Kierownik procesów sprzedaży produktów software
nowe
Warszawa
30+ kilka dni temu
Prześlij do nas aplikację!
Udokumentowane wyniki w zarządzaniu zespołem sprzedaży i/lub ciekawe story dlaczego właśnie Ty będziesz najlepszym kandydatem by prowadzić nasz team handlowy – mile widziane!
W naszej działalności stawiamy na jakość rozmów, nie używamy skryptów, które zabijają naturalność rozmowy, inwestujemy w naszych handlowców, aby nasi Klienci widzieli różnicę w porównaniu do innych telemarketerów. Nasza kadra to także certyfikowani absolwenci pierwszego w Polsce Studium Menedżera Contact Center organizowanego na Uniwersytecie Warszawskim, a także innych prestiżowych kursów i uczelni. Szukamy nowych rozwiązań, kładziemy kres stereotypom i promujemy zawód telesprzedawcy. Możemy pochwalić się niską rotacją w zespole i dbaniem o dobrą atmosferę sprzedaży.
Immoqee Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie prowadzi działalność od 2014 r. Naszym celem jest wspieranie procesów sprzedaży i obsługi klientów naszych kontrahentów, z którymi budujemy trwałe i wieloletnie relacje. Poznajemy i zgłębiamy ich potrzeby w zakresie sprzedaży w każdym dostępnym kanale dystrybucji. Zapewniamy także kompleksową obsługę wsparcia procesów kadrowych, rekrutacyjnych i szkoleniowych w tym obszarze.
Poszukujemy kandydatów do projektu realizowanego dla naszego Partnera Wolters Kluwer Polska sp. z o.o. - lidera na rynku wydawnictw profesjonalnych, który zapewnia swoje usługi w m.in. sektorach: prawa, podatków, księgowości, usług finansowych oraz administracji publicznej.
Zakres obowiązków
• Zarządzanie zespołem sprzedaży i dbanie o jego stały rozwój (szkolenia wewnętrzne)
• Realizowanie wyznaczonych celów budżetowych
• Kształtowanie motywującego środowiska pracy, zaangażowanie w rozwój pracowników oraz monitorowanie realizacji zadań
• Rozwijanie kompetencji sprzedażowych pracowników
• Odpowiedzialność za jakość usług świadczonych przez podległy zespół
• Udział w opracowywaniu oraz wdrażanie standardów operacyjnych
• Rekrutowanie, wdrażanie i adaptowanie do zespołu nowych pracowników
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych i analiz
• Twój sukces będzie mierzony poziomem realizacji wyników sprzedażowych, jakościowych oraz pozostałych wskaźników KPI twojego zespołu
Wymagania
• Umiejętność analizy wskaźników sprzedażowych, wyciągania wniosków, rekomendowania działań
• Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• Znajomość programu Salesforce – będzie dodatkowym atutem
• Wysokie umiejętności zarządzania zespołem: umiejętność motywowania, utrzymywania zaangażowania pracowników
• Umiejętność dobrej organizacji pracy i wyznaczania priorytetów zarówno własnych jak i dla podległego zespołu
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Nastawienie na realizację przyjętych celów
• Znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność prowadzenia coachingu
• Chęć do podejmowania wyzwań i szukania rozwiązań, samodzielność i otwartość na zmiany
Oferujemy
• Pracę w dobrej atmosferze w zgranym i ambitnym zespole z powodzeniem realizującym stawiane cele oraz uhonorowanym wyróżnieniami i nagrodami w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych w Polsce
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym lub zdalnym
• Możliwość rozwoju, jasna ścieżka kariery
• Bieżące wsparcie przełożonych oraz koleżanek i kolegów z zespołu
• Możliwość budowania kreatywnej rozmowy z klientem opartej na najlepszych praktykach sprzedażowych (bez narzuconego z góry skryptu)
• Wynagrodzenie podstawowe oraz premię od sprzedaży wypłacane zawsze na czas
• Pakiet szkoleń produktowych oraz skutecznych technik sprzedaży, który może mieć wpływ na Twoją karierę
• HRM – zdalny system obsługi kadrowej
• Prywatną opiekę medyczną
• Dofinansowanie do karty sportowej Benefit „Multisport”
• 2 godziny krótszą pracę w każdy drugi piątek miesiąca
• Dodatkowy wolny dzień w dniu urodzin
• Dodatkowy wolny dzień na badania profilaktyki zdrowotnej
• Darmowy dostęp do produktów Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.