Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce sklep internetowy - Warszawa
Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce sklep internetowy - Warszawa
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z ugruntowaną pozycją na rynku, poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta ecommerce. Szukamy osoby, która swoim zaangażowaniem i  osobowością uzupełni nasz zespół i pomoże w dalszym rozwoju. Jeśli szukasz miejsca, gdzie będziesz mogła/mógł się stale rozwijać i podnosić kompetencje - jest to właściwe miejsce.Do zakresu Twoich obowiązków należeć będzie:mailowa oraz telefoniczna obsługa klientarozwiązywanie bieżących problemówobsługa zwrotów towaruCo oferujemy:przyjazną atmosferę i środowisko pracy;możliwość rozwoju w firmie, która kompetencje pracowników stawia na pierwszym miejscu;zatrudnienie na atrakcyjnych rynkowo warunkach;pracę od poniedziałku do piątku od 8 do 16;pracę w doświadczonym, kilkuosobowym zespole, na samodzielnym stanowisku;wsparcie przełożonych na każdym etapie realizacji powierzonych zadań.Szukamy osoby:komunikatywnej i empatycznej - traktujemy klientów bardzo poważnie, dlatego chcemy zapewnić im najwyższy standard obsługi klienta, wobec czego są to najważniejsze cechy, jakie powinien posiadać przyszły członek naszego zespołuproaktywnej - jeżeli widzisz przestrzeń, w jakiej możemy coś robić lepiej, jesteśmy otwarci na sugestieodpowiedzialnej - duża samodzielność na stanowisku pracyMile widziane (ale niewymagane - wszystkiego nauczymy):Znajomość obsługi Baselinker, Allegro, Shoper, SubiektGT, CanvaDoświadczenie w obsłudze klientaDoświadczenie w pracy w sklepie internetowymStatus studentaCV prosimy przesyłać w wiadomości poprzez portal OLX.

Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce sklep internetowy / Warszawa
Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce sklep internetowy / Warszawa
Warszawa 6 dni plecy

Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce w Sklepie InternetowymSklep internetowy z ugruntowaną pozycją na rynku poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta E-commerce.O nas: Jesteśmy stabilną firmą, która stale się rozwija. Szukamy osoby, która swoim zaangażowaniem i osobowością uzupełni nasz zespół i pomoże w dalszym rozwoju. Jeśli szukasz miejsca, gdzie będziesz mogła/mógł się stale rozwijać i podnosić kompetencje - to miejsce właśnie dla Ciebie.Zakres obowiązków:Obsługa klienta drogą mailową oraz telefoniczną.Rozwiązywanie bieżących problemów klientów.Obsługa procesu zwrotów towaru.Co oferujemy:Przyjazną atmosferę i sprzyjające środowisko pracy.Zatrudnienie na atrakcyjnych rynkowo warunkach.Możliwość rozwoju w firmie, która stawia kompetencje pracowników na pierwszym miejscu.Elastyczny grafik: praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.Pracę w doświadczonym, kilkuosobowym zespole, na samodzielnym stanowisku.Pełne wsparcie przełożonych na każdym etapie realizacji powierzonych zadań.Wymagania:Komunikatywność i empatia - traktujemy klientów bardzo poważnie, dlatego poszukujemy osoby, która zapewni im najwyższy standard obsługi.Proaktywność - jesteśmy otwarci na sugestie dotyczące usprawnienia procesów.Odpowiedzialność - oczekujemy samodzielności na stanowisku pracy.Mile widziane (ale nie wymagane - wszystkiego nauczymy):Znajomość obsługi platform takich jak Baselinker, Allegro, Shoper, SubiektGT, Canva.Doświadczenie w obsłudze klienta.Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym.Status studenta.Jeśli jesteś gotowy/gotowa dołączyć do naszego zespołu i rozwijać się razem z nami, czekamy na Twoje zgłoszenie!