Sortowanie:
Znaleziony: 14 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. kampanii Google Ads
Specjalista ds. kampanii Google Ads
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: - Przygotowywanie ofert na kampanie Google Ads dla nowych klientów - Tworzenie nowych i optymalizacja aktualnych kampanii reklamowych - Utrzymywanie założonych celów marketingowych lub ROAS - Przygotowywanie comiesięcznych raportów z wyników kampanii - Śledzenie branżowych trendów i ich realizacja na kontach klientów - Okazjonalne spotkania z klientami Nasze wymagania: - Dobra znajomość paneli: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Looker Studio - Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads min. 2 lata - Wiedza z zakresu kampanii Google Ads - Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków - Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads / Instagram Ads / Tik Tok Ads / LinkedIn Ads Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i systematyczne podwyżki - Pracę stacjonarną lub hybrydową - Wesołą i przyjazną atmosferę w biurze - Pracę dla wielu fajnych marek / firm - Imprezy firmowe Benefity - dofinansowanie szkoleń i kursów - spotkania integracyjne - brak dress code’u - kawa / herbata - parking dla pracowników O nas Hej! Jesteśmy Optima Media i poszukujemy właśnie Ciebie – Specjalisto lub Specjalistko Google Ads. Zajmujemy się realizacją kampanii PPC, pozycjonowaniem i content marketingiem. Mamy już swoje lata (10 lat na rynku), ale jesteśmy młodzi duchem i pełni energii (zwłaszcza wiosną). Co ważne – nie jesteśmy korporacją, nie pracujemy po godzinach, cenimy work life balance, a Twoje zdanie i doświadczenie będzie miało znaczenie przy realizacji projektów. Aplikuj, bo bardzo nam Ciebie brakuje

Specjalista ds. Performance Marketingu / Warszawa i ok. do 50 km
Specjalista ds. Performance Marketingu / Warszawa i ok. do 50 km
Warszawa 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Performance MarketinguGrzecznie prosimy wszystkich zainteresowanych o nadsyłanie swojego CV tylko i wyłącznie jeżeli spełniacie poniższe kryteria oraz osoby zamieszkałe w okolicy Warszawy do 50 km. Proszę szanujmy swój  czas :)Zakres obowiązkówTworzenie strategii reklamowej mediów on-line w tym m.in.: Facebook, Instagram, Google AdsRealizacja i optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Ads, Meta Ads zgodnych z kalendarzem marketingowymAnaliza oraz raportowanie efektywności kampanii, w tym monitorowanie KPI i proponowanie optymalizacji i budżetów miesięcznychZMYSŁ ESTETYCZNY - nasz specjalista nie musi być zawodowym fotografem, czy grafikiem, ale…. powinien potrafić sam tworzyć estetyczne treści i grafiki oraz być gotowym na wyjazdy służbowe ;)Nasze wymaganiaDoświadczenie w tworzeniu, prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (FB i Instagram) oraz Google AdsZnajomość rynku e-commerceZnajomość narzędzi Google Analytics oraz MS ExcelUmiejętność pracy na celach, budżetach i KPITo oferujemy·       Nie, to nie jest ogłoszenie typu „miła atmosfera etc.” – OSTRZEGAMY jesteśmy zwariowanym i kreatywnym zespołem, dla nas każdy pracownik, to ważne ogniwo, którego doceniamy i ciągniemy w górę. Stres? Nie mamy tego słowa w naszym słowniku. U nas dominuje pasja i adrenalina J Umowę o pracę, zlecenie lub inną dogodną dla Ciebie formę współpracyWynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętnościMożliwość zwiedzenia Polski i najpiękniejszych hoteli od gór po morze ;) 

Specjalista ds. marketingu online
Specjalista ds. marketingu online
Wrocław 30+ kilka dni temu

Realizuj ciekawe kampanie marketingowe! Agencja marketingowa LTB poszukuje specjalisty ds. marketingu online. Jeśli masz doświadczenie przy realizacji kampanii digitalowych, interesujesz się marketingiem internetowym i szukasz kreatywnej pracy – nasza propozycja jest dla Ciebie idealna! Rozpocznij karierę w LTB, realizuj ciekawe projekty internetowe i rozwijaj się razem z nami. Pracuj w sympatycznej atmosferze w centrum Wrocławia! Podstawowe informacje: - miejsce pracy: Wrocław, - rodzaj pracy: pełny etat, - rodzaj umowy: umowa o pracę. Oczekiwania: - doświadczenie przy kampaniach Google Ads, Facebook Ads, - znajomość Google ADS, GSC, GMF i Google Analytics, - umiejętność obsługi klienta B2B, - doświadczenie w social media marketingu, - podstawowa znajomość HTML i CSS, - znajomość systemów CMS: Joomla, WordPress, Prestashop itp., - tworzenie angażujących treści pod content marketing, - umiejętność pracy w zespole, - zainteresowanie marketingiem internetowym. Zakres obowiązków: - strategiczne planowanie i raportowanie kampanii Google ADS, SEO, Facebook ADS, LinkedIn ADS, - realizacja celów biznesowych Klienta, - planowanie i realizacja kampanii SEO, content marketingowych, social media, - tworzenie raportów i analiz ruchu, konwersji z użyciem Google Analytics, - analiza prowadzonych działań promocyjnych i ich optymalizacja, - współpraca z zespołem marketingu, - kontakt z Klientem w zakresie prowadzonych kampanii. Oferujemy: - pracę w centrum Wrocławia, - atrakcyjny system wynagrodzeń, - rozwój kariery w LTB, - udział w rozwoju firmy – dyskusje, spotkania, omówienia, - wdrażanie ciekawych projektów marketingowych, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. oraz: - pyszną kawę z ekspresu, - dostęp do konsoli PlayStation, - wypady integracyjne, - opiekę medyczną, - dostęp do biblioteczki LTB, - kartę Multisport, - udział w szkoleniach i targach. Nie zwlekaj i rozwijaj się z nami! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na niniejszy adres e-mail: @ W temacie e-maila prosimy o dopisanie: Specjalista ds. marketingu online. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LTB Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. Jak nie teraz, to może później? Zachęcamy także do pozostawienia klauzuli pozwalającej na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych: “Wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę LTB Sp. z o.o.”

Specjalista ds. marketingu w branżę serwisu samochodowego
Specjalista ds. marketingu w branżę serwisu samochodowego
Poznań 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. marketingu w branżę serwisu samochodowegoZapraszamy do dołączenia do naszego zespołu na stanowisko menedżera SMM w Przeźmierowie. Nasza firma jest liderem w zakresie obsługi i naprawy samochodów Tesla w Polsce. Jeśli masz talent do mediów społecznościowych i marketingu, czekamy na Twoją aplikację!Główne obowiązki:Opracowanie i wdrażanie kompleksowej strategii SMM dla promocji naszej marki.Prowadzenie i zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych.Twórcze tworzenie treści i zarządzanie kampaniami reklamowymi w Google i Facebook.Opracowywanie strategii marketingowej w celu przyciągnięcia nowych klientów i zwiększenia sprzedaży.Analiza wyników kampanii i przygotowywanie raportów dotyczących efektywności działań.Wymagania:Doświadczenie w SMM minimum 2 lata, preferowane w branży motoryzacyjnej.Profesjonalna znajomość języka polskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego.Doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads.Umiejętność analitycznego myślenia i oceny efektywności strategii marketingowych.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy zespołowej.Warunki pracy:Praca w biurze w Przeźmierowie, pełny etat.Konkurencyjne wynagrodzenie i bonusy za osiągnięcie KPI.Możliwości rozwoju zawodowego i kariery w innowacyjnym środowisku.Udział w unikalnych projektach w branży motoryzacyjnej.Aplikacja: Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych (RODO).

Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży urządzeń i systemów HVACR, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Lokalizacja: Warszawa Ursynów Będziesz odpowiedzialny/a przede wszystkim za: -Opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC -Planowanie i realizowanie działań w social mediach -Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji -Przygotowywanie grafik oraz treści na m.in. strony firmowe, profile firmy, Social Media. -Rozwój i aktualizacja serwisów internetowych firmy -Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów -Kontrolowanie budżetów mediowych oraz analizowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych -Tworzenie oraz wysyłanie newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych -Wsparcie przy zamawianiu gadżetów reklamowych, organizowaniu eventów oraz targów Wyślij nam swoje CV, jeśli: -Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu -Posiadasz praktyczną znajomość technik i narzędzi marketingowych (kampanie Google Ads/ Facebook Ads) -Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych oraz kampanii w social mediach -Na co dzień korzystasz z programów graficznych (Canva, Adobe) -Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym -Mile widziane wykształcenie wyższe (z zakresu marketingu oraz dziedzin pokrewnych) -Jesteś osobą kreatywną, która chętnie wychodzi z własną inicjatywą Dlaczego warto aplikować? -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku firmy -Możliwość kreowania oraz wdrażania własnych inicjatyw oraz pomysłów -Praca w stabilniej i stale rozwijającej się organizacji -Możliwość rozwoju w strukturach organizacji -Możliwość pracy w trybie hybrydowym -Dostęp do firmowych benefitów na preferencyjnych warunkach: karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna

Specjalista ds. e-marketingu
Specjalista ds. e-marketingu
Poznań 14 dnia plecy

Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze działa na rynku wydawniczym od 2002 r. Prowadzimy działalność w obszarze publikacji prawnooświatowych, oferując nowoczesne serwisy online i czasopisma, jak również wydawnictwa książkowe i e-booki. Prężnie działamy również na rynku szkoleniowym, organizując szkolenia indywidualnie dopasowane do potrzeb każdej placówki czy instytucji.W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko:Specjalista ds. e-marketinguMiejsce pracy: PoznańJako Specjalista będziesz odpowiedzialna/y za:·       wdrażanie nowych projektów marketingowych,·       planowanie i realizację kampanii marketingowych dla nowych projektów,·       prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych w tym FB Ads i Google Ads·       współpracę z blogerami i ekspertami wydawnictwa,·       tworzenie contentu na potrzeby stron internetowych, bloga, w tym przygotowywanie grafik,·       tworzenie treści wideo (scenariusz, nagranie, montaż, publikacja),·       realizację kampanii mailingowych,·       realizację innych projektów i aktywności marketingowych we współpracy z zespołem kreatywnym,·       inicjowanie i prowadzenie angażujących działań online.Jeśli posiadasz:·       min. 3-letnie doświadczenie w marketingu w firmie lub w agencji reklamowej na podobnym stanowisku,·       wykształcenie wyższe preferowane kierunki: marketing, komunikacja,·       doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w tym FB Ads i Google Adsze szczególnym uwzględnieniem działań lead generation,·       “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych,·       dobrą organizację pracy i umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie,·       kreatywność oraz otwartość na nowe wyzwania,·       samodzielność w rozwiązywaniu problemów i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Czekamy właśnie na Ciebie!Dołączając do nas zyskujesz:·       stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę,·       atrakcyjne wynagrodzenie,·       pakiet socjalny – darmową opiekę medyczną, dofinansownie do karty Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego·       stałe godziny pracy,·       dobrą lokalizację biura wraz z parkingiem,·       słodkie lub obiadowe dni,·       spotkania integracyjne,·       premie za staż.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJDOŁĄCZ DO NASProsimy o przesłanie CV z klauzulą: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji."   Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B
Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMłodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B Branża: Gym & Fitness Lokalizacja biura: Warszawa Śródmieście (hybryda) Forma zatrudnienia: Kontrakt B2B 6 000 - 8 000 PLN + VAT (plus bonus miesięczny) Poszukujemy zawodnika do obszaru marketingu, który lubi sport i może dołączyć do mistrzowskiej drużyny, kreującej różnorodne strefy treningowe. Będziesz szlifować formę w tworzeniu ciekawych treści, kreatywności i używaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych. A przede wszystkim weźmiesz udział w różnych obozach treningowych, aby awansować do wyższej ligi (kursy i szkolenia branżowe finansowane przez pracodawcę). UWAGA: dołączysz do zespołu, który ma bzika na punkcie aktywności fizycznej, zaaplikuj! Wymagania: · Doświadczenie w marketingu około roku · Podejście do marketingu z pasją oraz chęć do dalszego rozwoju zawodowego w tej branży · Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji · Zdolność do szybkiego uczenia się · Komunikatywna znajomość języka angielskiego · Pasja do zadań marketingowych · Mile widziane zainteresowania sportem · Podstawowa wiedza z zakresu SEO, znajomość narzędzi Google Ads, FB Ads, Google Analytics · "Lekkie pióro" · Kreatywność i inicjatywa w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań Zadania: · Udział w kursach i szkoleniach w celu dalszej nauki i rozwoju · Udział we wdrażaniach kampanii marketingowych związanych z promocją firmy: kampanie SEM, SEO i inne formy reklamy online i offline · Udział w tworzeniu lejków marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych · Współpraca z dostawcami zewnętrznymi · Aktywna współpraca z całym teamem Oferujemy: · Możliwość udziału w branżowych szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę · Możliwość rozwoju wielu umiejętności przydatnych w dalszej karierze zawodowej · Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus miesięczny · Biuro bez korpo klimatu (kapitalna siłownia w biurze!) · Duża elastyczność i swobodę w działaniu · Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl · Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie onboardingu · Świetną lokalizację biura (centrum Warszawy) · Pracę w zgranym zespole, pełnym pasji do sportu

Specjalista ds. komunikacji marketingowej - praca zdalna
Specjalista ds. komunikacji marketingowej - praca zdalna
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa AF sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się spółka. Główny zakres działań to kreowanie internetowego wizerunku firm poprzez projektowanie dostępnych stron internetowych (WCAG 2.1), przeprowadzanie audytów cyfrowych, projektowanie platform e-learningowych oraz stron dla deweloperów nieruchomości. Jako agencja składająca się w dużej mierze z osób z niepełnosprawnością, włączając w to samego założyciela, promuje ich wizerunek, jako ludzi zdolnych do konkurencji na otwartym rynku. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. komunikacji marketingowej Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie analiz i statystyk stron internetowych 2. Przeprowadzanie działań zmierzających do coraz wyższego pozycjonowania i rozwoju marki w Internecie 3. Realizowanie strategii marketingowej dla celów firmy i dla klientów 4. Optymalizacja bieżących kampanii Google Ads 5. Merytoryczne wsparcie działu sprzedażowego Wymagania: 1. Znajomość Internetu jak własnej kieszeni, głównie w obszarze trendów Google, Google Tag Manager, Google Analytics i kampanii display 2. Zainteresowanie nowymi technologiami i narzędziami komunikacji cyfrowej 3. Innowacyjność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań 4. Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań 5. Lekkie pióro 6. Łatwość pisania tekstów na zadany temat, copywriting 7. Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint 8. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: 1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 2. Pracę w 100% zdalną 3. Perspektywę dalszego rozwoju zawodowego w obszarze marketingu 4. Szkolenia gwarantujące rozwój własnych kompetencji 5. Benefity: prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: @ Z uwagi na specyfikę działalności naszej firmy oraz misję Grupy AF w pierwszej kolejności rozpatrzymy aplikacje kandydatów z niepełnosprawnościami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa AF sp z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”

Specjalista ds. marketingu i Social Media
Specjalista ds. marketingu i Social Media
200 zł
30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i Social MediaFirma Mat-tar poszukuje kreatywnego i ambitnego specjalisty ds. marketingu i social media, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie działań marketingowych związanych z naszymi produktami, w szczególności w zakresie podłóg dębowych, mebli na wymiar. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w prowadzeniu stron internetowych, obsługą mediów społecznościowych, nagrywaniem filmów, robieniem zdjęć, opracowywaniem strategii marketingowych oraz kampanii reklamowych.Obowiązki:Prowadzenie strony internetowej firmy i aktywne zaangażowanie w rozwój jej treści. (wordpress)Tworzenie i publikacja atrakcyjnych treści na platformach społecznościowych.Nagrywanie filmów promocyjnych i innych materiałów wideo związanych z naszymi produktami-możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiWykonywanie profesjonalnych zdjęć produktowych - możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiOpracowywanie skutecznych strategii marketingowych.Wycena produktów marketingowych oraz monitorowanie ich efektywności.Koordynacja komunikacji z klientem w celu uzgodnienia projektów i realizacji zamówień związanych z ściankami z logo Mat-tar.Zarządzanie i monitorowanie kampanii reklamowych Google Ads,Analiza wyników i dostosowywanie działań pozycjonowania w celu osiągnięcia lepszych wyników.Ustalanie ekspozycji i potrzeb klientów we współpracy z działem podłóg. Nadzór nad firmą wykonującą podstawy ekspozytorów.Nadzorowanie dokumentów, przygotowanie projektów i udział w targach branżowych.Wymagania:Doświadczenie w obszarze marketingu i social media. ( Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest)Znajomość narzędzi do analizy efektywności działań marketingowych.Umiejętność kreatywnego myślenia i tworzenia unikalnych treści.Znajomość trendów w social media i branży marketingowej.Umiejętność obsługi programu Canva, CapCutZnajomość narzędzi do wyceny produktów marketingowych.Doskonała organizacja pracy, samodzielność.Umiejętność skutecznej komunikacji i negocjacji.Oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z blisko 70- letnim doświadczeniem,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,Pracę w dynamicznym, nastawionym na rozwój zespole,Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii marketingowych.Możliwość podnoszenia kwalifikacji w obszarze marketingu.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez portal OLX lub na adres faustyna mat-tar.pl. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie "Specjalista ds. Marketingu i Social Media - [Twoje Imię i Nazwisko]".

