Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Specjalista Ds. wsparcia sprzedaży
Specjalista Ds. wsparcia sprzedaży
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

INFOSTOM Dołącz do nas. Infostom jest firmą, która świadczy usługi z zakresu IT, oprogramowania a także pośrednictwa finansowego. Realizujemy projekty dla naszych Partnerów z branży technologicznej i finansowej – obecnie poszukujemy specjalisty ds. wsparcia sprzedaży, który będzie odpowiedzialny za realizację celów w projekcie, który realizujemy dla jednego liderów branży pożyczek ratalnych. Specjalista Ds. wsparcia sprzedaży Twoje zadania: ● telefoniczna obsługa Klientów wnioskujących o pożyczkę (telefony przychodzące i wychodzące klient zainteresowany ofertą – ciepła baza), ● wstępne określenie potrzeb Klientów i wspieranie procesu sprzedaży, ● przedstawianie aktualnej oferty produktów z oferty Infostom Chcielibyśmy, abyś posiadał(a): ● wykształcenie minimum średnie (mile widziani studenci, także studiów dziennych), ● zdolności komunikacyjne, ● predyspozycje do prowadzenia rozmów telefonicznych, ● doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów oraz sprzedaży będzie dodatkowym atutem, ● orientację na osiąganie wyznaczonych celów, ● wysoką kulturę osobistą. Oferujemy Ci : ● interesującą pracę w energicznym i spontanicznym zespole ☺ ● możliwość pracy zdalnej (w tym jako praca dodatkowa) ● szkolenie produktowe i sprzedażowe, ● wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system prowizyjny, ● prywatną opiekę medyczną, ● kartę multi-sport ● dogodną lokalizację, ● możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy.

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem i otwarciem oddziału firmy w Polsce do naszego nowego biura we Wrocławiu poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży. Co Cię czeka ? Długoletnia perspektywa rozwoju w zakresie wsparcia sprzedaży, projektowania, zarządzania projektami. Dołączysz do międzynarodowego zespołu, który projektuje najbardziej zaawansowane systemy automatycznego magazynowania, cięcia i sortowania szkła. Projektujemy całe zakłady, produkujemy maszyny, automatyzujemy procesy produkcyjne dostarczamy kompleksowe rozwiązania do najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży przetwórstwa szkła na całym świecie. SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY Co będziesz robił na tym stanowisku? Wspierał sprzedaż na każdym etapie realizacji projektów. Analizował i projektował. Uczestniczył w spotkaniach z klientami. Brał udział w opracowaniu koncepcji całej produkcji. Wspierał przygotowanie layout’ów. Prowadził dokumentację projektów. Wspierał przygotowanie ofert. Utrzymywał kontakt z klientem na każdym etapie realizacji projektu. Czego od Ciebie oczekujemy ? Doskonałych umiejętności analitycznych Wykształcenia wyższego o profilu Zarządzenie i Inżyniera Produkcji, Automatyka lub pokrewne Wzorowej organizacji pracy i zaangażowania Znajomości oprogramowanie AutoCad na minimum podstawowym poziomie Dbałości o najdrobniejsze szczegóły Umiejętności komunikacji z międzynarodowym zespołem Wysokiej kultury osobistej i umiejętności interpersonalnych Otwartego umysłu i chęci rozwoju Znajomości j. angielskiego / j. niemiecki będzie dodatkowym atutem Dyspozycyjności do okazjonalnych podróży służbowych Co możemy Ci zaoferować? Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji Pracę w firmię silnie zorientowanej na rozówój pracowników - możliwość długofalowego rozwoju Okazję do współtworzenia nowego odziału firmy z ciekawym, przyjaznym zespołem Pracę z najlepszymi specjalistami w branży Udział w zaawansowanych technologicznie projektach Liczne szkolenia Niezbędne narzędzia pracy

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży internetowej
Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży internetowej
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez ponad 25 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa.Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 24 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży internetowejMiejsce pracy: GdańskTWOIM ZADANIEM BĘDZIE:Zarządzanie zawartością sklepu internetowego, w tym praca ze stronami głównymiMiędzysystemowe zarządzanie cennikami i ofertami promocyjnymi marki SinsayZgłaszanie i wsparcie rozwiązywania zgłoszeń serwisowychZarządzanie katalogiem produktowymWsparcie projektu ekspansji na nowe rynkiSZUKAMY OSOBY, KTÓRA:Zna i sprawnie obsługuje program MS Excel (poziom bardzo dobry)Zna język angielski w stopniu bardzo dobrym (min. poziom B2)Jest sumienna i dokładna w działaniuPotrafi analitycznie i logicznie myślećDobrze odnajduje się w pracy zespołowejSzybko przyswaja nową wiedzę i umiejętnościOFERUJEMY:Wprowadzenie w świat e-commerce i wdrożenie przez doświadczone osobySzczególną opiekę mentorską w pierwszych tygodniach samodzielnej pracyRealne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w błyskawicznie rozwijającym się dziale e-commercePracę w dynamicznym i różnorodnym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robiąUmowę o pracęTwórczą, nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubiszKupony zniżkowe na zakupy w sklepach marek LPPOpiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachDostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursówZaaplikuj za pomocą poniższego linku: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Mlodsza-specjalistka-Mlodszy-specjalista-ds-wsparcia-sprzedazy-internetowej/9962-7747-30-8bf-2637.html

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - przygotowywanie i kalkulowanie ofert - zarządzanie bazą danych klientów w CRM - aktywne wsparcie działu sprzedaży w realizacji wyników sprzedażowych - współpraca z innymi działami w celu sfinalizowania procesu sprzedaży - opracowywanie dokumentów na potrzeby zawarcia współpracy z klientami (wnioski o linię kredytową, umowy) - kontakt telefoniczny z wybranymi klientami i dostawcami Nasze wymagania - umiejętność biznesowej interpretacji danych - komunikatywność i umiejętność podtrzymywania relacji z Klientami oraz współpracy z innymi działami - samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację podjętych zadań - umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów - znajomość pakietu Ms Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel - język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację wewnątrz organizacji To oferujemy - stabilne zatrudnienie, umowę o pracę i możliwość rozwoju w strukturach firmy - atrakcyjne warunki wynagrodzenia z systemem premiowym - ciekawą i pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie i doświadczonym zespole - parterską atmosferę pracy i wsparcie na każdym etapie wdrożenia - doskonałą lokalizację biura w pobliżu Metra – Centrum Nauki Kopernik - elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej - szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe - liczne inicjatywy, wspólne wyjazdy integracyjne, wyjścia firmowe - udział w motoryzacyjnych wydarzeniach branżowych - bardzo szeroki i różnorodny pakiet benefitów (m.in. karta miejsca ZTM, karta lunchowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, świeże warzywa i owoce w biurze) Benefity - codziennie świeże owoce i warzywa - karta miejska - karta lunchowa - prywatna opieka medyczna - ubezpieczenie na życie - elastyczny czas pracy - inicjatywy dobroczynne ALD Automotive Polska Sp. z o.o. ALD Automotive is your reliable partner in operating vehicle lease. We take care of everything, from the selection of your car, assistance, claims management to online reporting. ALD Automotive offers fleet management and long-term vehicle leasing solutions to companies in 43 countries. International and local teams are continuously working together to build tailored partnerships that best fit the client’s needs. Placing client satisfaction at the core of its strategy, ALD Automotive provides fleet managers and drivers with innovative tools and services to make easier their everyday business and meet new challenges to come. We’re looking for a strong Business Support Specialist who is creative, thorough and sharp as a tack to help customers get the most out of our products.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (Kaszów k. Krakowa)
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (Kaszów k. Krakowa)
27000 zł
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:·        dbanie o budowanie relacji z klientami/ partnerami biznesowymi,·        profesjonalne reprezentowanie firmy na zewnątrz·        weryfikacja i obsługa zapytań klientów·        pozyskiwanie klientów online·        współpraca z Mobilnym Przedstawicielem Handlowym w zakresie:o  wsparcia w umawianiu spotkań oraz obsłudze potencjalnych klientówo  wsparcia w przygotowaniu ofert / umów / dokumentów niezbędnych do wdrożenia klienta·        przedłużanie umów z istniejącymi klientami·        obsługa i przygotowywanie dokumentacji przetargowej·        opracowywanie raportów z wykonywanych działań·        systematyczna praca w wewnętrznym systemie CRMWymagania:·        samodzielność w działaniu·        doświadczenie na podobnym stanowisku·        determinacja w osiąganiu założonych celów,·        umiejętność budowania relacji,·        kreatywność,·        dobra organizacja pracy,·        profesjonalizm w działaniu·        dobra znajomość pakietu MS OfficeDodatkowym atutem będzie doświadczenie w administrowaniu procesami w firmie (umowy, aneksy i inne dokumenty).  Oferujemy: ·        możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie·        stabilne warunki zatrudnienia·        szkolenie wprowadzające, niezbędny pakiet narzędzi pracy ( telefon, laptop)·        prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego·        otwartą i przyjazną atmosferę pracyW związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych informujemy, że: 1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Automat-Spec Sp. z o.o. Sp. k., Kaszów 382, 32-060 Liszki, +48 12 280 65 41,2.      Dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. wsparcia sprzedaży3.      Umożliwiamy Państwu dostęp do danych osobowych, ich sprostowanie, żądanie ograniczenia przetwarzania i usunięcia danych (nie dotyczy danych przetwarzanych na podstawie przepisów prawa, które musimy wypełnić), cofnąć zgodę na przetwarzanie danych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody.4.      Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).5.      Szersze informacje na temat przetwarzania danych przez naszą Firmę uzyskają Państwo na stronie internetowej Administratora pod adresem: automatspec.pl/klauzule-rodo/6.      Prosimy o umieszczenie następujących klauzul zgód w dokumentach aplikacyjnych:·        „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym jest nabór na stanowisko Specjalista ds. wsparcia sprzedaży·        „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 12 miesięcy od dnia zakończenia obecnego naboru.”

Młodszy specjalista ds. technicznego wsparcia sprzedaży
Młodszy specjalista ds. technicznego wsparcia sprzedaży
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat inwestujemy w ludzi a Oni zapewniają nam sukces. Jeżeli myślisz o pracy w Firmie o stabilnym rozwoju, także w czasach pandemii, być może mamy ciekawą ofertę właśnie dla Ciebie. Firma Fischer Automotive Sp. z o.o. Sp.k. - uznany, międzynarodowy producent części samochodowych w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydatów do pracy w Mroczkowie k. Bliżyna (woj. świętokrzyskie) na stanowisko: Młodszy specjalista ds. technicznego wsparcia sprzedaży Jeżeli dołączysz do naszego zespołu do Twoich obowiązków będzie należało: - Wprowadzanie danych do systemów firmowych - Praca z katalogami firmowymi - Opracowanie zestawów montażowych do układu wydechowego - Wdrożenie nowych produktów - Przygotowywanie w Excelu raportów dokumentujących prowadzone prace i ich postępy Na co liczymy z Twojej strony: - Ukończone studia wyższe na kierunkach ścisłych takich jak: matematyka, fizyka lub pokrewnych - Umiejętność analizy danych - Umiejętność poszukiwania źródeł informacji i ich wykorzystania - Umiejętność pracy w zespole - Wysoka samoorganizacja pracy, dokładność i rzetelność wykonywanych zadań Oferujemy - zatrudnienie w Firmie o ponad 20 letniej historii i pozycji jednego z europejskich liderów w swoim segmencie - znakomitą atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole - stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) - prywatną opiekę medyczną - dopłaty do karty Multisport - wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników Jeżeli czujesz, że szukamy właśnie Ciebie, nie wahaj się i prześlij nam swoje CV wraz z listem motywacyjnym.

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia i Sprzedaży w Branży Automotive
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia i Sprzedaży w Branży Automotive
Siepraw dzisiaj

Zakres obowiązków:Sprzedaż oraz wsparcie techniczne związane z kluczami samochodowymi, urządzeniami do ich programowania oraz urządzeniami diagnostycznymi.Obsługa klienta i zarządzanie reklamacjami.Wdrażanie nowych produktów i rozwiązań technologicznych w branży motoryzacyjnej.Zarządzanie projektami oraz współpraca z zespołem w celu rozwijania działu.Wymagania:Zaawansowana znajomość języka angielskiego, w tym terminologii technicznej.Doskonała umiejętność obsługi komputera.Wysoka samodzielność i skuteczność w rozwiązywaniu problemów.Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem.Wysoka motywacja i zaangażowanie w realizację celów firmy.Odporność na stres i kreatywne podejście do zadań.Mile widziana znajomość branży automotive, programowania i narzędzi AI.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie na start: 5000 zł brutto + procent od wypracowanego zysku. Po kilku latach, z możliwością osiągnięcia zarobków w przedziale 10-20 tys. zł.Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Szereg szkoleń branżowych.Pracę w dynamicznym zespole i przyjazną atmosferę.Stabilne zatrudnienie z perspektywami na długoterminowy rozwój.Praca jest dla osoby, która poszukuje stałej wieloletniej stabilnej pracy z perspektywą zwiększających się zarobków wraz z powiększaniem się wiedzy, doświadczenia i obowiązków, które nagradzane będą wypracowanym zyskiem dla firmy.Zainteresowanych prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny)

Specjalista ds. Sprzedaży - stolarka otworowa
Specjalista ds. Sprzedaży - stolarka otworowa
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

Witaj :) Skoro kliknąłeś w nasze ogłoszenie, to znaczy, że zainteresowała Cię praca jako Specjalista ds. Sprzedaży :) Jeśli: - Posiadasz doświadczenie w branży stolarki otworowej i czujesz się w niej jak ryba w wodzie - Szukasz pracy, w której będziesz miał możliwość stałego kontaktu z innymi osobami - Posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B To uważam, że ta praca jest właśnie dla Ciebie! Poszukujemy: Specjalistę ds. Sprzedaży w zakresie stolarki otworowej Miejsce pracy: Rzeszów + Podkarpacie Na wstępie powiem Ci co dla Ciebie przygotowaliśmy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – poszukujemy kogoś do długofalowej współpracy • Pracę od poniedziałku do piątku – 8:00 – 16:00 o • Stanowisko pracy wyposażone w dogodny dla Ciebie sprzęt sprzyjający komfortowi pracy: telefon, laptop, samochód służbowy • Wynagrodzenie dwuczynnikowe: Podstawę zależną od posiadanego doświadczenia + Premię • Początkowy system wsparcia pozwalający na szybkie wdrożenie w nowym miejscu pracy • Dofinansowanie do szkoleń branżowych Jasny zakres obowiązków: • Pozyskiwanie Klientów handlowych na Podkarpaciu • Nawiązywanie kontaktu oraz współpraca z Architektami • Opracowywanie zapytań ofertowych • Koordynacja zleceń od architektów Jeśli: • Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy • Nie masz problemów z nawiązywaniem kontaktów biznesowych • Posiadasz prawo jazdy kategorii B to bez problemu sobie poradzisz :) MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ: 573 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Lubin 30+ kilka dni temu

Ornet Sieci Spółka z o.o. z siedzibą w Lubinie Jest firmą specjalizująca się od 17 lat w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych. Stosowane rozwiązania zawsze dopasowywane są do indywidualnych potrzeb klientów, zaś formę współpracy wyróżnia indywidualne podejście - tzw. opieka. Dostarczamy usługi dostępu do Internetu, IP TV oraz telefoniczne. Szkielet naszej sieci oparty jest na sieci światłowodowej. SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Obowiązki PODSTAWOWE: ¨nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami zgodnie z określonymi standardami, ¨profesjonalne podejście do powierzonych zadań, ¨analiza potrzeb i oczekiwań Klienta celem skonfigurowania najlepszych rozwiązań, ¨doradztwo w zakresie oferowanych usług dopasowanie oferty do potrzeb klienta, ¨budowanie pozytywnego wizerunku firmy, ¨realizowanie indywidualnie założonych planów sprzedażowych, ¨orientacja na osiąganie rezultatów, ¨orientacja na osiąganie rezultatów, ¨stałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny sprzedażowo-marketingowej. Wymagania Osoba na tym stanowisku powinna posiadać wykształcenie min. średnie. Powinna posiadać umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Istotna jest samodzielność, dbałość o szczegóły i kreatywność, ponadto: ¨bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych, ¨wysoka kultura osobista, samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań, ¨zaangażowanie, nastawienie na realizację wspólnych celów, ¨odpowiedzialność, dbałość o szczegóły (praca z systemem CRM), ¨rozwinięte umiejętności analityczne, ¨wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne – komunikacyjne, ¨umiejętność budowania relacji w zespole i z klientami, ¨umiejętność wykonywania różnorodnych zadań oraz ustalania priorytetów, ¨umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacja własnej pracy, ¨zadaniowe podejście do obowiązków, ¨asertywność, ¨doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem. NAJWAŻNIEJSZE KOMPETENCJE ZAWODOWE ¨umiejętności komunikacyjne, ¨umiejętności organizacyjne, ¨umiejętność zarządzania czasem, ¨inicjatywa / przedsiębiorczość, ¨odpowiedzialność, zaangażowanie oraz silna motywacja do pracy, ¨świadomość komercyjna, ¨biegła obsługa komputera - pakiet MS Office, ¨praca z bazami danych CRM. Oferujemy ZAROBKI Zarobki są uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz bieżącego zaangażowania w realizację nowych projektów. Wynagrodzenie podstawowe tego pracownika kształtuje się od 2,8 tys. zł – 3,8 tys. zł brutto + premia zależna od zrealizowanych planów sprzedażowych. Oferujemy ciekawą pracę, możliwość rozwoju zawodowego, udział w nowych ciekawych projektach, wynagrodzenie odpowiednie do osiąganych wyników, możliwość dalszego rozwoju w firmie, szkolenia. WARUNKI PRACY Oferujemy pracę na podstawie umowy o pracę, godziny pracy 8,00-16,00 lub 9,00-17,00, dobrze wyposażone, nowoczesne warunki biurowe, różnorodność zadań, miłą atmosferę w młodym zespole, ciekawych współpracowników, doświadczonych menagerów, atmosferę wsparcia i życzliwość, logikę i pozytywne emocje, wysokie standardy etyczne, dobrą organizację pracy. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta to osoba, której praca polega na: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, obsłudze korespondencji oraz bieżących spraw administracyjnych w firmie, bezpośrednich kontaktach z partnerami biznesowymi i klientami firmy, koordynacji przepływu informacji oraz współpracy pomiędzy działami / spółkami, zarządzaniu kalendarzem, przygotowywaniu raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel, redagowaniu pism i wiadomości służbowych, przygotowywaniu i analizowaniu dokumentów oraz nadzorowaniu ich prawidłowego obiegu, organizacji i obsłudze spotkań, rozliczaniu czasu pracy zatrudnionych pracowników. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi oferentami.

Specjalista dz. Obsługi Rezerwacji , Krótkoterminowy Najmem
Specjalista dz. Obsługi Rezerwacji , Krótkoterminowy Najmem
Warszawa 2 dnia plecy

Firma SuperApart sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem specjalizującym się w krótkoterminowym najmie nieruchomości. Nasza firma oferuje komfortowe i luksusowe mieszkania oraz apartamenty. Dostarczamy pozytywne doświadczenia naszym Gościom. Stale się rozwijamy. Obecnie do naszego zespołu obsługi rezerwacji poszukujemy doświadczonej osoby, którą interesuje obsługa klienta na wysokim poziomie, z proaktywnym podejściem do pracy i gotowością do dalszego rozwoju w ramach naszej firmy.   Miejsce pracy: Warszawa, CentrumStanowisko: Specjalista ds. Obsługi RezerwacjiTyp zatrudnienia: Pełny etat Obowiązki: Współpraca z Liderem dz. Obsługi Rezerwacji w zarządzaniu codziennymi operacjami firmy.Szkolenie i wdrażanie mniej doświadczonych pracownikówMonitorowanie procesu obsługi klienta oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi.Pomoc w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy.Kontrola procesu przyjmowania rezerwacji oraz dostępności nieruchomości. / Efektywna realizacja procesu rezerwacjiRozwiązywanie bieżących problemów i zapobieganie konfliktom z klientami oraz członkami zespołu.Tworzenie raportów i analizy dotyczące wyników działalności firmy. Wymagania:Przyjmowanie rezerwacji od klientów, zarządzanie nimi oraz aktualizacja systemu rezerwacji.Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, odpowiadając na pytania i rozwiązywanie ewentualnych problemów.Współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu maksymalizacji liczby rezerwacji.Monitorowanie dostępności nieruchomości i dostosowywanie cen w zależności od popytu i podaży.Sporządzanie raportów dotyczących rezerwacji i analiza danych w celu optymalizacji działu rezerwacji.Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu w branży nieruchomości lub hotelarskiej minimum rok.Umiejętność efektywnej komunikacji i pracy w zespole.Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem.Dobra znajomość pakietu MS Office.Ambicja do rozwoju zawodowego i gotowość do nauki.Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.Umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji. Oferujemy:Konkurencyjne wynagrodzenie.Pracę w dynamicznym i przyjaznym środowisku.Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w firmie.Dostęp do szkoleń i wsparcia w dalszym kształceniu.Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultisportPracę w zgranym zespole. Firma SuperApart sp. z o.o. to miejsce, gdzie Twoje umiejętności i zaangażowanie zostaną docenione. Dołącz do nas. 

Specjalista ds. płac i wdrożeń
Specjalista ds. płac i wdrożeń
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - wsparcie Klientów we wdrożeniach oraz w bieżącej obsłudze programu Raks SQL (specjalizacja moduł kadry i płace) - analiza oczekiwań klientów oraz wdrażanie uzgodnionych funkcjonalności programów Raks - prowadzenie szkoleń dla klientów (indywidualnie lub grupowo) Nasze wymagania - JEŚLI: - Masz wiedzę i doświadczenie w zakresie kadr i płac? - Potrzebujesz zmiany w swojej ścieżce zawodowej (wyjście z samodzielnego prowadzenia kadr/płac i przejście w kierunku wsparcia wdrożeniowego dla klientów)? - Lubisz wyzwania w użytkowaniu programów informatycznych (wiedza informatyczna nie jest wymagana, mamy zespół programistów)? - Jesteś gotowy/a do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji? - ZAPRASZAMY DO NASZEGO ZESPOŁU Mile widziane - znajomość programu Raks SQL To oferujemy - pozytywną atmosferę pracy i otwartą komunikację w zespole - samodzielność oraz swobodę działania - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i system premiowy - szkolenie wprowadzające w obsługę programów Raks i metodykę wdrożeń - pakiet socjalny (opiekę medyczną, kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne, indywidualne nagrody za efekty pracy) - hybrydowy model pracy (praca zdalna / praca w biurze) Benefity - Multisport - prywatna opieka medyczna - ubezpieczenie na życie - spotkania integracyjne Raks Sp. z o.o. Pomagamy Klientom – dzięki wiedzy oraz doświadczeniu zdobytemu przez blisko 30 lat produkcji i sprzedaży oprogramowania do zarządzania firmą. Stawiamy na dobrą atmosferę – osiąganie celów biznesowych i finansowych staje się dużo łatwiejsze w zespole zbudowanym na życzliwości i wzajemnym wsparciu. Dbamy o wartości – o tym jak działamy i kim jesteśmy, decydują reprezentowane przez nas wartości, z wiedzą, zaangażowaniem, orientacją na klienta i współpracą na czele. Zapewniamy bezpieczeństwo – przyjazną atmosferę i warunki do samorealizacji dla naszych pracowników opieramy o stabilność i pewność zatrudnienia. Aktualnie do działu wdrożeń szukamy osoby na stanowisko: Specjalista ds. płac i wdrożeń ZAPRASZAMY! Prześlij swoje CV. Informacje o firmie: www.raks.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Zapewniamy dyskrecję Kandydatom.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. licencji graficznych
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. licencji graficznych
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach. Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej! Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas! Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. licencji graficznych TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: • Codzienna współpraca z licencjodawcami znajdującymi się w portfolio LPP (np. Disney, Warner Bros., Universal) oraz polskimi artystami • Współpraca z działem produktu oraz marketingu w zakresie prowadzonych działań licencyjnych (procesu związanego z wprowadzeniem produktów licencyjnych do sprzedaży) • Wsparcie zespołów w procesie pracy z portalami modowymi oraz zdjęciami (obsługa portali zdjęciowych, modowych) • Obsługa licencyjnych systemów graficznych i akceptacyjnych • Organizowanie spotkań kreatywnych dla działów produktu we współpracy z licencjodawcami SZUKAMY OSOBY, KTÓRA: • Bardzo dobrze zna język angielski w mowie i w piśmie • Wykazuje zainteresowanie modą i trendami oraz posiada wiedzę na temat show-biznesu (wydarzenia, premiery filmowe, muzyczne) • Jest kreatywna, komunikatywna i asertywna • Przejmuje inicjatywę i angażuje się w powierzone zadania • Potrafi bardzo dobrze planować i organizować własną pracę • Zna rynek licencyjny (dodatkowy atut) OFERUJEMY: • Pracę w największej polskiej Firmie modowej o międzynarodowym zasięgu • Umowę o pracę bez okresu próbnego • 25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP - dla Ciebie i Twoich bliskich • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach • Program Wsparcia Pracowników helpp- inicjatywa wspierająca pracowników i ich rodziny w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnym • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego (po przepracowaniu min. 3 miesięcy) • Codzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu Microsoft • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń • Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz

Specjalista / Specjalistka ds. BHP
Specjalista / Specjalistka ds. BHP
99000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach. Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej! Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas! Specjalista / Specjalistka ds. BHP • Wypełniać obowiązki służby BHP zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997 nr 109 poz.704) z późniejszymi zmianami • Prowadzić wymaganą dokumentację BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz procedurami wewnętrznymi • Opracowywać wewnętrzne zarządzenia, regulaminy, ORZ i instrukcje BHP • Przeprowadzać szkolenia wstępne i okresowe z zakresu BHP • Rejestrować zdarzenia BHP w systemie SAP • Kontrolować i bieżąco raportować stwierdzone zagrożenia • Brać udział w kontrolach organów zewnętrznych, posiedzeniach komisji ds. BHP oraz ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków • Podejmować działania doskonalące procesy BHP, ukierunkowane na budowanie organizacji o wysokich standardach • Praktyczna znajomości przepisów prawnych w zakresie BHP, PPOŻ oraz umiejętność stosowania ich w praktyce • Doświadczenie zawodowe na stanowisku Specjalisty ds. BHP lub pokrewnym (min. 2 lata) • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie BHP • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (min. poziom B1) • Samodzielność oraz umiejętność pracy z ludźmi na różnych szczeblach organizacyjnych • Umiejętność pracy pod presją czasu i w środowisku o dużej dynamice • Chęć rozwoju oraz tworzenia przyjemnego miejsca pracy • Posiadanie uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej (mile widziane) • Ukończenie kursu kwalifikowanego pierwszej pomocy (mile widziane) • Doświadczenie w obszarze ochrony środowiska, • doświadczenie w obszarze zintegrowanego systemu zarządzania (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001) (mile widziane) • Znajomość systemu SAP (mile widziana) • Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu • Umowę o pracę bez okresu próbnego • 25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP - dla Ciebie i Twoich bliskich • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach • Program Wsparcia Pracowników helpp - inicjatywa wspierająca pracowników i ich rodziny w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnym • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego (po przepracowaniu min. 3 miesięcy) • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń • Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz