Pracownik obsługi klienta
Zatrudnimy osobę chętną do podjęcia pracy na stanowisku Pracownik obsługi klienta. Praca w sklepie spożywczym Delikatesy Centrum przy ul. Warty 2 w Kłodzku. Praca na dwie zmiany. Chętne osoby zapraszam do kontaktu, Oferujemy: - zatrudnienie w rzetelnej i stabilnej firmie - podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, po przepracowaniu okresu próbnego, umowa o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas - pracę w zgranym zespole
Lubisz pracę z ludźmi? Łatwo nawiązujesz kontakty? Szukasz ciekawej pracy? Dołącz do nas! Oferujemy pracę na stanowisku Pracownik obsługi klienta - PKN ORLEN S.A. ul. Krakowska 198, Sanok. Do Twoich obowiązków będzie należała sprzedaż i profesjonalna obsługa Klientów ,dbanie o dobry wizerunek i markę naszej stacji. W ramach współpracy oferujemy Ci: -stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - rynkowy poziom wynagrodzenie w formie podstawa + premia -rabaty na paliwo, gastronomię i wybrane artykuły z oferty sklepowej stacji - umowa zlecenia dla uczniów, studentów PKN ORLEN - atrakcyjna oferta telefonii komórkowej -możliwość uczestniczenia w szkoleniach e-learningowych oraz warsztatach stacjonarnych -zyskasz możliwość połączenia pracy z nauką dzięki elastycznym godzinom pracy opartym o grafik -możliwość rozwoju i awansu Wyślij swoje CV na adres @ ,skontaktuj się osobiście lub zadzwoń tel: 607 - pokaż numer telefonu - ,
Opis oferty pracyAGENCJA PRACY Z nami podejmiesz dobrą pracę. Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. DLA NASZEGO KLIENTA BRANŻY HANDLOWEJ POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik działu handlowego, pracownik obsługi klienta, asystent handlowy Stanowisko administracyjno-handlowe Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, woj. dolnośląskie OFERUJEMY: • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie ( do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy 8.00-16.00 • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole • Przyjazną atmosferę w pracy • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy OBOWIĄZKI: • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych. • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Obsługa systemu CRP ( po przeszkoleniu) • Przygotowywanie ofert dla klientów • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami • Realizowanych celów sprzedażowych WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne • Pozytywne usposobienie • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami • Mile widziany zmysł techniczny • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu • Nie jest wymagana znajomość języków obcych • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym SPOSÓB APLIKOWANIA: CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2, Posiadamy wiele innych ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu
Poszukuję osoby chętne do pracy na stanowisku Pracownik Obsługi Klienta (sprzedawca) na Stacji Paliw PKN Orlen w Kutnie. Do obowiązków pracownika należy m.in.: • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami. • obsługa systemu kasowego • przygotowywanie gorących przekąsek oraz obsługa kącika kawowego, ekspozycja asortymentu, prowadzenie bieżącej dokumentacji • aktywna sprzedaż towarów i promocji • dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji Wymagania: • obsługa komputera • pracowitość, uczciwość i odpowiedzialność • odporność na stres • pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań • łatwość w nawiązywaniu kontaktów. • badania sanitarno - epidemiologiczne. Oferuje: • umowę o pracę po okresie próbnym; • pracę w systemie zmianowym 12h (dzień/noc); • bezpłatne szkolenia; • atrakcyjny system premiowy, • rabat na zakupy na stacjach ORLEN, Zapraszam do składania ofert osoby lubiące kontakt z ludźmi i pracę w zespole, uśmiechnięte, samodzielne i rzetelne oraz gotowe do pracy w systemie zmianowym (dzień/noc) Mile widziane doświadczenie w handlu. W przypadku zainteresowania proszę o przysłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z aktualnym zdjęciem za pośrednictwem formularza kontaktowego. W celu rozmowy kwalifikacyjnej skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. W dokumentach aplikacyjnych proszę o dopisanie obowiązkowej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Stacja Paliw PKN ORLEN, Stęszew, ul. Bukowska 2 poszukuje do swojego zespołu osobę na stanowisko Pracownik Obsługi Klienta. Jesteś studentem i dysponujesz wolnym czasem, który chciałbyś poświęcić