Sortowanie:
Znaleziony: 17 ogłoszenie w kategorii Gastronomia / Hotelarstwo Polska: Wszystkie miasta
praca w recepcji hotelowej
praca w recepcji hotelowej
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy w recepcji obiektu hotelowego Uniwersytetu Warszawskiego. Praca na umowę zlecenie w systemie zmianowym, 12 godzinnym ( również praca w nocy). Do zadań należy obsługa gości hotelowych oraz stałych mieszkańców ( zagranicznych studentów oraz lektorów UW).

Recepcjonistka - hotel
Recepcjonistka - hotel
Tarnów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHotel Tarnovia poszukuje pracownika na stanowisko Recepcjonista/Recepcjonistka Główne obowiązki pracownika recepcji hotelowej: • obsługa gości hotelowych w zakresie wymeldowania / zameldowania • dbanie o wizerunek firmy oraz wygląd recepcji • koordynacja przepływu dokumentów • prace administracyjne • rozliczanie rachunków za pobyt • wprowadzanie rezerwacji do systemu Wymagania: • doświadczenie pracy w recepcji hotelowej • znajomość języka angielskiego • umiejętność pracy w zespole • kreatywność, duże zaangażowanie i wysoka kultura osobista, • łatwość nawiązywania kontaktów • wysoka jakość pracy (terminowość, dokładność, staranność) • dyspozycyjność ( praca zmianowa ) CV wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres: @

recepcjonistka - hotel
recepcjonistka - hotel
Plewiska 27 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy odpowiedzialna osobę do pracy w recepcji hotelowej. Praca stała,pełen etat ,praca 12/12 i 2 dni wolnego. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym obowiązkowa. Praca dająca dużo satysfakcji i możliwość dalszego rozwoju. Zapraszamy do współpracy. .

Poszukuję Recepcjonisty /Kelnera
Poszukuję Recepcjonisty /Kelnera
Działdowo 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska Praca w hotelu 3-gwiazdkowym w systemie zmianowym. Obsługa Recepcji hotelowej, wydawanie śniadań, współpraca ze służbą pięter, obsługa kelnerska , kasa fiskalna. Mile widziany j. obcy: angielski lub niemiecki. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane branżowe -hotelarskie. Rodzaj pracy: Pełny etat

Kucharz-Stała Praca! Dobre Warunki!
Kucharz-Stała Praca! Dobre Warunki!
2600 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Hotel *** Restauracja Constancja w Częstochowie zatrudni kucharza z doświadczeniem.Warunki umowy oraz stawka ustalane są na spotkaniu (wynagrodzenie 40zł.netto/ na rękę/)Praca stała ,warunek zatrudnienia posiadane doświadczenie w pracy na stanowisku kucharza.Aplikacje prosimy składać przez portal OLX lub osobiście w recepcji hotelowej .Kontakt: 50*******89.

Recepcjonista/recepcjonistka do Hotelu Splendor
Recepcjonista/recepcjonistka do Hotelu Splendor
Stare Babice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w recepcji hotelowej. Praca co trzeci dzień- bez zmian nocnych. Oferujemy: -Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku -Umowę o pracę lub zlecenie lub B2B -Prywatną opiekę medyczną -Kartę Multi Sport -Pensja od 3500pln brutto/msc Oczekujemy : -Język angielski w stopniu komunikatywnym -Znajomości pakietu Office -Wysokiej kultury osobistej -Zaangażowania w powierzone obowiązki

ZATRUDNIĘ DO PRACY W KUCHNI
ZATRUDNIĘ DO PRACY W KUCHNI
30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę z doświadczeniem do pracy w kuchni w hotelu Dwór Maria Antonina w Gliniku Zaborowskim koło Strzyżowa. Umowa o pracę na cały etat. Wynagrodzenie do uzgodnienia adekwatne do umiejętności. Praca od zaraz. Proszę składać CV osobiście w recepcji hotelowej lub przesłać mailem na adres michal.mil13 @ bezpośrednio do Szefa kuchni ew. telefonicznie 693 - pokaż numer telefonu -

PRACA POMOCNIK KUCHARZA do przyuczenia STRZYŻÓW
PRACA POMOCNIK KUCHARZA do przyuczenia STRZYŻÓW
30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę z doświadczeniem do pracy w kuchni jako pomocnik kucharza z możliwością awansu na kucharza po szkoleniu przez Szefa kuchni. Miejsce pracy to hotel Dwór Maria Antonina w Gliniku Zaborowskim koło Strzyżowa. Umowa o pracę na cały etat. Wynagrodzenie do uzgodnienia adekwatne do umiejętności. Praca od zaraz. Proszę składać CV osobiście w recepcji hotelowej lub przesłać mailem na adres michal.mil13 @ bezpośrednio do Szefa kuchni ew. telefonicznie 693 - pokaż numer telefonu -

Praca na Recepcji w Hotelu *** w Szczawnicy
Praca na Recepcji w Hotelu *** w Szczawnicy
Szczawnica 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób do pracy na stanowisku recepcjonisty. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku • znajomość języka angielskiego, swobodna konwersacja i pisanie, • sprawna obsługa komputera, pakietu Office • samodzielność i umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, • wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość, • dyspozycyjność, praca zmianowa, również weekendy i święta Mile widziane: • doświadczenie w pracy na recepcji hotelowej i aktywnej obsłudze klienta, bezpośredniej i telefonicznej. • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów zaocznych, o kierunku związanym z turystyką i hotelarstwem, • znajomość obsługi portali takich jak Booking.com • znajomość Channel Manager Profitroom, SOHO Oferujemy: • stałe wynagrodzenie i premie wypłacane na czas • pracę w młodym i zgranym zespole - w miłej atmosferze • możliwość rozwoju osobistego oraz awansu w strukturach hotelu • umowę o pracę • awans płacowy za staż pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
30+ kilka dni temu

Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.

Praca na Recepcji w Hotelu *** (zmiany popołudniowe i nocne)
Praca na Recepcji w Hotelu *** (zmiany popołudniowe i nocne)
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osób do pracy na stanowisku recepcjonisty. Czas pracy: zmiany popołudniowe od godz. 15:00 i nocne od godz. 22:00. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • znajomość języka angielskiego - swobodna konwersacja, • znajomość pakietu Office (dokumenty Google), • samodzielność i umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, • dyspozycyjność, praca zmianowa, również w weekendy Mile widziane: • doświadczenie w pracy na recepcji hotelowej i aktywnej obsłudze klienta, bezpośredniej i telefonicznej. • wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów zaocznych, o kierunku związanym z turystyką i hotelarstwem, • znajomość obsługi portali takich jak Booking.com • znajomość Channel Manager Profitroom, Obowiązki (m.in): • odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości • dbanie o ciszę nocną oraz komfort gości hotelowych, • pranie, suszenie i składanie ręczników, • dolewanie wody do basenu, • sprawdzanie usterek w pokojach. Oferujemy: • stałe wynagrodzenie i premie wypłacane na czas • pracę w młodym i zgranym zespole - w miłej atmosferze • możliwość rozwoju osobistego oraz awansu w strukturach hotelu • umowę o pracę • awans płacowy za staż pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Pokojowa/ Pracownik służby pięter
Pokojowa/ Pracownik służby pięter
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy Hotel HP Park*** Olsztyn ul. Warszawska 119 zatrudni Pokojową/ Pracownika służby pięter Jeśli: Posiadasz motywację do pracy i chęć nauki nowych rzeczy Jesteś osobą dyspozycyjną, również w weekendy i święta Posiadasz zdolności organizacyjne i potrafisz dbać o szczegóły Cechuje Cię wysoki poziom kultury osobistej, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu Nie boisz się nowych wyzwań, jesteś sumienny i dokładny w wykonywanych obowiązkach Poszukujemy właśnie Ciebie! Opis stanowiska: • Sprzątanie pokoi hotelowych zgodnie ze standardami hotelu (wymiana pościeli i ręczników, ewidencja prania; uzupełnianie środków higienicznych i kosmetyków) • Praca w pralni hotelowej • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi gości hotelowych • Ścisła współpraca z działem Recepcji obiektu Wymagania: • dyscyplina w zachowaniu czystości i higieny pracy • dobra organizacja pracy własnej, • chęci do pracy, • wysoka kultura osobista • Odpowiedzialność, dokładność, dbałość o szczegóły • Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; premie uzależnione od zaangażowania w pracę, które wynagrodzą Twój wysiłek i wyniki; elastyczny grafik; pracę w doświadczonym zespole; przyjazną atmosferę w pracy wśród pomocnych i otwartych osób; grupowe ubezpieczenie; prywatną opiekę medyczną: pakiet socjalny obejmujący dopłaty do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe.

