Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Pomoc w dziale księgowym
Pomoc w dziale księgowym
380000 zł
nowe Wadowice 30+ kilka dni temu

Prezstiżowa firma z branży HORECA poszukuje pomocy księgowej. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Osoba zatrudniona otrzyma pełne wsparcie przy wdrożeniu, dołączającym tym samym do zespołu, w którym cenione są takie wartości jak relacje i pozytywna atmosfera w pracy. Nasza oferta skierowana jest do osób posiadających doświadczenie w pracy księgowej, mile widziane osoby z branży HORECA.Zakres obowiązków:kontrola formalna i rachunkowa dokumentówksięgowanie faktur zakupowych i kosztowych z zakresu krajowych dostaw towarówksięgowanie wyciągów bankowychterminowe prowadzenie monitów płatnościrozliczanie punktów, obsługa w zakresie przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat gotówkowych; uzgadnianie obrotów kasy zastępstwo w księgowaniu faktur oraz raportów sprzedażywsparcie w bieżącej pracy zespołuWymagania:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku         praktyczna znajomość programu Enova, będzie dodatkowym atutemmile widziane osoby z branży HORECAdobra organizacja pracy, dokładnośćumiejętność pracy w zespolemotywacji do nauki i chęci rozwoju w obszarze księgowościOferujemy:Stabilne zatrudnienie na pełen etatWsparcie merytoryczne w procesie wdrożeniaNiezbędne narzędzia do pracyMiłą atmosferę w pracyMożliwość rozwoju 

Pomoc w dziale finansowo-księgowym
Pomoc w dziale finansowo-księgowym
320000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Do naszej prężnie rozwijającej się firmy, poszukujemy pracownika biurowego w dziale finansowo-księgowym. Jeśli studiujesz rachunkowość i finanse i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie - Zapraszamy! Wszystkiego Cię nauczymy.Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, w Rumi.Obowiązki:weryfikacja dokumentów księgowych,obsługa elektronicznego obiegu dokumentów  w firmie,wprowadzanie dokumentów do programu Optima,przygotowywanie paczek przelewów do banku,pomoc w bieżących zadaniach.Wymagania :dokładność,skrupulatność,komunikatywność,mile widziani studenci wydziału rachunkowości, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:szkolenie stanowiskowe,pierwszy miesiąc okres próbny umowa zlecenie - jeśli jesteś studentem pozostajesz na umowie zlecenie,po okresie próbnym współpraca na zasadach B2B (opłacamy ZUS i podatek),kontrakt na czas nieokreślony, płatny urlop,narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym i młodym zespole,program ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,zniżki na nasze produkty,możliwość zakupienia karty Multi Sport.Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV.Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Specjalista ds. Podatków
Specjalista ds. Podatków
990000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszego Centrum Usług Wspólnych w Kielcach poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku: Specjalista ds. Podatków OPIS STANOWISKA: • Udział w procesie gromadzenia informacji oraz opracowywanie projektów korespondencji z organami skarbowymi • Monitoring zmian w prawie podatkowym oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z Zespołem Prawnym oraz Księgowym • Gromadzenie i archiwizacja dokumentów, przetwarzanie danych oraz udział w procesie sporządzania dokumentacji cen transferowych, WHT i innych • Współpraca w zakresie opracowywania i aktualizacji procedur oraz wewnętrznych regulacji podatkowych Spółki • Wsparcie wewnętrznego doradcy podatkowego w zakresie obliczania podatków • Pomoc w przygotowaniu poleceń księgowania oraz rozliczaniu kont dotyczących podatków • Przygotowywanie zestawień oraz analiza zapisów z kont księgowych na potrzeby podatkowe • Archiwizacja dokumentów podatkowych • Wstępna analiza i opiniowanie operacji gospodarczych pod kątem podatkowym - we współpracy z Zespołem Księgowym • Współpraca z Zespołem Księgowości w kalkulacji zobowiązań podatkowych oraz realizacja zadań kontrolnych w tym zakresie CO JEST DLA NAS WAŻNE: • Wykształcenie kierunkowe (preferowane wyższe - finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo) • Doświadczenie w pracy w dziale podatkowym/księgowym i znajomość przepisów podatkowych • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel • Chęć poszerzenia wiedzy i praktyki w zakresie podatków • Umiejętność analitycznego myślenia • Zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole • Dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność CO OFERUJEMY: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w największej polskiej firmie z branży ochrony środowiska • Szkolenia wspierające Twój rozwój zawodowy • Nowoczesne narzędzia pracy • Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy i know how • Różnorodny pakiet benefitów, a w nim: bezpłatna prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe, świadczenia świąteczne, dopłaty do wypoczynku dla pracowników i ich dzieci

Specjalista ds księgowości i płac
Specjalista ds księgowości i płac
Żarów 30+ kilka dni temu

Dekoria.pl to znana i ceniona marka w branży dekoracji wnętrz, producent wyrobów tekstylnych oraz największy polski sklep internetowy z branży wnętrzarskiej. Stawiamy na ciągły rozwój naszej marki . Nie tylko sprzedajemy ale przede wszystkim jesteśmy kreatorem stylu i wnętrz - tworzymy setki aranżacji, edukujemy z zakresu dekoracji wnętrz i inspirujemy nie tylko w Polsce ale w Europie do upiększania swoich mieszkań. Inwestujemy w sesje zdjęciowe, konteksty, artykuły, współpracę z programami tv. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds.księgowości i płac Zadania:Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkówPomoc w zakresie przygotowania jpk vat, zamknięcia miesiąca, Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, PFRON, itp)Praca w systemie ERP,Tworzenie raportów oraz przeprowadzanie analiz zebranych danych,Współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów finansowo –księgowychObsługa kadrowa, pomoc w sporządzaniu list płac, deklaracji PIT4, PIT11, ZUS, Oczekiwania:Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowegoWykształcenie z zakresu finansów i rachunkowościDoświadczenie zawodowe w Dziale Księgowym/biurze rachunkowym-min.3 lataUmiejętność analitycznego i kreatywnego myśleniaDobra znajomość zagadnień księgowych,płacowych i przepisów podatkowychUmiejętność pracy pod presją czasuKomunikatywność i nastawienie na osiąganie synergii we współpracyBardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w zakresie realizacji zadańDobra znajomość MS ExcelUczciwość, rzetelność i samodzielność. Oferujemy:Stabilnego pracodawcę,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z pracodawcą w pełnym wymiarze czasu pracy,dużą samodzielność.praca od pon.do piątku w systemie 8-godzinnymmożliwości rozwoju osobistego i zawodowegoprywatną opiekę LUX-MED., oraz ubezpieczenie „NA ŻYCIE”pracę w przyjaznej atmosferzeatrakcyjne wynagrodzenie

Asystent/Asystentka w dziale księgowości
Asystent/Asystentka w dziale księgowości
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMarzysz o karierze w księgowości? Chcesz budować swoją przyszłość w księgowości wewnętrznej? Mieszkasz na warszawskim Żoliborzu lub chciałabyś pracować w biurze w tej dzielnicy? Jeśli marzysz o pracy w dynamicznym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! U naszego Partnera zyskasz wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów oraz będziesz miała okazję dołączyć do zespołu, w którym każdy się liczy. Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko: Asystent/Asystentka w dziale księgowości Czym będziesz się zajmować: - Pomoc w rejestrowaniu i analizowaniu podstawowych transakcji finansowych, - Prowadzenie raportów kasowych, wsparcie przy rozliczaniu zaliczek oraz przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do raportowania, - Asystowanie przy Dekretacji Dokumentów: Udzielanie wsparcia w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów zakupu i sprzedaży, - Wsparcie w Rozliczaniu Międzyokresowych Kosztów: Pomoc w księgowaniu rozliczeń międzyokresowych kosztów i śledzenie zmian w tym zakresie, - Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i podatkowym oraz dbanie o zgodność z obowiązującymi przepisami, - Wspieranie w procesie przygotowywania deklaracji podatkowych, zapewniając kompletność i poprawność danych, - Aktywna współpraca z zespołem księgowym, dostarczanie danych i informacji potrzebnych do codziennych obowiązków. Czego oczekujemy: - Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów o kierunku rachunkowość lub ekonomia, - Rocznego doświadczenia w księgowości, - Znajomości przepisów księgowych i podatkowych, - Odpowiedzialności, dokładności i zaangażowania, - Dobrej znajomości Excela, - Umiejętności pracy w zespole, - Nastawienia na naukę i zdobywanie wiedzy. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie w przedziale 5.000-7.000 zł brutto i pakiet benefitów, w tym naukę języków obcych, opiekę medyczną oraz kartę sportową, - Możliwość rozwoju pod okiem doświadczonych księgowych, - Hybrydowy model pracy z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia, - Doskonałą atmosferę współpracy i otwartości na nowe pomysły, - Indywidualny plan wdrożenia pod okiem doświadczonej i przesympatycznej głównej księgowej, - Przejrzysty proces rekrutacji i natychmiastowa decyzja po każdym etapie, - Możliwość pracy w spółce zmieniającej sposób myślenia o edukacji, - Kameralne i sprzyjające skupieniu biuro bez obsługi petentów z zewnątrz. Proces rekrutacyjny: Aplikuj przez formularz H4H lub na email: @ Rozmowa z rekruterem H4H (30-45 minut), Spotkanie online z przyszłą przełożoną w formie online lub osobistej (45 minut), Omówienie warunków współpracy, Witaj w zespole! O naszym procesie rekrutacyjnym: Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy. Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy! Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji! Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie. Kontakt: Alan, tel: +48 535 - pokaż numer telefonu - ,

Praktykant/ Praktykantka  do Działu Księgowości -  praktyka płatna
Praktykant/ Praktykantka do Działu Księgowości - praktyka płatna
990000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

MGI ABC Accounting Spółka działająca w ramach grupy firm doradczych Audit  &  Business  Consulting Group oraz sieci międzynarodowych firm audytorskich i  księgowych MGI Worldwide poszukuje Praktykanta w dziale księgowości (praktyka płatna)(Poznań, ul. ks. Jakuba Wujka – 5 min. od PKP i Galerii Avenida)UWAGAnie jesteśmy typowym biurem rachunkowymwolimy nazywać się „profesjonalnym działem księgowym”Chętnie podejmiemy współpracę ze studentami II, III, IV  roku na podstawie umowy zlecenia.Oczekujemy:·       Komunikatywności i dokładności·       Wysokiej kultury osobistej·       Umiejętności pracy w zespole·       Dobrej organizacji pracy·       Zaangażowania i dyspozycyjności (min. 20 godzin tygodniowo)Zakres obowiązków:·       Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych·       Wprowadzanie i księgowanie  faktur sprzedaży i zakupu oraz wyciągów bankowych·       Przygotowywanie zestawień i analiz w MS Office (Excel)·       Pomoc w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (teczki osobowe)·       Wprowadzanie ewidencji czasu pracy·       Bieżące wspomaganie działu księgowego i kadrowo-płacowego·       Dla osób ambitnych możliwość uczestniczenia w tzw. zamknięciu miesiąca Oferujemy:·       Przygotowanie do wykonywania zawodu w przyjaznym środowisku pracy·       Stałe podnoszenie kompetencji (nauka podstaw księgowości, użytecznych funkcji Excel oraz obsługi różnych programów (Optima, Insert, Enova, Navision) i narzędzi wspierających współczesną księgowość, np. Saldeo)·       Szkolenia wewnętrzne, m.in. z bieżących zmian w przepisach podatkowych·       Lokalizację w samym centrum Poznania·       Możliwość dopasowania godzin pracy do zajęć na uczelni oraz pracę zdalną·       możliwość szybkiego rozwoju i awansu – w myśl zasady: only sky is the limit :)·       możliwość kontaktów międzynarodowych w ramach firm z grupy MGI Worldwide·       wspólnie świętujemy urodziny i inne ważne wydarzenia :) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym(z dopiskiem „praktyki w dziale księgowości ”) na adres: podany w ogłoszeniu.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄZgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) - RODO – informujemy, że: I.               Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest MGI ABC Accounting spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu, ul. ks. Jakuba Wujka 7A/20, 61-581 Poznań, dalej: Administrator lub Spółka. II.             Z Administratorem może się Pan/Pani skontaktować mailowo na adres: podany w ogłoszeniu lub też pisemnie na adres siedziby Administratora. III.           Pana/Pani dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które Pan/Pani aplikuje oraz będziemy je przetwarzać też w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji, jeśli wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę. IV.           Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest: ·         art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w przypadku danych osobowych w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu pracy, wymaganych przepisami prawa; zakres danych osobowych wynikający z art. 221 § 1 i 2 Kodeksu pracy: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, wskazane dane kontaktowe, a także wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy takie dane są niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku),·         art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w przypadku danych osobowych w zakresie niezbędnym do zawarcia umowy (dot. umów cywilnoprawnych),·         art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - dot. innych, dodatkowych danych osobowych, których podanie nie jest wymagane, takie dane przetwarzamy w oparciu o Pana/Pani zgodę. Na podstawie Pana/Pani odrębnej zgody będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe po zakończeniu bieżącego procesu rekrutacyjnego, dla celów przyszłych rekrutacji, jeżeli taką odrębną zgodę Pan/Pani wyrazi (Zgoda taka może być sformułowana, np. w następujący sposób: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MGI ABC Accounting spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu, ul. ks. Jakuba Wujka 7A/20, 61-581 Poznań, moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez w/w Spółkę przez okres 12 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego.”). V.             Podanie danych osobowych w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu pracy, wymaganych przepisami prawa jest konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. VI.           Podanie innych, dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i pozostaje bez wpływu na możliwość wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Jeżeli poda Pan/Pani takie dane to Administrator potraktuje to jako Pana/Pani zgodę na ich przetwarzanie. Jednakże, w razie podania danych osobowych zaliczanych do szczególnych kategorii danych osobowych, tzw. danych wrażliwych (dane wrażliwe to m.in. dane dotyczące zdrowia) niezbędna będzie Pana/Pani odrębna zgoda na przetwarzanie takich danych. VII.         Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres rekrutacji, do zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrazi Pan/Pani odrębną zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych po zakończeniu bieżącego procesu rekrutacyjnego, dla celów przyszłych rekrutacji, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. VIII.       Pana/Pani dane osobowe ujawniamy: podmiotowi prowadzącemu obsługę informatyczną na rzecz Administratora, dostawcom oprogramowania. Pana/Pani dane osobowe zostają także udostępnione podmiotom uprawnionym do odbioru Pana/Pani danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Ponadto, do Pana/Pani danych osobowych dostęp będą posiadały osoby upoważnione przez Administratora. IX.            Przysługuje Panu/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do żądania usunięcia danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych. X.              Ma Pan/Pani także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych. Jeżeli podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest Pana/Pani zgoda – ma Pan/Pani prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Proszę jednak pamiętać, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. XI.            Przysługujące Panu/Pani uprawnienia, wskazane powyżej, może Pan/Pani realizować kontaktując się mailowo na adres: podany w ogłoszeniu,  lub też pisemnie na adres siedziby Administratora. XII.          Gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). XIII.        Pana/Pani dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.