Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Zdalny/a asystent/tka działu trade marketingu.
Zdalny/a asystent/tka działu trade marketingu.
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Zdalny/a asystent/tka działu trade marketingu (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Kraków, W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Pracę w systemie zdalnym, • Niezbędny sprzęt do pracy laptop / telefon, • Dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Pracy z raportami - analiza, weryfikacja błędów, przygotowanie raportu z uwzględnieniem uchybień od wzoru, generowanie raportów, • Pracy na systemach CRM oraz pokrewnych, • Tworzeniu ankiet za pomocą narzędzi Google, • Wyszukiwaniu informacji i materiałów dla trade marketingu, • Kontakcie telefonicznym oraz mailowym ze współpracownikami działów firmy. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) • Potrafisz biegle obsługiwać komputer, środowisko internetowe, • Znasz biegle pakiet MS Office oraz narzędzia biurowe Google, • Jesteś nastawiony na rozwój i zdobywanie wiedzy branżowej, • Jesteś spostrzegawczy, dokładny, • Łatwo nawiązujesz kontakty międzyludzkie, • Dobrze organizujesz pracę i potrafisz pracować w zespole oraz w formie pracy zdalnej, • Jesteś dyspozycyjny i gotowy do podjęcia pracy od września. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 -098-322 , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Zdalny/a asystent/tka działu trade marketingu Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego