Specjalista ds. kampanii google ads
Opis oferty pracyZakres obowiązków: - Przygotowywanie ofert na kampanie Google Ads dla nowych klientów - Tworzenie nowych i optymalizacja aktualnych kampanii reklamowych - Utrzymywanie założonych celów marketingowych lub ROAS - Przygotowywanie comiesięcznych raportów z wyników kampanii - Śledzenie branżowych trendów i ich realizacja na kontach klientów - Okazjonalne spotkania z klientami Nasze wymagania: - Dobra znajomość paneli: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Looker Studio - Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads min. 2 lata - Wiedza z zakresu kampanii Google Ads - Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków - Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads / Instagram Ads / Tik Tok Ads / LinkedIn Ads Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i systematyczne podwyżki - Pracę stacjonarną lub hybrydową - Wesołą i przyjazną atmosferę w biurze - Pracę dla wielu fajnych marek / firm - Imprezy firmowe Benefity - dofinansowanie szkoleń i kursów - spotkania integracyjne - brak dress code’u - kawa / herbata - parking dla pracowników O nas Hej! Jesteśmy Optima Media i poszukujemy właśnie Ciebie – Specjalisto lub Specjalistko Google Ads. Zajmujemy się realizacją kampanii PPC, pozycjonowaniem i content marketingiem. Mamy już swoje lata (10 lat na rynku), ale jesteśmy młodzi duchem i pełni energii (zwłaszcza wiosną). Co ważne – nie jesteśmy korporacją, nie pracujemy po godzinach, cenimy work life balance, a Twoje zdanie i doświadczenie będzie miało znaczenie przy realizacji projektów. Aplikuj, bo bardzo nam Ciebie brakuje
Specjalista ds. Performance MarketinguGrzecznie prosimy wszystkich zainteresowanych o nadsyłanie swojego CV tylko i wyłącznie jeżeli spełniacie poniższe kryteria oraz osoby zamieszkałe w okolicy Warszawy do 50 km. Proszę szanujmy swój czas :)Zakres obowiązkówTworzenie strategii reklamowej mediów on-line w tym m.in.: Facebook, Instagram, Google AdsRealizacja i optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Ads, Meta Ads zgodnych z kalendarzem marketingowymAnaliza oraz raportowanie efektywności kampanii, w tym monitorowanie KPI i proponowanie optymalizacji i budżetów miesięcznychZMYSŁ ESTETYCZNY - nasz specjalista nie musi być zawodowym fotografem, czy grafikiem, ale…. powinien potrafić sam tworzyć estetyczne treści i grafiki oraz być gotowym na wyjazdy służbowe ;)Nasze wymaganiaDoświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (FB i Instagram) oraz Google AdsZnajomość rynku e-commerceZnajomość narzędzi Google Analytics oraz MS ExcelUmiejętność pracy na celach, budżetach i KPITo oferujemy· Nie, to nie jest ogłoszenie typu „miła atmosfera etc.” – OSTRZEGAMY jesteśmy zwariowanym i kreatywnym zespołem, dla nas każdy pracownik, to ważne ogniwo, którego doceniamy i ciągniemy w górę. Stres? Nie mamy tego słowa w naszym słowniku. U nas dominuje pasja i adrenalina J Umowę o pracę, zlecenie lub inną dogodną dla Ciebie formę współpracyWynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętnościMożliwość zwiedzenia Polski i najpiękniejszych hoteli od gór po morze ;)
Realizuj ciekawe kampanie marketingowe! Agencja marketingowa LTB poszukuje specjalisty ds. marketingu online. Jeśli masz doświadczenie przy realizacji kampanii digitalowych, interesujesz się marketingiem internetowym i szukasz kreatywnej pracy – nasza propozycja jest dla Ciebie idealna! Rozpocznij karierę w LTB, realizuj ciekawe projekty internetowe i rozwijaj się razem z nami. Pracuj w sympatycznej atmosferze w centrum Wrocławia! Podstawowe informacje: - miejsce pracy: Wrocław, - rodzaj pracy: pełny etat, - rodzaj umowy: umowa o pracę. Oczekiwania: - doświadczenie przy kampaniach Google Ads, Facebook Ads, - znajomość Google ADS, GSC, GMF i Google Analytics, - umiejętność obsługi klienta B2B, - doświadczenie w social media marketingu, - podstawowa znajomość HTML i CSS, - znajomość systemów CMS: Joomla, WordPress, Prestashop itp., - tworzenie angażujących treści pod content marketing, - umiejętność pracy w zespole, - zainteresowanie marketingiem internetowym. Zakres obowiązków: - strategiczne planowanie i raportowanie kampanii Google ADS, SEO, Facebook ADS, LinkedIn ADS, - realizacja celów biznesowych Klienta, - planowanie i realizacja kampanii SEO, content marketingowych, social media, - tworzenie raportów i analiz ruchu, konwersji z użyciem Google Analytics, - analiza prowadzonych działań promocyjnych i ich optymalizacja, - współpraca z zespołem marketingu, - kontakt z Klientem w zakresie prowadzonych kampanii. Oferujemy: - pracę w centrum Wrocławia, - atrakcyjny system wynagrodzeń, - rozwój kariery w LTB, - udział w rozwoju firmy – dyskusje, spotkania, omówienia, - wdrażanie ciekawych projektów marketingowych, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. oraz: - pyszną kawę z ekspresu, - dostęp do konsoli PlayStation, - wypady integracyjne, - opiekę medyczną, - dostęp do biblioteczki LTB, - kartę Multisport, - udział w szkoleniach i targach. Nie zwlekaj i rozwijaj się z nami! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na niniejszy adres e-mail: @ W temacie e-maila prosimy o dopisanie: Specjalista ds. marketingu online. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LTB Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. Jak nie teraz, to może później? Zachęcamy także do pozostawienia klauzuli pozwalającej na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych: “Wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę LTB Sp. z o.o.”
Specjalista ds. marketingu w branżę serwisu samochodowegoZapraszamy do dołączenia do naszego zespołu na stanowisko menedżera SMM w Przeźmierowie. Nasza firma jest liderem w zakresie obsługi i naprawy samochodów Tesla w Polsce. Jeśli masz talent do mediów społecznościowych i marketingu, czekamy na Twoją aplikację!Główne obowiązki:Opracowanie i wdrażanie kompleksowej strategii SMM dla promocji naszej marki.Prowadzenie i zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych.Twórcze tworzenie treści i zarządzanie kampaniami reklamowymi w Google i Facebook.Opracowywanie strategii marketingowej w celu przyciągnięcia nowych klientów i zwiększenia sprzedaży.Analiza wyników kampanii i przygotowywanie raportów dotyczących efektywności działań.Wymagania:Doświadczenie w SMM minimum 2 lata, preferowane w branży motoryzacyjnej.Profesjonalna znajomość języka polskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego.Doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads.Umiejętność analitycznego myślenia i oceny efektywności strategii marketingowych.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy zespołowej.Warunki pracy:Praca w biurze w Przeźmierowie, pełny etat.Konkurencyjne wynagrodzenie i bonusy za osiągnięcie KPI.Możliwości rozwoju zawodowego i kariery w innowacyjnym środowisku.Udział w unikalnych projektach w branży motoryzacyjnej.Aplikacja: Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych (RODO).
Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży urządzeń i systemów HVACR, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Lokalizacja: Warszawa Ursynów Będziesz odpowiedzialny/a przede wszystkim za: -Opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC -Planowanie i realizowanie działań w social mediach -Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji -Przygotowywanie grafik oraz treści na m.in. strony firmowe, profile firmy, Social Media. -Rozwój i aktualizacja serwisów internetowych firmy -Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów -Kontrolowanie budżetów mediowych oraz analizowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych -Tworzenie oraz wysyłanie newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych -Wsparcie przy zamawianiu gadżetów reklamowych, organizowaniu eventów oraz targów Wyślij nam swoje CV, jeśli: -Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu -Posiadasz praktyczną znajomość technik i narzędzi marketingowych (kampanie Google Ads/ Facebook Ads) -Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych oraz kampanii w social mediach -Na co dzień korzystasz z programów graficznych (Canva, Adobe) -Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym -Mile widziane wykształcenie wyższe (z zakresu marketingu oraz dziedzin pokrewnych) -Jesteś osobą kreatywną, która chętnie wychodzi z własną inicjatywą Dlaczego warto aplikować? -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku firmy -Możliwość kreowania oraz wdrażania własnych inicjatyw oraz pomysłów -Praca w stabilniej i stale rozwijającej się organizacji -Możliwość rozwoju w strukturach organizacji -Możliwość pracy w trybie hybrydowym -Dostęp do firmowych benefitów na preferencyjnych warunkach: karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna
Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze działa na rynku wydawniczym od 2002 r. Prowadzimy działalność w obszarze publikacji prawnooświatowych, oferując nowoczesne serwisy online i czasopisma, jak również wydawnictwa książkowe i e-booki. Prężnie działamy również na rynku szkoleniowym, organizując szkolenia indywidualnie dopasowane do potrzeb każdej placówki czy instytucji.W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko:Specjalista ds. e-marketinguMiejsce pracy: PoznańJako Specjalista będziesz odpowiedzialna/y za:· wdrażanie nowych projektów marketingowych,· planowanie i realizację kampanii marketingowych dla nowych projektów,· prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych w tym FB Ads i Google Ads· współpracę z blogerami i ekspertami wydawnictwa,· tworzenie contentu na potrzeby stron internetowych, bloga, w tym przygotowywanie grafik,· tworzenie treści wideo (scenariusz, nagranie, montaż, publikacja),· realizację kampanii mailingowych,· realizację innych projektów i aktywności marketingowych we współpracy z zespołem kreatywnym,· inicjowanie i prowadzenie angażujących działań online.Jeśli posiadasz:· min. 3-letnie doświadczenie w marketingu w firmie lub w agencji reklamowej na podobnym stanowisku,· wykształcenie wyższe preferowane kierunki: marketing, komunikacja,· doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w tym FB Ads i Google Adsze szczególnym uwzględnieniem działań lead generation,· “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych,· dobrą organizację pracy i umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie,· kreatywność oraz otwartość na nowe wyzwania,· samodzielność w rozwiązywaniu problemów i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Czekamy właśnie na Ciebie!Dołączając do nas zyskujesz:· stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę,· atrakcyjne wynagrodzenie,· pakiet socjalny – darmową opiekę medyczną, dofinansownie do karty Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego· stałe godziny pracy,· dobrą lokalizację biura wraz z parkingiem,· słodkie lub obiadowe dni,· spotkania integracyjne,· premie za staż.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJDOŁĄCZ DO NASProsimy o przesłanie CV z klauzulą: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Preferowane wykształcenie wyższe Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Biegła znajomość komputera Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem) Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads) Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp. Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages Znajomość zasad i narzędzi SEO Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing Samodzielność w działaniu, komunikatywność Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami Dobra organizacja pracy własnej Umiejętność podejmowania decyzji Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian Kreatywność i zmysł graficzny Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą: Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital Działania z zakresu SEO i content marketingu Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp. Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby: Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych) Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy: Prace zdalną Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Niezbędny sprzęt Karta MultiSport Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne
Opis oferty pracyMłodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B Branża: Gym & Fitness Lokalizacja biura: Warszawa Śródmieście (hybryda) Forma zatrudnienia: Kontrakt B2B 6 000 - 8 000 PLN + VAT (plus bonus miesięczny) Poszukujemy zawodnika do obszaru marketingu, który lubi sport i może dołączyć do mistrzowskiej drużyny, kreującej różnorodne strefy treningowe. Będziesz szlifować formę w tworzeniu ciekawych treści, kreatywności i używaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych. A przede wszystkim weźmiesz udział w różnych obozach treningowych, aby awansować do wyższej ligi (kursy i szkolenia branżowe finansowane przez pracodawcę). UWAGA: dołączysz do zespołu, który ma bzika na punkcie aktywności fizycznej, zaaplikuj! Wymagania: · Doświadczenie w marketingu około roku · Podejście do marketingu z pasją oraz chęć do dalszego rozwoju zawodowego w tej branży · Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji · Zdolność do szybkiego uczenia się · Komunikatywna znajomość języka angielskiego · Pasja do zadań marketingowych · Mile widziane zainteresowania sportem · Podstawowa wiedza z zakresu SEO, znajomość narzędzi Google Ads, FB Ads, Google Analytics · "Lekkie pióro" · Kreatywność i inicjatywa w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań Zadania: · Udział w kursach i szkoleniach w celu dalszej nauki i rozwoju · Udział we wdrażaniach kampanii marketingowych związanych z promocją firmy: kampanie SEM, SEO i inne formy reklamy online i offline · Udział w tworzeniu lejków marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych · Współpraca z dostawcami zewnętrznymi · Aktywna współpraca z całym teamem Oferujemy: · Możliwość udziału w branżowych szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę · Możliwość rozwoju wielu umiejętności przydatnych w dalszej karierze zawodowej · Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus miesięczny · Biuro bez korpo klimatu (kapitalna siłownia w biurze!) · Duża elastyczność i swobodę w działaniu · Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl · Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie onboardingu · Świetną lokalizację biura (centrum Warszawy) · Pracę w zgranym zespole, pełnym pasji do sportu
Grupa AF sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się spółka. Główny zakres działań to kreowanie internetowego wizerunku firm poprzez projektowanie dostępnych stron internetowych (WCAG 2.1), przeprowadzanie audytów cyfrowych, projektowanie platform e-learningowych oraz stron dla deweloperów nieruchomości. Jako agencja składająca się w dużej mierze z osób z niepełnosprawnością, włączając w to samego założyciela, promuje ich wizerunek, jako ludzi zdolnych do konkurencji na otwartym rynku. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. komunikacji marketingowej Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie analiz i statystyk stron internetowych 2. Przeprowadzanie działań zmierzających do coraz wyższego pozycjonowania i rozwoju marki w Internecie 3. Realizowanie strategii marketingowej dla celów firmy i dla klientów 4. Optymalizacja bieżących kampanii Google Ads 5. Merytoryczne wsparcie działu sprzedażowego Wymagania: 1. Znajomość Internetu jak własnej kieszeni, głównie w obszarze trendów Google, Google Tag Manager, Google Analytics i kampanii display 2. Zainteresowanie nowymi technologiami i narzędziami komunikacji cyfrowej 3. Innowacyjność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań 4. Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań 5. Lekkie pióro 6. Łatwość pisania tekstów na zadany temat, copywriting 7. Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint 8. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: 1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 2. Pracę w 100% zdalną 3. Perspektywę dalszego rozwoju zawodowego w obszarze marketingu 4. Szkolenia gwarantujące rozwój własnych kompetencji 5. Benefity: prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: @ Z uwagi na specyfikę działalności naszej firmy oraz misję Grupy AF w pierwszej kolejności rozpatrzymy aplikacje kandydatów z niepełnosprawnościami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa AF sp z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”
Poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i Social MediaFirma Mat-tar poszukuje kreatywnego i ambitnego specjalisty ds. marketingu i social media, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie działań marketingowych związanych z naszymi produktami, w szczególności w zakresie podłóg dębowych, mebli na wymiar. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w prowadzeniu stron internetowych, obsługą mediów społecznościowych, nagrywaniem filmów, robieniem zdjęć, opracowywaniem strategii marketingowych oraz kampanii reklamowych.Obowiązki:Prowadzenie strony internetowej firmy i aktywne zaangażowanie w rozwój jej treści. (wordpress)Tworzenie i publikacja atrakcyjnych treści na platformach społecznościowych.Nagrywanie filmów promocyjnych i innych materiałów wideo związanych z naszymi produktami-możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiWykonywanie profesjonalnych zdjęć produktowych - możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiOpracowywanie skutecznych strategii marketingowych.Wycena produktów marketingowych oraz monitorowanie ich efektywności.Koordynacja komunikacji z klientem w celu uzgodnienia projektów i realizacji zamówień związanych z ściankami z logo Mat-tar.Zarządzanie i monitorowanie kampanii reklamowych Google Ads,Analiza wyników i dostosowywanie działań pozycjonowania w celu osiągnięcia lepszych wyników.Ustalanie ekspozycji i potrzeb klientów we współpracy z działem podłóg. Nadzór nad firmą wykonującą podstawy ekspozytorów.Nadzorowanie dokumentów, przygotowanie projektów i udział w targach branżowych.Wymagania:Doświadczenie w obszarze marketingu i social media. ( Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest)Znajomość narzędzi do analizy efektywności działań marketingowych.Umiejętność kreatywnego myślenia i tworzenia unikalnych treści.Znajomość trendów w social media i branży marketingowej.Umiejętność obsługi programu Canva, CapCutZnajomość narzędzi do wyceny produktów marketingowych.Doskonała organizacja pracy, samodzielność.Umiejętność skutecznej komunikacji i negocjacji.Oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z blisko 70- letnim doświadczeniem,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,Pracę w dynamicznym, nastawionym na rozwój zespole,Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii marketingowych.Możliwość podnoszenia kwalifikacji w obszarze marketingu.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez portal OLX lub na adres faustyna mat-tar.pl. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie "Specjalista ds. Marketingu i Social Media - [Twoje Imię i Nazwisko]".
Specjalista ds. marketingu w salonie samochodów używanych TopAuto w SulechowieJeśli:jesteś entuzjastą motoryzacjimocno stawiasz na skuteczność swoich działańjesteś osobą dokładną i precyzyjnąswoje zadania prowadzisz od początku do końca starając się uzyskać jak najlepsze rezultatypotrafisz umiejętnie budować efektywne relacje z klientamichcesz być wysoko wynagradzanym oferując w zamian pełne zaangażowanie w pracęszukasz miejsca pracy gdzie chciałbyś poczuć się integralną częścią firmy i zespołuTo być może jesteś osobą, której szukamy.Szukamy bowiem doświadczonej osoby, która będzie wspierać nasz salon w zakresie tworzenia ogłoszeń sprzedaży, reklamy i promocji marki.W zakres głównych obowiązków wchodzi:Fotografowanie pojazdów, wykonywanie wideo prezentacjiObróbka zdjęć i montaż filmówRedagowanie ogłoszeń i zamieszczanie na platformach sprzedażowychObsługa kont w mediach społecznościowychAktualizacja i administracja stron wwwKształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zaufania do niejWykonywaniu wielokanałowych kampanii reklamowych takich jak reklama w internecie, mediach społecznościowych, radiu, reklama zewnętrzna i bezpośredniaWymagamy:znajomość rynku motoryzacyjnegodoświadczenia na podobnym stanowiskunienagannej dykcji, swobody wymowy i "lekkiego pióra"doświadczenia w obsłudze Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads itp.znajomości zasad wykonywania fotografii motoryzacyjnej, obróbki zdjęć i tworzenia filmówKim jesteśmy ?Salon Samochodów Używanych TopAuto w Sulechowie to firma z 15 letnią historią.Od początku działalności oferujemy wyłącznie pojazdy najwyższej jakości, dbając o nienaganną obsługę klienta oraz zapewniając dodatkowo pełny pakiet udogodnień z których może skorzystać nabywca.Dzięki temu nasz salon na przestrzeni ostatnich lat stał się niekwestionowanym liderem w sprzedaży samochodów używanych w województwie lubuskim.Pracując w naszym zespole zyskujesz:pełne wsparcie na etapie wdrożenia do firmyterminowo wypłacane wynagrodzeniawzajemny szacunek na każdym etapie współpracyjasny system premiowy za osiągnięte wyniki sprzedażowe salonudostęp do szkoleń poszerzających umiejętnościpakiet dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnegooferta pracownicza - zakup samochodu na preferencyjnych warunkach cenowychdodatki okolicznościowe na świętaNie zwlekaj i aplikuj :)W CV prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
HOMEKONCEPT to pracownia architektoniczna w której dbamy o najdrobniejszy detal. Nieważne czy jest to detal architektoniczny, detal na wizualizacji naszych domów czy rodzaj kawy, który zamawiamy do biura. Dzięki takiemu podejściu do architektury i współpracy w zespole – HOMEKONCEPT zyskał mocną pozycję na rynku gotowych projektów domów. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wpływaj na rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży! HOMEKONCEPT poszukuje utalentowanego specjalisty marketingu, który pomoże nam dotrzeć do szerszego grona klientów i kontynuować budowę silnej marki.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za aktualizację i realizację naszej strategii marketingowej, tworzenie i realizację naszych kampanii reklamowych, opiekę nad social media oraz analizowanie danych, które pomagają optymalizować nasze działania.W HOMEKONCEPT oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie, ale również inspirujące środowisko pracy, w którym Twoje pomysły będą mile widziane i doceniane. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który pomaga ludziom realizować swoje marzenia o wymarzonym domu. Wyślij swoje CV już teraz i zobacz, jak możemy razem tworzyć wyjątkowe projekty! Specjalista ds. marketinguNajważniejsze obowiązki:Nadzór, rozwój i monitorowanie działań z zakresu marketingu, w szczególności marketingu internetowego,analiza danych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych oraz ich optymalizacja,przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie akcji e-mail marketingowych,współtworzenie spójnej komunikacji za pośrednictwem różnych kanałów,rozwój marketing automation,nadzór i rozbudowa strony internetowej firmy,współpraca w zakresie mediów społecznościowymi firmy,tworzenie i współpraca przy tworzeniu treści marketingowych,współpraca z działem sprzedaży oraz innymi działami w obszarze projektów marketingowych.Czego oczekujemy:minimum 2 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze marketingu,praktycznej wiedzy na temat e-commerce,znajomości zasad SEO, SEM, e-mail marketingu, remarketinguznajomości narzędzi analitycznych (Analytics, Google Tag Menager, Google Search Console, Ads),kreatywności i poczucia estetyki,samodzielności w działaniu,otwartości na nowe rozwiązania, szczególnie w obszarze reklamy internetowej.Oferujemy:interesującą i ciekawą pracę pełną różnorodności i nowych wyzwań,możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Jeśli chcesz do nas dołączyć - napisz dlaczego, pochwal się swoimi dotychczasowymi sukcesami/obowiązkami w pracy i prześlij do nas swoje CV.
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.