Sortowanie:
Znaleziony: 36 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Asystent księgowości
Asystent księgowości
nowe Krynica-Zdrój 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy w biurze rachunkowym na stanowisko asystent księgowości, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy lub na umowę zlecenie. Wymagane wykształcenie ekonomiczne.

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Bolesławiec 30+ kilka dni temu

PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. z siedzibą w Bolesławcu ul. Przemysłowa 3, poszukuje osoby do pracy na  stanowisko :Asystent/Asystentka księgowejWymagania :doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziana znajomości podstawowych zagadnień księgowych i podstaw z zakresu podatków,wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów,dobre umiejętności organizacyjne, analityczne i komunikacyjne,rozwoju w obszarze księgowości,samodzielność, zaangażowanie i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, Twój zakres obowiązków :weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych,księgowanie dokumentów pod nadzorem głównej księgowej,prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, bankami,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,inne zlecone zadania z zakresu księgowości Oferujemy :umowę zlecenie, B2B, ½ etatu, 3/4 etatu,elastyczne godziny pracy, niepełny wymiar godzin,możliwość rozwoju,przyjazną atmosferę,wynagrodzenie 20,00 złotych brutto za godzinę pracy + premia uznaniowaZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą strony OLX

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Rzgów 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe Aarna poszukuje osoby na stanowisko Asystent/ka ds. księgowości na ½ etatu., ewentualnie na cały etat.Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:-układanie dokumentów,-wprowadzanie faktur do rejestru,-wprowadzanie dokumentów magazynowych (PZ, WZ)-wprowadzania wyciągów bankowychWymagania:- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziana znajomość zasad rachunkowych i przepisów prawa podatkowego,- dokładność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,- mile widziana znajomość programu Comarch Optima oraz pakietu MS Office,- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.Oferujemy:- biuro jest otwarte w godzinach 7:00-17:00, zatem sam/a wybierzesz godziny pracy,- możliwość rozwoju zawodowego,- miłą atmosferę pracy,- dostęp do nielimitowanej świeżo mielonej kawy :) CV prosimy przesyłać w wiadomości OLX lub na adres e-mail.Możliwy też kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 53*******08 lub 79*******98

Asystent/ ka Działu Księgowości
Asystent/ ka Działu Księgowości
560000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Integrum Management to ogólnopolska firma, druga co do wielkości w Polsce, od ponad 17 lat kompleksowo zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi oraz powierzchniami biurowymi.Działamy w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Kielcach, Katowicach, Szczecinie, Kołobrzegu oraz Łodzi.  Zarządzamy już ponad 2 500 000 m 2. W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ ka Działu księgowości Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:·         Wystawianie faktur, ponagleń zapłaty, not księgowych, potwierdzeń sald,·         Kontrola stanu należności oraz zobowiązań,·         Zarządzanie obiegiem dokumentów,·         Wprowadzanie wyciągów bankowych, oraz przelewów,·         Bieżąca obsługa klienta·         Inne prace asystenckie zlecone przez przełożonego;Wymagania:·         Student/ ka ( mile widziany kierunek studiów: finanse, rachunkowość,ekonomia, zarządzanie)·         Dobra znajomość MS Office Windows,·         Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie;Oferujemy:·         Pracę w firmie o stabilnej sytuacji rynkowej·         Kursy, szkolenia, możliwość ciągłego rozwoju, podwyższania kompetencji·         Jasną i precyzyjną ścieżkę kariery·         Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów·         Dofinansowanie do pakietu benefitów:  prywatna opieka medyczna, karta Multisport

Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Kraków 30+ kilka dni temu

Tytuł stanowiska: Asystent/ka ds. Księgowości i KadrLokalizacja: Kraków, Longinusa Podbipięty 66O firmie: Firma Prime Gastro zajmuje się sprzedażą i naprawą sprzętu gastronomicznego. Jesteśmy młodą rozwijającą się firmą córką jednego z największych producentów sprzętu gastronomicznego, marki GGM Gastro. Mile widziane umiejętności: Obsługa KadrZakres obowiązków:Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji księgowej pod kierunkiem głównego księgowego.Wprowadzanie danych do systemów księgowych i kadrowych.Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych, w tym przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych.Pomoc w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych i ZUS.Archiwizacja dokumentacji księgowej i kadrowej.Współpraca z zespołem w celu zapewnienia efektywnej i terminowej realizacji zadań.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku finanse, rachunkowość lub pokrewne.Uprawnienia księgowe lub w trakcie ich zdobywania - mile widziane.Chęć do nauki i rozwoju w obszarze księgowości i kadr.Dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie.Podstawowa znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy będzie dodatkowym atutem.Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.Bezpośrednią współpracę z doświadczonym głównym księgowym.Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej.Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna).Przyjazną atmosferę i wsparcie w procesie adaptacji oraz nauki.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV poprzez OLX. Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. W tytule wiadomości proszę wpisać „Aplikacja na stanowisko Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr”.Termin nadsyłania aplikacji: 09.03.2024

Asystent/Asystentka w dziale księgowości
Asystent/Asystentka w dziale księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMarzysz o karierze w księgowości? Chcesz budować swoją przyszłość w księgowości wewnętrznej? Mieszkasz na warszawskim Żoliborzu lub chciałabyś pracować w biurze w tej dzielnicy? Jeśli marzysz o pracy w dynamicznym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! U naszego Partnera zyskasz wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów oraz będziesz miała okazję dołączyć do zespołu, w którym każdy się liczy. Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko: Asystent/Asystentka w dziale księgowości Czym będziesz się zajmować: - Pomoc w rejestrowaniu i analizowaniu podstawowych transakcji finansowych, - Prowadzenie raportów kasowych, wsparcie przy rozliczaniu zaliczek oraz przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do raportowania, - Asystowanie przy Dekretacji Dokumentów: Udzielanie wsparcia w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów zakupu i sprzedaży, - Wsparcie w Rozliczaniu Międzyokresowych Kosztów: Pomoc w księgowaniu rozliczeń międzyokresowych kosztów i śledzenie zmian w tym zakresie, - Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i podatkowym oraz dbanie o zgodność z obowiązującymi przepisami, - Wspieranie w procesie przygotowywania deklaracji podatkowych, zapewniając kompletność i poprawność danych, - Aktywna współpraca z zespołem księgowym, dostarczanie danych i informacji potrzebnych do codziennych obowiązków. Czego oczekujemy: - Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów o kierunku rachunkowość lub ekonomia, - Rocznego doświadczenia w księgowości, - Znajomości przepisów księgowych i podatkowych, - Odpowiedzialności, dokładności i zaangażowania, - Dobrej znajomości Excela, - Umiejętności pracy w zespole, - Nastawienia na naukę i zdobywanie wiedzy. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie w przedziale 5.000-7.000 zł brutto i pakiet benefitów, w tym naukę języków obcych, opiekę medyczną oraz kartę sportową, - Możliwość rozwoju pod okiem doświadczonych księgowych, - Hybrydowy model pracy z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia, - Doskonałą atmosferę współpracy i otwartości na nowe pomysły, - Indywidualny plan wdrożenia pod okiem doświadczonej i przesympatycznej głównej księgowej, - Przejrzysty proces rekrutacji i natychmiastowa decyzja po każdym etapie, - Możliwość pracy w spółce zmieniającej sposób myślenia o edukacji, - Kameralne i sprzyjające skupieniu biuro bez obsługi petentów z zewnątrz. Proces rekrutacyjny: Aplikuj przez formularz H4H lub na email: @ Rozmowa z rekruterem H4H (30-45 minut), Spotkanie online z przyszłą przełożoną w formie online lub osobistej (45 minut), Omówienie warunków współpracy, Witaj w zespole! O naszym procesie rekrutacyjnym: Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy. Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy! Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji! Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie. Kontakt: Alan, tel: +48 535 - pokaż numer telefonu - ,

Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
Kielce 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje osoby chętnej do odbycia stażu na stanowisku Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac. Wymagania wobec kandydata: - Osoba zarejestrowana w miejskim lub powiatowych urzędach pracy województwa świętokrzyskiego - mile widziana znajomość programu Rachmistrz, Gratyfikant, Subiekt - dobra znajomość obsługi komputera; - mile widziana znajomości prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych; - sumienność, dokładność, komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole; - chęć zdobycia doświadczenia; Oferujemy: - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego; - możliwość rozwoju i zdobywanie nowych umiejętności; - bardzo przyjazny zespół współpracowników; - możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres elektroniczny: @ wraz z klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przeze mnie o zatrudnienie/staż w BIURZE RACHUNKOWYM SABINA ANDREJAS z siedzibą w Kielcach dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.”

Asystent/ka w dziale księgowości
Asystent/ka w dziale księgowości
Poznań 30+ kilka dni temu

Asystent/ka w dziale księgowościMiejsce pracy: Poznań Zadania: księgowanie dokumentów w wewnętrznym systemiekontrola poprawności dokumentów, ich kompletowanie oraz archiwizowaniezapewnienie poprawności obiegu dokumentów w firmiesporządzanie raportów pod potrzeby działu oraz inne prace asystenckie w dziale księgowości Oczekiwania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów (ukończone lub w trakcie)mile widziane doświadczenie zawodowe znajomość podstaw księgowości otwartość na naukę Oferujemy:stabilność zatrudniania po okresie próbnym możliwość rozwoju karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych pod potrzeby prowadzonej rekrutacji. Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bros Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Karpia 24 (dalej jako „Spółka”). Ze Spółką można się skontaktować poprzez adres e-mail (podany na stronie internetowej) lub pisemnie: Bros Spółka z o.o. sp.k., ul. Karpia 24, 61- 619 Poznań. Ze Spółką można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Spółki wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w zakresie, który wykracza poza dane wymagane przez Spółkę a określone przepisami Kodeksu pracy*. Spółka będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje.Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych osobowych (na których przetwarzanie wyraziliście Państwo zgodę). W zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W razie uznania, iż przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego i zostało określone przepisami prawa. Niepodanie tych danych będzie wiązać się z niemożliwością rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w toczącym się procesie rekrutacyjnym. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość udziału w procesie rekrutacyjnym. 

Asystent ds. Księgowości z orzeczeniem PRACA ZDALNA
Asystent ds. Księgowości z orzeczeniem PRACA ZDALNA
30+ kilka dni temu

Firma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie " Bez barier zawodowych!" który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dla swojego Klienta poszukuję Kandydatów na stanowisko Asystent ds. księgowości Praca ZDALNA/ PRACA HYBRYDOWA Zakres Obowiązków: -bieżące monitorowanie obrotów i sald oraz wyjaśnianie niezgodności -uczestnictwo w rozliczaniu podatków VAT -prowadzenie ewidencji środków trwałych -aktywne i bezpośrednie wsparcie w tworzeniu sprawozdań finansowych -wystawianie i księgowanie faktur -uzgadnianie kont księgowych Wymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności mile widziane wykształcenie kierunkowe: rachunkowość, ekonomia i pokrewne umiejętność pracy zespołowej Oferujemy: umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące) praca w godzinach 7-15, 8-15 do uzgodnienia Uprzejmie proszę o przesłanie CV za pomocą portalu.

Asystent Działu Księgowości
Asystent Działu Księgowości
Kraków 30+ kilka dni temu

#księgowość #finanse #rachunkowość Lokalizacja: Kraków Zakres Obowiązków: bieżące wsparcie zespołu księgowości i finansów, księgowanie faktur i wyciągów bankowych w systemach księgowych, wsparcie w zakresie podatkowym, sporządzanie analiz i zestawień księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do wewnętrznego systemu operacyjnego. Oczekiwania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (z obszaru finansów), znajomość zasad rachunkowości i podatków, znajomość języka angielskiego B1/ B2, dobra znajomość programu MS Excel oraz pakietu Office, dokładność i odpowiedzialność, wysoka motywacją do rozwoju w kierunku finansowym. Firma oferuje: praca w międzynarodowym środowisku z nowoczesnym systemem księgowym, zdobycie cennego doświadczenia (bliska współpraca z Główną Księgową i Dyrektorem Finansowym), zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na min. 1 rok z możliwością przedłużenia, praca w środowisku zorientowanym na człowieka – partnerskie relacje. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu. E-mail: @

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
990000 zł
Radom 30+ kilka dni temu

ROJO SP. Z O.O. jest polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909. Dla naszego Klienta:Krzyżanowski Partners sp. z o.o. duże, nowoczesne centrum Usług Wspólnych w Pionkach dla swojego Klienta z branży przetwórstwa mięsnego poszukuje osoby na stanowisko:Asystent ds. księgowościMiejsce pracy: Radom, okolice Idalina i Długojowa GórnegoZakres obowiązków:księgowanie, dekretowanie oraz ewidencjonowanie dokumentówwystawianie dokumentównadzór nad rozrachunkami z kontrahentamiprzygotowywanie deklaracji VATwstępne rozliczanie podatku VATprzygotowywanie pism, wnioskówrealizowania zadań z zakresu księgowości, finansów, ubezpieczeń zleconych przez główną księgową     Nasze wymagania:preferowane wykształcenie wyższe kierunki: ekonomia, rachunkowość, finansedobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word)wysoka kultura osobistadobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność i zaangażowanieumiejętność pracy w zespole, komunikatywnośćOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się Firmiewynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności oraz doświadczenia zawodowegoprzyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracyniezbędne narzędzia pracymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym nauki języka angielskiego, niemieckiegoubezpieczenie grupowe na życieCV prosimy składać przez OLX, w razie potrzeby prosimy o kontakt telefoniczny: 722 220 055.Administratorem danych osobowych jest ROJO Sp. z o. o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Bławatkowa 5/24. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (podstawa prawna: przetwarzanie niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) lub udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody (podstawa prawna: zgoda osoby, której dane dotyczą). Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w celach udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Każdej osobie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Każdej osobie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.Każda osoba może wyrazić zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji. Jeżeli Pan/Pani wyrazi taką zgodę, dane Pana/Pani będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgoda jest dobrowolna, może ją Pan/Pani wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Pana/Pani dane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wykorzystanie dodatkowych danych w procesie rekrutacji prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROJO Sp. z o. o. moich dodatkowych danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.  

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
18000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·         Wsparcie głównego księgowego i samodzielnego księgowego w obowiązkach związanych z dokumentacją księgowo-finansową Biura·         Wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (sprzedaż, zakup i wyciągi bankowe)·         Kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentacji księgowej·         Prowadzenie rozrachunków·         Wystawianie korekt faktur i przygotowywanie przelewów bankowych·         Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami·         Nadzór nad terminowym przepływem dokumentów księgowych·         Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz ich archiwizację·         Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne·         Współpraca w ramach Działu Księgowego  ·         Obsługa urządzeń biurowych·         Zlecone prace biurowe i administracyjne, wsparcie innych pracowników księgowościw bieżących sprawachNasze oczekiwania:·         Doświadczenie w pracy w księgowości, finansach lub administracji   ·         Wykształcenie wyższe·         Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych·         Umiejętność obsługi komputera – biegła znajomość pakietu MS Office·         Umiejętności analizy i zarządzania przepływem informacji, danych·         Wysokie zdolności organizacyjne, terminowość·         Skrupulatność, solidność i rzetelność w realizacji zadań·         Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją·         Umiejętności komunikacji i budowania relacji·         Samodzielność w działaniu·         Gotowość do stałego poszerzania zakresu obowiązków i rozwoju umiejętności w obszarze pełnej księgowości Dodatkowym atutem będzie:·         Doświadczenie w obsłudze klienta·         Znajomość specyfiki obsługi spółek i dużych podmiotów gospodarczych·         Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym·         Znajomość systemów komputerowych innych niż MS Office·         Wykształcenie wyższe kierunkowe – księgowość, finanse, rachunkowośćOferujemy:·         Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·         Możliwości zdobycia doświadczenia oraz doskonalenia i poszerzania zakresu umiejętności w obszarach księgowości i finansów·         Szkolenia branżowe i współpracę z ekspertami·         Pracę w firmie o kulturze organizacyjnej opartej na wartościach·         Twórczy klimat pracy w środowisku osób wzajemnie się wspierających w realizacji najwyższej jakości usług dla Klienta·         Ścieżkę kariery w strukturach firmy·         Po okresie próbnym pakiet medyczny i ubezpieczenie grupoweBenefity:·         Prywatna opieka medyczna·         Finansowanie szkoleń i kursów·         Ubezpieczenie na życie·         Parking dla pracowników

Asystent działu księgowości (K/M) - Platan Group Sp. z o.o.
Asystent działu księgowości (K/M) - Platan Group Sp. z o.o.
Warszawa 30+ kilka dni temu

Platan Group Sp. z o.o. jest deweloperem, a także firmą świadczącą usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Stanowimy część grupy kapitałowo – inwestycyjnej w 100% z polskim kapitałem, która jest aktywna na rynku od ponad dwudziestu lat.Spółka Platan istnieje od 1998 roku i dotychczas zrealizowała sześć projektów komercyjnych o charakterze biurowo – handlowym i magazynowym: Dom Dochodowy o Trzech Frontach, Mokotów Box, Nautilus Nowogrodzka 11, Centrum Milenium, Platan Park I i II.Poszukuje kandydata na stanowisko: Asystent działu księgowości (K/M)Wymagania:wykształcenie minium średnie kierunkowe,mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub w dziale księgowości.Obowiązki:merytoryczne wsparcie działu księgowości w codziennych zadaniachOferujemy:możliwość zdobycia (pierwszego) doświadczenia w pracy w księgowości,pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju,opiekę medyczną (po okresie próbnym),dofinansowanie do karty sportowej (po okresie próbnym)rabaty na usługi spółek z grupy.Nasz dział księgowości składa się z doświadczonych osób, które z chęcią podzielą się z Tobą swoją wiedzą. Dzięki przyjaznej atmosferze będziesz mógł/mogła skupić się na rozwijaniu kompetencji.Administratorem danych osobowych jest Platan Group Sp. z o.o. z siedzibą w Poleczki 23, 02-822 Warszawa, tel. 22 545 02 45.Wysyłając CV na podany adres e-mail zgadzasz się na przetwarzanie przez Platan Group Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko.

asystent ds. księgowości, kadr i płac
asystent ds. księgowości, kadr i płac
Słupsk 30+ kilka dni temu

W związku z prężnym rozwojem Biura Rachunkowego zatrudnię pracownika na stanowisko asystent ds. księgowości, kadr i płac.Obowiązki:Prace biurowe (skanowanie dokumentów księgowych, pisanie pism do instytucji państwowych np. ZUS, US, PFRON),Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,Wprowadzanie dokumentów firm rozliczających się na podatkowej księdze przychodów  i rozchodów oraz ryczałcie ewidencjonowanym do programu księgowego,Wysyłka dokumentów w programie płatnik,Wysyłka dokumentacji ZUS na portalu ZUS PUE,Obsługa klienta,Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy bądź umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych pracowników,Wymagania:wykształcenie min średnie,znajomość programu Płatnik ZUS,umiejętność obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel,bardzo dobra organizacja pracy,znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,szukamy osoby do stałej, wieloletniej współpracy, nie na kilka dni, czy tygodni,pozytywne nastawienie do ludzi,rzetelność, skrupulatność, systematyczność,gotowość do stałego rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, Mile widziane:doświadczenie w biurze rachunkowym bądź duże zainteresowanie tematyką księgową,·         znajomość programów firmy INSERT : Rachmistrz GT, Gratyfikant GT, Rewizor GT, Rachmistrz nexo PRO,  Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO,·         Znajomość SaldeoSmart,·         dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,Oferujemy:szkolenia branżowe,przyjazną atmosferę pracy i wzajemny szacunek,elastyczne godziny pracy,możliwość zdobycia nowych kwalifikacji pod okiem doświadczonych księgowych;początkowo współpraca w formie umowy zlecenia, docelowo w oparciu o umowę o pracę bądź umowy B2Bwynagrodzenie zależne od kompetencji z jasno wyznaczoną ścieżką rozwoju zawodowego, Oczekujemy:·         dokładności,·         staranności,·         punktualności,·         odpowiedzialności,·         komunikatywności,·         chęci nauki,Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. CV proszę wysyłać na email: ksiegoweslupskatgmail.comProsimy o dopisanie następującej klauzuli do CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Asystent ds. Księgowości - Pruszków
Asystent ds. Księgowości - Pruszków
870000 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu

Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży nieruchomości - EBB Nieruchomości Sp. z o.o. poszukujemy osoby do pracy w biurze na stanowisku Asystenta ds. księgowości.Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:z zakresu księgowości :  wystawianie faktur sprzedaży, weryfikacja i wprowadzanie do systemu faktur kosztowych, pobieranie wyciągów bankowych, przygotowanie raportu kasowego, kontakt i współpraca z biurem księgowym obsługującym firmę EBB;z zakresu kadr :  przygotowanie list obecności, urlopów , nadgodzin oraz zgłaszanie do biura księgowego informacji mających wpływ na wynagrodzenie pracowników;pozostałe :  monitorowanie należności, kontakty z kontrahentami firmy, bankami oraz urzędami w zakresie bieżącej działalności firmy.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,wynagrodzenie brutto – 4242 zł,lokalizacja - Pruszków,przyjazną atmosferę i merytoryczną pomoc,szerokie możliwości rozwoju zawodowego.W dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych.

Asystent w dziale księgowości
Asystent w dziale księgowości
380000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług BPO dostosowanych do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Portfolio naszych usług obejmuje księgowość, kadry i płace, usługi doradczo-podatkowe oraz zarządzanie sekretariatem korporacyjnym. Przewagę konkurencyjną zapewnia nam zespół doskonale wykwalifikowanych i zaangażowanych specjalistów, wysoki standard obsługi klienta oraz bogate doświadczenie w świadczeniu usług na rzecz podmiotów z szerokiego spectrum sektorów przemysłu. Firma została założona w 2009 roku, zatrudnia 150 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce, Warszawie, Katowicach, Białymstoku, Radomiu, Toruniu oraz Bydgoszczy.Asystent w dziale księgowościOpis stanowiska:przetwarzanie dokumentów w Saldeoksięgowanie wyciągów bankowych, podstawowych faktur w programie Sage50cprzygotowywanie pism, raportów, protokołów przekazania dokumentów zgodnie z zapotrzebowaniemskanowanie, drukowanie, archiwizacja dokumentów księgowychnadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych oraz ich kompletnościąbieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentówwsparcie działu księgowości w codziennych zadaniachWymagania:dyspozycyjność od poniedziałku do piątku (w godzinach 8:00-16:00)znajomość pakietu Microsoft Office (word, excel)umiejętność efektywnej organizacji pracy pod kątem wymaganych terminów oraz pracy w zespoleumiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia w realizacji powierzonych zadańpozytywna energia i nastawienie do wykonywanych zadańsamodzielność, skrupulatność, inicjatywa, dokładność, systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązkówstudent/ka (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia) Mile widziane:znajomość programu Saldeo oraz Sage50cdoświadczenie w pracy w księgowościOferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)dostęp do platformy benefitowejsystem poleceń pracowniczychpracę w przyjaznym zespole nastawionym na współpracęnieograniczony dostęp do wiedzy z zakresu rachunkowości, podatków, finansów

