Zdalny/a asystent/tka działu trade marketingu.
nowe
Kraków
30+ kilka dni temu
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych!
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI!
#AKTYWUJPRACĘ
ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA
Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku:
Zdalny/a asystent/tka działu trade marketingu
(z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Miejsce pracy: Kraków,
W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ:
• Umowę o pracę na pełen etat,
• Pracę w systemie zdalnym,
• Niezbędny sprzęt do pracy laptop / telefon,
• Dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy),
• Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
• Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik.
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
• Pracy z raportami - analiza, weryfikacja błędów, przygotowanie raportu z uwzględnieniem uchybień od wzoru, generowanie raportów,
• Pracy na systemach CRM oraz pokrewnych,
• Tworzeniu ankiet za pomocą narzędzi Google,
• Wyszukiwaniu informacji i materiałów dla trade marketingu,
• Kontakcie telefonicznym oraz mailowym ze współpracownikami działów firmy.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:
• Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)
• Potrafisz biegle obsługiwać komputer, środowisko internetowe,
• Znasz biegle pakiet MS Office oraz narzędzia biurowe Google,
• Jesteś nastawiony na rozwój i zdobywanie wiedzy branżowej,
• Jesteś spostrzegawczy, dokładny,
• Łatwo nawiązujesz kontakty międzyludzkie,
• Dobrze organizujesz pracę i potrafisz pracować w zespole oraz w formie pracy zdalnej,
• Jesteś dyspozycyjny i gotowy do podjęcia pracy od września.
Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką.
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!
Masz pytania?
Zadzwoń: 504 -098-322 , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Zdalny/a asystent/tka działu trade marketingu
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego