Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Budowa / remonty Polska: Wszystkie miasta
Inżynier ds. realizacji inwestycji.
Inżynier ds. realizacji inwestycji.
nowe Stalowa Wola 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Hyundai Engineering poszukuje Inżynier ds. realizacji inwestycji. Głównym zakresem obowiązków będzie - przygotowywanie przedmiarów prac budowlanych, zbieranie ofert z rynku budowlanego, nadzór nad dokumentacją budowlaną, zarządzanie firmami podwykonawczymi, prace biurowe związane z procesem budowlanym, przygotowanie i rozliczenia prac budowlanych, miesięczna ocena postępów zgodnie z umowami podwykonawstwa, opracowywanie dokumentów w celu kontroli zatwierdzenia materiału i kontroli dokumentacji. Wymagamy- ogólnej wiedzy budowlanej, znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomości MS Office oraz Autocad.

INŻYNIER BUDOWY poszukiwany przez firmę budowlaną z Łodzi
INŻYNIER BUDOWY poszukiwany przez firmę budowlaną z Łodzi
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma budowlana ”ABiD” będąca generalnym wykonawcą wielu inwestycji publicznych na terenie miasta Łodzi zatrudni osobę na stanowisko: Inżynier budowy / Inżynier ds. realizacji inwestycji Wymagania:  wykształcenie wyższe / minimum techniczne budowlane (lub studenci Wydziału Budownictwa)  prawo jazdy kat. B  znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego Zakres obowiązków: • prowadzenie inwestycji pod kątem merytorycznym • sporządzanie przedmiarów i kalkulacji robót budowlanych • ustalenia/kontakt z inwestorami • prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy • rozliczanie podwykonawców i dostawców materiałów • rozliczanie inwestycji budowlanych • sporządzanie obmiarów do rozliczeń podwykonawców • monitorowanie terminów i kosztów prac • analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) i techniczno-budowlanej • kompletowanie i analiza ofert uzyskanych od dostawców materiałów i podwykonawców • sprawdzanie kompletności dokumentacji odbiorowej z wymogami dokumentacji projektowej, zawartej umowy oraz przepisów prawa • przygotowywanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem budowy Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i wykonywanych zadań - możliwość rozwoju zawodowego u generalnego wykonawcy inwestycji publicznych - przyjazną atmosferę pracy - pracę w młodym dynamicznym zespole - udział w ciekawych inwestycjach na terenie miasta Łodzi Zainteresowanych prosimy o przesłanie cv na adres @

