Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Dyrektor ds. rozwoju
Dyrektor ds. rozwoju
nowe 23 dnia plecy

Opis oferty pracyKim jesteśmy? Jesteśmy kliniką stomatologiczną o wysokich standardach jakości i obsługi, z zespołem profesjonalistów, którzy szczerze kochają swoją pracę, którzy codziennie pomagają uczynić świat lepszym miejscem i dać każdemu wymarzony uśmiech. Tworzymy klinikę, w której będzie obowiązywać kultura korporacyjna, wszystkie przepisy i standardy, gdzie jakość leczenia i usług będzie kontrolowana. Kogo szukamy? Poszukujemy Dyrektor ds. rozwoju, który posiada umiejętności przywódcze, jest zawsze skoncentrowany na wynikach i rozwiązywaniu najciekawszych problemów. Jakie zadania cię czekają? • Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie standardów, procedur medycznych i opieki nad pacjentem; • Zarządzanie zespołem; • Motywowanie i rozwój zespołu, dobór personelu medycznego i administracyjnego; • Pełna odpowiedzialność za wyniki finansowe i wskaźniki zarządcze; • Koordynacja spraw finansowych i księgowych; • Przygotowywanie raportów i analiz; • Promocja i utrzymanie wizerunku kliniki oraz wysokich standardów jakościowych; • Ciągła analiza i kontrola wszystkich procesów i projektów realizowanych w klinice stomatologicznej; • Kontrola gospodarki magazynowej. Co dla nas jest ważne? • Kompetencje, odpowiednie doświadczenie zawodowe 2 lata lub więcej; • Wykształcenie wyższe (najlepiej w dziedzinie ekonomii, zarządzania, medycyny); • Doświadczenie w zarządzaniu, które koncentrowało się na wynikach i aspektach związanych z rozwojem biznesu oraz wysokim poziomem opieki nad pacjentem; • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych; • Umiejętność przejawiania inicjatywy, podejmowania decyzji i pracy w środowisku wielozadaniowym; • Doświadczenie w zatrudnianiu i budowaniu zespołu; • Doświadczenie w budowaniu biznesu zespołu; • Skoncentrowanie na wysokiej jakości pracy i ciągłym rozwoju; • Umiejętność pracy w zespole i zdolności organizacyjne; • Poziom znajomości języka angielskiego od Upper-Intermediate (B2) lub wyższy. Dlaczego warto odpowiedzieć na to ogłoszenie? • Pełny etat, 8-godzinny dzień pracy; • Wynagrodzenie i KPI; • Współpraca Umowe B2B; • Możliwości szkolenia, wzrostu i rozwoju w ramach kliniki; • Korporacyjne wydarzenia i integracyjne działania; • Zniżki na usługi kliniczne; • Praca w doświadczonym i profesjonalnym zespole; • Klinika zlokalizowana w Warszawie, w dzielnicy Mokotów.

Dyrektor ds. Rozwoju projektów OZE, Śląsk
Dyrektor ds. Rozwoju projektów OZE, Śląsk
Łaziska Górne 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla Naszego Klienta z branży produkcyjnej w Łaziskach Górnych poszukujemy Dyrektora ds. rozwoju projektów OZE. Zakres obowiązków: Koordynacja realizacji projektu, nadzór nad harmonogramem, zakresem, budżetem, ryzykiem, BHP, jakością wykonanych prac; Koordynacja procesu przetargu, ocena ofert, negocjacje; Współpraca z pozostałymi członkami zespołu i partnerami, w tym projektantami i specjalistami innych branż, a także współpraca z Biurem Prawnym w tematach związanych z przygotowaniem umów; Analiza danych rynkowych w celu monitorowania działań oraz wdrażania odpowiednich rozwiązań, Analiza projektu RtB – weryfikacja kompletności dokumentacji projektowej; Umiejętność oceny gotowości projektu do przekazania do realizacji, wskazanie braków i koniecznych do uzupełnienia obszarów; Wsparcie procesu rozwoju projektów OZE od etapu RtB do etapu budowy; Umiejętność przygotowania specyfikacji technicznych , zapytań ofertowych, SIWZ, harmonogramów rzeczowo-finansowych; Koordynacja procesu przetargu, ocena ofert, negocjacje; Przygotowywanie cyklicznych raportów z realizacji projektu; Oczekiwania: Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: elektryka, energetyka, budownictwo, bądź inżynieria środowiska; Mile widziane ukończone studia podyplomowe z Zarządzania Projektami; 4-Doświadczenie na podobnym stanowisku lub branży; Realizacja przynajmniej jednego projektu farmy OZE (wiatrowej i/lub fotowoltaicznej); Znajomość metodologii PRINCE2 oraz umiejętność praktycznego zastosowania narzędzi tj.: MS Project, Visio; Umiejętność czytania dokumentacji technicznej – mile widziana znajomość AutoCAD, Inwentor; Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie; Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, Power Point; Prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do wyjazdów służbowych; Umiejętność pracy w zespole; Komunikatywność, otwartość, zaangażowanie i zdolności negocjacyjne; Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, zorganizowanie, punktualność, samodzielność oraz systematyczność w wykonywaniu obowiązków; Oferujemy : Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B: premie i systemy prowizyjne; Pakiet benefitów: bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej; Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon komórkowy, samochód (do wyjazdów terenowych), Szkolenia, możliwości rozwoju. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B: premie i systemy prowizyjne; Pakiet benefitów: bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej; Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon komórkowy, samochód (do wyjazdów terenowych), Szkolenia, możliwości rozwoju. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Dyrektor ds. HR
Dyrektor ds. HR
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOtwieramy rekrutację na stanowisko: Dyrektor ds. HR Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: - Kierowanie i nadzorowanie wszystkich procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie. - Tworzenie i wdrażanie strategii rekrutacyjnych oraz działań związanych z rozwojem pracowników. - Monitorowanie i ocena skuteczności działań HR oraz wprowadzanie innowacji w obszarze zarządzania personelem. - Utrzymywanie wysokiego standardu relacji z zespołem pracowniczym. - Współpraca z innymi działami w celu efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagania: - Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w dziale HR. - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2). - Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. - Zdolność do kreatywnego myślenia i podejścia do zagadnień HR. - Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i zasobami. Oferujemy: - Konkurencyjne wynagrodzenie: 15.000 zł miesięcznie (umowa B2B). - Pracę w dynamicznym środowisku, gdzie liczą się pomysły i zaangażowanie. - Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy. - Przyjazną atmosferę pracy. Zapraszamy do aplikacji! Dziękujemy wszystkim kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

SPECJALISTA DS. INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I SYSTEMÓW SŁABOPRĄDOWYCH
SPECJALISTA DS. INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I SYSTEMÓW SŁABOPRĄDOWYCH
Kraków 30+ kilka dni temu

DYREKTOR MUZEUM HISTORYCZNEGO MIASTA KRAKOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY SPECJALISTA DS. INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I SYSTEMÓW SŁABOPRĄDOWYCH 1. Wymagania formalne: - wykształcenie średnie techniczne, preferowane w zakresie instalacji elektrycznych, - umiejętność czytania dokumentacji technicznej, - wiedza z zakresu prawidłowego działania instalacji elektrycznych, w tym instalacji słaboprądowych: systemów przeciwpożarowych (SSP, DSO, SOE, MP, SUG), systemów zabezpieczeń technicznych (SSWiN, CCTV, KD, BMS) i systemów teletechnicznych (stacjonarnych i komórkowych), - orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych, - dobra znajomość pakietu MS Office, - umiejętność pracy w zespole, - łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, odpowiedzialność. 2. Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne): - wykształcenie wyższe techniczne w zakresie instalacji elektrycznych, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia SEP do 1 kV, - doświadczenie w tworzeniu opisów przedmiotu zamówienia i programów funkcjonalno- użytkowych w celu przygotowania postępowań zgodnie PZP. 3. Zakres obowiązków: - udział w przygotowaniu planów remontowych i inwestycyjnych, - administrowanie, sprawowanie nadzoru i bieżącej kontroli instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych, - podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku awarii instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o wdrożonych procedurach, - zlecanie i nadzorowanie usuwania bieżących awarii i napraw urządzeń i instalacji elektrycznych i słaboprądowych, - nadzór i ścisła współpraca z firmami zewnętrznymi, z którymi zawarte są umowy na usługi konserwacji, przeglądów konserwacyjnych, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów słaboprądowych i instalacji elektrycznych, - bieżąca kontrola instalacji elektrycznych, pracy urządzeń elektrycznych i instalacji odgromowych w celu zapewnienia ciągłości ich pracy, - wykonywanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych zgodnie z art. 62 Prawa Budowlanego w obiektach Muzeum, - sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji w zakresie instalacji elektrycznych i słaboprądowych, w szczególności: współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji oraz kontroli zgodności wykonywania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, - opracowywanie wkładu merytorycznego do umów i postępowań przetargowych remontów i inwestycji, konserwacji i przeglądów, w szczególności dotyczących instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych oraz współpraca z Sekcją Zamówień Publicznych przy tych postępowaniach, - dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji, w szczególności dotyczących instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych, - opracowania wkładu merytorycznego w postępowaniach dotyczących wyłonienia sprzedawcy energii elektrycznej oraz nadzór nad realizacją tych umów, - prowadzenia procedury wraz z wyborem operatorów, sporządzania umów dotyczących telefonii komórkowej i stacjonarnej. 4. Warunki pracy i płacy: - rodzaj umowy – umowa o pracę, - wymiar czasu pracy – pełny etat, - miejsce pracy – Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Oddział Pałac Krzysztofory, Rynek Główny 35, - godziny pracy- zgodnie z harmonogramem (równoważny system czasu pracy). 5. Oferujemy: - ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury, - stabilne zatrudnienie, - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego, - pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, - możliwość rozwoju zawodowego. 6. Wymagane dokumenty: - CV wraz z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Muzeum Historyczne Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 35, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, - list motywacyjny. 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: lub złożyć w sekretariacie Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – Pałac Krzysztofory, Rynek Główny 35 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.07.2022 r. z adnotacją: „Oferta na stanowisko: specjalista ds. instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych”. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów. 8. Ilość etatów - 1 Osoby przesyłające swoje dokumenty aplikacyjne w związku z naborem na stanowisko specjalista ds. instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych prosimy o zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną oraz umieszczenie w aplikacji rekrutacyjnej (CV) poniższego oświadczenia, bez którego aplikacja nie będzie mogła być rozpoznana.