Customer service specialist with spanish
You will be responsible for: • Verification and entering orders to the system • Ongoing customers support, providing information, searching for solutions • Care of the compliance of the process carried out for the customer • Providing a high level of customer service quality • Preparing reports for customers OUR EXPECTATIONS: • Motivation to provide excellent service to our customers • Good knowledge of English language • Fluent knowledge of Spanish • Ability to cooperate effectively with others • Focus on achieving results and continuous self-improvement • Customer Experience OUR OFFER • Onboarding program • contract agreement • Bonus payment system • Sports card • flexible working hours • Onboarding program
Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP, Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon, Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży, Monitorowanie dostępności produktów w systemie, Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami. Wymagania pracodawcy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1), Bardzo dobra znajomość języka francuskiego / niemieckiego / czeskiego / hiszpańskiego (min. B2/C1), Znajomość systemu SAP oraz swobodne korzystanie z narzędzia Excel, Komunikatywność, otwartość i pozytywna energia, Chęć budowania silnych relacji z klientami. Mile widziane Doświadczenie w obszarze Customer Service (połączenia przychodzące), Pracodawca oferuje Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Szeroki pakiet benefitów (MyBenefit, opieka medyczna, Multisport, Kursy językowe), Realne możliwości awansu oraz rozwoju zawodowego, Model pracy: hybryda, Pracę w międzynarodowym środowisku dającą możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach.