Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Gastronomia / Hotelarstwo Polska: Wszystkie miasta
Recepcjonista/ ka do Hotelu 5* (zakwaterowanie)
Recepcjonista/ ka do Hotelu 5* (zakwaterowanie)
nowe Zakopane 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHotel 5* w centrum miasta zatrudni na stałe/ na etat kandydata/ kę na stanowisko: RECEPCJONISTA/ KA Gwarantujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Możliwość zakwaterowania; • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach hotelu; • Zgrany i przyjazny zespół; • Pakiet benefitów + wyżywienie; Oczekujemy: • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego-warunek konieczny; • Bardzo dobrej komunikacji w j. polskim-warunek konieczny; • Samodzielności w działaniu; • Wysokiej kultury osobistej, miłej aparycji; • Odpowiedzialności, samodzielności i dobrej organizacji pracy; • Doświadczenia w obsłudze klienta - mile widziane; Obowiązki: • Meldowanie, wymeldowanie oraz dokonywanie rezerwacji; • Dbałość o wysoki standard obsługi gości; • Ścisła współpraca z innymi działami w hotelu; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Recepcjonista/ ka do Hotelu 5* (zakwaterowanie)
Recepcjonista/ ka do Hotelu 5* (zakwaterowanie)
Zakopane 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHotel w centrum Zakopanego poszukuje na stałe kandydata/ kę na stanowisko: RECEPCJONISTA/ KA Gwarantujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Możliwość zakwaterowania; • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach hotelu; • Zgrany i przyjazny zespół; • Pakiet benefitów + wyżywienie; Oczekujemy: • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego-warunek konieczny; • Bardzo dobrej komunikacji w j. polskim-warunek konieczny; • Samodzielności w działaniu; • Wysokiej kultury osobistej, miłej aparycji; • Odpowiedzialności, samodzielności i dobrej organizacji pracy; • Doświadczenia w obsłudze klienta - mile widziane; Obowiązki: • Meldowanie, wymeldowanie oraz dokonywanie rezerwacji; • Dbałość o wysoki standard obsługi gości; • Ścisła współpraca z innymi działami w hotelu; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.