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - salon samochodowy TopAuto w Sulechowie
SPECJALISTA DS. MARKETINGU - salon samochodowy TopAuto w Sulechowie
450 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. marketingu w salonie samochodów używanych TopAuto w SulechowieJeśli:jesteś entuzjastą motoryzacjimocno stawiasz na skuteczność swoich działańjesteś osobą dokładną i precyzyjnąswoje zadania prowadzisz od początku do końca starając się uzyskać jak najlepsze rezultatypotrafisz umiejętnie budować efektywne relacje z klientamichcesz być wysoko wynagradzanym oferując w zamian pełne zaangażowanie w pracęszukasz miejsca pracy gdzie chciałbyś poczuć się integralną częścią firmy i zespołuTo być może jesteś osobą, której szukamy.Szukamy bowiem doświadczonej osoby, która będzie wspierać nasz salon w zakresie tworzenia ogłoszeń sprzedaży, reklamy i promocji marki.W zakres głównych obowiązków wchodzi:Fotografowanie pojazdów, wykonywanie wideo prezentacjiObróbka zdjęć i montaż filmówRedagowanie ogłoszeń i zamieszczanie na platformach sprzedażowychObsługa kont w mediach społecznościowychAktualizacja i administracja stron wwwKształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zaufania do niejWykonywaniu wielokanałowych kampanii reklamowych takich jak reklama w internecie, mediach społecznościowych, radiu, reklama zewnętrzna i bezpośredniaWymagamy:znajomość rynku motoryzacyjnegodoświadczenia na podobnym stanowiskunienagannej dykcji, swobody wymowy i "lekkiego pióra"doświadczenia w obsłudze Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads itp.znajomości zasad wykonywania fotografii motoryzacyjnej, obróbki zdjęć i tworzenia filmówKim jesteśmy ?Salon Samochodów Używanych TopAuto w Sulechowie to firma z 15 letnią historią.Od początku działalności oferujemy wyłącznie pojazdy najwyższej jakości, dbając o nienaganną obsługę klienta oraz zapewniając dodatkowo pełny pakiet udogodnień z których może skorzystać nabywca.Dzięki temu nasz salon na przestrzeni ostatnich lat stał się niekwestionowanym liderem w sprzedaży samochodów używanych w województwie lubuskim.Pracując w naszym zespole zyskujesz:pełne wsparcie na etapie wdrożenia do firmyterminowo wypłacane wynagrodzeniawzajemny szacunek na każdym etapie współpracyjasny system premiowy za osiągnięte wyniki sprzedażowe salonudostęp do szkoleń poszerzających umiejętnościpakiet dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnegooferta pracownicza - zakup samochodu na preferencyjnych warunkach cenowychdodatki okolicznościowe na świętaNie zwlekaj i aplikuj :)W CV prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
450 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

HOMEKONCEPT to pracownia architektoniczna w której dbamy o najdrobniejszy detal. Nieważne czy jest to detal architektoniczny, detal na wizualizacji naszych domów czy rodzaj kawy, który zamawiamy do biura. Dzięki takiemu podejściu do architektury i współpracy w zespole – HOMEKONCEPT zyskał mocną pozycję na rynku gotowych projektów domów. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wpływaj na rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży! HOMEKONCEPT poszukuje utalentowanego specjalisty marketingu, który pomoże nam dotrzeć do szerszego grona klientów i kontynuować budowę silnej marki.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za aktualizację i realizację naszej strategii marketingowej, tworzenie i realizację naszych kampanii reklamowych, opiekę nad social media oraz analizowanie danych, które pomagają optymalizować nasze działania.W HOMEKONCEPT oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie, ale również inspirujące środowisko pracy, w którym Twoje pomysły będą mile widziane i doceniane. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który pomaga ludziom realizować swoje marzenia o wymarzonym domu. Wyślij swoje CV już teraz i zobacz, jak możemy razem tworzyć wyjątkowe projekty! Specjalista ds. marketinguNajważniejsze obowiązki:Nadzór, rozwój i monitorowanie działań z zakresu marketingu, w szczególności marketingu internetowego,analiza danych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych oraz ich optymalizacja,przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie akcji e-mail marketingowych,współtworzenie spójnej komunikacji za pośrednictwem różnych kanałów,rozwój marketing automation,nadzór i rozbudowa strony internetowej firmy,współpraca w zakresie mediów społecznościowymi firmy,tworzenie i współpraca przy tworzeniu treści marketingowych,współpraca z działem sprzedaży oraz innymi działami w obszarze projektów marketingowych.Czego oczekujemy:minimum 2 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze marketingu,praktycznej wiedzy na temat e-commerce,znajomości zasad SEO, SEM, e-mail marketingu, remarketinguznajomości narzędzi analitycznych (Analytics, Google Tag Menager, Google Search Console, Ads),kreatywności i poczucia estetyki,samodzielności w działaniu,otwartości na nowe rozwiązania, szczególnie w obszarze reklamy internetowej.Oferujemy:interesującą i ciekawą pracę pełną różnorodności i nowych wyzwań,możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Jeśli chcesz do nas dołączyć - napisz dlaczego, pochwal się swoimi dotychczasowymi sukcesami/obowiązkami w pracy i prześlij do nas swoje CV.

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.