Sortowanie:
Znaleziony: 118 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
asystent księgowości
asystent księgowości
nowe Chojnów 30+ kilka dni temu

asystent księgowości Lokalizacja: Chojnów System pracy: 1-zmianowym Oferujemy: Stałą, odpowiedzialną pracę w międzynarodowym koncernie dającą możliwość podnoszenia kwalifikacji i stałego rozwoju. Dodatkowo oferujemy atrakcyjne warunki pracy. Opis stanowiska: • Ewidencja operacji gospodarczych • Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych • Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów Wymagania: • Dobra znajomość języka angielskiego • Dobra znajomość pakietu MS Office • Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole i analizy danych • Motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia • Umiejętność wyciągania wniosków i analizy danych • Sumienność i zaangażowanie Podejmij wyzwanie! Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny pocztą elektroniczną na adres email lub skontaktuj się osobiście lub telefonicznie. Prosimy załączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji przez Spółkę zgodnie z „Ustawą o ochronie danych osobowych” z dnia. 29.08.1997r."

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI
ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI
Krzeszowice 30+ kilka dni temu

BIURO RACHUNKOWE S.C. Małgorzata Smajek , Małgorzata Helbin Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWOŚCIMiejsce pracy:32-064 Rudawa, ul. Legionów Polskich 27 Oferujemy:umowę o pracę;terminowe wypłaty;wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kompetencjom;możliwość pracy na część etatu (także w oparciu o umowę zlecenie)Wymaganiabardzo dobra umiejętności obsługi komputera w tym znajomości pakietu MS Office;bardzo dobra organizacja pracy;wysoka kultura osobista i językowa;komunikatywności i zaangażowania; chęci uczenia się i podnoszenia kwalifikacji. Mile widziane też będą: osoby studiujące na kierunku rachunkowość;znajomość dodatkowego języka obcego;znajomość programu CDN OPTIMA.Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) zawierających klauzulę poufności zgodną z RODO. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. Jednocześnie informujemy, że Administratorem danych pozyskanych w wyniku odpowiedzi na powyższe ogłoszenie rekrutacyjne jest: BIURO RACHUNKOWE S.C. Małgorzata Smajek, Małgorzata Helbin z siedzibą w Rudawie ul. Legionów Polskich 27 . Dane osobowe będą przetwarzane w celu zatrudnienia w Biurze Rachunkowym na stanowisku ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI.

Asystent księgowości KPiR
Asystent księgowości KPiR
Łódź 30+ kilka dni temu

Asystent księgowościMiejsce pracy: łódzkie/Łódź Opis stanowiskakontrola dokumentówweryfikacja i dekretacja dokumentów księgowychuzgadnianie rejestrówVat sporządzanie deklaracji VATwprowadzanie danych do systemu księgowegosporządzanie raportów i zestawień w programie Excelumiejętność rozliczania podatków, PKPiRWymaganiawykształcenie wyższe lub kierunkowe policealnedoświadczenie w księgowości (praca, staże)umiejętność efektywnej pracy pod presją czasudobra organizacja pracynastawienie i gotowość do pracy w księgowościznajomość kadr oraz ZUS będzie dodatkowym atutemOferujemyumowę o pracęstabilne zatrudnieniepracę w dobrym zespole wśród profesjonalistówciągłe szkolenia z zakresu podatków dochodowego i VATOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z adnotacją:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biuro Rachunkowe Mako S.C., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych osobowych (tekst jednolity DZ.U. z 2002r Nr 101 poz 926 ze zm.) zawartych w przesłanej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji.Zostałem poinformowany, iż: Biuro Mako będzie administratorem dotyczących mnie danych osobowych w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002r Nr 101, poz. 926 za zm.)

księgowa / asystent księgowości
księgowa / asystent księgowości
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe zatrudni pomoc księgowejZakres obowiązków:- praca przy pełnych księgach handlowych, KPiR- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,- ewidencjonowanie i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,- rozrachunki,Wymagania:- doświadczenie w pełnej księgowości,- wykształcenie wyższe- umiejętność analitycznego myślenia,- skrupulatność, dokładność,dodatkowym atutem:- znajomość kadr i płac- znajomość programu COMARCH ERP Optima,- znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, przepisów z zakresu PDOF i VAT,- orzeczenie o niepełnosprawności,Oferujemy :- umowę o pracę,- wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i samodzielności,- praca w Nowym Sączu,

księgowa/asystent księgowości
księgowa/asystent księgowości
Bytom 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do pracy w biurze rachunkowym. Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach, pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, uzgadnianie rozrachunków, wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji JPK_VAT, VAT EU, sporządzanie sprawozdań GUS i Intrastat ;wymagane doświadczenie oraz znajomość programów księgowychPracodawca: Biuro Rachunkowe WOMAWO SC, Tarnowskie Góry 42-600, ul. Oświęcimska 2

Asystent księgowości/ młodsza księgowa
Asystent księgowości/ młodsza księgowa
30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe zatrudni pracownika na stanowisko asystenta/młodszej księgowej w punkcie księgowym w Siedliszczach. Wymagania:-dobra obsługa komputera, -dokładność, samodzielność i zaangażowanie,-komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,-chęć rozwoju w dziale księgowości,   Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -pracę w miłej atmosferze-możliwości rozwoju zawodowegoOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Rzeszów 24 dnia plecy

Fundacja Heros poszukuje osób zainteresowanych odbyciem 3-miesięcznego stażu zawodowego w ramach projektu finansowanego przez PFRON na stanowisku: Asystent ds. księgowości. Lokalizacja: centrum Rzeszowa Obowiązki na stanowisku: - wsparcie działu księgowości w bieżących działaniach - stały monitoring prowadzonych spraw - weryfikacja otrzymanych dokumentów - pomoc w księgowaniu dokumentów. Zapraszamy do aplikacji osoby, które: - posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - zamieszkują woj. podkarpackie, - są w wieku aktywności zawodowej, - pozostają bez zatrudnienia. Wymagane wykształcenie wyższe związane z rachunkowością Mile widziane doświadczenie zawodowe. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i informację o orzeczeniu poprzez portal Lento. Liczba miejsc ograniczona!

Asystent księgowości do biura rachunkowego
Asystent księgowości do biura rachunkowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·        Weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych·        Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych·        Wspieranie lidera zespołu w kompleksowej obsłudze klientów Nasze wymagania:·        Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziany status studenta)·        Dobra znajomość zasad rachunkowości·        Podstawowa znajomość prawa podatkowego (VAT, PIT, CIT)·        Mile widziana znajomość pakietu Comarch Optima Oferujemy:·        Wsparcie w realizacji celów zawodowych·        Możliwość rozwoju i awansu Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody:Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

Asystent/Asystentka księgowości
Asystent/Asystentka księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

IC PARTNERS STRATEGO S.A. to biuro rachunkowe, które oferuje swoim klientom kompleksową i profesjonalną obsługę w zakresie prowadzenia księgowości podmiotom gospodarczym z kapitałem krajowym jak i zagranicznym. Firma stawia na wysoką jakość świadczonych usług, zespołowy nie korporacyjny model pracy oraz wysokie zaangażowanie w pracę pracowników. W związku z dalszym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/Asystentka Działu Księgowości OPIS STANOWISKA • Wspomaganie zespołu księgowego w codziennych obowiązkach oraz segregowanie dokumentacji • Rozliczanie dokumentów kosztowych i wprowadzanie do systemu księgowego Microsoft Dynamics NAV • Pomoc przy księgowaniu faktur oraz przygotowywaniu raportów WYMAGANIA • Wykształcenie ekonomiczne (rachunkowość/finanse) lub w trakcie studiów • Podstawowa znajomość zasad księgowości • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym będzie dodatkowym atutem • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Excel) • Samodzielność, odpowiedzialność, terminowość • Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne OFERUJEMY • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji • Pracę w przyjaznej i miłej atmosferze

ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Komorniki 30+ kilka dni temu

MYTKOWSKI Domy Energooszczędne na poznańskim rynku budowlanym istnieje od 1997 roku. Na początku naszej działalności postanowiliśmy "Przede wszystkim jakość", tej dewizy przestrzegamy po dziś dzień. Precyzja wykonania, wysokie walory estetyczne oraz terminowość realizowanych prac przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy. W tym czasie stworzyliśmy zespół wyspecjalizowanych fachowców, który stał się gwarancją naszego profesjonalizmu. W przeciwieństwie do większości firm budowlanych posiadamy stałą ekipę fachowców, którzy budują z nami od lat. W naszej firmie nie ma miejsca dla przypadkowych podwykonawców. MYTKOWSKI Domy Energooszczędne zatrudni pracownika na stanowisko: Asystent działu księgowości Praca stacjonarna w Komornikach pod Poznaniem Pełny etat Umowa o pracę / Kontrakt B2B Poznaj zadania, które na Ciebie czekają: - Pełna księgowość wewnętrzna firmy - Segregacja dokumentów - Weryfikacja kosztów - Rozliczenie pracowników - Przygotowanie faktur do księgowości zewnętrznej - Rozwiązywanie problemów dotyczących płatności Zaaplikuj, jeśli: - Szukasz pracy długoterminowej - Jesteś rzetelny, dokładny i skrupulatny - Wiek oraz stopnie naukowe nie są dla nas ograniczeniem Nasze wymagania: - Doświadczenie w księgowości/rachunkowości lub ukończenie studiów/technikum w kierunku księgowości/rachunkowości - Rzetelność, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań Zapraszam do kontaktu drogą mailową: @ lub pod numerem 690 - pokaż numer telefonu - (Prosimy o przesłanie CV na w/w adres e-mail) - Wynagrodzenie netto: *3000zl-4000zł (okres próbny) *4500zl-5500zl (umowa na czas nieokreślony)

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Chojnów 5 dni plecy

TAE HWA POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Chojnowie, ul. Fabryczna 1 poszukuje kandydata na stanowisko: ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Lokalizacja: Chojnów System pracy: 1-zmianowy Podstawowe obowiązki: - ewidencja operacji gospodarczych - weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie - wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych - prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów - sporządzanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Zarządu, - kontakt z instytucjami zewnętrznymi - nadzór nad prawidłowym obiegiem faktur i innych dokumentów księgowych - współpraca z biurem rachunkowym Wymagania: - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - dobra znajomość pakietu MS Office, - doświadczenie w pracy w dziale księgowości, - umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole i analizy danych, - motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości , - uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, - bardzo dobra organizacja pracy, - dokładność, terminowość, skrupulatność, - znajomość oprogramowania OPTIMA będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: - stałą, odpowiedzialną pracę w międzynarodowym środowisku dającą możliwość podnoszenia kwalifikacji i stałego rozwoju. Dodatkowo oferujemy atrakcyjne warunki pracy. Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesłanie CV poprzez formularz zgłoszeniowy. Prosimy załączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji przez Spółkę zgodnie z „Ustawą o ochronie danych osobowych” z d. 29.08.97r.

Asystent ds. Księgowości
Asystent ds. Księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Clever Investment, to jedna z najszybciej rozwijających się firm księgowych w Warszawie, nasz klucz do sukcesu to dobry kontakt z Klientem i nowoczesna technologia. Jeżeli jesteś głodny wiedzy praktycznej, cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy, elastyczność oraz nowoczesne podejście do zarządzania - aplikuj do naszego zespołu :)Nie ważne ile masz lat, czy posiadasz stopień niepełnosprawności - Clever Investment to firma, dla której zawsze najważniejsi będą ludzie, dlatego jeśli zależy ci na zgranym zespole Pracowników, nie czekaj – aplikujAktualnie poszukujemy osoby do zespołu księgowego z meldunkiem w Warszawie.Stanowisko: Asystent ds. Księgowości Wymagania:·        Wykształcenie: min. średnieZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymChęć do naukiChęć do pracyOperatywnośćDobra organizacja pracySumienność i dokładnośćZnajomość podstawowych zagadnień księgowychMeldunek warszawski lub status osoby bezrobotnej warszawskiego Urzędu Pracy – wymóg koniecznyZakres obowiązków:Wprowadzanie dokumentówDekretacja dokumentówProwadzenie Uproszczonej księgowości Naliczanie podatkówNaliczanie składek ZUSWsparcie współpracownikówKontakt z Urzędem Skarbowym i ZUSKontakt KlientamiOferujemy:Pakiet MedycznyKartę sport & kultura Możliwość szkolenia z angielskiegoTelefon służbowyRodzinną atmosferęMiły i zgrany zespół współpracownikówSzkolenie z wykonywanych czynnościJeżeli spełniasz powyższe wymagania, prześlij do nas swoją aplikację wraz z krótką wiadomością dlaczego chciałbyś z nami pracować oraz z klauzulą:Na podstawie polskich i wspólnotowych przepisów o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych przeze mnie w CV w procesie rekrutacji na stanowisko Asystent ds. Księgowości, prowadzonej przez Clever Investment SP ZOO SP K z siedzibą w Warszawie wyłącznie w związku z tą rekrutacją. Oświadczam, że: (1) dane podaję dobrowolnie, (2) poinformowano mnie o przysługującym mi prawie dostępu do moich danych, ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie lub żądania ich usunięcia.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Poznań 30+ kilka dni temu

Asystent ds. księgowości Poszukujemy osoby, która wesprze zespół prowadzący księgowość naszego klienta w codziennych zadaniach oraz będzie chciała rozwijać umiejętności w obszarze rachunkowości. Współpracując ze specjalistami poznasz podstawowe zadania z zakresu księgowości, nauczysz się dekretowania i księgowania faktur zakupu i sprzedaży, będziesz odpowiedzialny(-a) za rozliczanie wyjazdów służbowych i delegacji, wprowadzanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów czy amortyzacji. WYMAGAMY • dobrej znajomości języka angielskiego  • statusu studenta studiów zaocznych lub absolwenta kierunków ekonomicznych • znajomości zagadnień związanych z rachunkowością • doświadczenia bądź praktyki w biurze rachunkowym lub w dziale księgowym (mile widziane) • dobrej organizacji pracy • odpowiedzialności, zaangażowania i komunikatywności - praca w zespole i z klientem ZAPEWNIAMY • stabilne warunki pracy (umowę o pracę wraz z prywatną opieką medyczną oraz pakietem benefitów - m.in. MultiSport, bilety do kina, bony na zakupy) • wdrożenie merytoryczne w zagadnienia księgowe • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych w kierunku specjalisty ds. księgowości • wsparcie od osób z dużym doświadczeniem (chętnie dzielimy się wiedzą) • odpowiedzialną i ciekawą pracę w zespole profesjonalistów oraz możliwość współpracy z klientami zagranicznymi i polskimi • elastyczny system czasu pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00), płatne nadgodziny • wewnętrzny system premiowy (bonus dla aktywnych) • bezpłatne zajęcia z języka angielskiego • przyjazną atmosferę

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Legnica 30+ kilka dni temu

Firma PHU FESCO Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko - asystent ds. księgowości.Zakres obowiązków:pomoc w administracji,pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych,wsparcie Działu księgowości w organizacji pracy,bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów,sprawdzania i wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego,wprowadzanie dokumentów do arkusza kalkulacyjnego,udział w procesie sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,znajomość pakietów Office.Inne wymagania:biegła obsługa komputera,dyspozycyjność,samodzielność,zaangażowanie w wykonywane obowiązki,dokładność, staranność,kreatywne rozwiązywanie problemów oraz umiejętność uzyskiwania informacji i bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy w zespole,mile widziane prawo jazdy i znajomość j. angielskiego.Oferujemy:pracę w dynamicznym zespole,poznanie aplikacji portalu klientowskiego,zapoznanie się z procedurami procesów księgowych,wdrożenie w obowiązki związane z prowadzeniem spraw księgowo-finansowych,ciekawą pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku,możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie rozliczeń oraz księgowości,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat, praca w godz. 8-16dofinansowanie do karty Multisport.Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV z adnotacją:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Więcej informacji pod wskazanym nr telefonu.

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Legnica 30+ kilka dni temu

Firma PHU FESCO Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko - asystent ds. księgowości.Zakres obowiązków:pomoc w administracji,pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów księgowych,wsparcie Działu księgowości w organizacji pracy,bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów,sprawdzania i wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego,wprowadzanie dokumentów do arkusza kalkulacyjnego,udział w procesie sporządzania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,znajomość pakietów Office.Inne wymagania:biegła obsługa komputera,dyspozycyjność,samodzielność,zaangażowanie w wykonywane obowiązki,dokładność, staranność,kreatywne rozwiązywanie problemów oraz umiejętność uzyskiwania informacji i bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy w zespole,mile widziane prawo jazdy i znajomość j. angielskiego.Oferujemy:pracę w dynamicznym zespole,poznanie aplikacji portalu klientowskiego,zapoznanie się z procedurami procesów księgowych,wdrożenie w obowiązki związane z prowadzeniem spraw księgowo-finansowych,ciekawą pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku,możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie rozliczeń oraz księgowości,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat, praca w godz. 8-16dofinansowanie do karty Multisport.Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV z adnotacją:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Więcej informacji pod wskazanym nr telefonu.

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród; firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52000 osób;. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. księgowości Jeżeli: • Jesteś studentem IV, V roku lub absolwentem kierunków finansowych, • Sprawnie posługujesz się programem Ms Office (szczególnie Excel), • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym min. B1, • Charakteryzuje Cię dokładność, zorganizowanie, zdolności analityczne, • Posiadasz pierwsze doświadczenie zawodowe w księgowości (staże, praktyki). Aplikuj !!! Zakres obowiązków: • Księgowanie i rejestrowanie wyciągów bankowych i faktur, uzupełnianie danych, • Segregowanie, indeksowanie, skanowanie dokumentów (księgowych, prawnych, korespondencji), • Inne prace administracyjne zlecone przez przełożonego. Oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/umowy o pracę (Ty decydujesz) za pośrednictwem Adecco, • Zatrudnienie na okres 4 miesięcy z możliwością przedłużenia, • Pracę na pełen etat ( od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00), • Możliwość pracy hybrydowej (2 dni z domu, 2 dni z biura), • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki oraz wsparcie merytoryczne, • Lokalizacja biura: Praga Południe ul. Ostrobramska.

Asystent Działu Księgowości - Warszawa
Asystent Działu Księgowości - Warszawa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Grupa NIS jako dynamicznie rozwijające się firmy, realizujące prace w zakresie planowania, budowy i utrzymania sieci dla operatorów telekomunikacyjnych podejmie stałą współpracę – zatrudni na stanowisku: Asystent Działu Księgowości Miejsce pracy Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: • wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, • pomoc w prawidłowym i sprawnym obiegu dokumentów księgowych, • wsparcie w archiwizowaniu dokumentów zgodnie z przyjętymi w spółce procedurami, • wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonych. Oczekiwania: • wykształcenie kierunkowe policealne, • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności MS Excel), • zaangażowanie w wykonywane obowiązki, • dobra organizacja pracy. Oferujemy: • pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole, • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B, • narzędzia do pracy: laptop, telefon, • rozwój osobisty, szkolenia, • świadczenia dodatkowe: pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o wysyłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na podany adres mailowy.

Asystent ds. Księgowości
Asystent ds. Księgowości
Świebodzin 30+ kilka dni temu

Firma West4Wind sp. z o.o. z siedzibą w Świebodzinie poszukuje osoby na stanowisko Asystent ds. Księgowości.Twój zakres obowiązków obejmowałby:·        Uzgadnianie sald i płatności dla dostawców wewnętrznych;·        Księgowanie faktur wewnętrznych;·        Kompletowanie oraz weryfikowanie poprawności dokumentów;·        Zamieszczanie dokumentacji w wewnętrznym systemie;·        Sporządzanie podstawowej dokumentacji wewnątrzgrupowej;·        Wsparcie przy segregacji oraz archiwizacji dokumentacji;·        Udział w bieżących pracach działu, pomoc przy przygotowywaniu raportów, deklaracji, sprawozdań;·        Współpraca z Zespołem Księgowości i pozostałymi działami firmy w zakresie realizowanych zadań; Nasze wymagania:·        Doświadczenie w obszarze księgowości finansowej;·        Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz w zespole;·        Dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków;·        Wykształcenie minimum średnie;·        Znajomości pakietu MS Office·        Mile widziana znajomość j.niemieckiego lub j.angielskiego;  Oferujemy:·        Umowę o pracę;·        Bonus roczny;·        Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze księgowości oraz pracy w międzynarodowym środowisku;·        Miłą atmosferę pracy w młodym zespole;·        Jeżeli jesteś spoza Świebodzina refundujemy koszt dojazdu do pracy;Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę West4Wind Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia.Informujemy jednocześnie, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
30+ kilka dni temu

Asystent ds. księgowościJesteśmy jednym z liderów rynku ekologicznych toalet do wewnętrznego i zewnętrznego użytku. Innowacyjna technologia umożliwia higieniczne i bezzapachowe korzystanie z toalety w dowolnym miejscu. To Twoja szansa, by dołączyć do odnoszącej sukcesy niemieckiej firmy, która podbija międzynarodowe rynki.Aktualnie poszukujemy osoby odpowiedzialnej za zadania z zakresu księgowości i administracji personalnej, która mogłaby podjąć pracę w naszym biurze w Niepruszewie w najszybszym możliwym terminie.Wymagania:  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego lub niemieckiego • Znajomość j. polskiego• Znajomość obsługi komputera• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office• Dokładność• Odpowiedzialność• Mile widziane wykształcenie lub doświadczenie w zakresie księgowości lub administracji • Prawo jazdy będzie dodatkowym atutemTwoje obowiązki: • Odbiór faktur• Weryfikacja poprawności danych na fakturach• Dokonywanie płatności• Skanowanie i księgowanie faktur • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz kompletnością dokumentacji • Zadania z zakresu administracji personalnej – wprowadzanie nowych pracowników w struktury firmy, udzielanie informacji, odpowiadanie na pytania pracownikówOferujemy: • Pracę od poniedziałku do piątku na pełen lub na pół etatu (w szczególności w godzinach porannych) w Niepruszewie• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę• Miłą atmosferę pracy• Możliwość rozwoju zawodowego• Pracę w dynamicznej, szybko rozwijającej się firmieJeśli cechuje Cię samodzielność i zaangażowanie, odezwij się do nas. Wyślij swoje zgłoszenie za pośrednictwem OLX. Twoja aplikacja powinna zawierać: • CV*, mile widziane ze zdjęciem• Informację, kiedy mógłbyś zacząć pracę• Oczekiwane wynagrodzenie w zależności od etatu• Mile widziany krótki filmik z przedstawieniem swojej osoby  Jesteśmy pracodawcą oferującym równe szanse i ceniącym różnorodność. Nie dyskryminujemy ze względu na rasę, religię, kolor skóry, pochodzenie, płeć, orientację seksualną, wiek, stan cywilny lub niepełnosprawność.*Twoje CV powinno zawierać klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TROBOLO® Polska Sp. z o.o. w celu rozpatrzenia mojej aplikacji.

Asystent ds. Księgowości
Asystent ds. Księgowości
Mikołów 30+ kilka dni temu

Firma JFK Group z siedzibą w Mikołowie z branży stalowej (produkcyjno – handlowa) zatrudni na stanowisko: Asystent ds. KsięgowościZAKRES OBOWIĄZKÓW:-wprowadzanie dokumentów do systemu finansowego- bieżąca współpraca z biurem Księgowo-Podatkowym firmy-bieżąca pomoc w pracach księgowo-administracyjnych- sporządzanie raportów, pilnowanie rozrachunkówWYMAGANIA:-status studenta ( z kierunków finanse i rachunkowość lub pokrewne)-chęci do pracy, zaangażowanie-obsługa pakietu MS OfficeOFERUJEMY:- możliwość nauki i rozwoju w zakresie Księgowości, z docelowym zatrudnieniem na stanowisku Księgowej w naszej firmie, lub współpracującej z nami Kancelarii Księgowo-Podatkowej z Chorzowa- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania- spokojną pracę, elastyczne godziny pracy - stabilne zatrudnienieWięcej informacji o naszej firmie znajdą Państwo pod adresem internetowym: www.jfkgroup.plW przypadku zainteresowania prosimy o przesyłanie CV, kontakt e-mailowy, lub kontakt telefoniczny.Prosimy o zamieszczenie klauzuli:Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu oraz załączonych plikach (CV lub list motywacyjny), a także we wszystkich zgromadzonych materiałach pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i kolejnych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez JFK Group Fabian Kowalczyk.Jednocześnie oświadczam, że zostałam poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne. Treść klauzuli poufności jest dostępna na: https://www.jfkgroup.pl/tqm-polityka-prywatnosci/

Asystentka / Asystent w dziale Księgowości
Asystentka / Asystent w dziale Księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, lidera w branży Nieruchomości poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ ki ds. Księgowości. Dana osoba będzie miała okazję szkolić się, zdobywać doświadczenie zawodowe w obszarze finansów, a także rozwijać się w międzynarodowej firmie. Idealny/ a kandydat/ ka jest podczas studiów zaocznych z obszaru finansów/ księgowości/ ekonomii oraz posługuje się językiem angielskim na poziomie dobrym. Praca w pełnym wymiarze od poniedziałku do piątku. Firma zapewnia stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pełen pakiet benefitów. ASYSTENT/ KA DS. KSIĘGOWOŚCI Zadania: Wprowadzanie płatności do systemu bankowości internetowej; Wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowego; Rejestracja faktur zakupu w elektronicznym systemie zatwierdzania; Praca z dokumentacją finansową. Wymagania: Wiedza finansowo - księgowa; Komunikatywna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie); Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy; Proaktywność; Samodzielność; Bardzo dobra organizacja pracy; Skrupulatność. Oferujemy: Umowę o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie + pakiet socjalny Pracę w gronie profesjonalistów w międzynarodowej organizacji.

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Plewiska 30+ kilka dni temu

Biuro Rekrutacji Mobilny HR Ewa Gradys (wpis KRAZ: 18796) dla naszego Klienta – biura rachunkowego poszukujemy kandydatów zainteresowanych stanowiskiem: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Lokalizacja: Plewiska Zakres obowiązków: - Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i korespondencji, - Weryfikacja dokumentów i ich kontrola pod względem formalno-rachunkowym, - Zapewnienie należytego przechowywania dokumentów, - Wsparcie działu księgowego w bieżących pracach. Wymagamy: - Nie wymagamy doświadczenia – przeszkolimy Cię! - Wykształcenie wyższe: Księgowość, Finanse, Rachunkowość i pokrewne, - Mile widziana znajomość programów do księgowania, - Dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office, - Rzetelności, zaangażowania i skrupulatności. W zamian chcemy zaoferować: - Prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - Prace od poniedziałku do piątku – ok. 80 godzin w miesiącu to TY wybierasz sobie sam/a -kiedy i w jakich godzinach chcesz pracować! - Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, - Pełne przeszkolenie, wdrożenie do pracy, możliwość zdobycia doświadczenia i wiedzy.

Asystent w dziale księgowości
Asystent w dziale księgowości
Wieliczka 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent w dziale księgowości Szukamy osoby powyżej 30 roku życia, zamieszkującej powiat WIELICKI. Miejsce pracy: Kraków, ul. Królewska Umowa na okres próbny 3 miesiące w formie stażu zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Po zakończeniu stażu zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę na umowę o pracę. Wymagania: - wiek powyżej 30 roku życia - ZAMIESZKANIE NA TERENIE POWIATU WIELICKIEGO - wykształcenie średnie - znajomość MS Office - umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista - samodzielność, dokładność i terminowość Zakres obowiązków: - Przepisywanie pism, przygotowanie zestawień i obliczeń - Wprowadzanie faktur do rejestru VAT. - Czynności pomocnicze dla Księgowej (m.in. podczas naliczania wynagrodzeń). - Obsługa programu księgowego. - Dbanie o utrzymanie czystości w biurze. - Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi stażysta ma styczność oraz odpowiednie ich zabezpieczenie. - Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka. - Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Asystent ds kadr i księgowości
Asystent ds kadr i księgowości
30+ kilka dni temu

Firma budowlana z siedzibą w Strumieniu poszukuje osoby na stanowisko asystent ds kadr i księgowości ( umowa na zastępstwo )ZAKRES OBOWIĄZKÓW:obsługa kadrowa pracowników ( prowadzenie teczek pracowniczych, przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników, pilnowanie dokumentacji związanej z badaniami lekarskimi oraz szkoleniami BHP , obsługa ZUS PUE ,portal praca.gov.pl itd. )obsługa księgowa firmy ( wystawianie faktur sprzedażowych , weryfikacja faktur zakupowych ,wystawianie kompensat, potwierdzanie sald kontrahentom, tworzenie różnego rodzaju raportów i zestawień itd. )bieżąca obsługa sekretariatu (przyjmowanie dokumentów i ich weryfikacja, odbieranie telefonów,maili,pisanie pism, obsługa poczty oraz jej wysyłka, obsługa platformy ePUAP itd)Wymagania:Znajomość podstaw księgowości, kadr i płacZnajomość obsługi komputera w zakresie MS OfficeWykształcenie minimum średnie, mile widzialne wyższe kierunek Finanse i RachunkowośćRzetelność, sumienność, systematyczność, obowiązkowośćChęci do pracy, dalszego rozwoju i pogłębiania wiedzy zawodowejPrawo jazdy kat BOferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracęElastyczny czas pracyPraca w klimatyzowanym biurzeMożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegoProsimy o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX

Junior Accountant / Asystent ds. księgowości
Junior Accountant / Asystent ds. księgowości
Łódź 5 dni plecy

Taxteam Sp. z. o. o specjalizujące się w obsłudze MŚP w zakresie outsourcingu procesów finansowych - zarządzania finansami, controlingu, profesjonalnej obsłudze księgowej i kadrowo-płacowej. Rośniemy i rozwijamy się, dlatego chcielibyśmy zaprosić do zespołu kolejną osobę na stanowisko: Junior Accountant / Asystent ds. księgowości / Praca dla studenta Miejsce pracy: Łódź Oferta dla dynamicznych młodych osób, którzy chcą zdobywać doświadczenie i poszerzać swoją wiedzę oraz horyzonty. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i chcesz rozwijać się w dziale księgowości, dołącz do naszego Zespołu! Najważniejsza jest dla nas Twoja chęć do pracy i ukierunkowanie na rozwój w dziedzinie finansów. Czym się zajmuje osoba na tym stanowisku? • kompletowaniu, dekretowaniu i księgowaniu dowodów księgowych (faktur, rachunków, wyciągów bankowych, raportów kasowych i innych dokumentów księgowych) zgodnie z przyjętymi zasadami polityki rachunkowości, • uzgadnianiu i analizie kont księgowych pod względem prawidłowości zapisów • raportowaniu w ramach powierzonych obowiązków • usprawnianiu istniejących procesów we współpracy z zespołem. Kogo szukamy? • posiadasz min. roczne doświadczenie na stanowisku młodszego specjalisty ds. księgowości, znajomość specyfiki pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem, • posiadasz wykształcenie kierunkowe / w trakcie studiów, • znajomość programu księgowego Symfonia/Enova będzie dodatkowym atutem • charakteryzuje Cię umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, dobra organizacja własnej pracy, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów • chcesz rozwijać doświadczenie w księgowości. Co oferujemy? • stabilne warunki zatrudnienia • ciągły rozwój osobisty poprzez dostęp do fachowej literatury, szkolenia • pracę w prężnie rozwijającej się firmie z ambitnym, doświadczonym zespołem • bardzo dobre warunki i narzędzia pracy oraz pozytywną energię w zespole

Asystent działu księgowości
Asystent działu księgowości
Przodkowo 30+ kilka dni temu

Asystent działu księgowości Dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, Prowadzenie ewidencji dokumentów bankowych i kasowych oraz uzgodnień sald, Kontrola poprawności dokonywanych zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald rozrachunków, Współpraca w zakresie terminowego sporządzania sprawozdań finansowych, JPK oraz innych raportów okresowych, Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych i bezgotówkowych oraz fiskalizacja wszelkich transakcji kasowych, Wymagania: • Znajomość obsługi programu ENOVA 365 • znajomość zasad księgowania i przepisów podatkowych, • skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie, • dobra organizacja pracy, • mile widziane osoby z doświadczeniem w branży budowlanej. Oferujemy pracę: • w miłej atmosferze, • w prężnie rozwijającej się firmie, • z atrakcyjnym wynagrodzeniem. CV proszę wysyłać na adres mailowy: @ Poniżej podajemy informacje o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO: Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Bau-form Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Przodkowie (83-304) ul. Za strumykiem 12. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia i administrowania bieżącego procesu rekrutacji, a w przypadku udzielenie odrębnej zgody – także w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji. Udostępnienie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do celów rekrutacji. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest Pani/Pana zgoda (art.6 ust. 1 lit. a) RODO). Informujemy o przysługującym Pani/Panu w każdym czasie prawie do: żądania w każdym czasie dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych oraz prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego jeśli dane będą przetwarzane z naruszeniem przepisów prawa. Dostęp do danych będą mieć wspólnicy i upoważnieni współpracownicy Administratora zaangażowani w proces rekrutacji. Dane będą przetwarzane do czasu odwołania którejkolwiek ze zgód. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli o treści: Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bau-form spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. (83-304 Przodkowo, ul. Za strumykiem 12) moich dobrowolnie podanych danych osobowych w celu przeprowadzenia i administrowania procesu rekrutacji w związku z ogłoszeniem, na które aplikuje; A w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w CV dodatkowej klauzuli o treści: Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia i administrowania przyszłymi procesami rekrutacji. BAU-FORM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - jesteśmy firmą z kadrą pracowniczą po- siadającą wieloletnie doświadczenie w zakresie szalunków i rusztowań. Oferujemy sprzęt, który spełnia naj- wyższe wymagania. Prowadzimy także profesjonalne doradztwo techniczne w zakresie optymalnego i pra- widłowego wykorzystania sprzętu. Naszym klientom proponujemy zawsze najkorzystniejsze rozwiązania.

Asystent w dziale księgowości
Asystent w dziale księgowości
Wrocław 30+ kilka dni temu

Niden Team Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko: Asystent w dziale księgowości Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu oraz ich weryfikacja, archiwizowanie i segregowanie dokumentów, obsługa programu księgowego, dbałość o prawidłowy obieg korespondencji wewnątrz organizacji, współpraca z pozostałymi działami firmy. Oczekiwania: mile widziany status ucznia lub studenta (tryb zaoczny), mile widziane wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość, ekonomia - również w trakcie nauki), zdolność szybkiego uczenia się, bardzo dobra znajomość programu excel, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, stawkę 18,30 zł/godz brutto, możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Proszę o zawarcie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Niden Team Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Pieszyckiej 18, nr rej Agencji 16013. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres iod(at)nidenpl.

Asystent działu księgowości
Asystent działu księgowości
Rybnik 30+ kilka dni temu

INNPRO to młoda, wyjątkowo szybko rozwijająca się firma działająca na rynku dystrybucji nowoczesnych technologii. W naszej ofercie znajdują się takie marki jak: DJI, Blitzwolf, Boradlink, PolarPro, GameSir, Hubsan i wiele, wiele innych. Asystent działu księgowości Zakres obowiązków: - Wprowadzanie faktur zakupowych,- Wystawianie faktur sprzedażowych,- Przygotowywanie zestawień,- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego,- Rozliczanie dokumentów,- Przygotowywanie kompensat,- Potwierdzanie korekt.  Czego od Ciebie będziemy wymagać? Naszym priorytetem jest praca z osobami, które są ambitne, sumienne, samodzielne i kreatywne. Jeśli posiadasz te cechy to jest bardzo duża szansa, że się u nas odnajdziesz. Oprócz w/w cech wymagana jest, b.dobra obsługa komputera, znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rok. Co zapewniamy? Oprócz adekwatnych do umiejętności i doświadczenia wynagrodzenia zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego w szybkim tempie. Ponadto oferujemy pracę w atrakcyjnym wymiarze czasowym umowę o pracę i wiele więcej. Reasumując, jeśli jesteś osobą lubiącą wyzwania, sprawnie poruszasz się w Internecie i ambitnie podchodzisz do życia zawodowego, to z pewnością się u nas odnajdziesz! :) Więcej o nas znajdziesz na: ars-online.plinnpro.plhttps://www.facebook.com/DJI.ARS Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Kandydatów Administratorem Państwa danych osobowych zawartych w CV będzie Robert Błędowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Innpro Robert Błędowski z siedzibą w Rybniku, NIP 642 - pokaż numer telefonu - 7, REGON: 243 - pokaż numer telefonu - , z siedzibą przy ul. Błażeja Stolarskiego 1, 44-218 Rybnik („Administrator”). Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności w celu oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydatów oraz wyboru odpowiedniej osoby do pracy na tym stanowisku i zawarcia z nią umowy, na podstawie Art. 6 ust. 1 pkt (b) Ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych 2016/679 w zw. z art. 22(1) Kodeksu pracy. Państwa dane będą przechowywane do końca procesu rekrutacji na wybrane stanowisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Administrator nie przekazuje danych podmiotom trzecim. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz - jeśli zachodzą okoliczności przewidziane prawem - prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Mają Państwo również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego w sprawie przetwarzania danych osobowych przez Administratora, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu wykonania tych praw oraz w razie jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych, prosimy o kontakt z nami na adres email podany na portalu.

Asystent działu księgowości - Pantos
Asystent działu księgowości - Pantos
Warszawa 30+ kilka dni temu

Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. zajmuje się międzynarodową spedycją lotniczą, morską, lądową, kolejową, magazynowaniem oraz dystrybucją towarów. Zapewniamy kompleksową obsługę logistyczną około 2500 klientom w różnych branżach. Poszukujemy ambitnych osób mających doświadczenie w transporcie, spedycji, gotowych do ścisłej współpracy z fabrykami i centrami dystrybucyjnymi zarządzanymi przez firmę Pantos w Polsce jak i w Europie.  Praca u nas to przede wszystkim wiedza i możliwości. Nasz zespół tworzą ludzie z różnym doświadczeniem zawodowym, wywodzący się z różnych branż. Uczymy się, zdobywamy wiedzę i umiejętności. Realizujemy się w pracy.  Asystent działu księgowościMiejsce pracy: WarszawaRodzaj umowy: umowa zlecenie  Twoje zadania:wsparcie Działu Księgowości w bieżących zadaniacharchiwizacja dokumentówobsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawień Dołącz do nas jeśli:jesteś studentem na kierunku: finanse, rachunkowość, ekonomia, administracjadobra znajomość języka angielskiego ułatwi Ci wykonywanie zadańdobrze posługujesz się MS Officecenisz zaangażowanie, skrupulatność, dociekliwośćpierwsze doświadczenie w dziale księgowości / finansów będzie Twoim atutemchcesz się rozwijać i zdobywać wiedzę i doświadczenie Oprócz przyjaznej atmosfery oferujemy:możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwojupracę w profesjonalnym, stabilnym i przyjaznym zespolepracę w międzynarodowym środowisku, udział w ciekawych projektachpracę w oparciu o umowę zlecenieProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Działkowa 121C, moich danych osobowych niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przeze mnie danych innych niż wymagane przepisami prawa jest dobrowolne. Wiem, że w każdym czasie mogę cofnąć swoją zgodę”Informujemy, że Administratorem danych jest Pantos Logistics Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Działkowa 121C. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Asystent/Asystentka ds. księgowości
Asystent/Asystentka ds. księgowości
Niemce 30+ kilka dni temu

Varroc Lighting Systems to czołowy producent systemów oświetlenia zewnętrznego następnej generacji oraz elektroniki sterującej pojazdem dla przemysłu motoryzacyjnego. Jesteśmy kluczowym członkiem producentów komponentów samochodowych w Grupie Varroc. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/Asystentka ds. księgowości Miejsce pracy: Niemce k. Lublina Zakres obowiązków: · Wsparcie procesu wystawiania faktur · Wsparcie działu w codziennych aktywnościach (skany, archiwizacja dokumentacji korespondencja) · Wsparcie w przyjęciu środków trwałych, w związku z realizacją nowych projektów · Realizacją innych zadań zleconych przez przełożonego Wymagania: · Preferowany status studenta studiów pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku:finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne · Preferowane doświadczenie w księgowości · Preferowane wykształcenie kierunkowe z zakresu: finanse/rachunkowość/ekonomia lub pokrewne · Znajomość pakietu MS Office · Umiejętność analitycznego myślenia oraz skrupulatność · Umiejętność pracy w zespole Co możemy Ci zaoferować: · Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie · Wymiar czasu pracy - preferowany pełen etat lub godziny do ustalenia · Zdobywanie praktycznej wiedzy w dziale księgowym w międzynarodowej firmie; · Możliwość nauki od profesjonalistów; · Możliwość zdobycia doświadczenia oraz umiejętności międzynarodowej firmie; · Przyjazną atmosferę. Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie aktualnego CV Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Varroc Lighting Systems (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Varroc Lighting Systems danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Starszy Asystent ds. Księgowości
Starszy Asystent ds. Księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Finance Care Sp.z o.o. Specjalizujemy się w świadczeniu usług outsourcingowych na rzecz banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Spółka działa od 1999 r., a wśród jej Klientów znajdują się wiodące instytucje finansowe. Finance Care posiada doskonałą znajomość kultur organizacyjnych sektora finansowego, konsekwentnie wdraża politykę jakości usług, wykorzystuje nowe technologie jako wsparcie systemów zarządczych i komunikacji z Klientem.          Starszy Asystent ds. Księgowości   Miejsce pracy: Warszawa, Postępu 18TBPSKWymagania:Wykształcenie w kierunku Rachunkowości lub studia w toku;Umiejętność analitycznego myślenia;Umiejętność poszukiwania rozwiązań;Dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych;Znajomość zaawansowanych technik zestawiania danych będzie dodatkowym atutem;Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;Wytrwałość, sumienność, komunikatywność i otwartość na problemy; Zakres czynności:Minimum 2 letnie doświadczenie pracy w księgowości;Dobra znajomość pracy na rozrachunkach;Znajomość LEO (nie jest to warunek konieczny);Znajomość Excela w stopniu średniozaawansowanym; Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (umowa na czas zastępstwa);szkolenia wdrażające;pakiet benefitów pozapłacowych;pracę w renomowanej firmie z branży finansowej;jasną ścieżkę kariery; Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Finance Care Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD financecare.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 

Asystent/ka Działu Księgowości Ford Auto Nobile
Asystent/ka Działu Księgowości Ford Auto Nobile
Warszawa 30+ kilka dni temu

Auto Nobile – Autoryzowany dealer Forda poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Asystent/ka Działu Księgowości  Miejsce pracy: salon Forda - Warszawa, ul. Płowiecka 62Główne obszary zadań:• wykonywanie prostych prac księgowych na zlecenie przełożonego• bieżące wsparcie Działu Księgowości• księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu• rozliczenia gotówkowe• wprowadzanie wyciągów bankowych• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowychOczekiwania od kandydata:• znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) • dyspozycyjność do pracy zmianowej  • dobra znajomość obsługi komputera • odpowiedzialność• uczciwość• rzetelność i skrupulatność • wysoka kultura osobista• nienaganna aparycja Oferujemy:• szansę rozpoczęcia kariery zawodowej w Dziale Księgowości• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze księgowości• przyjazne środowisko pracy • pakiet medyczny• pakiet sportowyProsimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.  