Specjalista ds. Inwestycji
Specjalista ds. Inwestycji
Poznań 9 dni plecy

Agri Plus jest wiodącym producentem trzody chlewnej w Polsce. Działalność Spółki obejmuje zintegrowaną z działem trzody chlewnej produkcję roślinną i produkcję pasz. W ramach Agri Plus Sp. z o.o. jest również Oddział Drobiarski, którego celem jest uzyskiwanie najwyższej jakości żywca drobiowego przy jednoczesnym zachowaniu troski o środowisko naturalne. Priorytetem Firmy jest harmonijna współpraca z gospodarstwami rodzinnymi, których hodowle stanowią najważniejszą część naszej działalności. Działalność Agri Plus swoim zasięgiem obejmuje teren prawie całej Polski. Specjalista ds. Inwestycji Zakres obowiązków: • Współpraca z firmami zewnętrznymi w celu uzyskiwania środków inwestycyjnych zewnętrznych • Monitoring rynku dotyczący uzyskania dofinansowań do inwestycji oraz przygotowywanie wniosków dla uzyskania dofinansowań i benefitów • Przygotowanie analiz inwestycji i rozwiązań zamiennych • Przygotowywanie wytycznych dla realizacji inwestycji • Praca w systemie zarządzania inwestycjami • Organizacja spotkań projektowych • Uczestnictwo w spotkaniach z oferentami i wykonawcami • Prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej • Bieżące działania związane z rozwojem działu inwestycji • Współpraca z innymi działami w firmie • Raportowanie Wymagania: • Doświadczenie zawodowe w obszarze inwestycji lub pokrewnych dziedzinach • Doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych dla realizacji inwestycji • Wykształcenie: inżynier kierunków technicznych lub pokrewne • Znajomość narzędzi i metodologii używanych w analizie inwestycji, takich jak analiza kosztów i korzyści, ocena ryzyka, modele finansowe itp. • Umiejętność pracy w zespole i elastyczność w podejściu do różnych projektów i zadań • Umiejętności analityczne, komunikacyjne i organizacyjne • Chęć rozwoju i nauki oraz zdobywania nowych doświadczeń • Otwartość na różne pomysły inwestycyjne • Umiejętność priorytetyzacji zadań • Znajomość programów Microsoft Office • Prawo jazdy kat. B (gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski)   Mile widziane: • Doświadczenie w pracy z urzędami bądź znajomość procesów urzędowych • Obsługa programów do kosztorysowania • Znajomość prawa budowlanego Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników • Elastyczne godziny pracy • Możliwości rozwoju w dziale inwestycji oraz szansę zdobycia i ugruntowania doświadczenia w tym zakresie przy współpracy ze specjalistami branżowymi • Atmosferę pracy opartą na zrozumieniu, zaufaniu i wzajemnym szacunku • Narzędzia niezbędne dla wykonywania swoich obowiązków • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej • Ubezpieczenie grupowe • Karty lunchowe • Imprezy integracyjne • Dofinansowanie do szkoleń i kursów • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w ramach dofinansowania do: zajęć sportowych, wypoczynku i świąt   Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz aplikacyjny.   Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.     Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli, bez której Państwa oferta pracy nie będzie mogła być rozpatrzona i zostanie usunięta:    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agri Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu oraz inne Spółki Grupy Smithfield Polska, związane porozumieniem o współadministracji opublikowanego na stronie www.agriplus.pl moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Oświadczam, iż zostałem poinformowany, iż wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną przeze mnie zgodę, a wycofanie zgody może nastąpić przez moje jednostronne oświadczenie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem".

Specjalista ds. technicznych/Inżynier robót/Kierownik robót
Specjalista ds. technicznych/Inżynier robót/Kierownik robót
Wrocław 30+ kilka dni temu

ADK System to firma świadcząca usługi projektowe i wykonawstwa w branży mechanicznej, działająca w sektorze energetycznym i przemyśle ciężkim poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. technicznych/Inżynier robót/Kierownik robót. Zakres obowiązków: - Współpraca z Kierownikiem projektu; - Przygotowanie ofert techniczno-handlowych; - Przygotowanie zapytań ofertowych dla podwykonawców; - Weryfikacja planów wykonawczych; - Ustalanie harmonogramów i kosztorysów realizacji projektów; - Współpraca z podwykonawcami i nadzorowanie ich pracy na obiekcie; - Nadzór nad procesem realizacji budowy, kontrola jakości i terminowości wykonania zgodnie z warunkami zawartej umowy; - Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji powykonawczej i jakościowej; - Ewidencjonowanie zdarzeń i raportowanie postępu prac; - Współpraca z innymi działami, jak dział finansowy; - Miejsce wykonywania pracy na obiektach realizowanych przez ADK lub w biurze w Bogatyni lub we Wrocławiu. Oczekiwania firmy: - Wykształcenie wyższe techniczne na kierunku energetycznym, mechanicznym, instalacyjnym lub podobnym; - Minimum 2-letnie doświadczenie jako inżynier budowy lub kierownik robót, lub na podobnym stanowisku; - Znajomość obowiązujących przepisów prawa budowlanego, doświadczenie w uzyskiwaniu pozwoleń; - Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej; - Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych; - Samodzielność i efektywność w działaniu; - Umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania decyzji oraz odporność na stres; - Gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych; - Prawo jazdy kat. B; - Dobra znajomość MS Office (Word, Excel), Acad, MS Project; - Dobra znajomość j. angielskiego minimum B1. Firma oferuje: - Pewne miejsce pracy na podstawie umowy o pracę w stale rozwijającej się firmie inżynieryjnej; - Współpraca w zintegrowanym zespole projektowo realizacyjnym; - Możliwość rozwoju oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia w kraju i za granicą; - Rozwój zawodowy, poznanie najnowszych technologii i udział w realizacji największych inwestycji w branży energetycznej i w przemyśle, w Polsce i za granicą. Spondeo jest fińsko-polską firmą rodzinną z siedzibą w Poznaniu. Oferujemy kompleksowe usługi doradcze, zdalną rekrutację i projekty typu go-to-market. Mamy ponad 20 lat doświadczenia na polskim rynku i ponad 100 udanych projektów zrealizowanych w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasz 12-osobowy zespół obsługiwał w ubiegłym roku ponad 50 klientów z różnych branż, m.in. produkcyjnej, energetycznej, usługowej, handlowej, inżynieryjnej i IT. Więcej informacji o nas i naszej ofercie, a także aktualne oferty pracy, można znaleźć na naszej stronie internetowej spondeo.pl oraz na LinkedIn linkedin.com/company/spondeopoland. Prosimy o załączenie klauzuli do swojego CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym w procesie rekrutacyjnym. Procesorem danych osobowych będzie firma Spondeo Consulting Asunmaa Sp.J. z siedzibą przy ul. Truflowej 15, Lusowo. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz, w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji (o ile wyrazisz na to zgodę) i w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo żądać do nich dostępu, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i żądania ich przeniesienia. W zakresie w jakim przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo do jej cofnięcia.