na pracę i zdobycie nowych umiejętności. Dołącz do naszego Zespołu. Oferujemy pracę na stanowisku Pracownik Obsługi Klienta na którym możesz liczyć na: -Przyjazną atmosferę, -Możliwość rozwoju i awansu, -Pakiet profesjonalnych szkoleń, -Ciekawą, stabilną i pełną wyzwań pracę, -Elastyczne godziny pracy, -Rabaty pracownicze, -System premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych. Zakres obowiązków: -Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, -Aktywna sprzedaż produktów i usług, -Obsługa kasy fiskalnej, -Dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów, -Osiąganie celów sprzedażowych, -Dbanie o czystość i porządek na terenie całego obiektu. Od kandydatów oczekujemy: -Dyspozycyjności, -Odpowiedzialności i uczciwości, -Komunikatywności, -Gotowości do pracy w systemie zmianowym, -Umiejętność pracy w zespole, -Mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna bądź chęć do jej szybkiego wyrobienia. Mile widziane osoby z doświadczeniem w pracy na stacji, ale jeżeli masz chęć do pracy nauczymy Cię też wszystkiego od podstaw. Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą i widzisz się na tym stanowisku zapraszam do kontaktu, resztę szczegółów dotyczących pracy, omówimy na spotkaniu. Już dziś skontaktuj się z nami pod numerem 24 256 0587, wyślij swoje CV na adres @ lub zostaw swoje CV u kierownika zmiany. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z informacją w komentarzu, na które stanowisko aplikują oraz z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
Stacja paliw Orlen w Krapkowicach, ul. Prudnicka, poszukuje osób do pracy w swoim zespole. Poszukujemy osób do pracy na pełny i nie pełny etat. Nie masz doświadczenia zawodowego, albo to właśnie doświadczenie jest twoim atutem? Interesuje Cię elastyczny czas pracy? Uważasz, że praca z ludźmi daje ciekawe możliwości? Chcesz połączyć pracę z nauką lub innymi obowiązkami? A może już się nie uczysz tylko poszukujesz stabilnego zatrudnienia? Chcesz w przyszłości samodzielnie zarządzać stacją paliw lub aspirujesz na stanowisko kierownicze? To świetnie! Dobrze trafiłeś! Dołącz do naszego zespołu: masz wpływ na swój grafik pracy taniej kupujesz paliwa i robisz zakupy na stacji nabywasz nowe umiejętności zdobywasz doświadczenie współpracując z najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce awansujesz Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa stanowiska kasowego dbanie o bezpośrednie kontakty i utrzymywanie stałych relacji z klientem kreowanie wyników sprzedażowych w oparciu o standardy i oczekiwania koncernu utrzymanie ciągłości procesów sprzedażowych, magazynowych oraz produkcyjnych (mała gastronomia) dbałość o czystość i porządek stacji paliw Oczekujemy: pozytywnego nastawienia otwartości na ludzi i nowe doświadczenia entuzjazmu zaangażowania chęci rozwoju W dokumentach aplikacyjnych proszę o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Uprzejmie informuję, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty, a CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
PMM GROUP jako właściciel marek WINGS oraz ZOO24.PL poszukuje do zespołu: Pracownik Biura Obsługi KlientaMiejsce pracy: Żółtki-Kolonia 38A/k. Choroszczy (Centrum logistyczne Panattoni)Zakres obowiązków:- Zapewnienie profesjonalnej i skutecznej obsługi Klienta drogą telefoniczną i mailową- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta poprzez szybką i skuteczną odpowiedź na ich zgłoszenia (zwroty, reklamacje, zapytania)- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy- Współpraca z innymi działami firmy (magazyn, marketing, księgowość).Oczekujemy:- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do rozwiązywania problemów- Znajomość podstawowych zagadnień e-commerce- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu- Mile widziane doświadczenie w BOK/call center, znajomość przepisów dot. praw konsumentówOferujemy:- Wynagrodzenie po okresie próbnym: podstawa + premia uzależniona od zaangażowania oraz realizacji celów - Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na I zmianę (8-16)- Kartę MultiSport- Przyjazną atmosferę- Pracę w nowoczesnym obiekcie PanattoniOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Chcesz pracować na nowoczesnej stacji? Interesuje Cię elastyczny czas pracy? Uważasz, że praca z ludźmi to przyjemność? Umiesz pracować w grupie? Szukasz stałej pracy? Jeżeli na przynajmniej jedno z pytań odpowiedziałeś pozytywnie, zapraszamy do złożenia aplikacji Proponujemy: - elastyczne godziny pracy , system 12-sto godzinny - zdobycie doświadczenia zawodowego w oparciu o standardy PKN ORLEN - pracę na nowoczesnej stacji paliw - pakiet szkoleń na każdym etapie rozwoju - rabat na zakupy na stacjach ORLEN - umowę o pracę Praca polega na: - obsłudze klienta przy kasie i w bistro zgodnie ze standardami PKN ORLEN - pozytywnym podejściu do klienta - komunikowaniu aktualnych promocji produktowych - dbaniu o czystość i porządek na terenie obiektu Mile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia. Kontakt tylko z wybranymi kandydatami, CV można również składać na stacji ,ul. Bieszczadzka 2a ; 39-460 Nowa Dęba w zamkniętej kopercie Proszę w przesyłanych CV zamieszczać aktualną klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Firma MAXHANDEL zatrudni osobę do biura w Lubieszynie, ze znajomością języka Niemieckiego. Obowiązki: prace biurowe związane z korespondencją stacjonarna i telefoniczna obsługa klienta obsługa sprzętów biurowych przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów Więcej informacji pod numerem telefonu: 6 6 8 0 5 3 0 6 0 W przypadku składania aplikacji on-line prosimy o zawarcie w swoim CV klauzuli RODO.
OPISOgólnopolska firma GT Group Tomaszek Sp. z o.o., działająca w branży sprzętu AGD oraz mebli kuchennych poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:Pracownik Biura Obsługi Klienta e-commerceOczekiwania:Minimum półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Officedokładność skrupulatność, dbałość o szczegółydobra organizacja czasu pracy umiejętność w pracy w zespoledyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuznajomość platformy Allegro oraz BaseLinker będzie dodatkowym atutemznajomość asortymentu produktowego AGD, RTV i IT będzie dodatkowym atutemZakres obowiązków:kompleksowa obsługa klienta telefoniczna, mailowadoradztwo w zakresie oferowanych produktówprzyjmowanie realizowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowychkontrola płynności realizacji zamówień w sklepie internetowymwspółpraca z działem magazynowym oraz działem reklamacjiCo oferujemy:stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupracę w młodym, sympatycznym zespolemożliwość rozwojustałe podnoszenie kompetencjiMiejsce pracy: ŁańcutUprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Opis oferty pracyPotrzebny pracownik do obsługi klienta w małym sklepie z importowaną żywnością. Miejsce pracy Warszawa Śródmieście. Prosimy o przesłanie CV .
Opis oferty pracyPotrzebny pracownik do obsługi klienta w małym sklepie z importowaną żywnością. Miejsce pracy Okolice Podkowa leśna, Grodzisk Mazowiecki, Brwinów. Prosimy o przesłanie CV .
Poszukujemy pracownika na stanowisko sprzedawca - pracownik obsługi klienta na stacji paliw PKN Orlen w Nieporęcie. Oferujemy pracę w ciekawym zespole, umowę o pracę na cały etat i atrakcyjne wynagrodzenie. Jedyne co wymagamy to posiadanie książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznych. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV
Stanowisko: Pracownik w sklepie odzieżowym Miejscowość: Janki koło Warszawy Tryb pracy: stacjonarny ? Obowiązki: · zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, doradzanie przy wyborze produktu i udzielanie informacji o produktach · utrzymywanie porządku w sklepie: monitorowanie stanu sklepu, uzupełnianie towaru na regałach i utrzymanie estetycznego wyglądu przestrzeni sprzedażowej · kasy i rozliczenia: obsługa kasy fiskalnej, przeprowadzanie transakcji, prowadzenie rozliczeń z klientami · współpraca z zespołem: efektywna komunikacja z innymi członkami zespołu w celu osiągnięcia wspólnych celów ? Wymagania: · dobra komunikatywność i umiejętność pracy w zespole · doświadczenie w sprzedaży · chęć nauki i rozwijania się w branży odzieżowej · zaangażowanie i pozytywne podejście do pracy · mile widziana znajomość języka angielskiego · orzeczony stopień niepełnosprawności ✨ Oferujemy: · stabilne zatrudnienie w przyjaznym środowisku pracy · szkolenia w zakresie obsługi klienta i branży odzieżowej · przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole · możliwość awansu i rozwoju zawodowego ♿ Oferta pracy skierowana jest do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. ? Jeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie i rozwijać się w dynamicznym środowisku modowym, prześlij swoje CV na adres re*******a@i*************.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać "Pracownik sklepu odzieżowego". ☎ Jeśli masz pytania - zadzwoń *** *** *** Zapraszamy do aplikowania ?
