Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Gastronomia / Hotelarstwo Polska: Wszystkie miasta
Praca na recepcji w hotelu - weekendy
Praca na recepcji w hotelu - weekendy
nowe Malbork 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCentrum Aktywnego Wypoczynku Sp. Z O.O. w Malborku zatrudni osobę na stanowisko recepcjonistki w Hotelu. Obowiązki na stanowisku: - praca na recepcji w hotelu w weekendy (najlepiej studenci) - przyjmowanie gości do hotelu i campingu Oferujemy: -umowę zlecenie; -pracę w miłym i przyjaznym zespole; - wynagrodzenie godzinowe Oczekujemy: -Dobrej organizacji pracy, rzetelności i dokładności w wykonywaniu obowiązków i DYSPOZYCYJNOŚĆ - praca głównie w weekendy. miejsce: Hotel/Camping "Parkowy" Malbork, ul. Parkowa 3 tel. 55 2722413

Praca na Recepcji w Hotelu *** w Szczawnicy
Praca na Recepcji w Hotelu *** w Szczawnicy
Szczawnica 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób do pracy na stanowisku recepcjonisty. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku • znajomość języka angielskiego, swobodna konwersacja i pisanie, • sprawna obsługa komputera, pakietu Office • samodzielność i umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, • wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość, • dyspozycyjność, praca zmianowa, również weekendy i święta Mile widziane: • doświadczenie w pracy na recepcji hotelowej i aktywnej obsłudze klienta, bezpośredniej i telefonicznej. • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów zaocznych, o kierunku związanym z turystyką i hotelarstwem, • znajomość obsługi portali takich jak Booking.com • znajomość Channel Manager Profitroom, SOHO Oferujemy: • stałe wynagrodzenie i premie wypłacane na czas • pracę w młodym i zgranym zespole - w miłej atmosferze • możliwość rozwoju osobistego oraz awansu w strukturach hotelu • umowę o pracę • awans płacowy za staż pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Praca na recepcji w hotelu
Praca na recepcji w hotelu
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Hotel w Rzeszowie poszukuje chętnych osób do pracy na recepcji. Nasze oczekiwania: Dobra organizacja pracy Komunikatywność Uśmiech i wysoka kultura osobista Znajomość języka angielskiego Oferujemy: Umowę o pracę Pracę w młody zespole Możliwość rozwoju zawodowego Pracę zmianową Wyślij CV i dołącz do naszego zespołu !

Praca na Recepcji w Hotelu *** (zmiany popołudniowe i nocne)
Praca na Recepcji w Hotelu *** (zmiany popołudniowe i nocne)
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osób do pracy na stanowisku recepcjonisty. Czas pracy: zmiany popołudniowe od godz. 15:00 i nocne od godz. 22:00. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • znajomość języka angielskiego - swobodna konwersacja, • znajomość pakietu Office (dokumenty Google), • samodzielność i umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, • dyspozycyjność, praca zmianowa, również w weekendy Mile widziane: • doświadczenie w pracy na recepcji hotelowej i aktywnej obsłudze klienta, bezpośredniej i telefonicznej. • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów zaocznych, o kierunku związanym z turystyką i hotelarstwem, • znajomość obsługi portali takich jak Booking.com • znajomość Channel Manager Profitroom, Obowiązki (m.in): • odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości • dbanie o ciszę nocną oraz komfort gości hotelowych, • pranie, suszenie i składanie ręczników, • dolewanie wody do basenu, • sprawdzanie usterek w pokojach. Oferujemy: • stałe wynagrodzenie i premie wypłacane na czas • pracę w młodym i zgranym zespole - w miłej atmosferze • możliwość rozwoju osobistego oraz awansu w strukturach hotelu • umowę o pracę • awans płacowy za staż pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Praca na recepcji w hotelu Hilton
Praca na recepcji w hotelu Hilton
30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu Hilton Świnoujście Resort & SPA! Poszukujemy osób na stanowisko: Recepcjonista (k/m) Miejsce pracy: Świnoujście Zakres obowiązków profesjonalna bieżąca obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających gości, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu z zachowaniem, standardów marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, obsługa rezerwacji gości indywidualnych, szeroko rozumiana współpraca z innymi działami. Wymagamy: doświadczenia na podobnym stanowisku, kultury osobistej, otwartości, dynamizmu w działaniu, dokładności, sumienności i zdolności analitycznych, znajomości języka angielskiego/niemieckiego. Oferujemy: interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji z możliwością rozwoju zawodowego, stabilne warunki zatrudnienia, z dodatkowymi benefitami m. in.: nagrody uznaniowe, świadczenia socjalne, zniżki w hotelach sieci Hilton na całym świecie możliwość zakwaterowania w mieszkaniu pracowniczym. Osoby zainteresowane zachęcamy do złożenia CV wraz z obowiązującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Zdrojowa Hotels Central Pomerania Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, ul. Sułkowskiego 9, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.  W przypadku gdy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prosimy o dodatkowe zamieszczenie następującego oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Zdrojowa Hotels Central Pomerania Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, ul. Sułkowskiego 9, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Praca na Recepcji w Hotelu we Wrocławiu
Praca na Recepcji w Hotelu we Wrocławiu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Pani - obsługa recepcji, przyjmowanie gości, wypisywanie faktur, rozdzielanie pracy serwisom sprzątającym Możliwość Zakwaterowania . Szukamy osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta. Oferujemy stabilne warunki finansowe i terminowe wynagrodzenie Praca od zaraz Informacji udzielam telefonicznie tel 602 - pokaż numer telefonu - lub 516 - pokaż numer telefonu -