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Śrem 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska : • Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji księgowej • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego ( Rewizor Rachmistrz) • Weryfikacja oraz księgowanie faktur sprzedażowych i zakupowych • Weryfikacja wprowadzonych zapisów i uzgadnianie sald z kontrahentami • Sporządzanie zestawień i rozliczeń kont Wymagania : • Wykształcenie minimum średnie kierunkowe / student • Praca pełna księgowość • Umiejętności analityczne • Umiejętność pracy w zespole • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz programów firmy Insert Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant oraz Subiekt • Podstawowa znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości • Predyspozycje osobowościowe (dokładność, terminowość, uczciwość) Oferujemy : • Umowę o pracę , praca w godzinach 8.00-16.00 • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji • Komfortowe warunki pracy w przyjaznej atmosferze • Długofalową współpracę oraz jasną ścieżkę kariery • Możliwość dołączenia do Ubezpieczenia Grupowego

Asystent do spraw księgowości
Asystent do spraw księgowości
30+ kilka dni temu

Zadania:Kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymWgrywanie do systemu , rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowychRozliczanie i uzgadnianie  rozrachunków – zbiorczych wpłat od pośredników płatności według ustalonych zasadBieżąca obsługa email, wprowadzanie faktur do systemuKsięgowanie faktur zakupu towarówPomoc przy sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT, GUSBieżące wsparcie działu księgowościSegregacja i archiwizacja dokumentów Wymagania:·        Znajomość podstaw księgowości·        Mile widziana znajomość programów Insert GT (Subiekt/Rewizor)·        Dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,·        Dobra organizacja pracy,·        Skrupulatność, dokładność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.  Oferujemy:·        Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,·        Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,·        Możliwość dynamicznego rozwoju w rozwijającej się firmie.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662). Informujemy, że Administratorem danych jest PMM GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Żółtki-Kolonia 38A, 16-070 Choroszcz. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLinktis to przede wszystkim ludzie, dlatego dbamy o relacje, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość! Jesteśmy grupą pasjonatów transportu. Działamy na rynku od 2016 i nieustannie się rozwijamy. Swoim klientom oferujemy kompleksową obsługę z zakresu TSL. Nie ogranicza nas zasięg terytorialny, ani środek transportu - pracujemy globalnie z zakresu transportu drogowego, lotniczego, morskiego i kolejowego. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na stronę www.linktis.com #LinkThisWithUs Twój zakres obowiązków: - Weryfikacja i księgowanie faktur. - Wprowadzanie danych do systemu komputerowego. - Sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych. - Wsparcie działu księgowego w obiegu dokumentów Nasze wymagania: - Doświadczenie w pracy w dziale fakturowania - doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem. - Znajomość programu Symfonia - mile widziana - Znajomość pakietu MS Office. - Umiejętność pracy w zespole, dokładność, poczucie odpowiedzialności To oferujemy: - Zapewniamy system wdrożenia pod skrzydłami osób z dużym doświadczeniem zawodowym, a także możliwość dalszego rozwoju i awansu. - Dbamy o niekorporacyjną atmosferę w pracy, wszyscy się znamy. Cenimy relacje oparte na otwartości i szczerości. - Zespół, największa wartość naszej firmy. Środowisko ludzi udzielających wsparcia i bawiących się razem, jak nikt inny. - Stabilne zatrudnienie, prywatne ubezpieczenie medyczne oraz pakiet sportowy w Medicover. - Dodatkowe bonusy za polecenie nowego pracownika. - Dofinansowanie szkoleń i kursów - Spotkania integracyjne - Firmowa drużyna sportowa - Program rekomendacji pracowników

Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
759900 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka działu kadry i płace,asystent/asystentka w dziale księgowości,księgowa/księgowy.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Asystent/ka w Dziale Księgowości
Asystent/ka w Dziale Księgowości
790000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży finansowej specjalizująca się w finansowaniu zakupu samochodów marek oferowanych w sieci sprzedaży. Na rynku Polskim działa od 1998 roku, wspierając branże Automotive. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko Asystenta/ki w Dziale Księgowości, który będzie pracował w centrali instytucji finansowej.OczekiwaniaStudent/ka kierunku finansów i rachunkowości,Wiedza teoretyczna i/lub praktyczna w zakresie podstaw rachunkowości,Znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym,Znajomość angielskiego na poziomie dobrym,Chęć nauki, umiejętność pracy zespołowej,  Zdolności analityczne i nastawienie na rozwiązywanie problemów.ObowiązkiKsięgowanie dokumentów (faktury, kompensaty, rezerwy),Księgowanie transakcji przychodzących i wychodzących dla operacji faktoringowych w systemie SAP,Czynności księgowe w zakresie faktoringu związane z zamknięciem miesiąca, Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.OfertaPraca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej,Możliwość zdobycia cennych umiejętności i poznania zagadnień finansowych,Szkolenia przygotowujące do pracy,Dogodną lokalizację (Służew).

Asystent ds.. księgowości/ Młodsza księgowa
Asystent ds.. księgowości/ Młodsza księgowa
600000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta ds. księgowości/ Młodsza księgowa.Zakres obowiązków:- księgowanie dokumentów według wskazań (KPiR / Księgi handlowe)- współpraca w czynnościach związanych z zamknięciem podatkowym miesiąca/roku- dodatkowe prace związane z dokumentacją księgową- pomoc w pracach biurowych i administracyjnychWymagania:- komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania- umiejętność szybkiego uczenia- sumienność i doskonała organizacjaOferujemy:- Drogę rozwoju zawodowego w kierunku samodzielności- Pracę w godzinach 8.00-16.00- wsparcie w rozwoju osobistym i zawodowym poprzez szkoleniaKancelaria DKKM sp. z o.o.ul. Modlińska 175A, 03-186 Warszawa

Asystent ds. księgowości - LEROY MERLIN - Piaseczno
Asystent ds. księgowości - LEROY MERLIN - Piaseczno
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie.    Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będziesz odpowiedzialny/-a za:prowadzenie bieżących operacji księgowych;księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych;weryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz zgłaszanie nieprawidłowości do odpowiednich osób;wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych;przygotowywanie danych i raportów dla sprawozdawczości LMP w powierzonych obszarach zgodnie z zapotrzebowaniem;zapewnienie wsparcia operacyjnego swojego działu.Jeżeli:interesujesz się obszarem księgowości i finansów;chcesz zdobyć doświadczenie w dużej organizacji;masz wykształcenie średnie;znasz pakiet MS Office (a w szczególności Excel) w stopniu umożliwiającym swobodną pracę;jesteś osobą otwartą, dokładną i skrupulatną;odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy.Oferujemy:umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie; premie uzależnione od wyników sklepu i działu; udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;  szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie); możliwość udziału w programach rozwojowych; przewidywalny grafik;smartfon; benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy; możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.   APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Asystent do spraw księgowości pracownik biurowy Giżycko
Asystent do spraw księgowości pracownik biurowy Giżycko
790000 zł
Giżycko 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy z elementami księgowościzakres obowiązków:- kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą-przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego-wprowadzanie wyciągów bankowych-wprowadzanie faktur kosztowych- pomoc w prowadzeniu spraw pracowniczych

Asystent/ka w dziale księgowości / Młodszy księgowy/a
Asystent/ka w dziale księgowości / Młodszy księgowy/a
Gliwice 30+ kilka dni temu

Jiffy Packaging Sp. z o.o. jest wiodącym producentem pianki polietylenowej i folii pęcherzykowej w Europie. Dostarczamy materiały do produkcji opakowań ochronnych.W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWŚCI / MŁODSZY KSIĘGOWY/AUmowa o pracę na zastępstwo Miejsce pracy: GliwiceOpis stanowiska pracy: wsparcie procesów księgowychksięgowanie dokumentówpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamiścisła współpraca z innymi działami w firmie,zapewnienie wsparcia administracyjnego: ogólne obowiązki administracyjne, fakturowanie.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na ok. 2 lata praca w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku;możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia;wysoki standard pracy – zdobyliśmy dwukrotnie 3 miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy – Organizator Pracy Bezpiecznej;świadczenia pozapłacowe z funduszu świadczeń socjalnych;prywatną opiekę medyczną – od pierwszego dnia zatrudnienia z dostępem do wszystkich specjalizacji medycznych;dopłata pracodawcy w wysokości 80% do pakietu sportowego;możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie pracownika oraz członków jego rodziny;przyjazną atmosferę w miejscu pracy.Wymagania:wykształcenie średnie lub/i w trakcie studiówmile widziane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowości, choć sama chęć poznania nowej dziedziny oraz chęć nauki i ponoszenia kwalifikacji też Nam wystarczą :)dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Office.odpowiedzialność, dokładność, zdolność do szybkiego uczenia się, umiejętności analityczne. Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Prosimy o dołączenie do CV i podpisanie następującej klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodniez ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Student/ka do pracy w biurze rachunkowym.
Student/ka do pracy w biurze rachunkowym.
990000 zł
Piaseczno 30+ kilka dni temu

OpisAsystentka/ Asystent księgowej:Miejsce pracy: Centrum Piaseczna ul. Puławskaukładanie dokumentów,prace zlecone przez księgowego,praca w godzinach 8:30 - 16:30sumienność i dokładność,uczciwość,wysoka kultura osobistagotowość podejmowania nowych wyzwań,dobra znajomość programów Microsoft Office,chęć poszerzania wiedzy z zakresu księgowości i podatków,Oferujemy:- pracę w zgranym zespole,- stabilne warunki zatrudnienia,- przyjazną atmosferę pracy,- możliwość pogłębienia swojej wiedzy księgowej i podatkowej oraz naukę w tym zakresie,

ASYSTENT KSIĘGOWEGO
ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyASYSTENT KSIĘGOWEGO Miejsce Pracy - Kielce Opis Stanowiska: - kompletowanie i archiwizacja dokumentów - wprowadzanie dokumentów do systemu - sporządzanie deklaracji - przygotowywanie zestawień - pomoc w bieżącej pracy w księgowości Wymagania: - wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe: Ekonomia, Finanse itp. (bądź w trakcie studiów) - mile widziane doświadczanie oraz znajomość podstawowych zagadnień z księgowości - znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office - dokładność i zaangażowanie - sumienność - Wysoka kultura osobista - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - status osoby biernej zawodowo Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat - jednozmianowy system pracy - możliwość rozwoju - miłą atmosferę pracy - wsparcie trenera pracy Mile widziani studenci ! Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu bądź przesłanie cv na adres : @ - 739 - pokaż numer telefonu - - @ ( w tytule: Asystent księgowego ) *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności * zgodnie z Regulaminem projektu

pracownik księgowości
pracownik księgowości
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJeśli szukasz pracy w księgowości to ta jest akurat dla Ciebie! Oferujemy prace w biurze rachunkowym Pomożemy Ci rozwinąć skrzydła! Szukamy pracownika na stanowisku asystent księgowego lub księgowy. Osoba będzie odpowiedzialna za: · Obsługa klienta – przyjmowanie dokumentów oraz udzielanie porad naszym klientom · Prowadzenie KPiR · Naliczanie deklaracji PIT, CIT, VAT · Reprezentowanie klientów przed urzędami. · Pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości. · Pisanie pism urzędowych. · Wypełnianie innych deklaracji Urzędowych niezbędnych do prawidłowego prowadzenia działalności naszych klientów – np. VAT-R, NIP-8. Szukamy osoby posiadającej chociażby minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach. Osoby gotowej do nauki oraz samodzielnej pracy. My oferujemy: staż, umowę zlecenie oraz umowę o prace.- w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia. Jeżeli jesteś zainteresowany naszą oferta napisz do nas. Prosimy o zamieszczanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych potrzebnych do rekrutacji. My zapewniamy iż Twoje dane będą wykorzystywane wyłącznie w celu rekrutacji na w/w stanowiska.

Asystent/tka Księgowego
Asystent/tka Księgowego
990000 zł
Solec Kujawski 30+ kilka dni temu

Asystent/tka Księgowego Twój zakres obowiązków:·         wprowadzanie danych do programu Enova365,·         rozliczanie dokumentów finansowych,·         sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym,·         przygotowywanie przelewów, składanie deklaracji podatkowych, pobieranie wyciągów bankowych, organizowanie korespondencji,·         wykonywanie innych prac biurowych,·         współpracowanie z zespołem księgowym. Nasze wymagania: ·         min. 1 rok doświadczenia zawodowego w Dziale Księgowości,·         znajomość oprogramowania Enova365,·         umiejętność analitycznego myślenia, duża samodzielność i asertywność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, wysoka umiejętność komunikacji. Oferujemy:·         umowę o pracę,·         wsparcie w wykonywaniu obowiązków,·         prywatną opiekę medyczną,·         ubezpieczenie na życie,·         dofinansowanie do sportu.  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Asystent w dziale audytu finansowego
Asystent w dziale audytu finansowego
Warszawa 30+ kilka dni temu

Grupa Gumułka to konsorcjum firm specjalizujących się w szeroko pojętym konsultingu. Działamy w obszarach doradztwa podatkowego, księgowości, rachuby wynagrodzeń, audytu finansowego i wewnętrznego, funduszy unijnych, w aspekcie ich pozyskiwania, rozliczania, oraz ewaluacji. Dzięki połączeniu pasji, wiedzy oraz doświadczenia Naszych pracowników już od ponad DWUDZIESTU lat Grupa Gumułka poszerza zakres swojej działalności, wspierając klientów wiedzą specjalistyczną w Polsce oraz na rynku międzynarodowym. ASYSTENT W DZIALE AUDYTU FINANSOWEGO Miejsce pracy: Warszawa Twoja zadania: * realizacja projektów audytowych * współpraca z biegłym rewidentem * koordynacja pracy zespołu audytowego * sporządzanie raportów dla Klientów Nasze oczekiwania: * doświadczenie w audycie finansowym lub w księgowości * wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) * umiejętność analitycznego myślenia oraz spostrzegawczość * otwartość na wyjazdy do klientów * swobodne poruszanie się w środowisku MS Excel * mile widziana rozpoczęta ścieżka zdobywania uprawnień biegłego rewidenta * oraz znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Nasza oferta: * bezpieczeństwo - praca w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku pracy * umowa o pracę wraz z pakietem benefitów (m.in Medicover oraz bony świąteczne) wraz z systemem premiowym * elastyczne warunki pracy - możliwość pracy w systemie home office lub w biurze * wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta (dofinansowanie egzaminów oraz dodatkowy urlop szkoleniowy) * udział w szkoleniach wewnętrznych

Pomoc księgowa / asystent księgowej / student - BIURO RACHUNKOWE
Pomoc księgowa / asystent księgowej / student - BIURO RACHUNKOWE
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Asystent ds. księgowości w biurze rachunkowymWymagania- wykształcenie min. średnie,- dokładność, samodzielność oraz odpowiedzialność za realizowane zadania,- biegła obsługa komputera- mile widziana podstawowa znajomość prowadzenia uproszczonych ewidencji podatkowych (KPiR, PPE), praca na programie Rachmistrz GTOferujemy:stabilne warunki zatrudnienia,możliwość przyuczenia do wykonywanych zadań,ciekawą i pełną wyzwań pracę w miłej atmosferze,samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadańelastyczny czas pracyatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnościDo przesyłanych dokumentów prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji( zgodnie z ustawa z dn. 29/08/1997r o ochronie danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 830”

asystent ds. księgowosci
asystent ds. księgowosci
790000 zł
30+ kilka dni temu

Smithfield Polska, część międzynarodowej korporacji znanej w Polsce z takich marek jak Morliny, Berlinki czy Krakus, największy producent mięsa i przetworów w Polsce - poszukuje obecnie do pracy w Centrum Usług Wspólnych w Morlinach asystent ds. księgowosci Szukamy Ciebie jeżeli posiadasz: - wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku rachunkowość, - doświadczenie w pracy w działach księgowości, - dobrą znajomość MS Office - w szczególności Excel, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość obsługi systemu SAP - będzie dodatkowym atutem. Twoje zadania na tym stanowisku: - księgowanie dokumentów zakupu, - uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami, - przygotowywanie okresowych raportów i analiz, - ewidencja środków trwałych. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - przygotowanie kandydata do pracy poprzez wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonych pracowników, - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zakresu obowiązków, - możliwość rozwoju zawodowego, - możliwość uczestniczenia w szkoleniach z jęz. angielskiego, - świadczenia socjalne dla pracowników.

Praca Biurowa POMOC KSIĘGOWA (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]
Praca Biurowa POMOC KSIĘGOWA (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]
Kobylanka 30+ kilka dni temu

Specjalizujemy się w sprzedaży wyposażenia do jachtów żaglowych i łodzi motorowych. Współpracujemy z wieloma renomowanymi stoczniami jachtowymi w Polsce i za granicą. A także zaopatrujemy w nasze towary większość sklepów żeglarskich w Polsce.Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. księgowości w lokalizacji (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:Wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych i zakupowych (wyciągi bankowe, faktury sprzedażowe, kosztowe)Kontrola i ewidencja fakturProwadzenie rozliczeń płatności dla PAYU, AUTOPAY (BLUEMEDIA)Rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowychDbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentówSegregacja i archiwizacja dokumentówPrzekazywanie dokumentów do biura rachunkowegoOd kandydatów oczekujemy:Podstawowa wiedza z zakresu księgowościMile widziane znajomość programu Comarch ERP OptimaOferujemy:Ciekawą i dynamiczną pracę w zgranym zespoleStabilne warunki zatrudnieniaMożliwość rozwoju i nabycia doświadczeniaZatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie plus premie

Astytent/ka w dziale księgowości z orzeczeniem
Astytent/ka w dziale księgowości z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (z orzeczeniem o niepełnosprawności) KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku, • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy, • przyjazną atmosferę, • możliwość rozwoju, awansu oraz zdobywania nowych doświadczeń, • szkolenie z zakresu podstaw księgowości oraz kadr i płac, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • sortowaniu, grupowaniu i klasyfikacji dokumentów księgowych, • wprowadzeniu dokumentów księgowych do programu, • pracy w programie Optima oraz Płatnik • archiwizacji dokumentów SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym • potrafisz obsługiwać program Płatnik oraz Optima • posiadasz doświadczenie w księgowości- mile widziane • sprawnie obsługujesz komputer. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Młodszy księgowy!
Młodszy księgowy!
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Operator hotelowy PI Management zarządzający hotelami pod brandami międzynarodowymi i własnymi oraz apartamentami, w związku z dynamicznym rozwojem grupy poszukuje kandydata na stanowisko:Młodszy księgowyMiejsce pracy: Kraków ul. Piastowska - praca stacjonarnaGodziny pracy: 9:00-17:00Zakres zadań:księgowanie kosztów pełne księgi, rozrachunkikontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymsprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowymnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowymuzgadnianie kont księgowychksięgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunkówwspółpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowegoarchiwizacja dokumentów księgowychbieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnychWymagania:wykształcenie minimum średnie kierunkowe z dziedziny rachunkowości/finansów/ ekonomii (technik ekonomista)minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w dziale księgowości (mile widziane osoby pracujące w biurach rachunkowych), asystent, młodszy księgowydoświadczenie w zakresie: księgowanie kosztów, pełne księgi, rozrachunki. Mile widziane: deklaracje VAT praktyczna znajomość systemów finansowo–księgowych (CDN Optima)praktyczna znajomość SALDEObardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowaniaznajomość pakietu MS Officeposzukujemy osób samodzielnych i umiejących szukać rozwiązań, zaangażowanych w wykonywane obowiązki, umiejących współpracować w zespoleOferujemy:stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bwynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościmożliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w licznych szkoleniachkomfortowe warunki pracy w nowym biurzepakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, spotkania integracyjne etc.)Zapraszam do aplikacji!

Asystent/ka ds. księgowych
Asystent/ka ds. księgowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa Veritas stanowi połączenie kilku spółek należących do jednego holdingu, m.in: Opieka Grupa Veritas, Veritas Polska, czy też Fundacja Veritas. Na co dzień zapewniamy profesjonalną usługę na wielu płaszczyznach: księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacjach stałych oraz działaniach charytatywnych.Codziennie mamy przyjemność współpracować z 330 kreatywnymi i zaangażowanymi w projekty ludźmi z całej Polski. Rośniemy w siłę, tworzymy nowe działy i poszukujemy kolejnych osób, chętnych dołączyć do naszego zespołu.Stwarzamy możliwości rozwoju każdemu pracownikowi, słuchamy i wcielamy pomysły naszych pracowników w nasze codzienne życie!  Dołącz do naszego zespołu! Prześlij nam swoje CV, bardzo chętnie Cię poznamy! Asystent/ka ds. księgowych Czym będziesz się zajmować?- Wprowadzaniem do systemu księgowego wyciągów bankowych oraz raportów kasowych.- Wprowadzaniem do systemu księgowego dokumentów kosztowych oraz przychodowych.- Kontrolą poprawności przekazywanych dokumentów księgowych.- Sporządzaniem podstawowych raportów i zestawień.- Ustalaniem rozrachunków z kontrahentami.- Archiwizacją dokumentów. Chętnie Cię poznamy, jeśli:- Posiadasz wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe lub w trakcie.- Posiadasz podstawową znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości.- Lubisz i umiesz pracę w zespole.- Jesteś dokładny, rzetelny i wyróżniasz się bardzo dobrą organizacją czasu pracy.- Praca pod presją czasu nie jest Ci straszna.  Dodatkowo mile widziane atuty:- Super, gdybyś znał/a program Comarch Optima. Co możemy Ci zaoferować?- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.- Zatrudnienie w oparciu o umową o pracę.- Wynagrodzenie na początek współpracy w wysokości 3260 zł netto.- Pracę w trybie stacjonarnym w nowoczesnym biurze.- Wzajemne wsparcie zespołu oraz Kierowniczki Działu.- Szkolenie wdrożeniowe na początku Twojej kariery w naszej firmie.- Możliwości rozwoju w kierunku, którym się interesujesz z możliwością przyuczenia do zawodu Księgowej/ Księgowego.- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.- Możliwość świadczenia wolontariatu pracowniczego w licznych działaniach społecznych  w ramach Fundacji Veritas w godzinach pracy. Jakie jeszcze dodatkowe benefity?- prywatna opieka medyczna,- ubezpieczenie na życie,- dofinansowanie nauki języków,- dofinansowanie szkoleń i kursów,- dofinansowanie zajęć sportowych,- spotkania i wyjazdy integracyjne,- brak dress code’u,- kawa / herbata,- owocowe środy,- inicjatywy dobroczynne,- bezpłatne warsztaty i koncerty,- gry wideo w pracy,- rekrutacje wewnętrzne,- strefa relaksu,- kreatywna atmosfera.  Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami.