Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Pracownik działu sprzedaży
Pracownik działu sprzedaży
nowe Kalisz 15 dni plecy

Opis oferty pracyWinpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Pracownik działu sprzedaży Miejsce pracy: Kalisz Zadania: - promowanie produktu - pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji z obecnymi - doradztwo w zakresie oferowanych produktów - negocjowanie ofert z potencjalnymi partnerami biznesowymi - realizacja celów sprzedażowych Wymagania: Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że znasz język włoski, francuski, niemiecki lub angielski w stopniu komunikatywnym, szybko się uczysz, lubisz poznawać nowe technologie i chcesz podjąć z nami długofalową współpracę Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV . Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Pracownik działu sprzedaży - sklep
Pracownik działu sprzedaży - sklep
Kalisz 30+ kilka dni temu

Winpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy do nowo otwartego sklepu osoby na stanowisko: Pracownik działu sprzedaży - SKLEP Miejsce pracy: Kalisz Zadania: - promowanie produktu - pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji z obecnymi - doradztwo w zakresie oferowanych produktów - realizacja celów sprzedażowych - profesjonalna obsługa klienta - dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląd sklepu - obsługa kasy fiskalnej - przygotowywanie ofert i doradztwo techniczne - obsługa klienta w sklepie stacjonarnym - tworzenie ofert okien PCV i stolarki aluminiowej - rozwiązywanie zagadnień technicznych z zakresu okien PCV i stolarki aluminiowej - przygotowywanie niezbędnej dokumentacji Wymagania: - wykształcenie min. średnie - wysoka motywacja do pracy - łatwość w nawiązywaniu kontaktów - dobra organizacja pracy - prawo jazdy kat. B Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, - karta zniżkowa na nasze produkty, - wewnętrzne szkolenia produktowe i stanowiskowe Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pracownik Działu Obsługi Sprzedaży
Pracownik Działu Obsługi Sprzedaży
Szczecin 30+ kilka dni temu

Comad to nowoczesna firma z wieloletnim doświadczeniem w branży meblarskiej z siedzibą w Szczecinie przy ul. Dobropole 4.Chcemy zatrudniać osoby zaangażowane, pozytywnie nastawione i konsekwentnie dążące do osiągania sukcesu.Jeżeli jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu.  Poszukujemy osoby na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI SPRZEDAŻYPodstawowe zadania:·                    Podtrzymywanie współpracy i wsparcie merytoryczne dla klientów na rynku krajowym i   europejskim,·                    Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie sieci sprzedaży,·                    Negocjowanie warunków współpracy z klientami,·                    Przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych oraz raportów,·                    Realizacja planów sprzedażowych. Wymagania:·                    Dobra znajomość języka angielskiego,·                    Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu bliskich relacji z Klientami,·                    Umiejętności negocjacyjne,·                    Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie oraz samodzielność,·                    Umiejętność pracy w zespole,·                    Prawo jazdy kat.B Dodatkowe atuty:·                    Doświadczenie w sprzedaży na rynku tradycyjnym i/lub B2B,·                    Znajomość technik sprzedaży.Oferujemy:·                    Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,·                    Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków,·                    Pracę w młodym i ambitnym zespole,·                    Możliwość rozwoju zawodowego. Miejsce pracy: Szczecin, ul. Lubczyńska Klauzula zgody „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla celów prowadzonej przez  Comad Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Dobropole 4 rekrutacji na stanowisko Pracownik działu obsługi sprzedaży. Zostałem/am poinformowany/a, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody  nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem”.

Pracownik Działu Obsługi Sprzedaży
Pracownik Działu Obsługi Sprzedaży
Załom 30+ kilka dni temu

 Comad to nowoczesna firma z wieloletnim doświadczeniem w branży meblarskiej z siedzibą w Szczecinie przy ul. Dobropole 4.Chcemy zatrudniać osoby zaangażowane, pozytywnie nastawione i konsekwentnie dążące do osiągania sukcesu.Jeżeli jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu.  Poszukujemy osoby na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI SPRZEDAŻYPodstawowe zadania:·                    Podtrzymywanie współpracy i wsparcie merytoryczne dla klientów na rynku krajowym i   europejskim,·                    Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie sieci sprzedaży,·                    Negocjowanie warunków współpracy z klientami,·                    Przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych oraz raportów,·                    Realizacja planów sprzedażowych. Wymagania:·                    Dobra znajomość języka angielskiego,·                    Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu bliskich relacji z Klientami,·                    Umiejętności negocjacyjne,·                    Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie oraz samodzielność,·                    Umiejętność pracy w zespole,·                    Prawo jazdy kat.B Dodatkowe atuty:·                    Doświadczenie w sprzedaży na rynku tradycyjnym i/lub B2B,·                    Znajomość technik sprzedaży.Oferujemy:·                    Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,·                    Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków,·                    Pracę w młodym i ambitnym zespole,·                    Możliwość rozwoju zawodowego. Miejsce pracy: Szczecin, ul. Lubczyńska Klauzula zgody „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla celów prowadzonej przez  Comad Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Dobropole 4 rekrutacji na stanowisko Pracownik działu obsługi sprzedaży. Zostałem/am poinformowany/a, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody  nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem”.

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO. WSPARCIE SPRZEDAŻY B2B
PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO. WSPARCIE SPRZEDAŻY B2B
Kraków 30+ kilka dni temu

Loocalio to platforma, gdzie lokalni przedsiębiorcy mogą pokazać się lokalnej społeczności. Bez znaczenia czy mówią na nas lokalne google czy też inaczej wiemy, że mieszkańcy lokalnie mogą znaleźć na portalu informacje o promocjach, wydarzeniach oraz w łatwy sposób mogą skontaktować się z przedsiębiorcą prowadzącym działalność. PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO. WSPARCIE SPRZEDAŻY B2B Do naszego zespołu szukamy osób z doświadczeniem w telemarketingu, które dzięki swojemu zaangażowaniu wzmocnią dział sprzedaży firmy. Warunki współpracy: Umowa o pracę lub B2B Stałe wynagrodzenie System premiowy uzależniony od realizacji wyznaczonych celów Praca zdalna (wymagany komputer z dostępem do Internetu) Zadania: Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży Pozyskiwanie informacji potrzebnych do przygotowania oferty handlowej Wysyłanie mailingów Wspieranie działań zespołu sprzedażowego Stałe poszukiwanie źródeł rozwoju sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnym Klientem Dbanie o najwyższą jakość standardów obsługi Klienta Budowanie pozytywnych relacji z Klientami Budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy Umiejętności: Znajomości pakietu MS Word i MS Excel umożliwiającego swobodną pracę Umiejętności pracy samodzielnej oraz zespołowej Komunikatywność i wysoka kultura osobista Zaangażowania przy realizacji powierzonych zadań Dobra organizacja czasu pracy Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji Umiejętność kreatywnego rozwiązywania napotkanych problemów i doprowadzanie do umówienia spotkania handlowego Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych Mile widziane: Doświadczenie w telemarketingu Pozytywne nastawienie Predyspozycje handlowe będą bardzo pożądanym atutem Oferujemy: Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych Niezbędne narzędzie do pracy (telefon) Pracę przy prężnie rozwijającym się projekcie Elastyczny czas pracy - interesuje nas efektywność! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami w procesie rekrutacji

Pracownik do działu sprzedaży - E-commerce.
Pracownik do działu sprzedaży - E-commerce.
Płock wczoraj

Partner Premium Sp. J. z siedzibą przy ul. Granicznej 46 w Płocku, zajmująca się dystrybucją artykułów branży biurowej, a także oferująca usługi w zakresie stemplarstwa, poligrafii, reklamy, znakowania i grawerowania poszukuje kandydatów na stanowisko:·         Kierownika w dziale sprzedaży e-commerce.·         Specjalisty w dziale sprzedaży e-commerce.Zakres obowiązków:- administrowanie ofertą na platformach sprzedażowych tj. allegro, olx, marketplace oraz w firmowym sklepie internetowym,- tworzenie, planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży- bieżąca obsługa i rozbudowa sklepu internetowego,- wykonywanie zdjęć produktowych i sprzedażowych,- tworzenie ,,dobrych’’ opisów pod pozycjonowanie SEO,- tworzenie kreatywnych treści w kanałach Social Media,- tworzenie i redagowanie opisów na stronę www oraz do sklepu internetowego,- monitorowanie konkurencji / raportowanie sprzedaży / analizowanie rynku,- ścisła współpraca z działem zakupów i marketingu w zakresie sprzedaży,- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- współpraca z zewnętrznymi agencjami.  Wymagania:- znajomość zagadnień e-commerce i sprzedaży online,- obsługa platform sprzedażowych m.in. allegro, olx, marketplace,- znajomość trendów sprzedażowych e-commerce,- znajomość narzędzi do analizy rynku e-commerce,- umiejętność analitycznego myślenia i analizy danych,- znajomość minimum jednego programu graficznego,- dobra znajomość Meta Business Suite,- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office,- lekkie pióro i wyczucie estetyki treści,- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań,- pomysłowość i kreatywność,- komunikatywności i orientacja na wysoki poziom obsługi klienta,- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu. Oferujemy:- umowę o pracę,- szansę rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,- pracę w młodym i dobrze zgranym zespole,- satysfakcję ze zdobywania nowych doświadczeń,- wynagrodzenie w systemie premiowym,- bardzo dobre zaplecze socjalne.Uwaga, preferujemy kontakt mailowy, dlatego osoby spełniające powyższe wymagania oraz zainteresowane współpracą uprzejmie prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:e-mail: rekrutacja(małpka)partnerpremium.plDo aplikacji prosimy dołączyć klauzulę:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r), wyrażam zgodę na przetwarzanie  danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Eskapader Salata s.j. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 

