Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
nowe Kielce 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje osoby chętnej do odbycia stażu na stanowisku Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac. Wymagania wobec kandydata: - Osoba zarejestrowana w miejskim lub powiatowych urzędach pracy województwa świętokrzyskiego - mile widziana znajomość programu Rachmistrz, Gratyfikant, Subiekt - dobra znajomość obsługi komputera; - mile widziana znajomości prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych; - sumienność, dokładność, komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole; - chęć zdobycia doświadczenia; Oferujemy: - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego; - możliwość rozwoju i zdobywanie nowych umiejętności; - bardzo przyjazny zespół współpracowników; - możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres elektroniczny: @ wraz z klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przeze mnie o zatrudnienie/staż w BIURZE RACHUNKOWYM SABINA ANDREJAS z siedzibą w Kielcach dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.”

Asystent ds. kadr i płac
Asystent ds. kadr i płac
Poznań 30+ kilka dni temu

Agencja Personalna PGB HR, dla swojego stałego klienta, prowadzi proces rekrutacji na stanowisko: Asystenta ds. kadr i płac Miejsce pracy: Poznań Zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa płacowo-kadrowa współpracowników. - Odpowiedzialność za rozliczanie umów cywilno-prawnych - Tworzenie oraz poprawa deklaracji ZUS. - Nadzór nad dokumentacją współpracowników, rejestracja czasu pracy współpracowników oraz zdarzeń płacowo-kadrowych. - Wykonywanie działań odnoszących się do: ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, prawa pracy, Pracowniczych Planów Kapitałowych oraz systemu ubezpieczeń społecznych. - Zarządzanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych oraz benefitami. Wymagania: - Wykształcenie wyższe, - Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac, - Ukończony kurs kadrowo-płacowy, - Znajomość programu "Płatnik", - Bardzo dobra organizacja pracy własnej, - Wytrwałe dążenie do realizowania celów, - Otwartość na pracę w dużym zespole. Klient oferuje: - Umowę o pracę. - Możliwość pracy hybrydowej. - Pracę w środowisku w którym można rozwijać swoje umiejętności. - Szerokie perspektywy rozwoju. - Benefity: karta Multisport, opieka medyczna, kurs języka angielskiego.

Asystent ds. Kadr i Płac - miejsce pracy Katowice
Asystent ds. Kadr i Płac - miejsce pracy Katowice
Katowice 30+ kilka dni temu

Centrum Księgowo-Rachunkowe Sp. z o. o. zajmuje się obsługą finansowo-podatkową, zarówno osób fizycznych jak i firm. Naszym atutem jest młody zespół nastawiony na sukces, wsparty doświadczoną kadrą. Centrum Księgowo-Rachunkowe Sp. z o.o. jest w grupie Centrum Wspierania Polskiego Biznesu lokalnego lidera usług finansowo-doradczych. Asystent ds. Kadr i Płac Miejsce pracy: Katowice Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Kadr i Płac należy: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców rozliczanie umów o pracę, dzieło i umów zlecenie sporządzanie deklaracji do GUS, PFRON rozliczanie delegacji pracowniczych sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych ewidencja zwolnień lekarskich nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym umiejętność obsługi biurowych programów komputerowych, przede wszystkim pakietu Office: Word, Excel znajomość programów kadrowo-płacowych typu Symfonia i Płatnik znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Samodzielność działania, szeroki zakres odpowiedzialności Miłą atmosferę, sprzyjającą współpracy i rozwojowi Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy Pracę dla klientów różnych branż Możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisk "Aplikuj" Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”. KLAUZULA INFORMACYJNA: Administratorem danych osobowych jest: Centrum Księgowo-Rachunkowe Sp. z o.o., , ul. Kochanowskiego 16, , 40-035 Katowice, NIP: 9542768742 Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora. ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: Centrum Księgowo-Rachunkowe Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 16, 40-035 Katowice, NIP: 9542768742 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

asystent ds. księgowości, kadr i płac
asystent ds. księgowości, kadr i płac
Słupsk 30+ kilka dni temu

W związku z prężnym rozwojem Biura Rachunkowego zatrudnię pracownika na stanowisko asystent ds. księgowości, kadr i płac.Obowiązki:Prace biurowe (skanowanie dokumentów księgowych, pisanie pism do instytucji państwowych np. ZUS, US, PFRON),Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,Wprowadzanie dokumentów firm rozliczających się na podatkowej księdze przychodów  i rozchodów oraz ryczałcie ewidencjonowanym do programu księgowego,Wysyłka dokumentów w programie płatnik,Wysyłka dokumentacji ZUS na portalu ZUS PUE,Obsługa klienta,Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy bądź umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych pracowników,Wymagania:wykształcenie min średnie,znajomość programu Płatnik ZUS,umiejętność obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,bardzo dobra organizacja pracy,znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,szukamy osoby do stałej, wieloletniej współpracy, nie na kilka dni, czy tygodni,pozytywne nastawienie do ludzi,rzetelność, skrupulatność, systematyczność,gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, Mile widziane:doświadczenie w biurze rachunkowym bądź duże zainteresowanie tematyką księgową,·         znajomość programów firmy INSERT : Rachmistrz GT, Gratyfikant GT, Rewizor GT, Rachmistrz nexo PRO,  Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO,·         Znajomość SaldeoSmart,·         dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,Oferujemy:szkolenia branżowe,przyjazną atmosferę pracy i wzajemny szacunek,elastyczne godziny pracy,możliwość zdobycia nowych kwalifikacji pod okiem doświadczonych księgowych;początkowo współpraca w formie umowy zlecenia, docelowo w oparciu o umowę o pracę bądź umowy B2Bwynagrodzenie zależne od kompetencji z jasno wyznaczoną ścieżką rozwoju zawodowego, Oczekujemy:·         dokładności,·         staranności,·         punktualności,·         odpowiedzialności,·         komunikatywności,·         chęci nauki,Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. CV proszę wysyłać na email: ksiegoweslupskatgmail.comProsimy o dopisanie następującej klauzuli do CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Księgowość, asystent/ka działu  kadr i płac
Księgowość, asystent/ka działu kadr i płac
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe z siedzibą w Warszawie (Bemowo) zatrudni na stanowisko asystent/ka działu ds kadr i płacOpis stanowiskaKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników,Kalkulacja wynagrodzeń, sporządzanie list płac,Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Sporządzanie korespondencji, sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON, komornik),Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych,Bieżący kontakt z klientem.Oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i samodzielności,Wymaganiaznajomość programu kadrowo-płacowego SYMFONIAdobra znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ZUS,doświadczenie na podobnym stanowiskusamodzielność i decyzyjnośćumiejętność analitycznego myślenia,skrupulatność, dokładność.CV wraz z oczekiwaniami finansowymi, proszę wysyłać na e-mail z dopiskiem KADRY I PŁACE