Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
nowe Łódź 16 dni plecy

 Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży​ Lokalizacja: ​​Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia Widełki: 4800-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników) Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)        System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-MobileZadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe) To pomoże Ci w realizacji zadań:Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientomUmiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematówTo, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędziJeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobićLubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole To oferujemy:Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz liczne benefity. Jak wygląda proces rekrutacyjny?1. Wyślij swoje CV.2. Zadzwoni do Ciebie Lena z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.3. Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.4. Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów/-ek.5. Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.6. Udało się ? Witaj w T-Mobile! Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie. Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie. Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!

Mł. Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Mł. Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Łódź 11 dni plecy

Formalna nazwa stanowiska: Mł. Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży Lokalizacja: ​​Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Widełki: 4800-6000zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników) Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu) System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupoweMł. Konsultant/-ka w Contact Center w ŁodziZadania które na ciebie czekają:Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-MobileZadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)To pomoże Ci w realizacji zadań:Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientomUmiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematówTo, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędziJeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobićLubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespolePierwsze doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta będą na plusTo oferujemy:Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz na naszej stronie.Proces rekrutacji:1. Wyślij swoje CV.2. Zadzwoni do Ciebie Lena z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.3. Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.4. Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów.5. Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.6. Udało się ? Witaj w T-Mobile! Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie. Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie. Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!

Doświadczony/-a Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Doświadczony/-a Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Łódź 30+ kilka dni temu

Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży​ Lokalizacja: ​​Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia Widełki: 5200-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników) Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)        System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄBędziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-MobileZadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe) W REALIZACJI ZADAŃ POMOŻE CIUdokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientomUmiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematówTo, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędziJeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobićLubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole NASZA OFERTA DLA CIEBIENauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej  PROCES REKRUTACJIWyślij swoje CV.Zadzwoni do Ciebie Odi z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów.Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.Udało się ? Witaj w T-Mobile! Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie. Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie. Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!

Konsultant/ka Contact Center (poł. przychodzące) zdalna
Konsultant/ka Contact Center (poł. przychodzące) zdalna
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZe względu na misję naszej fundacji, oferta kierowana jest dla osób z niepełnosprawnościami. Czy kiedykolwiek marzyłeś o karierze w dynamicznie rozwijającym się banku, gdzie Twoje umiejętności i zaangażowanie są naprawdę doceniane? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Dla jednego z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, poszukujemy kandydatów/ek na stanowisko Konsultant/ka Contact Center (połączenia przychodzące) Miejsce Pracy: Łódź, dla osób spoza Łodzi praca zdalna Oferujemy: • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę • przewidywane wynagrodzenie: 5 500–6 800 brutto • system benefitów. Zakres Obowiązków: • obsługa klienta w kanałach zdalnych - połączenia przychodzące oraz czat • pomoc oraz wsparcie klientów w korzystaniu z usług Banku • rekomendowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów • budowanie pozytywnych doświadczeń i relacji z klientami • realizacja celów jakościowych oraz sprzedażowych. Wymagania: • posiadasz min. średnie wykształcenie • zdobyłeś/aś pierwsze doświadczenie w obszarze contact center lub obsłudze klienta (np. w sklepie) • jesteś dyspozycyjny/a na pełen etat • masz poprawną dykcję • sprawnie obsługujesz komputer - pracujemy na kilku monitorach oraz na wielu programach i aplikacjach • jesteś empatyczny/a i otwarty/a na potrzeby klientów W momencie zatrudnienia wymagamy zaświadczenia o niekaralności. Potencjalne wyzwania dla pracowników z niepełnosprawnością (lista otwarta): 1) Ruchu Nie występują 2) Wzroku Praca na kilku monitorach oraz na wielu aplikacjach niedostępnych cyfrowo, praca przy komputerze 8h lub 7h (w przypadku osób z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności) dziennie 3) Słuchu Praca na słuchawce 8h lub 7h (w przypadku osób z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności) dziennie 4) Inne Nie występują 5) Niestandardowe Warunki (równoważny czas pracy, praca zmianowa, praca w weekendy, praca mobilna, częste delegacje, praca w porze nocnej) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.