Pracownik działu handlowego
Pracownik działu handlowego
Strzegom 30+ kilka dni temu

Nasza firma jest stabilnym partnerem biznesowym, o międzynarodowym zasięgu. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO Miejsce pracy: Strzegom Pracownik działu sprzedaży jest osobą, do której codziennych obowiązków należy: aktywne pozyskiwanie nowych klientów wraz obsługą bieżących sprzedaż produktów firmy telefoniczny kontakt z klientami w kraju i zagranicą realizacja założonych celów kompleksowa obsługa handlowa kształtowanie i promowanie wizerunku firmy dbałość o wysokie standardy obsługi klientów WYMAGANIA wykształcenie min. średnie umiejętność nawiązywania kontaktów i utrzymywania dobrych relacji z klientami i partnerami handlowymi firmy zorientowanie na cele sprzedażowe biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office samodzielność, umiejętność organizacji pracy komunikatywność oraz wysoka kultura osobista optymizm, kreatywność i konsekwencja w działaniu umiejętność nadawania priorytetów zadaniom i organizacja własnej pracy OFERUJEMY umowę o pracę przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki (podstawa + prowizja) samodzielność przy realizacji postawionych zadań we wdrażaniu własnych pomysłów interesującą i ambitną pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach dofinansowanie kursów językowych szacunek do pracownika i efektywnej pracy

PSB MRÓWKA GARWOLIN - ZATRUDNI
PSB MRÓWKA GARWOLIN - ZATRUDNI
Garwolin 30+ kilka dni temu

ZATRUDNIMY W związku z rozwojem sklepu PSB MRÓWKA w Garwolinie z branży Dom i Ogród poszukujemy pracowników do naszego zespołu - na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU- dział techniczny , farby Zakres obowiązków: - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, na działach technicznych - prezentacja towarów i finalizowanie sprzedaży, - dbałość o ekspozycję cen , towaru , porządek, Wymagania: - umiejętność pracy w zespole - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel ) - profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi klienta - mile widziane uprawnienia na wózki widłowe - doświadczenie w handlu będzie dużym plusem Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia - pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej sieci - możliwość rozwoju poprzez system profesjonalnych szkoleń - pracę zmianową w równoważnym systemie pracy - system premii motywacyjnych - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie - prywatną opiekę medyczną CV – prosimy wysyłać - @ W dokumentach proszę o zawarcie klauzuli: Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHU Mirex Spółka Jawna dalej zwanej Przedsiębiorstwo moich danych osobowych zawartych w przedstawionym przeze mnie CV w celu związanym z prowadzonym przez Przedsiębiorstwo procesem rekrutacyjnym .Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Zostałem poinformowany o przysługującymi mi prawie do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

Mrówka Garwolin - zatrudni pracowników
Mrówka Garwolin - zatrudni pracowników
Garwolin 30+ kilka dni temu

ZATRUDNIMY W związku z rozwojem sklepu PSB MRÓWKA w Garwolinie z branży Dom i Ogród poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: KASJER – SPRZEDAWCA , PRACOWNIK DZIAŁU Zakres obowiązków: - obsługa kasy , - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, - prezentacja towarów i finalizowanie sprzedaży, - dbałość o ekspozycję towaru , ceny , porządek. Wymagania: - mile widziane doświadczenie pracy w handlu oraz na kasie - umiejętność pracy w zespole - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych - mile widziana znajomość pakietu MS Office ( Word, Excel) - profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi klienta. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia - pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej sieci - możliwość rozwoju poprzez system profesjonalnych szkoleń - pracę zmianową w równoważnym systemie pracy - system premii motywacyjnych - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - prywatną opiekę medyczną. CV – prosimy wysyłać na poniższy adres – odpowiemy na wybrane oferty - kierownikmałpaphumirex.pl W dokumentach proszę o zawarcie klauzuli: Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHU Mirex Spółka Jawna dalej zwanej Przedsiębiorstwo moich danych osobowych zawartych w przedstawionym przeze mnie CV w celu związanym z prowadzonym przez Przedsiębiorstwo procesem rekrutacyjnym .Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Zostałem poinformowany o przysługującymi mi prawie do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

Specjalista do spraw sprzedaży i rozwoju działu e-commerce
Specjalista do spraw sprzedaży i rozwoju działu e-commerce
wczoraj

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ROZWOJU DZIAŁU HANDLU MATERIAŁAMI DO PAKOWANIAJesteś mężczyzną ambitnym i zaangażowanym? Lubisz dynamiczne warunki pracy? Chcesz pracować w firmie, dla której każdy pracownik jest ważny? Wyślij do nas swoje zgłoszenie- być może czekamy właśnie na Ciebie.W związku z rozwojem firmy poszukujemy Pana do pracy na stanowisku specjalista do spraw sprzedaży i rozwoju. Zajmujemy się handlem materiałami do pakowania przesyłek w Internecie, a praca ma charakter biurowy.Zakres obowiązków podstawowych:kompleksowa obsługa zamówień internetowych;kompleksowa obsługa zamówień telefonicznych;szukanie nowych odbiorców;obsługa strategicznych klientów hurtowych;dodawanie nowych produktów do oferty;wykonywanie zabiegów około sprzedażowych;koordynacja pracy zespołu;dbanie o jakość obsługi klientów;pilnowanie zatowarowania magazynu;dbanie o swoje stanowisko pracy;utrzymywanie porządku na magazynie;rozpatrywanie reklamacji;Wymagania:doświadczenie w podobnej branży;doświadczenie w e-handlu;doświadczenie w pracy z klientem;obsługa komputera, w tym MS Office (Excel);rzetelność, uczciwość;umiejętność nawiązywania i budowania dobrych relacji interpersonalnych;komunikatywność;radzenie sobie ze stresem i presją czasu;prawo jazdy kategorii B;wysoka kultura osobista;samodzielność;umiejętność pracy w zespole;dobra organizacja pracy własnej;Mile widziane:umiejętność obsługi programu Subiekt GT;umiejętność obsługi programów graficznych;Oferujemy:przyjazną atmosferę pracy w młodym, aktywnym zespole;atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz kompetencji; stawka wynosi 26zł netto (na rękę) na godzinę plus premia; miesięcznie daje to wynagrodzenie w wysokości około 4400-4600zł na rękę;stabilne warunki zatrudnienia (najpierw umowa zlecenie, a po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony na pełen etat);pracę z osobami zaangażowanymi w rozwój w prężnie rozwijającej się firmie;perspektywy rozwoju zawodowego;Pierwszym etapem rekrutacji jest aplikacja przez Internet. Wyślij swoje CV. Jeśli pomyślnie przejdziesz ten etap weryfikacji skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy na rozmowę podczas której przedstawimy szczegółowe informacje o oferowanej pracy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Pracownik obsługi klienta, handlowiec, asystent handlowca
Pracownik obsługi klienta, handlowiec, asystent handlowca
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAGENCJA PRACY Z nami podejmiesz dobrą pracę. Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. DLA NASZEGO KLIENTA BRANŻY HANDLOWEJ POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik działu handlowego, pracownik obsługi klienta, asystent handlowy Stanowisko administracyjno-handlowe Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, woj. dolnośląskie OFERUJEMY: • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie ( do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy 8.00-16.00 • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole • Przyjazną atmosferę w pracy • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy OBOWIĄZKI: • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych. • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Obsługa systemu CRP ( po przeszkoleniu) • Przygotowywanie ofert dla klientów • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami • Realizowanych celów sprzedażowych WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne • Pozytywne usposobienie • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami • Mile widziany zmysł techniczny • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu • Nie jest wymagana znajomość języków obcych • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym SPOSÓB APLIKOWANIA: CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2, Posiadamy wiele innych ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu

Asystent handlowy
Asystent handlowy
Bielany Wrocławskie 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. DLA NASZEGO KLIENTA BRANŻY HANDLOWEJ POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik działu handlowego, pracownik obsługi klienta, asystent handlowy Stanowisko administracyjno-handlowe Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, woj. dolnośląskie OFERUJEMY: • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie (do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy 8.00-16.00 • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole • Przyjazną atmosferę w pracy • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy OBOWIĄZKI: • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych. • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Obsługa systemu CRP (po przeszkoleniu) • Przygotowywanie ofert dla klientów • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami • Realizowanych celów sprzedażowych WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne • Pozytywne usposobienie • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami • Mile widziany zmysł techniczny • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu • Nie jest wymagana znajomość języków obcych • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym SPOSÓB APLIKOWANIA: CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2 Posiadamy wiele innych ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu