Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
nowe Zamość 30+ kilka dni temu

Firma SIATEX poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży internetowej Główne obowiązki: • realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych (wystawianie aukcji, kontrola cen, wdrażanie nowych produktów do sprzedaży) • prowadzenie sklepu internetowego • aktualizowanie strony internetowej • opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży • przygotowywanie, planowanie i wdrażanie social media content (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest) Nasze oczekiwania: • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży e-commerce, znajomość zagadnień marketingu internetowego oraz doświadczenie w zarządzaniu stronami www (wszystkimi wersjami językowymi), moderowaniu ich treści (w tym: aktualizowanie zdjęć, grafik, tekstów, cross-sellingu, promocji i innych), przygotowywaniu niezbędnych materiałów (grafik, tekstów itp.) • od kandydatów do pracy oczekujemy komunikatywności i kreatywności, a także pozytywnego, otwartego nastawienia do ludzi. Liczy się także zmysł handlowy i organizacyjny. Oferujemy: • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz Lento Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”

Młodszy specjalista ds. sprzedaży internetowej
Młodszy specjalista ds. sprzedaży internetowej
Poznań 30+ kilka dni temu

Młodszy specjalista ds. sprzedaży internetowej Miejsce pracy: praca zdalna Do Twoich zadań należeć będzie: Budowanie efektywnej sprzedaży w sklepie prowadzonym w serwisie Allegro Optymalizacja istniejących ofert – tytułów, opisów i miniaturek Rozwiązywanie wyzwaniowych sytuacji zgłaszanych przez klientów online Wymagania: Doświadczenie na stanowisku sprzedaży internetowej Dobra organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności i sumienność Dodatkowym atutem będzie : Znajomość pracy z programem Subiekt GT Znajomość narzędzi do tworzenia grafiki Oferujemy: Realny wpływ na rozwój Firmy i rozwój sprzedaży Pracę zdalną Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz premii uzależnionej od osiąganych wyników pracy, Szeroki zakres swobody działania i możliwość realizacji własnych pomysłów Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną formą współpracy preferowaną przez kandydata, w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku, Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i dynamicznym zespole, Realne możliwości rozwoju kariery zawodowej W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 792 - pokaż numer telefonu - . Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV z aktualną fotografią. Zastrzegamy prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Specjalista allegro,specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista allegro,specjalista ds. sprzedaży internetowej
Kraków 30+ kilka dni temu

W związku z szybkim rozwojem firmy, poszukujemy pracownika do pracy w sklepie internetowym. Sklep internetowy w swojej ofercie ma wszelkie akcesoria z zakresu elektryki mieszkaniowej (peszle, przewody, szybkozłączki, zabezpieczenia i rozdzielnice). Miejsce pracy: Kraków, (osiedle Podwawelskie). W kolejnych miesiącach miejsce pracy może ulec zmianie na okolice Swoszowic/Wróblowic. Do zakresu obowiązków należy: obsługa sklepu internetowego ( Allegro, Shopy, inne platformy sprzedażowe w Polsce), bieżąca obsługa zamówień, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, obsługa reklamacji oraz zwrotów. Szukamy osoby pracowitej, rzetelnej i odpowiedzialnej, z dobrym okiem do szczegółów. Ważna jest dobra organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu obowiązków. Nie jest wymagane żadne doświadczenie w branży, chociaż na pewno będzie ono miłym dodatkiem. Ważna jest też chęć rozwoju i determinacja do nauki. Z założenia jest to praca na pełen etat, a dla chętnych jest też możliwość pracy w większym wymiarze godzin. Istnieje również w pewnym stopniu możliwość dostosowania godzin pracy do innych zajęć.