Opis oferty pracyHurtownia wielobranżowa Milewscy poszukuje osoby na stanowisko : Pracownik magazynowy Miejsce pracy: Swarzędz ul. Średzka Zakres obowiązków: Przyjmowanie towaru i kontrola jakościowo-ilościowa Wydawanie z magazynu zamówionego przez klienta towaru Przygotowywanie produktów do wydania, konfekcjonowanie, pakowanie Drobne prace porządkowe w magazynie Oczekiwania: podstawowa znajomość obsługi komputera i narzędzi MS Office samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie bardzo dobra organizacja czasu pracy komunikatywność przyjazny stosunek do współpracowników Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie ( stawka godzinowa + premia ) stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i w UE przyjazną atmosferę pracy w sympatycznym zespole zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen lub cześć etatu elastyczny czas pracy, jeżeli pracownik ma takie potrzeby ( małe dziecko, inny powód). Okres próbny umowa zlecenie.
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Staszów Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Reguły Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stosiku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: KRZESZOWICE Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Kraków Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Warszawa Bemowo Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Pabianice Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Warszawa Bemowo Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: ZAWIDÓW Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 795 156 380 lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Zgorzelec Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Środa Śląska Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 795 156 380 lub e-mail: pr**a@i*************.pl
W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik Obsługi Lady w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Pabianice Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Obsługa Klienta · Przyjęcie towaru · Ekspozycja towaru · Minimalizacja poziomu strat na stoisku mięso-wędliny · Prace porządkowe · Obsługa paczek kurierskich Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : *** *** *** lub e-mail: pr**a@i*************.pl
Opis oferty pracyZałożona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przeszło 50 000 pracowników w całym kraju. Skutecznie znajdujemy pracowników dla największych firm, jak również małych rodzinnych przedsiębiorstw w Polsce. Agencja jest wpisana pod nr 396 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób na stanowiska: PRACOWNIK DZIAŁU RYBNEGO Lokalizacja: Gdańsk Pracownik obsługi działu RYB w markecie spożywczym GDAŃSK Miejsce pracy: Gdańsk Zakres obowiązków: Obsługa lady z rybami Ważenie towaru Obsługa klienta Dbałość o powierzony towar i mienie firmy Dbanie o porządek na stanowisku pracy Wymogi wobec kandydatów: Ukończone 18 lat Dyspozycyjność od zaraz do 23.12 (pon-ndz) Posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z orzeczeniem lekarskim Rzetelność Brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną (praca tymczasowa) Atrakcyjne wynagrodzenie 35,00 zł brutto/h Bezpłatne szkolenia Możliwość zdobycia doświadczenia Elastyczny czas pracy - sam decydujesz, kiedy chcesz pracować pracować, dzięki temu pogodzisz pracę w Work&Profit z innymi obowiązkami Obsługę administracyjną on-line - dostęp do swojego konta, dzięki któremu wszystkie formalności załatwiasz bez konieczności wychodzenia z domu Profesjonalne wsparcie Koordynatora Strefę licytacji z atrakcyjnymi nagrodami dla pracowników Prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego lub o kontakt pod numerem 726 - pokaż numer telefonu - Administratorem danych jest Work&Profit Sp. zo.o. z siedzibą w Bielsku-Białej. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email, formularz kontaktowy pod adresem www.workprofit.pl, telefonicznie pod numerem 33 816 64 09 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Pełną treść Klauzuli znajdzie Pan/Pani pod adresem: https://www.workprofit.pl/klauzula-informacyjna.html
