Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Asystent/-ka biura
Asystent/-ka biura
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - bieżąca obsługa biura - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie - obsługa korespondencji - rejestracja umów i archiwizowanie dokumentów - obsługa spotkań biznesowych - zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy różnymi działami firmy - wsparcie w opracowywaniu zestawień dla różnych działów firmy - wsparcie działu handlowego oraz magazynowego - obsługa realizowanych zamówień - wystawianie dokumentów WZ i faktur Vat, obsługa drukarki fiskalnej i terminala płatniczego Nasze wymagania - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - bardzo dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, dokładność, terminowość - samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywanie obowiązki - dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel, Word) - dobra znajomość języka angielskiego To oferujemy - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (inne formy zatrudnienia do negocjacji) - Wszelkie niezbędne do pracy szkolenia, materiały oraz sprzęt - Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji - Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy O nas NOVA Sp. z o.o. powstała w 2012 roku aby sprostać coraz większym wymaganiom polskich klientów. Specjalizujemy się w projektowaniu stalowych podkonstrukcji do elewacji murowanych oraz betonu architektonicznego.

ASYSTENT/ASYSTENTKA KANCELARII z jęz. francuskim
ASYSTENT/ASYSTENTKA KANCELARII z jęz. francuskim
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Kandydata/Kandydatki dla kancelarii adwokackiej specjalizującej się w udzielaniu kompleksowych porad prawnych, przede wszystkim w zakresie wprowadzania firm zagranicznych na rynek polski, m.in. poprzez towarzyszenie Klientowi w całej procedurze prawno-administracyjnej związanej z zakupem nieruchomości, budową/najmem powierzchni, zatrudnieniem personelu, aż do bieżącej obsługi działalności operacyjnej. ASYSTENT/ASYSTENTKA KANCELARII z jęz. francuskim AS/22 Zakres zadań - Prowadzenie sekretariatu oraz obsługa biura Kancelarii i Konsulatu Honorowego, - Współorganizowanie spotkań biznesowych oraz wydarzeń kulturalnych, - Kontakt z partnerami zewnętrznymi, m.in. placówkami kulturalnymi i dyplomatycznymi, - Koordynacja pracy praktykantów i stażystów, - Nadzór nad dokumentami oraz zarządzanie korespondencją, - Prowadzenie kalendarza spotkań, - Wspieranie pracowników biura w zakresie realizacji bieżących zadań, - Przygotowywanie stosownej dokumentacji dla biura księgowego i innych firm zewnętrznych. Oczekiwania - Wykształcenie wyższe (ewentualnie student/ka studiów zaocznych z odpowiednim doświadczeniem), - Swobodna komunikacja w języku polskim, - Bardzo dobra znajomość języka francuskiego, - Mile widziane doświadczenie w pracy, najchętniej na stanowisku asystenta/ki lub innym, z podobnym zakresem zadań, - Bardzo dobra znajomość programu MS Word, dobra znajomość Excel, Power Point, - Prawo jazdy kategorii B, - Umiejętność redagowania pism i korespondencji, - Wysokie umiejętności organizacyjne, - Umiejętność pracy pod presją czasu, - Dyspozycyjność. Pracodawca oferuje - Możliwość stałego podnoszenia kompetencji zawodowych, - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Niezbędne narzędzia pracy.

Filtr