Kucharz śniadaniowy/ Młodszy kucharz
Kucharz śniadaniowy/ Młodszy kucharz
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy jednym z 3 hoteli polskiej sieci hoteli B&D Hotels S.A. o ugruntowanej pozycji na rynku hotelarskim pracując bez przerwy przez 30 lat. Dzięki rzetelności w wykonywaniu usług, infrastrukturze oraz doskonałej lokalizacji – centrum Warmii oraz łatwemu dojazdowi trasą Warszawa-Olsztyn-Gdańsk cieszymy się niezmienną popularnością zarówno wśród organizatorów podróży i spotkań biznesowych, osób na krótkie pobyty weekendowe, jak również lokalnych mieszkańców korzystających z usług naszej restauracji. Bogata oferta noclegowa, doskonała kuchnia, malownicze położenie i ogromne doświadczenie organizacyjne – to nasze kluczowe zalety. Poszukujemy do naszego zespołu: Kucharza Śniadaniowego / Młodszego kucharza JEŚLI WAŻNE SĄ DLA CIEBIE: • praca w zespole, który wzajemnie się wspiera; • podjęcie pracy na dłużej, na podstawie umowy o pracę; • możliwości rozwoju zawodowego; • bezpłatną opiekę medyczną (również dla Twoich bliskich); • odzież służbowa, o której pranie i prasowanie dbamy my … U NAS TO ZNAJDZIESZ - APLIKUJ! DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE: • Przyrządzanie i wydawanie posiłków śniadaniowych w formie bufetu szwedzkiego oraz    indywidualnych z różnych rodzajów produktów; • dbałość o jakość przygotowywanych potraw; • kontrola stanów magazynowych pod kątem śniadań; • przestrzeganie standardów hotelowych i jakościowych przygotowywanych potraw; • przestrzeganie zasad higieny, dobrej praktyki produkcyjnej i zasad HACCP; • bieżąca współpraca z pracownikami restauracji, recepcji i marketingu w zakresie obsługi Gości. JEŚLI: • cechujesz się wysoką kulturą osobistą; • pracowitość, rzetelność, uczciwość  • posiadasz doświadczenie w pracy w kuchni hotelowej; • posiadasz umiejętność komponowania potraw; • kreatywność; TO ZNACZY, ŻE WŁAŚNIE CIEBIE SZUKAMY! Chcesz dowiedzieć się więcej, przyjść na spotkanie? Wyślij nam swoje CV, klikając w przycisk aplikuj, a my skontaktujemy się z Tobą! Możesz też dostarczyć do Recepcji Hotelu w Olsztynie, ul. Warszawska 119 Więcej informacji na temat firmy, naszej kultury organizacyjnej, a także wartości, którymi się kierujemy można znaleźć na naszej stronie www.olsztyn.hotelepark.pl

Aparthotel Termy Uniejów poszukuje portiera
Aparthotel Termy Uniejów poszukuje portiera
Uniejów 30+ kilka dni temu

Aparthotel Termy Uniejów poszukuje kandydatów na stanowisko PORTIER OBOWIĄZKI • przestrzeganie i posiadanie wiedzy na temat przepisów o ochronie przeciwpożarowej i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy • wykonywanie pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami • dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz utrzymywanie porządku i ładu w miejscu pracy • niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym wypadku lub usterce • witanie przybywających do hotelu gości i klientów oraz odpowiednie ich kierowanie. • zapewnianie sprawnej i kompleksowej obsługi bagażowej dla gości indywidualnych i grupowych • udzielanie informacji na temat możliwości parkingowych • posiadanie ogólnej wiedzy o dziennych przyjazdach i wyjazdach w tym grup i gości VIP oraz aktualnie odbywających się wydarzeniach/ funkcjach bankietowych • posiadanie aktualnych informacji dotyczących rozkładu pokoi gościnnych, funkcjonowania i lokalizacji wszystkich punktów usługowych znajdujących się w hotelu • aktywne zachęcanie gości i klientów do korzystania z hotelowej gastronomii oraz pozostałych usług Aparthotelu • wspieranie działu recepcji w spełnianiu życzeń gości w oparciu o obowiązujące procedury i standardy • zapewnienie gościom niezbędnej podstawowej pomocy podczas korzystania z hotelowego sprzętu jak i z komputerów personalnych (PC) w pokojach hotelowych • wspomaganie innych komórek działu recepcji (centrala telefoniczna, recepcja) w razie zaistniałej konieczności i w zgodzie z obowiązującymi standardami obsługi i procedurami • zachowanie w tajemnicy informacji dotyczących danych osobowych gości i klientów Aparthotelu oraz osób i firm współpracujących z Aparthotelem • przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych obowiązujących u pracodawcy oraz przepisów powszechnie obowiązujących regulujących przetwarzanie danych osobowych WYMAGANIA • dbanie o dobry wizerunek hotelu • uczciwość i dyskrecja • dyspozycyjność • wysoka kultura osobista • umiejętność pracy pod presją czasu • pozytywne usposobienie • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane • praca w systemie zmianowym OFERUJEMY • zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach • darmowe obiady pracownicze • możliwości rozwoju zawodowego • przyjazną atmosferę • szkolenie dotyczące standardów pracy Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres: @ @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami UWAGA!!!: W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.

Kucharza na etat
Kucharza na etat
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy jednym z 3 hoteli polskiej sieci hoteli B&D Hotels S.A. o ugruntowanej pozycji na rynku hotelarskim pracując bez przerwy przez 30 lat. Dzięki rzetelności w wykonywaniu usług, infrastrukturze oraz doskonałej lokalizacji – centrum Warmii oraz łatwemu dojazdowi trasą Warszawa-Olsztyn-Gdańsk cieszymy się niezmienną popularnością zarówno wśród organizatorów podróży i spotkań biznesowych, osób na krótkie pobyty weekendowe, jak również lokalnych mieszkańców korzystających z usług naszej restauracji. Bogata baza noclegowa, doskonała kuchnia, malownicze położenie i ogromne doświadczenie organizacyjne – to nasze kluczowe zalety. Poszukujemy do naszego zespołu:  Kucharza JEŚLI WAŻNE SĄ DLA CIEBIE: • praca w zespole, który wzajemnie się wspiera; • podjęcie pracy na dłużej, na podstawie umowy o pracę; • możliwości rozwoju zawodowego; • odzież służbowa, o której pranie i prasowanie dbamy my … U NAS TO ZNAJDZIESZ - APLIKUJ! DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE: • przygotowanie dań zgodnie z obowiązującymi standardami wg aktualnej karty menu i na imprezy okolicznościowe; • dbałość o jakość przygotowywanych potraw; • racjonalne gospodarowanie towarem, minimalizowanie strat; • kontrola stanów magazynowych; • przestrzeganie standardów hotelowych i jakościowych przygotowywanych potraw; • dbanie o właściwy stan techniczny urządzeń kuchennych; • przestrzeganie zasad higieny, dobrej praktyki produkcyjnej i zasad HACCP; • bieżąca współpraca z pracownikami restauracji, recepcji i marketingu w zakresie obsługi Gości. JEŚLI JESTEŚ: • kreatywny; • pracowity, rzetelny, uczciwy:  • cechujesz się wysoką kulturą osobistą; • posiadasz doświadczenie w pracy w kuchni hotelowej; • posiadasz umiejętność komponowania potraw; TO ZNACZY, ŻE WŁAŚNIE CIEBIE SZUKAMY! OFERUJEMY: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; wynagrodzenie negocjowane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia; premie uznaniowe uzależnione od zaangażowania w pracę, które wynagrodzą Twój wysiłek i wyniki; dodatek funkcyjny, za pełnienie dodatkowych obowiązków; pracę w doświadczonym zespole, służącym pomocą i wiedzą; przyjazną atmosferę w pracy wśród pomocnych i otwartych osób; grupowe ubezpieczenie; prywatną opiekę medyczną LuxMed; pakiet socjalny obejmujący dopłaty do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe. Chcesz dowiedzieć się więcej, przyjść na spotkanie? Wyślij nam swoje CV, klikając w przycisk aplikuj, a my skontaktujemy się z Tobą! Możesz też dostarczyć swoje CV do Recepcji Hotelu w Olsztynie, ul. Warszawska 119 Więcej informacji na temat firmy, naszej kultury organizacyjnej, a także wartości, którymi się kierujemy można znaleźć na naszej stronie www.olsztyn.hotelepark.pl

ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
Byczyna 30+ kilka dni temu

PRACA OD 1 MARCA 2022 - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! ETAT!!! Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli. od marca '22: Manager Hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka(K/M) Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. *proszę o zgłoszenia przez formularz lento.pl *praca dla osób 18+ *prosimy o załaczenie portfolio* *proszę podać adres mail i WhatsApp celem uproszczenia ew. kontaktu ************* PROSZĘ USZANOWAĆ NASZ i SWÓJ CENNY CZAS - APLIKUJĄC WYŁĄCZNIE PRZEZ OSOBY Z CHOĆ "LEKKĄ" ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU *************

Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Kraków 30+ kilka dni temu

Manager Hotelu Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. O nas Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli.

Filtr