Opis oferty pracyFirma Largo Group zatrudni kilka osób do obsługi stoiska z rybami (karpiem). Praca dorywcza od 1 do 23 grudnia. Umowa zlecenie. Na stoisku nie sprzedajemy żywych ryb. Możliwość otrzymywania tygodniówek. Stawka: 29,12 zł/h brutto Miejsce pracy - Carrefour Legnica Piekary Nasza oferta skierowana jest głównie (ale nie tylko) do osób czasowo pozostających bez pracy, uczniów, studentów oraz osób, które mają inną pracę i szukają możliwości dodatkowego zarobku. Praca na dwie zmiany w tygodniu i na weekendy w godz 6-14 i 14-22, a niekiedy 10-18. Elastyczny grafik, można go dopasować do szkoły, drugiej pracy czy innych zajęć. Pracownik sam wybiera dni, które mu pasują. Można przychodzić w tygodniu, bądź na same weekendy. Obowiązki: -obsługa klienta -ważenie ryb -pakowanie -dokładanie brakującego asortymentu -krojenie ryb w dzwonki -drobne prace porządkowe Wymagania: -aktualna książeczka sanepidowska -odpowiedzialność -wysoka kultura osobista -chęci do pracy -ukończone 18 lat Osoby poważnie zainteresowane ofertą proszone są o kontakt telefoniczny 797 - pokaż numer telefonu -
ZATRUDNIMY W związku z rozwojem sklepu PSB MRÓWKA w Garwolinie z branży Dom i Ogród poszukujemy pracowników do naszego zespołu - na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU- dział techniczny , farby Zakres obowiązków: - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, na działach technicznych - prezentacja towarów i finalizowanie sprzedaży, - dbałość o ekspozycję cen , towaru , porządek, Wymagania: - umiejętność pracy w zespole - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych - znajomość pakietu MS Office (Word, Excel ) - profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi klienta - mile widziane uprawnienia na wózki widłowe - doświadczenie w handlu będzie dużym plusem Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia - pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej sieci - możliwość rozwoju poprzez system profesjonalnych szkoleń - pracę zmianową w równoważnym systemie pracy - system premii motywacyjnych - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie - prywatną opiekę medyczną CV – prosimy wysyłać - @ W dokumentach proszę o zawarcie klauzuli: Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHU Mirex Spółka Jawna dalej zwanej Przedsiębiorstwo moich danych osobowych zawartych w przedstawionym przeze mnie CV w celu związanym z prowadzonym przez Przedsiębiorstwo procesem rekrutacyjnym .Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Zostałem poinformowany o przysługującymi mi prawie do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
ZATRUDNIMY W związku z rozwojem sklepu PSB MRÓWKA w Garwolinie z branży Dom i Ogród poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: KASJER – SPRZEDAWCA , PRACOWNIK DZIAŁU Zakres obowiązków: - obsługa kasy , - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, - prezentacja towarów i finalizowanie sprzedaży, - dbałość o ekspozycję towaru , ceny , porządek. Wymagania: - mile widziane doświadczenie pracy w handlu oraz na kasie - umiejętność pracy w zespole - wysoka kultura osobista - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych - mile widziana znajomość pakietu MS Office ( Word, Excel) - profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi klienta. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia - pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej sieci - możliwość rozwoju poprzez system profesjonalnych szkoleń - pracę zmianową w równoważnym systemie pracy - system premii motywacyjnych - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - prywatną opiekę medyczną. CV – prosimy wysyłać na poniższy adres – odpowiemy na wybrane oferty - kierownikmałpaphumirex.pl W dokumentach proszę o zawarcie klauzuli: Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHU Mirex Spółka Jawna dalej zwanej Przedsiębiorstwo moich danych osobowych zawartych w przedstawionym przeze mnie CV w celu związanym z prowadzonym przez Przedsiębiorstwo procesem rekrutacyjnym .Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Zostałem poinformowany o przysługującymi mi prawie do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
Opis oferty pracyPoszukuję osoby chętne do pracy na stanowisku Pracownik Obsługi Klienta (sprzedawca) na Stacji Paliw Orlen w Kutnie. Do obowiązków pracownika należy m.in.: • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami. • obsługa systemu kasowego • przygotowywanie gorących przekąsek oraz obsługa kącika kawowego, ekspozycja asortymentu, prowadzenie bieżącej dokumentacji • aktywna sprzedaż towarów i promocji • dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji Wymagania: • obsługa komputera • pracowitość, uczciwość i odpowiedzialność • odporność na stres • pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań • łatwość w nawiązywaniu kontaktów. • badania sanitarno - epidemiologiczne. Oferuje: • umowę zlecenie dla osób ze statusem ucznia • pracę w systemie zmianowym 12h (dzień/noc); • bezpłatne szkolenia; • atrakcyjny system premiowy, • rabat na zakupy na stacjach ORLEN, Zapraszam do składania ofert osoby lubiące kontakt z ludźmi i pracę w zespole, uśmiechnięte, samodzielne i rzetelne oraz gotowe do pracy w systemie zmianowym (dzień/noc) Mile widziane doświadczenie w handlu. W przypadku zainteresowania proszę o przysłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z aktualnym zdjęciem za pośrednictwem formularza kontaktowego. W celu rozmowy kwalifikacyjnej skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. W dokumentach aplikacyjnych proszę o dopisanie obowiązkowej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"
Opis oferty pracyAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. DLA NASZEGO KLIENTA BRANŻY HANDLOWEJ POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik działu handlowego, pracownik obsługi klienta, asystent handlowy Stanowisko administracyjno-handlowe Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, woj. dolnośląskie OFERUJEMY: • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie (do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy 8.00-16.00 • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole • Przyjazną atmosferę w pracy • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy OBOWIĄZKI: • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych. • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Obsługa systemu CRP (po przeszkoleniu) • Przygotowywanie ofert dla klientów • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami • Realizowanych celów sprzedażowych WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne • Pozytywne usposobienie • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami • Mile widziany zmysł techniczny • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu • Nie jest wymagana znajomość języków obcych • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym SPOSÓB APLIKOWANIA: CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2 Posiadamy wiele innych ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu
Loocalio to platforma, gdzie lokalni przedsiębiorcy mogą pokazać się lokalnej społeczności. Bez znaczenia czy mówią na nas lokalne google czy też inaczej wiemy, że mieszkańcy lokalnie mogą znaleźć na portalu informacje o promocjach, wydarzeniach oraz w łatwy sposób mogą skontaktować się z przedsiębiorcą prowadzącym działalność. PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO. WSPARCIE SPRZEDAŻY B2B Do naszego zespołu szukamy osób z doświadczeniem w telemarketingu, które dzięki swojemu zaangażowaniu wzmocnią dział sprzedaży firmy. Warunki współpracy: Umowa o pracę lub B2B Stałe wynagrodzenie System premiowy uzależniony od realizacji wyznaczonych celów Praca zdalna (wymagany komputer z dostępem do Internetu) Zadania: Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży Pozyskiwanie informacji potrzebnych do przygotowania oferty handlowej Wysyłanie mailingów Wspieranie działań zespołu sprzedażowego Stałe poszukiwanie źródeł rozwoju sprzedaży poprzez telefoniczne nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnym Klientem Dbanie o najwyższą jakość standardów obsługi Klienta Budowanie pozytywnych relacji z Klientami Budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy Umiejętności: Znajomości pakietu MS Word i MS Excel umożliwiającego swobodną pracę Umiejętności pracy samodzielnej oraz zespołowej Komunikatywność i wysoka kultura osobista Zaangażowania przy realizacji powierzonych zadań Dobra organizacja czasu pracy Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji Umiejętność kreatywnego rozwiązywania napotkanych problemów i doprowadzanie do umówienia spotkania handlowego Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych Mile widziane: Doświadczenie w telemarketingu Pozytywne nastawienie Predyspozycje handlowe będą bardzo pożądanym atutem Oferujemy: Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych Niezbędne narzędzie do pracy (telefon) Pracę przy prężnie rozwijającym się projekcie Elastyczny czas pracy - interesuje nas efektywność! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami w procesie rekrutacji
Powiązane wyszukiwania
- Pracownik biura obsługi klienta
- Pracownik obsługi klienta - sprzedawca
- Pracownik obsługi klienta na stacji paliw w stęszewie
- Pracownik obsługi klienta stacja paliw orlen kutno
- Pracownik obsługi klienta, handlowiec, asystent handlowca
- Pracownik biura obsługi klienta e-commerce
- Pracownik obsługi portalu allegro