecie - studentkę studiów zaocznych interesująca się ogólnie marketingiem, reklama internetową, zarządzaniem, oraz która zna tematykę reklam w Social Media. Czego oczekujemy: - wymagana komunikatywność, wysoka kultura osobista, analityczne podejście do spraw zawodowych, bardzo dobra organizacja pracy - bardzo dobry kontakt z klientem, wysokiej kultury osobistej - mile widziana znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym - dostępności do pracy POPOLUDNIAMI od poniedziałku do piątku, bez weekendów. Oferujemy: - pracę w młodym i zgranym zespole ludzi, również z Native Speakerami, - miłą, wspierającą atmosferę pracy, - możliwość rozwoju i szkolenia na stanowisku pracy, - samodzielność podczas zarządzania sekretariatem i przy podejmowaniu decyzji, - dodatkowe premie zależne od zaangażowania, - możliwe odbycie dodatkowych rozwijających miękkich szkoleń organizowanych przez naszą firmę lub kursu językowego. W tej pracy będziesz odpowiadać za: - zarządzaniem kontaktami z klientem ( telefonicznie, mailowo, osobiście) - organizacja kursów i szkoleń od informowania o naborze klienta, przez obsługę kursu po wystawienie zaświadczenia o ukończeniu kursu, - dbanie o prawidłowy przepływ informacji, kontakt z klientem i kompletowaniem dokumentów, - ustawania programów mailingowych, pracę z programem Canva, - współpraca w zakresie marketingu internetowego i działania w social media. Jesteś zorganizowana, energiczna, komunikatywna i lubisz samodzielność na stanowisku pracy oraz masz podstawy marketingu to ta praca lub staż jest dla Ciebie ! Zgłoś się już dziś ! Wyślij swoje CV, LM i foto na maila z dopiskiem Popołudnia asystentka(malpa)lingua-house.pl Odpowiemy na wybrane oferty.
Firma Delta Business Service poszukuje osobę na stanowisko pracownika biurowo-administracyjnego, która będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjno-techniczne w zarządzaniu budynkiem biurowyLokalizacja: Wrocław, ul. SwobodnaOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie Delta Business ServicePełne wdrożenie i profesjonalne szkolenie przez naszą firmęZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieWynagrodzenie miesięcznie: 4500 zł nettoGrafik: dni robocze od godz. 08:00 do 17:00 – osiem godzin plus niepłatna 1 godzina na przerwę obiadowąWymagania:Doświadczenie w administrowaniu budynkamiDobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – warunek koniecznyPożądana elementarna znajomość techniki budynkowej – klimatyzacja, instalacje elektryczne itp.Umiejętność obsługi poczty, podstawowe wiadomości na temat księgowościUmiejętność wykonywania opisanych powyżej prac biurowo-administracyjnych – osoba realizująca usługę zostanie szczegółowo przeszkolona przez nasWysoka kultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleDo głównych obowiązków należą:Obsługa administracyjna budynku biurowego, w tym:Obsługa korespondencji i rozmów telefonicznychOrganizacja podróży służbowychObsługa zamówień wewnętrznych i zewnętrznych (materiały biurowe)Pośredniczenie pomiędzy pracownikami biura a usługodawcami zewnętrznymiRaportowanie – terminowe i rzetelne gromadzenie wymaganych informacji i danych, wypełnianie raportów wewnętrznychZarządzanie obsługą techniczną, w tym:Przyjmowanie zgłaszanych problemów technicznych (budynek, klimatyzacja, zasilanie, meble, osprzęt biurowy)Zlecanie napraw odpowiednim służbom technicznym, nadzorowanie i pilnowanie terminowości usług w tym zakresieWspieranie zarządzania usługodawcami pracującymi na terenie budynku i/lub na rzecz firmy (catering, sprzątanie, serwisy techniczne, archiwizacja)Dla zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aktualnego CV. Zatrudnimy osobę do stałej współpracy. Rozważymy tylko poważne oferty od osób, które zamieszczą CV w aplikacji. Na "puste" kontakty nie odpowiadamyPraca od zaraz
Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą z branży nieruchomości oraz ubezpieczeń w związku z rozwojem zatrudnimy pracownika biurowego. Biuro QUALITY posiada dwa oddziały. Poszukiwany pracownik do siedziby w Poznaniu (Piątkowo). Twój zakres obowiązków: - Administrowanie internetowymi ogłoszeniami sprzedaży (umiejętność pisania ofert sprzedażowych) - Bieżące aktualizowanie treści na stronie internetowej - Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji w firmie, archiwizacja dokumentów - Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - Wspieranie bieżącego funkcjonowania i organizacji oddziału - Wspieranie pracy Ekspertów Nieruchomości - Zarządzasz ruchem Klientów w oddziale - Obsługa klientów Wymagania: - Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy - Dokładność, sumienność oraz punktualność - Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy - Wykształcenie minimum średnie - Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność Oferujemy: - Jednozmianowa praca od poniedziałku do piątku = wolne weekendy! - Umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym - Bieżące wsparcie ze strony kadry zarządzającej oraz innych pracowników - Stała pensja + premie (Pensja uzależniona od doświadczenia) - Pracę w młodym środowisku oraz przyjaznej atmosferze - Wszystkie materiały/narzędzia niezbędne do pracy Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: Pon-Śr 10:00 - 18:00 Czw-Pt 9:00 - 17:00 Bierzemy pod uwagę jedynie zgłoszenia z załączonym CV ze zdjęciem. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy również o umieszczenie na przesyłanych dokumentach klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Opis oferty pracyPracownik Administracyjno – Biurowy Opis działalności firmy: Firma BRAMSTER MIETŁA Spółka Komandytowa jest średniej wielkości rodzinnym przedsiębiorstwem produkcyjnym, zatrudniającym ok 80 osób, które od ponad 25lat produkuje bramy, furtki, ogrodzenia systemowe, ekrany dźwiękochłonne. Nasza produkcja, w przeważającej części przeznaczona jest na export do Niemiec, Austrii, Danii, Francji, Holandii, Belgii, Szwajcarii i krajów skandynawskich, obejmuje systemy ogrodzeniowe /zgrzewane panele, słupki, bramy i furtki, ekrany akustyczne oraz konstrukcje i wyroby z branży przetwórstwa stali/. Opis stanowiska pracy: W związku z rozbudową i dynamicznie rozwijającą się firmą, rynek EU, zatrudnimy: Pracownika Biurowego z dobrą znajomością obiegu dokumentów oraz znajomością języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: • Praca z dokumentami, ich zarządzanie, archiwizacja, zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie, • Kontakt z klientem krajowym i zagranicznym, • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu, • Sprawdzanie zamówień, poprawności danych: ceny, wymiary, termin • Sprawdzanie, rozliczanie faktur do zapotrzebowania, • Parowanie zapotrzebowań z fakturami, Wymagania: - Wykształcenie min. średnie, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, - Doświadczenie w pracy biurowej min. 2 lata na podobnym stanowisku, - Dobra znajomość obiegu dokumentów, - Sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, systematyczność i skrupulatność, dobra organizacja pracy, odporność na stres, elastyczność w działaniu, - Bardzo dobra znajomość programu MS Office, Word, Excel obsługa urządzeń biurowych, - Prawo jazdy kat. B, Oferujemy: • Interesującą pracę w rozwijającej się Firmie, o wiodącej pozycji na rynku Europejskim w swojej branży, • Stabilność zatrudnienia, • Praca stacjonarna, w kilkunastoosobowym zespole, • Szkolenia branżowe, językowe, możliwość rozwoju zawodowego, • Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenia grupowe na życie, prywatna opieka medyczna, pakiet Multi sport, • Atrakcyjną formę wynagrodzenia, wynagrodzenie zasadnicze, premia uznaniowa, premia roczna. Oferujemy wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 6 000,00zł brutto miesięcznie /w okresie próbnym, na czas poznania struktury firmy/. Docelowo po okresie próbnym, wysokość wynagrodzenia może wynieść 7 500,00zł brutto miesięcznie / CV oraz list motywacyjny należy przesłać na adres mailowy: @ Na dole CV należy umieścić klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę BRAMSTER Spółka Komandytowa w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Opis oferty pracyZatrudnimy Sekretarkę/Osobę zajmującą się obsługą klienta z elementami marketingu w szkole językowej Lingua House w Katowicach OD ZARAZ. Mile widziany status Studenta Zaocznego. Jako firmą edukacyjno-szkoleniowa od 2003 r. w Katowicach, prowadzimy kursy językowe i szkolenia rozwijające kompetencje miękkie (coaching i mindfulness), jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku szkoleniowym. Kogo szukamy: - odpowiedzialnej i zorganizowanej osoby / sekretarki/ pracownika biurowego - osoby samodzielnej, operatywnej do prac biurowych i w obsłudze klienta - miel widziana znajomość działania marketingu Social media, Mailingów, sporządzania grafik w Canva oraz zainteresowanie tematem reklamy i marketingu - zatrudnimy chętnie osobę ze statusem studenta zaocznego. Czego oczekujemy: - umiejętności organizacji i zarządzania informacją o kliencie - umiejętności obsługi klienta, - komunikatywność, wysoka kultura osobista, analityczne podejście do spraw zawodowych wymaganych przy organizacji szkoleń i kursów - zamieszkiwanie w Katowicach lub bliskich okolicach - dostępności do pracy POPOLUDNIAMI od 12.00/13.00 do 19,00 od poniedziałku do piątku, bez weekendów - dodatkowym atutem będzie znajomość Canva, z umiejętnością pisania angażujących postów w Social Media, edycji strony www - komunikatywna znajomość angielskiego. Oferujemy: - pracę biurową w młodym i zgranym zespole ludzi, również z Native Speakerami, - miłą, wspierającą atmosferę pracy, - możliwość rozwoju i szkolenia na stanowisku pracy, - samodzielność podczas zarządzania sekretariatem i przy podejmowaniu decyzji, - dodatkowe premie zależne od zaangażowania, - możliwe odbycie dodatkowych darmowych kurów językowych lub rozwijających miękkich szkoleń organizowanych przez naszą firmę. W tej pracy będziesz odpowiadać za: - zarządzaniem kontaktami z klientem ( telefonicznie, mailowo, osobiście) - organizacja kursów i szkoleń od informowania o naborze klienta, przez obsługę kursu po wystawienie zaświadczenia o ukończeniu kursu, - dbanie o prawidłowy przepływ informacji, kontakt z klientem i kompletowaniem dokumentów, - kontakt z SOCIAL MEDIA oraz zasadami marketingu - pracę z programem Canva (ewentaulnie). Jesteś zorganizowana, energiczna, komunikatywna, lubisz organizować pracę wokół siebie oraz cenisz kontakt z ludźmi i samodzielność na stanowisku pracy to to stanowisko pracy jest dla Ciebie ! Zgłoś się już dziś ! Wyślij swoje CV, LM i foto na maila z dopiskiem POPOŁUDNIA asystentka(malpa)lingua-house.pl Odpowiemy na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych.
Powiązane wyszukiwania
- Zatrudnimy pracownika biurowego
- Zatrudnie pracownika biurowego
- Szukam pracownika administracyjno-biurowego
- Firma instalacyjna zatrudni pracownika biurowego
- Firma w starym sączu zatrudni pracownika biurowego z orzeczeniem
- Zatrudnię pracownika biurowego
- Pracownika biurowego - obsługa klienta i monitorowanie zamówień"