Sortowanie:
Znaleziony: 129 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Zatrudnię
Zatrudnię
nowe Słupca 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownice biurową, fakturzystkę. Mile widziane doświadczenie w obsłudze Subiekta.

geodetę zatrudnię
geodetę zatrudnię
15 dni plecy

Opis oferty pracywitam zatrudnię GEODETĘ Łódź Bałuty tel kom 694 - pokaż numer telefonu - RAFAŁ proszę dzwonić

Zatrudnię recepcjonistkę
Zatrudnię recepcjonistkę
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę na stanowisku recepcyjnym. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00. Obowiązki to m.innymiobsługa recepcji (przesyłki kurierskie, poczta, obsługa gości, obieg dokumentów)praca w systemie ( wprowadzanie faktur, dokumentów przychodzących/ wychodzących)Praca w Warszawie ul. Aleje jerozolimskie w okolicach dworca zachodniegoMile widziane osoby ze statusem osoby uczące się Doświadczenie nie jest wymagane

Zatrudnię pracownika socjalnego
Zatrudnię pracownika socjalnego
30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika socjalnego w Domu Pomocy Społecznej w Olsztynie

Zatrudnię sekretarkę
Zatrudnię sekretarkę
1350000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Zatrudnię sekretarkę z minimum 15-letnim doświadczeniem w pracy biurowej.Wymagana dobra organizacja pracy własnej, obsługa urządzeń biurowych, sumienność i zaangażowanie w pełnione obowiązki.Konieczna znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.Osoby zainteresowane aplikowaniem na stanowisko prosimy o przesłane CV za pośrednictwem portalu OLX, możliwy kontakt telefoniczny pod numerem 601 786 177(w tytule wiadomości podając nazwę stanowiska oraz imię i nazwisko)W CV proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszymdokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 rokuo ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodniez Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (RODO).Zapraszamy pracowników z Ukrainy.Możliwość zatrudnienia w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.

Zatrudnię osobę do prowadzenia biura
Zatrudnię osobę do prowadzenia biura
450000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do prowadzenia biura, fakturowania, obsługi klienta. Praca w pełnym wymiarze godzin, Centrum Handlowe Panorama aleja Wincentego Witosa 31, Warszawa

Zatrudnię osobę do działu handlowego
Zatrudnię osobę do działu handlowego
670000 zł
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pracy w biurze do przyjmowania zamówień. Proszę o składanie CV osoby z doświadczeniem Mile widziany kontakt osobisty w siedzibie firmy Deko Smaku Ul. Wschodnia 14 Tomaszów Mazowiecki

Zatrudnię
Zatrudnię
Rzeszów 12 dnia plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do pracy biurowej na pełny etat w biurze w Rzeszowie. Praca biurowa w Multiagencji Ubezpieczeniowej przy obsłudze klienta. Wymagane wykształcenie min. średnie, niekaralność, znajomość obsługi komputera. Chętnych prosimy o przesłanie CV.

zatrudnię
zatrudnię
Rumia 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy w biurze przy Dziale Handlowym . Pracownikom oferujemy: -Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego, -Gwarancję stabilnego zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, -Umowę o pracę, która zapewni Ci bezpieczeństwo i wiarygodność, -Szansę rozwoju zawodowego wspieraną przez stabilną organizację lidera rynku sprzedaży podłóg i drzwi, -Możliwość awansu i rozwoju zawodowego, -Stabilny system wynagradzania , -Darmowy Program Prywatnej Opieki Zdrowotnej LUX MED, -Dostęp do kart Multisport.

Zatrudnię
Zatrudnię
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma recyklingowa zatrudni panią do obsługi biura

Zatrudnię recepcjonistkę w Centrum Terapii
Zatrudnię recepcjonistkę w Centrum Terapii
30+ kilka dni temu

Zatrudnię recepcjonistkę w Centrum Terapii "Mały Rycerz". Praca zmianowa 9-14:30 oraz 14:30-20:00 oraz soboty 9:00-16:00 wszystko jest do ustalenia. Chętnie zatrudnimy studentkę. Praca w nowo otwartej poradni.

Zatrudnię do biura dziewczyne najlepiej studentkę.
Zatrudnię do biura dziewczyne najlepiej studentkę.
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnię do biura dziewczyne najlepiej studentkę. Oferuje umowę o pracę. 4500 netto

zatrudnię pracownika do biura rachunkowego
zatrudnię pracownika do biura rachunkowego
40 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika do biura rachunkowego / możliwość odbycia stażu.Praca w godzinach 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze czasu pracy. Biuro rachunkowe z siedzibą w centrum miasta Włocławek.Oczekuję uczciwości, sumienności oraz odpowiedzialnego zaangażowania w wykonywaniu pracy, oczekuję wysokiej kultury osobistej i szacunku w relacjach z pracodawcą i klientami biura.

