Sortowanie:
Znaleziony: 24 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Koordynator Projektów
Koordynator Projektów
nowe Legionowo 30+ kilka dni temu

Nasza firma zajmuje się realizacją zadań budowlanych w zakresie okładzin podłogowych i ściennych.Realizujemy projekty obiektowe, użytkowe i biurowe.W związku z rozwojem firmy, poszukujemy:Koordynatora Projektów Miejsce pracy: Legionowo (województwo mazowieckie)Do Twoich zadań należeć będzie:·      opracowywanie ofert i kosztorysów w oparciu o dokumentację techniczną (koncepcje, projekty budowlane, wykonawcze),·      nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów realizacji projektów, kontrola założonego budżetu·      wyszukiwanie i opracowywanie rozwiązań technicznych oraz specyfikacji materiałowych do wykorzystania w ofertach i projektach,·      koordynację obsługi zamówień oraz kontrolę terminowości obsługi klienta,Od kandydatów oczekujemy:·      wykształcenia kierunkowego lub doświadczenie w koordynowaniu projektów obiektowych (mile widziana znajomość branży wykładzinowej ),·      znajomości programu pakietu Office, AutoCad,·      prawo jazdy kategorii B,·      samodzielności, odpowiedzialności, komunikatywności,·      orientacji na realizację postawionych celów i dobrej organizacji pracy,·      znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym jest mile widziana.Oferujemy:·      atrakcyjne warunki wynagrodzenia,·      niezbędne narzędzia,·      wsparcie przy wdrożeniu do pracy, szkolenia produktowe oraz technik montażu.·      duży zakres samodzielności,·      możliwości rozwoju zawodowego,·      szkolenia specjalistyczne, ·      przyjazną atmosferę pracy.Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

KOORDYNATOR PROJEKTÓW EUROPEJSKICH -FRANCJA ,BELGIA
KOORDYNATOR PROJEKTÓW EUROPEJSKICH -FRANCJA ,BELGIA
30+ kilka dni temu

BUSINESS CONTACT MANAGEMENT Ltd - ODDZIAŁ W POLSCE Jesteśmy brytyjską firmą z oddziałem w Polsce i działamy na międzynarodowym rynku usług B2B. Specjalizujemy się w działalności marketingowej i pozyskiwaniu kontrahentów zainteresowanych usługami naszych partnerów w zakresie HR, działamy w bardzo wielu branżach. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy pracowników na stanowisko: KOORDYNATOR PROJEKTÓW EUROPEJSKICH Lokalizacja: Kraków Opis stanowiska:  Pozyskiwanie leadów i potencjalnych kontrahentów na terenie Francji i Belgii  Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zainteresowanymi ewentualną współpracą  Negocjowanie warunków współpracy i współtworzenie ofert odpowiadających potrzebom klientów francuskich i belgijskich, koordynowanie i kompleksowa obsługa projektów  Telefoniczna i mailowa obsługa klienta francuskojęzycznego Wymagania:  Biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie  Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się i pracy zespołowej  Komunikatywność, otwartość i kreatywność, zdolność odpowiedniego reagowania w nagłych sytuacjach  Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu  Odporność na stres Oferujemy:  Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku  Możliwość rozwoju kompetencji i ciągłe doskonalenie umiejętności językowych  Motywujący system wynagrodzeń, adekwatny do zaangażowania i umiejętności  Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy Prosimy o wpisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).".

Koordynator projektów Regionu Południe
Koordynator projektów Regionu Południe
Katowice 30+ kilka dni temu

Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o.Outsourcing / Leasing PracowniczyOd 6 lat działająca na polskim rynku pracyMiejsce pracy: ŚląskObowiązki:• Podpisywanie umów i niezbędnej dokumentacji z pracownikami tymczasowymi• Opieka nad pracownikami tymczasowymi na wyznaczonych projektach• Organizacja lokalnego transportu pracowników• Organizowanie noclegu pracowników we współpracy z działem koordynacji• Zarządzanie zespołem, nadzór, weryfikacja i sporządzanie wszelkich niezbędnych rozliczeńWymagania:• Prawo jazdy kategorii B• Znajomość języka angielskiego i rosyjskiegoDyspozycyjność w zadaniowym czasie pracy• Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 6 miesięcyOferujemy:• Samochód służbowy, telefon, laptop i inne urządzenia zapewniające mobilność i wygodę pracy.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych osobowych jest Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o. zsiedzibą przy ul. Mszczonowskiej 33/35 w Skierniewicach. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia ewentualnych przyszłych rekrutacji przez Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o.

Koordynator Projektów Regionu Południe (Kraków)
Koordynator Projektów Regionu Południe (Kraków)
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o.Outsourcing / Leasing PracowniczyOd 6 lat działająca na polskim rynku pracyMiejsce pracy: Kraków Obowiązki:• Podpisywanie umów i niezbędnej dokumentacji z pracownikami tymczasowymi• Opieka nad pracownikami tymczasowymi na wyznaczonych projektach• Organizacja lokalnego transportu pracowników• Organizowanie noclegu pracowników we współpracy z działem koordynacji• Zarządzanie zespołem, nadzór, weryfikacja i sporządzanie wszelkich niezbędnych rozliczeń Wymagania:• Prawo jazdy kategorii B• Znajomość języka angielskiego i rosyjskiegoDyspozycyjność w zadaniowym czasie pracy• Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 6 miesięcy Oferujemy:• Samochód służbowy, telefon, laptop i inne urządzenia zapewniające mobilność i wygodę pracy. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych osobowych jest Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mszczonowskiej 33/35 w Skierniewicach. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia ewentualnych przyszłych rekrutacji przez Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o.

Koordynator Projektów Regionu Południe (Wrocław)
Koordynator Projektów Regionu Południe (Wrocław)
Wrocław 30+ kilka dni temu

Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o.Outsourcing / Leasing PracowniczyOd 6 lat działająca na polskim rynku pracyMiejsce pracy: Wrocław Obowiązki:• Podpisywanie umów i niezbędnej dokumentacji z pracownikami tymczasowymi• Opieka nad pracownikami tymczasowymi na wyznaczonych projektach• Organizacja lokalnego transportu pracowników• Organizowanie noclegu pracowników we współpracy z działem koordynacji• Zarządzanie zespołem, nadzór, weryfikacja i sporządzanie wszelkich niezbędnych rozliczeń Wymagania:• Prawo jazdy kategorii B• Znajomość języka angielskiego i rosyjskiegoDyspozycyjność w zadaniowym czasie pracy• Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 6 miesięcy Oferujemy:• Samochód służbowy, telefon, laptop i inne urządzenia zapewniające mobilność i wygodę pracy. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych osobowych jest Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mszczonowskiej 33/35 w Skierniewicach. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia ewentualnych przyszłych rekrutacji przez Biuro Usług Księgowych Optima Sp. z o.o. 

Koordynator projektów filmowych, zarządzanie w Click UP, montaż filmów
Koordynator projektów filmowych, zarządzanie w Click UP, montaż filmów
8500 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Jesteś osobą zorganizowaną, rzetelną, samodzielną, interesujesz się zarządzaniem projektami, komputerami oraz montażem filmów? Być może ta praca jest właśnie dla Ciebie.KIM JESTEŚMY:Realizujemy filmy z wydarzeń prywatnych na terenie całej Polski - www.rekinyfilmowe.pl. Budujemy system i platformę do zarządzania filmowcami i projektami na terenie całej Polski. Potrzebujemy do zespołu osoby, która chciałaby z nami stworzyć coś wielkiego.KOGO SZUKAMY:Szukamy osoby, która będzie pracować na miejscu w KIELCACH (możliwa praca zdalna) i z dużym zaangażowaniem będzie rozwijać się w zakresie:koordynacja projektów filmowych w systemiezarządzanie materiałami filmowymi (koordynacja, kopiowanie, dystrybucja, materiałów filmowych, itp.)montaż prostych materiałów filmowychinne podobne związane z charakterystyką stanowiskaNAJLEPSZE CECHY:Osoba zainteresowana stanowiskiem powinna być:zorganizowanatechnicznarzetelnazaangażowanaodpowiedzialnasamodzielna (potrafiąca sama rozwiązać problemy)wszechstronnanastawiona na rozwójDOŚWIADCZENIE:Mile widziane doświadczenie:obsługa programów do zarządzania np. Trello, ClickUp, Asanaobsługa komputera w środowisku Windows (zaawansowany)montaż filmów w programie Adobe Premiere (podstawy)CO OFERUJEMY:współpracę w młodym zespole w przyjaznej atmosferzeszeroką ścieżkę rozwoju w wielu kierunkach, w tym m.in. montaż filmów (ślubnych, reklam), zarządzanie projektami (project manager), rozwój w dziedzinie video Social Media, inne podobne.szkolenia z obsługi programów do obróbki i zarządzania projektamistałą pracę, wyłącznie na długi okres (umowa o pracę, B2B, dzieło, do ustalenia)praca na miejscu w Kielcach, lub zdalnie (po okresie wdrożeniowym)CZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE! WYŚLIJ DO NAS:CVList motywacyjny (dlaczego chcesz podjąć u nas współpracę)ZGŁOSZENIA PROSIMY PRZESYŁAĆ NA E-MAILDo zobaczenia na pokładzie!Grupa Rekiny Filmowe

Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. ukraińskim
Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. ukraińskim
500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Euro HR S.A Jesteśmy firmą specjalizującą się w outsourcingu pracowniczym, wyspecjalizowaliśmy się w pozyskiwaniu pracowników z rynków zagranicznych. Poszukujemy, zatrudniamy i szkolimy personel dla największych firm w Polsce z różnych obszarów przemysłu. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem, a potrzeby naszych Klientów są dla nas priorytetem. Działamy ambitnie i wkładamy w to dużo naszej aktywności. Obecnie poszukujemy osoby, która zasili nasze szeregi i wesprze nas jako: KOORDYNATOR DS. PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH Z J. ROSYJSKIM/UKRAIŃSKIM Miejsce pracy: Wysoka k. Wrocławia Zadania na stanowisku: -poszukiwanie pracowników w mediach społecznościowych, poprzez regularne zamieszczanie ogłoszeń (np. Facebook) oraz poszukiwanie nowych źródeł dotarcia do kandydatów -prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami do pracy (telefonicznie i F2F) -ścisła współpraca z agencjami rekrutacyjnymi -prace administracyjne: prowadzenie baz danych, list rezerwowych, wprowadzanie danych do systemu itp. -administracja dokumentacji: analiza poprawności i kompletności dokumentów niezbędnych do zatrudnienia, kontrola oświadczeń -ścisła współpraca z zespołem Koordynatorów ds. projektów -raportowanie do Kierownika działu Nasze oczekiwania: -doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych obcokrajowców (praca tymczasowa, outsorcing) -biegła znajomość j. rosyjskiego/ ukraińskiego i j. polskiego – warunek konieczny -znajomość zagadnień związanych z polityką ochrony danych osobowych -umiejętne poruszanie się po mediach społecznościowych -bardzo dobra organizacja pracy własnej (w tym: skrupulatne prowadzenie dokumentacji, zarządzanie bazami danych) -elastyczne podejście do pracy w dynamicznym środowisku -czynne prawo jazdy kat. B - warunek konieczny Oferujemy: -umowę o pracę po okresie próbnym -stabilne wynagrodzenie, system premiowy uzależniony od wyników -indywidualną ścieżkę wdrożenia -możliwość rozwoju i podwyższania kwalifikacji -pracę w zgranym zespole -narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy -benefity dodatkowe: bony świąteczne, ubezpieczenie grupowe, wyjazdy integracyjne Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV . Wysyłając swoje CV pamiętaj o dołączeniu klauzuli RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. ukraińskim
Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. ukraińskim
30+ kilka dni temu

Euro HR S.A. Jesteśmy firmą specjalizującą się w outsourcingu pracowniczym, wyspecjalizowaliśmy się w pozyskiwaniu pracowników z rynków zagranicznych. Poszukujemy, zatrudniamy i szkolimy personel dla największych firm w Polsce z różnych obszarów przemysłu. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem, a potrzeby naszych Klientów są dla nas priorytetem. Działamy ambitnie i wkładamy w to dużo naszej aktywności. Obecnie poszukujemy osoby, która zasili nasze szeregi i wesprze nas jako: KOORDYNATOR DS. PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH Z J. ROSYJSKIM/UKRAIŃSKIM Miejsce pracy: Pilica/Zawiercie Do Twoich zadań będzie należało: • Aktywne poszukiwanie pracowników w mediach społecznościowych, poprzez regularne zamieszczanie ogłoszeń (np. Facebook) oraz poszukiwanie nowych źródeł dotarcia do kandydatów • Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami do pracy (telefonicznie i F2F) • Rozwiązywanie bieżących problemów zleceniobiorców • Pomoc przy zatrudnianiu zleceniobiorców na pozostałe projekty zespołu • Ścisła współpraca z agencjami rekrutacyjnymi • Prace administracyjne: prowadzenie baz danych, list rezerwowych, wprowadzanie danych do systemu itp. • Administracja dokumentacji: analiza poprawności i kompletności dokumentów niezbędnych do zatrudnienia, kontrola oświadczeń • Ścisła współpraca z zespołem Koordynatorów ds. projektów • Raportowanie do Kierownika działu Nasze oczekiwania: • Doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych obcokrajowców (praca tymczasowa, outsourcing)-warunek konieczny • Biegła znajomość j. rosyjskiego/ukraińskiego i j. polskiego – warunek konieczny • Znajomość przepisów prawa na temat legalizacji obcokrajowców • Znajomość pakietu MS Office • Komunikatywność i wysoka kultura osobista • Samodzielność • Znajomość zagadnień związanych z polityką ochrony danych osobowych • Umiejętne poruszanie się po mediach społecznościowych • Bardzo dobra organizacja pracy własnej (w tym: skrupulatne prowadzenie dokumentacji, zarządzanie bazami danych) • Elastyczne podejście do pracy w dynamicznym środowisku • Czynne prawo jazdy kat. B - warunek konieczny Oferujemy: • Umowę zlecenie podczas okresu próbnego, umowę o pracę po okresie próbnym • Elastyczny Grafik pracy • Stabilne wynagrodzenie, system premiowy uzależniony od wyników • Indywidualną ścieżkę wdrożenia • Możliwość rozwoju i podwyższania kwalifikacji • Pracę w zgranym zespole • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy • Benefity dodatkowe: bony świąteczne, ubezpieczenie grupowe, wyjazdy integracyjne Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV na adres mailowy @ Wysyłając swoje CV pamiętaj o dołączeniu klauzuli RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

koordynator realizacji projektów dofinansowania BHP
koordynator realizacji projektów dofinansowania BHP
30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy poszukujemy współpracowników do realizacji projektów w zakresie BHP. Oferuję współpracę w formie B2B w charakterze koordynatora realizacji projektów dofinansowania w zakresie poprawy warunków BHP. Wymagania: 1. Wykształcenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy 2. Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w charakterze inspektora bądź specjalisty BHP. 3. Dokładność w wypełnianiu dokumentów. Poszukuję koordynatora realizacji projektów dofinansowania w zakresie poprawy warunków BHP

Koordynator pracowników z j. ukraińskim i/lub rosyjskim
Koordynator pracowników z j. ukraińskim i/lub rosyjskim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Agencja pracy Serwis Kadra specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników tymczasowych oraz kompleksową obsługą prawną. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do pracy zdalnej osoby na stanowisko Koordynator projektów ze znajomością języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego Zakres obowiązków: • koordynacja pracowników tymczasowych na poszczególnych projektach • analiza i planowanie odpowiedniej liczby pracowników, szybka wymiana kandydatów • koordynacja podpisania umów z pracownikami, obecności pracowników na obiekcie klienta • koordynacja przyjazdu pracowników, pomoc w rozwiązywaniu problemów w urzędach państwowych (założenie konta, uzyskanie numeru PESEL), w razie potrzeby organizacja transportu i zakwaterowania dla pracowników, uczestnictwo w procesie legalizacji • prowadzenie kart kontrolnych czasu pracy, koordynacja wypłaty wynagrodzenia • prowadzenie ewidencji projektowych kosztów finansowych • prowadzenie dokumentacji dotyczącej projektu • możliwość wyjazdu w delegacje Od kandydata oczekujemy: • bardzo dobrej znajomości języka ukraińskiego i/lub rosyjskiego; • komunikatywnej znajomości j. polskiego • doświadczenia na podobnym stanowisku: jako kierownik projektów lub koordynator, lub menedżer ds. rekrutacji; • prawa jazdy kat. B; • zdolności do kompromisu, szybkiego rozwiązywania problemów, pewności siebie • dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności arkuszy Exel. Oferujemy: • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, • dogodny tryb pracy - home-office - na pełny etat • stabilne wynagrodzenie plus premie (wynagrodzenie jest ustalane zgodnie z przebiegiem procesu rekrutacyjnego)

Koordynator pracowników z j. hiszpańskim
Koordynator pracowników z j. hiszpańskim
800000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Invent People Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w outsourcingu pracowniczym oraz w pozyskiwaniu pracowników tymczasowych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy do pracy osoby w Warszawie na stanowisko: Koordynator pracowników z j. hiszpańskim Wymagania na powyższym stanowisku pracy są następujące: - Znajomość języka hiszpańskiego - Doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych - mile widziane - Prawo jazdy kat. B - Umiejętność obsługi podstawowych programów jak Word i Excel Do zadań zatrudnionej osoby należało będzie: - Realizacja projektów rekrutacyjnych z zakresu pracy tymczasowej - Koordynowanie pracowników hiszpańskojęzycznych - Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników - Pozyskiwanie kandydatów do pracy oraz weryfikacja ich kwalifikacji - Redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych - Przygotowywanie dokumentacji dla działu kadr Wybranym kandydatom zaproponujemy następujące warunki: - Stabilne zatrudnienie - Wynagrodzenie podstawy + system motywacyjny - Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy: telefon, komputer, samochód - Elastyczny czas pracy - Pracę na samodzielnym stanowisku Osoby zainteresowane rozpoczęciem współpracy prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny 88*******96

AYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH ZEWNĘTRZNYCH
AYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH ZEWNĘTRZNYCH
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro projektowe z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu instalacji sanitarnych oraz wsparciu realizowanych zadań, poszukuje pracownika na stanowisko: Asystent projektanta instalacji sanitarnych zewnętrznych Zakres obowiązków: - przygotowanie dokumentacji projektowej (koncepcje, operat wodnoprawny, projekt budowlany, projekt wykonawczy) polegające na wykonywaniu rysunków technicznych, opisów oraz niezbędnych obliczeń - uzyskiwanie wymaganych zgód i pozwoleń - koordynacje międzybranżowe Od kandydata oczekujemy: - wykształcenia wyższego kierunkowego (absolwent lub student ) - inżynieria środowiska - znajomość AutoCAD, pakiet Office, - mile widziana znajomość programu profil Koordynator Oferujemy: - umowę o pracę na pełen etat - realizację ciekawych projektów w ambitnym zespole inżynierów - przyjazną atmosferę pracy - warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności

Koordynator budowy majster kierownik
Koordynator budowy majster kierownik
3000000 zł
30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Koordynator Budowy. Zakres obowiązków: zbieranie ofert od wykonawców wsparcie Kierownika Budowy w codziennych pracach prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami koordynowanie spraw administracyjnych związanych z inwestycjami, przeprowadzanie badań rynku kontakt z Urzędami Oczekiwania: wykształcenie minimum średnie, mile widziani absolwenci/studenci kierunków budowlanych - Architektury i Inżynierii Środowiska, doświadczenie w branży budowlanej - mile widziane, prawo jazdy Kat.B, dyspozycyjność, Branżowej wiedzy technicznej i ukierunkowania na finansowy sukces projektu, Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji i dzielenia się informacji, Umiejętności budowania pozytywnych relacji z innymi osobami, asertywności oraz umiejętności negocjacyjnych, Oferujemy: ·         atrakcyjne warunki wynagrodzenia ·         umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub inną dogodną formę współpracy ·         możliwość realizowania ciekawych projektów ·         dużą niezależność w realizacji projektu ·         pracę w niewielkim zespole Tel. 53*****65

Koordynator /JĘZYK francuski lub niemieckiI
Koordynator /JĘZYK francuski lub niemieckiI
30+ kilka dni temu

BUSINESS CONTACT MANAGEMENT Ltd - ODDZIAŁ W POLSCE Jesteśmy brytyjską firmą z oddziałem w Polsce i działamy na międzynarodowym rynku usług B2B. Specjalizujemy się w działalności marketingowej i pozyskiwaniu kontrahentów zainteresowanych usługami naszych partnerów w zakresie HR, działamy w bardzo wielu branżach. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy pracowników na stanowisko: KOORDYNATOR PROJEKTÓW FRANCUSKICH/ NIEMIECKICH Lokalizacja: Kraków Opis stanowiska:  Pozyskiwanie potencjalnych kontrahentów na terenie Francji i Belgii oraz Niemiec  Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zainteresowanymi ewentualną współpracą  Negocjowanie warunków współpracy i współtworzenie ofert odpowiadających potrzebom klientów francuskich belgijskich nienieckich koordynowanie i kompleksowa obsługa projektów  Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Wymagania:  Biegła znajomość języka francuskiego/niemieckiego w mowie i piśmie  Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się i pracy zespołowej  Komunikatywność, otwartość i kreatywność, zdolność odpowiedniego reagowania w nagłych sytuacjach  Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu Oferujemy:  Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku  Możliwość rozwoju kompetencji i ciągłe doskonalenie umiejętności językowych  Motywujący system wynagrodzeń, adekwatny do zaangażowania i umiejętności  Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy Prosimy o wpisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Koordynator /z francuskim lub niemieckim
Koordynator /z francuskim lub niemieckim
30+ kilka dni temu

BUSINESS CONTACT MANAGEMENT Ltd - ODDZIAŁ W POLSCE Jesteśmy brytyjską firmą z oddziałem w Polsce i działamy na międzynarodowym rynku usług B2B. Specjalizujemy się w działalności marketingowej i pozyskiwaniu kontrahentów zainteresowanych usługami naszych partnerów w zakresie HR, działamy w bardzo wielu branżach. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy pracowników na stanowisko: KOORDYNATOR PROJEKTÓW FRANCUSKICH/ NIEMIECKICH Lokalizacja: Kraków Opis stanowiska:  Pozyskiwanie potencjalnych kontrahentów na terenie Francji i Belgii oraz Niemiec  Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zainteresowanymi ewentualną współpracą  Negocjowanie warunków współpracy i współtworzenie ofert odpowiadających potrzebom klientów francuskich belgijskich nienieckich koordynowanie i kompleksowa obsługa projektów  Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Wymagania:  Biegła znajomość języka francuskiego/niemieckiego w mowie i piśmie  Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się i pracy zespołowej  Komunikatywność, otwartość i kreatywność, zdolność odpowiedniego reagowania w nagłych sytuacjach  Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu Oferujemy:  Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku  Możliwość rozwoju kompetencji i ciągłe doskonalenie umiejętności językowych  Motywujący system wynagrodzeń, adekwatny do zaangażowania i umiejętności  Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy Prosimy o wpisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Koordynator zjęzykiem FRANCUSKIM praca stacjonarna
Koordynator zjęzykiem FRANCUSKIM praca stacjonarna
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBUSINESS CONTACT MANAGEMENT Ltd - ODDZIAŁ W POLSCE Jesteśmy brytyjską firmą z oddziałem w Polsce i działamy na międzynarodowym rynku usług B2B. Specjalizujemy się w działalności marketingowej i pozyskiwaniu kontrahentów zainteresowanych usługami naszych partnerów w zakresie HR, działamy w bardzo wielu branżach. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy pracowników na stanowisko: KOORDYNATOR PROJEKTÓW FRANCUSKICH Lokalizacja: Kraków Opis stanowiska:  Pozyskiwanie potencjalnych kontrahentów na terenie Francji i Belgii  Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami zainteresowanymi ewentualną współpracą  Negocjowanie warunków współpracy i współtworzenie ofert odpowiadających potrzebom klientów francuskich belgijskich koordynowanie i kompleksowa obsługa projektów  Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Wymagania:  Biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie  Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność szybkiego uczenia się i pracy zespołowej  Komunikatywność, otwartość i kreatywność, zdolność odpowiedniego reagowania w nagłych sytuacjach  Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu Oferujemy:  Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku  Możliwość rozwoju kompetencji i ciągłe doskonalenie umiejętności językowych  Motywujący system wynagrodzeń, adekwatny do zaangażowania i umiejętności  Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy Prosimy o wpisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Koordynator IT ds. e-commerce
Koordynator IT ds. e-commerce
Warszawa 19 dni plecy

Opis oferty pracyMarzysz o pracy w dynamicznej firmie, która oferuje doskonałe produkty kosmetyczne i inspiruje do eksploracji nowych możliwości w branży e-commerce? Dla naszego Partnera francuskiej marki kosmetyków poszerzającej obszar sprzedaży na rynki międzynarodowe, poszukujemy eksperta w dziedzinie e-commerce, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektem integracji systemów informatycznych z platformą sprzedażową. Jeśli chcesz dołączyć do przyjaznego i wspierającego zespołu pasjonatów, którzy dążą do ciągłego rozwoju oraz mają możliwość rozwijania swoich umiejętności i pomysłów, tworząc inspirujące środowisko pracy zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko: Koordynator IT ds. e-commerce Czym będziesz się zajmować: - Nadzorowanie strony internetowej, zwłaszcza części sprzedażowej, w tym obsługa wtyczek oraz płatności, - Wprowadzanie rozwiązań usprawniających procedurę sprzedaży produktów, - Implementacja procesów automatyzacji poprzez integrację strony z systemem sprzedażowo-magazynowym, - Zautomatyzowanie procesu wystawiania faktur przez firmę, - Wsparcie firmy w ekspansji na rynki międzynarodowe, - Utrzymywanie kontaktu i nadzorowanie współpracy z firmami informatycznymi, - Wdrażanie oraz techniczne wsparcie zespołu podczas implementacji nowych funkcji strony internetowej. Czego oczekujemy: - Wykształcenie wyższe, preferowane studia o profilu informatycznym, - Co najmniej 5-letnie praktyczne doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu i obsłudze sklepu e-commerce, - Znajomość HTML, JavaScript, CSS pozwalająca na prowadzenie sklepu internetowego oraz współpracę z zewnętrznymi firmami IT, - Zadaniowe podejście do realizowanych projektów, - Dobra komunikatywność i wysokie zaangażowanie, - Dokładność, odpowiedzialność, doskonała organizacja pracy, - Gotowość do mierzenia się z wyzwaniami i przejęcia odpowiedzialności za wyniki pracy w powierzonym obszarze, - Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B, - Wynagrodzenie 10.000 –14.000 zł brutto, z możliwością premii uzależnionych od zrealizowanych projektów, - Laptopa, telefon komórkowy, w razie potrzeby auto służbowe, - Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie, - Możliwość pracy hybrydowej, do 2 dni pracy zdalnej tygodniowo, - Doskonałą atmosferę współpracy i otwartości na nowe pomysły, - Przejrzysty proces rekrutacji i natychmiastowa decyzja po każdym etapie.

Koordynator działu budowy sieci światłowodowych
Koordynator działu budowy sieci światłowodowych
12 dnia plecy

Opis oferty pracyDostawca sieci telekomunikacyjnych i teletechnicznych zatrudni kandydata z doświadczeniem na stanowisko: Koordynator działu budowy sieci światłowodowych Oferujemy: • Stałą, długoterminową pracę w trybie hybrydowym • Atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet świadczeń • Zatrudnienie na umowę preferowaną przez Ciebie (umowa o pracę lub kontrakt B2B) • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy • Wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku • Samodzielne stanowisko pracy Oczekiwania: • Doświadczenie związane z branżą instalacji telekomunikacyjnych, sieci światłowodowych lub innych technologii telekomunikacyjnych • Doświadczenie w koordynowaniu pracami związanymi z budową sieci • Znajomość technologii budowy sieci światłowodowych • Umiejętność czytania projektów światłowodowych i technicznych • Umiejętność zarządzania pracami ekip budowlanych • Samodzielność i odpowiedzialność • Czynne prawo jazdy kat. B Obowiązki: • Nadzór nad organizacją pracy działu budowy sieci światłowodowych • Kontrolowanie harmonogramu, bieżące monitorowanie i komunikowanie możliwych ryzyk związanych z pracami działu • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i projektowe • Współpraca z pozostałymi działami realizującymi inwestycję Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Koordynator Działu budowy sieci światłowodowych
Koordynator Działu budowy sieci światłowodowych
17 dni plecy

Opis oferty pracyDostawca sieci telekomunikacyjnych i teletechnicznych zatrudni kandydata z doświadczeniem na stanowisko: Koordynator działu budowy sieci światłowodowych Oferujemy: • Stałą, długoterminową pracę w trybie hybrydowym • Atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet świadczeń • Zatrudnienie na umowę preferowaną przez Ciebie (umowa o pracę lub kontrakt B2B) • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy • Wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku • Samodzielne stanowisko pracy Oczekiwania: • Doświadczenie związane z branżą instalacji telekomunikacyjnych, sieci światłowodowych lub innych technologii telekomunikacyjnych • Doświadczenie w koordynowaniu pracami związanymi z budową sieci • Znajomość technologii budowy sieci światłowodowych • Umiejętność czytania projektów światłowodowych i technicznych • Umiejętność zarządzania pracami ekip budowlanych • Samodzielność i odpowiedzialność • Czynne prawo jazdy kat. B Obowiązki: • Nadzór nad organizacją pracy działu budowy sieci światłowodowych • Kontrolowanie harmonogramu, bieżące monitorowanie i komunikowanie możliwych ryzyk związanych z pracami działu • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i projektowe • Współpraca z pozostałymi działami realizującymi inwestycję Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Koordynator ds. pracowników z Ukrainy
Koordynator ds. pracowników z Ukrainy
Złotoryja 30+ kilka dni temu

Agencja Zatrudnienia HERSTER poszukuje do Centrali w Legnicy osoby na stanowisko: KOORDYNATOR DS PRACOWNIKÓW Z UKRAINY Miejsce pracy: Legnica ZADANIA: - aktywna rekrutacja pracowników - rozwijanie projektu rekrutacji bezpośrednich oraz nawiązywanie kontaktów z kooperantami - koordynowanie aktualnych projektów - zarządzanie mieszkaniami WYMAGANIA: - co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji pracy tymczasowej - znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego, mile widziana znajomość języka angielskiego - silna orientacja na realizację powierzonych zadań - dynamizm w działaniu, otwartość i inicjatywa OFERUJEMY: - umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze + system motywacyjny - niezbędne narzędzia pracy - możliwość rozwoju oraz realizowania własnych pomysłów - szansę na awans wraz z rozwojem firmy - miłą atmosferę pracy w zgranym zespole - prywatne ubezpieczenie zdrowotne KONTAKT: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: @ Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji niniejszej rekrutacji i wynikającego z niej zatrudnienia. Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.p

Sieci FTTH - Koordynator działu
Sieci FTTH - Koordynator działu
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDostawca sieci telekomunikacyjnych i teletechnicznych zatrudni kandydata z doświadczeniem na stanowisko: Koordynator działu budowy sieci światłowodowych Oferujemy: • Stałą, długoterminową pracę w trybie hybrydowym • Atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet świadczeń • Zatrudnienie na umowę preferowaną przez Ciebie (umowa o pracę lub kontrakt B2B) • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy • Wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku • Samodzielne stanowisko pracy Oczekiwania: • Doświadczenie związane z branżą instalacji telekomunikacyjnych, sieci światłowodowych lub innych technologii telekomunikacyjnych • Doświadczenie w koordynowaniu pracami związanymi z budową sieci • Znajomość technologii budowy sieci światłowodowych • Umiejętność czytania projektów światłowodowych i technicznych • Umiejętność zarządzania pracami ekip budowlanych • Samodzielność i odpowiedzialność • Czynne prawo jazdy kat. B Obowiązki: • Nadzór nad organizacją pracy działu budowy sieci światłowodowych • Kontrolowanie harmonogramu, bieżące monitorowanie i komunikowanie możliwych ryzyk związanych z pracami działu • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i projektowe • Współpraca z pozostałymi działami realizującymi inwestycję Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Koordynator Działu budowy sieci światłowodowych FTTH
Koordynator Działu budowy sieci światłowodowych FTTH
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPodwykonawca sieci telekomunikacyjnych zatrudni kandydata z doświadczeniem na stanowisko: Koordynator działu budowy sieci światłowodowych Oferujemy: • Stałą, długoterminową pracę w trybie hybrydowym • Atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet świadczeń • Zatrudnienie na umowę preferowaną przez Ciebie (umowa o pracę lub kontrakt B2B) • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy • Wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku • Samodzielne stanowisko pracy Oczekiwania: • Doświadczenie związane z branżą instalacji telekomunikacyjnych, sieci światłowodowych lub innych technologii telekomunikacyjnych • Doświadczenie w koordynowaniu pracami związanymi z budową sieci • Znajomość technologii budowy sieci światłowodowych • Umiejętność czytania projektów światłowodowych i technicznych • Umiejętność zarządzania pracami ekip budowlanych • Samodzielność i odpowiedzialność • Czynne prawo jazdy kat. B Obowiązki: • Nadzór nad organizacją pracy działu budowy sieci światłowodowych • Kontrolowanie harmonogramu, bieżące monitorowanie i komunikowanie możliwych ryzyk związanych z pracami działu • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i projektowe • Współpraca z pozostałymi działami realizującymi inwestycjewej Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

Koordynator Działu budowy sieci światłowodowych
Koordynator Działu budowy sieci światłowodowych
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDostawca sieci telekomunikacyjnych i teletechnicznych zatrudni kandydata z doświadczeniem na stanowisko: Koordynator działu budowy sieci światłowodowych Oferujemy: • Stałą, długoterminową pracę w trybie hybrydowym • Atrakcyjne wynagrodzenie plus pakiet świadczeń • Zatrudnienie na umowę preferowaną przez Ciebie (umowa o pracę lub kontrakt B2B) • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy • Wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku • Samodzielne stanowisko pracy Oczekiwania: • Doświadczenie związane z branżą instalacji telekomunikacyjnych, sieci światłowodowych lub innych technologii telekomunikacyjnych • Doświadczenie w koordynowaniu pracami związanymi z budową sieci • Znajomość technologii budowy sieci światłowodowych • Umiejętność czytania projektów światłowodowych i technicznych • Umiejętność zarządzania pracami ekip budowlanych • Samodzielność i odpowiedzialność • Czynne prawo jazdy kat. B Obowiązki: • Nadzór nad organizacją pracy działu budowy sieci światłowodowych • Kontrolowanie harmonogramu, bieżące monitorowanie i komunikowanie możliwych ryzyk związanych z pracami działu • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i projektowe • Współpraca z pozostałymi działami realizującymi inwestycjewej Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.

junior project manager / Pracownik biurowy do obsługi klienta
junior project manager / Pracownik biurowy do obsługi klienta
95000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Kogo szukam?Producent suplementów diety i kosmetyków szuka młodej kreatywnej osoby do przyuczenia jako junior  project managera do obsługi klienta, prowadzenia projektów produkcyjnych od konceptu do realizacji.Nie wymagamy od Ciebie żadnych umiejętności ani wiedzy, wszystkiego się nauczysz, ale poniższe cechy będą niezbędne:skrupulatność i sumiennośćuczciwośćsamodzielność i decyzyjnośćodpowiedzialnośćchęć do nauki i otwartośćbystrość (szybko łapiesz)szybkość w działaniuOsoba otwarta i kontaktowaProject manager w naszej firmie  to inaczej koordynator pomiędzy klientem a produkcją lub innymi podwykonawcami.Istotnym jest dobra komunikacja z klientem oraz podwykonawcami - musisz lubić rozmawiać z ludźmi po prostu, być responsywny w mailach etcUmiejętność obsługi Exel na poziomie master :)Bardzo pomaga w tej pracy.Tworzenie zapytań, wycen dla klientów.Napewno pomocne byłoby gdybyś był po technologii żywienia lub innych pokrewnych studiach ale nie ma problemu aby Cie przyuczyć jeśli masz chęci bo dla nas istotniejsze jest czy jesteś komunikatywny, otwarty i chętny do pracy.Ta praca jest dla Ciebie jeśliJesteś osobą sprawczą, lubisz prowadzić dany projekt od początku do końca , jesteś skrupulatny, systematyczny i sumienny, kontaktowy w relacjach z ludźmiJesteś wiekowo gdzieś między końcem nauki, a okolicami swojej trzydziestki, jesteś dyspozycyjny, mieszkasz Gdyni lub okolicachRozumiesz, jak dużą wartością dla Ciebie, może być uczenie się nowych rzeczy i masz do tego chęci.Nie, jeżeli...Potrzebujesz kogoś, kto Ci ciągle będzie mówił, co masz robić i jak masz to robić, bo branie odpowiedzialności Cie przeraża.Jesteś osobą kreatywną ale chaotyczną, robisz wiele rzeczy na raz i masz problem z dokańczaniem zadań.Nietypowość tego ogłoszenia wywołuje w Tobie dyskomfort, bo szukasz stabilnego miejsca pracy, w którym strefa komfortu będzie mogła w spokoju się kurczyć przy odgłosach kserokopiarki i ekspresu do kawyOsoby zainteresowane proszę o przesłanie cv na mail z dopiskiem "U+20NMS. Dzięki temu, będę wiedziała, że czytam tylko zgłoszenia od ludzi, którzy zapoznali się z ogłoszeniem do końca i nie rekrutują masowo bez chwili refleksji.Powodzenia !