Asystent/ka w dziale księgowości
Asystent/ka w dziale księgowości
Wrocław 30+ kilka dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:  Asystent/ka w dziale księgowości Zakres obowiązków • Skanowanie dokumentów • Drobne prace księgowe • Wsparcie pracowników działu w bieżących zadaniach Oczekiwania • Student/-tka studiów zaocznych lub absolwent/-ka • Bardzo dobra organizacja pracy • Otwarta i przyjazna osobowość • Wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej Mile widziane: • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (np.: finanse, rachunkowość) lub w trakcie studiów Oferta • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 3400 zł brutto • Pakiet benefitów (karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna) • Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00 • Praca w przyjaznej atmosferze Numer ref.: ADK/018/ABE Oferta dotyczy pracy tymczasowej

Asystent/ka w dziale księgowości (studenci)
Asystent/ka w dziale księgowości (studenci)
Katowice 30+ kilka dni temu

Jesteś studentem 3-5 roku na kierunku związanym z rachunkowością? Dołącz do naszego zespołu! Firma ACS rekrutuje studentów na stanowisko „Asystent w dziale księgowości” ze znajomością języka angielskiego do biura w Katowicach. Szukamy osoby otwartej, komunikatywnej, z umiejętnością organizacji pracy własnej. Zakres obowiązków:*weryfikacja i ewidencja dokumentów,*wprowadzanie danych do systemu księgowego,*wsparcie pracowników działu w bieżących działaniach oraz realizacja powierzonych zadań.Wymagania:*znajomość ustawy o rachunkowości,*język angielski na poziomie komunikatywnym,*znajomość ustawy o VAT oraz CIT będzie dodatkowym atutem,*znajomość EXCELCo oferujemy:* Możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie rachunkowości,* Pracę w zgranym zespole nastawionym na rozwój,* Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,* Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu w dogodnej lokalizacji w centrum Katowic,* Pakiet benefitów.

Asystent/ka w dziale księgowości (studenci)
Asystent/ka w dziale księgowości (studenci)
Katowice 30+ kilka dni temu

Jesteś studentem 3-5 roku na kierunku związanym z rachunkowością? Dołącz do naszego zespołu! Firma ACS rekrutuje studentów na stanowisko „Asystent w dziale księgowości” ze znajomością języka angielskiego do biura w Katowicach. Szukamy osoby otwartej, komunikatywnej, z umiejętnością organizacji pracy własnej. Zakres obowiązków: *weryfikacja i ewidencja dokumentów, *wprowadzanie danych do systemu księgowego, *wsparcie pracowników działu w bieżących działaniach oraz realizacja powierzonych zadań. Wymagania: *znajomość ustawy o rachunkowości, *język angielski na poziomie komunikatywnym, *znajomość ustawy o VAT oraz CIT będzie dodatkowym atutem, *znajomość EXCEL Co oferujemy: * Możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie rachunkowości, * Pracę w zgranym zespole nastawionym na rozwój, * Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, * Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu w dogodnej lokalizacji w centrum Katowic, * Pakiet benefitów.

Asystent/Asystentka ds. księgowości - Żyrardów
Asystent/Asystentka ds. księgowości - Żyrardów
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Szukasz nowych wyzwań? Zostań Asystentem/Asystentką ds. księgowości w Zaufanym Księgowym i rozwijaj się razem z nami! Co nas wyróżnia?Praca w Zaufanym Księgowym to kontakt z najnowszymi innowacjami technologicznymi w dziedzinie szeroko pojętej księgowości. Sprzeciwiamy się stereotypom mówiącym o nudnej pracy poprzez ciągłe wyzwania zawodowe i doskonalenie kompetencji naszych pracowników. Jako stabilny pracodawca oferujemy doskonałe warunki pracy już od 2012 roku. Miejsce Pracy: ŻyrardówZadania nowego Asystenta/Asystentki ds. księgowości: ·      wsparcie we wprowadzaniu dokumentów księgowych do systemów SALDEOSMART oraz COMARCH ERP OPTIMA·      wsparcie w sporządzaniu deklaracji podatkowych takich jak VAT, CIT itp.·      wsparcie w sporządzaniu raportów miesięcznych·      wsparcie w sporządzaniu sprawozdań statystycznych·      wsparcie w sporządzaniu raportów na potrzeby klientów biura rachunkowego·      współpraca z działem kadrowym·      kontrolowanie wprowadzanych danych·      przechowywanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisamiOd kandydatów oczekujemy: ·      zaangażowania i rozwoju w obszarze księgowości ·      umiejętności analitycznego myślenia, zaangażowania, systematyczności oraz skrupulatności  ·      umiejętności pracy w zespole ·      właściwej organizacja pracy własnej·      bardzo dobrej znajomość obsługi komputera, pakietu MS OfficeOferujemy:·      atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności ·      wsparcie firmy w realizacji osobistych projektów rozwojowych ·      elastyczne podejście do czasu pracy·      interesującą pracę w zespole profesjonalistów w dynamicznie rozwijającej się firmie·      wiele wyzwań i możliwości rozwoju Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym w języku polskim wraz z klauzulą informacyjną (patrz poniżej) najpóźniej do 15.03.2021. Prosimy o przesłanie w aplikacji o pracę informacji o oczekiwanym wynagrodzeniu. Zgłoś się do nas i zobacz co możemy wspólnie osiągnąć. Zostań ekspertem w dziedzinie księgowości.KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem Państwa danych osobowych, jest ZAUFANY KSIĘGOWY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w miejscowości Żyrardów (adres: 96-300 Żyrardów, ulica 1 Maja nr 21, lok. 1B1, REGON: 147423494, NIP: 8381847311), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000523783.Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji stanowisko na stanowisko Asystent/Asystentka ds. księgowości (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).Podanie danych wynika z przepisów prawa pracy, tj. w szczególności art. 221 Kodeksu pracy.Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby zaangażowane w proces rekrutacji w ZAUFANY KSIĘGOWY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Przetwarzane dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.Aplikacje kandydatów nierozpatrzone pozytywnie w procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 3 miesięcy. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.Pani/Pana dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.Posiada Pani/Pana prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Administratora z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Asystent/ka ds. księgowości na zastępstwo
Asystent/ka ds. księgowości na zastępstwo
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma ELEKTRO MASTERS działająca w branży OZE poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta/ki ds. księgowościZakres obowiązków:Wystawianie i przekazywanie do płatności faktur sprzedażowych;Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości;Rozliczanie wyciągów bankowych;Bieżące rozliczanie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami;Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;Prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie min. średnie (preferowane: finanse i rachunkowość, księgowość, ekonomia);Mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt GT;Praktyczna umiejętność korzystania z komputera i pakietu MS Office;Umiejętność analitycznego myślenia;Skrupulatność, sumienność, cierpliwość;Umiejętność efektywnego planowania czasu pracy, terminowość;Odpowiedzialność za powierzone zadania.Oferujemy:Umowę o pracę na zastępstwo;Pracę w młodym, dynamicznym zespole;Pracę w godzinach od 7-15;Kartę Multisport;Na podstawie polskich i wspólnotowych przepisów o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych przeze mnie w CV w procesie rekrutacji na stanowisko Asystent/ka ds. Księgowości, prowadzonej przez ELEKTRO MASTERS Sp. z o.o., Spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie, wyłącznie w związku z tą rekrutacją. Oświadczam, że: (1) dane podaję dobrowolnie, (2) poinformowano mnie o przysługującym mi prawie dostępu do moich danych, ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie lub żądania ich usunięcia.

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, światowego lidera w pomiarach gęstości i stężeń, zawartości dwutlenku węgla oraz w zakresie reometrii i charakterystyki materiałów, producenta specjalistycznych urządzeń pomiarowych dla przemysłu, uczelni oraz instytutów badawczych, do siedziby w Warszawie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent/ka ds. KsięgowościMiejsce pracy: Warszawa Twoje zadania:·        Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu SAP·        Bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym·        Wsparcie księgowego w bieżącej pracy·        Prowadzenie i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami·        Wykonywanie podstawowych czynności księgowo-administracyjnychNasze wymagania:·        Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego·        Mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości·        Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem·        Komunikatywna znajomość języka angielskiego·        Chęć doskonalenia swoich umiejętności, ponieważ stanowisko ma charakter rozwojowy ·        Bardzo dobra organizacja pracy·        Rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań·        Mile widziany status studenta IV-V roku (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia)Oferujemy:·        Zatrudnienie na część etatu, z możliwością rozwoju ·        Możliwość rozwoju kwalifikacji ·        Przyjazną atmosferę pracy, elastyczny czas pracy·        Pakiet ubezpieczeniowy·        Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętnościOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o aplikowanie wraz ze zgodą o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę rekrutacje.com.pl w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".    

Asystent/tka księgowości - student/tka
Asystent/tka księgowości - student/tka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijająca się firma z dziedzinie: Generalnego Wykonawstwa. - Budownictwo.Poszukujemy na stanowisko; ASYSTENT/TKA KSIĘGOWOŚCIMiejsce pracy; ul. Radzymińska, WarszawaOFERTY PROSZĘ PRZESYŁAĆ DO 20.06.2021 Zakres prac;·      Wprowadzanie dokumentów księgowych (zakup, sprzedaż -dekretacja na poszczególnych kontach)·      Weryfikacja poprawności zapisów kosztów na kontach księgowych, uzgadnianie kont.·      Dbałość o stan dokumentów·      Wsparcie działu księgowego w realizacji bieżących potrzeb  Wymagania;·      Student/ka w zakresie finansów/rachunkowość/księgowość·      znajomość zagadnień w zakresu księgowości·      chęć rozwoju i poszerzania wiedzy·      komunikatywność, otwartość i skrupulatność·      umiejętność pod presją pracyOferujemy:·       możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego ·       szkolenie w zakresu wprowadzania dokumentów księgowych do systemu księgowego ·       umowa zlecenia (½ etapu z możliwością zwiększenia etatu)·       elastyczne godz pracy od pon-pt 9-17 (praca 2 lub 3 razy w tygodniu)·       przyjazna atmosfera pracy·        wynagrodzenie 20zł/h Osoby zainteresowane proszone są do przesłania CV wraz ze zdjęciem i dołączeniem klauzuli poufności. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - j. niemiecki
Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - j. niemiecki
Poznań 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - j. niemiecki Twoja praca będzie polegać na: • Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentów • Weryfikacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą procedurą • Weryfikacji danych dostawców w systemach księgowych • Kontakcie z dostawcami: obsługa zapytań telefonicznych oraz mailowych, wyjaśnianie kwestii dotyczących płatności, potwierdzanie sald • Uzgodnieniu i rozliczaniu sald kont dostawców: płatności, zaliczki, faktury zablokowane do płatności, inne otwarte pozycje na kontach • Obsłudze klienta wewnętrznego: zarządzanie zapytaniami Jesteś idealnym kandydatem jeśli: • Bardzo dobrze posługujesz się językiem niemieckim • Posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego • Jesteś osobą otwartą lubiącą wyzwania • Cenisz sobie pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku • Poszukujesz pracy, w której będziesz miał możliwości rozwoju zawodowego NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA Nasz klient oferuje: • Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Szkolenia wdrażające • Konkurencyjne wynagrodzenie, pełen pakiet benefitów pozapłacowych

Asystent ds. Księgowości i Kadr
Asystent ds. Księgowości i Kadr
30+ kilka dni temu

Grupa Gaik jest Grupą Producentów OwocówNasza spółka jest położona na terenie największego w Europie zagłębia sadowniczego, jest      położona około 50 km od Warszawy.Założycielami firmy są osoby od wielu lat działające na terenie jednego z największych w Europie zagłębi sadowniczych, posiadające doświadczenie handlowe.Grupa Gaik Sp. z o.o. zatrudni osobę do pracy na stanowisku :Asystent ds. księgowości i KadrMiejsce pracy: Witalówka, PniewyOpis stanowiska / zakres obowiązków:wystawianie faktur sprzedażowych ( Eksport, Krajowe),weryfikacja i kompletowanie dokumentów towarzyszących wysyłce towarów,wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty źródłowe,przygotowywanie dokumentów, sprawozdań, protokołów,zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów,segregacja i archiwizacja dokumentów,pomoc w sprawach kadrowych i administracyjnych,bieżąca współpraca z działem produkcyjnym i magazynowym.Wymagania:wykształcenie kierunkowe: finanse, rachunkowość (lub ostatni rok studiów),znajomość przepisów podatkowych i księgowych mile widziana,umiejętność obsługi oprogramowania biurowego MS Office (w szczególności Excel - warunek konieczny).znajomości programu WF-Mag Finanse i Księgowość; 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;bardzo dobrej organizacji pracy;odpowiedzialności, sumienności, rzetelności i terminowości;mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym;Oferujemy:stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie; pracę w młodym i dynamicznym zespole;elastyczne godziny pracy (7-9) - (15-17);interesującą, pełną wyzwań pracę,stabilne warunki zatrudnienia,możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. W przypadku dołączenia do CV mojego zdjęcia, wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych wizerunkowych w związku z obecną i przyszłymi rekrutacjami. 

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Pińczów 30+ kilka dni temu

Wymagania:Wykształcenie wyższe, średnie z zakresu rachunkowości i przepisów podatkowych, bądź finansów.Znajomość ustawy o rachunkowości  i umiejętność jej stosowania w praktyce.Znajomość ustawy o VAT i CIT w praktyce.Umiejętność przygotowania deklaracji podatkowych, statystycznych.Znajomość w obszarze księgowania faktur zakupu i sprzedaży, ewidencji kosztów itp.Znajomość programu EXCEL.Główne obowiązki:Księgowanie faktur zakupowych (materiały, usługi, środki trwałe itp.).Księgowanie dokumentów wewnętrznych (noty PK, faktury wewnętrzne itp.).Księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych.Wystawianie i księgowanie faktur wewnętrznych ( WNT, WDT, Import Usług itp.).Uzgadnianie kont: materiałowych, analitycznych i syntetycznych, dotyczących majątku trwałego.Sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT UE. Sporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT.Przygotowywania zestawień do deklaracji statystycznych.Oferujemy:Umowa o pracę na czas określony dla osoby zrejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pińczowie.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.Praca w doświadczonym zespole.Merytoryczne wsparcie doradców z zakresu księgowości.Lokalizacja w centrum miasta.Możliwość przyuczenia osoby z wykształceniem ekonomicznym.

Asystent/ka księgowości
Asystent/ka księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe poszukuje osoby na stanowisko:Pracownik działu finansowo-księgowegoZakres obowiązków:• Prowadzenie KPiR• Księgowanie faktur, list płac, dokumentów magazynowych• Księgowanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie rozrachunków• Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w zusWymagania:• Podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego• Dobra znajomość pakietu Ms Office• Umiejętność rozwiązywania problemów, skrupulatność, dokładność• Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia• Dobra organizacja pracy, terminowośćOferujemy:• Możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie finansów oraz księgowości• Pracę w przyjaznej atmosferze, opartą na wysokich standardach oraz na dużej jakości w realizowaniu bieżących celów i zadańZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CVProsimy o podanie oczekiwań finansowych.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. U. Nr 133, poz.883).

Asystent działu księgowości
Asystent działu księgowości
Komorniki 30+ kilka dni temu

Mytkowski Domy Energooszczędne na poznańskim rynku budowlanym istnieje od 1997 roku. Na początku naszej działalności postanowiliśmy "Przede wszystkim jakość", tej dewizy przestrzegamy po dziś dzień. Precyzja wykonania, wysokie walory estetyczne oraz terminowość realizowanych prac przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy. W tym czasie stworzyliśmy zespół wyspecjalizowanych fachowców, który stał się gwarancją naszego profesjonalizmu. W przeciwieństwie do większości firm budowlanych posiadamy stałą ekipę fachowców, którzy budują z nami od lat. W naszej firmie nie ma miejsca dla przypadkowych podwykonawców.Mytkowski Domy Energooszczędne zatrudni pracownika na stanowisko:Asystent działu księgowościPraca stacjonarna w Komornikach pod PoznaniemPełny etatUmowa o pracę / Kontrakt B2BPoznaj zadania, które na Ciebie czekają:- Pełna księgowość wewnętrzna firmy- Segregacja dokumentów- Weryfikacja kosztów- Rozliczenie pracowników- Przygotowanie faktur do księgowości zewnętrznej- Rozwiązywanie problemów dotyczących płatnościZaaplikuj, jeśli:- Szukasz pracy długoterminowej- Jesteś rzetelny, dokładny i skrupulatny- Wiek oraz stopnie naukowe nie są dla nas ograniczeniemNasze wymagania:- Doświadczenie w księgowości/rachunkowości lub ukończenie studiów/technikum w kierunku księgowości/rachunkowości- Rzetelność, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadańZapraszam do kontaktu drogą mailową lub pod numerem 690 452 493 (Prosimy o przesłanie CV na w/w adres e-mail)- Wynagrodzenie netto:*3000zl-4000zł (okres próbny)*4500zl-5500zl (umowa na czas nieokreślony)

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Lubartów 30+ kilka dni temu

O nas: Drukarnia PEGWAN Sp. z o.o. ul. Strefowa 4 w Lubartowie, jest polską firmą poligraficzną, obecną na rynku już od 35 lat.Inwestujemy w nowoczesne technologie, które pozwalają sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów. Jesteśmy widoczni w środowisku branżowym, jednocześnie działając społecznie i charytatywnie. Cechuje nas wysoka precyzja, co utwierdza rangę naszego hasła:„Trzymamy się „etykiety”… W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:Asystent ds. księgowości Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:  pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości firmy,wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentacji pod względem ich rodzaju,sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami,stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych z uwzględnieniem zmieniających się przepisów prawa rachunkowego i podatkowego. Zatrudnionej osobie oferujemy:umowę o pracę na pełny etat,atrakcyjne wynagrodzenie,partnerską atmosferę pracy. Idealny kandydat jest osobą: posiadającą doświadczenie na podobnym stanowisku, szukającą stabilizacji w życiu zawodowym w nowoczesnej firmie,dyspozycyjną, sumienną. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest: Drukarnia PEGWAN Sp. z o.o. z siedzibą w Lubartowie przy ul. Strefowej 4, 21-100 Lubartów. 2. Podane przez Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) przetwarzane będą w celu prowadzonego procesu rekrutacji. 3. Inne dane: dane do kontaktu-adres, e-mail, numer telefonu oraz szczególne kategorie danych osobowych przetwarzane będą na podstawie Państwa zgody – art. 6 ust lit a. RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.W tytule maila należy wpisać „Odwołanie zgody”.4. Dane będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji oraz przez 6 miesięcy od jej zakończenia.5. Mają Państwo prawo: dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do usunięcia, prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Asystent/ka księgowości
Asystent/ka księgowości
30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe poszukuje osoby na stanowisko:Pracownik działu finansowo-księgowegoZakres obowiązków:• Prowadzenie KPiR• Księgowanie faktur, list płac, dokumentów magazynowych• Księgowanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie rozrachunków• Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w zus, składanie deklaracji rozliczeniowych Wymagania:• Podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego• Dobra znajomość pakietu Ms Office• Umiejętność rozwiązywania problemów, skrupulatność, dokładność• Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia• Dobra organizacja pracy, terminowośćOferujemy:• Możliwość zdobycia doświadczenia w dziedzinie finansów oraz księgowości• Pracę w przyjaznej atmosferze, opartą na wysokich standardach oraz na dużej jakości w realizowaniu bieżących celów i zadańZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@silverwing.plProsimy o podanie oczekiwań finansowych.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. U. Nr 133, poz.883).

Asystent Działu Księgowości
Asystent Działu Księgowości
Zabrze 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy zatrudnimy osobę na stanowisku Asystenta Działu Księgowości.Zadania:·       świadczenie pomocy administracyjnej·       wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy·       pomoc w formalno – rachunkowej kontroli dokumentów księgowych·       wprowadzanie danych do systemu księgowego·       sporządzanie zestawień i raportów w programie ExcelNasze oczekiwania:·       wykształcenie kierunkowe policealne lub wyższe (finanse, rachunkowość),·       2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku·       znajomość systemów księgowych,·       mile widziana znajomość oprogramowania ERP OPTIMA·       dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności MS Excel·       odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków,·       samodzielność, uczciwość, komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz pozytywne nastawienie·       zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań·       mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku·       posiadanie stopnia niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem (jedna z naszych spółek prowadzi działalność w formie NGO)Oferujemy:·       stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od początku zatrudnienia.·       cele rozwojowe, wsparcie kolegów i przełożonych.·       stałą możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach. Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV, można skorzystać z naszej strony internetowej: solid-partner.plPrzesyłając CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Solid Partner Księgowość Sp. z o.o. z siedzibą, ul. Walerego Sławka 30/23, 40-833 Katowice danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Solid Partner Księgowość Sp. z o.o. zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.” 

Asystent Działu Księgowości
Asystent Działu Księgowości
30+ kilka dni temu

Firma Usługi Transportowe Ryszard Sobański od 30 lat świadczy usługi transportu drogowego oraz spedycji w Polsce i Europie. Tym, co wyróżnia markę Sobanscy spośród konkurencji jest szczególna dbałość o powierzone ładunki i środowisko naturalne oraz nowoczesne technologie. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta Działu Księgowości w siedzibie firmy w Wielkiej Wsi koło Główczyc.Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej sobanscy.euZADANIA- wprowadzanie danych do systemu teleinformatycznego (faktur zakupu)- aktywny udział w procesie zamykania miesiąca- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- wsparcie administracyjne Działu Księgowości- archiwizacja dokumentacji księgowejWYMAGANIA- wykształcenia o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość)- znajomość zasad podatkowych (VAT/CIT)- mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office - dyspozycyjności i zaangażowania- skrupulatności i dokładnościOFERUJEMY- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w nowocześnie zarządzanej i dynamicznie rozwijającej się firmie- szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego- przyjazną atmosferę w zgranym zespole- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Asystent Działu Księgowości
Asystent Działu Księgowości
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Grupa EKOINBUD z siedzibą w Gdańsku - Kokoszkach świadczy usługi budowlane zarówno w technologiach tradycyjnych, jak i w nowoczesnych technologiach energooszczędnych. Jesteśmy również producentem prefabrykowanych domów oraz budynków użyteczności publicznej pod marką ECOLOGIQ. Jesteśmy ubiegłorocznym laureatem konkursu „Projekt z klimatem” ogłoszonego przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska, gdzie zwyciężyliśmy w kategorii Energooszczędne Obiekty Użyteczności Publicznej. Do naszego Pionu Finansowo-Administracyjnego poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCIMiejsce pracy: Gdańsk - Kokoszki  Jeżeli jesteś osobą, która:·        ma podstawową wiedzę w zakresie zagadnień księgowych i rachunkowości·        jest na początku swojej ścieżki kariery i chce budować ją w oparciu o wiedzę i umiejętności w obszarze finansowo - księgowym·        swobodnie posługuje się programami pakietu MS Office, a w szczególności programem Excel w stopniu umożliwiającym sortowanie danych, przygotowywanie tabel i tworzenie zestawień·        jest skrupulatna i umie organizować pracę własną·        posiada prawo jazdy kat. B  to zapraszamy do naszego zespołu!  W naszej firmie osoba na tym stanowisku odpowiada za: ·        weryfikację, skanowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego oraz archiwizację papierowych dowodów księgowych·        przygotowywanie przelewów wychodzących na podstawie otrzymanych dyspozycji·        monitorowanie należności i zobowiązań, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami·        rozliczanie krajowych delegacji służbowych·        sporządzanie raportów i zestawień finansowych w programie Excel·        wsparcie pracowników działu finansowo-księgowego przy realizacji bieżących zadań  Oferujemy:·        pracę w branży budownictwa prefabrykowanego, na które popyt systematycznie rośnie,·        zatrudnienie w formie umowy o pracę,·        grupowe ubezpieczenie na życie,·        program wdrożenia do pracy na stanowisku,·        komfortowe i nowoczesne miejsce pracy,·        możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo – księgowym. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie następującego oświadczenia:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez EKOINBUD Sp. z o.o, zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych, a w szczególności mojego wizerunku na potrzeby procesu rekrutacji, na który aplikuję oraz przyszłych rekrutacji. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz. 926 ze zm.) dla potrzeb rekrutacyjnych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Administratorem danych osobowych zebranych w aplikacji jest EKOINBUD Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku 80-298 przy ul. Geodetów 29. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., nr 101 poz. 926 ze zm.) dla potrzeb rekrutacyjnych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rozpatrzenia aplikacji. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/a aplikacji. Jeżeli nie wyraża Pan/i takiej zgody, prosimy nie wysyłać swojego CV. Wysyłając dokumenty aplikacyjne oświadcza Pan/i, że podane dane są kompletne, zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Dziękujemy za zainteresowanie ofertami pracy w FB EKOINBUD Sp. z o.o. Sp. K. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.  

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Opole 30+ kilka dni temu

PKF BPO Consult jest częścią Grupy PKF Polska. PKF jest polską firmą należącą do międzynarodowej sieci PKF International. W ramach spółki realizujemy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe dla Klientów polskich oraz międzynarodowych. Do Twoich zadań będzie należeć: -księgowanie dokumentów źródłowych dedykowanego projektu klienta w systemie SAP, -sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów, -segregowanie i archiwizowanie dokumentów, -pomoc w innych pracach biurowych i administracyjnych w ramach działu. Dołącz do nas jeśli: -jesteś studentem w trakcie nauki, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki, -ukończyłeś liceum/technikum ekonomiczne – mile widziane, -posiadasz wiedzę z zakresu rachunkowości, -znasz język angielski w mowie i piśmie, -szybko się uczysz i potrafisz wykorzystywać wiedzę w praktyce, -charakteryzuje Cię chęć rozwoju w dziedzinie podatków i/lub rachunkowości, -posiadasz bardzo dobrą znajomość programu Excel. Oferujemy: -umowę o pracę na czas określony, -szkolenie merytoryczne, -spotkania integracyjne, -MultiSport, -możliwość pracy zdalnej, -program poleceń pracowniczych. Zapraszam do zgłoszeń poprzez podany link aplikacyjny : https://pkf.elevato.net/pl/asystent-ds-ksiegowosci,ja,1271?source=1014 Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. W przypadku rekrutacji, w ramach której może dojść do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przesłanie do Administratora danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy (tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofanie.

Filtr