Zatrudnię pracownika biurowego/fakturzystka
Zatrudnię pracownika biurowego/fakturzystka
347750 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pracy na stanowisko pracownik biurowy/fakturzystka, mile widziane studentki zaoczne. Praca w godzinach 7;00-15;00, od poniedziałku do piątku. Nasze biuro znajduje się w Gdańsku - olszynka. ZAKRES OBOWIĄZKÓW ; -stały kontakt z przedstawicielem handlowym -praca w programie axel (nauczymy) -weryfikacja zamówień kontrahentów -bieżąca kontrola obiegu dokumentów w firmie -wystawianie dokumentów sprzedaży -kontrola nad flotą pojazdów firmy (faktury paliwowe, OC i przeglądy) WYMAGANIA ; -książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych ( jeśli nie masz - zlecimy Ci badania) -komunikatywność -sumienność -dobra organizacja pracy własnej -odporność na stres -zaangażowanie w powierzone obowiązki -doświadczenie w pracy biurowej OFERUJEMY ; -praca w młodym zespole -stałe godziny pracy -umowa o pracę -możliwość rozwoju -pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku PROSIMY O PRZESYŁANIE CV ZE ZDJĘCIEM.

Zatrudnię do pracy biurowo/magazynowej
Zatrudnię do pracy biurowo/magazynowej
2100000 zł
30+ kilka dni temu

Zatrudnię do pracy magazynowo biurowej. Główne obowiązki : Przygotowywanie towaru Sprawdzanie towaru Wystawianie faktur Wprowadzanie fakturObsługa aukcji allegroPakowanie paczek Obsługa kurierówOraz wiele innych obowiązków związanych z pracą biuro/magazynową. Praca w godzinach od 6-16 Oraz możliwe dwie soboty w miesiącu od 8-14 (to raczej możliwe w przyszłości)Proszę o przesyłanie CV przez OLX.

Zatrudnię pracownika administracyjnego - obsługa biura
Zatrudnię pracownika administracyjnego - obsługa biura
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika na stanowisko pracownik administracji - obsługa biura. Praca od 7 do 15 lub 8-16. Wykształcenie minimum średnie, znajomość obsługi komputera oraz prawo jazdy. Praca polega między innymi na przyjmowaniu i wysyłaniu korespondencji, zamawianiu map, wypisów z rejestru gruntów, kontakcie z klientami i urzędami oraz przygotowywanie kompletnych materiałów wstępnych. Praca w młodym, miłym i kreatywnych zespole 12 osobowym.

Zatrudnię kierownika gospodarczego w publicznej szkole
Zatrudnię kierownika gospodarczego w publicznej szkole
30+ kilka dni temu

Zatrudnię kierownika gospodarczego do publicznej placówki oświatowej znajdującej się w Warszawie w dzielnicy Bemowo. Wykształcenie min. średnie. Dobra znajomość pakietu Office. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu personelem.

Zatrudnię PANIĄ do pomocy w labolatorium
Zatrudnię PANIĄ do pomocy w labolatorium
Śniadowo 30+ kilka dni temu

ZATRUDNIĘ!!! pracownik laboratorium, Firma BIMAL-CHEM z siedzibą w miejscowości ŚNIADOWO Wymagania: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, skrupulatność, dokładność i obowiązkowość, NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA w pracy w laboratorium. Godziny pracy 9-17, 5 dni w tygodniu. wynagrodzenie 3.200 brutto, okres próbny 3 miesiące, pierwszy miesiąc 1/2 etatu. Praca od już.

Zatrudnię młoda kobietę do prac biurowych
Zatrudnię młoda kobietę do prac biurowych
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Zatrudnię młoda kobietę, (preferowany status studenta) do prowadzenia biura sprzedaży firmy budowlanej Wymagania: - zorganizowana -komunikatywna -schludny wygląd -entuzjazm, uśmiech Obowiązki: -prowadzenie biura -segregowanie dokumentów WZ -prezentacja mieszkań: -przygotowywanie umów -kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientami -monitorowanie aktualnych ofert metriałów budowlanych -utrzymywanie porządku w biurze -prowadzenie ewidencji dostaw -prowadzenie ewidencji bieżących spraw -prowadzenie dokumentacji biurowej Praca w godzinach 8-16 lub 9-17

Zatrudnię  Recepcjonistkę
Zatrudnię Recepcjonistkę
620000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy recepcjonistkę Myjnia Samochodowa.Dołącz do naszego zespołu i zacznij pracę w dobrej atmosferze i prestiżowym miejscu.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko : Recepcjonistka (Kobiety) 3/4 etatu 120H mc.Zakres obowiązków na stanowisku recepcjonistki:Obsługa klientaKasy fiskalnejTerminala PłatniczegoKomputera i wszelkich urządzeń biurowychutrzymywanie czystości w miejscu pracyOd kandydatów oczekujemy:Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuDobra organizacja pracyWysoka kultura osobistaMiłe usposobienie do klientówDyspozycyjnośćUczciwośćOferujemy:Stabilność zatrudnieniaPracę w przyjemnym zespoleAtrakcyjne wynagrodzenieelastyczny grafikZainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV z aktualnym zdjęciem. Lokalizacja Wawer.

PRAWNIK - ZATRUDNIĘ
PRAWNIK - ZATRUDNIĘ
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZATRUDNIĘ PRAWNIKA do windykacji. Pisanie wezwań ,pozwów ,mediacje , negocjacje ,zgłaszanie do komorników ,policji jako przywłaszczenie mienia . Praca - współpraca na stałe . Wymagania; wykształcenie wyższe prawnicze, doświadczenie ,chęć do pracy skutecznej pracy. Pierwszy kontakt telefoniczny 609 - pokaż numer telefonu -

zatrudnię stażystę
zatrudnię stażystę
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię studenta na staż do Biura Rachunkowego w Kaliszu. Praca stacjonarna na 1/2 etatu przez okres 9 miesięcy z możliwością przedłużenia w formie umowę o pracę. Mile widziany student kierunku ekonomicznego

Zatrudnię menadżera
Zatrudnię menadżera
999979 zł
Zakopane 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma O ugruntowanej pozycji na rynku Słowacki poszukuje osoby do długoterminowej współpracy w językiem słowacko-polskim. Szukam osoby mieszkającej w Polsce, proponuję model pracy hybrydowej. Nasze Wymagania: znajomość języka polsko-Słowackiego (mówionego oraz pisanego) podstawowa znajomość obsługi komputera Pozostałych informacji udzielimy Państwu telefonicznie! Postaw na Nas My postawimy na twój rozwój Zapraszam do współpracy

Zatrudnię recepcjonistkę
Zatrudnię recepcjonistkę
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Salon Fryzjerski w centrum Bielska-Białej poszukuje energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko recepcjonistki.Wymagania:doświadczenie w obsłudze klientadobre zdolności organizacyjne i samodzielność w wykonywaniu obowiązkówpozytywne podejście do klienta i umiejętność rozwiązywania problemówmile widziana obsługa programu VersumObowiązki:przyjmowanie klientów i udzielanie informacji na temat usług salonurezerwacja terminów w systemie komputerowymobsługa klienta telefoniczna jak i stacjonarnakoordynacja pracy personeludbanie o estetyczny wygląd salonu oraz recepcjiOferujemy:stabilne zatrudnienie w renomowanym salonie fryzjerskimprzyjazną atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzenie oraz premię.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze ZDJĘCIEM za pomocą OLX.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

zatrudnię Fakturzystka + ogólne prace biurowe Kol.Skarszewek
zatrudnię Fakturzystka + ogólne prace biurowe Kol.Skarszewek
30+ kilka dni temu

zatrudnię Fakturzystka + ogólne prace biurowe Kolonia Skarszewek gm. Żelazków Poszukuję fakturzystki do ogólnych prac biurowych, dobre zarobki ale to zależy od zaangażowania - pełny etat - stała praca, umowa o pracę od zaraz, wszystkie świadczenia, mile widziany angielski niemiecki w stopniu komunikatywnym, praca w miejscowości Kolonia Skarszewek, 62-817 Żelazków praca Pn.-Pt 8.00-16.00 godziny do ustalenia możliwość 9.00-17.00 praca w klimatyzowanym i ogrzewanym biurze. Kolonia Skarszewek, 62-817 Żelazków Piotr ********* Tomasz 604590690 email: pi**r@t**********.pl

Zatrudnię pracownika do biura - Lubieszyn
Zatrudnię pracownika do biura - Lubieszyn
240000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika/pomoc ksiegowa do biura firmy handlowej. Praca polegać będzie na bieżącej obsłudze biura firmy handlowej, wprowadzanie faktur do systemu, tworzenie ofert, rozsyłanie ofert do klientów, zakładanie indeksow, wgrywanie zdjec, drukowanie etykiet itp. Większość pracy odbywa sie za posrednictwem systemu Comarch ERP Optima, do którego obsługi przeszkolimy. Wymagania: - Znajomość pakietu office na dobrym poziomie, zwłaszcza MS Excel - Chęci do pracy - Kreatywność Mile widziane: - Podstawy księgowości i rachunkowości - Dryg do handlu - Znajomość języków obcych Powyższe rozszerza możliwości współpracy i tym samym wysokość wynagrodzenia. Wynagrodzenie od 3400 na rękę. Praca od zaraz. Miejsce pracy Lubieszyn. CV ze zdjęciem prosimy przesłać za pośrednictwem portalu OLX. Prosimy zamieścić w CV poniższą klauzulę. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) prowadzonego przez PHU PAWEŁ MOKRZECKI z siedzibą w Szczecinie."

Zatrudnię Panią lub Pana z umiejętnością językuw obcych
Zatrudnię Panią lub Pana z umiejętnością językuw obcych
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam zatrudnię Panią Pana do przetumaczania przetarguw zagranicznych i wysyłania ofert przetargowych więcej inf pod numerem tel 697 - pokaż numer telefonu -

Zatrudnię pracownika socjalnego
Zatrudnię pracownika socjalnego
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOśrodek Pomocy Społecznej Gminy Nowosolna (Łódź) zatrudni od 1.02 2024 r. osobę na stanowisku PRACOWNIKA SOCJALNEGO. I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE 1. Wykształcenie zgodne z art. 116 ust.1 ustawy o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.), tj. spełnienie, co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: 1) posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych; 2) ukończył/a studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej; 3) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończył/a studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: a) pedagogika, b) pedagogika specjalna, c) politologia, d) polityka społeczna, e) psychologia, f) socjologia, g) nauki o rodzinie, 4) ukończył/a studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa powyżej w pkt 3. 2. Kandydat/ka posiada obywatelstwo polskie. 3. Kandydat nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. 5. Stan zdrowia osoby aplikującej pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku. 6. Kandydat/ka posiada bardzo dobrą znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy o samorządzie gminnym. 7. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. II. ZAKRES WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI NA STANOWISKU 1. Świadczenie pracy socjalnej z wykorzystaniem dostępnych metod, technik i środków. 2. Diagnozowanie, analizowanie i ocenianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej. 3. Rozeznanie sytuacji życiowej osób i rodzin do celów pomocy społecznej, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych. 4. Przygotowywanie i realizacja kontraktów socjalnych lub/i kontraktów trójstronnych; 5. Udzielanie osobom i rodzinom zgłaszającym się po pomoc pełnej informacji o dostępnych formach pomocy. 6. Współdziałanie z grupami i społecznościami lokalnymi mające na celu rozwijanie w nich zdolności do samodzielnego rozwiązywania własnych problemów. 7. Inicjowania różnorodnych grup wsparcia i ruchów samopomocowych. 8. Prowadzenie pracy socjalnej przy współpracy z organizacjami, instytucjami i innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania skutków negatywnych zjawisk społecznych, w tym zjawiska wykluczenia społecznego. 9. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych. 10. Wykonywanie zadań wynikających z członkostwa w Zespole Interdyscyplinarnym ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej lub w grupach diagnostyczno-pomocowych na terenie Gminy Nowosolna. 11. Wykonywanie zadań wynikających z członkostwa w Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Gminy Nowosolna. 12. Współpraca z Działem Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego. 13. Współpraca z innymi podmiotami w ramach potrzeb wynikających w pracy z klientem (szkoły, Policja, sądy, służba zdrowia, Asystenci itp.). 14. Udzielanie informacji organom, instytucjom, osobom fizycznym w oparciu o obowiązujący stan prawny. 15. Opracowywanie programów, informacji i sprawozdań o realizowanych działaniach, w tym obsługa Centralnej Aplikacji Statystycznej. 16. Prowadzenie ewidencji i rejestrów, rozliczanie środków finansowych. 17. Obsługa ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny; 18. Zapewnienie rzetelnej i terminowej realizacji zadań. III. WYMAGANIA DODATKOWE 1. Umiejętność skutecznej komunikacji i kreatywność. 2. Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność. 3. Doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej. 4. Dysponowanie czynnym prawem jazdy kat. B oraz własnym pojazdem z możliwością jego wykorzystania do celów służbowych (praca w terenie). 5. Znajomość systemów dziedzinowych (program POMOST) i innych narzędzi wykorzystywanych w pracy Ośrodka, w tym mediów społecznościowych. 6. Mile widziane będzie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. IV. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY 1. Stanowisko pracy: pracownik socjalny. 2. Wymiar czasu pracy: 1 etat. 3. Miejsce pracy: siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Nowosolna oraz teren Gminy Nowosolna. 4. Praca w terenie i przy komputerze. 5. Bezpośredni kontakt z klientem. 6. Zatrudnienie: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. 7. Planowany termin rozpoczęcia pracy: 1 lutego 2024 r. V. WYMAGANE DOKUMENTY a) CV - Curriculum Vitae, b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik nr 1), d) klauzula informacyjna (załącznik nr 2) e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia - f) ewentualne kopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy, g) podpisane oświadczenie, że kandydat: - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; - nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia na ww. stanowisku; (załącznik nr 3) Uwaga: dokumenty, o których mowa w pkt. a, b, c, e, f, g należy podpisać własnoręcznym podpisem. Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie poprzez użycie zwrotu ,,za zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.” Załączniki w wersji edytowalnej dostępne są na stronie https://opsnowosolna.pl/bip/nabor-na-stanowisko-pracownik-socjalny/

Zatrudnię Dyrektora Zarządzającego
Zatrudnię Dyrektora Zarządzającego
559000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Firma budowlana z ponad 30 letnim doświadczeniem zatrudni:Dyrektora zarządzającegoZakres Obowiązków·        Przygotowanie i negocjacja ofert·        Kontraktowanie usług·        Kontroling realizowanych projektów i ich budżetów·        Kontrola realizacji projektów w odniesieniu do harmonogramu·        Współpraca z kontrahentami·        Przygotowywanie sprawozdań z realizowanych·         Nasze wymagania·        Wykształcenie wyższe budowlane (mile widziane uprawnienia oraz kurs/studia PM)·        Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel),·        Znajomość programu AutoCAD·        Umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu,·        Umiejętność organizacji i zarządzania podległego zespołu, umiejętność  analitycznego myślenia, upór w dążeniu do osiągnięcia postawionych celów, odpowiedzialność, odporność na stres·        Czynne prawo jazdy kat. B.To oferujemyStabilne zatrudnienie – umowa o pracę lub kontrakt managerski.Bardzo wysokie wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowania  (perspektywa udziału w zyskach bądź objęcia udziałów)Możliwość podnoszenia kwalifikacji przez udział w ciekawych projektach, szkoleniach.Możliwość inicjowania własnych pomysłów oraz aktywnego udziału we wdrażaniu narzędzi/procesów podnoszących efektywność operacyjną spółki.Pakiet świadczeń zdrowotnychDofinansowanie karty multisportSamochód do dyspozycji wraz z niezbędnymi do pełnienia obowiązków narzędziamiZakwaterowanie w mieszkaniu w Gostyninie 

Zatrudnię pracownika biurowego
Zatrudnię pracownika biurowego
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzyjmę do pracy w biurze składu celnego. Praca będzie polegała na prowadzeniu dokumentacji składu i magazynu celnego oraz obsługę kontenerów. Wymagania: obsługa komputera, mile widziana znajomość j. angielskiego, procedur celnych oraz programu SADEC.

zatrudnię pracownika biurowego
zatrudnię pracownika biurowego
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię pracownika do biura agencji celnej w Gdyni.

Zatrudnię Pracownika Biurowego
Zatrudnię Pracownika Biurowego
Włocławek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik biurowy Kancelaria Notarialna Wojciech Gołębiewski we Włocławku Zakres obowiązków: 1. Bezpośrednia obsługa klienta 2. Praca w systemie rejestracji aktów notarialnych Notariat 3. Prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych kancelarii 4. Obsługa sekretariatu, w tym odbiór połączeń telefonicznych 5. Odbiór korespondencji oraz wysyłka poczty 6. Zarządzanie terminarzem 7. Obsługa poczty email Wymagania 1. doświadczenie w pracy w Kancelarii Notarialnej - WYMÓG KONIECZNY, 2. Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych 3. Wysoka kultura osobista 4. Punktualność i sumienność w wykonywaniu obowiązków 5. Wielozadaniowość 6. Umiejętność obsługi programu Microsoft Excel na poziomie podstawowym Informacje o stanowisku 1. Praca w godzinach 8-16 2. Umowa o pracę, na czas określony (3 miesiące okres próbny) 3. praca od 01 lutego 2024 roku

zatrudnię pracownika biurowego
zatrudnię pracownika biurowego
900000 zł
Radzionków 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:obsługa stanowiska biurowegoobsługa korespondencjisporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowychOczekiwania :znajomość programów Word i Excelmile widziana znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych oraz kadr umiejętność organizacji pracy

Zatrudnię agenta celnego
Zatrudnię agenta celnego
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię agenta celnego, praca w Przemyślu.

Zatrudnię asystenta kosztorysanta
Zatrudnię asystenta kosztorysanta
Lidzbark Warmiński 30+ kilka dni temu

Firma ZUG-Instal z Lidzbarka Warmińskiego zatrudni asystenta/ kosztorysanta instalacji elektrycznych i teletechnicznych www.zuginstal.plZakres obowiązków·         Sporządzanie wycen/kosztorysów w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,·         Tworzenie dokumentacji powykonawczej,·         Tworzenie dokumentacji budowy, wniosków materiałowych itp.,·         Współpraca z dostawcami materiałów. Nasze wymagania (mile widziane):Wykształcenie w kierunku elektroenergetyka lub innym budowlanym,Obsługa: Microsoft Office włącznie z Excel,Umiejętność czytania rysunku technicznego,Współpraca z dostawcami,Wstępne negocjacje techniczno-handlowe,Umiejętność i chęć pracy w zespole,Samodzielność, odpowiedzialność,Terminowość i rzetelność w przygotowywaniu ofert,Prawo jazdy kat. B,Doświadczenie na podobnym stanowisku. OferujemyZdobycie doświadczenia przy realizacji różnych ciekawych projektów,Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia,Wszelkie niezbędne narzędzia pracy w tym: komputer, telefon, samochód do celów służbowychMożliwość zrobienia uprawnień budowlanych.

Zatrudnię kobietę do biura - administracja i biuro, powyżej 35 r.z.
Zatrudnię kobietę do biura - administracja i biuro, powyżej 35 r.z.
680000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika administracyjno-biurowego.Wymagania:doświadczenie w pracy administracyjno biurowejwiek powyżej 35 roku życiamile widziana obsługa programu WAPRO-MAGumiejętność rozliczania ZUS, US.wystawianie fakturyrozliczanie kasowe klientówprzelewy bankowe - obsługa systemu bankowegoGwarantujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.Kontakt: 60*******26

Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową - Wrocław.
Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową - Wrocław.
Wrocław 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową. Praca OD ZARAZ!Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości, sprzedaży i handlu oraz przy obsłudze klienta.Jesteśmy młodym zespołem, prężnie rozwijającym się i realizującym co raz to nowe i większe projekty. Branża: nieruchomości, szkolenia, sprzedaż i handel, usługi. Praca polega głównie na załatwianiu dużej ilości drobnych zadań, prowadzenia dokumentacji biurowej i administracyjnej, księgowości oraz archiwizacji. Pomoc w bieżących sprawach.**Wynagrodzenie i umowa: stała płaca, umowa zlecenia, o pracę lub B2B**Obowiązki na danym stanowisku:- praca w sekretariacie: obsługa konsumentów/kontrahentów, korespondencja mailowa, odbieranie telefonów służbowych, dokumentacja firmowa i pocztowa itp.- podpisywanie umów- załatwianie spraw urzędowych- praca przy komputerze- praca w terenie m.in. jazda samochodem po Wrocławiu oraz trasy po całej Polsce- pomoc w przygotowaniu wystąpienia/szkolenia (rozłożenie materiałów marketingowych, podłączenie i sprawdzenie laptopa, drobne sprawy organizacyjne i techniczne jak rejestracja uczestników spotkania)- obsługa stoiska firmy na konferencjach (max kilka razy w roku)- pomoc w sprawach prywatnych zarządu (umówienie wizyt, odebrać/zawieźć rzeczy do pralni, pomoc w zakupach i sprawach domowych)- pomoc i nadzór związany z samochodami firmowymi (dbanie o czystość wewnątrz i zewnątrz, przeglądy, serwisy, polisy, wymiany olejów, naprawy, szkody itp)- organizacja delegacji/podróży służbowych (rezerwacje hoteli, umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza)- organizacja szkoleń (zamówienie sali, hotelu, wyżywienia dla uczestników szkoleń, rejestracja uczestników)- pomoc w tworzeniu wydarzeń w internecie oraz pomoc w tworzeniu/modyfikowaniu prezentacji- wystawianie faktur i ustawianie przelewów- pomoc Asystentce Zarządu w dokumentacji administracyjno-biurowej , księgowej i archiwizacji- odbiór i przekierowanie dzwoniących osób, maili i korespondencji do odpowiednich działów, obsługa wiadomości na fb i sm- współpraca z działem marketingu, grafikiem, opiekunem inwestorów, księgową, kadrową i prawnikiem.**Wymagania:- dyspozycyjność i zaangażowanie w powierzone obowiązki- pozytywne nastawienie, energia,- ambicja, zaradność i dynamiczność w działaniu- kultura osobista przy obsłudze klienta- sumienność, solidność, punktualność, dobra organizacja i zarządzanie sobą i kalendarzem- miła aparycja- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (drukarka, skaner)**Osoby zainteresowane pracą na danym stanowisku proszone są o:- wysłanie cv z klauzulą wraz z listem motywacyjnym pod adresem: sandra(małpa)mspartners.pl- podanie kwoty "na rękę" jaka będzie satysfakcjonująca za miesiąc- zatytułowanie maila: Praca Asystentka/Sekretariat WrocławNabór CV w dniach: 05 - 11 luty 2024.Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w terminie: 12-15 luty 2024 we Wrocławiu.PozdrawiamyZespół MS Partners Sp. z o.o.

zatrudnię pracownika do biura
zatrudnię pracownika do biura
Sułkowice 14 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do pracy w biurze na betoniarni. Poszukuję osoby ambitnej z doświadczeniem. Może być to osoba z Ukrainy. Warunki pracy do omówienia pod podanym numerem telefonu. 603 - pokaż numer telefonu -

Zatrudnię pracownika do biura
Zatrudnię pracownika do biura
1150000 zł
30+ kilka dni temu

Firma Transportowa DANIŁKO z siedzibą w Mostowie (powiat łosicki) poszukuje osoby do pracy w biurze.Zakres pracy:-szukanie ładunków (giełda transportowa: Trans, Timocom)- informowanie klienta (nadawcy i odbiorcy transportu) o przebiegu transportu (kontakt mailowy/telefoniczny),- współpraca z kierowcami , wsparcie językowe (j.niemiecki i / lub j. angielski) w sytuacjach tego wymagających podczas codziennej pracy,- administrowanie dokumentacją związaną z realizacją zlecenia transportowego,Oczekiwania: - komunikatywna (w mowie i piśmie) znajomość języka niemieckiego i /lub j. angielskiego

Zatrudnię pracownika biblioteki akademickiej
Zatrudnię pracownika biblioteki akademickiej
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUczelnia wyższa w Radomiu zatrudni pracownika biblioteki. Wymagane wykształcenie: bibliotekoznawstwo lub informacja naukowa. CV prosimy o wysłanie na adres: @ lub poprzez formularz zgłoszeniowy. Prosimy o dodanie do CV odpowiedniej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

zatrudnię asystentka / higienistka stomatologiczna
zatrudnię asystentka / higienistka stomatologiczna
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyzatrudnię asystentkę / higienistkę stomatologiczną

Zatrudnię do prowadzenia biura
Zatrudnię do prowadzenia biura
Jarosław 27 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię do prowadzenia biura Agencji Pracy w Jarosławiu. W związku z kontraktami w Niemczech wymagana jest od kandydatów umiejętność znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym - bez wymogu poświadczenia certyfikatami. Forma zatrudnienia jest do ustalenia - może być umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa b2b itp. - do wyboru. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć: - obsługa programu komputerowego do prowadzenia agencji pracy; - prowadzenie korespodencji e-mailowej; - prowadzenie ewidencji kandydatów do pracy, w tym wstępne rozmowy kwalifikacyjne; - koordynowanie działań na terenie Niemiec i Polski.

Zatrudnię asystenta Projektanta Architekta
Zatrudnię asystenta Projektanta Architekta
730000 zł
Łańcut 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą z długoletnim doświadczeniem, poszukujemy osób które pomogą nam w wykonywaniu projektów budowlanych, architektonicznych Wykonujemy kompleksowo projekty budowlane obiektów kubaturowych.Oczekiwania- Znajomość programów z środowiska CaD- Znajomość programu Archicad- wykształcenie wyższe inżynieryjne,Oferujemy :-Stanowisko w zależności od doświadczenia- umowę o prace- elastyczne godziny pracy- możliwość brania udziału przy realizacji ciekawych projektach- możliwość tworzenia projektów w technologi BIM PWA PROJEKTŁańcut tel 79*******00

Zatrudnię pracownika z orzeczeniem
Zatrudnię pracownika z orzeczeniem
Dębica 30+ kilka dni temu

Poszukuję do pracy biurowej osobę posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności. Wykształcenie najlepiej wyższe. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura, kontakt z klientem, prowadzenie kalendarza, archiwizowanie dokumentów itp. Zastrzegam sobie kontakt z wybranymi osobami. CV proszę przesłać na adres mailowy.

Zatrudnię pracownika warsztatu , produkcji
Zatrudnię pracownika warsztatu , produkcji
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • wykonywanie prac warsztatowych, • montaż urządzeń typu taśmociągi, podajniki , żmijki i inne, • przygotowywanie elementów do dalszego montażu, • spawanie elementów, Wymagania: • umiejętność spawania metodą TIG, MIG • umiejętność pracy z materiałami metalowymi, • znajomość prac ślusarskich i montażowych, • umiejętność rozwiazywania problemów, • samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, dokładność, Oferujemy: • wynagrodzenie 6350 brutto., • zatrudnienie na umowę o pracę lub inną według uznania pracownika, • pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym, • możliwość pracy w zwiększonej ilości godzin, • możliwość zdobycia doświadczenia i przydatnych kwalifikacji, • cykliczne podwyżki, • zaliczki, • nagrody, • premie, • pracę samodzielną, bez presji czasu, • miejsce pracy: Pyskowice CV proszę przesłać na adres skrzynki Lento z dopiskiem - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia.

Zatrudnię pracownika warsztatu , produkcji
Zatrudnię pracownika warsztatu , produkcji
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • wykonywanie prac warsztatowych, • montaż urządzeń typu taśmociągi, podajniki , żmijki i inne, • przygotowywanie elementów do dalszego montażu, • spawanie elementów, Wymagania: • umiejętność spawania metodą TIG, MIG • umiejętność pracy z materiałami metalowymi, • znajomość prac ślusarskich i montażowych, • umiejętność rozwiazywania problemów, • samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, dokładność, Oferujemy: • wynagrodzenie 6350 brutto., • zatrudnienie na umowę o pracę lub inną według uznania pracownika, • pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym, • możliwość pracy w zwiększonej ilości godzin, • możliwość zdobycia doświadczenia i przydatnych kwalifikacji, • cykliczne podwyżki, • zaliczki, • nagrody, • premie, • miejsce pracy: Gliwice CV proszę przesłać na adres skrzynki Lento z dopiskiem - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Odpowiadamy na wszystkie zgłoszenia.

Zatrudnię administratora nieruchomości i
Zatrudnię administratora nieruchomości i
425000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami zatrudni pracownika na stanowisko administratora. Wymagania: wykształcenie minimum średnie obsługa podstawowych programów i urządzeń biurowych wysoka kultura osobista dobry kontakt z klientem mile widziane doświadczenie w administrowaniu nieruchomości Oferujemy: stabilne zatrudnienie na pełen etat pracę w biurze i w terenie możliwość zdobycia doświadczenia w branży nieruchomości

Zatrudnię pracownik administracyjno - biurowy
Zatrudnię pracownik administracyjno - biurowy
580000 zł
Gródek 30+ kilka dni temu

Firma Pumat – producent opakowań z tektury falistej poszukuje kandydatów na stanowisko:pracownik administracyjno-biurowy.Prowadzenie sekretariatu, fakturowanie towaru, przyjmowanie zamówień od klientów i zamawianie materiału, obsługa komputera i urządzeń biurowychSystem pracy - jednozmianowy.Wykształcenie minimum średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, dokładność i odporność na stres.Miejsce pracy – Gródek, ul. Hoffmana 4Kontakt telefoniczny lub mailowy.Staż lub umowa o pracęZapewniamyPracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmieMiłą atmosferę i pracę w zgranym zespole :) Jeśli jesteś zainteresowany czekamy na Twoje zgłoszenie!

Projektanta sieci światłowodowej zatrudnię
Projektanta sieci światłowodowej zatrudnię
875000 zł
30+ kilka dni temu

Firma Infostrady Polskie zatrudni Projektanta sieci światłowodowej.Zakres obowiązków:Opracowywanie koncepcji sieci światłowodowychWykonywanie projektów wykonawczych sieci światłowodowychOpracowywanie zapotrzebowania materiałów,Przygotowywanie list adresowych i załączników rejonizacyjnychProwadzenie uzgodnień z właścicielami, zarządcami, urzędami, instytucjamiWykonywanie dokumentacji powykonawczejOpracowywanie pomiarów i dokumentacji zdjęciowejUzgodnienia z ekipami wykonawczymi w zakresie zmian rozwiązań projektowychProwadzenie wizji w terenie.Wymagania:Znajomość środowiska GIS (QGIS)Znajomość budowy i zasad funkcjonowania sieci światłowodowejZnajomość Excel, WordPrawo jazdy kat. BMile widziane:Doświadczenie w realizacji projektów sieci światłowodowychZnajomość środowiska CADZnajomość SAP 

Zatrudnię księgową wspólnot mieszkaniowych
Zatrudnię księgową wspólnot mieszkaniowych
1299000 zł
Wołomin 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Prowadzenie ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,Prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe, faktury zakupu, rmk, rezerwy),Tworzenie naliczeń zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,Tworzenie rozliczeń zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,Prowadzenie ewidencji liczników mediów, oraz rozliczanie mediów indywidualnych,Prowadzenie windykacji należności oraz kontrola stanów rozliczeń z właścicielami,Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont kontrahentów i właścicieli,Sporządzanie sprawozdań Wspólnot Mieszkaniowych,Sporządzanie deklaracji VAT, CIT,Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,Prowadzenie rozliczeń z US,Prowadzenie kartotek właścicieli,Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,Inne prace księgowe zlecone przez przełożonego.Wymagania:Min. roczne doświadczenie w dziale ewidencji wspólnot mieszkaniowych,Dobra znajomość Office – a w szczególności znajomość Excela,Samodzielność, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie.Mile widziane Znajomość przepisów CIT, VAT, PIT, Ustawy o własności lokali, znajomość zasad ewidencji oraz polskich przepisów podatkowych,Oferujemy:Pracę w młodym zespole i miłej atmosferze,Pracę w trybie hybrydowymMożliwość pracy w niepełnym wymiarze etatuWynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia.Zainteresowane osoby zapraszamy do wysyłania CV poprzez formularz kontaktowy.Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Filtr