Sortowanie:
Znaleziony: 17 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
990000 zł
nowe Radom 30+ kilka dni temu

ROJO SP. Z O.O. jest polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909. Dla naszego Klienta:Krzyżanowski Partners sp. z o.o. duże, nowoczesne centrum Usług Wspólnych w Pionkach dla swojego Klienta z branży przetwórstwa mięsnego poszukuje osoby na stanowisko:Asystent ds. księgowościMiejsce pracy: Radom, okolice Idalina i Długojowa GórnegoZakres obowiązków:księgowanie, dekretowanie oraz ewidencjonowanie dokumentówwystawianie dokumentównadzór nad rozrachunkami z kontrahentamiprzygotowywanie deklaracji VATwstępne rozliczanie podatku VATprzygotowywanie pism, wnioskówrealizowania zadań z zakresu księgowości, finansów, ubezpieczeń zleconych przez główną księgową     Nasze wymagania:preferowane wykształcenie wyższe kierunki: ekonomia, rachunkowość, finansedobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word)wysoka kultura osobistadobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność i zaangażowanieumiejętność pracy w zespole, komunikatywnośćOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmiewynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności oraz doświadczenia zawodowegoprzyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracyniezbędne narzędzia pracymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym nauki języka angielskiego, niemieckiegoubezpieczenie grupowe na życieCV prosimy składać przez OLX, w razie potrzeby prosimy o kontakt telefoniczny: 722 220 055.Administratorem danych osobowych jest ROJO Sp. z o. o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Bławatkowa 5/24. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) lub udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody (podstawa prawna: zgoda osoby, której dane dotyczą). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich dodatkowych danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.  

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
18000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·         Wsparcie głównego księgowego i samodzielnego księgowego w obowiązkach związanych z dokumentacją księgowo-finansową Biura·         Wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (sprzedaż, zakup i wyciągi bankowe)·         Kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentacji księgowej·         Prowadzenie rozrachunków·         Wystawianie korekt faktur i przygotowywanie przelewów bankowych·         Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami·         Nadzór nad terminowym przepływem dokumentów księgowych·         Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz ich archiwizację·         Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne·         Współpraca w ramach Działu Księgowego  ·         Obsługa urządzeń biurowych·         Zlecone prace biurowe i administracyjne, wsparcie innych pracowników księgowościw bieżących sprawachNasze oczekiwania:·         Doświadczenie w pracy w księgowości, finansach lub administracji   ·         Wykształcenie wyższe·         Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych·         Umiejętność obsługi komputera – biegła znajomość pakietu MS Office·         Umiejętności analizy i zarządzania przepływem informacji, danych·         Wysokie zdolności organizacyjne, terminowość·         Skrupulatność, solidność i rzetelność w realizacji zadań·         Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją·         Umiejętności komunikacji i budowania relacji·         Samodzielność w działaniu·         Gotowość do stałego poszerzania zakresu obowiązków i rozwoju umiejętności w obszarze pełnej księgowości Dodatkowym atutem będzie:·         Doświadczenie w obsłudze klienta·         Znajomość specyfiki obsługi spółek i dużych podmiotów gospodarczych·         Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym·         Znajomość systemów komputerowych innych niż MS Office·         Wykształcenie wyższe kierunkowe – księgowość, finanse, rachunkowośćOferujemy:·         Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·         Możliwości zdobycia doświadczenia oraz doskonalenia i poszerzania zakresu umiejętności w obszarach księgowości i finansów·         Szkolenia branżowe i współpracę z ekspertami·         Pracę w firmie o kulturze organizacyjnej opartej na wartościach·         Twórczy klimat pracy w środowisku osób wzajemnie się wspierających w realizacji najwyższej jakości usług dla Klienta·         Ścieżkę kariery w strukturach firmy·         Po okresie próbnym pakiet medyczny i ubezpieczenie grupoweBenefity:·         Prywatna opieka medyczna·         Finansowanie szkoleń i kursów·         Ubezpieczenie na życie·         Parking dla pracowników

Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
Kielce 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje osoby chętnej do odbycia stażu na stanowisku Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac. Wymagania wobec kandydata: - Osoba zarejestrowana w miejskim lub powiatowych urzędach pracy województwa świętokrzyskiego - mile widziana znajomość programu Rachmistrz, Gratyfikant, Subiekt - dobra znajomość obsługi komputera; - mile widziana znajomości prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych; - sumienność, dokładność, komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole; - chęć zdobycia doświadczenia; Oferujemy: - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego; - możliwość rozwoju i zdobywanie nowych umiejętności; - bardzo przyjazny zespół współpracowników; - możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres elektroniczny: @ wraz z klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przeze mnie o zatrudnienie/staż w BIURZE RACHUNKOWYM SABINA ANDREJAS z siedzibą w Kielcach dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.”

Asystent ds. Księgowości z orzeczeniem PRACA ZDALNA
Asystent ds. Księgowości z orzeczeniem PRACA ZDALNA
30+ kilka dni temu

Firma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie " Bez barier zawodowych!" który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla swojego Klienta poszukuję Kandydatów na stanowisko Asystent ds. księgowości Praca ZDALNA/ PRACA HYBRYDOWA Zakres Obowiązków: -bieżące monitorowanie obrotów i sald oraz wyjaśnianie niezgodności -uczestnictwo w rozliczaniu podatków VAT -prowadzenie ewidencji środków trwałych -aktywne i bezpośrednie wsparcie w tworzeniu sprawozdań finansowych -wystawianie i księgowanie faktur -uzgadnianie kont księgowych Wymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności mile widziane wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, ekonomia i pokrewne umiejętność pracy zespołowej Oferujemy: umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące) praca w godzinach 7-15, 8-15 do uzgodnienia Uprzejmie proszę o przesłanie CV za pomocą portalu.

Asystent ds. Księgowości - Pruszków
Asystent ds. Księgowości - Pruszków
870000 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu

Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży nieruchomości - EBB Nieruchomości Sp. z o.o. poszukujemy osoby do pracy w biurze na stanowisku Asystenta ds. księgowości.Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:z zakresu księgowości :  wystawianie faktur sprzedaży, weryfikacja i wprowadzanie do systemu faktur kosztowych, pobieranie wyciągów bankowych, przygotowanie raportu kasowego, kontakt i współpraca z biurem księgowym obsługującym firmę EBB;z zakresu kadr :  przygotowanie list obecności, urlopów , nadgodzin oraz zgłaszanie do biura księgowego informacji mających wpływ na wynagrodzenie pracowników;pozostałe :  monitorowanie należności, kontakty z kontrahentami firmy, bankami oraz urzędami w zakresie bieżącej działalności firmy.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,wynagrodzenie brutto – 4242 zł,lokalizacja - Pruszków,przyjazną atmosferę i merytoryczną pomoc,szerokie możliwości rozwoju zawodowego.W dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych.

asystent ds. księgowości, kadr i płac
asystent ds. księgowości, kadr i płac
Słupsk 30+ kilka dni temu

W związku z prężnym rozwojem Biura Rachunkowego zatrudnię pracownika na stanowisko asystent ds. księgowości, kadr i płac.Obowiązki:Prace biurowe (skanowanie dokumentów księgowych, pisanie pism do instytucji państwowych np. ZUS, US, PFRON),Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,Wprowadzanie dokumentów firm rozliczających się na podatkowej księdze przychodów  i rozchodów oraz ryczałcie ewidencjonowanym do programu księgowego,Wysyłka dokumentów w programie płatnik,Wysyłka dokumentacji ZUS na portalu ZUS PUE,Obsługa klienta,Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy bądź umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych pracowników,Wymagania:wykształcenie min średnie,znajomość programu Płatnik ZUS,umiejętność obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,bardzo dobra organizacja pracy,znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,szukamy osoby do stałej, wieloletniej współpracy, nie na kilka dni, czy tygodni,pozytywne nastawienie do ludzi,rzetelność, skrupulatność, systematyczność,gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, Mile widziane:doświadczenie w biurze rachunkowym bądź duże zainteresowanie tematyką księgową,·         znajomość programów firmy INSERT : Rachmistrz GT, Gratyfikant GT, Rewizor GT, Rachmistrz nexo PRO,  Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO,·         Znajomość SaldeoSmart,·         dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,Oferujemy:szkolenia branżowe,przyjazną atmosferę pracy i wzajemny szacunek,elastyczne godziny pracy,możliwość zdobycia nowych kwalifikacji pod okiem doświadczonych księgowych;początkowo współpraca w formie umowy zlecenia, docelowo w oparciu o umowę o pracę bądź umowy B2Bwynagrodzenie zależne od kompetencji z jasno wyznaczoną ścieżką rozwoju zawodowego, Oczekujemy:·         dokładności,·         staranności,·         punktualności,·         odpowiedzialności,·         komunikatywności,·         chęci nauki,Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. CV proszę wysyłać na email: ksiegoweslupskatgmail.comProsimy o dopisanie następującej klauzuli do CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Asystent ds.. księgowości/ Młodsza księgowa
Asystent ds.. księgowości/ Młodsza księgowa
600000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. księgowości/ Młodsza księgowa.Zakres obowiązków:- księgowanie dokumentów według wskazań (KPiR / Księgi handlowe)- współpraca w czynnościach związanych z zamknięciem podatkowym miesiąca/roku- dodatkowe prace związane z dokumentacją księgową- pomoc w pracach biurowych i administracyjnychWymagania:- komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania- umiejętność szybkiego uczenia- sumienność i doskonała organizacjaOferujemy:- Drogę rozwoju zawodowego w kierunku samodzielności- Pracę w godzinach 8.00-16.00- wsparcie w rozwoju osobistym i zawodowym poprzez szkoleniaKancelaria DKKM sp. z o.o.ul. Modlińska 175A, 03-186 Warszawa

Asystent ds. księgowości - LEROY MERLIN - Piaseczno
Asystent ds. księgowości - LEROY MERLIN - Piaseczno
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.    Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będziesz odpowiedzialny/-a za:prowadzenie bieżących operacji księgowych;księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych;weryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz zgłaszanie nieprawidłowości do odpowiednich osób;wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych;przygotowywanie danych i raportów dla sprawozdawczości LMP w powierzonych obszarach zgodnie z zapotrzebowaniem;zapewnienie wsparcia operacyjnego swojego działu.Jeżeli:interesujesz się obszarem księgowości i finansów;chcesz zdobyć doświadczenie w dużej organizacji;masz wykształcenie średnie;znasz pakiet MS Office (a w szczególności Excel) w stopniu umożliwiającym swobodną pracę;jesteś osobą otwartą, dokładną i skrupulatną;odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy.Oferujemy:umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie; premie uzależnione od wyników sklepu i działu; udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;  szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie); możliwość udziału w programach rozwojowych; przewidywalny grafik;smartfon; benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy; możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.   APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Rzgów 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe Aarna poszukuje osoby na stanowisko Asystent/ka ds. księgowości na ½ etatu., ewentualnie na cały etat.Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:-układanie dokumentów,-wprowadzanie faktur do rejestru,-wprowadzanie dokumentów magazynowych (PZ, WZ)-wprowadzania wyciągów bankowychWymagania:- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziana znajomość zasad rachunkowych i przepisów prawa podatkowego,- dokładność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,- mile widziana znajomość programu Comarch Optima oraz pakietu MS Office,- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.Oferujemy:- biuro jest otwarte w godzinach 7:00-17:00, zatem sam/a wybierzesz godziny pracy,- możliwość rozwoju zawodowego,- miłą atmosferę pracy,- dostęp do nielimitowanej świeżo mielonej kawy :) CV prosimy przesyłać w wiadomości OLX lub na adres e-mail.Możliwy też kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 53*******08 lub 79*******98

Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Kraków 30+ kilka dni temu

Tytuł stanowiska: Asystent/ka ds. Księgowości i KadrLokalizacja: Kraków, Longinusa Podbipięty 66O firmie: Firma Prime Gastro zajmuje się sprzedażą i naprawą sprzętu gastronomicznego. Jesteśmy młodą rozwijającą się firmą córką jednego z największych producentów sprzętu gastronomicznego, marki GGM Gastro. Mile widziane umiejętności: Obsługa KadrZakres obowiązków:Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji księgowej pod kierunkiem głównego księgowego.Wprowadzanie danych do systemów księgowych i kadrowych.Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych, w tym przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych.Pomoc w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych i ZUS.Archiwizacja dokumentacji księgowej i kadrowej.Współpraca z zespołem w celu zapewnienia efektywnej i terminowej realizacji zadań.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku finanse, rachunkowość lub pokrewne.Uprawnienia księgowe lub w trakcie ich zdobywania - mile widziane.Chęć do nauki i rozwoju w obszarze księgowości i kadr.Dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie.Podstawowa znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy będzie dodatkowym atutem.Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.Bezpośrednią współpracę z doświadczonym głównym księgowym.Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej.Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna).Przyjazną atmosferę i wsparcie w procesie adaptacji oraz nauki.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV poprzez OLX. Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. W tytule wiadomości proszę wpisać „Aplikacja na stanowisko Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr”.Termin nadsyłania aplikacji: 09.03.2024

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Śrem 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska : • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji księgowej • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego ( Rewizor Rachmistrz) • Weryfikacja oraz księgowanie faktur sprzedażowych i zakupowych • Weryfikacja wprowadzonych zapisów i uzgadnianie sald z kontrahentami • Sporządzanie zestawień i rozliczeń kont Wymagania : • Wykształcenie minimum średnie kierunkowe / student • Praca pełna księgowość • Umiejętności analityczne • Umiejętność pracy w zespole • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz programów firmy Insert Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant oraz Subiekt • Podstawowa znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości • Predyspozycje osobowościowe (dokładność, terminowość, uczciwość) Oferujemy : • Umowę o pracę , praca w godzinach 8.00-16.00 • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji • Komfortowe warunki pracy w przyjaznej atmosferze • Długofalową współpracę oraz jasną ścieżkę kariery • Możliwość dołączenia do Ubezpieczenia Grupowego

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Bolesławiec 30+ kilka dni temu

PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. z siedzibą w Bolesławcu ul. Przemysłowa 3, poszukuje osoby do pracy na  stanowisko :Asystent/Asystentka księgowejWymagania :doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziana znajomości podstawowych zagadnień księgowych i podstaw z zakresu podatków,wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów,dobre umiejętności organizacyjne, analityczne i komunikacyjne,rozwoju w obszarze księgowości,samodzielność, zaangażowanie i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, Twój zakres obowiązków :weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych,księgowanie dokumentów pod nadzorem głównej księgowej,prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, bankami,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,inne zlecone zadania z zakresu księgowości Oferujemy :umowę zlecenie, B2B, ½ etatu, 3/4 etatu,elastyczne godziny pracy, niepełny wymiar godzin,możliwość rozwoju,przyjazną atmosferę,wynagrodzenie 20,00 złotych brutto za godzinę pracy + premia uznaniowaZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą strony OLX

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLinktis to przede wszystkim ludzie, dlatego dbamy o relacje, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość! Jesteśmy grupą pasjonatów transportu. Działamy na rynku od 2016 i nieustannie się rozwijamy. Swoim klientom oferujemy kompleksową obsługę z zakresu TSL. Nie ogranicza nas zasięg terytorialny, ani środek transportu - pracujemy globalnie z zakresu transportu drogowego, lotniczego, morskiego i kolejowego. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na stronę www.linktis.com #LinkThisWithUs Twój zakres obowiązków: - Weryfikacja i księgowanie faktur. - Wprowadzanie danych do systemu komputerowego. - Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych. - Wsparcie działu księgowego w obiegu dokumentów Nasze wymagania: - Doświadczenie w pracy w dziale fakturowania - doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem. - Znajomość programu Symfonia - mile widziana - Znajomość pakietu MS Office. - Umiejętność pracy w zespole, dokładność, poczucie odpowiedzialności To oferujemy: - Zapewniamy system wdrożenia pod skrzydłami osób z dużym doświadczeniem zawodowym, a także możliwość dalszego rozwoju i awansu. - Dbamy o niekorporacyjną atmosferę w pracy, wszyscy się znamy. Cenimy relacje oparte na otwartości i szczerości. - Zespół, największa wartość naszej firmy. Środowisko ludzi udzielających wsparcia i bawiących się razem, jak nikt inny. - Stabilne zatrudnienie, prywatne ubezpieczenie medyczne oraz pakiet sportowy w Medicover. - Dodatkowe bonusy za polecenie nowego pracownika. - Dofinansowanie szkoleń i kursów - Spotkania integracyjne - Firmowa drużyna sportowa - Program rekomendacji pracowników

Pomoc księgowa / asystent księgowej / student - BIURO RACHUNKOWE
Pomoc księgowa / asystent księgowej / student - BIURO RACHUNKOWE
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Asystent ds. księgowości w biurze rachunkowymWymagania- wykształcenie min. średnie,- dokładność, samodzielność oraz odpowiedzialność za realizowane zadania,- biegła obsługa komputera- mile widziana podstawowa znajomość prowadzenia uproszczonych ewidencji podatkowych (KPiR, PPE), praca na programie Rachmistrz GTOferujemy:stabilne warunki zatrudnienia,możliwość przyuczenia do wykonywanych zadań,ciekawą i pełną wyzwań pracę w miłej atmosferze,samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadańelastyczny czas pracyatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnościDo przesyłanych dokumentów prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji( zgodnie z ustawa z dn. 29/08/1997r o ochronie danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 830”

asystent ds. księgowosci
asystent ds. księgowosci
790000 zł
30+ kilka dni temu

Smithfield Polska, część międzynarodowej korporacji znanej w Polsce z takich marek jak Morliny, Berlinki czy Krakus, największy producent mięsa i przetworów w Polsce - poszukuje obecnie do pracy w Centrum Usług Wspólnych w Morlinach asystent ds. księgowosci Szukamy Ciebie jeżeli posiadasz: - wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku rachunkowość, - doświadczenie w pracy w działach księgowości, - dobrą znajomość MS Office - w szczególności Excel, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość obsługi systemu SAP - będzie dodatkowym atutem. Twoje zadania na tym stanowisku: - księgowanie dokumentów zakupu, - uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami, - przygotowywanie okresowych raportów i analiz, - ewidencja środków trwałych. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - przygotowanie kandydata do pracy poprzez wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonych pracowników, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zakresu obowiązków, - możliwość rozwoju zawodowego, - możliwość uczestniczenia w szkoleniach z jęz. angielskiego, - świadczenia socjalne dla pracowników.

Praca Biurowa POMOC KSIĘGOWA (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]
Praca Biurowa POMOC KSIĘGOWA (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]
Kobylanka 30+ kilka dni temu

Specjalizujemy się w sprzedaży wyposażenia do jachtów żaglowych i łodzi motorowych. Współpracujemy z wieloma renomowanymi stoczniami jachtowymi w Polsce i za granicą. A także zaopatrujemy w nasze towary większość sklepów żeglarskich w Polsce.Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. księgowości w lokalizacji (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:Wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych i zakupowych (wyciągi bankowe, faktury sprzedażowe, kosztowe)Kontrola i ewidencja fakturProwadzenie rozliczeń płatności dla PAYU, AUTOPAY (BLUEMEDIA)Rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowychDbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentówSegregacja i archiwizacja dokumentówPrzekazywanie dokumentów do biura rachunkowegoOd kandydatów oczekujemy:Podstawowa wiedza z zakresu księgowościMile widziane znajomość programu Comarch ERP OptimaOferujemy:Ciekawą i dynamiczną pracę w zgranym zespoleStabilne warunki zatrudnieniaMożliwość rozwoju i nabycia doświadczeniaZatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie plus premie

Asystent/ka ds. księgowych
Asystent/ka ds. księgowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa Veritas stanowi połączenie kilku spółek należących do jednego holdingu, m.in: Opieka Grupa Veritas, Veritas Polska, czy też Fundacja Veritas. Na co dzień zapewniamy profesjonalną usługę na wielu płaszczyznach: księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacjach stałych oraz działaniach charytatywnych.Codziennie mamy przyjemność współpracować z 330 kreatywnymi i zaangażowanymi w projekty ludźmi z całej Polski. Rośniemy w siłę, tworzymy nowe działy i poszukujemy kolejnych osób, chętnych dołączyć do naszego zespołu.Stwarzamy możliwości rozwoju każdemu pracownikowi, słuchamy i wcielamy pomysły naszych pracowników w nasze codzienne życie!  Dołącz do naszego zespołu! Prześlij nam swoje CV, bardzo chętnie Cię poznamy! Asystent/ka ds. księgowych Czym będziesz się zajmować?- Wprowadzaniem do systemu księgowego wyciągów bankowych oraz raportów kasowych.- Wprowadzaniem do systemu księgowego dokumentów kosztowych oraz przychodowych.- Kontrolą poprawności przekazywanych dokumentów księgowych.- Sporządzaniem podstawowych raportów i zestawień.- Ustalaniem rozrachunków z kontrahentami.- Archiwizacją dokumentów. Chętnie Cię poznamy, jeśli:- Posiadasz wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe lub w trakcie.- Posiadasz podstawową znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości.- Lubisz i umiesz pracę w zespole.- Jesteś dokładny, rzetelny i wyróżniasz się bardzo dobrą organizacją czasu pracy.- Praca pod presją czasu nie jest Ci straszna.  Dodatkowo mile widziane atuty:- Super, gdybyś znał/a program Comarch Optima. Co możemy Ci zaoferować?- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.- Zatrudnienie w oparciu o umową o pracę.- Wynagrodzenie na początek współpracy w wysokości 3260 zł netto.- Pracę w trybie stacjonarnym w nowoczesnym biurze.- Wzajemne wsparcie zespołu oraz Kierowniczki Działu.- Szkolenie wdrożeniowe na początku Twojej kariery w naszej firmie.- Możliwości rozwoju w kierunku, którym się interesujesz z możliwością przyuczenia do zawodu Księgowej/ Księgowego.- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.- Możliwość świadczenia wolontariatu pracowniczego w licznych działaniach społecznych  w ramach Fundacji Veritas w godzinach pracy. Jakie jeszcze dodatkowe benefity?- prywatna opieka medyczna,- ubezpieczenie na życie,- dofinansowanie nauki języków,- dofinansowanie szkoleń i kursów,- dofinansowanie zajęć sportowych,- spotkania i wyjazdy integracyjne,- brak dress code’u,- kawa / herbata,- owocowe środy,- inicjatywy dobroczynne,- bezpłatne warsztaty i koncerty,- gry wideo w pracy,- rekrutacje wewnętrzne,- strefa relaksu,- kreatywna atmosfera.  Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami.