Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Dyrektor ds. marketingu
Dyrektor ds. marketingu
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor ds. Marketingu Lokalizacja: Warszawa Zakres obowiązków: • Opracowywanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej (4P). • Określanie strategii produktowej, w tym planowanie nowych produktów lub usług. • Określanie strategii cenowej, uwzględniającej konkurencję, koszty produkcji, wartość dla klienta i cele biznesowe. • Przeprowadzanie badań rynkowych w celu zrozumienia potrzeb klientów, trendów rynkowych i konkurencji. • Opracowywanie strategii rabatów, promocji cenowych i elastyczności cenowej. • Zarządzanie kanałami dystrybucji i punktami sprzedaży. • Planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych, reklamowych i public relations. • Zarządzanie budżetem marketingowym i ocena skuteczności działań promocyjnych. • Wykorzystywanie danych analitycznych do oceny skuteczności strategii 4P i wprowadzania usprawnień. • Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie marketingu. • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w celu zwiększenia skuteczności działań marketingowych. • Zarządzanie zespołem działu marketingu oraz działu innowacji, w tym rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników. • Koordynacja pracy z innymi działami, takimi jak sprzedaż, dział produktowy, finanse itp. • Budowanie trwałych relacji z klientami i zrozumienie ich potrzeb. • Kształtowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku marki na rynku. • Zarządzanie działalnością innowacyjną firmy i poszukiwaniem szans rynkowych. • Udział w cyfrowej transformacji firmy. Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 5 lat • Doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży - minimum 8-10 lat • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowej 4P firmy o profilu technicznym • Wykształcenie wyższe • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2+ (warunek konieczny) • Umiejętność budowania relacji oraz komunikacji • Umiejętności analityczne • Kreatywność, proaktywność i chęć wyznaczania kierunku • Doświadczenie w zarządzaniu projektami • Znajomość systemów CRM, ERP, platformy Magento • Znajomość pakietu Office 365 (w tym MS Project, Excel) • Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Umowę o pracę na pełen etat lub B2B • Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy do użytku prywatnego • Ciekawą pracę w firmie reprezentującej producentów obrabiarek do obróbki metali z całego świata • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport) - po okresie próbnym • Pracę w systemie hybrydowym (po okresie próbnym). Etapy rekrutacji: I.Przesłanie CV na adres: @ II. Pierwsza rozmowa telefoniczna ok. 10 minut III. Rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Ożarów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor Sprzedaży i Marketingu Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki (mazowieckie) Zakres obowiązków: - Tworzenie i rozwój strategii sprzedażowo-marketingowej hotelu w celu zwiększania przychodów z działalności hotelowej i cateringowej oraz uzyskiwanie zaplanowanych wyników ze sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych, konferencyjno-bankietowych, - Aktywny udział w tworzeniu rocznego planu sprzedażowego oraz budżetu marketingowego, prognozowanie oraz analiza raportów sprzedażowych, - Aktywne pozyskiwanie nowego biznesu, a także budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami, - Koordynowanie pracy działu sprzedaży konferencji jak i cateringu w celu zapewnienia optymalnych wyników, - Reprezentowanie hotelu na spotkaniach zewnętrznych, w tym udział w targach i innych wydarzeniach promujących hotel w celu pozyskiwania i rozwijania relacji biznesowych, - Bieżący monitoring i analiza rynku oraz działań konkurencji, - Rekrutacja i budowanie zespołu oraz jego szkolenie, - Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji. Wymagania: - Doświadczenie w marketingu i sprzedaży (minimum 4 lata) na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej lub w innej branży, - Doświadczenie w tworzeniu aktywności marketingowych, - Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym, - Mile widziane doświadczenie w branży hotelowej, gastronomicznej, - Doświadczenie w zarzadzaniu i rozwijaniu zespołu, - Znajomość rynku i branży hotelarskiej, - Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, - Kreatywność, zaangażowanie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, łatwość pisania. Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B, - Praca ma charakter stacjonarny – poniedziałek – piątek, - Dodatkowe benefity: zniżki pracownicze na organizację imprez w hotelu jak i poza, szkolenia, obiady pracownicze, możliwość korzystania z siłowni hotelowej i sauny. Etapy rekrutacji: I.Przesłanie CV na adres: @ II. Pierwsza rozmowa telefoniczna ok. 10 minut III. Rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).