Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Konsultant Biura Obsługi Klienta
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta firmy działającej w branży zdrowej żywności poszukujemy: Konsultant Biura Obsługi Klienta (praca hybrydowa) Twoje wyzwania: - Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych. - Kompleksowa obsługa zamówień i zapytań klientów. - Zarządzanie zgłoszeniami i zapewnienie efektywności. - Zarządzanie obsługą reklamacji. - Wprowadzanie procedur i optymalizacja procesów. - Wyszukiwanie i wdrażanie ulepszeń w obsłudze klienta. - Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań. - Komunikacja z klientami za pomocą różnych narzędzi. - Bezpośrednia obsługa klienta w formule osobistego kontaktu. - Dbanie o wizerunek firmy i współpraca z innymi działami. Na czym nam zależy? - Szukamy osoby, która ma doświadczenie w obsłudze klienta, - Kreatywność i otwartość w kontaktach z klientami. - Pracowitość, motywacja i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów. - Zainteresowanie i chęć uczenia się o tematyce zdrowia, zdrowego odżywiania

PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących oraz wychodzących. Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przekazywania konkretnych informacji; - obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca) oraz systemu eBOK (także e-mail/fax/czat/video-czat); - szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów; - przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów; - dobra dykcja i wymowa; - mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center; - dobra organizacja pracy; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - lub @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
45005500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Miejsce pracy: Warszawa Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za kontakt telefoniczny z personelem opiekuńczym oraz klientami niemieckojęzycznymi, • wspierać personel opiekuńczy w zgłaszanych sytuacjach, • współpracować z innymi działami oraz instytucjami zewnętrznymi (np. ubezpieczycielami). Zgłoś się do nas jeżeli: • znasz dobrze język niemiecki, • posiadasz w sobie pozytywną energię i chcesz się nią dzielić, • jesteś dobrze zorganizowany i rzetelny, • jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin (standardowo pracujemy w godzinach 9 -17 i kilka razy w miesiącu od 12 do 20), • jesteś gotowy do pracy w jeden weekend w miesiącu. Twoje dodatkowe atuty: • doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta, • znajomość procesów obsługi zgłaszania i likwidacji szkód, • język angielski na poziomie B2/C1. To oferujemy: • samodzielne stanowisko, które pomoże Ci rozwinąć Twój talent, • pracę w firmie, która jest niekwestionowanym liderem rynku, • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewnie już od pierwszych dni pracy, • pracę w otwartym i empatycznym zespole, • satysfakcjonujące wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy, • dodatkowe benefity: ubezpieczenie zdrowotne oraz Karta Multisport. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez GK ENEA telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - promocja i sprzedaż produktów GK ENEA; - realizowanie działań związanych z procedurami dotyczącymi zawierania oraz obsługi umów zawartych przez klientów z ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i skarg związanych z działalnością GK ENEA (w zakresie przydzielonych kompetencji); - w sytuacjach tego wymagających wykonywanie połączeń wychodzących do klientów; - ewidencja oraz zgodna z procedurami rejestracja zgłoszeń prowadzonych w ramach obsługi klientów; - utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych; - zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów. Wymagania: - znajomość pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych; - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; - odporność na stres; - silne zorientowanie na realizację celów; - umiejętność pracy w zespole; - obowiązkowość, sumienność i dokładność; - dobra organizacja pracy; - dobra dykcja. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Przyjdź: Piekary 26, Poznań Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - obsługa Klientów (infolinia rozmów przychodzących) telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - udzielanie informacji na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez firmę ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i wniosków; - rozpatrywanie wpływających zgłoszeń i samodzielne podejmowanie decyzji; - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych (np. wprowadzanie danych do systemu); - dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

SPECJALISTA DS. POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
SPECJALISTA DS. POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Bytom 30+ kilka dni temu

W A&J Partners specjalizujemy się w opiece domowej osób starszych. Zapewniamy bezpieczną pracę, którą codziennie koordynujemy. Naszą siłą jest zgrany zespół z wielkim sercem i chęcią do działania. Wśród profesjonalistów rozwiniesz się i poczujesz doceniony. Wiemy jak ważne jest Twoje zdrowie, rozwój, szkolenia oraz uśmiech wywołany ważnymi momentami, które wspólnie świętujemy. Czeka na Ciebie wiele benefitów i - jeśli chcesz - możliwości udziału w akcjach charytatywnych przez nas wspieranych. Bądź sobą i dołącz do najlepszych! Obecnie zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko: KONSULTANT/SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM MIEJSCE: WARSZAWA Zadania: - Na tym stanowisku zajmujemy się dopasowywaniem i przedstawianiem ofert pracy naszym Opiekunom/Opiekunkom osób starszych. - Zgłaszającym się do nas rodzinom niemieckim przedstawiamy profile naszych Pań i Panów Opiekunów, i w ten sposób ich łączymy. - W międzyczasie poprosimy Cię o wsparcie i obsługę, głównie telefoniczną, Opiekunek i Opiekunów z Twojej grupy, by zapewnić im naszą stałą pomoc … - … a także o mailową obsługę współpracujących z nami rodzin niemieckich. - Kiedy Twoja grupa klientów stanie się większa, zajmiesz się głównie jej obsługą i utrzymaniem, a za każdego dodatkowego klienta uzyskasz satysfakcjonującą premię. Wymagania: - Dobrze jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta. Nie musi być z naszej branży. - Jeśli posiadasz umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, masz duży atut by skutecznie przedstawiać oferty pracy naszym Opiekunom i Opiekunkom. - Bardzo cenimy skuteczność, szybkość w działaniu i determinację do osiągania wyznaczonych celów, a nasz system premiowy uwzględni Twoje starania i zadba o zasobność portfela. - Znajomość języka niemieckiego, która pomoże Ci prowadzić kontakt mailowy z klientem niemieckojęzycznym. - Z klientami kontaktujemy się głównie przez telefon i mail, dlatego szukamy osób, które potrafią prowadzić swobodne, asertywne rozmowy telefoniczne i odnajdują się w takiej formie kontaktu. Gwarancje: - Atrakcyjne wynagrodzenie, gdzie doceniamy zaangażowanie pracowników atrakcyjnym systemem premiowym. - System premiowy dbający o zasobność Twojego portfela i doceniający Twoje zaangażowanie i efektywną pracę. - Dodatkowy płatny dzień urlopu z okazji urodzin każdego z nas. - Szkolenie wdrożeniowo-warsztatowe od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę. - Pakiet medyczny dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok ;) ). - Pakiet socjalny co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów. - Miejsce parkingowe w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę. - Praca w rozwojowej i stabilnej firmie. - Organizujemy i chętnie uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych. Jak możesz się do nas zgłosić: -> CV prosimy przesyłać na e-maila. Temat: KONSPEC_PiO na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl -> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie : ) -> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32 395 88 83 -> Klauzula: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. Część informacyjna: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest A&J Partners Sp. z.o.o., adres siedziby: ul. Dworcowa 25, kod pocztowy: 41-902 Bytom 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod[małpa]ajpartners.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.