Praca dorywcza dla RECEPCJONISTY do Hotelu w Bukowinie
Praca dorywcza dla RECEPCJONISTY do Hotelu w Bukowinie
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwany pracownik RECEPCJI do Hotelu w Bukowinie Tatrzańskiej Praca dorywcza, zmianowa (dniówki i nocki), elastyczny grafik, zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie Obowiązki: bieżąca praca na recepcji ( obsługa gościa, programu rezerwacyjnego itp.) Zapewniamy: przyuczenie (doświadczenie nie jest wymagane), stabilne warunki zatrudnienia, praca w przyjaznej atmosferze nr kontaktowy 666 - pokaż numer telefonu -

Praca dla pary we Wrocławiu z zakwaterowaniem
Praca dla pary we Wrocławiu z zakwaterowaniem
Gniezno 30+ kilka dni temu

Praca dla pary lub małżeństwa w Hotelu we Wrocławiu Pani - obsługa recepcji, przyjmowanie gości, wypisywanie faktur, rozdzielanie pracy serwisom sprzątającym . Pan jako osoba zajmująca się sprawami technicznymi hotelu Możliwość Zakwaterowania na terenie naszego Hotelu. Oferujemy stabilne warunki finansowe i terminowe wynagrodzenie Praca od zaraz Informacji udzielam telefonicznie tel 602 - pokaż numer telefonu - lub 516 - pokaż numer telefonu -

recepcja - zmiany nocne
recepcja - zmiany nocne
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w hotelu w Krakowie - obsługa recepcji - dbanie o porządek w miejscu pracy - i inne zlecone prosze wysyłac cv w odpowiedzi na ogłoszenie! system zmianowy głównie nocki , czasami dniówki (po 12 h zmiana) praca na samodzielnym stanowisku rodzaj umowy oraz warunki do uzgodnienia wymagania - wysoka kultura osobista dyspozycyjność praca w hotelu w Nowej Hucie dla osób z poza Krakowa istnieje możliwość zamieszkania w hotelu prosze wysyłac cv w odpowiedzi na ogłoszenie

Hotel szuka recepcjonistki
Hotel szuka recepcjonistki
Kraków 5 dni plecy

Opis oferty pracyWitamy Zapraszamy do wysyłania swoich CV z aktualnym zdjęciem w odpowiedzi na to ogłoszenie Praca na recepcji w hotelu w Krakowie - Nowa Huta - odbieranie telefonów, poczty e-mail, - wystawianie dokumentów sprzedaży - obsługa gości, meldowanie, wymeldowanie - dbanie o porządek w miejscu pracy - inne zadania zależne od sytuacji w danym dniu praca na zmiany - dniówki - nocki Praca w hotelu w Krakowie - Nowa Huta Rodzaj umowy do ustalenia cały etat lub pół etatu - do ustalenia Proszę wysyłać CV w odpowiedzi na ogłoszenie aplikacje bez CV nie będą brane pod uwagę

Praca w recepcji
Praca w recepcji
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię osobę do pracy na recepcji w hotelu 4- gwiazdkowym w centrum Krakowa. Zapewniam pełne szkolenie i stabilne zatrudnienie. Praca na pełen etat. Wymagania: znajomość języka angielskiego. Zapraszam do kontaktu wszystkie zainteresowane osoby. Tel. 579 - pokaż numer telefonu - Mirek

Hausdama , stala praca w Monachium z zakwaterowaniem
Hausdama , stala praca w Monachium z zakwaterowaniem
Wrocław 30+ kilka dni temu

PRACA NA RECEPCJI HOTELU plus obowiazki Hausdamy ZE ZNAJOMOSCIA JEZYKA NIEMIECKIEGI I ANGIELSKIEGO 80337 München GODZINY PRACY . 6:00-14:00 WYJATKOWO 14:00-22:00 PRACA 5 DNI W TYGODNIU WYNAGRODZENIE : 2500 BRUTTO PLUS DODATKI URLAUBSGELD WEIHNACHTSGELD MILE WIDZIANE OSOBY Z DOSWIADCZENIEM MOZLIWOSC ZAKWATEROWANIA W JEDNOOSOBOWYM APARTAMENCIE CALKOWITY KOSZT MIESIECZNY 400€

Recepcja hotel , stala praca w Monachium z zakwaterowaniem
Recepcja hotel , stala praca w Monachium z zakwaterowaniem
Lublin 30+ kilka dni temu

PRACA NA RECEPCJI HOTELU plus obowiazki Hausdamy ZE ZNAJOMOSCIA JEZYKA NIEMIECKIEGI I ANGIELSKIEGO 80337 München GODZINY PRACY . 6:00-14:00 WYJATKOWO 14:00-22:00 PRACA 5 DNI W TYGODNIU WYNAGRODZENIE : 2500 BRUTTO PLUS DODATKI URLAUBSGELD WEIHNACHTSGELD MILE WIDZIANE OSOBY Z DOSWIADCZENIEM MOZLIWOSC ZAKWATEROWANIA W JEDNOOSOBOWYM APARTAMENCIE CALKOWITY KOSZT MIESIECZNY 400€

Recepcjonistka - pracownik hotelu z doświadczeniem
Recepcjonistka - pracownik hotelu z doświadczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w hotelu w Krakowie - obsługa recepcji - dbanie o porządek w miejscu pracy - i inne zlecone proszę wysyłać CV w odpowiedzi na ogłoszenie! system zmianowy dniówki i nocki (po 12 h zmiana) rodzaj umowy oraz warunki do uzgodnienia wymagania - - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność - chęć do pracy - obsługa komputera praca w Hotelu w Nowej Hucie prosze wysyłac CV w odpowiedzi na ogłoszenie

Recepcjonistka - pracownik w hotelu
Recepcjonistka - pracownik w hotelu
Krzeszowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w hotelu w Krakowie - obsługa recepcji - dbanie o porządek w miejscu pracy - i inne zlecone prosze wysyłac CV w odpowiedzi na ogłoszenie! dla osób z poza Krakowa istnieje możliwość zamieszkania w hotelu - pokoje dla pracowników system zmianowy dniówki i nocki (po 12 h zmiana) (7:00-19:00 i 19:00-7:00) rodzaj umowy oraz warunki do uzgodnienia wymagania - - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność - obsługa komputera (doświadczenie w pracy w hotelu będzie dodatkowym atutem) praca w Hotelu w Nowej Hucie dla osób z poza Krakowa istnieje możliwość zamieszkania w hotelu prosze wysyłac CV w odpowiedzi na ogłoszenie

ZATRUDNIĘ DO PRACY W KUCHNI
ZATRUDNIĘ DO PRACY W KUCHNI
30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę z doświadczeniem do pracy w kuchni w hotelu Dwór Maria Antonina w Gliniku Zaborowskim koło Strzyżowa. Umowa o pracę na cały etat. Wynagrodzenie do uzgodnienia adekwatne do umiejętności. Praca od zaraz. Proszę składać CV osobiście w recepcji hotelowej lub przesłać mailem na adres michal.mil13 @ bezpośrednio do Szefa kuchni ew. telefonicznie 693 - pokaż numer telefonu -