Staż dla ON - Specjalista ds. sprzedaży internetowej - zdaln
Staż dla ON - Specjalista ds. sprzedaży internetowej - zdaln
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy stażysty do Fundacji Budowania Biznesu FOR PROFIT na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży internetowej. Forma pracy: zdalna Obowiązki: - dodawanie produktów w sklepie internetowym - aktualizacja stanów magazynowych - tworzenie treści do social media - dodawanie produktów do marketplace Wymagania: - status studenta ostatniego roku lub absolwent (osoba, która ukończyła studia w przeciągu ostatnich 5 lat) - orzeczenie o niepełnosprawności; - biegła obsługa komputera; - znajomość obsługi social media - znajomość aplikacji graficznej Canva Oferujemy: - stypendium stażowe 1845,94zł za miesiąc brutto; - dodatek motywacyjny 400zł miesięcznie; - pracę w godzinach 8:00 - 15:00 (st. umiarkowany i znaczny), 8:00 - 16:00 (st. lekki); - wdrożenie do obowiązków; - zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie e-commerce i social media; Osoby zainteresowane i spełniające wszystkie warunki proszę o przesyłanie CV poprzez formularz.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży internetowej
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży internetowej
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Firma Calipso właściciel marki Calidus oraz oficjalny dystrybutor marki Thermacell w związku z rozwojem firmy poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży internetowej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - obsługa sklepów internetowych (system wordpress + allegro) - tworzenie contentu w mediach społecznościowych (FB, Instagram, Linkedin) - optymalizacja, analiza i planowanie działań sprzedażowych - monitorowanie i analiza rynku oraz nowych trendów Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata; - praktyczna znajomość wordpress oraz programów graficznych; - znajomość narzędzi online marketingu; - mile widziana znajomość i praktyczne stosowanie Google Analitics, Google Adwords, Facebook Ads; - silna motywacja do pracy, własna inicjatywa i samodzielność w działaniu. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, kontrakt) - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i osiąganych wyników - pracę na rozwojowym stanowisku Praca stacjonarna w Olsztynie Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV oraz listu motywującego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży internetowej
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży internetowej
Katowice 30+ kilka dni temu

Staż oraz szkolenie: Obsługa klienta wraz ze sprzedażą internetową i stacjonarną Zapraszamy osoby bezrobotne / bierne zawodowo zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Projekt adresowany jest wyłącznie do osób, które spełniają następujące warunki: jesteś w osobą wieku 18-29 lat jesteś osobą nieuczącą się lub posiadającą status studenta studiów zaocznych lub wieczorowych; - jesteś osobą bezrobotna lub bierną zawodowo; jesteś mieszkańcem/mieszkanką województwa śląskiego; jesteś zainteresowany/a nabyciem nowych lub podwyższeniem swoich kwalifikacji zawodowych; W ramach projektu oferujemy bezpłatne: Doradztwo zawodowe wraz przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania (IPD), Szkolenie zawodowe przygotowujące do egzaminu certyfikowanego lub podnoszące kwalifikacje i umiejętności zawodowe, kończące się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji, Pośrednictwo pracy Staże zawodowe trwające 3 miesiące Czas trwania szkolenia: ok. 2-4 tygodnie Miejsce szkolenia: Katowice Termin szkolenia zostanie określony po zakończeniu rekrutacji. Kandydat przesyłając CV wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie oświadcza, że został poinformowany o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania zgodnie z RODO 2016/679.

Specjalista ds. Marketingu I Błonie
Specjalista ds. Marketingu I Błonie
Grodzisk Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNaszym klientem firma o zasięgu globalnym, prężnie działająca w branży automatyki przemysłowej, będąca jednym z liderów w swojej specjalizacji. Specjalista ds. Marketingu lokalizacja: Błonie k. Warszawy Zakres obowiązków: - Współpraca z Europejskim Centrum Marketingowym w celu budowania wizerunku marki. - Tłumaczenia na język polski treści zamieszczanej na stronie internetowej. - Aktualizacja treści i usuwanie błędów na stronie internetowej. - Zapewnienie aktualności treści na platformach wewnętrznych. - Planowanie i realizacja wspólnie z działem technicznym i zespołem sprzedaży regionalnych działań promocyjnych produktu. - Nadzorowanie tłumaczeń materiałów (np. katalogów, broszur, ulotek itp.). - Tworzenie kontentu i obrazów graficznych dla publikacji zamieszczanych w prasie i na stronach internetowych. - Opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych związanych z - promocją w sieci – webinaria, YouTube, spoty promocyjne. - Współpraca wewnątrz organizacji, z Działem Komunikacji oraz Działem Zarządzania Produktem, zarządzanie treścią. Wymagania: - Wykształcenie wyższe, dodatkowym atutem będzie techniczny profil wykształcenia. - Znajomość języka angielskiego, min. B2. - Mile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze marketingu. - Lekkie pióro i pierwsze doświadczenia w pisaniu tekstów marketingowych. - Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi: Adobe InDesign, Corel / Illustrator - Możliwość podjęcia pracy stacjonarnej w Błoniach. Oferujemy: - Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji. - Możliwość rozwoju w ramach struktur organizacji. - Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie posiłków, dofinansowanie do urlopu. - Krótsze piątki.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
450 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

HOMEKONCEPT to pracownia architektoniczna w której dbamy o najdrobniejszy detal. Nieważne czy jest to detal architektoniczny, detal na wizualizacji naszych domów czy rodzaj kawy, który zamawiamy do biura. Dzięki takiemu podejściu do architektury i współpracy w zespole – HOMEKONCEPT zyskał mocną pozycję na rynku gotowych projektów domów. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wpływaj na rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży! HOMEKONCEPT poszukuje utalentowanego specjalisty marketingu, który pomoże nam dotrzeć do szerszego grona klientów i kontynuować budowę silnej marki.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za aktualizację i realizację naszej strategii marketingowej, tworzenie i realizację naszych kampanii reklamowych, opiekę nad social media oraz analizowanie danych, które pomagają optymalizować nasze działania.W HOMEKONCEPT oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie, ale również inspirujące środowisko pracy, w którym Twoje pomysły będą mile widziane i doceniane. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który pomaga ludziom realizować swoje marzenia o wymarzonym domu. Wyślij swoje CV już teraz i zobacz, jak możemy razem tworzyć wyjątkowe projekty! Specjalista ds. marketinguNajważniejsze obowiązki:Nadzór, rozwój i monitorowanie działań z zakresu marketingu, w szczególności marketingu internetowego,analiza danych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych oraz ich optymalizacja,przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie akcji e-mail marketingowych,współtworzenie spójnej komunikacji za pośrednictwem różnych kanałów,rozwój marketing automation,nadzór i rozbudowa strony internetowej firmy,współpraca w zakresie mediów społecznościowymi firmy,tworzenie i współpraca przy tworzeniu treści marketingowych,współpraca z działem sprzedaży oraz innymi działami w obszarze projektów marketingowych.Czego oczekujemy:minimum 2 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze marketingu,praktycznej wiedzy na temat e-commerce,znajomości zasad SEO, SEM, e-mail marketingu, remarketinguznajomości narzędzi analitycznych (Analytics, Google Tag Menager, Google Search Console, Ads),kreatywności i poczucia estetyki,samodzielności w działaniu,otwartości na nowe rozwiązania, szczególnie w obszarze reklamy internetowej.Oferujemy:interesującą i ciekawą pracę pełną różnorodności i nowych wyzwań,możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Jeśli chcesz do nas dołączyć - napisz dlaczego, pochwal się swoimi dotychczasowymi sukcesami/obowiązkami w pracy i prześlij do nas swoje CV.

Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Krynica-Zdrój 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Wykształcenie wyższe marketing, public relations, ekonomia lub zarządzanie • Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w mowie i w piśmie • Znajomość środowiska Windows i pakietu Microsoft Office • Biegła obsługa komputera • Znajomość narzędzi z zakresu marketingu i reklamy • Bardzo dobra organizacja pracy • Komunikatywność, duże umiejętności interpersonalne • Wysoki poziom kreatywności i zdolności organizacyjnych • Umiejętność opracowywania treści marketingowo-reklamowych • Mile widziana znajomość programów graficznych • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Zdolności organizacyjne • Umiejętności komunikacyjne • Rozumienie potrzeb klienta • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Osoba na tym stanowisku będzie wspierała Kierownika Instytutu Szkoleniowego oraz zespół Trenerów w zakresie: • Tworzenia i redagowania treści marketingowych, takich jak artykuły, posty, materiały promocyjne (katalogi, broszury, ulotki, banery itp.) • Organizacji eventów, szkoleń, targów, konferencji • Współpracy z mediami i formami zewnętrznymi w kontekście promocji firmy • Redagowania treści i prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych • Współpracy z działami marketingu i sprzedaży w celu opracowania skutecznych strategii marketingowych • Kreatywnego myślenia i proponowania nowych koncepcji marketingowych • Monitorowania i aktualizacji strony internetowej i innych kanałów komunikacji marketingowej (w tym również portalu szkoleniowego Training Services Portal) • Analizy rynku szkoleń technicznych, trendów i konkurencji Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy na okres próbny 3 m-ce, następnie na 1 rok i kolejną na czas nieokreślony • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin pracy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Szanse rozwoju • Możliwość awansu zawodowego • Liczne benefity • Opiekę ze strony BPO NETWORK (dostęp do psychologa, prawnika, kadr itd.) APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Samodzielny Specjalista ds. Przyłączy SN
Samodzielny Specjalista ds. Przyłączy SN
Aleksandrów Kujawski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - kompletowanie dokumentacji technicznej oraz wniosków o warunki przyłączenia do sieci dla nowych źródeł wytwórczych, - koordynowanie wysłanych wniosków o warunki przyłączenia i uzupełnienia, - potwierdzanie z OSD miejsca przyłączenia nowo budowanych źródeł wytwórczych, - koordynowanie z OSD terminów realizacji przyłączeń nowo budowanych źródeł wytwórczych, - analiza terenów pod kątem potencjalnych możliwości przyłączenia nowych źródeł wytwórczych, - współpraca z OSD w zakresie uzgodnień rozbudowy istniejących źródeł wytwórczych o m.in. magazyny energii. - Opcjonalnie również możliwa praca na odrębnym stanowisku, w zakres którego wchodzi: - Sporządzanie projektów przyłączeń farm fotowoltaicznych pod zgłoszenie budowy, - Sporządzanie projektów budowlanych farm fotowoltaicznych do PnB, - Projekty do uzgodnień: przejście kabli pod rzeką, drogą, - Koordynacja procesu uzyskiwania PnB i zgłoszeń robót budowlnanych (kontakt z instytucjami opiniującymi, przedstawianie uzupełnień i wyjaśnień), - Kontakt w wykonawcami farm, - Kontakt z geodetami Nasze wymagania - Doświadczenie min. 2 lata jako: - specjalista ds. przyłączeń, - projektant instalacji elektroenergetycznych, - realizowanie zamówień dla operatorów sieci, - lub inna techniczna osoba, która miała kontakt z operatorami sieci: np. inżynier sprzedaży, kierownik robót elektrycznych, osoba wykonująca uzgodnienia projektów i warunków współpracy, - lub osoba wykonująca ekspertyzy stanu sieci elektroenergetycznej - bardzo dobra komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji biznesowych i uzyskiwania informacji, - najlepiej wykształcenie techniczne ze specjalnością: Elektroenergetyka, energetyka, elektryka, elektrotechnika itp. (nie jest warunkiem koniecznym w przypadku posiadania doświadczenia branżowego i podstawowej wiedzy technicznej/elektrycznej), - Dodatkowym atutem (nieobowiązkowym) będzie: - Wykształcenie wyższe techniczne z zakresu elektryki / elektrotechniki, najlepiej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej, - doświadczenie zawodowe w pracy związanej z projektowaniem instalacji elektrycznych, - Znajomość oprogramowania typu CAD oraz MS Office - Dobra znajomość języka angielskiego w zakresie technicznym. - Nastawienie na podwyższanie swoich kwalifikacji. - Rozwinięte umiejętności interpersonalne - Samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne; - Zdolność szybkiego uczenia się; - Umiejętność redagowania pism firmowych i urzędowych; - Gotowość na nowe wyzwania; - Doświadczenie w branży OZE będzie dodatkowym atutem. To oferujemy - Bardzo ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z młodym, doświadczonym i energicznym zespole; - Czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE w Polsce; - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - Atrakcyjne wynagrodzenie; - Możliwość rozwoju, oraz sprawnego wdrażania pomysłów w życie. - Możliwość awansu w kierunku projektowania całych farm fotowoltaicznych jak również nadzór nad budowami farm PV i ich serwisem, - Praca w jednym z naszych biur: w Aleksandrawie Kujawskim lub w Gdyni, możliwość pracy hybrydowej. O nas Obecnie rozwijamy ponad 2000 MW projektów PV. Poszukujemy wykwalifikowanej kadry do naszego biura w Gdyni oraz Aleksandrowie Kujawskim. Green Capital S.A. z siedzibą w Warszawie jest podmiotem inwestycyjnym aktywnie działającym na rynku energii odnawialnej. Green Capital kompleksowo realizuje inwestycje farm wiatrowych i farm fotowoltaicznych, przechodząc przez cały proces inwestycyjny samodzielnie lub przy współpracy z partnerami. Począwszy od pozyskania lokalizacji inwestycyjnej, uzyskania wszelkich pozwoleń i koncesji, a kończąc na budowie i długoterminowej eksploatacji inwestycji, czyli produkcji i sprzedaży czystej energii elektrycznej. W 2019 roku nasza firma osiągnęła około 4% udział w rynku wielkopowierzchniowych farm fotowoltaicznych. W kolejnych latach Green Capital ma w planach sukcesywnie zwiększać swoją aktywność na rynku OZE. W celu bliższego zapoznania się z naszą firmą zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, dostępnej pod adresem: http://www.greencapitalsa.com/