Zatrudnię pracownika/pomoc ksiegowa do biura firmy handlowej. Praca polegać będzie na bieżącej obsłudze biura firmy handlowej, wprowadzanie faktur do systemu, tworzenie ofert, rozsyłanie ofert do klientów, zakładanie indeksow, wgrywanie zdjec, drukowanie etykiet itp. Większość pracy odbywa sie za posrednictwem systemu Comarch ERP Optima, do którego obsługi przeszkolimy. Wymagania: - Znajomość pakietu office na dobrym poziomie, zwłaszcza MS Excel - Chęci do pracy - Kreatywność Mile widziane: - Podstawy księgowości i rachunkowości - Dryg do handlu - Znajomość języków obcych Powyższe rozszerza możliwości współpracy i tym samym wysokość wynagrodzenia. Wynagrodzenie od 3400 na rękę. Praca od zaraz. Miejsce pracy Lubieszyn. CV ze zdjęciem prosimy przesłać za pośrednictwem portalu OLX. Prosimy zamieścić w CV poniższą klauzulę. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) prowadzonego przez PHU PAWEŁ MOKRZECKI z siedzibą w Szczecinie."
Ta strona używa plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w przeglądarce.