Recepcjonistka/Recepcjonista
Recepcjonistka/Recepcjonista
Oświęcim 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Zakres obowiązków -praca w systemie dwu zmianowym w Recepcji Hotelu Olecki *** / 7.00 -19.00 , 19.00-7.00/ (Możliwe zmiany 8h w okresie urlopowym) - obsługa indywidualnych i grupowych Gości hotelu , -przyjmowanie rezerwacji , -odbieranie telefonów, -odpisywanie na zapytania , -meldowanie, wymeldowanie i rozliczanie pobytu Gości Wymagania -dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań -wysoka kultura osobista i umiejętności pracy w zespole -umiejętności sprzedażowe (dla osób bez doświadczenia możliwości przyuczenia) -znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym -dyspozycyjność -mile widziane wykształcenie kierunkowe -doświadczenie na podobnym stanowisku Możliwość pracy w pełnym etacie- po przepracowaniu minimum 6 miesięcznego okresu próbnego na oferowanym stanowisku. Zapraszamy do kontaktu

Praca w hotelu
Praca w hotelu
Słupsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRECEPCJONISTKA/RECEPCJONISTA - Hotel w Słupsku (praca całoroczna) Oferujemy pracę w charakterze recepcjonisty/ki w hotelu ** w Słupsku Oferujemy pracę w systemie zmianowym, w zgranym zespole Osoba zatrudniona na stanowisku recepcjonisty będzie odpowiedzialna za: • kompleksową i bezpośrednią obsługę recepcji : sprawne reagowanie na codzienne potrzeby gości hotelu przyjmowanie rezerwacji, meldowanie oraz wymeldowanie gości przygotowanie rozliczeń pobytów oraz wystawianie odpowiednich dokumentów sprzedażowych dbanie o wysoki standard obsługi gości utrzymywanie porządku na stanowisku pracy Wymagamy : miłej aparycji i dyspozycyjności doskonałych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych sumienności i zaangażowania wysokiej kultury osobistej znajomości obsługi komputera komunikatywnej znajomości języka angielskiego Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. CV prosimy przesyłać na wskazany adres mailowy. Zapraszamy też do kontaktu telefonicznego pod nr: 698 - pokaż numer telefonu -

278. Kelnerko - recepcjonistka (K/M)
278. Kelnerko - recepcjonistka (K/M)
Wrocław 30+ kilka dni temu

Francuski 2* hotel położony w dolinie High Allier, w okolicach Saint-Flour poszukuje pracowników na stanowisko pracownik wielozadaniowy (recepcjonista, kelner) (K/M). Liczba wakatów: 1 Miejsce pracy: Saint-Flour, Francja Praca od około 20.04.2024 do 15.10.2024 Zakres obowiązków: - Praca na recepcji - Praca na stanowisku kelner w czasie śniadań i kolacji Wymagania: - Doświadczenie w pracy w hotelu bądź restauracji - Komunikatywna znajomość języka francuskiego - Aktualne podleganie ubezpieczeniu zdrowotnemu w Polsce na 30 dni przed wyjazdem Oferujemy: - Legalne zatrudnienie na terenie Francji - zatrudnienie przez agencję pracy w Polsce i oddelegowanie do pracodawcy francuskiego (polska umowa o pracę) - Ubezpieczenie (+druk A1), składki ZUS opłacone od średniej krajowej - Wynagrodzenie 1 700 euro netto miesięcznie przy 35 h pracy tygodniowo - Bezpłatne zakwaterowanie - Zwrot kosztów przejazdu (refundacja do wysokości biletu autobusowego) po przepracowanym pełnym miesiącu.

Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
30+ kilka dni temu

Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.

Praca w hotelu w Białowieży
Praca w hotelu w Białowieży
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca na recepcji hotelu w Białowieży Hotel Białowieski*** w Białowieży ( www.hotel.bialowieza.pl) zatrudni osobę na stanowisko recepcjonistki/recepcjonisty. - wykształcenie minimum średnie, - znajomość języka angielskiego, - dobra znajomość pakietu MS Office - Praca o charakterze zmianowym, 14 zmian w miesiącu, 16 dni wolnego, razem: 168 godzin pracy - Wynagrodzenie od 4.250 zł do 5.300 zł brutto (od 3.250 zł do 4. 000 zł netto tj. na rękę) składające się z wynagrodzenia podstawowego oraz dodatków wynikających z wykonywanej pracy. Nadgodziny płatne ustawowo - Umowa o pracę (etat) po 3 miesięcznym okresie próbnym Zwracamy koszt dojazdów (koszt paliwa) do pracy. - - informacje dodatkowe tel : 605 35 24 36

Aparthotel Termy Uniejów poszukuje portiera
Aparthotel Termy Uniejów poszukuje portiera
Uniejów 30+ kilka dni temu

Aparthotel Termy Uniejów poszukuje kandydatów na stanowisko PORTIER OBOWIĄZKI • przestrzeganie i posiadanie wiedzy na temat przepisów o ochronie przeciwpożarowej i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy • wykonywanie pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami • dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz utrzymywanie porządku i ładu w miejscu pracy • niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym wypadku lub usterce • witanie przybywających do hotelu gości i klientów oraz odpowiednie ich kierowanie. • zapewnianie sprawnej i kompleksowej obsługi bagażowej dla gości indywidualnych i grupowych • udzielanie informacji na temat możliwości parkingowych • posiadanie ogólnej wiedzy o dziennych przyjazdach i wyjazdach w tym grup i gości VIP oraz aktualnie odbywających się wydarzeniach/ funkcjach bankietowych • posiadanie aktualnych informacji dotyczących rozkładu pokoi gościnnych, funkcjonowania i lokalizacji wszystkich punktów usługowych znajdujących się w hotelu • aktywne zachęcanie gości i klientów do korzystania z hotelowej gastronomii oraz pozostałych usług Aparthotelu • wspieranie działu recepcji w spełnianiu życzeń gości w oparciu o obowiązujące procedury i standardy • zapewnienie gościom niezbędnej podstawowej pomocy podczas korzystania z hotelowego sprzętu jak i z komputerów personalnych (PC) w pokojach hotelowych • wspomaganie innych komórek działu recepcji (centrala telefoniczna, recepcja) w razie zaistniałej konieczności i w zgodzie z obowiązującymi standardami obsługi i procedurami • zachowanie w tajemnicy informacji dotyczących danych osobowych gości i klientów Aparthotelu oraz osób i firm współpracujących z Aparthotelem • przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych obowiązujących u pracodawcy oraz przepisów powszechnie obowiązujących regulujących przetwarzanie danych osobowych WYMAGANIA • dbanie o dobry wizerunek hotelu • uczciwość i dyskrecja • dyspozycyjność • wysoka kultura osobista • umiejętność pracy pod presją czasu • pozytywne usposobienie • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane • praca w systemie zmianowym OFERUJEMY • zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach • darmowe obiady pracownicze • możliwości rozwoju zawodowego • przyjazną atmosferę • szkolenie dotyczące standardów pracy Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres: @ @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami UWAGA!!!: W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.

ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
Byczyna 30+ kilka dni temu

PRACA OD 1 MARCA 2022 - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! ETAT!!! Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli. od marca '22: Manager Hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka(K/M) Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. *proszę o zgłoszenia przez formularz lento.pl *praca dla osób 18+ *prosimy o załaczenie portfolio* *proszę podać adres mail i WhatsApp celem uproszczenia ew. kontaktu ************* PROSZĘ USZANOWAĆ NASZ i SWÓJ CENNY CZAS - APLIKUJĄC WYŁĄCZNIE PRZEZ OSOBY Z CHOĆ "LEKKĄ" ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU *************

Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Kraków 30+ kilka dni temu

Manager Hotelu Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. O nas Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli.

Pokojowa/ Pracownik służby pięter
Pokojowa/ Pracownik służby pięter
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy Hotel HP Park*** Olsztyn ul. Warszawska 119 zatrudni Pokojową/ Pracownika służby pięter Jeśli: Posiadasz motywację do pracy i chęć nauki nowych rzeczy Jesteś osobą dyspozycyjną, również w weekendy i święta Posiadasz zdolności organizacyjne i potrafisz dbać o szczegóły Cechuje Cię wysoki poziom kultury osobistej, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu Nie boisz się nowych wyzwań, jesteś sumienny i dokładny w wykonywanych obowiązkach Poszukujemy właśnie Ciebie! Opis stanowiska: • Sprzątanie pokoi hotelowych zgodnie ze standardami hotelu (wymiana pościeli i ręczników, ewidencja prania; uzupełnianie środków higienicznych i kosmetyków) • Praca w pralni hotelowej • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi gości hotelowych • Ścisła współpraca z działem Recepcji obiektu Wymagania: • dyscyplina w zachowaniu czystości i higieny pracy • dobra organizacja pracy własnej, • chęci do pracy, • wysoka kultura osobista • Odpowiedzialność, dokładność, dbałość o szczegóły • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; premie uzależnione od zaangażowania w pracę, które wynagrodzą Twój wysiłek i wyniki; elastyczny grafik; pracę w doświadczonym zespole; przyjazną atmosferę w pracy wśród pomocnych i otwartych osób; grupowe ubezpieczenie; prywatną opiekę medyczną: pakiet socjalny obejmujący dopłaty do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe.

Kucharz śniadaniowy/ Młodszy kucharz
Kucharz śniadaniowy/ Młodszy kucharz
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy jednym z 3 hoteli polskiej sieci hoteli B&D Hotels S.A. o ugruntowanej pozycji na rynku hotelarskim pracując bez przerwy przez 30 lat. Dzięki rzetelności w wykonywaniu usług, infrastrukturze oraz doskonałej lokalizacji – centrum Warmii oraz łatwemu dojazdowi trasą Warszawa-Olsztyn-Gdańsk cieszymy się niezmienną popularnością zarówno wśród organizatorów podróży i spotkań biznesowych, osób na krótkie pobyty weekendowe, jak również lokalnych mieszkańców korzystających z usług naszej restauracji. Bogata oferta noclegowa, doskonała kuchnia, malownicze położenie i ogromne doświadczenie organizacyjne – to nasze kluczowe zalety. Poszukujemy do naszego zespołu: Kucharza Śniadaniowego / Młodszego kucharza JEŚLI WAŻNE SĄ DLA CIEBIE: • praca w zespole, który wzajemnie się wspiera; • podjęcie pracy na dłużej, na podstawie umowy o pracę; • możliwości rozwoju zawodowego; • bezpłatną opiekę medyczną (również dla Twoich bliskich); • odzież służbowa, o której pranie i prasowanie dbamy my … U NAS TO ZNAJDZIESZ - APLIKUJ! DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE: • Przyrządzanie i wydawanie posiłków śniadaniowych w formie bufetu szwedzkiego oraz    indywidualnych z różnych rodzajów produktów; • dbałość o jakość przygotowywanych potraw; • kontrola stanów magazynowych pod kątem śniadań; • przestrzeganie standardów hotelowych i jakościowych przygotowywanych potraw; • przestrzeganie zasad higieny, dobrej praktyki produkcyjnej i zasad HACCP; • bieżąca współpraca z pracownikami restauracji, recepcji i marketingu w zakresie obsługi Gości. JEŚLI: • cechujesz się wysoką kulturą osobistą; • pracowitość, rzetelność, uczciwość  • posiadasz doświadczenie w pracy w kuchni hotelowej; • posiadasz umiejętność komponowania potraw; • kreatywność; TO ZNACZY, ŻE WŁAŚNIE CIEBIE SZUKAMY! Chcesz dowiedzieć się więcej, przyjść na spotkanie? Wyślij nam swoje CV, klikając w przycisk aplikuj, a my skontaktujemy się z Tobą! Możesz też dostarczyć do Recepcji Hotelu w Olsztynie, ul. Warszawska 119 Więcej informacji na temat firmy, naszej kultury organizacyjnej, a także wartości, którymi się kierujemy można znaleźć na naszej stronie www.olsztyn.hotelepark.pl

Zmywarka, Sprzątaczka,kelner, Kelnerka,Kucharz, Recepcjonistka
Zmywarka, Sprzątaczka,kelner, Kelnerka,Kucharz, Recepcjonistka
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMOŻLIWOŚĆ WAKATU!! Zoe Hotel, luksusowy pięciogwiazdkowy obiekt, jest częścią kolekcji Red Carnation Hotel, położonej w ekskluzywnym San Francisco , z poczuciem domowej prywatnej rezydencji i personelem pod ręką, aby zaspokoić każdą zachciankę. Potrzebujemy entuzjastycznego, przyjaznego zawodu i wysoce zmotywowanych osób, które dołączą do naszego odnoszącego sukcesy zespołu. Pracownicy hotelu Zoe dbają o naszych gości, zapewniając przyjazną i nieformalną obsługę. Zatrudniamy zmotywowanych ludzi i zapewniamy bezpieczne środowisko, w którym pracownicy są zachęcani do zdobywania umiejętności i doskonalenia się w wybranej przez siebie karierze. ZAPEWNIAMY, że przy zachowaniu wysokiego poziomu usług, praca w hotelu jest miejscem, w którym pracownicy są zadowoleni i dumni i zadowoleni ze swojej pracy. W ramach naszego zobowiązania wobec naszych pracowników, hotel z dumą poświęca Plan Wynagrodzeń i Świadczeń, w tym: Pełne wdrożenie hotelowe i firmowe Dobrze skrojone mundury System premiowy uzależniony od wyników Bezpłatne zakwaterowanie Darmowe wyżywienie w naszym hotelu Program Motywacyjny dla Pracowników Dobre wynagrodzenie Zasiłek i świadczenia Do 33 dni płatnego urlopu rocznie Plan gotówkowy dla zdrowia i dobrego samopoczucia Program premiowy dla kierowników działu Program rabatowy dla Ciebie, Twoich przyjaciół i rodziny Schemat "Cykl do pracy" Elastyczne zmiany Program ubezpieczeń na życie Emerytalnego Bezpłatne posiłki i pralnia chemiczna na służbie Możliwości rozwoju kariery wewnętrznej Praktyki zawodowe i programy szkoleniowe Szkolenia zawodowe i możliwości rozwoju Wypożyczenie karnetu Wszystkie inne informacje o świadczeniach, które otrzymaliby nowi pracownicy, zostaną podane w procesie aplikacyjnym. Na wszystkich naszych stanowiskach wymagamy niewielkiej znajomości języka angielskiego oraz entuzjazmu i zaangażowania, aby nasi goście chcieli powtórzyć swoje doświadczenie z nami. Zatrudniamy pracowników bezpośrednio i nie korzystamy z usług agencji. Publicznie zobowiązaliśmy się również do udziału w szkoleniach Dostępne stanowiska Kelner / Kelnerka, Recepcjonistka, Ochrona, Sprzątaczka, Gospodyni, Kasjer, Obsługa pokoju, Kierownicy, Piekarze, Barmani, Szefowie kuchni, Szef kuchni, Szef kuchni, Kierownik Restauracji i Gastronomii, Kierownik Operacyjny ds. Konferencji i Bankietów, Kierownik Zespołu ds. Żywności i Napojów, Gospodarz Restauracji, Barman, Asystent Kierownika Recepcji, Asystent ds. Relacji z Gośćmi, Tłumacz Języka Obcego, Magazynier, Telefonista, Pracownik kawiarni, Pracownik rezerwacji, Asystent biurowy, Techniczny Asystent, Inżynier Elektryk, Inżynier Komputerowy, Technik Elektryk, Kierownik Serwisu / Konserwacji itp. KWALIFIKACJI: M/K, OSOBA SAMOTNA LUB ŻONATY, DYPLOM UKOŃCZENIA STUDIÓW WYŻSZYCH LUB ABSOLWENT. DOWOLNY KURS, Z WYGAŚNIĘCIEM LUB BEZ. CHĘTNY DO SZKOLENIA. W PRZYPADKU ZAPYTANIA: PRZEŚLIJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: Twoje CV / życiorys i ostatnio zrobione zdjęcie paszportowe w jednym rozmiarze dołącz do CV / życiorysu Zainteresowany kandydat powinien przesłać swoje CV / życiorys Zatwierdzenie zadania zostanie określone na podstawie weryfikacji.

Kucharza na etat
Kucharza na etat
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy jednym z 3 hoteli polskiej sieci hoteli B&D Hotels S.A. o ugruntowanej pozycji na rynku hotelarskim pracując bez przerwy przez 30 lat. Dzięki rzetelności w wykonywaniu usług, infrastrukturze oraz doskonałej lokalizacji – centrum Warmii oraz łatwemu dojazdowi trasą Warszawa-Olsztyn-Gdańsk cieszymy się niezmienną popularnością zarówno wśród organizatorów podróży i spotkań biznesowych, osób na krótkie pobyty weekendowe, jak również lokalnych mieszkańców korzystających z usług naszej restauracji. Bogata baza noclegowa, doskonała kuchnia, malownicze położenie i ogromne doświadczenie organizacyjne – to nasze kluczowe zalety. Poszukujemy do naszego zespołu:  Kucharza JEŚLI WAŻNE SĄ DLA CIEBIE: • praca w zespole, który wzajemnie się wspiera; • podjęcie pracy na dłużej, na podstawie umowy o pracę; • możliwości rozwoju zawodowego; • odzież służbowa, o której pranie i prasowanie dbamy my … U NAS TO ZNAJDZIESZ - APLIKUJ! DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE: • przygotowanie dań zgodnie z obowiązującymi standardami wg aktualnej karty menu i na imprezy okolicznościowe; • dbałość o jakość przygotowywanych potraw; • racjonalne gospodarowanie towarem, minimalizowanie strat; • kontrola stanów magazynowych; • przestrzeganie standardów hotelowych i jakościowych przygotowywanych potraw; • dbanie o właściwy stan techniczny urządzeń kuchennych; • przestrzeganie zasad higieny, dobrej praktyki produkcyjnej i zasad HACCP; • bieżąca współpraca z pracownikami restauracji, recepcji i marketingu w zakresie obsługi Gości. JEŚLI JESTEŚ: • kreatywny; • pracowity, rzetelny, uczciwy:  • cechujesz się wysoką kulturą osobistą; • posiadasz doświadczenie w pracy w kuchni hotelowej; • posiadasz umiejętność komponowania potraw; TO ZNACZY, ŻE WŁAŚNIE CIEBIE SZUKAMY! OFERUJEMY: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; wynagrodzenie negocjowane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia; premie uznaniowe uzależnione od zaangażowania w pracę, które wynagrodzą Twój wysiłek i wyniki; dodatek funkcyjny, za pełnienie dodatkowych obowiązków; pracę w doświadczonym zespole, służącym pomocą i wiedzą; przyjazną atmosferę w pracy wśród pomocnych i otwartych osób; grupowe ubezpieczenie; prywatną opiekę medyczną LuxMed; pakiet socjalny obejmujący dopłaty do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe. Chcesz dowiedzieć się więcej, przyjść na spotkanie? Wyślij nam swoje CV, klikając w przycisk aplikuj, a my skontaktujemy się z Tobą! Możesz też dostarczyć swoje CV do Recepcji Hotelu w Olsztynie, ul. Warszawska 119 Więcej informacji na temat firmy, naszej kultury organizacyjnej, a także wartości, którymi się kierujemy można znaleźć na naszej stronie www.olsztyn.hotelepark.pl

Portier - GRAND HOTEL w Krakowie
Portier - GRAND HOTEL w Krakowie
11 dni plecy

Opis oferty pracyPortier GRAND HOTEL • Sławkowska 5/7, Stare Miasto, Kraków Kraków, małopolskie • różne formy zatrudnienia • pełny etat O nas: GRAND HOTEL ***** to wyjątkowy, legendarny hotel ze 125- letnią tradycją, położony w dawnym Pałacu Książąt Czartoryskich, tuż obok Rynku Głównego w Krakowie. W związku z potrzebą powiększenia zespołu – po częściowym zamknięciu obiektu na czas generalnego remontu, poszukujemy zaangażowanych, kreatywnych kandydatów, którzy wraz z nami będą kontynuować tradycję i współtworzyć legendę tego miejsca. Jeśli jesteś osobą otwartą, uśmiechniętą i posiadasz chęć pracy, to zapraszamy Cię serdecznie na rozmowę kwalifikacyjną. Twój zakres obowiązków • pomoc Gościom w transporcie bagaży • współpraca z pracownikami recepcji w zakresie obsługi Gości • przygotowanie sal konferencyjnych na potrzeby organizowanych wydarzeń • drobne prace porządkowe • monitoring hotelu i robienie obchodów • praca w godzinach 08:00-14:00 lub 20:00- - 08:00 Nasze wymagania: • komunikatywna znajomość języka angielskiego • utrzymanie czystości, reprezentacja hotelu, obsługa wejść do hotelu • minimum średnie wykształcenie • gotowość do pracy zmianowej • brak przeciwwskazań do pracy fizycznej • bardzo dobra organizacja pracy • wysoka kultura osobista • zaangażowanie i chęć do pracy • otwartość na kontakt z drugim człowiekiem To oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie • pracę w systemie zmianowym, również weekendy i święta • pracę w zespole, który wzajemnie się wspiera • jasne zasady współpracy w dziale i między działami Hotelu • wsparcie w okresie wdrożenia i pracy • odzież służbową o którą pranie i prasowanie dbamy my Zachęcamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji osoby posiadające prawo do emerytury. Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 1 roku na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Wawel-Imos International Spółka Akcyjna, ul. Radzikowskiego 109, 31-342 Kraków. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy. Dane nie są przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne. Dane są przechowywane przez czas określony w szczególnych przepisach prawa. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania administratorowi zmiany danych osobowych. Osoby, których dane dotyczą, mogą kontaktować się z Administratorem danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz mają obowiązek zgłaszać do Administratora wszelkie incydenty i naruszenia dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych do których przetwarzania są upoważnione.

Filtr