Inżynier ds. serwisu / Serwisant (farmy fotowoltaiczne)
Inżynier ds. serwisu / Serwisant (farmy fotowoltaiczne)
Kępno 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta - firmy zajmującej się budową oraz utrzymaniem wielkopowierzchniowych instalacji fotowoltaicznych prowadzimy rekrutację na stanowisko: Inżynier ds. serwisu / Serwisant (farmy fotowoltaiczne) Lokalizacje inwestycji: Żary (lubuskie), Kępno (wielkopolskie) Opis stanowiska: • Realizacja przeglądów i prac serwisowych • Diagnozowanie usterek, konserwacja systemów PV • Usuwanie bieżących awarii • Raportowanie • Mile widziana - znajomość i obsługi stacji SN i WN • Mie widziane – doświadczenie w obszarze energetyki zawodowej • Bieżący kontakt z Operatorem Sieci Dystrybucji • Odpowiedzialność za prace prowadzone we współpracy z OSD na podstawie Instrukcji Współpracy Ruchowej Wymagania: • Uprawnienia SEP • Gotowość do wyjazdów serwisowych na wyznaczonym terenie • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej • Wykształcenie wyższe techniczne/elektryczne mile widziane • Mile widziane doświadczenie w realizacji, audytach lub serwisach instalacji fotowoltaicznych (również mikro-instalacji) • Mile widziana znajomość aparatury zabezpieczającej transformatory SN, linii 110 kV, oraz pól SN w stacjach SN/WN • Mile widziana znajomość stosowanych automatyk w energetyce zawodowej (SPZ,SCO,ARN itd.) Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w największej i najbardziej renomowanej firmie w branży PV w Polsce • Auto służbowe i inne niezbędne narzędzia • Atrakcyjne wynagrodzenie (zadzwoń i zapytaj o szczegóły) • Rozwój na wielu obszarach inżynierii elektrotechnicznej • Pakiet medyczny i karta Multisport • Sprawny proces rekrutacji (zdalnie) i szybką informację zwrotną Zainteresowany? Zadzwoń -518 - pokaż numer telefonu - ( Ania) lub wyślij CV na adres ar(małpa)pracownicybudowlani.pl Nr wpisu do rejestru 13 471 Zobacz nasze inne oferty na www.pracownicybudowlani.pl Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BERKER DOMINIS Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Administratorem danych jest firma BERKER DOMINIS Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrołęce ul. Korczaka 4. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email biuro(małpa)pracownicybudowlani.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.